וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע להשקת האופנה הידידותית לסביבה?

רונית מטיאס

9.8.2020 / 12:40

וגם: מותג חדש מגיע לבאר שבע, פלאפון בקדמת הטכנולוגיה, חריש מתחדשת בתחנת דלק ומקעקעי חיפה דואגים לחתולים

קוס בישראל

אירה סימנוב, גבריאלה שפיגלמן, ג'יל יהב. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אירה סימנוב, גבריאלה שפיגלמן, ג'יל יהב/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בסוף השבוע, נערכה פרזנטציה אינטימית להשקת קולקציית סתיו-חורף 2020 של מותג COS בחנות המותג שבקניון TLV. הקולקציה החדשה בוחנת את הסביבה הטבעית לצד הסביבה שיוצרה על-ידי האדם ומשלבת ארסנל חומרים מתחשבים בסביבה בהם כותנה אורגנית, פוליאסטר וניילון ממוחזרים, ועושה שימוש בתהליכים מתחשבים יותר בסביבה העושים שימוש בפחות כימיקלים. הקולקציה תושק מסוף אוגוסט ואילך בחנות שבקניון.

גבריאלה שפיגלמן, עמיחי קילשטיין, טל אורן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
גבריאלה שפיגלמן, עמיחי קילשטיין, טל אורן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

באופנתיים: עמיחי קילשטיין, מנכ"ל קבוצת מאץ' ריטייל זכיינית קבוצת H&M; זיו קווין, סמנכ"לית הסחר ו-NEW BRANDS של קבוצת H&M בישראל; נועה וייס, מנהלת מותג COS; גבריאלה שפיגלמן, מנהלת התקשורת של מאץ' ריטייל, זכיינית קבוצת H&M בישראל; טל אורן, מנכ"לית הקניון וג'יל יהב מנהלת השיווק; אירה סימנוב, אושיית רשת מובילה; גל אוחובסקי, השחקנית אינה בקלמן, וקארן דנסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
seperator

הי דרומה

חיים ומיכל סקאל, טיילור מלכוב, עמירם בנט, יואב בסן. יח"צ,
חיים ומיכל סקאל, טיילור מלכוב, עמירם בנט, יואב בסן/יח"צ

במתחם סינמה סיטי באר שבע הושקה בסוף השבוע חנות ראשונה בישראל של המותג הבינלאומי MISSGUIDED, מותג הידוע בפעילותו הדיגיטאלית שהחל גם עם פתיחת חנויות פיזיות.

מיכל וחיים סקאל, בעלים ויו"ר חברת סקאל אחזקות יבואנית המותג; יואב בסן, מנכ"ל החברה; עמירם בנט, מנכ"ל מתחם סינמה סיטי באר-שבע; וטיילור מלכוב, הפרזנטורית של המותג, גזרו את הסרט, השיקו כוסות וערכו סיור בחנות המציעה בגדים, אביזרים, נעליים, תיקים, ומוצרי ביוטי.

חיים סקאל, המכהן גם כיו"ר עמותת "לב אוהב", אמר כי הפעילות החברתית מאוד חשובה לו, והוא ישתף פעולה עם רוביק דנילוביץ ראש העיר, שכן זהו אחד מערכי החברה הבינלאומית והוא מאמין בשינוי חברתי ובקידום הפריפריה, וגאווה עבורו להביא את הבשורה לפריפריה ולהביא אופנה ותרבות קניה ברמה בינלאומית לבאר שבע המתפתחת.

סקאל סיפר כי כשביקר במתחם עם יגאל דמרי, התרשם מההתפתחות שחלה בו במהלך 5 השנים האחרונות מערכי החברה שמאוד מתאימים לערכים שלהם. בירת הנגב זאת אמירה חברתית שמתאימה הן לחברה הבינלאומית, והן לו כבעלים בישראל. עמירם בנט אמר כי הם שמחים שחברת סקאל אחזקות בחרה לפתוח את החנות הראשונה של המותג הבינלאומי בארץ דווקא במתחם סינמה סיטי באר שבע, והם ימשיכו להוביל את חוויית הבילוי והפנאי החדשה של תושבי באר שבע והסביבה.

seperator

חולצה ותרומה

רון הראל, קארן, ג'ניס ודני גילרמן. יח"צ,
רון הראל, קארן, ג'ניס ודני גילרמן/יח"צ

ג'ניס ודני גילרמן, בתם קארן ובעלה דודי אסרף והנכדים רון ויון, לבשו למפגש משפחתי חולצות טי עם ציטוטים מלהיטיו המצליחים של היוצר המוכשר עילי בוטנר, ידיד המשפחה. בוטנר ראה שמשבר הקורונה והיעדר פרנסה, פגע בחבריו הטובים, הצוותים העומדים לצידו, ומאחוריו (זמרים/נגנים/צוות טכני/סאונד/ תאורה ועוד) שמתקשים לגמור את החודש, להשלים פרנסה שאבדה, ולגייס משאבים כלכליים ונפשיים, הוא ישב וחשב איך הוא יכול לעשות ולו קצת, למען המעגלים סביבו, ורצה לייצר רעיון שיעזור לאנשים שאיתו, ויפזר קצת שמחה ואופטימיות בתקופה לא פשוטה זו, החולצות היו פועל יוצא של כל זה.

החולצות נמכרות במחיר סמלי, כשכל ההכנסות עוברות לקרן מיוחדת שהקים למען הצוותים המלווים אותו 15 שנים. בוטנר: אין לי ספק שבסוף הדרך עוד נהיה מאושרים, מקווה שהרעיון הקטן הזה יעזור להקל ולשמח גם תוך כדי צעידה.

seperator

חמסה חמסה

דגנית קרמר ורן גוראון. רפי דלויה
דגנית קרמר ורן גוראון/רפי דלויה

תחת מעטה סודיות הרעידה חברת פלאפון את שוק הסלולר הישראלי והכריזה על השקת דור 5 בארץ, לאחר שבחודשים האחרונים פרשה יחד עם חברת אריקסון את מספר האתרים הרחב ביותר בישראל בתחום התדר 3.5 גה"ץ המשמש לטכנולוגיית הדור ה- 5.

ההשקה נערכה בחדר האוכל בבניין פלאפון בגבעתיים שהוסב לאתר הדגמה של יכולות הדור החמישי עם מיצגים שהדגימו את יכולות הדור ה-5: הפעלת רכב אוטונומי מרחוק, ביצוע בדיקת אולטראסונד מרחוק, משחקי מציאות מדומה ללא שיהוי ועוד.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון אמר כי פלאפון גאה להיות החברה הראשונה בישראל שמשיקה את הדור ה-5 של הסלולר, כך שמרגע סיום מכרז התדרים וקבלת התדר, נפעיל באופן מידי את הרשת לראשונה בארץ.

seperator

מתדלקים בחריש

עמית זאב, טל שניצר, עידית ינטוב, חנן מור, שירה שגב מור, אבי מאור, אורן פביאן. מור שקיפי לאטי,
עמית זאב, טל שניצר, עידית ינטוב, חנן מור, שירה שגב מור, אבי מאור, אורן פביאן/מור שקיפי לאטי

תור גדול השתרך בסוף השבוע בכניסה לחריש. הסיבה פתיחה רשמית של תחנת דלק דור אלון הראשונה בעיר בקניון More בכניסה לעיר. במתחם התחנה עמדות תדלוק ומיני סופר אלונית, שתפעל 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.

היו ותדלקו: חנן מור, יו"ר קבוצת More, אבי מאור המנכ"ל, אורן פביאן, סמנכ"ל הנכסים המניבים ונדיה פורמן-מרדכי, מנהלת שיווק ופרסום נכסים מניבים בקבוצה; עמית זאב, מנכ"ל קבוצת דור אלון, ושחר אורן סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי; שירה שגב מור וטל שניצר, מנכ"ליות משותפות חברת ריטייל;עידית ינטוב, משנה לראש עיריית חריש.

seperator

מרגשים וזוכים

אליקו אלכס שולץ חיים אהרונוב ובועז צקצ'יק. אלי עיני,
אליקו אלכס שולץ חיים אהרונוב ובועז צקצ'יק/אלי עיני

בועז צ'צ'יק מנכ"ל דלק ישראל העניק רכב במתנה, במסגרת שת"פ עם השדרן אליק ואוויס, שנערך ברדיו לקידום תפריט הקיץ של ג'ו במנטה. במסגרת השת"פ, חולקו למאזינים פרסים שונים כשהפרס השבועי הגדול למאזין שריגש ביותר, היה רכב פיאט 500 קבריולט- מבית אוויס מכירת רכב.

צ'צ'יק וחיים אהרונוב, סמנכ"ל מכירות רכב באוויס, הגיעו לטקס הענקת הרכב בו זכה המאזין אלכס שולץ מהקריות.

seperator

חתולים ותורמים

איריס ליבנה, אורי ליבנה, מאיה מור, ים עוז. יח"צ,
איריס ליבנה, אורי ליבנה, מאיה מור, ים עוז/יח"צ

לרגל יום החתול הבינלאומי שחל אתמול, ציינו בסטודיו החיפאי לקעקועים O.D Tattoo, במבצע שמטרתו גיוס תרומות עבור עמותות לרווחת חתולים. יובל דגן, מנהל השיווק והתפעול של הסטודיו אמר כי למרות התקופה הלא קלה חשוב להם לקדם את מצבם של חתולים, וביחד עם איריס ואורי ליבנה, בעלי הסטודיו, החליטו להירתם למען עמותות הפועלות לרווחת חתולי הרחוב ויזמו אירוע לגיוס תרומות עבור שתי עמותות - החתוליה בחדרה, שבה מטפלים 3 עובדים בלא פחות מ-400 חתולים, ועמותת נח - עמותת הגג של חיות הרחוב אשר מאגדת את כל הארגונים בישראל שעוסקים בהגנה על בעלי חיים ובקידום זכויותיהם ורווחתם.

במהלך סוף השבוע, קיימו בסטודיו בעיר התחתית בחיפה, מבצע גיוס תרומות, שבמסגרתו בצעו קעקועי חתולים במחיר מופחת, כש-50 אחוז מההכנסות ייתרמו לשתי עמותות, גם בעלי חיות מחמד ייהנו במהלך החודש מקעקוע של חיית המחמד האהובה שלהם וייהנו מהנחה. דגן סיפר כי אנשי הסטודיו הם בעלי חתולים, והם מאכילים את חתולי הרחוב שנמצאים בסביבת הסטודיו, מטפלים בהם ודואגים לרווחתם. "אמנם אנחנו עסק קטן, אבל למרות התקופה הלא קלה חשוב לנו לקדם את מצבם של החתולים ביום הבין לאומי שלהם".

seperator

די לרעב

ניר שמול ועופרי ארד. אסף לוי,
ניר שמול ועופרי ארד/אסף לוי

עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל בכדורגל, יוצא השבוע בקמפיין גיוס תרומות למשפחות נזקקות, לקראת החגים, בתקופת משבר הקורונה, תחת הכותרת: "אמאבא, אני רעב".

הקמפיין נערך במסגרת פעילות עמותת שניר, העוזרת לילדים ולמשפחות במצוקה כלכלית. מטרת הקמפיין לעורר מודעות, ולגייס כחצי מיליון שקלים לפחות עבור רכישת 1,000 סלי מזון לחג, ובכך לסייע ולתמוך במשפחות נזקקות עם ילדים. ארד הצטלם עם מסכה הנושאת את כותרת קמפיין הגיוס: אמאבא, אני רעב!.

הקמפיין יכלול מעל ל-200 מובילי דעת קהל, סלבס, כוכבי ספורט ואנשי עסקים שיקבלו את המסכה, יצטלמו ויעלו לרשתות החברתיות. ארד אמר כי אם יש דבר שיכול לגרום לו לעצור הכל ולשבור לו את הלב, זו זעקה של ילד שאין לו מה לאכול ובתקופה האחרונה זה הגיע אליי לא פעם. ניר שמול, יו"ר עמותת שניר הודה לארד ולכל המלאכים של שניר, המפעילים מערך מתנדבים של כ-4000 אנשים בקבוצות ווטסאפ בארץ ובעולם, ולחברות dhl ווקיטרו שתורמים ומסייעים לעמותה במהלך זה.

seperator

זום סוף

רן מלאך, עמי פרץ, חיים אביטן, ישראל גל,  וליאור עמידור. יח"צ,
רן מלאך, עמי פרץ, חיים אביטן, ישראל גל, וליאור עמידור/יח"צ

חברת בוני התיכון, הרסה בשבוע שעבר את הבניינים הישנים בפרויקט הפינוי בינוי הכי גדול בקריית אונו, לאחר כ-12 שנות עבודה על קידום הפרויקט במסגרתו ייבנו ברחוב הראשי של קריית אונו על ציר לוי אשכול, כ-1,000 דירות חדשות. הטקס שודר חי מהשטח בזום ובפייסבוק לכ-1,500 דיירים ותושבי קריית אונו, שצפו איך הדחפורים הורסים את המבנים הישנים.

עמי פרץ, מנכ"ל ומבעלי בוני התיכון אמר שהם מאמינים כי התחדשות עירונית היא לא רק פרויקט בניה, אלא גם פרויקט חברתי. ישראל גל, ראש העיר קריית אונו אמר כי הוא גאה לחזות בתחילתו של אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר שתוכננו בעירו.

בנוכחים: חיים אביטן, יו"ר הרשות להתחדשות עירונית; רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית; ועו"ד ליאור עמידור, בא כוחם של הדיירים. מחיאות הכפיים של כ-1,500 צופי הרשת נשמעו בעיר בזכות רמקולים שהוצבו במקום.

seperator

קיץ קולינארי

גולן ישראלי דובי רקיע ומושיק רוט. סיון פרג,
גולן ישראלי דובי רקיע ומושיק רוט/סיון פרג

ליאורה ומיקי פדרמן, יו"ר ובעל השליטה במלונות דן, עמי פדרמן, סגן יו"ר מלונות דן, ודובי רקיע, מנכ"ל דן אכדיה נהנו מארוחת ערב שבישלו השף מושיק רוט, וגולן ישראלי, שף המלון, במסגרת פרויקט קולינרי לקיץ של רשת מלונות דן, במהלכו הם מארחים את השפים הגדולים של ישראל. ביניהם: יוסי שטרית, יובל בן נריה מטאיזו, שרון כהן משילה, ירון קסטנבוים מ M25 ומיט מרקט, אביבית פריאל-אביחי מאוזריה, תומר אגאי מסנטה קתרינה, עידן פיינבורג (פיתה פנדה), אריאל רוזנטל (הקוסם) והאימפריאל קוקטייל בר.

הארוחות יתנהלו בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות והתו הסגול המעודכן לבתי המלון שאושר לאחרונה.

seperator

תיק לכל תלמיד

ליאת עמידן יקיר בוסקילה. נאוה טרסי,
ליאת עמידן יקיר בוסקילה/נאוה טרסי

במרכז הפיתוח של נילסן ישראל הוחלט לצאת במבצע לאיסוף ותרומת תיקים למשפחות שידן אינה משגת. פקודת המבצע הועברה ללמעלה מ 100 מהנדסי ומהנדסות החברה שעוסקת ביומיום בפיתוח טכנולוגיות למדידה בדיגיטל. עובדי החברה אספו תיקים ללא שימוש שנמצאים בבתיהם, נשלחו לתיקון מקצועי ולניקוי.

באמצעות המיזם ההתנדבותי "תיק לכל תלמיד", קרא יקיר בוסקילה, מנהל מרכז הפיתוח של נילסן ישראל, לחברות היי-טק נוספות להצטרף ליוזמות חברתיות שכן אלו ימים קשים לחברה הישראלית כולה וקל וחומר לשכבות החלשות שהן הראשונות להיפגע ושוויון הזדמנויות מתחיל בגיל צעיר.

seperator

חומוס לאומי

פיני גורביץ. יח"צ,
פיני גורביץ/יח"צ

פיני גורביץ, מנכ"ל חברת יכין, משיק בימים אלו בישראל מוצר חדש וייעודי שפיתחה החברה ליצוא לארה"ב ולאור הצלחתו בשוק אמריקאי החליטה החברה לשווק אותו גם בישראל. גורביץ סיפר כי גרגירי חומוס מזן ישראלי ייעודי עוברים תהליך ארוך של השרייה ובישול איטי, שנועדו להכנת חומוס ביתי טרי ומשובח ב-2 דקות בטעם כמו בחומוסייה. החברה השקיעה בפיתוח המוצר כ- 500,000$, וגורביץ הוסיף כי לאור הצלחה הגדולה המוצר בשוק האמריקאי החברה צופה שגם בישראל גרגירי חומוס הכנת חומוס ביתי יהפכו להצלחה, מה גם שהחומוס לדעתו הוא המאכל הלאומי של ישראל.

seperator

צילומים במקום מסלולים

עדי שטרן  שלי סתת קומבור. עדן זורניצר,
עדי שטרן שלי סתת קומבור/עדן זורניצר

בסוף השבוע נערכו צילומים של פרויקטי הגמר של סטודנטים שנה ד' במחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל בראשה עומדת המעצבת שלי סתת קומבור.

הסטודנטים העמידו 36 פרויקטים מעולמות הצורפות והאופנה שעסקו בנושאים שונים, ביניהם התעללות חברתית ובריונות, אקולוגיה, לבוש מוסלמי מסורתי ועוד.

המחלקה החליטה להקדיש שני ימי צילום בליווי צוות מקצועי ודוגמנים מהשורה הראשונה, במטרה לצייד את הסטודנטים בחומרי וידאו וסטילס להמשך דרכם העצמאית בתעשיית האופנה המקומית והבינלאומית. את הצילומים ליוו מנחי המחלקה קלודט זורע ודורון אשכנזי. פרופ' עדי שטרן נשיא בצלאל, שלי סתת קומבור, ראש המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל, הגיעו לסט הצילומים והתרשמו.

seperator

בקטנה

+ איש העסקים חיליק לסרי, מבעלי גיפט קארד, רגיל לחגוג מידי שנה את מסיבת הרשתות עם מינימום 3000 חברים מהתעשייה, השנה חגג עם 50 חברים מהתעשייה ביניהם: הראל ויזל, גדעון ושלום מולייב ,צביקה שווימר. במוזיקלית רוניוס במוזיקה יוונית, שאירח את ריקי בן-ארי, אריק סיני, רגב הוד, פבלו רוזנברג, וסקאזי.

+ רקפת אילוז, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי במרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים, אירחה מומחים בינלאומיים בענף לשולחן עגול וירטואלי שנערך בזום, במשתתפים שחקנים מובילים בענף הקונגרסים מארה"ב, רוסיה, צרפת, שוויץ, בלגיה ועוד, שדנו בחדשנות בענף התערוכות והקונגרסים בימי הקורונה.

במהלך הדיון, אילוז הציגה למשתתפים את מרכז הקונגרסים הווירטואלי שהושק לאחרונה, וייתן מענה למפיקים, מארגני כינוסים ותערוכות בימי הקורונה המאתגרים ולימים שאחרי.

+קבוצת שכולו טוב העוסקת בשיקום תעסוקתי של אנשים עם מוגבלויות, התבשרה כי זכתה מבין מאות מתמודדים ב"כתר הקורונה" היוקרתי של בוגרי האוניברסיטאות המובילות בעולם בישראל ביניהן: הרווארד, ייל, קיימברידג' וקולומביה. הכתר ניתן על הצטיינותה בניהול משבר הקורונה.

כשהחלה הקורונה, מקבלי ההכשרות בקבוצת שכולו טוב נאלצו להיכנס לבידוד חברתי וכמענה מהיר נאלצה הקבוצה לספק אלטרנטיבות דיגיטליות לניהול הקבוצה, הקבוצה פתחה פלטפורמה דיגיטאלית להעברת תכנים מקצועיים והכשרות במגוון השפות, הקימה קבוצת תמיכה און ליין ואף אימצה 150 הוסטלים וסיפקה להם מארזי פנאי ותעסוקה ייחודיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully