וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: החגיגה הכפולה של ניר ויצמן

רונית מטיאס

31.5.2020 / 10:58

וגם: מנכ"ל מד"א מפרגן למסייעים בזמן הקורונה, בכתר מפרגנים לעובדים המוסלמים, בנק מרכנתיל מפרגן לילדים בפריפריה

נשף המסכות

אירית רחמים, מיכל ויצמן, עמוס לוזון, ניר ויצמן. ענת מוסברג,
אירית רחמים, מיכל ויצמן, עמוס לוזון, ניר ויצמן/ענת מוסברג

איש העסקים ניר ויצמן, מבעלי רשת מלונות בראון, חגג אמש יום הולדת 41 באירוע מושקע במלון
BOBO - המלון החדש של הרשת במתחם שדרות רוטשילד. האירוע היה גם אירוע ההשקה הרשמי של הרשת למתחם. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, המוזמנים חתמו על הצהרת בריאות דיגיטאלית, קיבלו במתנה מסכות, עברו מדידת חום ועברו בעמדת חיטוי באלכוג'ל.

אסף וייס ושרון נהרי. יח"צ,
אסף וייס ושרון נהרי/יח"צ

המוזמנים נהנו מארוחת ערב משובחת ומסיבה על גג המלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ארנון בר דוד, ניר ויצמן, הילה קניסטר. ענת מוסברג,
ארנון בר דוד, ניר ויצמן, הילה קניסטר/ענת מוסברג

בחוגגים: ליאון אביגד, שותפו של ויצמן; מיכל ויצמן האישה שאיתו; הילה קניסטר, וארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות; תמיר ויצמן, עו"ד שרון נהרי; האחים היזמים עידו ואסף וייס; רוני מאנה ובנו סער; רחמים ועמוס לוזון בקאמבק ראשון; גלעד קינן; המפיק אלירן ברדוגו; גיא פינס; רון גרנות, איש יחסי הציבור של רשת בראון; מיקי מוכתר ואריק עורי.

יקיר שעשוע וצחי חגג'. ענת מוסברג,
יקיר שעשוע וצחי חגג'/ענת מוסברג
יר ויצמן ושותפו ליאון אביגד. ענת מוסברג,
יר ויצמן ושותפו ליאון אביגד/ענת מוסברג
מיכל (הקטנה) וניר ויצמן. ענת מוסברג,
מיכל/ענת מוסברג
תמיר ויצמן ושי אביטל. ענת מוסברג,
תמיר ויצמן ושי אביטל/ענת מוסברג
seperator

בין מפרגן

בין מפרגן להבית אקרמן ואלי בין. אסף לוי,
להבית אקרמן ואלי בין/אסף לוי

אלי בין, מנכ"ל מד"א הגיע בערב חג השבועות לקליניקה של ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח, כדי להעניק לה אות הוקרה על תמיכה, עזרה וטיפולים שתרמה לצוותי הרפואה, שעבדו יום ולילה להצלת חיים במהלך הקורונה. אקרמן ערכה פרויקט התנדבותי והעניקה ל-150 רופאים, אחיות ומתדנבי מד"א, טיפולי יופי, ללא תשלום. אקרמן סיפרה לבין כי הרעיון עלה כשהגיעה למוקד הארצי של מד"א וראתה את צוותי הרפואה עם הציוד המגן והמסכות והבינה את הנזק שנגרם לעור הפנים והצוואר.

בין העניק לאקרמן את האות הוקרה וסיפר על מאחורי הקלעים, ואיך נאלץ לערוך הגרלה בקרב המתנדבים בגלל הביקוש הגדול. אקרמן הזמינה את בין להתנסות בטיפול במכשיר החדשני לחידוש, רענון וחיוניות, העור שעלותו נאמדת בכ-2,000 שקל לכל טיפול.

seperator

מבצע כתר

מבצע כתר אמיר סעאידה ואודי שגיא. מורן גולדשטיין,
אמיר סעאידה ואודי שגיא/מורן גולדשטיין

בסוף השבוע הסתיימו חגיגות עיד אל-פיטר, המציין את סיום חודש הרמדאן. בכתר הוחלט להפתיע את אלף עובדיה מהמגזר הערבי עם משלוח מפנק.

במבצע לוגיסטי מורכב הגיעו שליחי כתר עם שי עד פתח דלתם של העובדים במעל 20 ישובים. השי כלל את ה-go bar, מוצר חדשני שפותח ומיוצר בישראל על-ידי עובדים מכל הדתות, מלא בכל טוב לחג. אודי שגיא ויפתח סחר מנכ"לים משותפים של כתר אמרו כי כתר שמחה לחגוג עם עובדיה את עיד אל-פיטר, ובחברה עובדים כתף לכתף אנשים מדתות שונות, כשמחצית הינם מוסלמים והם גאים לציין עימם את ימי החג המיוחדים, והחיבור בין דתות שונות הוא חלק מההצלחה ומהייחודיות של כתר.

seperator

גילת משיק

גידי רכבי, תמיר גילת. יח"צ,
גידי רכבי, תמיר גילת/יח"צ

היום, יום ראשון, בשעה 20:00 שעון ישראל תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן, ירצה לקהילת יהודי מרכז ודרום אמריקה באירוע משותף של הקרן לחקר הסרטן בישראל וקרן קיימת לישראל. בשבוע שעבר השיקה הקרן לחקר הסרטן בישראל ICRF - את סדרת הוובינרים "הכירו את החוקרים שלנו" במטרה לחשוף את האנשים העומדים מאחורי המחקרים פורצי הדרך אותם מממנת הקרן ולהנגיש את המדע והמידע לקהילה המתגבשת של הקרן.

האורח הראשון שנבחר לפתוח את הסדרה היה פרופ' גידי רכבי, חתן פרס ישראל לרפואה לשנת 2020 ומגדולי חוקרי הסרטן והאונקולוגים בישראל. רכבי, מהראשונים שקיבלו מלגה מהקרן, סיפר בהתרגשות למשתתפים, כי מענק המחקר שקיבל מהקרן סייעה לו להקים את מעבדת המחקר שלו. להרצאת הוובינר נרשמו מעל 400 משתתפים שזכו לחוויה מעשירה ומרתקת כשפרופ' רכבי הסביר את הקשר בין פיענוח גנום הסרטן לטיפולים החדשניים ופורצי הדרך-התרופות הביולוגיות המעכבות התפתחות גידולים ולטיפולי האימותרפיה.

גילת יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל הזכיר בסוף ההרצאה המרתקת כי אסור לנו לשכוח לרגע שהמגיפה האמיתית של המאה ה -21 היא מחלת הסרטן, ושיתף אודות הקמפיין שהשיקה הקרן לחקר הסרטן בישראל, לעידוד תרומות קטנות בהוראת קבע על מנת להמשיך ולקדם את חקר הסרטן בישראל במיוחד בתקופה מאתגרת זו.

seperator

מחשבים לילדים

מחשבים לילדים שוקי בורשטיין, אריה סקופ,. מורג ביטן,
שוקי בורשטיין, אריה סקופ,/מורג ביטן

שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל חתם על הסכם עם פרופ' אריה סקופ יו"ר העמותה "מחשב לכל ילד" ואורלי תמיר מנכ"לית העמותה, לתרומת מחשבים לילדים מכל רחבי הארץ בדגש על יישובי הפריפריה. זו השנה ה-12 שהבנק משתף פעולה עם העמותה, ועד כה תרם 1,700 מחשבים לילדים.

בורשטיין אמר כי הבנק רואה זכות גדולה להיות שותף במיזם, ולאורך השנים הצליחה העמותה לגעת באלפי ילדים ובאלפי משפחות וליצור עבורן שינוי. סקופאמר כי הדרישה למחשבים לתלמידי בתי הספר הינה עצומה, והעמותה עושה ככל יכולתה כדי לספק את הצרכים ההולכים וגדלים.

seperator

שגרה רעבה

שגרה רעבה חיים כהן  ואסף וייס. יח"צ,
חיים כהן ואסף וייס/יח"צ

השף חיים כהן שהיה אורח כבוד בסלון של כולנו במהלך משבר הקורונה, פתח בשעה טובה את מסעדת "יפו תל אביב" על-פי הנהלים, בין האורחים הראשונים שקפצו לפרגן היה איש העסקים אסף וייס.

seperator

הבנקאים נרתמים

הבנקאים נרתמים בנקאי סניף טירת הכרמל. יח"צ,
בנקאי סניף טירת הכרמל/יח"צ

בנקאי אזור חיפה והשרון בראשות ורד אביטן, מנהלת אזור חיפה והשרון בבנק, יזמו פעילות למען הקהילה, הבנקאים חילקו מאפים מתוקים לצוותי הקורונה במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, בבית גיל הזהב "בית אילדן" בקריית מוצקין, ב"בית אחווה" בקיבוץ יגור, ובעמותת "יד עזר לחבר המפעילה הוסטל לניצולי שואה בעיר, חילקו לדיירים עציצים, כובעים ותשבצים.

seperator

פרויקט על גלגלים

פרויקט על גלגלים  דוד דהן גאו'ד מסאור. מקור וילדר,
דוד דהן גאו'ד מסאור/מקור וילדר

חברת "קרשר ישראל" נרתמה לפרויקט של עמותת "אוהלי קידר"- פרויקט "גלגלים של נתינה", החברה תאסוף כסאות גלגלים המיועדים להשמדה, תתקן ותשפץ אותם, ותתרום אותם לבעלי מוגבלויות בארץ ובחו"ל. עד כה תוקנו ושופצו וחולקו כ- 800 כסאות גלגלים. דוד דהן מנכ"ל "קרשר ישראל" הקים עמדות לניקוי וחיטוי בקיטור של כסאות הגלגלים כשמערכת ניקוי הקיטור משמידה 99.9% מכלל החיידקים ומזיקים.

seperator
seperator

נחיתת החשמלית

ברק כהן ואלון גולדמן. תומר פדר,
ברק כהן ואלון גולדמן/תומר פדר

לרגל נחיתת מכונית המיני החשמלית הראשונה בישראל, הוסב חניון דלק מוטורס בתל אביב שבצומת לה גרדיה, למסלול קצר של קרטינג , שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס וברק כהן מנהל חטיבת במוו ומיני בדלק מוטורס ארחו לקוחות וחובבי נהיגה לארוע נהיגה יוצא דופן במהלכו ניתן היה לטעום טעימה מחווית הנסיעה במכונית הקטנה, היוקרתית הראשונה, הפועלת באמצעות חשמל. יורם מזרחי, משנה מנכ"ל דלק מוטורס, ואלון גולדמן מנהל שיווק במוו ומיני היו הראשונים להתנסות. אם חשקתם במכונית האייקונית, תפרדו מ 239 אלף שקל.

בקטנה

רשת מלונות "קיסר פריימר" תקדים את פתיחת המלונות באילת ובטבריה לתאריך 18.6.20, ישראל חייט סמנכ"ל השיווק של הרשת אמר כי ברשת הוכנה תוכנית שיגרה וחיטוי, יתווספו עמדות שטיפת ידיים נוספות באזורים הציבוריים, חדרי אוכל ומטבחים, יותקנו מחיצות זכוכית בדלפקי הקבלה והברים, יתווספו שולחנות בצמוד לחדרי האוכל באוויר הפתוח, תופעל שיטת שירות במזנונים ללא מגע של האורחים עם המזון, השולחנות יורחקו על פי התקנות, ובריכת השחייה תחולק למספר "בריכות פרטיות" על ידי חציצה בניהן באמצעות חבלים עם מצופים כדוגמת הבריכות בתחרויות אולימפיות.

+מעין כאהן, מנכ"ל עדן גן אירועים בקיבוץ ניר אליהו, שיפץ ועיצב את המקום כך שיהיה בהתאמה גם לאירועים אינטימיים החל מ100 עד 500 אורחים. במהלך תקופת הסגר נבנה ותוכנן תפריט חדש, וכחלק מהמהלך גויס לתפקיד השף אוראל קמחי, מי שמוביל את מסעדת פופינה התל אביבית.

+חברת הטיולים קרוז תור החליטה שאם לא טסים לחו"ל אפשר להסתפק בהרצאה, מדי שבוע מדריכי טיולים מומחים של החברתה מעבירים הרצאה בזום ולוקחים למסע בארצות והמדינות היפות ביותר בעולם. ההרצאות ללא עלות, באמצעות דף הפייסבוק של חברת קרוז תור.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully