וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעשה כמעט מיליארד דולר בשבוע: אילון מאסק לוקח הפסקה מטוויטר

2.6.2020 / 9:21

היזם, שגרף כמעט מיליארד דולר בשבוע האחרון, צייץ "Off Twitter for a while" ו-35 מיליון עוקביו לא מבינים מדוע. בהסתמך על ניסיון העבר, הוא יחזור בזמן הקרוב

חללית SPACE-X עגנה בהצלחה בתחנת החלל הבינלאומית/רויטרס

השבוע האחרון היה מוצלח עבור אלון מאסק. לשיגור המוצלח של החללית SpaceX עם שני אסטרונאוטים מטעמו והזינוק במניית טסלה, התווספו 1.68 מיליון אופציות שהעניקו לו 770 מיליון דולר. הרווח אמנם תאורטי בלבד כרגע, אבל מאסק לא צפוי לרעוב ללחם, כשהוא מחזיק ביותר מ-20 אחוז ממניות החברה, ששוויה מוערך בכ-32 מיליארד דולר.

אילון מאסק. GettyImages
סיים עם טוויטר? אל תבנו על זה. מאסק/GettyImages

יכול להיות שזו ההצלחה, אולי הלידה של בנו, מאסק החליט לעשות שינוי לפחות ברשתות החברתיות והבוקר (שלישי) הודיע בציוץ בטוויטר: "אני לוקח הפסקה".

למאסק למעלה מ-35 מיליון עוקבים בטוויטר והוא עורר לא אחת סערה בציוצים שלו, בעיקר משום שגרם בהכרזותיו לתנודות במניית טסלה. בתחילת מאי, למשל, טען כי מניית טסלה גבוהה מדי, מה שגרם לה לצנוח ב-13 אחוז והוביל לאיום של הרשות לניירות ערך בהתערבות פדרלית נגדו. הודעתו מגיעה על רקע סערת דונלד טראמפ והרשתות החברתיות, ורבים מאשימים את מאסק בכך שלא נקט עמדה בעניין פרשת ג'ורג' פלויד והמהומות בארה"ב, אולם איש אינו יודע מהי הסיבה האמיתית להכרזה.

עוד בוואלה!

הקרב על חופש הביטוי: פייסבוק מתקרנפת, טוויטר נלחמת

לכתבה המלאה

זו לא הפעם הראשונה שמאסק מכריז על הפוגה מטוויטר. לפני חצי שנה הוא הכריז "Going offline", לאחר שנאלץ לשלם קנס של 20 מיליון דולר בגלל הצהרה קודמת שהובילה לתנודות במניית טסלה. כעבור ארבעה ימים הוא חזר, כך שה"איום" בהפסקה לא ארך יותר מדי. נראה כמה זה יחזיק הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully