וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחי לי תחתונים וחזיות: ויקטוריה'ס סיקרט סוגרת 250 סניפים

21.5.2020 / 15:04

ענקית ההלבשה התחתונה נועלת את השערים של כמעט רבע מסניפיה בגלל משבר הקורונה. עוד לפני המשבר נקלעה לקשיים וצנחה. חברת האחות Bath & Body Works סוגרת 50 סניפים

מי ומה - ויקטוריה'ס סיקרט/AP, Reuters, Shutterstock, Getty images

בסרטון: ביטול תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט בדצמבר 2019.

משבר הקורונה פוגע בכל העסקים, גדולים כקטנים, ולאחר הבקשה של ענקית הקמעונאות JCPenny לפשיטת רגל, נראה כי גם מצבה של רשת ההלבשה התחתונה הפופולרית ויקטוריה'ס סיקרט לא מלבב במיוחד. L Brand, חברת האם, הודיעה כי תסגור 250 סניפים ברחבי ארצות הברית וקנדה לרגל ההפסדים המשמעותיים בתקופת הקורונה.

ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
ידעו ימים יפים יותר. תערוכת ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages

מדובר במעט פחות מרבע מהיקף החברה, העומד על 1,091 חנויות. L Brands, שמחזיקה גם ברשת הטיפוח Bath & Body Works, הודיעה על קריסה של 37 אחוז במכירות ברבעון הראשון של 2020 בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה. כמעט כל החנויות נאלצו לסגור בחודשים האחרונים. גם 50 חנויות של Bath & Body Works ייסגרו.

הרשת ניצבה בפני אתגרים גם לפני הקורונה, כשהמכירות צנחו בדרמטיות. המניה של L Brands צנחה בעקבות זאת ב-75 אחוז מהשיא שאליו הגיעה ב-2015. מצב התעשייה בכי רע, כשמלבד JCPenny נקלעו לקשיים גם ענקיות כמו Foot Locker, H&M, Nordstrom ו-Gap. בימים כתיקונם מהווה הצריכה הפרטית כ-70 אחוז מכלכלת ארה"ב, במרץ היא ירדה ב-7.5 אחוזים, המספר הנמוך ביותר מאז שהחלו המדידות ב-1959.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully