וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הקריירה החדשה של ספיר נרקיס

רונית מטיאס

2.9.2020 / 12:07

וגם: צובעים ומגינים על ילדי הגן, בר רפאלי עוברת אל מאחורי המצלמה, KFC ממשיכה להתפשט ומפעל הפיס מביא מופעים לרמלה

הסקופ

פרדי אינסנז, ספיר נרקיס וליאור נרקיס. סם צור,
פרדי אינסנז, ספיר נרקיס וליאור נרקיס/סם צור

איש העסקים פרדי אינסאז, מבעלי רשת נעלי SCOOP, התרגש לפגוש במהלך צילומי קמפיין סתיו-חורף 2020/21 של רשת נעלי SCOOP, את ספיר נרקיס, הפרזנטורית החדשה של הרשת, שהחליפה את דניאל גרינברג שילדה בסוף השבוע. נרקיס אמרה שהיא שמחה לצעוד את צעדיה הראשונים כדוגמנית, ומרוב התרגשות לא ישנה כל הלילה, כי היא רגילה להיות מאחורי הקלעים כרעייתו של ליאור, ועתה היא באור הזרקורים.

ספיר נרקיס. שי יחזקאל,
ספיר נרקיס/שי יחזקאל

נרקיס הפתיע את ספיר על הסט ואמר שאמנם ביטלו את הטיסה למיאמי בגלל הקורונה, אך הוא הזמין לה חופשה רומנטית בכנרת. ספיר סיפרה שזו השנה הראשונה שליאור לא טס לאומן בראש השנה ולראשונה יחגגו את חגי תשרי עם המשפחה המורחבת בביתם שבסביון.

איינסאז עדכן את ספיר שמיד לאחר החגים, יערכו צילומי קמפיין הטלוויזיה שיצולמו באבו-דאבי, בשיתוף רשת בתי מלון מקומי עם משפיעניות מקומיות. הקמפיין יעלה בישראל בתחילת חודש אוקטובר, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.

ליאור נרקיס ביקש להצטרף לטיסה לאבו-דאבי ועדכן שב 15 לספטמבר יוצא לו שיר חדש על אהבה ואכזבה שיצר באולפן הביתי בשיא מגפת הקורונה, והשבוע החלו הופעות ברחבי הארץ בקפסולות. בלט בהעדרו רוני אינסאז האח והשותף, שנשאר לבלות בחופשה משפחתית באילת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
seperator

גן החלומות

ליאור שמואלי ועמרי לוטן. יח"צ,
ליאור שמואלי ועמרי לוטן/יח"צ

עמרי לוטן, מנכ"ל חברת נירלט, וליאור שמואלי, מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים, סיירו בגן החלומות בכפר אז"ר ונחשפו לפעילות שתיערך בו. גן החלומות של עמותת גדולים מהחיים שנפתח אתמול הוא גן ייעודי לילדים חולי סרטן ומחלימים. כ-20 ילדים בגילאי 2-6 התרגשו לפתוח את השנה בגן צבעוני וסטרילי שנצבע במיוחד עבורם בצבעים אנטי בקטריאליים מיוחדים על-ידי חברת הצבע נירלט שתרמה עשרות דליי צבע לגן.

seperator

מצטלמים ומצלמים

בר רפאלי, אורן בר גיל, אסי עזר. שוקה כהן
בר רפאלי, אורן בר גיל, אסי עזר/שוקה כהן

אורן בר-גיל, סמנכ"ל שיווק קרולינה למקה ברלין, שותף ומבעלי קבוצת הודיס, קפץ לסט צילומי קמפיין משקפי הראייה של הרשת, כדי לפגוש את בר רפאלי ואסי עזר, הפרזנטורים של המותג. במסגרת הקמפיין השניים יצלמו אחד את השני, כל אחד מזווית הראייה ההומוריסטית שלו. הצלם אייל נבו שמלווה את רפאלי שנים רבות, נתן לשניים טיפים במטרה לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

seperator

מתרחבים ופותחים

עומר זיידנר ואלון וינשטוק. יח"צ,
עומר זיידנר ואלון וינשטוק/יח"צ

עומר זיידנר מנכ"ל Kfc ישראל ואלון וינשטוק סמנכ"ל השיווק, השיקו את הסניף ה-3 של הרשת בישראל בירכא-עיר הקניות של ישראל. הסניף ממוקם במרכז הפאוור סנטר המנוהל בשותפות של SEVEN ו-BIG במתחם הבילוי הגדול BIG FASHION OUTLET, וישרת את תושבי האזור והמבקרים הרבים שייהנו ממנות הדגל של הרשת.

הסניף יפעל על פי כל נהלי התו הסגול, שמירת מרחק, עטיית מסיכות ושמירה על היגיינה , ויהיה פתוח 7 ימים בשבוע. במקום כ-160 מקומות ישיבה, וההגשה תהיה בישיבה, ב-Take Away ובמשלוחים. נכון לעכשיו, זהו הסניף הגדול ביותר של הרשת בישראל.

פתיחת הסניף ממשיכה את מגמת התרחבות הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ, תוך הנגשת טעמים מובילים לקהל הישראלי, כולל מנות הדגל המפורסמות של קולונל סנדרס המיתולוגי. התפריט בישראל ישמור על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. זיידנר, אמר כי KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ, ופתיחת הסניף מצטרפת לתכנית ההתרחבות המהירה של הרשת ולאחר פתיחת הסניפים בנצרת ודליית אל כרמל, ובקרוב ייפתח סניף ראשון בבאר-שבע שישרת את תושבי הדרום, זיידנר הרגיע כי הם עובדים ללא הפסקה על-מנת לעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC ולהשיק סניפים חדשים בפריסה ארצית.

seperator

פתיחה טעימה

מימין: דודי קינן, אביחי שטרן, ששי פחימה, הזכיין ורעייתו. יחצ,
דודי קינן, אביחי שטרן, ששי פחימה/יחצ

שמחה גדולה נרשמה השבוע ברולדין, רשת קונדיטוריות ובתי קפה מהמובילות בישראל, שהשיקה את הסניף ה-87 בקרית שמונה. הסניף החדש משתרע על שטח של 160 מ"ר וכולל 50 מקומות ישיבה, והוא פתוח לקהל הרחב בימים א-ו' ויציע מאפים, עוגות ודברי קונדיטוריה טריים.

נועה בכר אהרוני, מנכ"לית רשת רולדין אמרה כי גם השנה, שנחשבת מאתגרת במיוחד ממשיכים ברשת במגמת ההתרחבות, וחשוב להם להביא את מגוון המאפים, העוגות ודברי הקונדיטוריה היישר מהקונדיטוריה הראשית בקדימה אל כמה שיותר אזורים בארץ ולאפשר לכולם להנות מהאיכות הבלתי מתפשרת שלהם. הסניף החדש בשדרה המרכזית של קריית שמונה, מצטרף לסניפי רחוב נוספים שנפתחו לאחרונה, בעקבות המצב בו יש עליה בביקוש הן לסניפים במרכזים.

בטועמים: דודי קינן, מבעלי הרשת הזכיין שישי פחימה; וראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן.

seperator

ערב מוזיקלי

בני דרייפוס ומיכאל וידאל. סיון פרג,
בני דרייפוס ומיכאל וידאל/סיון פרג

בבריכת הקשתות ברמלה, נערך אירוע השקה לפרויקט מופעי "מופעי תרבות פיס ברחוב", אירוע שהיווה את יריית הפתיחה למופעי התרבות פיס ברחוב, שיתקיימו בשבועות הקרובים בכל רחבי הארץ.

בני דרייפוס, מנכ"ל מפעל הפיס וראש עיריית רמלה מיכאל וידל, צפו במופעי קרקס ואש והאזינו למוזיקה של אמני לופר ותופים, וביקרו בבריכת הקשתות, שם נהנו מהופעה של זמרת אופרה ויצאו לשיט קצר. וידל הודה לדרייפוס על פועלו למען תושבי וילדי רמלה בקידום התרבות ובניית תשתיות חינוך בעיר.‬‬

seperator

כולם הלכו לג'מבו

רועי ונונו ומיכל לבקוביץ'. איגור אוסדצ'י,
רועי ונונו ומיכל לבקוביץ'/איגור אוסדצ'י

רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק, פתח אתמול חנות חדשה במרכז רוגובין פדרמן נתניה, עם מגוון מוצרים רחב במחיר של החל מ-50 אגורות ועד 399 שקל בלבד. עם פתיחת החנות, מונה הרשת 10 סניפים ברחבי הארץ, בנוסף לחנות האונליין המצליחה והבלעדית של המותג בתחום הסטוק בישראל.

עד סוף השנה, צפויה הרשת לפתוח סניף בחיפה, ו-5 סניפים נוספים ברחבי הארץ במהלך 2021.

ונונו אמר כי הם משיקים את החנות לאור הביקוש הגובר של הצרכנים, בדגש על תקופת הקורונה בה מחפשים מוצרים איכותיים במחירים ללא תחרות וציין כי החנות החדשה הינה צעד נוסף בהתרחבות הרשת ברחבי הארץ, המביאה איתה בשורה וחדשנות לתושבי נתניה והסביבה, והדגיש כי ג'מבו סטוק שמה לה למטרה להוביל את תחום מוצרי הסטוק בישראל הן על-ידי פתיחת סניפים במיקומים אסטרטגיים, והן על-ידי אתר מכירתי נגיש, קל ונוח לשימוש.

seperator

ביט אופנתי

מור פסו,דורית ריבליס, גלית  ופולק. שרבן לופו,
מור פסו,דורית ריבליס, גלית פולק/שרבן לופו

מור פסו, סמנכ"לית שיווק בקסטרו, גלית פולק- מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים והדוגמנית דורית ריבליס, נפגשו לרגל השקת האופציה בה ניתן לראשונה בישראל, לשלם באתר אופנה באמצעות אפליקציית bit.

חברת האופנה קסטרו שמחדשת את אתר האונליין שלה, היא בין הראשונות שתאפשר לראשונה בישראל תשלום באמצעות אפליקציית "bit" של בנק הפועלים. את הקמפיין להובלת המהלך שעלה בטלוויזיה וברשת, מובילים הפרזנטורים של קסטרו השחקן, המוסיקאי והיוצר, יהונתן מרגי והדוגמנית דורית רבילס.

seperator

נפגשים ומתרגשים

הילה אוביל ברנר ואיל וולדמן-. יח"צ,
הילה אוביל ברנר ואיל וולדמן-/יח"צ

איש העסקים איל וולדמן, מייסד מלאנוקס טכנולוגיות שנמכרה ל Nvidia, והילה אוביל-ברנר, מקימת ארגון "יזמיות" ומנהלת Techstars TLV, נפגשו במשרדי Techstars TLV בתל-אביב רגע לפני שולדמן ייתן טיפים ותובנות מניסיונו האישי ליזמים צעירים באירוע הדמו דיי של Techstars TLV, המסכם את תכנית האקסלרטור לשנת 2020.

האירוע יכלול גם הרצאות מפי בכירי Techstars בעולם ועוד. במהלך הדמו דיי יציגו עצמן 10 החברות המשתתפות באקסלרטור של החברה ויציינו את סיום התכנית המושקעת. רשת טקסטארס הינה פלטפורמה גלובלית להשקעה וחדשנות הפועלת בכ-60 מדינות ברחבי העולם ומפעילה תוכניות האצה להשקעה וקידום חברות סטארט-אפ נבחרות.

seperator

דייט כלכלי

דן חלוץ ואסף וייס. יח"צ,
דן חלוץ ואסף וייס/יח"צ

איש העסקים והיזם אסף וייס ואיש העסקים דן חלוץ נפגשו במרכז שוסטר בתל-אביב לשיחת סיעור מוחות וסקירה על המצב הכלכלי חברתי בארץ בעקבות הקורונה ובתמורות עסקיות בענפי ההיי טק.

seperator

אירוסין מעוצבים

שרונה מרלין. חגי מיכאלי,
גבריאלה שפיגלמן ושרונה מרלין/חגי מיכאלי

מותג עיצוב הבית H&M HOME, ארח את אירוע האירוסין של שרונה מרלין כוכבת ממבט ראשון ובן זוגה יניב לקונישוק. שרונה, העוסקת בעיצוב פנים, עיצבה את שולחן האירוע ואת החלל בו נערך האירוע עם פריטי H&M HOME.

ישראל וסורלה קטורזה , שירן סנדל ובן זוגה יאן שרונה מרלין ויניב לוקנישוק. חגי מיכאלי,
ישראל וסורלה קטורזה , שירן סנדל ובן זוגה יאן שרונה מרלין ויניב לוקנישוק/חגי מיכאלי

בחוגגים: סורלה וישראל קטורזה, שירן סנדל ובן זוגה יאן, קרין סנדל, שירי קופפרברג, רומי ספקטור, ספיר פישנזון, גבריאלה שפיגלמן, מנהלת תקשורת קבוצת מאץ' ריטייל.

seperator

כולם עם הגולן

אלי גבאי, ליאת שוחט, מיה גבאי טובול, אריק טובול, עדי וגילי גולן. שחר אריאל,
אלי גבאי, ליאת שוחט, מיה גבאי טובול, אריק טובול, עדי וגילי גולן/שחר אריאל

השבוע נהרס קולנוע גולן המיתולוגי באור יהודה, במסגרת פרויקט יזמי, תקים קבוצת גבאי את פרויקט "סינמה טאוור", שיכלול 87 דירות במגדל בן 15 קומות מעל קומת מסחר. מחיר הדירות בפרויקט, החל מ- 1.79 מיליון שקל.

נכחו: אלי גבאי בעלי קבוצת גבאי, מיה גבאי טובול, מנכ"לית קבוצת גבאי, אריק טובול, מהנדס קבוצת גבאי ועדי וגילי גולן ממשפחת גולן הוותיקה בעיר ראש העיר, ליאת שוחט אמרה באירוע כי הפרידה מבית הקולנוע המיתולוגי כוללת תחושות עצב על מוסד שהיה קיים בעיר והיווה עוגן חברתי ותרבותי משמעותי מתקופת המעברות ועד סוף שנות ה-90, והצעד משמעותי כחלק מתנופת הפיתוח שצועדים אליה, כולל קידום פרויקטים

נוספים שמאפשרים את פיתוחה והתחדשותה של אור יהודה.

seperator

סיור השר

אילת ליבר, אופיר אקוניס, עדי, רוני ויהונתן אקוניס. באדיבות מוזיאון מגדל דוד,
אילת ליבר, אופיר אקוניס, עדי, רוני ויהונתן אקוניס/באדיבות מוזיאון מגדל דוד

השר אופיר אקוניס, אשתו עדי והילדים יהונתן ורוני, ביקרו במוזיאון מגדל דוד בירושלים ובתערוכה המוסיקלית "הבנאים-זו המנגינה שלנו" המספרת את סיפורה של משפחת בנאי, ועוקבת אחר יצירת המשפחה ששורשיה בתרבות היהודית-פרסית בשיראז, שעולה ומתגבשת בהווי ירושלמי מתהווה. אילת ליבר, מנכ"לית המוזיאון ערכה להם סיור בתערוכה, אקוניס סיפר שיש לו אוסף תקליטים גדול וביניהם כל תקליטי להקת משינה.

seperator

בקטנה

+ רן כצמן מנכ"ל "עידית" מקבוצת "מלונות דן", משיק בימים אלו רשת המבורגרים חדשה למקומות העבודה "Edison המבורגר קצבים". עידית תפתח במהלך 2020-21 שישה סניפים של רשת "אדיסון" בהשקעה של כ-500 אלף שקל לכל פתיחת סניף. עידית מספקת מדי יום כ-80 אלף ארוחות בעשרות מקומות עבודה מובילים ביניהם חברת "HP", קבוצת " אלביט", קבוצת "אדמה", רפאל ועוד.

כצמן אמר כי בתקופה בה אנו מתמודדים עם ריחוק חברתי והגשת ארוחות "Grab and Go" מותג המבורגר חזק יהווה פתרון חדשני בתחום ההסעדה במקומות העבודה.

+ פרופ' רביע ח'לאילה, סגן נשיא לעניינים אקדמיים במכללה האקדמית צפת, זכה להוקרה אקדמית עולמית בתחום הגרונטולוגיה. ח'לאילה זכה בהוקרה כחוקר מצטיין בתחום הגרונטולוגיה, חקר הזיקנה, בתחרות הבינלאומית מטעם קרן ונוס היוקרתית.

+ ברכת המדור לגיא אבן, ראש אגף שיווק ודיגיטל של רשת שופרסל, שנבחר לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2020 של איגוד השיווק הישראלי. אבן נבחר בזכות המהלך השיווקי של הפיכת אתר 'שופרסל אונליין' לחווית STOP SHOP ONE אמיתית ומיצובו כפלטפורמת ה- E COMMERCE המובילה בישראל.

+ בשמיר אופטיקה דרך יצירתית לגרום לעובדים ב-18 המדינות בעולם לזוז ולשמור על כושר, החברה פתחה את אתגר 'צעד אחד קדימה!' בוואטסאפ קבוצתי טרנס אטלנטי, במסגרתו חילקו את העובדים לקבוצות מארצות שונות, כשהמשתתפים בכל קבוצה עדכנו בצילומי מסך ובתמונות דרך אפליקציית ספירת צעדים את מספר הצעדים שעשו. שמיר אופטיקה הינה חברה מובילה, חדשנית ומומחית בתחום האופטיקה, המדורגת בין חמש החברות המובילות בעולם בתחום האופטיקה, הודות למרכז מחקר ופיתוח חדשני, הממוקם במטה החברה בקיבוץ שמיר בגליל העליון. עם מכירות של כמיליארד שקל ב-2019.

+ לרגל הקמת קהילת המחנכים של תלמ"א - תוכנית לאומית למצוינות באנגלית באילת, נפגשו אלון פוטרמן, מנכ"ל תלמ"א; ראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי; וד"ר דרורי גניאל, מנהל אגף החינוך, עם 20 מורים מקהילת המחנכים. המורים הגיעו לישראל ולאילת, מתוך רצון להבטיח כי תלמידי אילת יקבלו את החינוך הטוב ביותר, הקהילה מורכבת מ-10 מורים מארה"ב ומ-10 מורים ישראליים.

+ חברת שחף אבטחה חתמה הסכם שת"פ עם מפעל גולמט- מהמובילות בענף הבידוד לבניין בישראל, במסגרתו יינתנו לחברה שירותי ניקיון ותחזוקה למגוון הפרויקטים של החברה. בנוסף לשירות זה, חברת שחף אבטחה מציעה פתרונות שונים בתחום האבטחה, מודיעין וחקירות, שרותי מוקד ומיגון אלקטרוני נרחב הפעיל עבור גופים שונים ברחבי הארץ והעולם, מזה כ-30 שנה

+ חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה, שמעסיקה בישראל כ-900 עובדים, ממשיכה בפעילויות הנתינה והתרומה לקהילה ובפעילויות רווחה משמעותיות לעובדים, ורגע לפני החזרה ללימודים, הסתיימה הקייטנה השנתית לילדי העובדים שנערכה בכפר הירוק והשתתפו בה כ-300 ילדים בגילאי 4.5 ומעלה. הקייטנה נערכה במתכונת של קפסולות, תוך שמירה על הנחיות ומגבלות משרד הבריאות, וכללה הפעלות ופעילויות מגוונות, כדוגמת הופעות, ספורט, מוסיקה, יצירה וריקוד, והכל בליווי מדריכים מקצועיים ומוסמכים. באירוע הסיום נערכה הופעה של נועה קירל ולהקת רקדנים.

+לאחר 5 חודשי הדממה בשל נגיף הקורונה, ערכה להקת 'ענבל', מייסודה של כלת פרס ישראל שרה לוי תנאי ז"ל, הופעת בכורה אינטימית עם 'לכת'-היצירה החדשה של הלהקה מאת הכוריאוגרף מור שני. השר חילי טרופר, נכח במופע בפעם הראשונה מאז שנבחר לשר, במטרה ללמוד מקרוב על הנעשה בתיאטרון.

בצופים: אלדד גרופי, מנכ"ל ומנהל אמנותי 'ענבל', דוד קאפח, יו"ר ההנהלה, ורו"ח אהוד רצאבי, יו"ר המועצה הציבורית; קרן כרמל, מנהלת מדור מחול במשרד התרבות; אלדד מנהיים, מ"מ יו"ר המדור למחול במשרד התרבות; ענת פישר לבונטין, מנכ"לית מרכז סוזן דלל; נעמי פרלוב, מנהלת אמנותית סוזן דלל; צלילית בן נבט, מנהלת מחלקת אמנויות בעיריית תל-אביב; זיו נבו קולמן, ראש חטיבה לדיפלומיה תרבותית במשרד החוץ.

+ במלון דריסקו בתל אביב הושק קמפיין "חוף עונה" לעידוד חופשה במלונות תל אביב-יפו, הקמפיין מציע מחירי לינה אטרקטיביים במלונות תל אביב לצד מגוון הטבות ופעילויות ללא הפסקה עד סוף ספטמבר 2020 לשוהים בבתי מלון בתל אביב-יפו כמו סיורי עיריית תל אביב-יפו, שימוש בתל אופן, שובר לשימוש בכיסא ושמשיה בחוף הים הכל בחינם ועוד. במשיקים: שרון לנדס-פישר מ"מ מנכ"ל מנהלת עיר עולם ותיירות; עודד גרופמן, מנכ"ל התאחדות מלונות תל אביב רבתי; שי ברמן, מנכ"ל איגוד המסעדות והברים; אבי זק מבעלי מלון דריסקו והשף תומר טל ממסעדת ג'ורג' וג'ון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully