וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לתצוגה השנתית של גולברי?

רונית מטיאס

11.3.2020 / 11:14

וגם: ידידי מוזיאון תל אביב נהנים מהצצה מוקדמת, נינט טייב משיקה קולקציה חדשה, יינות חדשים ביינות ברקן ובפועלים מרימים לעובדות החרדיות

קורונה סטייל

עתליה שמלצר והניה נור. ליהיא ברקוביץ,
עתליה שמלצר והניה נור/ליהיא ברקוביץ

בהלת הקורונה לא מנעה מאנשי עסקים ואושיות אופנה להתייצב בתצוגת אביב-קיץ של גולברי. דוד, משה ויעקב גולברי, בעלי חברת גולברי תכננו את האירוע לרגל יום האישה הבינלאומי, אך בהלת הקורונה גנבה את הבכורה.

להבית וישי אקרמן חני פוגל דוד גולברי ויונה פוגל. אסף לב,
להבית וישי אקרמן חני פוגל דוד גולברי ויונה פוגל/אסף לב

הפרזנטורית החדשה אילנית לוי, ביחד עם 25 דוגמניות, הציגו את הבשורות האביביות. משה גולברי אמר כי למרות משבר הקורונה החברה ממשיכה לפעול כרגיל ועל-פי התוכניות לשנת 2020, והם גאים מאוד להמשיך במסורת בהפקת תצוגת אופנה ישראלית ברמה בינלאומית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חיים חורש יעקב גולברי. אסף לב,
חיים חורש יעקב גולברי/אסף לב

באופנתיים: יונה וחני פוגל; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה; הניה נור, מבעלי קבוצת נור; ד"ר להבית אקרמן ואיש העסקים ישי אקרמן; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; אתי ויהודה אורן, מנכ"ל עופר רחובות; חיים חורש, מנכ"ל חוצות המפרץ; איש העסקים יואב פפושדו וזוגתו אלה אגם; גלית פרבר וניר שרצקי, מבעלי איתוראן; חלי ועמוס שפירא; מנחם מעודי, מנכ"ל עופר בילו סנטר; הבנקאי דני גיתר; רמזי גבאי; אבינועם אלבו, מנכ"ל קניון קריית אונו; איתי זמיר, מנכ"ל סקארה.

seperator

לילה במוזיאון

אביגדור יצחקי, ולדימיר איביץ וחוזה מוגרבי. יח"צ,
אביגדור יצחקי, ולדימיר איביץ וחוזה מוגרבי/יח"צ

רגע לפני כולם, זכו ידידי מוזיאון תל אביב לאמנות להצצה לתערוכת יחיד ראשונה בישראל של האמן האמריקני ג'ף קונס, מהמשפיעים והמפורסמים בעולם, שנחשב לאמן החי שעבודותיו הן היקרות ביותר בהיסטוריה, ושובר שיאי מכירות של יצירות אמנות ומבקרים בתערוכות בעולם. ב-2019 , פסל נירוסטה שלו "ארנב", נמכר בבית המכירות כריסטיס ב-91 מיליון דולר, ובכך קבע שיא עבור אמן שבחיים.

תפארת ואלון ליפשיץ שרה אללוף ורות שטרית. יח"צ,
תפארת ואלון ליפשיץ שרה אללוף ורות שטרית/יח"צ

קונס היה אמור להגיע לראשונה לישראל, אך עקב התפשטות נגיף הקורונה החליט ביחד עם המוזיאון לדחות את הביקור למועד אחר, והסתפק בשיחת סקייפ במהלכה שלח סרטון ברכות. התערוכה היא שיתוף פעולה שני בין מוזיאון תל אביב לאוסף מרי וחוזה מוגרבי. במסגרת שת"פ של מפעל הפיס עם המוזיאון, יוכלו מנויי הפיס לרכוש כרטיס לתערוכה בעלות סמלית של 10 שקל בלבד, ובנוסף סוכם על הבאת כ-1000 ילדים מהפריפריה החברתית והגאוגרפית ליום חווייתי במוזיאון תל-אביב שכולל סיור וסדנת אמנות מעשית.

אנה דובי ושיף, ציפי ויגאל לנדאו, טניה כהן עוזיאלי, חוזה ומרי מוגרבי, אהוד ועליזה אולמרט. יח"צ,
אנה דובי ושיף, ציפי ויגאל לנדאו, טניה כהן עוזיאלי, חוזה ומרי מוגרבי, אהוד ועליזה אולמרט/יח"צ

באמנותיים: רות שטרית, בעלת שטרית מדיה גרופ; רו"ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס; תפארת ואלון ליפשיץ, מייסד חברת ההשקעות HANCO ; טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית המוזיאון; אוצרי התערוכה דורון רבינא ושחר מולכו; יעל ורון חולדאי; קלודין והשר יואב גלנט; מיכל ובוז'י הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית; אהוד ועליזה אולמרט; נדין בודו טרכטנברג המשנה לנגיד בנק ישראל; רוית טרלובסקי ואיתן בן אליהו; ולדימיר איביץ', מאמן מכבי תל-אביב; אלפרד וחוה אקירוב; טובה וסמי סגול ולינדה ויצחק סגול; ורדה וחיים סאמט, יו"ר מועצת המנהלים של המוזיאון; יגאל אהובי; אנה ודובי שיף; מיכל ודוד פורר, מבעלי ניאופארם; ציפי ויגאל לנדאו; רוני ויעל בראון, יו"ר קבוצת הרכישה של מוזיאון תל אביב; רוני בהרב מנכ"לית כריסטיס ישראל; אלכס ודיתי לנדסברג, הילה רהב, אלקס ואסתר הרטמן, מורי מטלון, אברי דרנגר, חנה ובני פריזן.

seperator

תפרו להן תיק

שרון מורגנשטרן, נינט טייב, רונית יודקביץ. רפי דלויה
שרון מורגנשטרן, נינט טייב, רונית יודקביץ/רפי דלויה

המעצבת שרון מורגנשטרן והאמנית והיוצרת נינט טייב, בעלות מותג התיקים והארנקים NUTOPA, השיקו במסעדת MEAT KITCHEN בנמל תל-אביב, את קולקציית התיקים של המותג, על רקע שירי רוק אנד רול מהפס קול שליווה את מורגנשטרן וטייב ביצירה. זו הפעם הראשונה שטייב נכנסת לעולם העסקים, ומכהנת כשותפה מלאה במותג, ובכך כובשת יעד נוסף מבחינתה. כחלק מהחיבור היא העניקה את השראתה העיצובית לקולקציה, ומככבת כפנים שלו.

מורגנשטרן אמרה כי מוסיקה היא חלק עיקרי בחיים שלה, בעבודה ובכלל, ובדרך קסם היא הביאה ליצירה שלה את נינט, סיפור שהתחיל בדגם שנקרא "נינה". נינט שלחה למורגנשטרן אלבום של "קרוגבין", ועם הצליל הראשון שהתנגן היא הרגישה שנפתח לה הלב, הקשיבה שוב ושוב, ותוך כדי הקשבה הגיעו אימג'ים של מעגלים, סיבובים, של תנועה וחופש, וכך נולד לו הדגם, שהוא תיק בארל עם פרנזים בצדדים שנעים בחופשיות עם הגוף.

מורגנשטרן אמרה כי החיבור בינן הוא חיבור עמוק, התמצית של יצירה אמיתית, שתיהן יוצרות ממקום אותנטי וממקום מאוד אישי, והביעו שמחה והתרגשות על שיתוף הפעולה המיוחד במינו. טייב אמרה כי זה קרה בדרך כל- כך ספונטנית, בלי להתכוון בכלל אך כנראה שככה קורים הדברים הטובים באמת.

באופנתיים: קובי מפן, מבעלי מסעדת MEAT KITCHEN; רונית יודקביץ, ילנה ראלף, ורד ספיבק, גאלה קוגן ועוד.

seperator

נכנס יין

ניר גל עידו לוינסון ולי בולדס. יח"צ,
ניר גל, עידו לוינסון ולי בולדס/יח"צ

ניר גל, משנה למנכ"ל 'יקבי ברקן, לי בולדס, מנהלת השיווק ועידו לוינסון, היינן הראשי של היקב, ערכו במסעדת "פרונטו", ערב טעימות מיוחד לרגל השקת יינות סדרת אלטיטיוד, בציר 2016 של יקבי ברקן. במהלך הערב המיוחד שנערך לקראת חג הפסח, נחשפו לראשונה יינות מסדרת אלטיטיוד בציר 2016, הכוללת שלושה יינות אדומים.

המוזמנים נהנו מיין מובחר שהוגש לצד מנות שף דיוויד פרנקל ביניהן: סלטים, דגים, פסטות, בשרים איכותיים שהותאמו בקפידה בשיתוף פעולה של פרנקל ולוינסון. לוינסון סיפר כי סדרת Altitude היוקרתית, מהווה נדבך מרכזי באתגר של 'יקבי ברקן' לחקור ולבטא את הטרואר הישראלי, ואמר כי הסדרה מעניקה אפשרות ייחודית להשוואה בין שלושה יינות קברנה סוביניון מאותה שנת בציר שעברו תהליכי הכנה ויישון זהים ונבצרו משלושה כרמים בגבהים שונים. גובה הכרם בו גדלים הענבים הוא מהגורמים המשפיעים ביותר על אופי היין והוא מאפשר הצצה להבדלים בין היינות שכל טרואר מייצר. בסדרה שלושה יינות הנקראים על שם גובה הכרם שבו גדלו הענבים מכרמי העילית של היקב. הסדרה זכתה לאורך השנים במעלה מ- 150 מדליות בתחרויות יין בינלאומיות בארץ ובעולם. סדרת היינות אלטיטיוד בציר 2016 מושקת בימים אלו בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

seperator

הולכים על אביב

מאיר נג'יבי ואיילת פיצ'ון-עוז. יח"צ,
מאיר נג'יבי ואיילת פיצ'ון-עוז/יח"צ

מאיר נג'יבי, מבעלי רשת TO GO, ואיילת פיצ'ון-עוז מנהלת השיווק, השיקו במשרדי החברה בתל-אביב, את קולקצית אביב-קיץ 2020 של המותג. הפרזנטציה נערכה בדגם של חנות שנמצא במבואה למשרדים. פיצ'ון-עוז הציגה את הקולקציה וסיפרה כי העונה לקחו מעצבת שמתמקדת בעיקר באביזרים הנלווים כמו תיקים.

seperator

לא זמן למות

יעל גולד, ענבל שלוי, מרינה קבישר ונטלי יונסוף. אור גפן,
יעל גולד, ענבל שלוי, מרינה קבישר ונטלי יונסוף/אור גפן

אלון ועופר יונסוף בעלי JB תכשיטנים ושופארד בישראל השיקו קולקציית קפסולה בהשראת הסרט החדש של ג'יימס בונד 007 "לא זמן למות", שהכנסותיה תרומה למקלטים לנשים מוכות. בתחילת השנה הכריזה שופארד על שיתוף פעולה עם הסרט, במסגרתו, השחקנית אנה דה ארמס, שמשחקת בסרט את פאלומה, עונדת את תכשיטי הקולקציה מבית היוצר של שופארד.

בנוסף הכריזה שופארד על ייצור קולקציית "Happy Hearts - Golden Hearts" - קולקציה במהדורה מוגבלת בהשראת הסרט. קרוליין שויפלה, מבעלי החברה ומעצבת הקולקציה, סיפרה כי עבורה, ההשראה לעיצוב הקולקציה היא "נערת ג'יימס בונד" אשר מייצגת אומץ רב ונחישות. נטלי יונסוף מנהלת השיווק של JB תכשיטנים, ויעל גולד מנכ"לית עמותת לא לאלימות התרגשו.

seperator

פועלים למען הנשים

רויטל ברגשטיין, נעמי חסידה, רבקי גוגיג ואורית שלו. יח"צ,
רויטל ברגשטיין, נעמי חסידה, רבקי גוגיג ואורית שלו/יח"צ

חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב של בנק הפועלים-בית התוכנה הגדול בישראל, ציינה את "יום האישה החרדי" לעובדות הבנק במגדלי סיטי טאוור ברמת גן. ארוחת-בוקר כשרה למהדרין, פעילויות מעצימות, הרצאות של אפרת ברזל, וסטנד אפ "כוחה של אישה", של מיכל לויטין.

רויטל ברגשטיין, מנהלת משאבי אנוש של חטיבת הטכנולוגיה; נעמי חסידה, מנהלת ה-DCOE (מרכז המצוינות) של מחלקת מידע ותובנות בבנק; רבקי גוגיג, מנהלת מחלקת יישומי שווקים פיננסים בחטיבת הטכנולוגיה; אורית שלו, מנהלת אגף תכנון טכנולוגי.

seperator

מסע חייו

שירנקה מילר, ישראל אהרוני, עומר מילר. איציק בירן,
שירנקה מילר, ישראל אהרוני, עומר מילר/איציק בירן

החברים של השף ישראל אהרוני השיקו איתו את ספרו האוטוביוגרפי קולינרי "אהרוני: תחנות אוכל בחיי" בהוצאת אחוזת בית. אהרוני שצבר קילומטרז' בסצנת המסעדנות הישראלית, תוכניות בישול וריאליטי, הוציא את ספרו האישי ביותר, סיבה לחבריו להתייצב ב"סטודיו 207 לאמנות וטעויות" בתל-אביב.

ישראל אהרוני, חיים כהן, גידי גוב, גברי בנאי. איציק בירן,
ישראל אהרוני, חיים כהן, גידי גוב, גברי בנאי/איציק בירן

הודו וברכו: שרי גוטמן, מו"לית הוצאת "אחוזת בית", ששיבחה את הספר ואת אהרוני, תומר קמרלינג, עורך ויוזם הספר, גיגי אשתו של אהרוני שהודתה להוצאה ולתומר שהגשימו לה חלום והפכו את בעלה לסופר. אהרוני ובתו רחל הקריאו קטע מהספר על אמו של אהרוני, ולסיום אהרוני בעמדת הדיג'יי.

במשיקים: גידי גוב, צביקה הדר, הילה אלפרט, חיים כהן, משה שגב, שירמקה ועומר מילר עם התאומים מון וריי, צחי בוקששתר, יוסי שטרית ועוד.

seperator

יקירה מוזיקלית

פיני רובין מיכל רובינשטיין שמגר. יח"צ,
פיני רובין מיכל רובינשטיין שמגר/יח"צ

במפגש ידידי הקונסבטוריון, הוענק אות יקירת הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה למנהלת הקונסרבטוריון המיתולוגית דניאלה רבינוביץ', שניהלה אותו במשך עשרים שנה. האירוע נערך במעמד ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי ובנוכחות משפטנים בכירים וצמרת עולם העסקים בהם דליה רבין, גליה ויהושוע מאור, יורם פטרושקה, השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין שמגר, ציפה ואריק כרמון, אלה שריף, עו"ד פיני רובין ועדנה ארבל. באמנותית מאיה בלזיצמן בוגרת הקונסרבטוריון ומתן אפרת, שהופיעו עם הרכבים ייצוגיים של הקונסרבטוריון.

seperator

פתרונות בעידן הקורונה

אנה פלקין, יהודית בן לוי, טליה גזית. סטודיו אז אולי,
אנה פלקין, יהודית בן לוי, טליה גזית/סטודיו אז אולי

בעקבות הנחיות משרד הבריאות, ועידת She economy בחסות בנק דיסקונט-הועידה הכלכלית הראשונה לפתרונות לשוויון כלכלי, הועברה בשידור חי ממוזיאון הרצלילנבלום בתל אביב לקהילות הפייסבוק של הבנק, ושל "עוברות ושוות". את אפקט הקורונה חוו המשתתפות כשלא יכלו להתחבק אחת עם השנייה. יהודית בן לוי, מומחית במגדר ופיננסים, אמרה כי אם מתרגמים את הפער בתרומה לתל"ג בין גברים לנשים לדולרים- מגיעים לסכום גדול מהתל"ג הלאומי של סין והודו גם יחד.

בנשיות: עדינה בר שלום; מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים בישראל; תמרה דירקטור, מנכ"לית חברת ני"ע פסגות; שני הראל, מייסדת ויור prowoman; מיטל להט, מנהלת שיווק טרוולסט; ציפי ברנד, סגנית ראש עיריית תל אביב; יעלה מקליס-ראש עיריית מונסון; ענת קלדרוןף מנכ"לית קפיטל; יפית גריאני, ראש החטיבה הבנקאית סמנכל דיסקונט.

seperator

סערה בעולם השערה

מיטל בראשי, גלייסי קלי בנדיירה, דר שרית כהן, אדריאנה טואג. ניר בוקסנבאום,
מיטל בראשי, גלייסי קלי בנדיירה, דר שרית כהן, אדריאנה טואג/ניר בוקסנבאום

ד"ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית אסתטית, פתחה את ihair - מרכז ארצי להשתלות שיער המציע את כל הפתרונות להתקרחות ונשירת שיער לנשים ולגברים, מנעד טיפולים המאפשר להתאים באופן אופטימלי לכל מטופל את השיטה המדויקת, כשהפרוצדורה המרכזית היא השתלת שיער בשיטת FUE ללא צלקות במראה טבעי, על-ידי משתילי שיער מנוסים, לצד טיפולים במכשור חדשני ומתקדם, טיפולי PRP, החדרת חומרים בלחץ אויר והשלמת הטיפולים באמצעות פורמולציות ייחודיות אשר הוכחו כמאיצות את קצב צמיחת השיער ועיבויו. הצפי הוא שעד 2022 יתבצעו במרכז השתלות וטיפולים בהיקף של למעלה מ 10 מיליון שקל.

seperator

הכוח הנשי

אביבה תבורי יוסי אברני. יח"צ,
אביבה תבורי, יוסי אברני/יח"צ

יוסי אברני, מבעלי חברת האופנה באילנדו, הגיע למלון ניקס הרצליה, שם נערכו צילומי קמפיין קיץ לקולקצייה באווירת יום האישה הבינלאומי, במטרה לעודד נשים עצמתיות וונדרוומניות, להראות תמיד במיטבן. אברני הנמצא 30 שנה בתחום, גיס לשורותיו את אביבה תבורי שמסמלת לדעתו את המגה אישה, שהיא גם סקסית, נועזת ופרובוקטיבית, ומודעת לכוח שלה לצידה כיכב אנטון דוידסון שברזומה שלו תצוגות של ארמני.

בקטנה

+ ברכת המדור לשירה שקד חמי, מנהלת שיווק תחום חטיפים מתוקים בשטראוס עלית, שנבחרה על-ידי איגוד השיווק הישראלי, לאשת השיווק של החודש, בזכות הובלת קמפיין "חטיפי עלית - אי אפשר להסביר אהבה". ועדת השיווק קבעה כי שקד-חמי הובילה מהלך אמיץ, מרענן וייחודי, שזכה לא רק לתשבחות בקרב עולם הפרסום והשיווק אלא גם לשיח אוהד ובולט של הצרכנים השונים. התוצאות העסקיות הוכיחו שמהלך שיווק חדשני שמבוצע נכון - מביא להצלחה וצמיחה של החברה.

+איגוד המתכננים העניק ציון לשבח למועצה המקומית שוהם על "מודל עיר נגישה" ועל פרויקט "בית לחיים". את הפרס קיבלו בשם המועצה, איתן ליליוס, המשנה לראש המועצה ומחזיק תיק החינוך המיוחד; יעקב ירקוני מהנדס המועצה; וגליה שמש מנהלת מודל עיר נגישה. פרס ההצטיינות וציון לשבח מוענק לרשויות מקומיות שקידמו פרויקטים בתחום התכנון העירוני והאסטרטגיה. הכנס התקיים במעמד דלית זילבר מנהלת מנהל התכנון דלית זילבר.

+ילדי וילדות גן הילדים בהר הצופים שבאוניברסיטה העברית הפתיעו את פרופ' אשר כהן, נשיא האוניברסיטה; פרופ' ברק מדינה הרקטור; ישי פרנקל, מנכ"ל וסגן נשיא האוניברסיטה; יוסי גל, סגן הנשיא לקשרי חוץ; ופרופ' אורון שגריר, סגן הנשיא לבינלאומיות, כשבמהלך ישיבתם השבועית חילקו להם משלוחי מנות ושרו להם שירי פורים.

+שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס, הגיע לביקור במרכז הסיוע של ארגון "פתחון לב" בראשון לציון ונפגש עם אלי כהן מנכ"ל הארגון; יוסי פלד, יו"ר המועצה הציבורית, ומתנדבי הארגון, במהלך הסיור פגש השר את מבקשי הסיוע, הסתובב בתחנות המזון והכיר את מחלקות הארגון. כהן ביקש מאקוניס לסייע בהרחבת מערכי הסיוע ולהפוך לשותפים למלחמה בשבירת מעגל העוני בישראל, ע"י יצירת חוק שבכוחו לייצר שינוי חברתי אמיתי.

+הסניף הישראלי של חברת נוטניקס התנדב השנה להעניק חסות זהב לנבחרת המנהלים המתרימה למען העמותה ומתאמנת לקראת תחרות ריצת המכשולים הקשוחה Tough Mudder שתיערך בחודש יולי בסקוטלנד. סך החסות הינו 40,000 ₪, תרומה לטובת סיוע בהקמת "גן החלומות" בבאר-שבע, גן שמקימה עמותת "גדולים מהחיים" לטובת ילדים מאזור הדרום המחלימים מסרטן. גן החלומות מעניק מענה מותאם לצרכים הרפואיים, החינוכיים, החברתיים והרגשיים של ילדים חולי סרטן בגיל הרך בזמן שהותם בבית או בעת אשפוז. הגן נמצא בפיקוח מלא של משרד החינוך. פרוייקט Tough Mudder למען גדולים מהחיים נערך זו השנה החמישית ביוזמת אלון כהן, מנכ"ל חברת פרינטר סנטר ו"אנשים ומחשבים".

+ אריאל שיימן, מבעלי קבוצת הכדורגל מכבי הרצליה הגיע לבית אבות הרצליה מלווה בקבוצת הנוער על מנת לחגוג יום הולדת 101 לשיפרה קולבובסקי, מהאוהדות הוותיקות של הקבוצה. קולבובסקי איחלה לשחקנים לקחת תואר לפחות עד שתגיע לגיל 120. בתום המפגש חילקו שיימן ושחקניו הצעירים משלוחי מנות לדיירי בית האבות, ושרו איתם את שירי החג.

+לרגל השקת הרנו קליאו החדשה, רנו ישראל יוצאת בשיתוף פעולה עם היזם ואיש הקראייטיב והדיגיטל, עידו גרינברג (MISMAS), האיש שעומד מאחורי #משפטאחדביום. השת"פ נולד מתוך שאיפה לעלות את המודעות לשיח אחר בכבישי ישראל.

+אופירה עזריאלי, סופרת ומרצה, ארחה בביתה קבוצת נשים שערכו סיור באזור, וסיפרה להן על הנשים שנתנו השראה לחייה, ועל תובנות משני הספרים שכתבה, בעיקר ספר הילדים שפרסמה לאחרונה "אופי טופי מלכת היופי", ואת האג'נדה שפיתחה עלינו כנשים. לטענתה, ברגע שכל אישה, בכל גיל, גודל, צבע או מיגדר, תקבל את עצמה, ותאהב את גופה ואת עצמה, אז השמיים הם הגבול. או כפי שהיא אומרת "כולנו, מלכות יופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully