וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלחת הבנקאים הראשונה הגיעה לאמירויות: "הזדמנות לכינון יחסים"

8.9.2020 / 13:57

המשלחת הראשונה, בהובלת מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, נחתה בדובאי: "מעניקים חשיבות רבה ליחסים צמודים". בשבוע הבא תצא לאמירויות גם משלחת בהובלת בנק לאומי

בווידאו: נתניהו מודיע שטיסות ישראליות יוכלו לטוס מעל סעודיה/עריכה: ניר חן

המשלחת הישראלית הראשונה של בנקאים ואנשי עסקים בהובלת מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר נחתה לפני מספר דקות באיחוד האמירויות. חברי המשלחת יבקרו בדובאי ובאבו דאבי וייפגשו שם עם ראשי המערכת הבנקאית והפיננסית ועם גורמים כלכליים בכירים. המשלחת שאורגנה על ידי בנק הפועלים, תיפגש עם גורמי ממשל לצד ראשי המערכת הבנקאית ותקיים דיונים עם לשכת המסחר והמגזר העסקי באיחוד האמירויות.

יו"ר בנק הפועלים דב קוטלר בדובאי. יחצ,
עסקים טובים עושים היום? מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר נוחת בדובאי/יחצ

קוטלר אמר לאחר הנחיתה: "בנק הפועלים מעניק חשיבות רבה לכינון יחסים כלכליים צמודים עם הבנקים המובילים באיחוד האמירויות. ההחלטה לצאת לאיחוד בראש משלחת של אנשי עסקים ישראליים נעשית על רקע הפוטנציאל העסקי הנרחב והרצון של שני הצדדים לכונן באופן מיידי קשרים כלכליים. ההתפתחויות המדיניות האחרונות מהוות הזדמנות ייחודית לכינון יחסים ושיתופי פעולה כלכליים בין המדינות ובין המערכות הפיננסיות שלהן, אשר יניבו צמיחה כלכלית לשני הצדדים".

בשבוע הבא ייצאו לאמירויות גם יו"ר בנק לאומי, סאמר חאג' יחיא, ומנכ"ל לאומי, חנן פרידמן. השניים יובילו משלחת של בכירי המשק הישראלי במטרה לעודד שיתופי פעולה בין המדינות. בין שיאי הביקור צפויים להיות חתימות של לאומי על הסכמות לשיתופי פעולה עם בנקים מובילים באיחוד האמירויות. במהלך הביקור צפויים פרידמן, חאג' יחיא וראשי המשק הישראלי לקיים פגישות עם בכירי מדינות המפרץ ואנשי עסקים בכירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן. אורן דאי,
הבא בתור. מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן/אורן דאי

המשלחת צפויה לצאת ב-14 בספטמבר. בכירים נוספים מטעם לאומי שצפויים לקחת חלק בביקור הם ראש החטיבה העסקית, שמוליק ארבל, ראש חטיבת שוקי הון, רונן אגסי, מנכ"ל לאומי פרטנרס, אבי אורטל, מנכ"לית לאומיטק, יפעת אורון ועוד. נסיעת המשלחת תאפשר יישום הלכה למעשה של הסכם השלום בין המדינות באמצעות התנעת שיתופי פעולה עסקיים בתחומי הפיננסים, הטכנולוגיה, הבריאות, התיירות, החקלאות, התעשייה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully