וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין סגר מקומי לכללי: כיצד נערכים הקניונים והרשתות לחגים?

6.9.2020 / 13:05

נתוני חברת ריס ליולי-אוגוסט מצביעים על תמונה אופטימית במהלך חודשי הקיץ, והקניונים ומרכזי הקניות מנצלים את המומנטום על מנת ליצור עלייה מתמשכת לקראת חגי תשרי. בשל החשש מסגר אלו יוצאים במבצעי חגים מוקדמים ומארחים ירידי מכירות עם מלאים מפסח במחירים אטרקטיביים

בווידאו: פרופ' גמזו בדיון בוועדת הקורונה על תכנית הרמזור/צילום: ערוץ כנסת, עריכה: ניר חן

הדיבורים על סגר מובילים לחשיבה מחודשת בקרב הקניונים ומרכזי המסחר ברחבי הארץ. בשונה מהעבר, השנה מתחילים הקניונים את מבצעי החגים מוקדם יותר - ומצמידים אותם למבצעי סוף עונת הקיץ, על מנת להמשיך את המומנטום החיובי שנוצר בחודשי יולי- אוגוסט.

בנוסף, נוקטים הקניונים במהלכים יצירתיים. בשונה ממבצעי חגים בעבר בהם נשארו רשתות המזון של הקניון מחוץ למשחק, מנצל קניון שער הצפון את הקנייה הבסיסית של מוצרי מזון לקראת החג להרחבת סל הקניה הכללי, ומעניק תווי קניה למימוש בכלל חנויות הקניון דווקא על קנייה בסופר. "בחרנו לקדם מבצע ייחודי שמשלב את קניות המזון לחג, שבין כה וכה מתבצעות, עם אפשרות להטבה בעלת ערך משמעותי המאפשרת ללקוחות להתחדש באופנה, אקססוריז פריטים לבית, מוצרי ספורט, אלקטרוניקה, מסעדות, בתי קפה וממגוון הקטגוריות הרחב שיש לקניון להציע", מספר דותן שלום מנכ"ל קניון שער הצפון.

מרכזי קניות אחרים מנצלים את היותם מרכזים פתוחים ומרחיבים את תחומי ההיצע תוך יצירת ירידי מתנות יחודיים לחג, בהתאם להנחיות ולרוח התקופה. מתחם העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע - שמארח באופן קבע בתקופה זאת של השנה ירידי חג בתחום העיצוב הביתי, מרחיב השנה את היריעה עם יבואנים של מוצרי חשמל, טקסטיל, ואף אופנה עם מלאי עודף מפסח, שמציעים מתנות חג במחירים אטרקטיביים, לצד יצרני יין ושמן זית מעוטף עזה, אמנים, ויצרנים קטנים מהאזור שמציגים ומוכרים את מרכולתם. זאת מתוך מטרה להקל על היצרנים בתקופה הארוכה שעברו, ולאפשר להם להיחשף לקהלים הרחבים של המתחם, וליהנות מהכנסות.

קניון שבעת הכוכבים, הרצליה. ארז מיכאלי
בין מעניקי המתנות. קניון שבעת הכוכבים בהרצליה/ארז מיכאלי

לאחר שבפסח האחרון חלה האטה משמעותית בעקבות הסגר הכללי, צופים הקניונים עליה בתחום המתנות והאופנה ומחזקים את הטבות הרכישה ומבצעי הכסף במתנה באופן המאשר לצרכנים להנות מ-15-25% החזר קניה. קניון שבעת הכוכבים הרצליה יעניק 75 שקל במתנה על קניה מצטברת יומית של 500 שקל לחברי מועדון הקניון ולמצטרפים חדשים. הגדיל לעשות מתחם אושילנד בכפר-סבא אשר מעניק 50 שקל במתנה על כל קניה ב-199 שקל, כלומר החזר של 25% על כל רכישה, בהטבה שלראשונה ניתנת לצבירה ולמימוש לא רק בחנויות אלא גם במסעדות ובבתי הקפה של המתחם. מול חלוקת כסף במתנה, בחרו קניונים רבים להעניק מתנות חג. כך לדוגמא קניון עיר ימים בנתניה מעניק מתנות חג לרוכשים בסכום מצטבר יומי של -699 שקל כתמריץ להרחבת סל הקניה, בין המתנות המוענקות: תבנית פיירקס עם מכסה, מעמד הגשת עוגה מעוצב ומתנות נוספות מתחומי האירוח והבישול.

גם קניון רננים עשה התאמות יצירתיות לתקופה הנוכחית ולקראת החגים החל כבר השבוע במבצע אטרקטיבי למבקריו - "ארוחה ב-20 שקל" בבתי הקפה והמסעדות שבקניון. הרעיון להטבה הייחודית (שתימשך עד סוף השבוע הקרוב), כך מספרים בהנהלת הקניון, נולד מתוך רצון לתמוך בעסקי המזון בקניון הסופגים מכה קשה בשל הקורונה, וכן לעודד הגעת מבקרים. בנוסף, מציע הקניון שורה של מבצעי מתנות לרוכשים בסכום של 399 שקל ממגוון חנויות הקניון, כמו למשל מארזי מגבות של רשת ורדינון, בקבוק יין של 'דרך היין', מארזים מתוקים לחג של רשת 'שוקולד' או שוברי מתנה כספיים למימוש בחנויות נוספות המשתתפות במבצע.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קניון רננים. יחצ,
קניון רננים/יחצ

באופן מובהק ולאור המצב, מתגברות רבות מהרשתות את שירותי האון ליין והמשלוחים - רשת ג'נטלמן המפעילה כ-50 סניפים ונחשבת לאחת מרשתות המתנות הבולטות בישראל, נערכה לקראת החג והרחיבה את שירות המשלוחים אם אפשרות להזמנה מהאתר ואף מעמוד הפייסבוק של החברה: "השנה בעקבות הקורונה, אנו צופים שגם קהלים שהעדיפו עד כה קנייה פיזית יעברו לקנייה מקוונת. מעסקים שמחפשים מתנת חג לעובדים לדוגמא, יעדיפו מניסיוננו שירות נגיש יותר, ולכן הקמנו מערך הזמנות אונליין- עם אפשרות להזמין דרך עמוד הפייסבוק של הרשת ודרך האתר, עם שירות משלוחים עד לבית הלקוח ", מסביר טל רז מבעלי הרשת, שהרחיבה השנה את מגוון המתנות המוצע גם למתנות מתחומי האירוח, הקולינריה ועיצוב הבית, לצד המתנות האישיות.

  • עוד באותו נושא:
  • קניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully