וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש של כוכבי טיקטוק: יצטרכו למצוא עבודה "אמיתית"

12.7.2020 / 0:26

משפיענים שמרוויחים בין 7,000 ל-15 אלף דולר לפוסט הביעו חשש לעתידם, בעקבות רצון הממשל האמריקאי לחסום את האפליקציה: "מפחד שלא יהיה לי איך לפרנס את אשתי והתינוק"

פירצת האבטחה שהתגלתה באפליקציית טיקטוק/צילום ועריכה: צ'ק פוינט

בסרטון: צ'ק פוינט מוצאת פרצת אבטחה בטיקטוק.

המומנטום בממשל בארצות הברית נע נגד טיקטוק. בשבוע שעבר אמר מזכיר המדינה מייק פומפאו כי חסימת האפליקציה נשקלת בהחלט, וביום שישי הוציאה אמזון מייל לעובדים, בו היא אוסרת עליהם להשתמש בטיקטוק ממחשביה. מאוחר יותר חזרה בה החברה, אבל החשש כבר קיים - בעיקר בקרב כוכבי הרשת.

פוני טיקטוק. אינסטגרם, Dianne Buswell, צילום מסך
מה הם יעשו אם לא יהיה להם קהל? כוכבת הטיקטוק דיאן באסוול/צילום מסך, אינסטגרם, Dianne Buswell

משפיען בשם שון, בעל הדף seandoesmagic@ עם 13.5 מיליון עוקבים, אמר לאתר TMZ כי הוא מרוויח בין 15 ל-20 אלף דולר לפוסט ממומן. הוא סיפר כי יש לו הסכם עם מקדונלדס, אולם אם הרשת תיחסם לשימוש, ההסכם יירד לטמיון. משתמש אחר, dragekamerman@, אמר לאתר כי לקח לו שנה וחצי לבנות את קהל לקוחותיו וגם את הפרנסה - בין 7,000 ל-10 אלפים דולר לפוסט. הוא סיפר כי אם הגישה לטיקטוק תיסגר, הוא יפנה ליוטיוב ולאינסטגרם, אולם שם חוקי המשחק והקהל קצת אחרים. "הקהל הבינלאומי לא ימצא אותי וגם הכסף לא".

משפיענים נוספים נשמעו פחות אופטימיים. אחד מהם אמר כי "בניתי את הקהל שלי במשך ארבע שנים אחרי שנכשלתי ביוטיוב. אני חושש לעתיד של אשתי והתינוק".

אף על פי שהתירוץ הרשמי לחסימת טיקטוק הוא פרצות אבטחה, כנראה שהעילה האמיתית היא מלחמת הסחר בין ארצות הברית לסין. מבחינת הנשיא טראמפ, יש גם עילה אישית: הוא ממש מתעב את הסינים על מה שלטענתו "עשו לעולם עם נגיף הקורונה".

עוד בוואלה!

אחרי הודו: גם ארה"ב שוקלת לחסום את טיקטוק

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully