וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי נותן גב לחיילים הבודדים?

רונית מטיאס

1.1.2020 / 10:17

וגם: הפתיחה המיוחדת לקולקציה החדשה, ענקית התוכנה האמריקאית חוגגת עשור, קמפיין חדש ליהודים ואוניברסיטת תל אביב מתגאה בבוגריה

מעניקים עורף לחיילים בודדים

אפרת בר נתן, ורדה בורשטיין , רינת ומוטי כוזהינוף. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אפרת בר נתן, ורדה בורשטיין , רינת ומוטי כוזהינוף/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אמש נערכה ב"שבע" בתל-אביב מסיבת סילבסטר שכל הכנסותיה תרומה לחיילים ללא עורף משפחתי, פרויקט שמובילות דרורית ניצני וליאורה רובינשטיין, מנהלות בתוכנית לחיילים בודדים חסרי עורף משפחתי בעמותה ע"ש מייקל לוין. המסיבה נערכה בסיוע החברים ממרכז הנדל"ן זו השנה החמישית ברציפות. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב של קייטרינג פלפל והופעה של להקת תיסלם שאירחה את אהוד בנאי למופע חד-פעמי מרגש, ומסיבה עם די ג'יי גל ברמי.

דרורית ניצני והחייל הבודד אותו אימצו במהלך צוק איתן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
דרורית ניצני והחייל הבודד אותו אימצו במהלך צוק איתן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

טל חובש הכין לקינוח שולחן עם הכיתוב 2020 שעוצב כולו מביצי שוקולד חום וזהב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
, עינב ודרורית ניצני ליהיא לפיד. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
עינב ודרורית ניצני ליהיא לפיד/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בתורמים שיגרמו אושר ללמעלה מ-1,000 חיילים בודדים ללא תמיכה משפחתית: רינת ומוטי כוזהינוף, דפנה ומיכאל ססלר, אפרת בר-נתן, אורית וארז סיניבר, מירב דהאן וגדי פרידמן, אסף ודן קצ'נובסקי ממרכז הנדל"ן; סיסו יעקב, מבעלי חברת "יסודות"; עופר איתני, מנכ"ל קבוצת כרמל גרופ; ליהיא לפיד; דוריס ודני טוקטלי; מאיה ויפתח ויזל; דגנית כהן חרל"פ; גלית פרבר וניר שרצקי; תמי ואייל חומסקי; גילה וצביקה לימון; מיקה ויורם באומן, צבי ימיני.

עופר איתני ואסתי קסטרו. אביב חופי
עופר איתני ואסתי קסטרו/אביב חופי
מיכאל ודפנה ססלר. אביב חופי
מיכאל ודפנה ססלר/אביב חופי
seperator

ויהי אור

משה והניה נור, סיגל אור כהן הדסה פתאל מאיר אוזן. רונית מטיאס,
משה והניה נור, סיגל אור כהן הדסה פתאל מאיר אוזן/רונית מטיאס

הרבה אור, אהבה והתרגשות עטפו את סיגל אור-כהן, שהשיקה בזאפה הרצליה, את ספרה "רכבת השעה חמש וארבעים". הספר מתעד את פציעתה באורח אנוש באסון רכבת רבדים שהתרחש לפני כ-14 שנים ובו קיפחו את חייהם 7 איש ונפצעו למעלה מ-200 נוסעים. הספר יצא לאור בהוצאת ספרי ניב - מההוצאות הגדולות בישראל במימון המחבר, המוציאה מאות כותרים בשנה, ביניהם ספרים שהפכו לרבי-מכר.

סידניאל סימון ובניה אלון וניר. איציק בירן,
סידניאל סימון ובניה אלון וניר/איציק בירן

אור-כהן הבטיחה כי חלק מהכנסות הספר קודש לעמותת נחמה שהקימה. המוזמנים נהנו מארוחת ערב שכללה ניוקי ערמונים, חריימה, המבורגר ועוד. בהמשך הערב המרגש עלו בזה אחר זה לבמה ערן טלאור, הרופא שביצע בה את ההחייאה ראשונה ופינה אותה במסוק לתל-השומר, שלושת בניה אופיר, שגיא ועומר ששר שיר שכתב והלחין, דורית סימון, אשתו של דניאל סימון הרופא שטיפל בה ונפטר לא מזמן, חברתה הטובה ביותר ועוד אנשים שליו אותה במהלך השנים.

אור-כהן הייתה בכירה בבנק הפועלים ועמדה לעבור עם בעלה וילדיה לקנדה במטרה לנהל נציגות בנק בטורונטו, היא נפרדה מחבריה בבנק ועלתה על הרכבת לביתה בלהבים שכבר נמכר ותכולתו נשלחה לטורונטו. בגלל שהמזגן בקרון הקבוע בו נסעה לא פעל, 10 דקות לפני התאונה עברה לקרון הראשון מאחורי הקטר. הרכבת שיצאה מתחנת תל-אביב השלום לכיוון הישוב להבים, התנגשה במשאית שנתקעה על המסילה ומזלה הגדול היה שמסוק חילוץ של חיל האוויר גילה בחושך אישה אנונימית שרועה מחוסרת הכרה בלב שדה חמניות, כ־30 מטרים ממקום התאונה. אור-כהן סבלה מפגיעה רב-מערכתית ועברה 4 החייאות. כתוצאה מהתאונה היא ראתה את האור השני שהביל אותה לייעוד החדש שלה בחיים -מנטורית לשינוי תודעה, מטפלת אנרגטית, מרצה ומנכ"לית עמותת נחמה.

הערב הסתיים עם הופעה של ענת סגל ולהקתה במופע "מרומא עד פריס". אחרי הקינוחים הגיעו הריקודים עם די ג'' בועז קופלר והסקסופניסט איתי בן-חיים שסחפו למסיבת ריקודים לסיום השנה האזרחית.

seperator

נעולים במוזיאון

יובל שרף והראל וויזל. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
יובל שרף והראל וויזל/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

ב- Pop Up Museum של קבוצת "אנשי העיר" שנפתח היום לקהל הרחב, נערך שלשום אירוע להשקת קולקציית Adicolor החדשה של אדידס ופוט לוקר, וכך זכו החברים של משפחת מוליוב, להציץ ראשונים לפרויקט המרגש שיצרו כ-100 אמנים מקומיים ב-15 דירות הנמצאות ב-4 קומות בניין הנמצא ברחוב כצנלסון 7 בתל-אביב ומיועד להריסה בעוד 6 ימים במסגרת הליך פינוי בינוי. האמן אסף דיי עיצב את הדירה של אדידס ופוט לוקר ויצר מיצג מרשים עם אלמנטים בצבעי הקולקציה החדשה של אדידס, ביניהם חדר אמבטיה עם שרוכים, שולחן אבירים עם נעליים במקום אוכל, ומכונת שתייה עם נעליים במקום בקבוקי משקה.

שלום וליאת מוליוב דובי וקרין שניידמן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
שלום וליאת מוליוב דובי וקרין שניידמן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

היו והתרגשו: ליאת ושלום מוליוב, מנכ"ל אדידס ישראל וילדיהם ספיר וניב; קרין ודובי שניידרמן מנכ"ל פוט לוקר ישראל; הראל ויזל; מרינה מקסימיליאן בלומין ובן זוגה גיא מנטש; שלומית מלכה; מאיה ורטהיימר שאמרה שהיא מתרגשת לקראת 2020 כי היא ואסף עומדים להיות הורים; לאה שנירר ובתה מיה.

את הפרויקט אצרה יערה זקס והוא פתוח החל מהיום 1.1 עד 6.1 בין 14 ל 22 כשהכניסה חופשית.

מירב מילר ומרינה מקסימיליאן בלומין. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מירב מילר ומרינה מקסימיליאן בלומין/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
ניב ליאת וספיר מוליוב, לאה שנירר. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ניב, ליאת וספיר מוליוב, לאה שנירר/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

תאילנד בתל-אביב

נעמי הורוביץ אורית ברדוגו מלובנציק ועופרה רייף. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
נעמי הורוביץ, אורית ברדוגו מלובנציק ועופרה רייף/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

נשות העסקים עופרה רייף-שמלצר ונעמי הורביץ, חנכו רשמית את "ספא שבע אורבן", במתחם איינשטיין בולארד, הנמצא בבעלות האחים עידו וצחי חג'ג'. את הספא עיצב האדריכל מרקוס סברה, ומהווה את הדור החדש של תחום הספא העירוני, הספא משתרע על-פני 3 קומות, וכולל קומת קבלה, 12 חדרי טיפולים בגדלים שונים, סאונה יבשה וסאונה רטובה, חדר קבוצתי של פוט מסאג', קומת גלריה למניקור ופדיקור, חדר מנוחה, חנות למוצרים משלימים ועוד. רייף-שמלצר אמרה כי הם הציבו לעצמם מטרה לפתוח בישראל ספא שיבדל עצמו ממה שקיים בארץ, עם תפריט טיפולים באפיון תאילנדי והוא מתאים לאנשי/ות עסקים, קבוצות בודדות של ארגונים וחברות, טיפולים לזוגות או בודדים, לצד השקות, ימי נישואים, ימי הולדת, מסיבות רווקות, ערבי חברה ועוד.

הורוביץ אמרה כי ייחודו של הספא הינו שילוב אולטימטיבי של ספא אורבני חדשני, עם נגיעות תאילנדיות מסורתיות ואותנטיות, והמטפלים בספא הינם אנשי מקצוע שעברו הכשרות מקצועיות ומיוחדות, כל אחד בתחום התמחותו. אורית מלובנצ'יק-ברדוגו, מנכ"לית הספא ערכה למוזמנים סיור, והקונדיטורית קרן פרנסס, חברתה של רייף הכינה עוגות קאפקייק ממותגות, מיני אקלייר, פחזניות קצפת בציפוי פונדנט ועוד.

seperator

מצדיעים למצליחים

גבריאל טייטל, עמוס אלעד, אודי כרמלי. יעל צור,
גבריאל טייטל, עמוס אלעד, אודי כרמלי/יעל צור

פרופ' אריאל פורת, שנכנס לפני 7 חודשים לתפקיד נשיא אוניברסיטת תל-אביב, ארח בלשכתו אנשי מפתח מובילים שנכנסו לתפקידים חדשים במהלך 2019, והמשותף להם הוא שכולם בוגרי אוניברסיטת תל-אביב. סיגלית בן-חיון, ראש ארגון בוגרי האוניברסיטה ועמוס אלעד, סגן הנשיא לקשרי חוץ ולענייני בוגרים ארחו עם פורת את מפגש הבעת ההערכה וההוקרה. פורת התייחס לחשיבות התפקידים הבכירים שבוגרי האוניברסיטה תופסים, ואמר שמגוון התפקידים המיוצג במפגש משקף את אחת מממטרות האוניברסיטה לרב תחומיות.

אורה כורזים, סיגלית בן חיון, שיר גולדברג, רומי קנבל. יעל צור,
אורה כורזים, סיגלית בן חיון, שיר גולדברג, רומי קנבל/יעל צור

בבוגרים והמצליחים: עו"ד אבי חימי ראש לשכת עורכי הדין; מיכאל מייקסנר, מנכ"ל רכבת ישראל הנכנס, ומוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד הנכנס ששירתו יחד בחיל הקשר ושמחו להצטלם ביחד; גבריאל טייטל, מנכ"ל בנק מסד החדש; אורה כורזים, יו"ר ויצו ישראל; יזם ההייטק ליעד אגמון מייסד חברת "דינמיק יילד" שנמכרה למקדונלדס מכהן כיום כמנכ"ל החברה.

ליעד אגמון אריאל פורת. יעל צור,
ליעד אגמון ואריאל פורת/יעל צור
seperator

בר לילה

אורנית בית הלחמי אליביה בל דידיאר ואן דה ברואק וליאבן פאולין. drink,
אורנית בית הלחמי, אליביה בל, דידיאר ואן דה ברואק וליאבן פאולין/drink

אורנית בית הלחמי, מנהלת אזורית מערב אירופה באל-על וחנה ריהן ויינבך, מנהלת מסחרית אל-על בבלגיה, אירחו ב"אריה" בר בתל-אביב, את שגריר בלגיה בישראל אוליביה בל לאירוע מחווה לבלגיה במסגרת אירוע ה-FLIGHT NIGHT בשיתוף דידיאר ואן-דה-ברואק וליאבן פאולין מבר עטור פרסים שבאנטוורפן שדורג ברשימת 50 הברים הטובים בעולם, האורחים נהנו מקוקטיילים מיוחדים בהשראת בלגיה ובריסל-אחד מיעדי אל-על באירופה. הערב הוא המשך ישיר לאירועי "פלייט נייט" קודמים שעסקו בהשקת יעדי הטיסה החדשים של החברה לניס ולמנצ'סטר, פעילות במהלכה 10 ברים תל אביביים מובילים התחרו ביניהם בהמצאת הקוקטיילים המתאימים ביותר ליעדים אלו.

seperator

חוגגים עשור

ענת בנימין, אריאל סטיינר, תום וינטר. מקור דני לוי,
ענת בנימין, אריאל סטיינר, תום וינטר/מקור דני לוי

במרכז הפיתוח המקומי של ענקית התוכנה האמריקאית אוטודסק חגגו עשור לפעילות המקומית, עשרות עובדי החברה השתתפו בהאקתון ייחודי שנערך לאורך כל השבוע והגיע לשיאו באירוע גמר ובמהלכו בחרו העובדים, ובראשם עילאי רוטביין, מנכ"ל החברה, את הפרויקט המנצח באמצעות אפליקציה ייעודית. בזוכים הייתה קבוצת עובדים שהצליחה לשפר את חוויית המשתמש בזמן הטעינה של אחד המוצרים של החברה.

seperator

אלופי הטניס

עמוס מנסדורף ואילן בן דרור. יח"צ,
עמוס מנסדורף ואילן בן דרור/יח"צ

קרן וילסון ישראל העניקה באליפות ישראל בטניס ברעננה מלגות בשווי 70,000 שקל ל-7 שחקי טניס מצטיינים. אילן בן-דרור, מנכ"ל קבוצת בן-דרור יבואנית המותג לישראל; ד"ר יוני ירום, יו"ר איגוד הטניס; ואבי לחיאני, מנכ"ל איגוד הטניס בישראל העניקו את הפרסים, ובן-דרור אמר כי קרן וילסון ישראל נוסדה במטרה לתמוך בדור הבא של שחקני הטניס בישראל בכדי להוביל את ענף הטניס לשיאים חדשים ולאפשר לשחקנים המגיעים מאוכלוסיות מוחלשות שדה הזדמנויות רחב ותחרות הוגנת ושווה בין כולם.

seperator

חונכים פעילות

אביב כהן וסתיו שחם ורפי סער שם. מורג ביטן,
אביב כהן וסתיו שחם ורפי סער שם/מורג ביטן

סתיו שחם, מנכ"ל סגמנט טכנולוגיות, רפי סער ראש עיריית כפר סבא ואביב כהן מנכ"ל אושירה חנכו את מרכז הפעילות בחדש של סגמנט בישראל בקומפלקס O-TECH בכפר-סבא. סגמנט-חברת הייטק בינלאומית מתחום פתרונות טכנולוגים לניהול שרשרת אספקה ותהליכי ייצור במפעלים, סחרה 1,500 מ"ר בעסקה המוערכת בכ-20 מיליון שקל (לכ-20 שנה). שחם ציין שמדובר בצעד נוסף של התרחבות החברה והגדלת הפעילות בישראל ובעולם וכתושב העיר כפר סבא גאה לתרום לתקופת הצמיחה של העיר.

seperator

היהודים באים

תום פטרובר, דורין פישר, אבירם גנות, אורית שחף. רפי דלויה
תום פטרובר, דורין פישר, אבירם גנות, אורית שחף/רפי דלויה

שירות הסופר אונליין Quik השיק לראשונה קמפיין בפריסה ארצית בהשקעה של כ-4 מיליון שקל. הקמפיין הצטלם במהלך יום שגרתי בסופרמרקט עם להקת "היהודים" החוגגים השנה 25 שנה. אבירם גנות, מנכ"ל החברה קפץ לסט הצילומים ובירך אותם על ההחלטה להצטרף לאסטרטגיה השיווקית של החברה. הפרסומת תהיה תחת הכותרת "היהודים סבלו מספיק בסופר" לרקע "מחפש תשובה"-שירם של היהודים. הקמפיין יעלה לתקופה של כחודש.

seperator

רואים רחוק

רמי אנטין, זאב נחמה, אילן ישראלי, רונית לוינג, שמואל לוינגר. מקור אייזנברג אליאש,
רמי אנטין, זאב נחמה, אילן ישראלי, רונית לוינג, שמואל לוינגר/מקור אייזנברג אליאש

רונית ושמואל לוינגר, מייסדי רשת המרכזים הרפואיים "עיניים" מקבוצת דנאל, הכוללת את המרכזים הרפואיים הרב תחומיים 'שבע עיניים ו'עתידים מדיקל סנטר', חגגו 20 שנה לחברה במועדון הזאפה בהרצליה.

בחוגגים: רמי אנטין, יו"ר דירקטוריון קבוצת דנאל ואילן ישראלי מנכ"ל קבוצת דנאל, שנהנו מהופעה.

seperator

יופי של אירוח

תומאס ראפל אורית קאופמן ואילן  כרבאסי. מקור מרסיק',
תומאס ראפל, אורית קאופמן ואילן כרבאסי/מקור מרסיק'

אילן כרבאסי ואורית קאופמן, בעלי חברת "אלפאמדיקס", המתמחה ביבוא ושיווק בתחום הרפואה האסתטית, ערכו אירוע במהלכו הציגו את החידושים האסתטיים המובילים לשנת 2020, ביניהם חומרי הזרקה ומכשירים חדשים מבוססי פטנטים ופורצי דרך. החידושים הוצגו גם בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, שנערך השנה במלון הילטון תל אביב.

ד"ר תומאס רפאל מאוסטריה, מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באגודה האוסטרית לכירורגיה פלסטית, מומחה בעל שם עולמי, המרצה בכנסים מובילים בעולם ומדריך על טכניקות מתקדמות בתחום הכירורגיה והאסתטיקה דיבר.

seperator

מובילות דרך

שרון אילון, שרית רדין, ושרון לוי כץ. מקור דנה כחלון,
שרון אילון, שרית רדין, ושרון לוי כץ/מקור דנה כחלון

נבחרת נשים מובילות כל אחת בתחומה, יצאו בשיירה ברכבי ניסאן, לרגל השקת דגם המייקרה החדש. ניסאן ישראל ארגנה להן מסע של חוויה ואחווה. הן נהו מהחדשנות של המייקרה, מארוחה טובה, ומביקור ב"מרכז פרס לחדשנות".

בנשיות: אורית בן-עמי, מנכ"לית חטיבת ניסאן ישראל; שרית רדין סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס; שרון לוי-כץ מנהלת שיווק ניסאן ישראל.

seperator
אורלי לנדסמן ,יאיר שפירא ,יואב דור, ורותי שדה. מקור שטרן אריאלי,
אורלי לנדסמן ,יאיר שפירא ,יואב דור, ורותי שדה/מקור שטרן אריאלי

שותים בפופ אפ

למי שלא שבע מהשמפניות ששתה בליל הסילבסטר, יקב רמת הגולן הקים פופ אפ בר מבעבעים ברחוב דיזינגוף שעושה כבוד למבעבעים תוצרת ישראל עם סדנאות, אריזות מתנה ומבעבעים. יאיר שפירא, מנכ"ל היקב הזמין את הנהלת החברה שכוללת את אורלי לנדסמן, מנהלת מרקום; יואב דור, סמנכ"ל שיווק ומכירות; ורותי שדה מנהלת השיווק, להרמת כוסית לשנה החדשה.

seperator

בקטנה

+ שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל ומוטי ששון, ראש עיריית חולון חנכו את סניף בנק מרכנתיל במרכז עזריאלי בחולון. בורשטיין הודה לששון ולאורחים שכיבדו את חנוכת הסניף ציין כי הסניף בחולון קיים עשרות שנים והנהלת הבנק החליטה לחדשו ולהעתיקו למרכז עזריאלי והבטיח כי הבנק ימשיך לתת שירות מעולה ללקוחותינו הוותיקים הפרטיים והעסקיים וגם לחדשים שיצטרפו עם המעבר. ששון בירך את כולם וציין כי בנק מרכנתיל היה בין החברות הראשונות שהצטרפו לפרויקט וסיפר על החזון להקמת מרכז עסקים והייטק באתר בו שוכן הסניף החדש ועל התהליך והגשמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully