וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אנד ג'ריס מצטרפת לחרם נגד פייסבוק, שעוברת למגננה

24.6.2020 / 10:00

חברת הגלידות הודיעה כי החל מ-1 ביולי תפסיק לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם "עד שיינקטו צעדים משמעותיים להפסקת האלימות". הבכיר הישראלי של פייסבוק: "אנחנו עושים יותר מכולם כדי למגר את התופעה"

רויטרס

החרם על פייסבוק צובר תאוצה. אחרי ש-The North Face, Patagonia ועוד מספר חברות החליטו לא לפרסם ברשת החברתית ובשלוחותיה בשל תמיכתה בפוסטים שקריים ומעודדי אלימות ויצרו את קמפיין "#StopHateForProfit", וכעת מצטרפת גם חברת הגלידות (המשובחות, יש לציין) בן אנד ג'ריס, שהודיעה כי תעצור החל מ-1 ביולי את כל הפרסום שלה בפייסבוק ובאינסטגרם.

בן אנד ג'ריס. בן אנד ג'ריס, אתר רשמי
ביס נשכני בעוגת הפרסום. בן אנד ג'ריס/אתר רשמי, בן אנד ג'ריס

"בן אנד ג'ריס עומדת לצאת חבריה שקוראים לפייסבוק לנקוט בצעדים משמעותיים יותר כדי לעצור את הפלטפורמות שלה מלשסע ולפלג את ארצנו, להסית מצביעים, להצית גזענות ואלימות ולהחליש את הדמוקרטיה שלנו", נמסר בהודעת החברה, שנשלטת על ידי ענקית המזון יוניליוור.

בינתיים, בפייסבוק מתחילים להבין את חומרת המצב ומנסים להרגיע את הרוחות. בחברה הסבירו כי מאז 2016 שילשו את כוח האדם שעוסק בביטחון הגולשים והוא עומד על 35 אלף איש. "בעוד אנו מבינים שאנחנו צריכים לעשות יותר, התוצאות מראות שאנחנו צועדים בכיוון הנכון וממשיכים להוביל את התעשייה", אמר גיא רוזן, הישראלי הבכיר בפייסבוק שמשמש סגן נשיא מוצר ובטיחות בחברה.

ובינתיים, בית המשפט בקרלסרוהה, גרמניה, פסק כי פייסבוק מפרה את הנהלים בכך שהיא מאחדת את מאגר הגולשים עם המאגר של אינסטגרם ו-ווטסאפ. מדובר במאבק ארוך ופייסבוק מתכוונת להילחם בהחלטה, אולם הפסיקה היא פתח לתובעים נוספים ברחבי העולם, בהם גם מישראל, שעתרו נגד פייסבוק כנגד הפרת הפרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully