וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תצא האם החד הורית ממצב הביש אליו נקלעה

אלון גל

10.1.2020 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה המגדלת שני ילדים וחיה בבית מלא נזילות

אם חד הורית. ShutterStock
אם חד הורית/ShutterStock

"אני ישנה בסלון וכל הבית מלא בנזילות", כך סיפרה מאזינה למאמן העסקי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM. "אני גרה בבית בו גדלתי שנתן לי אבי אחרי שחילק אותו לשניים. לצערי לא התקדמתי לשום מקום מאז ונשארתי בבית".

המאזינה שיתפה כי היא עובדת כסייעת בגן, אוהבת את העבודה אך חיה עם משכורת רעב ולא השכילה להילחם על כספי המזונות כשהתגרשה. "העזרה היחידה שיש לי זה הבית שבבעלותי אך אני נדרשת לשלם על חשבונות של החשמל ומים. הילדים שלי גם עובדים. הם עושים בייביסיטר ובפיצרייה אך זה לא גיליאים שנוהגים להחזיק אותם בעבודה הרבה זמן כך שהכל נופל עליי. איך יוצאים מהבוץ? למי לפנות?"

אלון גל: "ליבי איתך אך את חייבת להבין שזה המצב. הגרוש שלך הוא אבא של הילדים, זו הדירה שיש ברשותך ועכשיו יש לך שתי אפשרויות: להיות שקועה בעצב ובסיפור הקשה הזה או להילחם על חייך. אני מבין את הקושי אך גם אם תדברי על מצבך הקשה עוד אלף פעם זה לא יוציא אותך ממנו. את נמצאת בחוויה קשה ומאשימה את העולם שזה המצב. את העולם זה לא מעניין, בדיוק ההפיך. הטענה שלך נכונה אך אין לה רלוונטיות. עכשיו את צריכה לפעול.

"את חייבת לשנות גישה ולחפש לראות רק אור מסביבך", הוסיף גל. "את בריאה והבנים שלך הם ילדים טובים. יש בעולם מיליון פתרונות לכל סיטואציה. לפני כמה זמן התקשרה אליי אם חד הורית ושאלתי אותה למה את לא מוצאת אמא חד הורית ולוקחת בית משותף לה ולכל הילדים גם יחד.

"אם את לא מרוויחה מספיק את חייבת להעלות את ההכנסה. יש איזה 700 אלף דברים שאת יכולה לעשות כדי להגדיל הכנסות. בתיאור הדברים שלך כבר מובנה החושך של החיים. כשאת בתוך המרמור הזה את מושכת אלייך עוד מרמור. דומה מושך דומה לו. האנרגיה של היקום עובדת כך. ברגע שתעשי שינוי אנרגטי טוטאלי ובמקום לראות קשיים תראי אתגרים החיים שלך יתהפכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully