וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל טוב, טיפוח והרבה אהבה: המושג "חיי כלב" כפי שלא הכרתם

25.8.2020 / 2:15

לקראת יום הכלב הבינלאומי מצאנו חברות שמאפשרות להביא את הכלב ליום העבודה (יש כאלה שיעשו מחר אפילו הפי האוור) וגם מוצרים חדשים שיהפכו את בני המשפחה המכשכשים לשמחים אפילו יותר

כלבים במקום העבודה. יחצ,
תגידו שכלב במקום העבודה זה לא כיף. לילי כפיר, הכלבה שמגיעה למשרדי Unik בכל יום/יחצ

יום הכלב הבינלאומי יחול מחר (רביעי), וקשה להישאר אדישים לחברינו מכשכשי הזנב. לכבודו ובמיוחד לכבודם, נספר לכם מה עושים בחברות במשק לכבוד היום הזה ואילו מוצרים חדשים תוכלו למצוא בחנויות. אבל לפני הכול, והכי חשוב - אם אין לכם כלב זה הזמן לאמץ, ועכשיו אפשר לעשות זאת אפילו בלי לשלם על הסל.

בתקופת הגל הראשון עם הכניסה להסגר דיווחו עמותות בעלי החיים על עליה בדרישה לאימוצי חיות. יחד עם החזרה ההדרגתית לשגרה, החלו דיווחים על הזנחה ונטישה של בעלי חיים. "חשוב לזכור שנטישת בעל חיים משמעותה ברבות מהפעמים מוות", מסביר גדי עידן, מבעלי קבוצת גג לחיות המפעילה חנויות ומתחמי ציוד ומזון לחיות מחמד. "החיות ננטשות במצב בריאותי ירוד, הופכות לתוקפניות יותר, וחרדות יותר עם כל נטישה".

סל אימוץ המוענק חינם לכל דורש הוא בבחינת 'פעימה שנייה' של סיוע מטעם קבוצת גג לחיות מאז משבר הקורונה, והשלכותיו על חייהן של חיות בישראל. במהלך חודשי הבידוד תרמה הקבוצה 500 שקי מזון לחתולים (קרוב ל-10 טון), ופעלה לגיוס מתנדבים שיגיעו לפינות ההאכלה הקבועות של חתולי הרחוב - אשר המאכילות הקבועות שלהם, פנסיונריות לרוב, נמנו על קבוצת הסיכון וחששו לצאת מן הבית.

לאחר מתן סיוע לחתולי הרחוב בגל הראשון, כעת מתגייסת הקבוצה למניעת נטישת כלבים ומחלקת סל מזון לבעלי כלבים, שכולל שק מזון של נייצ'ר פרוטקשן (Nature Protection), חבל דנטלי, חטיף אילוף וגליל שקיות לאיסוף צרכים. השק יוענק ללא כל עלות - לאחר השלמת נתונים לגבי עמותה ממנה אומצה החייה. הפרויקט בתוקף עד ליום ראשון הקרוב.

גג לחיות מממנת סל אימוץ לכלבים. יחצ,
אמצו חבר ועכשיו תוכלו לקבל גם סל בחינם/יחצ

מוצרים

חברת האופנה המקוונת Adika השיקה קולקציית פריטי אופנה, אביזרים ומשחקים טרנדית לכלבים. הקולקציה רחבה ומציעה מגוון פריטי לבוש לנקבות, זכרים ופריטי יוניסקס, בהם ז'קטים ומעילים מעוצבים חלקים או במגוון דפוסים, חולצות ניטים, גופיות וחולצות מכופתרות. הפריטים משולבים דפוסי פרחים, פרינטים צבעוניים, מנומר, כיתובים וסלוגנים ופריטים במראה חיות ושילובי אוזניים.

קולקציית האביזרים רחבה וכוללת בנדנות, קולרים, רתמות ותליונים מעוצבים בדפוסים שונים, מנקי רגליים ובגדים, משחקי חבלים, קערות אוכל ומים ומשטחי אוכל, מתקני שקיות, בובות וצעצועים במגוון צורות כגון דונאטס, גלידה, פלמינגו, קולקציית כדורים, מיטות צבעוניות, מברשות ותיקים לנשיאת חיות ועוד. טווח מחירים: 9-79 שקל, להשיג באתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קולר ורתמה של עדיקא. בר שריר,
לשבור את השגרה של הכלב עם רצועה וקולר צבעוניים בסטייל של Adika/בר שריר

בונזו, המותג הוותיק מבית ביופט, משיק סדרת חטיפים לכלבים שהם FOODIES בנשמתם, הכוללת שמונה חטיפים בעיצוב חדש ומרענן, במגוון טעמים מפנקים ובצורות מקוריות ומפתיעות, בהשראת טרנדים מעולם הקולינריה: נאגטס בקר ודג, סושי, שיפודי כבש וסלמון, דונאטס טבעות עוף פריכות, רצועות סנדוויץ' במילוי ברווז, סטיקים עוף וטפיוקה, נקניקיות ועוד. מחיר מומלץ לצרכן: 19.9 שקל, להשיג בחנויות המחמד ובמרפאות הווטרינריות.

חטיף סושי של בונזו. יחצ,
אף כלב לא נשאר אדיש. חטיף הסושי של בונזו/יחצ

"סולמייט" הוא מיזם צרכני של לוחמים לשעבר ביחידת הכלבנים "עוקץ", שמאסו במחירי המזון הגבוהים בשוק. סיפור המותג מתחיל בכלב "סטאר" שהציל חיי אדם רבים ואף את חייו של אחד המייסדים בהתקלות בהר חברון. את המיזם כולו מובילים הכלבים והחתולים של השותפים ומשפחתם, שגם מדגמנים על השקים במתכונים שהותאמו במיוחד לצרכים של כל אחת ואחד מהם.

המזון של סולמייט מיוצר בהולנד ובגרמניה תחת התקן המחמיר ביותר בעולם לאיכות ובטיחות מזון של האיחוד האירופי, ומתחלק לקטגוריות פרימיום, סופר פרימיום ואולטרה פרימיום. כלל המוצרים הותאמו לאקלים הישראלי מבחינת אחוזי החלבון והשומן על מנת למנוע השמנה ולשמור על בריאות הכלבים.

המחירים: בין 71 ל-105 שקל לשק של 5 ק"ג, זול בקרוב ל-50 אחוז ממחירי השוק לאותו משקל. ניתן להזמין מהאתר או להתקשר למוקד הטלפוני ב-6808*.

סולמייט. יחצ,
כלכלי ביותר. השק של סולמייט/יחצ

סדרת קוסמטיקה חדשה לכלבים ולחתולים משדרגת את ברק הפרווה, עור הרגלים, ובריאות העיניים של כלבים וחתולים, ועושה כבוד לשגרת הטיפוח של ההולכים על ארבע. המותג "Petex", המפתח מגוון מוצרי סופר-פרימיום לטיפול בבעלי חיים, משיק סדרת טיפוח חדשה לכלבים ולחתולים המבוססת על רכיבים מים המלח. מי ים המלח הוכחו כמעשירים ואף כמסייעים בתהליכי שיקום של העור והפרווה בשל הריכוז הגבוהה של מינרלים המצויים בהם (בהם סידן מגנזיום, ברומיד, אשלגן ועוד). בסדרת המוצרים החדשה, המבוססת על חומרים טבעיים בלבד ללא פרבנים וללא אלכוהול, משולבים מי ים המלח יחד עם מגוון תמציות שמנים וצמחים, והתוצאה היא מוצרי טיפוח ששומרים על הלחות והבריאות של רגלי החיות, העיניים וכמובן הפרווה- שנשמרת לא רק נקיה וריחנית אלא גם בריאה, רכה ומבריקה.

בין המוצרים הבולטים - שמפו טבעי להרחקת פשפשים וקרציות המועשר בויטמין - E, שמפו ייחודי לגורים המועשר באומגה 3, באלוורה, ובתמציות קמומיל ולוונדר - לפרווה בריאה בשנות הגדילה. שמפו מחוזק בתמציות רימון ושיבולת שועל מצמצם נשירת פרווה ונלחם ברדיקאליים חופשיים, שמפו לכלבים ארוכי פרווה עם שמן גזר מחוזק בוויטמינים -E ו -A ומונע את התייבשות פרווה, ושמפו מיוחד לבעלי פרווה לבנה מועשר בתמציות אניס ודומדמנית למניעת כתמים כהים ושימור פרווה לבנה ובוהקת. לסדרה גם קולקציית בשמים.

מוצרי טיפול נוספים הם נוזל לניקוי עיניים המנקה את עיני החיה משאריות לכלוך ושאריות מדמעות יבשות שבעלי חיים רבים סובלים מהם, קרם רגליים מועשר בשמן זית לריכוך עור כפות הרגלים של כלבים וחתולים, ואף מסכת בוץ לטיפול מקומי בהורדת נפיחויות כאבי פרקים, ומפרקים של כלבים וחתולים.

המחירים: 29-69 שקל ב-Pet Best ובחנויות המובחרות למזון וציוד לחיות המחמד.

חמאת שיאה לכלבים. יחצ,
פינוק אמיתי. חמאת שיאה של Petex/יחצ

פורינה השיקה את "פורינה ONE", מותג מזון סופר פרימיום לכלבים ולחתולים עם הבטחה לתוצאות מידיות לאחר כשלושה שבועות של שימוש מלא במוצרים. בשבוע הראשון ניתן לראות עלייה ברמת האנרגיה המתבטאת בעלייה בערנות ובחיוניות. בשבוע השני אפשר לראות מערכת עיכול בריאה המתבטאת ביציאות איכותיות יותר ובשבוע השלישי נגלים פרווה מבריקה וברק בעיניים.

סדרת מוצרי פורינה ONE פותחה על ידי צוות וטרינרים מנוסה ועל ידי תזונאים מומחים ומכילה את הרכיבים האיכותיים ביותר שנבחרו בקפידה ועומדים בדרישות "תזונה מלאה ומאוזנת" ( מזון המכיל את כל רכיבי התזונה המתאימה לצרכי חיית המחמד בהתאם לגילה, בהתאם לגודלה (בכפוף למשקל) ובכפוף לרמת הפעילות הפיזית שלה). ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מזון נייצ'ר אלמנטס של פורינה. יחצ,
איכותי במיוחד. מזון נייצ'ר אלמנטס מבית מותג פרו פלאן של פורינה/יחצ

פעילות חברות

חברת ההייטק סולוטו, המסייעת למיליוני לקוחות ברחבי העולם ליהנות מהטכנולוגיה שסביבם בצורה פשוטה ומהירה, מעודדת את עובדיה להביא את כלביהם למשרד לאורך כל השנה ולקראת יום הכלב הבינלאומי בחרה לפנק את הכלבים של העובדים. כל עובד יקבל עבור הכלב שלו רצועה מיוחדת ממותג עם לוגו החברה. ביום רביעי יתקיים במשרדי החברה ברוטשילד האפי האוור לכלבלבים, שיכלול חטיפים, צעצועים ועוד.

ורביט היא חברת תמלול טכנולוגית, אשר משתמשת בבינה המלאכותית בשילוב עם בינה אנושית על מנת לספק פתרון חכם ומהיר לתמלול מקצועי. לחברה משרדים בתל אביב, ניו יורק וקייב, ובכולם הכניסה לכלבים מותרת בכל ימות השנה. דנה אברהם, מנהלת מוצר בחברה, מביאה בכל יום את הכלב שלה, אולי: "כיף לי להביא אותו למשרד ולראות איך כולם שמחים לראות אותו. גם הוא מאוד מתרגש לפגוש אנשים ולשחק איתם, בטח יותר מאשר לשבת בבית. מעבר לשמחה והחיוך שהוא מעלה, אני מרגישה שזה עוזר מאוד לאנשים בסביבת העבודה. הפסקה קצרה של כמה דקות משחק על הכלבלב היא דבר לגמרי מרענן".

לילי כפיר, הכלבה שתמונתה פותחת את הכתבה, זוכה להגיע עם בעליה מדי פעם למקום עבודתו בקבוצת התקשורת unik, שמאפשרת לעובדיה להביא איתם למשרד בתל אביב את חבריהם הפרוותיים בכל יום בשנה.

כלבים במקום העבודה. יחצ,
יש פרסומת יותר טובה למקום עבודה מהדובון האדיר הזה?/יחצ
כלבים במקום העבודה. יחצ,
זוז מפה, בעלים, אתה לא רואה שיש לי עבודה?/יחצ
כלב בחברת ההייטק סולוטו. יחצ,
בסולוטו מחלקים אפילו רצועות/יחצ

לחברת logz.io יש מדיניות הבאת כלבים למשרד והמנכ"ל בעצמו מגיע למשרד עם הכלב שלו מדי יום. הכלבים מקבלים יחס חם במהלך היום ומשתעשים אחד עם השני. חברת logz.io עוזרת למתכנתים לאתר תקלות בקוד ולפתור אותן, ומעסיקה כיום כ-250 עובדים.

לכבוד יום הכלב הבינלאומי, חברת NSO, המפתחת טכנולוגיות המסייעות לגופי ביון ואכיפת חוק ממשלתיים להילחם בפשע וטרור, מזמינה את כלל עובדי החברה ומשפחתם למפגש וירטואלי עם הווטרינרית טל תשובה מזרחי ומאלף הכלבים רועי בר דיין. במפגש ידברו השניים על בניית תקשורת נכונה עם הכלבים, על בניית הקשר והאמון, על הדגשים שיש לשים לב כשמביאים כלב חדש הביתה, החיסונים שעליו לעבור, כיצד להימנע מעשיית צרכים בבית, פקודות אילוף בסיסיות, הסכנות הקיימות בבית ובסביבה הקרובה לגורים, מיתוסים בנוגע למזון כלבים ועוד.

בחברת הגיימינג הישראלית Overwolf, שבנתה פלטפורמה לפיתוח אפליקציות למשחקי PC, מזמינים את העובדים להביא את הכלבים לעבודה. אריסטו, ספק כלב ספק בן-אדם, מתנשא לגובה של 70 ס"מ, במשקל של 45 ק"ג. "כולם מאוד אוהבים לשחק איתו וללטף אותו", אומר אבירם סיסו, בעליו של אריסטו. "כיף שיש לי את ההזדמנות להביא אותו למשרדים, ככה הוא לא צריך להישאר לבד בבית". אריסטו ידוע ככלב שובב, ובפעמים הראשונות שלו במשרד, כבר עורר קצת בעיות. "מאז שהוא גור הוא לא עשה את הצרכים שלו במקומות סגורים. בפעמים הראשונות שהבאנו אותו למשרד, הוא השאיר מתנה במחלקת צוות הפיתוח. למזלנו, הם קיבלו את זה בסבלנות, אבל לא ברור לי איזה תככים הוא מנסה ליצור בין המחלקות בחברה", צוחק סיסו.

כלבי חברת logz.io. באדיבות המצולמים
הכלבים של logz.io/באדיבות המצולמים
אריסטו מחברת אוברוולף. יחצ,
אריסטו של אוברוולף במצב רגוע/יחצ

בחברת BigID המתמחה בניהול מדיניות פרטיות ברשת, מאפשרים לעובדים להביא את הכלבים לעבודה. בכל יום ניתן למצוא מספר כלבלבים שמצטרפים לבעליהם במשרדים. נדמה כי ההולכים על ארבע כבר מרגישים בבית, משתלבים בעשייה ולפעמים אפילו גונבים את ההצגה. באחת הפגישות מרובות המשתתפים פתאום לני הכלבה של יעל נכנסה לאמצע וכולם התחילו למחוא כפיים. היא חייכה חיוך ענקי והתחילה לרקוד ולרוץ מצד לצד.

ג'וי, כלבה נטושה, אומצה לפני כ-12 שנים ע"י זוג סטודנטים מבאר שבע. לאחר כמה ניסיונות למצוא לה בית חם, הם נקשרו והחליטו לא לוותר עליה. כיום לאחר שנים של אהבה היא משוקמת, מפונקת, ומפיצה שמחה וטוב. כך שני סטודנטים וכלבה הפכו למשפחה מאושרת עם שלושה ילדים וכלבה. כשהמשפחה יוצאת לחופשות משפחתיות, גו'י נוהגת לבוא לעבודה עם "סבא" שלה, חיליק עמרם, ראש אגף חניונים בסלופארק, אפלייקצית תשלום החניה. ג'וי לגמרי מרגישה בבית במשרדי החברה, מסתובבת במסדרונות סלופארק, אומרת שלום לחברים ומוצאת לעצמה גם זמן למנוחה.

במשרדי שרף תקשורת, חברת ייעוץ התקשורת מהגדולות והמובילות בישראל, יש עובדת קבועה ומסורה שמגיעה למשרד מדי יום ועונה לשם בוטן (אבל מגיבה מהר יותר לרשרוש שקית מזון נפתחת). בוטן שותפה בכל ישיבת צוות או תהליך חשיבה משרדי, ומחבבת במיוחד הרמות כוסית משרדיות. בשעות העבודה היא משמשת כשומרת הסף של המטבח או נחה במיטה שלה שנמצאת בחדר העבודה של עדן, אמא של בוטן, וכמובן אהובה מאוד על כל צוות העובדים ובני משפחותיהם. במשרד מתארחים מדי פעם חברים נוספים על ארבע, כמו גארי, לילי, פיצי, ג'רג'י, ריאן ואחרים.

הכלבה לני מחברת BIGID. יחצ,
לני גונבת את ההצגה בישיבה של BigID/יחצ
ג'וי מחברת סלופארק. יחצ,
ג'וי במשרדי סלופארק/יחצ
הכלבה בוטן. באדיבות המצולמים
בוטן מרוכזת. כנראה שיש שקית חטיפים בסביבה/באדיבות המצולמים

בחברת eko כל השנה הוא יום הכלב. בעמוד התפקידים בחברה, לכל תפקיד יש דמות כלב מצוירת, ישנו ערוץ סלאק פנימי של החברה שכולו מוקדש לכלבים המשרדיים וכמובן הכלבים הם עובדים מן המניין משתתפים בישיבות והרצאות. מגיעים כל בוקר, מחכה להם עמדת שתיה ואוכל ייעודית להם וכמובן תמונותיהם מקשטות את קירות המשרד.

חברת eko הוקמה ב-2010 על ידי יוני בלוך, ברק פלדמן וטל זובלסקי, פיתחה פלטפורמה וטכנולוגיה ייחודית המאפשרת יצירת אפליקציות וידאו אינטראקטיביות המותאמות לכל המכשירים ומספקות צפייה אידיאלית בכל תנאי רשת.

תדהר מגריזו, מנהלת הגיוס במדלן/Localize, והאמא של נח, לברדור מעורב: "הבקשה להביא כלבים למשרד עלתה מצד העובדים, ולפני כשנה, כשעברנו למשרדים מרווחים יותר, היה לנו קל יותר להיענות לה. פתחנו ערוץ מול כל בעלי הכלבים בחברה ועשינו פגישה שבה חשבנו יחד איך מאפשרים את זה. הסכמנו על שני כללי אצבע: הראשון הוא אנשים לפני כלבים, כך שאם מתגלה עובד/ת אלרגי/ת או גוייס עובד/ת והוא אלרגי - נפסיק להביא כלבים למשרד, למרות שזה מצער את כולנו. כמו כן, בעלי הכלבים התבקשו להיות קשובים לחברים מסביבם ולשים לב אם נוכחות הכלב יוצרת חוסר נוחות בקרב הצוות. הכלל השני הוא לתאם מראש: מי שרוצה להביא את הכלב מתבקש להודיע על כך מראש לבעלי הכלבים האחרים במשרד, להביא לו אוכל ושתייה וכמובן גם לנקות אחריו, אם צריך. הנוכחות של הכלבים במשרד פשוט הרחיבה את הלב לכולנו. אי אפשר להישאר אדישים למול נוח, פנדה, דפנה וברי, שהפכו לדיירי קבע אהובים אצלנו"/

גם במשרדי חברת NESS, חברת שירותי טכנולוגיות המידע מהגדולות והמובילות בישראל המעסיקה למעלה מ-3,000 עובדים, מתארחים "חברים על ארבע" מעת לעת מזה מספר שנים. הם שותפים מלאים להווי המשרדי, לישיבות והדיונים ובחודשים האחרונים, גם לפגישות שמתנהלות בשיחות וידאו אונליין, ברוח התקופה. אין ספק שבתחילה הדבר היה מעורר התייחסות מיוחדת, הן בקרב אורחים מבחוץ ואפילו בקרב דיירי המשרד, אך עד מהרה הם הפכו לאורחים שבשגרה אשר תורמים בעצם נוכחותם לתחושת האושר, התקשורת החיובית בין העובדים וכמובן החיוך שלא יורד מהפנים כל עוד הם נמצאים בסביבה. בחברה גם חגגו החודש את "יום החתול והכלב" ורבים מעובדי החברה שיתפו באפליקציה הארגונית של החברה, "נסי", תמונות מקסימות ומשעשעות של חיות המחמד המתוקות שלהם. ג'וי, למשל, היא אורחת קבועה שאפילו זכתה לתג עובדת מהשורה, אחרי שהוכיחה נאמנות ומחוברות לשאר העמיתים לקומה.

כלב בחברת EKO. יחצ,
בחברת EKO הכלבים עובדים קשה בפתרון בעיות/יחצ
הכלב נח מחברת מדלן. יחצ,
נח מסתדר היטב במשרדים של מדלן/יחצ
הכלבה ג'וי עובדת מן המניין של NESS. יחצ,
עובדת מן המניין. הכרטיס של ג'וי ב-NESS/יחצ

אז אם אין לכם כלב - זה הזמן להביא אחד, ואם אתם מנהלים שלא מאשרים להביא כלבים, הגיע הזמן לשנות מדיניות. אחרי הכול, הם לא נושכים (טוב, רובם).

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully