וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לחגוג יום הולדת למנטור המפורסם?

רונית מטיאס

19.1.2020 / 10:01

וגם: מי חנך בירה ללא אלכוהול, מי גייס את שגיא מוקי לשורותיו, מי מביא בני נוער מהפריפריה למשחקי כדורגל ומי תורם לספורט הפראולימפי?

בסלון של אלון

אלון אולמן ואלונה ברקת. אביב חופי
אלון אולמן ואלונה ברקת/אביב חופי

המנטור אלון אולמן, מייסד קבוצת "קוד המנצח", חגג בליל שישי יום הולדת 55 במסעדת "הסלון" של אייל שני. אורטל, האישה שאיתו, שמרה בהפתעה על תכני המסיבה שהפיקה בהצלחה מירב חדד. אולמן וילדיהם גל, גאיה ובר הפיקו לו סרטון בהשראת הסרט "גבעת חלפון" בכיכובם של השחקן ליאור כלפון בתפקיד המפיק ואיש העסקים יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג, בדמות בהשראת סרג'ו קונסטנזה שהפתיע בכישורי משחק ומבטא רומני. הסרט סקר את חייו של אולמן מילדותו, דרך הקריירה המפוארת בחיל הים כולל שליחות לאנגליה ועד ההארה שהייתה לו והפכה אותו למנטור מוביל ואיש ברזל.

אילן ויונית רבינוביץ. אביב חופי
אילן ויונית רבינוביץ/אביב חופי

במסיבה ובסרט צוין עשור לפעילות החברה. את הערב הנחה גיל ריבה, ואולמן הופתע כשלבמה עלה אלי לולאי מלהקת רוקפור ובוגר אחת התוכניות של אולמן ששר לו שיר והזמין אותו לשיר איתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דן רון ורות דיין-וולפנר. אביב חופי
דן רון ורות דיין-וולפנר/אביב חופי

המוזמנים נהנו מארוחת-ערב מתגלגלת שכללה את כל תפריט המסעדה ושולחן מתוקים מפואר.

יאיר וענת מלכה. אביב חופי
יאיר וענת מלכה/אביב חופי

בחוגגים: אלונה ואלי ברקת, ענת ויאיר מלכה, מיקי ומרב שמו, עינב ברר וד"ר מיקי ברר, גלית פרבר וניר שרצקי, אחותו דפנה אולמן-בארי, בעלת מלון הבוטיק "לה קפלה", מעצבת האופנה מאיה נגרי ואור זייד, מירית ויוסי בניון, תמי חוטבלי ושי אגסי, רונית שבירו, יונית ואילן רבינוביץ, אלי וענת לולאי, עו"ד רות דיין ודן רון, אסנת וישינסקי, האמנית יהודית אולמן אמו של אלון, נעמה ויוסי אשכנזי, לימור ויוסי מגן, סמדר ואלי גוטמן, מעיין ולק חמו, העוזרת האישית של אולמן; איימי ראובני מנהלת הכספים; מוטי אזולאי המנכ"ל; עדי אלקיים מנהלת פיתוח עסקי.

יורם (יורי) לנדאו ושרון לוי- ביטון. אביב חופי
יורם/אביב חופי
דודי לוי, גאיה , אלון, גל ואורטל אולמן. רמי זרנגר
דודי לוי, גאיה , אלון, גל ואורטל אולמן/רמי זרנגר
seperator

הטופ של הטופ

יוסי גול רוברט רומנו, אבי ברגר. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
יוסי גול, רוברט רומנו, אבי ברגר/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אבי ברגר, לשעבר מנכ"ל פירמת רואי החשבון קסלמן PwC וכיום מבעלי טופ אודיו - מהמובילות בתחום הבית החכם והאודיו, ויוסי גול, מנכ"ל ומבעלי החברה, השיקו באולם התצוגה החדש בהרצליה פיתוח סדרת מוצרים חדשה של מותג הסאונד הבריטי Bowers & Wilkins שמגזין FORBES הכתיר לאחרונה כאחד המובילים בתחום. לאירוע שהיה הטופ של הטופ הגיע רוברט רומנו, ממנהלי המותג, שחשף את המוצרים החדשים וסיפק זווית חדשנית ומסקרנת על תחום הסאונד בעשור החדש.

המוזמנים נהנו מאוכל משובח של מסעדת "עד העצם" הסמוכה, מוזיקה שבקעה מהרמקולים המעוצבים, ומינגלינג בין המוצרים.

seperator

תמיכה סופרטיבית

אדם ברדיצבסקי,  מורן סמואל, נאנדרו דנוס.  אחיה קליין. קרן איזיקסון,
אדם ברדיצבסקי, מורן סמואל, נאנדרו דנוס. אחיה קליין/קרן איזיקסון

תגידו מזל טוב לאנדרו דנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, שנבחר לנשיא הכבוד של הוועד הפראלימפי הישראלי. דנוס ילווה את המשלחת הפראלימפית בכל האירועים והתחרויות מעתה ועד משחקי טוקיו 2020.

הבחירה בדנוס היא על רקע תמיכה ארוכת שנים של משפחת מנדי/דנוס האוסטרלית - בעלי קבוצת ג'יימס ריצ'רדסון, בספורט היהודי והישראלי, וכהמשך למעורבותו של אנדרו דנוס - נכדו של דיוויד מנדי, מייסד החברה, בספורט הפראלימפי בישראל.

ג'יימס ריצ'רדסון תומכת במספר קבוצות ספורט בישראל ובאוסטרליה, בדגש על ספורטאים בעלי מוגבלויות, והיא נותנת החסות המרכזית לאליפות ישראל הפתוחה בטניס בכיסאות גלגלים. דנוס שימש כגורם מרכזי בהצלחת תחרות גביע העולם בטניס בכיסאות גלגלים שהתקיימה בישראל בשנת 2019. דנוס אמר כי כדור שלישי למשפחה התורמת רבות לספורט הישראלי והיהודי, זהו כבוד גדול עבורו. ג'יימס ריצ'רדסון, דיוטי פרי, משמשת כותנת החסות המרכזית למשלחת הפראלימפית למשחקי טוקיו 2020.

seperator

קרואטיה בבראשית

יצחק אלדן, רינת ומוטי כוזהינוף ווסלה מרדן קורק. רפי דלויה
יצחק אלדן, רינת ומוטי כוזהינוף ווסלה מרדן קורק/רפי דלויה

משפחת כוזהינוף ערכה במתחם "בראשית בבלי" בתל-אביב קבלת-פנים לציון 28 שנה להכרזת עצמאות מדינת קרואטיה, הנשיאות הקרואטית של האיחוד האירופי, ויום הולדת 9 למועדון השגרירים בראשות יצחק אלדן. וסלה מרדן קוראק, שגרירת קרואטיה בישראל, התייחסה לנושאים שבהם תעסוק הנשיאות הקרואטית והכריזה שקרואטיה תקיים ועידה נגד האנטישמיות במדינתה. כוזהינוף איחל לקרואטיה הצלחה בנשיאות, בירך את אלדן, והביע תקווה שמגדל המגה יוקרה יהיה מקום משכנם של דיפלומטיים ואנשי עסקים מאירופה ומרחבי העולם.

seperator

פרידה מחשמלת

אסף ויטמן, דורון שלגי, עופר בלוך ושמואל פלדל. מקור אייזנברג אליאש,
אסף ויטמן, דורון שלגי, עופר בלוך ושמואל פלדל/מקור אייזנברג אליאש

רגע לפני שד"ר שמואל פלדל, מנכ"ל סימנס ישראל, מסיים את תפקידו, הוא נפרד משותפיו לפרויקט הקמת תחנת הכוח הפרטית IPM בבאר טוביה, בסיור בתחנת הכוח, שם התרשמו משלבי ההקמה המתקדמים. את התחנה שנמצאת בשליטת גלובל פאוור, לאומי פרטנרס וקרן נוי, מקימה חברת סימנס שגם תפעיל אותה. התחנה, בהספק של 450 מגה וואט, עתידה לפעול בסוף 2020 וצפויה לספק כ-3.5% מצריכת החשמל בישראל ולייצר ביעילות של כ-60% שהיא הגבוהה ביותר מבין תחנות הכוח בישראל, ובכך לתרום לשיפור איכות הסביבה במתן מענה לגידול הצפוי בשנים הקרובות בשימוש בחשמל.

מרבית תפוקת התחנה (85%) תימכר לרשת החשמל הארצית והיתרה תימכר ישירות לצרכנים פרטיים גדולים. פלדל ציין כי זו תחנת הכוח הרביעית שסימנס מקימה בשנים האחרונות בישראל, אבל פעם ראשונה בה תתפעל ותתחזק פרויקט בסדר גודל כזה בתחום האנרגיה בארץ.

במסיירים: אסף ויטמן, מנכ"ל IPM; דורון שלגי, מנהל אגף פרוייקטי הולכה בחברת החשמל; עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל; ושמואל פלדל, מנכ"ל סימנס ישראל החדש.

seperator

מועדון האמנות

נעמי גבעון, סוזן לנדאו, רוני גילת בהרב, דפנה איש הורוביץ וסיגל זיו. עמרי שפירא,
נעמי גבעון, סוזן לנדאו, רוני גילת בהרב, דפנה איש הורוביץ וסיגל זוז/עמרי שפירא

בגלריה נעמי גבעון בנווה-צדק, נערך אירוע השקת MUSEUMS —THE DIRECTOR'S EYE מבית פלטפורמת WalkKTalk של דפנה איש-הורביץ ושעורכת סוזן לנדאו. הסדרה תכלול 6 מפגשים עם מנהלי מוזיאונים בעבר ובהווה, בהם ידונו ויחשפו השאלות הבוערות, בדילמות, במטרות ובעניינים שאיתם מתמודדים מוזיאונים היום.

הסדרה כוללת 3 מפגשים ו-3 סיורים במוזיאונים פעילים, במהלכם יפגוש הקהל 6 מנהלי מוזיאונים מובילים מישראל ואחד משוודיה, על-מנת לברר את השאלות, האתגרים והפתרונות שמוצעים לעומדים במוקדי ההחלטות במוסדות התרבות. המוזמנים נהנו מקוקטייל והרצאות. רוני גילת-בהרב, מנכ"לית כריסטי'ס ישראל וחברת הנהלת כריסטי'ס אירופה דיברה על חדשנות בבתי המכירות הפומביות בעקבות המהפכה הדיגיטלית. סוזן לנדאו מנכ"לית ואוצרת ראשית לשעבר של מוזיאון תל אביב לאומנות שיתפה את הנוכחים על מה שחשוב לדעת על מוזיאון "המומה" החדש בניו יורק ומהם המוזיאונים החדשים שנפתחו בשנת 2019. האמן ליאור תמים הציג את עבודתו "אורקל", והגלריסטית נעמי גבעון ערכה סיור בתערוכה החדשה "אג'נדה".

seperator

שותים ומתאפסים

דני, גל ומימי לוזון, עידו חג'ג'. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
דני, גל ומימי לוזון, עידו חג'ג'/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בצוהרי שישי התקיים בפרויקט החדש של קבוצת חג'ג' במתחם איינשטיין ברמת-אביב אירוע ספורטיבי בחסות היינקן 0.0. בירה ללא אלכוהול המותאמת במיוחד לעוסקים בספורט. ההשקה הסתיימה במסיבה במתחם האירועים החדש של מסעדת סרפינה.

לין חג'ג ורוני מאנה. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
לין חג'ג ורוני מאנה/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בחוגגים: הנדל"ניסט עידו חג'ג, מימי ודני לוזון, משנה למנכ"ל סופרפארם וביתם גל; לין חג'ג ונטלי איסטר, איש העסקים רוני מאנה.

seperator

כבשו את המגרש

אביגדור יצחקי וארז כלפון. יח"צ,
אביגדור יצחקי וארז כלפון/יח"צ

'זמן מגרש' - חווית כדורגל עם מפעל הפיס ממשיך לעונה השנייה ומרחיב את כמות המשתתפים במיזם שבמסגרתו במהלך 2020. כ-17,000 ילדים מיישובי הפריפריה יגיעו באוטובוסים לאצטדיונים לצפות במשחקי כדורגל של ליגת הבורסה לני"ע, ויקבלו חולצה, כריך ושתייה. המיזם המשותף של מפעל הפיס ומנהלת הליגה, הבורסה לניירות ערך זכה להצלחה רבה בעונה הראשונה, רו"ח אביגדור יצחקי וארז כלפון, יו"ר המנהלת, סיכמו על הרחבת המיזם בשנה הקרובה.

seperator

לחיי האליפות

שגיא מוקי ברק מלניק איפון. רמי זרנגר,
שגיא מוקי ברק מלניק/רמי זרנגר

ברק מלניק, מנכ"ל Visa בישראל, הודיע כי אלוף העולם בג'ודו, שגיא מוקי, נבחר לישראלי הראשון בנבחרת Team Visa למשחקים האולימפיים והפאראלימפיים בטוקיו 2020. מלניק אמר כי מוקי מהווה דוגמא ייחודית למסע אישי חדור שאיפה למצוינות, ואיחל לו בהצלחה בדרכו להבאת מדליה אולימפית לישראל, כמו גם כבוד לנבחרת2020 Team Visa. מוקי אמר כי התמיכה מצטרפת לספונסרים הנוספים שלו שנותנים לו את השקט והביטחון להיות מוכן בצורה המקסימלית והמיטבית לקראת המשחקים האולימפיים.

seperator

שעת סיפור

יובל צלטנר, אבירמה גולן, דורית צלטנר, ציפי ויגאל לנדאו. אסף לב,
יובל צלטנר, אבירמה גולן, דורית צלטנר, ציפי ויגאל לנדאו/אסף לב

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות ובית המלאכה של צלטנר אירחו את אירוע השקת ספר הילדים "נַחוּם גּוּטְמַן", שכתבה אבירמה גולן ואיירה נטלי וקסמן-שנקר. מוניקה לביא, מנהלת המוזיאון אמרה כי אין מקום מתאים יותר להשיק ספר על חייו של אחד מחשובי האמנים הישראלים, נחום גוטמן, מאשר במוזיאון שקרוי על שמו ומהווה אכסניה מרכזית ליצירותיו הקאנוניות, ספר שיקים דור חדש וצעיר של שוחרי יצירה ישראלית מקורית בכלל ויצירתו של גוטמן בפרט.

גולן הקריאה פרק מהספר ודיברה על ילדותו של גוטמן. וקסמן-שנקר סיפרה על העבודה המשותפת על הספר המשלב טקסט ודימוי. המוזמנים שילבו ביקור בתערוכה "מאחורי קירות המוזיאון", החושפת את אחורי הקלעים של העבודה על תערוכה במוזיאון.

seperator

חידושים במגדל

ישראל מייזנר ולימור דורון. טל שובל,
ישראל מייזנר ולימור דורון/טל שובל

בין החידושים שהוצגו בכנס מומחים למילדות וגינקולוגיה שנערך בליאונרדו סיטי טאואר רמת-גן, הוצג סלון "היי-דוק" שנבנה, בו הוצגו היתרונות שבמתחם יוקרתי לרפואה פרטית. בעשור האחרון חל גידול בקרב בוגרי רפואה הפונים לתחום הגיניקולוגיה והיילוד בזכות האפשרות לעסוק בפרקטיקה פרטית המניבה כ-50,000 שקלים בחודש. מדובר על אחד הענפים הרווחיים ברפואה פרטית, שהיקפו מוערך במאות מיליונים בשנה. לימור דורון, מנהלת היידוק התרגשה לפגוש את פרופ' ישראל מייזנר והזכירה לו שבזכותו היא חובקת היום ילדה שחוגגת 22. המרכז הרפואי החדש "היי-דוק" ממוקם בקומה ה-29 של מגדלי הארבעה-מגדלי חג'ג', והוא בית חדש ויוקרתי לרפואה פרטית בטכנולוגיות מתקדמות ובין לקוחותיו גוגל, אי.בי.אם.

seperator

לא לאלימות

ילנה ראלף , אהרון כהן, עופרה שמעוני וסלע שרלין. אור גפן,
ילנה ראלף , אהרון כהן, עופרה שמעוני וסלע שרלין/אור גפן

יעל גולד מנכ"לית עמותת לא לאלימות, ביחד עם גלריית העיצוב ARENA ומגזין "דירה נאה", השיקו את "מעצבים מציאות לא לאלימות" - מיזם חברתי במסגרתו מעצבים ואדריכלים עיצבו כורסאות עם אמן הגרפיטי הבינלאומי אליאור יוסף, בהשראת ובשיתוף נשים מפורסמות, עם מסרים של תקווה, כשההכנסות לעמותת "לא לאלימות" ובניית מקלטים לנשים מוכות. גולד אמרה כי חשוב להעלות את נושא האלימות נגד נשים למודעות ציבורית, ולהעביר מסר הקורא לנשים לא לשתוק ולזעוק את צעקתן של נשים הסובלות מאלימות, העמותה מפעילה 3 מקלטים לנשים הסובלות מאלימות ולילדיהן ברחבי הארץ.

seperator

שותים ונהנים

יונתן ישי, פני בכר, אורן תורג'מן. יונתן כהן,
יונתן ישי, פני בכר, אורן תורג'מן/יונתן כהן

אורן תורג'מן, מנכ"ל רשת 'בנא משקאות' ופני בכר, מנהלת השיווק, השיקו בסניף ראשון לציון את פסטיבל הוויסקי, כחלק מאירועי חודש הוויסקי של הרשת. המוזמנים נהנו מסדנת וויסקי מקצועית של יונתן ישי, מייסד מועדון הוויסקי הישראלי ומטעימות של למעלה מ-30 סוגי וויסקי. תורג'מן אמר כי בשנים האחרונות רואים שינוי בהעדפות הישראלים במעבר לוויסקי ממזקקות העולם החדש וביקוש גבוה של ויסקי סינגל מאלט, והרשת חרטה על דגלה להעניק ללקוחותיה ולצרכי האלכוהול חווית קנייה איכותית, בחנויות הפרוסות ברחבי הארץ ובהמשך לחגיגות הוויסקי הכלל עולמיות, החליטו לקיים את החגיגות בפסטיבל נודד ב- 6 ערים ברחבי הארץ.

seperator

רותמים לרתמה

דודי דאבוש, רתם לויתן, מוטי רייפ. שוקה כהן
דודי דאבוש, רתם לויתן, מוטי רייפ/שוקה כהן

המפיק מוטי רייפ מחמם מנועים לקראת שבוע האופנה של תל אביב בשיתוף דאב, שיתקיים בחודש מרץ, וערך עם המעצבת רתם לויתן, בעלת מותג הפלאס סייז "רתמה", אודישנים בחנות המותג במתחם שרונים בהוד השרון, שממנכ"ל דודי דאבוש. השניים הזמינו נשים ממידה 42, שחושבות שהן מתאימות, לצעוד על המסלול מול פאנל השופטים שכלל את: הדוגמנית שמחה גואטה, הקונדיטורית קרין גורן, הדוגמנית והאקטיביסטית ריי שגב.

כ-300 בנות התייצבו, מתוכן נבחרו רק 30 בנות. גורן פינקה את השופטים והמתמודדות בעוגת שמרים שוקולד ובראוניז שאפתה. דאב, שמיום היווסדה מעוררת דיון אודות הגדרת היופי, הינה השותפה הרשמית בשבוע האופנה תל אביב.

seperator

בקטנה

+ ים המלח זכה לסיוע מכיוון בלתי צפוי לבעיותיו. כ-200 בני נוער וילדים מירושלים החברים בארגון Pico Kids לחינוך מדעי-טכנולוגי שמובילה קרן ההון סיכון הירושלמית Pico Ventures Partners, השתתפו באירוע מייקאתון לבניית פתרונות שיתמודדו עם בעיות כמו ירידת מפלס המים, בולענים, תעשייה שפוגעת בסביבה, תיירות אקולוגית ועוד. בין הפתרונות שהוצגו: מערכת לזיהוי בולענים לפני קריסתם באמצעות רחפן, תוך מיפוי והתראה באמצעות אפליקציה של אזורים מסוכנים לתנועה; פלטפורמה מודולרית צפה על ים המלח המשלבת פאנלים סולאריים לקליטה וניצול אידוי המים לטובת החקלאות; מייצג טכנולוגי להעלאת המודעות לירידת מפלס ים המלח;, ואיפיון אתר תיירות אקולוגי שיצוף על פני ים המלח. ארגון Pico Kids הוקם ב-2013 על-ידי אלי וורטמן, שותף מנהל בקרן ההון סיכון Pico Venture Partners המנהלת 130 מיליון דולר להשקעות בסטארט-אפים, במטרה לחזק את החינוך בתחומי המדע, הטכנולוגיה והיזמות בירושלים באמצעות חינוך חוויתי ויצירתי בין כתלי בית הספר ומחוצה לו. בפעילויות הללו משתתפים כיום כ-3,500 תלמידים מעשרות בתי ספר בעיר ירושלים: דתיים, מסורתיים וחילוניים מכל העדות ומכל השכבות הסוציו-כלכליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully