וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה סגורה, אבל הישראלים לא עוצרים בדרך להשתלת השיער

23.8.2020 / 15:16

עכשיו כשאיסטנבול לא זמינה, הישראלים נוהרים למכוני השתלת השיער בישראל. הבשורה הטובה היא שהמחירים בארץ ירדו בעקבות התחרות, אבל עדיין צריך לשים לב היכן עושים את זה ואיזה סוג טיפול אתם צריכים

בסרטון: מורה חותכת לתלמיד את השיער תוך כדי שהיא שרה/מתוך יוטיוב

זה הפך לטרנד הכי חם בשוק בשנים האחרונות. התכשירים לא עזרו, גם הטריקים של פארוק מ"אלכס חולה אהבה" לא סייעו , השתלת שיער בארץ הייתה עסק יקר - ולגבר המקריח נמצא פיתרון במסגרת התיירות הרפואית: טיסות להשתלת שיער באיסטנבול, במחיר מוזל בהרבה מהמכונים בישראל.

לפעמים נדמה שהתקרחות היא מכת מדינה. "אחד מכל ארבעה גברים בישראל סובל מנשירה מוגברת כבר בשנות העשרים לחייו, כאשר בשנות הארבעים מחצית מהגברים סובלים מהתקרחות", מסבירה ד"ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית אסתטית מנהלת המרכז הארצי להשתלות שיער iHair. עובדה זו מסבירה את הפופולריות הגוברת לביקושים להשתלות שיער. עד מרץ היו רכבות אוויריות מטיסות ישראלים לטורקיה, אבל הקורונה כפתה מציאות אחרת. בחצי השנה האחרונה מרפאות ומרכזי השתלת שיער בישראל מדווחים על עלייה דרמטית בביקוש לטיפולים בהתקרחות, מהשתלת שיער ועד טיפולים משלימים, בעקבות סגירת השמיים.

"מרפאות רבות בטורקיה סגרו את שעריהן כיוון שהן פועלות על בסיס מטופלים מחו"ל", מספר ד"ר אלכס גינזבורג, מומחה לרפואת עור, "היתרון של טורקיה היה המחיר הזול, אך במקרה של סיבוכים לא ממש היה למי לפנות. צריך לזכור שבטורקי, ניתן לבצע את התהליך באמצעות טכנאיות השתלת שיער בלבד".

אל תטעו, יש סיפורי הצלחה רבים מההשתלות באיסטנבול. קליניקות רבות הוכיחו את עצמן, אבל לדברים של ד"ר גינזבורג יש אחיזה במציאות. סקר של חברת גיאוקרטוגרפיה שבוצע השנה, חשף כי 70% מהישראלים מעדיפים לבצע את ההשתלות בארץ. הסיבות העיקריות לכך הן האחריות לתוצאה לאורך זמן, עמידה בתקנים מתקדמים וליווי רופא מומחה לאורך כל התהליך, החל משלב האבחון, התאמת הטיפול, והליווי שאחרי. בל נשכח שמדובר בהתערבות ניתוחית לכל דבר ועניין, כזו שדורשת בקרה רפואית, כמתחייב על פי משרד הבריאות בארץ.

וכן, התחרות גדלה. העובדה שהשמיים היו פתוחים לתחרות בתחום סייעה לירידה הניכרת במחירי ההשתלות בישראל בשנים האחרונות. בבדיקה שערכנו מצאנו כי התמחור מתבצע בהתאם למספר הזקיקים ולמורכבות ההשתלה, ונע על פי רוב בטווח של 15 עד 30 אלף שקל, בהתאם, כמובן, לגודל האזור המטופל. המחיר משקף ירידה של כ-20% ממחירי ההשתלות בשנים קודמות.

"מאז תום הסגר באפריל, חלה עלייה תלולה של 200% של ישראלים המגיעים להשתלות שיער", מספר ד"ר סעיד טאהא, רופא משפחה מהמרכז רפואי גולדן קליניק, העוסק בהשתלת שיער, "כל התורים התמלאו עד לחודש נובמבר".

הביקושים הגבוהים נוצרים הן מעצם הפופולריות של תחום השתלת השיער והטיפולים המשלימים המוצעים, והן מהעובדה שהשמים סגורים וישראלים לא נוסעים לחו"ל לביצוע השתלות. יש מטופלים שמגיעים לביצוע ההשתלה הנוספת, שאותה היו אמורים לבצע בחו"ל לאחר ההחלמה מההשתלה הראשונה. יש המגיעים עם סיבוכים כתוצאה מהשתלות בחו"ל, וכמובן - הרוב המוחץ הם פשוט ישראלים המעדיפים לבצע את הטיפול הרפואי בישראל, עם רופא מומחה מקומי וליווי צמוד. מ-iHair מדווחים גם על עלייה משמעותית בביקוש להשתלות שיער בגבות, השתלות שיער בקרב נשים, והשתלות שיער בצלקות.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
השתלת שיער. shutterstock,
למרות הרכבת האווירית לטורקיה, רוב הישראלים מעדיפים את הטיפול הישראלי גם בלי קשר לקורונה/shutterstock

סוגי הטיפול הפופולריים

FUE - השתלת השיער המבוקשת והפופולרית מתבצעת בשיטת FUE ללא צלקות ועם קו שיער טבעי - Follicular Unit Extraction - FUE. השיטה המתקדמת והחדשנית מתבצעת בטכניקה זעיר-פולשנית, המאפשרת הוצאת יחידת הזקיק, על-פי רוב מהקרקפת האחורית, ניקוב אזורי ההשתלה, והחדרת הזקיקים לאזור המושתל.

טיפול באמצעות תאי גזע, LIPOCUBE SVF - עליית המדרגה והפופולריות בתחום הטיפול בהתקרחות בישראל, הביאה עמה התקדמות אדירה במגוון הטיפולים החדשניים המוצעים. ד"ר כהן מסבירה כי כיום מוצעים בישראל טיפולים מהמתקדמים בעולם, אשר מציבים את ישראל בקדמת הבמה העולמית בתחום הזה. כך למשל, טיפול באמצעות תאי גזע. זו טכנולוגיה פורצת דרך, שמנוסה לראשונה בישראל, למיצוי תאי גזע אנושיים לצורך טיפול בהתקרחות. היא מתבצעת על ידי מערכת חדשנית סגורה ומתקדמת, המאפשרת מיצוי תאי גזע בריכוז גבוה משומן עצמוני כך שניתן יהיה להזריק אותם ישירות לקרקפת והכל בטיפול מרפאתי נגיש, מהיר ומאוד יעיל. טיפול זה, על פי כהן, מתבצע רק במרכז הארצי להשתלות שיער IHair.

טיפול בלחץ אויר, micro infusion medication on the skin - טיפול זה מיועד גם לטיפול בדילול שיער לנשים. ישנם מספר פרוטוקולים בטיפול, כשהפרוטוקול הנבחר מותאם לגיל ומין המטופל, שלב הדילול/התקרחות ובהתאם לצורך הרפואי. מטרות הטיפול הן עיכוב/עצירת תהליך הנשירה מחד ועידוד צמיחת השיער מאידך. החומרים המוחדרים מאושריFDA (כגון מינוקסידיל ופינסטרייד) והוכחו מחקרית כבעלי השפעה על מחזור צמיחת השיער, כמו קומפלקס של ויטמינים וחומצות אמינו החיוניים להזנה והתחדשות הזקיקים.

פלזמה עשירה בטסיות דם, Platelet Rich Plasma - טיפול PRP הוא שיטה לבידוד טסיות דם מהמטופל. טסיות הדם עשירות בפקטורי גדילה אשר מעודדים ייצור והתחלקות תאים, התאוששות של רקמת עור הקרקפת והיוצרות כלי דם חדשים המזינים את שורשי השיער וכתוצאה השיער מתעבה ומתחזק.

הידרפיישל - הטיפול החדשני ביותר לבריאות הקרקפת. טיפול זה נועד להסרת תאים מתים ולכלוך מהקרקפת, להזנתה ולהגברת זרימת הדם. לשמירה על הקרקפת יש משמעות אדירה ביצירת תשתית בריאה לצמיחת שיער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully