וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי צילם למען הלומי הקרב?

רונית מטיאס

16.9.2020 / 12:27

וגם: yes חושפים, מי זכה לארוחה הודית מיוחדת, איך נראה אירוע חברה של מאות אנשים בזום והתרומה המתוקה של מרס

שותפים למודעות

רוני ססובר וגבי אשכנזי. אביב חופי
רוני ססובר וגבי אשכנזי/אביב חופי

בזמן שהעולם התרגש בוושינגטון, היו מי שהתרגשו במוז"א - מוזיאון ארץ ישראל, שם הושק פרויקט הצילומים "שותפות מגן ישראלית" ביוזמתה של יערית שושן שמטרתו לעורר מודעות ולגייס כסף לעמותת שותפות מגן ישראלית-ארגון שותפות המוביל שינוי חברתי וחוקתי למען הלומי קרב, פצועי פוסט טראומה ובני משפחתם בקרב כלל כוחות הביטחון וההצלה.

עמי ושרי כץ. אביב חופי
עמי ושרי כץ/אביב חופי

העמותה גייסה מובילי דעת קהל מתחומים שונים-יוצרים, אמנים, פוליטיקאים ועוד, שהצטלמו לצד הלומי והלומות קרב בפרויקט צילומים מיוחד אליו התגייסו מיטב הצלמים בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ורד וברק רוזן. אביב חופי
ורד וברק רוזן/אביב חופי

בין המצולמים: נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין ששלח ברכה מוקלטת, איל ולדמן, איתי לוי, צחי הלוי, נטע גרטי, מורן אטיאס, אבי דיכטר, עופר שלח, ח"כ נפתלי בנט, השר גבי אשכנזי, לוסי אהריש ועוד. המוזמנים נהנו מקוקטייל שנערך תחת כיפת השמים, מופע אמנותי, וסיור קפסולות בתערוכה.

אמיר חן ואיל ולדמן והכלב צ'יף. מיכאל טופיזל,
אמיר חן ואיל ולדמן והכלב צ'יף/מיכאל טופיזל

בין המברכים היו: עו"ד רוני ססובר, מנכ"לית העמותה; שר החוץ גבי אשכנזי ושר הביטחון לשעבר, חה"כ נפתלי בנט.

מורן אטיאס ורונית אבנר. אביב חופי
מורן אטיאס ורונית אבנר/אביב חופי

היו והתרגשו: הצלמת והאמנית ורד רוזן ובעלה ברק רוזן מבעלי קנדה ישראל; עמי כץ, מנכל מוז"א; פטרבורג, אביבה פטרבורג, האימא הגאה של רוני ססובר; דגנית חרל"פ; דין מירושניקוב, רוית אסף, זיו שילון, אורנה ברביבאי, עופר שלח, נטלי דדון שהיתה אמורה להטצלם לתערוכה אך הייתה בבידוד באותו יום; פאני ויעקב בוזגלו, ההורים אסי בוזגלו.

seperator

YES בסטייל

רון גיראון וקרן גלייכר. יח"צ,
רן גוראון וקרן גלייכר/יח"צ

וגם בחברת yes , שנוהגים לחגוג באירועי סטייליסטים, הצליחו לחשוף את הפקות המקור המובילות בטלוויזיה לשנה הקרובה באירוע זום סטייליסטי. בבוקר החשיפה קיבלו המוזמנים מארזים מעוצבים עם ארוחת-בוקר מלאה של דליקאטסן ויין משובח, וצפו בכוכבים הגדולים בישראל בזום מיוחד.

רן גוראון, מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי וקרן גלייכר-סמנכ"לית התוכן פתחו וברכו ובהמשך נחשפו קטעים מתוך הסדרות החדשות. הכוכבים הגדולים הגיעו "לראיונות קפסולה" מיוחדים בהתאם למגבלות הקורונה, תוך הקפדה על ההנחיות.

יהודה לוי, שני קליין ושלום אסייג. רפי דלויה
יהודה לוי, שני קליין ושלום אסייג/רפי דלויה

יהודה לוי הגיע בלוק חטוב לאחר שעלה קילוגרמים רבים במשקל לטובת התפקיד שלו כעופר מקסימוב ב"מעילה"; רותם סלע וטום אביב שמשתפים פעולה בדרמה החדשה "הטבח" החליפו חוויות קורונה; כוכבי הישרדות זוהר שטראוס, אסי בוזגלו, וישראל אוגלבו התאחדו-כל אחד והסדרה שלו, רגע אחרי הגמר הגדול; רותי ברודו שתקפה קשות את החלטות הממשלה בעניין הסגר וההשפעה על עולם המסעדנות; אביבית בר-זוהר והזמרת דיקלה שחברו יחד לדוקו-ריאליטי י"ס מן"; וגם קותי סבג על תקן שחקן בסדרת דרמה, בפעם הראשונה בקריירה בתפקיד בסדרה "למה מי מת"; בני משפחת בוזגלו בהרכב מלא; שלום אסייג; גל תורן ועמיר בניון, פעם ראשונה בתפקיד דרמטי, בסדרה "בני אור"; מרגי, בלי נועה, שמככב בסדרת הנוער החדשה-PPS!

seperator

המסע להודו

גיא קרני, יובל בן נריה. יח"צ,
גיא קרני, יובל בן נריה/יח"צ

גיא קרני, מנכ"ל ערוצים ומדיה של חברת וולט דיסני ישראל והשף יובל בן-נריה, הבעלים של מסעדת "טאיזו", נפגשו לטעימות אחרונות במסגרת שיתוף הפעולה שהם בישלו לכבוד עליית העונה החדשה של "גורדון רמזי מבשל הרפתקה" בערוץ נשיונל ג'אוגרפיק.

בן-נריה יצר ארוחה הודית בהשראת הסדרה, והארוחה נשלחה ל כ-50 נבחרים שקיבלו אותה הביתה בזמן הצפייה בפרק שבו רמזי מבקר בהודו ביניהם: לוסי איוב, יעל גולדמן, השף טום אביב, חן אמסלם ועוד.

seperator

לא רק אשראי

ליאור סושרד אייל דשא ורון וקסלר. סיון פרג,
ליאור סושרד אייל דשא ורון וקסלר/סיון פרג

חטיבת משאבי אנוש של ישראכרט קיימה לראשונה אירוע עובדים דיגיטלי לכלל עובדיה שהתנהל כמשדר חדשות וצולם לייב באולפן חיצוני כשלמעלה מ-1,200 העובדים נמצאים בזום. ליאור סושרד הנחה והפעיל את העובדים והפתיע עם תרגיל מתמטי עם תוצאה מפתיעה, והיה גם בקבוק יין להרמת כוסית שהעובדים עדיין תוהים איך ולאן נעלם.

באירוע נערך ראיון עם רון וקסלר המנכ"ל, שסיפר על השינוי הגדול שעשתה ישראכרט במהלך הקורונה כשבתוך שבועיים הפכה לחברה ש50% אחוז מהעובדים שלה עובדים מהבית ועל האתגרים הרבים שהיו לחטיבת הטכנולוגיות כדי לאפשר להמשיך לתת שירות ותמיכה למיליוני לקוחות.

אורי אלון, המשנה למנכ"ל, סקר את השירותים הדיגיטליים החדשניים של ישראכרט ביניהם ה-ANYPAY והלהיב את המשתתפים בחשיפת מספר ההורדות מאז השקתו-למעלה מ-150 אלף, והייתה הרגשת גאווה על כך שישראכרט היא כבר לא רק חברת כרטיסי אשראי אלא חברה פיננסית עם שירותי תשלום דיגיטליים אפילו באירועים שלה לעובדים.

seperator

חגיגה לשנה החדשה

גיא פולק ורותי ברודו. רפי דלויה
גיא פולק ורותי ברודו/רפי דלויה

החברות הטובות של ליאת לוי קופלמן עטו מסכה והתייצבו לארוחת בוקר במלון מונטיפיורי כדי לחגוג עם פקטורי 54, השקת מהדורה מוגבלת ומיוחדת לחג של מחברות ותיקי בד עם איורי נשים המזוהים עם כתב ידה של לוי-קופלמן.

יפעת אירני ליאת לוי קופלמן. רפי דלויה
יפעת אירני ליאת לוי קופלמן/רפי דלויה

בחוגגות: יפעת אירני, רותי ברודו, שלי שמיר, הדס מוזס, אלינור קופלר, רותי רודנר, לאה שנירר.

seperator

אינטל מפרגנת

צחי וייספלד ובוב סוואן. אינטל איגנייט,
צחי וייספלד ובוב סוואן/אינטל איגנייט

השבוע נערך אירוע The Ignite Show המסכם את הסבב השני של Intel Ignite-תכנית הצמיחה לסטארטאפים של אינטל. באירוע המקוון שנערך כתכנית אירוח בהנחיית דרור גלוברמן, חשפה החברה כי היא מתכננת לצאת מגבולות ישראל ולהתרחב לגרמניה וארה"ב, ולהקים שם תוכניות חדשות לחברות סטארט-אפ מקומיות.

בכירי אינטל והתעשייה סיפרו על המגמות הטכנולוגיות של העתיד, המחשוב החדש של הדור הבא, טכנולוגיות שיאפשרו פיתוח אלגוריתמים במחשוב קוונטי, שימוש במידע האישי שלנו ודרכים להגנה עליו, רחפנים רובוטיים שיסתובבו בתוך מבנים, בינה מלאכותית, הגנת סייבר ועוד. בוב סוואן מנכ"ל אינטל שאמר כי יש בישראל קהילת סטארטאפ נפלאה, המשמשת כאומת הסטארטאפים, ונושבת בה רוח היזמות, והיא המקום האידיאלי להפעלת Ignite המאפשר להם למנף את אנשיהם ואת הטכנולוגיות לאורך זמן, ואינטל ישראל מהווה חלק עצום מהחברה כמעט כל זמן קיומם.

עוד בדוברים: יניב גרטי מנכ"ל אינטל ישראל; צחי וייספלד, מנכ"ל Intel Ignite; ד"ר תומר סיימון, סמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות במייקרוסופט ישראל; ארז דגן, סגן נשיא מוצרים ואסטרטגיה במובילאיי; ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר, עמיתה בכירה במכון הישראלי לדמוקרטיה וראשת התוכניות לרפורמות במדיה ודמוקרטיה בעידן המידע במכון ועוד. סוואן אמר כי אינטל בישראל היא מיקרוקוסמוס של אינטל כולה.

seperator

נפרדנו כך

דודו זקן, חדוה בר, רוני חזקיהו ויאיר אבידן. דוברות בנק ישראל,
דודו זקן, חדוה בר, רוני חזקיהו ויאיר אבידן/דוברות בנק ישראל

בבנק ישראל נערך אירוע הפרידה מחזי כאלו, מנכ"ל הבנק, שסיים את תפקידו לאחר יותר מ-12 שנות מנכ"לות, בהן כיהן לצד 3 נגידים שונים - פישר, פלוג וירון. כאלו כיהן בתפקידים בכירים בקופת חולים כללית ובשב"כ. האירוע נערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות והועבר בשידור ישיר לאח"מים נוספים ולכלל עובדי בנק ישראל באמצעים טכנולוגיים.

בנפרדים: הנגיד פרופ' אמיר ירון; הנגידה הקודמת פרופ' קרנית פלוג; וחברי הנהלת הבנק והמועצה המנהלית של הבנק בהווה ובעבר; 4 המפקחים על הבנקים שכיהנו לצד כאלו שבתפקיד.

seperator

תרומה מתוקה

רז סדן, רוית קלוד. יח"צ,
רז סדן, רוית קלוד/יח"צ

במהלך החודשים האחרונים, חברת מרס תרמה למעלה מ-9 טון של ממתקים, בהם מגוון מוצרי שוקולד, מסטיקים, סוכריות וחטיפי בריאות של המותג BE KIND. רוית קלוד, מנכ"לית מרס אמרה כי מרס מאמינה שבחיים ישנם רגעים מורכבים ומאתגרים בדיוק כמו אלה שעוברים עלינו בחצי שנה האחרונה, לכן במהלך התקופה הזו הרגישו צורך לתמוך בקהילת גיל הזהב, לתרום לצוותי הרופאים, למתנדבי מגן דוד אדום ולמשפחות נזקקות באמצעות ארגוני סיוע. בנוסף, עובדי החברה התנדבו בחלוקת חבילות.

seperator

שותים לחגי תשרי

רן אסא וינאי פרישר גוטמן. יקבי כרמל,
רן אסא וינאי פרישר גוטמן/יקבי כרמל

רגע לפני חגי תשרי, יקבי כרמל משיקים את SELECTED sparkling Moscato designer edition, יין לבן במהדורה מוגבלת של 30,000 בקבוקים, בעיצוב ינאי פרישר גוטמן, מעצב פנים ומוביל דעה.

לקראת ההפצה המרגשת נפגשו רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל ופרישר גוטמן בסטודיו לעיצוב, צפו בתוויות הראשונות המוטבעות על הבקבוקים, טעמו מהיין והרימו כוסית לחיים.

seperator

חתונה בגינה

רותם וצחי חגג. רפי קלינה,
רותם וצחי חגג/רפי קלינה

עדן ודניאל קלינה, מייסדי אתר האופנה E FASHIONISTA נשאו באירוע מצומצם בביתם הפרטי של סברינה ורפי קלינה -המתווך של האלפיון העליון בצהלה. על ההפקה הייתה סינגה - פיין הפקות, את טקס החופה ליווה רן קלינה, אחיו של החתן, בוגר "התחנה" ואקס פקטור, שהתגייס למחרת ללהקה צבאית.

משה ופנינה אדרי עם מסכות. רפי קלינה,
משה ופנינה אדרי/רפי קלינה

באמנותית הופעה אינטימית של עידן רייכל והפסנתר uדואט מרגש של קלינה ורייכל. בחוגגים: רני רהב, פנינה ומשה אדרי, רותם וצחי חגג.

seperator

מתנות קטנות

דורון אלמוג, ואבי שוורצמן. יח"צ,
דורון אלמוג, ואבי שוורצמן/יח"צ

מחפשים רעיון למתנת חג? בכפר השיקומי "נחלת ערן-עלה נגב"-מיזם לאומי הנותן מענה לילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ובעיות רפואיות מורכבות במסגרת בית לחיים, פועל מרכז תעסוקה טיפולי ובמגוון הסדנאות שבו מיוצרות מתנות אומנותיות בחימר ומשי. את היצירות פרי עבודתם של הדיירים, ניתן לרכוש דרך אתר עלה. ההכנסות תרומה לכפר. את הפעילות מובילים דורון אלמוג היו"ר, ואבי המנכ"ל וורצמן.

seperator

אטיאס מחלקת

מורן אטיאס, כוכי איבגי. יח"צ,
מורן אטיאס, כוכי איבגי/יח"צ

רגע לפני הסגר, הגיעה מורן אטיאס לקניון הדר בירושלים, כחלק מפעילותה לטובת העסקים בישראל, ורכשה מתנות לבני משפחתה.

אטיאס עזרה במהלך שהובילה, אריזת אריזות מזון חגיגיות ל-1,000 משפחות נזקקות בירושלים. אטיאס ניהלה שיחות עם שוכרי החנויות, התעניינה בהתמודדות המאתגרת ונתנה טיפים שיווקיים לקידום מכירות ערב ראש השנה המתקרב.

בסיום הסיבוב נפגשה לארוחת צהרים ופגישת עסקים, עם כוכי איבגי מנהלת השיווק של הקניון, השתיים העלו רעיונות לשיתופי פעולה, במטרה לקדם את המכירות בקניון.

seperator

יופי של זום

יריב מייק תמי מייק וליאת פליסר הלפרט. יח"צ,
יריב מייק, תמי מייק וליאת פליסר הלפרט/יח"צ

דרמלוג'יקה ישראל השיקה באירוע דיגיטלי ב- ZOOM את הטכנולוגיה החדשה בסדרת העור הבוגר-אקטיב קלירינג Retionol Clearing Oil המשלב לראשונה שני רכיבים עוצמתיים; רטינול וחומצה סליצילית. בדרמלוג'יקה הנחשב למותג מהמובילים בתחום בריאות העור 30 שנה, אמרו כי מדובר בטכנולוגיה של תכשיר קוסמטי, המצליחה להוכיח עצמה במחקרים קליניים, זו הפעם הראשונה שהמותג מתהדר בפיתוח חדשני לעור בוגר ובעייתי, המבוסס על קוקטייל שהורכב לראשונה בסינרגיה אחת, רטינול וחומצה סליצילית.

היו והתרגשו: יריב ותמי מייק מנכלים של חברת דרמלוג'יקה וליאת פליסר הלפרט סמנכלית ההדרכה של המותג.

seperator

מתלבשים ותורמים לגדולים מהחיים

סימה גטסלב, נטע ברזני, דן איתמר ירדן ויזל, אולה, איתי לוי. עופר חגבי,
סימה גטסלב, נטע ברזני, דן איתמר ירדן ויזל, אולה, איתי לוי/עופר חגבי

בצל הקורונה המותג לי קופר מצלם את קמפיין חורף 2021 עם הזמר איתי לוי - חלק מההכנסות יתרמו בסניפים למען עמותת גדולים מהחיים הקמפיין יעלה בתקציב של מיליון שקל. לוי מוביל את הקמפיין זו העונה הרביעית ברציפות. העונה לצידו ירדן ויזל ונטע ברזני , שהתייצבו לצילומי קמפיין סתיו/חורף 2020/21 לפי הנחיות משרד הבריאות, במתחם התחנה בתל-אביב. לוי הודיע לאחרונה על יציאתו לדרך עצמאית עם חברת "רות הפקות", שבבעלותו.

seperator

שמלה עולה

זאיד זאיד מריה זריק. יח"צ,
זאיד זאיד מריה זריק/יח"צ

השחקנית מריה זריק, כוכבת הסרט "לילה בחיפה" שלא זכה בפרס פסטיבל הסרטים הבינ"ל בוונציה, זכתה למחמאות בתקשורת האיטלקית והקולגות על השמלה שלבשה בערב פתיחת הפסטיבל, אותה רכשה בקומפלקס האופנה T&E בשפרעם בבעלות חברה הקרוב זאיד זאיד. יום אחרי שחזרה מוונציה הגיעה לזאיד, והודתה לו על העזרה בבחירה.

seperator

תורמים לרופאים

אבי עירוני ודגן אבישי. דוברות שיבא,
אבי עירוני ודגן אבישי/דוברות שיבא

שמיר אופטיקה-יצרנית עדשות המשקפיים הבינ"ל מתגייסת למען צוותי המיון במרכז הרפואי שיבא, ותתרום כ-185 זוגות משקפיים עם אנטי פוג- ציפוי ייחודי המונע הצטברות אדים על זגוגיות המשקפיים כשעוטים מסכות כירורגיות.

seperator

אופנה בקפסולה

דניאל גרינברג ודנית גרינברג. רפי דלויה
דניאל גרינברג ודנית גרינברג/רפי דלויה

חברת האופנה הבינלאומית המקוונת BOOHOO חגגה את כניסתה לשוק הישראלי בחגיגת קיץ מצומצמת ב"ביץ' קלאב" בתל-אביב, האירוע כלל הרמת כוסית, הצגת קולקציית החג והיכרות אישית של המותג.

seperator

מנרמלים יחסים

מנחם כהן משמאל עם אהוד אולמרט. יח"צ,
מנחם כהן משמאל עם אהוד אולמרט/יח"צ

בין אנשי העסקים והתיירות שטסו לסיור באיחוד האמירויות על מנת לקדם מיזמים מתחומים שונים, היה גם מנחם כהן, מבעלי חברת התיירות Koser Luxury Travel.

כהן הוזמן לסיור ראשוני במדינה על ידי כמה רשתות בתי מלון בינלאומיות הפעילות במדינה, ועתיד לחבור לחלקן בהקמת מערך לחופשה ונופש לקהל הישראלי והבינלאומי שומר הכשרות. כהן נפגש עם אהוד אולמרט המבקר בימים אלה במדינה, והשניים שוחחו על מגוון אפשרויות לשיתופי פעולה עסקיים באמירויות. לדבריו מיד לאחר החגים ובהתאם להסדרת הטיסות בין המדינות יוצעו לתייר הישראלי מגוון רחב של חוויות תיירות ונופש.

seperator

בקטנה

+יזם הנדל"ן טום ג'ון לייט, מייסד ובעלים של LightArt העוסקת בייזום נדלן בפריז ניו- יורק, סופיה ועוד, תרם 100 ארגזי מזון לראש השנה דרך עמותת חסדי נעמי לניצולי שואה וקשישים עריריים. לייט עומד גם מאחורי הנדל"ן FashionTV.

+ מירי סגל, הבעלים של MS-IR , חברת קשרי משקיעים מובילה בניו יורק, הרצתה בזום הסיכום בקורס פיתוח כישורי סמנכ"לי כספים בהיי טק של פורום CFO . סגל ניהלה שיח עם דרור דויד, סמנכ"ל הכספים של נובה הנסחרת בנאסדק, אחד מלקוחותיה ב-7 השנים האחרונות. נובה נסחרת בנאסדק ובתל אביב ולאחרונה הצטרפה למדד תל אביב 35 הכולל את החברות הגדולות בבורסה.
במהלך ההרצאה סיפקה טיפים לחברות ציבוריות בתחום קשרי המשקיעים בארה"ב וניתחה נושאים כמו: מתן כלים עבור ניהול נכון של קשרי משקיעים, השינויים שחלו בשוק ההון האמריקאי בתקופת הקורונה וכיצד חברות זרות וישראליות בפרט, הסתגלו למצב החדש.

+ תאי ישר, בנו של אדריכל אבנר ישר, אדריכל צעיר שהצטרף לעבודה במשרד ישר אדריכלים שבבעלות אביו, החליט לתרום את המענק על-סך 750 שקל למי שזקוק, בתקופה בה אלימות כלפי נשים גוברת, החליט לתרום את הכסף לארגונים הנלחמים באלימות כלפי נשים.

רגע לפני שהעביר את התרומה, השקיע את כספי המענק בעיצוב טישרטים עם איורים של נשים חזקות שאייר, מוכר, וכך מגדיל את הכסף שיתרום. על החולצות אייר איורים מקוריים של ארבע האמהות מהתנ"ך, השחקנית והבמאית רונית אלקבץ ז"ל, שהיתה בת הזוג של אביו ועוד. החולצות אזלו תוך 24 שעות ותאי החליט להמשיך עם המיזם, בהשקעה פרטית נוספת, הוא ייצר חולצות נוספות ו-50% מהרווחים ימשיכו להיתרם בכל חודש לארגוני סיוע נגד אלימות כלפי נשים.

+ השף אייל שני, נעתר לפניית האגודה למלחמה בסרטן וצילם סרטון קצר בו הוא מכין מתכון מהיר לפסטה על בסיס רוטב עגבניות מבושלות. הפניה אל שני הייתה בעקבות מחקר חדש שמפורסם על ידי האגודה למלחמה בסרטן לקראת יום המודעות למאבק בסרטן הערמונית, בו נימצא שצריכת עגבניות מבושלות בתדירות שבועית גבוהה מפחיתות את הסיכון לחלות בסרטן ערמונית ב- 28%. אחת הסיבות לכך היא שהעגבנייה עשירה בליקופן - מולקולה מסיסת שומן הנמצאת בעיקר בפירות ובירקות אדומים והאחראית על הצבע האדום של הפרי או הירק.

+ מירי בוהדנה תרמה 2 מכשירי החייאה-דפיברילטורים ( מכשיר מציל חיים שכל אדם יכול להשתמש בו בעת הצורך ב-3 צעדים פשוטים והדרכה צמודה של מד"א) לתושבי שדרות, עיר הולדתה. בוהדנה המתנדבת בתחנת מד"א בתל-אביב לאחר שסיימה קורס מגישי עזרה ראשונה, תרמה את המכשירים במסגרת פרויקט הנצחה ע"ש ד"ר אורן זוסמן ז"ל-רופא קרדיולוג בבית החולים "וולפסון" בחולון, שמת במפתיע לפני כשנתיים מאירוע לבבי במהלך משמרת כשהוא בן 38 בלבד. המכשירים הוצבו בפארק הילדים ובפארק קנדה בשדרות -שני פארקים אליהם מתנקזים בימי שגרה מאות הורים וילדים מכל אזור הנגב המערבי. ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הודה לבוהדנה על תרומתה החשובה לעיר בה גדלה.

+עובדי אלביט מערכות יחלקו 3,000 סלי מזון שנתרמו ונארזו על-ידי מנהלי ועובדי החברה ברחבי הארץ. מפעלי אלביט פועלים מקרית שמונה ועד ערד. עובדי מפעל אלסק שבשדרות השייך לחטיבת המודיעין של אלביט מערכות, יחלקו 230 סלי מזון למשפחות בעיר.

+ בנק מזרחי טפחות, יצא בקמפיין אינסטגרם למגזר העסקי, בקמפיין שרץ בעמוד ייעודי שהוקם באינסטגרם תחת השם shaul&sons, ניתנים טיפים ועצות לבעלי העסקים כיצד להתנהל נכון בעסק בתקופת הקורונה וכיצד מקדמים את העסקים באמצעות הכלים הדיגיטליים והרשתות החברתיות. דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בבנק אמרה כי העסקים בישראל מתמודדים עם מציאות כלכלית שלא צפו, המצריכה לחשוב על דרכים כדי להמשיך ולהתקיים.

+לקט ישראל" צלמו לראש השנה, קמפיין בו יצאו בקריאה נרגשת לציבור לתרום מנות חג למשפחות נזקקות. במתגייסים: מיכל אנסקי, מאיר אדוני, נסרין קדרי, דוד דאור.

+ בחברת סייברארק, שבשל המצב רוב עובדיה עובדים מרחוק, החליפו את הרמת הכוסית המסורתית לראש השנה, בשידור ספיישל עם השחקן דביר בנדק, שצולם בסיטואציות שונות במשרדי החברה, בעזרת חברת ההפקה קונטקט פרימיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully