וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנשים הנחושים: הסיפור מאחורי שניים מהמותגים המפתיעים בישראל

אבי רוזנפלד

4.8.2020 / 0:01

לפעמים המזל מתחפש לביש מזל, ומי שמזהה את התחפושת יכול לזכות בגודל. זה הסיפור של מנכ"לי "קרל ברג" ו"מאמא מרי", שהתחילו מאפס ועשו דברים גדולים בתעשייה

ביקור במפעל הנקניקים קרל ברג/אבי רוזנפלד

יש אלף דרכים לפתוח את הכתבה הזאת, אבל בחרתי בפסקה אחת מספרו של נפוליאון היל "חשוב והתעשר": "לעתים המזל מתחפש ומופיע בצורת ביש מזל".

כאן נמצא סוד קטן - צריך לזהות את התחפושת. כמו קסם, בכל פעם מחדש אני נפעם לגלות עוד סיפור הצלחה אשר נקודת ההתחלה שלו היא "כלום". צריך רק צידה מנטלית, הֵלך רוח, משהו שאי אפשר לאחוז בידיים. אם הגיע אליו בזמן הנכון, הוא ייקלט; אך אם אותו אדם נמצא עדיין בתהליך, ינשור ממנו אותו הלך הרוח ויעבור אל אחר. כן, אני מדבר על הזדמנות, אך ההזדמנות נוצרת בנבכי נשמתו של האדם.

ביקור במפעל חברת "מאמא מרי"/אבי רוזנפלד

בחרתי להכיר לכם שני אנשים יפים, חנן אברמוביץ', המייסד של מפעל הנקניקים "קרל ברג" ואיגור פוצ'טר, הבעלים של "מאמא מרי", עם דרך וסיפור. בחרתי לנהל אִתם שיחה רגילה, כזאת שאינה מביאה אקטואליה עסקית, כי לנתונים אנחנו נחשפים כל הזמן. בחרתי להקשיב להם, לשמוע את הדרך, להקשיב לאבק הדרכים ולראות את הפירות, כי שניהם אנשים נחושים, בעלי חזון. שניהם זיהו היטב את אותו ביש המזל בתחפושת ויצרו את ההזדמנות ואת המזל בעצמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איגור פוצ'טר מנכ"ל מאמא מרי. אבי רוזנפלד,
איגור פוצ'טר/אבי רוזנפלד
חנן אברמוביץ' מייסד "קרל ברג". אבי רוזנפלד,
חנן אברמוביץ'/אבי רוזנפלד

ודאי כבר נתקלתם בפרסומות על סדנאות ועל קורסים שמבטיחים ללמד אתכם את סוד ההצלחה. הם מבטיחים שאם אכן תעברו את הקורס, זו תהיה נקודת המפנה שלכם והעסק שלכם יכפיל וישלש את הכנסותיו. את זה לא חקרתי, אך דבר אחד נוכחתי לדעת - האנשים שאני פוגש לא למדו את סוד ההצלחה בקורס ולא השתתפו בסמינרים שונים. כן, דווקא אלה הצליחו להגיע להישגים מרשימים.

  • עוד באותו נושא:
  • קרל ברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully