וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 כלים וירטואליים שמאפשרים עבודה יעילה מהבית

2.4.2020 / 9:48

Whatsapp וגוגל דרייב כמובן נכנסים לרשימה, אבל יש עוד כמה כלים שיהפכו את החיים שלכם לטובים בהרבה ויאפשרו לכם לנהל את העסק מהסלון

בימים אלה נאלצים כל שוכני המשרדים בעולם לאמץ שגרה חדשה ולהתחיל לעבוד מהבית. כל אחד מאיתנו גילה בדרכו שעבודה מהבית דורשת שינוי תפיסתי, התאמה של אורחות החיים והערכות פסיכולוגית. על רבים מהאתגרים הטכנולוגיים הקיימים באופן חיים זה נותנים מענה כלים דיגיטליים שונים. בתקופה הנוכחית, כדאי לכל אחד להכיר אפליקציות שיוכולות לעזור לכם עליכם להתנהל מול לקוחות, לעשות פגישות עם חברים לצוות וליעל את יום העבודה.

ריכזנו עבורכם את כל האפליקציות והתוכנות החינמיות (או כמעט חינמיות) שתוכלו לאמץ ככלי עבודה יומיומיים.

זוג צעירים עובד מהבית. ShutterStock
אפשר לעשות הרבה, גם מהבית/ShutterStock

וואטסאפ

טוב, לא צריך להכביר מילים לאנשים שחיים בישראל, ועדיין - גם אם הוא מובן מאליו, יש לציין אותו ככלי עבודה יעיל. ממשק whatsapp web מאפשר לנהל את ההתכתבות מהדסקטופ למי שההקלדה בנייד מאיטה אותו. וואטסאפ היא גם דרך פשוטה לערוך שיחות ועידה קוליות עם אנשים מכל העולם.

Zoom

עם האפליקציה הזאת ערכו מרבית הישראלים היכרות רק לאחרונה, אבל את אלה שרגילים לעבודה מרחוק היא משמשת זמן רב. זהו הכלי הנגיש והנפוץ ביותר לפגישות וידאו, המאפשר שיחה של עד 100 משתתפים, שיתוף מסך ופיצ'רים נוספים. יתרונו הגדול טמון בכך שאינו דורש שום התקנה או פתיחת שם משתמש. בגישה מהדסקטופ ניתן להצטרף לשיחה בלחיצה על לינק בלבד. בנייד תדרשו להתקין אפליקציה, אך גם כאן אין צורך בשום פעולה נוספת. בגרסה החינמית של התוכנה תוכלו לשוחח למשך 40 דקות בלבד ולאחר מכן תצטרכו לשלוח לינק נוסף. אם תרצו לרכוש גרסה בתשלום, תוכלו לערוך שיחות ללא הגבלת זמן או מספר משתתפים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גוגל דרייב

לא מדובר בבשורה חדשה, אבל אם אתם עדיין שומרים קבצים במחשב האישי שלכם, אתם לא מתנהלים נכון. טכנולוגיית הענן של הדרייב מציעה לעסקים קטנים פתרון נפלא לאכסון כל החומרים החשובים כך שלעולם לא יילכו לאיבוד. מעבר לזה, שיתוף הקבצים והאפשרות לעבוד על אותו קובץ יחד מעולים לעובדים הרוצים לשתף פעולה מבלי להפגש.

Any Desk

אפליקציית שיתוף מסך פשוטה מאוד להתקנה ולהפעלה. מתאימה במיוחד למתן סיוע במחשב מרחוק או העברת הדרכה למי שצריך ללמוד שימוש בכלים חדשים.

Trello

ישנן כל הרבה מערכות לסידור משימות, שהבחירה ביניהן יכולה להפוך למשימה משל עצמה. טרלו פשוט לשימוש ומתאים למגוון רחב של פרויקטים.

Toggle

ניהול אפקטיבי של זמן העבודה הוא אתגר עצום עבור מי שעובד מהבית. טוגל היא אפליקציה פשוטה' הזמינה גם כתוסף נח לדפדפן כרום. היא מאפשת לעקוב אחרי הזמן שהקדשתם לכל פרויקט, כך שתוכלו לנהל מעקב ולהבין מה הן המשימות הדורשות יותר מדי זמן.

טל נברו. ענת קזולה,
טל נברו/ענת קזולה

Canva

מעבר להיותה כלי נוח לעיצוב כל סוגי התוכן החזותי למדיה החברתית, קאנבה היא גם כלי נח לעבודה בצוות. האפשרות לשתף פרויקט באמצעות לינק הופכת את העבודה המשותפת על משימות לנוחה במיוחד.

עבודה מבית היא הזדמנות מדהימה המאפשת לבנות לוח זמנים אישי, לנצל את זמני העבודה האפקטיבים ביותר לכל אחד באופן אישי ולפנות יותר זמן לבני משפחה. עבורנו זה לא רק כורך המציאות, אלא הדרך היעילה ביותר לעבוד במאה ה-21.

טל נברו היא מנכ"ל ובעלים של סוכנות הדיגיטל סושיאל ליידי, מרצה ויועצת בתחום השיווק הדיגיטלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully