וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ב-34 שקל בן אדם נחשף אצלי לעולם הכסף באינטרנט. ב-7,600 שקל הוא לומד מקצוע חם יותר מהייטק"

בשיתוף אקדמיית 2100, בשיתוף אקדמיית 2100

13.1.2020 / 12:43

בגיל 18.5, הדר אשוח עושה שינוי תדמית. "ילד הפלא" של עסקי האינטרנט כבר ממש לא רוצה לגרום לאנשים להתעשר. "לא כל אחד יכול לעשות מיליונים מהמחשב. אבל המטרה שלי היא שכל מי שרוצה יוכל לכסות את השכר דירה מהרווחים באינטרנט, או אפילו לקנות אחת משלו" ראיון

הדר אשוח. יח"צ,
הדר אשוח לימד כבר אלפי ישראלים להרוויח כסף מהאינטרנט/יח"צ

"פעם כולם חשבו שהדרך היחידה לעשות כסף באינטרנט היא משיווק שותפים." פותח הדר אשוח את הראיון המשותף שלנו, "היום, כבר יודעים ששיוווק שותפים זה רק עוד חלק במקצוע שנקרא שיווק דיגיטלי. מקצוע שכל מי שנכנס אליו עכשיו כבר נמצא על המסלול המהיר להצלחה. הייטק? פחחח. את הכסף שעושים באינטרנט לא עושים בשום מקום אחר. אבל שוב, זה כמו מקצוע, צריך אשכרה ללמוד את זה."

כשאני מסתכלת על הדר, שום פרט שבו לא מסגיר את העובדה שאני יושבת מול אחד מהיזמים הצעירים והמצליחים ביותר בישראל, יש אומרים הכי מצליח. הוא לבוש כמו ילד רגיל, הוא משדר פשטות וצניעות, והראש שלו בדרך כלל מכוון למטה. אבל שאני תופסת את המבט, אי אפשר לפספס את הניצוץ המיוחד שבוהק לו בעיניים.

בגיל 18, הדר אשוח השיג את מה שרבים מאיתנו מחפשים גם אחרי גיל 40. עם הצלחות עסקיות, קהל מעריצים של עשרות אלפי אוהדים ולקוחות, ואקדמייה בבעלותו, קצת קשה להאמין שבעוד כמה חודשים הוא הולך לגרז תומ"תים ולקבל פקודות מהסמל התורן.

"שמעי, אני לא אשקר. הצבא קצת מלחיץ אותי, ובמיוחד כי אני עדיין מתלבט בין שירות קרבי לבין תפקיד שבו אני יכול לתרום את היכולות שלי, כמו דובר צה"ל או משהו כזה. אני כן רוצה להתגייס, ויש לי אפילו חלום להיות קצין. אבל עד הגיוס- המטרה שלי היא לעזור לכמה שיותר ישראלים למצוא את המקום שלהם בעולם הזה"

כשאתה אומר למצוא את עצמם בעולם הזה, למה אתה מתכוון?

תשמעי, אני אגיד לך כזה דבר. כשהתחלתי ללמד אנשים איך לעשות כסף באינטרנט, חשבתי שאני עוזר להם לסגור את החודש ולחיות יותר טוב. אבל היום, אני כבר ממש לא רק עוזר לאנשים לשפר את המצב הכלכלי.

תסביר

המון אנשים באים אליי, כשהם מרגישים שאין להם "משהו משלהם" בעולם הזה. הם רואים את כל החברים שלהם מבוססים מצליחים, ונהנים בפייסבוק באינסטגרם (עזבי אותך שזה רק חלק מהשקרים של המדיה החברתית כן?) והם רוצים להצליח כמוהם, אפילו יותר מהם. הם רוצים להראות לכל העולם סוף סוף מה הם שווים!

הדר אשוח. יח"צ,
בזכות הטכנולוגיה ללכת לעבודה זה לא בהכרח ללכת למשרד/יח"צ

אז איך אתה עוזר להם בזה?

תביני, כשאני מלמד אנשים טכניקות כמו שיווק שותפים ומוצרי מידע דיגיטלים, אני לא רק עוזר להם לעשות כסף. אני מלמד אותם מקצוע משלהם. בתכנית ההכשרה שלנו באקדמיית 2100 - אנשים יוצאים אחרי 3 חודשים עם תעודה ביד, ויכולת לעשות כסף ולהסתדר מבחינה כלכלית לא משנה איפה יזרקו אותם!

כשאנשים מסיימים ללמוד אצלי, יש להם את כל הכלים להגשים את החלומות הפרטיים והעסקיים שלהם. בין אם הם רוצים להיות שכירים ולעבוד בתחום השיווק הדיגיטלי, שזה התחום עם המשכורת הכי צומחות בעולם, אפילו יותר מהייטק, בין אם זה לפתוח עסק עצמאי מהבית ולהרוויח אלפי שקלים בחודש ממוצרי מידע או שיווק שותפים, או בין אם זה להקים את עסק החלומות שלהם ולדעת איך לשווק אותו כמו מקצוען...

אני נותן לאנשים כלים ליצירת כסף והצלחה בחיים, כלים שמובילים בסופו של דבר להגשמה עצמית ומימוש הפוטנציאל הענק שטמון בכל אחד שקורא את זה עכשיו. את מבינה למה העבודה שלי כל כך חשובה?

בוודאי. זה נשמע מדהים. ועדיין - יש כל הרבה אנשים שלא אוהבים אותך...

תקשיבי, זה ממש לא נכון. אני מסכים איתך שיש המון אנשים קטנים שמגיבים תגובות רעות ומפיצים עליי שקרים. אבל האמת היא שהם רק בריוני מקלדת. הם כנראה לא מסוגלים להכיל את זה שגם החיים שלהם יכולים להיות טובים יותר. אני מוצף באהבה בכל מקום שאליו אני הולך, והמון אנשים תומכים בי ובמטרה שלי.

אני לא שוכח רגעים כמו זה שאני הולך ברחוב ופתאום מקבל חיבוק מבן אדם זר לחלוטין, שאומר לי שהחודש הוא הרוויח 3,070 שקל ממה שהוא למד בתכנית שלי..."
ולמען האמת ברחוב נתקלתי רק באהבה ופרגון, אז איפה הם אותם "השונאים" האלה?

נשמע מרגש! תגיד, אני חייבת לשאול. אתה לבד בכל העניין הזה?

"ממש ממש לא. יש לי שני שותפים שהם האנשים הכי טובים שיכלתי לבקש. אחד מהם, שליו יפרח, יצא בזכות מקצוע השיווק הדיגיטלי מחובות של רבע מיליון שקל תוך חצי שנה, והוא היום המשווק הדיגיטלי המוביל בישראל.

השני, טל פלג, הוא שותף שלי מהיום הראשון, והוא כנראה יועץ עסקי האינטרנט הכי טוב במדינה שלנו. תוך שנה הוא גרם לעסק שלנו לצמוח להכנסות של מיליונים, וזה בדיוק גם הידע שהוא מעביר באקדמיית 2100 על התנהלות עסקית נכונה והצלחה בעולם האינטרנט. אנחנו כולנו ביחד כאן, עם הרבה מאוד מומחים ויזמים מצליחים.
כי הרבה אנשים לא יודעים, אבל להרוויח את הכסף זה החלק הכי קל - לעומת זאת לשמור עליו… זה כבר אתגר.

תגיד, אתה מדבר הרבה על "אקדמיית 2100".. מה זה בכלל?

אני שמח ששאלת. אקדמיית 2100 היא פרוייקט הדגל הכי חדש ושאפתני שלי. זו בעצם אקדמיה דיגיטלית למקצועות השיווק באינטרנט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הדר אשוח. יח"צ,
אקדמיית 2100 מלווים אותך שלב אחרי שלב להצלחה/יח"צ

מה זה אומר?

אקדמיית 2100 נותנת לכל אחד אפשרות ללמוד שיווק דיגיטלי תוך מספר שבועות - שזה המקצוע הכי חם שיש כרגע. יש לנו מסלולי הכשרה ליזמים, לבעלי עסקים, אפילו לחברה שרוצים לעשות הסבת מקצוע מהעבודה הישנה שלהם. אנחנו נותנים להם את כל הכלים המקצועיים והפרקטיים שהם צריכים בשביל להתקבל לעבודה בחברת דיגיטל, להקים מנגנון שמייצר להם כסף בזמן שהם מטיילים בעולם ומשלימים הכנסה, או להקפיץ את הביצועים של העסק שלהם.

אקדמיית 2100 זו האקדמייה הראשונה שאשכרה נותנת לכם ללמוד מקצוע חדש שמשנה חיים תוך כלום זמן, בלי לשלם 40 אלף בשנה על תואר, ובזמן שאתם ממשיכים עם החיים שלכם ולא נשאבים לתוך זה. בסוף מסלול ההכשרה, אתם יוצאים עם תעודה ויכולת פרקטית לעשות כסף משיווק דיגיטלי- באיזה סגנון שתרצו!

וואו. זה מרשים. אבל בטח יש הרבה אנשים שמפחדים שהם לא יצליחו או שזה לא בשבילם... מה אתה אומר להם?

אני אגיד לך את האמת - אלו האנשים שאני הכי אוהב. כי בסופו של דבר? כשהם מצליחים, הם כל כך מאושרים מסופקים מעצמם שזה נראה כאילו הם הורידו 12 שנה מהגיל שלהם. ובגלל שאני יודע שבהתחלה הם ממש סקפטים, צוות האקדמיה ואני החלטנו לתת אחריות החזר כספי מלא על תכנית ההכשרה שלנו!

מה האחריות הזו אומרת?

האחריות שלנו נורא ברורה. אם ראית את כל התכנים של ההכשרה, ביצעת את כל המשימות ואתה לא מרוצה מכל סיבה כלשהי - אתה מקבל החזר כספי מלא מאיתנו - עד השקל האחרון. חשוב לי שאנשים לא יקחו שום סיכונים, ולכן אני מוכן להתחייב על האחריות הזו, אפילו שזה לא נהוג בעולם הלימודים באינטרנט.

תשמע, אתה לא מפסיק להפתיע אותי היום. אפשר להצטרף לאקדמיה שלך גם?

ברור. כל אחד יכול, לא משנה באיזה גיל ומה הוא עשה לפני. וחוץ מזה, בשביל מה יש מבצעי השקה עכשיו?

מדהים. בהצלחה. תגיד, איך ההורים שלך מקבלים את כל ההצלחה הזאת?

תשמעי, תודה לאל התברכתי בהורים מדהימים. אני באמת לא יודע אם הייתי מצליח בלעדיהם. קצת קשה להם, כי אחרי הכל מגיל 16 אני כבר מטייל במקומות הכי יפים בעולם, נמצא במסיבות ועושה הרצאות... אבל הם באמת תומכים בי. אני מניח שהם גם רואים את היתרונות, הרי אחרי הכל אני עושה משהו שהוא גדול יותר ממני וממך. אני מכשיר את הדור הבא של שוק העבודה בדיגיטל בישראל...

הדר אשוח. יח"צ,
לחצו על הלינק בסוף הכתבה לצפייה בשיעור המלא שלי/יח"צ

אתה בכלל לא ילד רגיל, על זה אני מסכימה. תגיד, משפט אחרון לסיום. מה היית רוצה שאנשים יזכרו כשהם יחשבו עליך?

שעולם העובדה הישן מת. שאם הם לא רוצים שרובוטים יחליפו אותם במקום העבודה, הם חייבים להתקדם הלאה וללמוד שיווק דיגיטלי, כי זה המקצוע היחיד שאי אפשר להחליף. אני רוצה שהם יזכרו שאין גבול למה שהם יכולים להשיג, להרוויח ולחוות, ושההצלחה נמצאת מעבר לפינה, אם רק אמיצים מספיק להסתכל שם.

אני רוצה שהם יזכרו שהם חיים רק פעם אחת, ואם אני השגתי את מה שהשגתי בפחות מ-3 שנים, ובלי שידעתי כלום על העולם הזה - תחשבו מה אתם יכולים לעשות!"

הדר, היה לי לעונג לראיין אותך. בהצלחה בצבא!

תודה!

לצפייה בשיעור פרקטי של הדר - 4 הדרכים ליצירת הכנסה נוספת מהאינטרנט - במבצע הנחה מיוחד לקוראי הכתבה (ועם אחריות מלאה) לחצו כאן >>

בשיתוף אקדמיית 2100, בשיתוף אקדמיית 2100

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully