וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": המינויים והשינויים, מדור שבועי

1.10.2020 / 0:04

מנכ"לית חדשה לסאנופי, מנכ"ל פמי פרימיום עוזב כדי להתמקד בעשייה התנדבותית, מבצעים ברשתות ויוזמות. כל מה שקרה בתעשיות ובענפים השונים בשבוע האחרון

בווידאו: נתניהו מתייחס למדדים לסיום הסגר/צילום: דוברות רה"מ

מינויים

איציק חמו, המנהל זה כחצי יובל, את פמי פרימיום, לשירותי רפואה דיגיטלית וניהול פרויקטים במיקור החוץ, הודיע לבעלי המניות ולחברי הנהלת הקבוצה כי החליט לממש תוכנית האישית ולפרוש מתפקידו ומפעילות עסקית. חמו מתכוון להתמקד בעשייה התנדבותית למען הזולת. דירקטוריון החברה החליט פה אחד לקבל את המלצתו של חמו ולמנות לכהונת המנכ"ל את אטל מולכו פיליבה, שכיהנה ב-16 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל והובילה יחד עם חמו את הפיתוח המואץ של פעילות החברה. חמו הודיע כבר לפני כחמש שנים ליו"ר פמי פרימיום, הבעלים המייסד, רוני דוידוף, כי בהגיעו לגיל 50 הוא מתכוון לפרוש כדי "לעשות טוב לזולת", והדבר הובהר, כמובן, מבעוד מועד גם למנהלי קרן G Square הבריטית שרכשה באחרונה 50% ממניות החברה. חמו ציין כי "אני עוזב את פמי פרימיום בשיא של פעילות. עשיתי לביתי, ועכשיו אני בשל לממש את אחזקותיי בחברה ולהתמקד בעשייה חברתית ובסיוע לאחרים" הסביר חמו לעובדי החברה ומנהליה וציין כי "מבנה הבעלות החדש מבטיח איתנות פיננסית וכיווני התפתחות אסטרטגיים בשוק הרפואה הדיגיטאלית הבינלאומי. אין לי ספק כי הדירקטוריון בראשות רוני ושדרת הניהול המצויינת שלנו, בראשות אטל - יצעידו את פמי פרימיום לגבהים חדשים".

מנכ"ל פמי פרימיום הפורש איציק חמו עם אטל מולכו המנכ"לית הנכנסת. יחצ,
איציק חמו, המנכ"ל היוצא, עם אטל מולכו פיליבה מחליפתו/יחצ

ענקית התרופות הצרפתית סאנופי מודיעה על מינויה של טינה מירי מלוסיאן לתפקיד המנהלת הכללית של הנציגות הישראלית של החברה ומנכ"לית חטיבת רפואת מומחים (Specialty Care) . מירי מלוסיאן תחליף את המנכ"ל רוני בירנבוים שפורש לאחר 30 שנה בתפקיד. מירי מלוסיאן החלה את תפקידה בחברת סאנופי בתחילת החודש, לאחר שכיהנה במשך יותר מ-25 שנה בתפקידים שונים ובמגוון רחב של תחומים טיפוליים בשוק התרופות בישראל. בשש השנים האחרונות כיהנה מירי מלוסיאן כמנהלת חטיבת הסוכרת והשמנה בחברת התרופות "נובו נורדיסק" בישראל. קודם לכן ניהלה מספר רב של תחומים בחברת התרופות MSD ואף פיתחה וביססה את תחום החיסונים של החברה בישראל. בתפקידה האחרון בMSD הקימה וניהלה את חטיבת המוצרים הוותיקים. כמו כן, כיהנה טינה כסמנכ"לית סחר ב"תרו תעשיות פרמצבטיות בע"מ" במשך 7 שנים. לטינה יש רקורד עשיר בתעשיית התרופות בישראל והיא בוגרת תואר ראשון בכימיה מאוניברסיטת בר-אילן. לטינה שלושה ילדים והיא מתגוררת בהוד השרון.

טינה מירי-מלוסיאן: "חברת סאנופי תמשיך לפעול על מנת להנגיש ולספק טיפולים חדשניים מובילים לחולים ותקדם את המחקר הרפואי בישראל. אני גאה להצטרף לחברה שמסייעת למיליוני מטופלים ברחבי העולם ועובדיה עומלים קשה על מנת למצוא פתרונות רפואיים להתמודדות עם אתגרים חדשים כמו התפרצות נגיף הקורונה. יחד עם כל צוות העובדים נוכל להאיץ את תהליכי הצמיחה של החברה ולהציב אתגרים אסטרטגיים חדשים במיוחד בתחומי המחקר, הפיתוח והבריאות הדיגיטלית"

בנוסף, בחודש שעבר מונה סמנכ"ל הכספים של החברה מאז שנת 2005 יובל מנבר לתפקיד המנהל הכללי של חטיבת רפואה כללית (General Medicine) של החברה בישראל. יובל הצטרף לחברת סאנופי לפני כעשרים שנה כחשב החברה ומילא גם שורה של תפקידים בניהול מחלקת הרכש ומערכות המידע. יובל הוביל את תהליך המיזוג בין סאנופי לאוונטיס לפני כ- 7 שנים ו. ליובל ניסיון רב שנים בהובלה של תהליכים אסטרטגים מגוונים, ניהול משא ומתן וניהול תקציבים ותחזיות כלכליות. קודם לתפקידו בסאנופי, שימש יובל בתפקיד מנהל צוות ביקורת ב- Deloitteישראל, שם הוביל פרויקטים בארץ ובחו"ל. יובל הוא רו"ח מוסמך ובעל תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת Heriot Watt בסקוטלנד. יובל נשוי לאורית ולהם שלושה ילדים. יובל מנבר: "לאחר שנים ארוכות בתפקידי כסמנכ"ל הכספים , אני שמח לעמוד בראש חטיבת רפואה כללית ולעסוק בצורה ישירה בתהליכי הנגשה של טיפולים ותרופות. אני גאה להוביל צוות עם ניסיון רב שמסוגל לשלב יכולת מדעית יחד עם חדשנות וטכנולוגיות פורצות דרך במטרה להציב סטנדרטים חדשים ולייצר לא רק תרופות ותכשירים רפואיים אלא טיפול ייחודי ומותאם אישית לכל חולה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנכ"לית סאנופי טינה מירי מלוסיאן. יחצ,
טינה מירי מלוסיאן/יחצ

אופיר זילביגר, מנהל מרכז הגנת הסייבר ב- BDO ישראל, מונה למוביל פעילות הסייבר של BDO העולמית. במקביל ימשיך בתפקידו כראש המרכז הישראלי. זילביגר יוביל את המשך הפיתוח של פעילות הסייבר הגלובלית וביסוס מעמדה של BDO כמובילה בתחום. אופיר מחליף את גרגורי גארט מהפירמה האמריקאית, שמילא את התפקיד בשלוש השנים האחרונות. זילביגר עומד בראש מרכז הגנת הסייבר ושותף ב-BDO ישראל בארבע השנים האחרונות, לאחר שפעילות חברת ייעוץ הסייבר ואבטחת המידע SECOZ אותה ייסד, נרכשה על ידי BDO. הוא בעל ניסיון עשיר קודם כיזם ומנהל בחברות סייבר ויועץ בכיר עבור ארגונים רבים ברחבי העולם. מרכז הגנת הסייבר של BDO ישראל כולל 70 עובדים, ביניהם אנליסטים, חוקרי סייבר, מומחים להתמודדות עם משברי סייבר, מומחי תקיפה, יועצי פרטיות מידע ועוד. המרכז הישראלי מוביל בחדשנותו הטכנולוגית וכן מוביל את מרכז הניטור והתגובה הגלובלי של BDO שמופעל ומפותח בישראל. המרכז המשרת לקוחות רבים ברחבי העולם נמצא כעת בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים.

אופיר זילביגר. נתי חדד,
אופיר זילביגר/נתי חדד

חודש המודעות לסרטן השד

ויסוצקי משיקה לראשונה, לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, החל בחודש אוקטובר, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של ויסוצקי ירוק super green בטעם אוכמניות ואסאי, אשר עוצבה במיוחד ע"י ברוך נאה ובשת"פ עם עמותת 'אחת מתשע'. האריזה אשר מעוצבת כולה בוורוד, צבע המאבק בסרטן השד, תכיל את אחד המוצרים המובילים בסדרת ויסוצקי ירוק ותקרא לנשים ללכת להיבדק. כחלק משיתוף הפעולה תתרום ויסוצקי לעמותת 'אחת מתשע' ותעזור בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ועידוד נשים ללכת ולהיבדק. מחיר: 21.90 (כפי שעולה באתרי האון ליין). המוצר יימכר בבלעדיות ברשת שופרסל במהלך חודש אוקטובר.

רשת Laline, הרשת הבינלאומית, לטיפוח הגוף והנפש, שבחרה כחלק מהמחויבות החברתית שלה לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", הפועלת למען נשים המתמודדות עם סרטן שד וקרוביהן ולהעלאת המודעות למחלה, משיקה תיק בד 100% כותנה בשילוב סרט ורוד ותג הכולל מידע אודות שגרת הבדיקות המומלצת לנשים (אותו ניתן להסיר ולשמור בארנק) שיזכיר לנו ללכת להיבדק. גילוי מוקדם מציל חיים. זו השנה ה-11 שהרשת בוחרת לשתף פעולה עם עמותת 'אחת מתשע', ומשיקה מוצר ייעודי שיעזור בהעלאת המודעות למחלה, כאשר 50% מהרווחים יועברו לעמותה. מחיר: 19.90שקלים. 50% מהרווחים ייתרמו לעמותת אחת מתשע. המוצר יימכר בחנויות במהלך חודש אוקטובר.

לקראת חודש המודעות לסרטן השד, חברה חברת העוגיות והוופלים "מן" לעמותת "אחת מתשע" לטובת הגברת המודעות למחלה ולחשיבות הבדיקה לגילוי מוקדם, אשר ביכולתה להציל את חייהן של נשים רבות במדינה. במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים, אריזת מוצר הדגל של "מן" - וופלים בטעם שוקולד, נצבעה בורוד ועליה קריאה הממליצה לנשים ללכת ולהיבדק. האריזות הורודות של וופלים "מן", אשר בהשגחת הרב לנדאו אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירא, תמכרנה במגוון רשתות שיווק במחיר מבצע של 3 אריזות ב-10 שקלים, כאשר הרווח המלא ממכירתן ייתרם לעמותת "אחת מתשע". אבי פקר, מנכ"ל חברת רוקחמן אמר כי "מטרת שיתוף הפעולה היא לתת זרקור על המלחמה היום יומית במחלת סרטן השד ועל החשיבות של ביצוע בדיקות לגילוי מוקדם של המחלה, הרי שכל המציל נפש חיה כאילו הציל עולם ומלואו. השנה, גם אנחנו מוסיפים צבע לחיים, למודעות ולאריזות הוופלים שלנו". סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע" מוסיפה כי "סרטן השד הינו הגורם מספר אחת לתמותת נשים בישראל. עם זאת, למעלה מ-90% מהנשים שאובחנו מוקדם יחלימו מסרטן השד. לכן, ההירתמות של חברת רוקחמן להעלאת המודעות למחלה ולגילוי מוקדם של סרטן השד, היא מרגשת וחשובה ובאמת שעשויה להציל חיים".

אריזת ופלים של מן. יחצ,
אחת מתשע. האריזה של מן/יחצ

מותגים

לרגל חגיגות ה- 25 שנה לאתר מעניקה eBay הטבות למוכרים החדשים המצטרפים לאתר, בכללם ייהנו המוכרים מהעלאת רשומות בחינם ומתמיכה מותאמת אישית לעסק שלהם באתר. בנוסף, eBay משיקה קמפיין לרגל החגיגות ומזמינה את המוכרים החדשים להגיש מועמדות לזכייה בחבילת הקמת פעילות אונליין - בחינם. על מנת להשתתף בקמפיין, על המוכרים להיות בעלי עסק עם מעל 100 פריטים שונים למכירה. 25 הזוכים שייבחרו על ידי eBay ייהנו מחבילת הטבות אקסלוסיבית הכוללת סיוע מ-eBay בפתיחת החשבון ואינטגרציה להעלאת מוצרים, מנוי לחנות eBay בחינם, ליווי צמוד והדרכות מיועץ צמיחה אישי.

חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון אורגניים, משיקה את המותג האורגני ג'לונים לילדים ולמבוגרים: סוכריות גומי אורגניות - ג'לונים בטעמי פירות וחמוצים. מדובר בסדרה הכוללת ג'לונים בטעמי פירות וג'לונים חמוצים - סוכריות גומי אורגניות העשויות מרכיבים אורגניים וטבעיים בלבד, ללא ג`לטין וללא גלוטן. הסדרה מתאימה לילדים ולמבוגרים. הג'לונים מכילים תמציות פירות וצמחים אורגניים, ללא ריסוס והדברה כימיים, ללא תוספת צבעי מאכל או חומרי טעם וריח סינתטיים. ניתן להשיג את הסדרה בטעמים שונים ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, באתר "בשבילנו" ובאתר סופר פארם.

לאחר שכבש את העולם ואת הרשתות החברתיות, משיק מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, את הדור החדש של הקונסילרים: FIT ME ! לעור חלק ומאט, המאפשר לעור לנשום, גם עם מסכה. הקונסילר בעל פורמולה ייחודית שאינה שמנונית, המעניקה כיסוי מלא במראה טבעי והסתרה מידית של פגמים בפנים וכהויות מתחת לעיניים. הקונסילר נוזלי, סופר-נוח, נמרח בקלות ומתמזג עם העור, ללא כל מאמץ. כמו כן, הקונסילר מעניק כיסוי מלא לאדמומיות ופגמים בעור ומגיע ב-6 גוונים להתאמה מושלמת. הוראות שימוש: יש להניח בנקודות ישירות על האזורים האדמומיים או תחת העיניים, לאחר מכן לטפוח באמצעות האצבע עד למיזוג מושלם. מחיר לצרכן: 45 שקל.

ב IL MAKIAGE ניצלו את תקופת הסגר הקודם כדי להתכונן לכל תרחיש שיביא - וגם לסגר נוסף שלבסוף הגיע. בחברה עבדו בחודשים האחרונים להביא לארץ אלגוריתם מהפכני שפותח ע"י צוות המפתחים של החברה. האלגוריתם יודע להתאים לכל לקוחה את הגוון המייק אפ המדויק עבורה ע"י מענה על מספר שאלות בסופן יודע האלגוריתם להתאים את הגוון המדויק מבין 50 גוונים. תודות לאלגוריתם, שרץ בארה"ב בשנתיים האחרונות ותפס תאוצה אדירה, הגיע המייק אפ של IL MAKIAGE להיות המייק אפ השני הכי נמכר בארה"ב ב 2020.

סוכריות ג'לונים. עדי גלעד,
בלי להעמיס סוכר. ג'לונים/עדי גלעד

רשת 'בנא משקאות' יוצאת במבצעים לרגל החג ומביאה אליכם יין ומשקאות חריפים עד פתח הבית, עם שירות הזמנות טלפוני למשלוחים עד בית הלקוח עד 48 שעות בלבד. ברשת יש גם מגוון מבצעים על משקאות חריפים. מחירים לדוגמא: קוניאק הנסי VS 700 מ"ל ב-124.9 שקל במקום 139.9 שקל, - 2 שישיות בירה סטלה / גולדסטאר / הייניקן / טובורג רד ב-49.9 שקל, מגוון מבצעי יינות: 3 יינות ב-129.9 שקל / 3 יינות ב-159.9 שקל / 3 + 1 מתנה / 15% הנחה על מגוון יינות ועוד.

בן & ג'ריס משיקה 2 טעמים חדשים של גלידות בסדרת CORE - גלידה בעלת ליבה המשלבת 3 אלמנטים של טעם ומרקמים ייחודיים: גלידת בצק עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת Wake & Not Bake. גלידת עוגיות שוקולד צ'יפס היא גלידת עוגיות חלב עם חתיכות פאדג' וליבת בצק עוגיות. גלידת Wake & Not Bake- היא גלידת וניל עם עוגיות חמאת בוטנים וגלידת חמאת בוטנים עם חתיכות פאדג' וליבת בצק עוגיות לא אפוי. אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל, מציין שסדרת גלידות CORE מיוצרות באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית. לאחר שבעבר החברה ייבאה טעם אחד מתוך הסדרה שזכה להצלחה ולפופולריות עצומה, החליטה החב' לאמץ את הטכנולוגיה למפעל הישראלי ולייצר את סדרת הגלידות באופן קבוע. מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות, אשר פותח ע"י צוות "גורו הטעמים" של בן & ג'ריס.

גלידת בן אנד ג'ריס. יחצ,
גלידת בן אנד ג'ריס/יחצ

חברת Safe Dreams פיתחה פטנט ראשון מסוגו: מזרן תינוקות ייחודי, חסין מפני אש אשר אינו מכיל מעכבי בעירה הנחשבים מסוכנים לבריאות. בזכות חומר הגלם הייחודי של המזרן, הוא חסין בפני אש מבלי להכיל מעכבי בעירה רעילים המסכנים את חיי התינוק. החברה מינתה את רן שלף להיות יועצה הרשמי בכל הנוגע לבטיחות באש ויחד הם מעבירים את הבשורה הלאה. אבל הדרך אינה מישור תמיד - "בעיה שאנחנו מתמודדים איתה היא שלא להרבה יש את הידע על הסיכון הגדול שטמון במזרן, על אחת כמה וכמה כשהוא עולה באש". החומר ממנו עשוי מזרן Safe Dreams הוא שרף בעל תאים פתוחים באופן המאפשר מעבר אוויר המהותי למניעה של מקרי מוות בעריסה . ניר יהושוע, יו"ר חברת Safe Dreams מסביר כי, החברה הוקמה במטרה לענות על הצורך בייצור מזרני תינוקות שאינם מכילים חומרים מעכבי בעירה ומנגד אינם נשרפים. "מאחר ומשרד הבריאות תומך במזרנים אלו, מתכננת החברה לצאת במסע הסברה רחב, במטרה להעלות את המודעות לסכנות הנשקפות מן המזרנים הקיימים, ולהציג את הפתרון היחיד הקיים לשינה בטוחה של תינוקות בארץ ובעולם".

מסעדת הפופ אפ התל אביבית שנפתחה לפני כחודשיים Minimongous משיקה לאור הסגר אתר אונליין חדש וייעודי למשלוחי המנות המושחתות של המסעדה עד הבית, אתר מינימנגס - https://www.minimongous.co.il/. שירות המשלוחים החדש נעשה דרך האתר באמצעות WOLT, תן ביס ו-TABIT וכולל מנות המבורגר עשויות מבשר בקר טרי ומשובח, תוספות מטורפות וייחודיות למינימנגס כדוגמת ברי בציפוי קורנפלקס, סינטה עטופה בבייקון, קרוקט לחי בקר, שרימפס בחמאה, אסאדו בבישול ארוך של 12 שעות, לצד מגוון רחב של לחמניות בטעמים וטופינגים מטורפים, שישתנו מעת לעת, ביניהן לחמניית עגבניות מיובשות עם בצק בזיליקום, לחמניית תירס עם פולנטה מעל, לחמניית במבה עם חמאת בוטנים עם בוטנים מסוכרים מעל ולחמניית פרטצל עם גאודה וצ'ילי.

חברת Premier By Dead Sea Premier בהטבה מיוחדת באתר האונליין: 60% הנחה על הפריט השני, תקף על מגוון מוצרי האתר כולל מארזי החג, לא כולל מכשיר נונה. בין המארזים המוצעים:
Anti-wrinkle triple, מארז נגד קמטים משולש, סרום ממצק מועשר בוויטמין C - סרום ייחודי הנלחם ברפיסות העור על ידי הפעלת מכניקה של מתיחה, מיצוק, הזנה ושיפור מראה העור. הסרום מועשר בוויטמינים C ו- E היוצרים אפקט מיוחד המעורר ומעניק חיות לעור. קרם יום קומפלקס מיני- קרם יום מזין המסייע להילחם בקמטים. מסייע לעור לנשום, מגן עליו מפני התייבשות ושומר על רמת הלחות הטבעית של העור. קומפלקס הקרם הייחודי מסייע בטיפול במראה הקמטים ובמניעת היווצרות קמטים חדשים. מסכת יופי קולגן, בטא קרוטן ואצות מיני - מסכה בעלת פורמולה ייחודית המכילה קולגן, בטא קרוטן ואצות שחברו יחדיו למסכה בשילוב ליפוזומים, שמנים, ויטמינים ומינרלים מים המלח. לעור חלק ומשיי בעל מראה בריא, זוהר, צעיר ורענן. Repair& Restore, מארז לחות משקם - מסכת הקסם השחור- פורמולה מהמתקדמות, האיכותיות והיוקרתיות בעולם המשלבת בוץ ים המלח בעיבוד מהפכני. מסכה ייחודית המספקת תוצאות ללא תחרות. מסייעת להתחדשות מראה העור, נאבקת בסימני הזדקנות ומזינה את העור. סרום ממצק מועשר בוויטמין C - סרום ייחודי הנלחם ברפיסות העור על ידי הפעלת מכניקה של מתיחה, מיצוק, הזנה ושיפור מראה העור. הסרום מועשר בוויטמינים C ו- E היוצרים אפקט מיוחד המעורר ומעניק חיות לעור. קרם נגד קמטים- קרם מקצועי בעל פונקציה כפולה המאזנת ומחיה את עור הפנים. הפורמולה המגבירה את האלסטיות והמוצקות של העור, כך שקמטים וקווים הופכים לפחות נראים לעין והעור מקבל חיזוק והגנה. מסכת בוץ לחות והזנה - מסכת בד חד פעמית המועשרת במינרלים מים המלח. מסכה נגד קמטים המפחיתה את עומק הקמטים ומסייעת לעור להשיב את לחותו. המסכה מתאימה לקווי המתאר באופן מושלם.

מיני מונגוס. יחצ,
מושחת וטעים. מינימנגס/יחצ

בימים טרופים אלו בהם הציבור הישראלי רוכש מוצרי מזון בסיסיים בכמות כפולה כמעט, עולה מתוך הנתונים שחלק מהסל ההכרחי של הצרכנים הוא גם קפה שחור וקפסולות קפה בכמויות גדולות מהרגיל. חברת קפה לנדוור מדווחת על עלייה של מעל 50% במכירות של קפסולות קפה בשוק הקמעונאי. במפעל הקפה צופים עלייה נוספת בהיקף מכירות האון ליין בתקופה הקרובה. אורי פדרמן, בעלים ומנכ"ל קפה לנדוור מסר: בעקבות משבר הקורונה והעובדה שאנשים כמעט ולא יוצאים מביתם בימים טרופים אלו, נצפתה עלייה של מעל 50% בביקושים לקפה שחור וקפסולות בהזמנות באתר. אנו בקפה לנדוור עושים הכל על מנת לספק לקהל לקוחותינו שירות מהיר, אמין ובטיחותי ללא סיכון מיותר של הציבור.

רשת "גוד נייט" שהינה מרשתות המובילות בתחום של מערכות שינה, כורסאות טלוויזיה ומזרונים, יוצאת בימים אלו במבצע מיוחד לסגר ומציע חבילות כושר ומסאז' ביתית הכוללת: מכשיר כושר וחיטוב מדגם Shapper וכרית עיסוי אוניברסלית + שלט מדומה מגוון רחב של עיסויים במחיר מבצע לחבילה 1,990 שקל + משלוח לבית הלקוח.

כרית עיסוי של גוד נייט. יחצ,
כרית עיסוי של גוד נייט/יחצ

יוזמות ושת"פים

משרד עו"ד חיות גרינברג המתמחה בניהול משברים, הבראת חברות וחדלות פרעון, מעניק בימים אלו ייעוץ ראשוני ללא תשלום לעסקים העומדים בפני משבר. ניתן ליצור קשר בוואצאפ: 053-9511265.

רשת סופר-פארם תקיים ב-15.10 בשעה 20:00 את מרוץ Life RUN, מרוץ הנשים הגדול בגרסת אונליין ראשונה מסוגה בישראל. המרוץ יתקיים זו השנה החמישית, אולם הפעם בפורמט מותאם למצב, ללא נקודת הזנקה: כל אחת יכולה לבחור מסלול ריצה של 4, 8 או 12 ק"מ, בכל מקום שהיא תבחר - ליד הבית, בסמוך לעבודה, במקום אהוב לבחירתה. כל משתתפת שתירשם למרוץ תקבל ערכה בשווי 300 שקל הכוללת חולצת מרוץ מעוצבת של מותג האופנה הבינלאומי H&M, מספר חולצה, מדליה וחבילת מוצרים המתאימים לריצה ולאחריה מבית המותגים המובילים בארץ ובעולם (ביניהם לייף, מילוקה, לנקום, נייטשר ואלי, עלית ועוד). עם ההרשמה למרוץ יתקבל גם קוד לאפליקציית LIFE RUN ייעודית אשר תלווה אותה בזמן הריצה. האפליקציה כוללת פלייליסט שווה לריצה, טיפים לריצה ולאימונים, מדידת מסלול הריצה ושידור בלייב של טקס ההזנקה. כל הנרשמות יזנקו יחד בו זמנית ברחבי הארץ כשהן מחוברות לאפליקציית המרוץ ולובשות את חולצת המרוץ הנושאת עליה את מספר החזה (מספר אישי לכל רצה). על כל קילומטר ריצה מצטבר במסגרת המרוץ, מתחייבת סופר-פארם לתרום שקל לאחת מארבע עמותות הפועלות למען העצמת נשים: עמותת אל הלב, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, רוח נשית וגמאני רצה.

רגע לפני ראש השנה, חתמה תדיראן עם מרכז החדשנות Quantum Hub של קבוצת תעבורה-לבנת, על שיתוף פעולה, ובכך מצטרפת לשותפים הקיימים - קבוצת יונדאי וקבוצת VDL. מרכז החדשנות Quantum hub התחיל את פעילותו כבר בינואר 2020 והושק רישמית ביוני השנה במתחם מיקסר בהרצליה. המרכז החדש מקדם סטארט אפים בתחומי האוטומוטיב ומוביליטי, תעשיה 4.0, אנרגיה ולוגיסטיקה ומעניק כלים לצמיחה וחיבור בין סטארט אפים נבחרים לחברות תעשייה מבוססות בהן פועלות הקבוצות, במטרה לייצר שיתופי פעולה אסטרטגיים שייצרו אימפקט לשני הצדדים. במסגרת השת"פ עם תדיראן, מרכז החדשנות יאתר סטרטאפים רלוונטיים בתחומי האנרגיה והטיפול באוויר וכן ילווה את החברה בתהליכי POC מול סטרטאפים. משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ציין: "שיתוף הפעולה עם מרכז החדשנות אותו אנו מוציאים לדרך היום, מאפשר למאות ואף אלפי עובדים מחברות התעשייה השונות לעבוד יחדיו תחת אותה קורת גג, בשיתוף חברות בינלאומיות מובילות. אנו גאים בכך שיתכן מאוד ודור העתיד של ההייטקיסטים המובילים ופורצי הדרך של ישראל יעבור בשורות מרכז החדשנות שלנו".

מסממני הסגר - ביקוש גודל לשימורים. במפעל "יכין" שבאלון תבור החלו בימים האחרונים כ-170 עובדי החברה לעבוד 24 שעות מסביב לשעון כדי לעמוד בביקוש ולמלא את המדפים ברשתות השיווק. במפעל מייצרים מדי יום כ-600,000 מוצרי שימורים במיוחד הביקוש הינו למוצרי עגבניות שימורי ירקות וקטניות. מנכ"ל יכין פיני גורביץ': "לאור הביקוש למוצרי שימורים בתקופת הסגר החברה תגביר את כושר היצור כדי לעמוד בביקושים למוצרי שימורים ברשתות".

פיני גורביץ' מנכ"ל יכין. יחצ,
פיני גורביץ', מנכ"ל יכין/יחצ

אתמול ערכה הדוגמנית אלכסה דול הרצאה במסגרת פרויקט 'אתנה' שיזמה 'מכללת יוזמות' לקבוצת הכדורסל נערות של מכבי חיפה, בנושא העצמה נשית ומחלת האנרוקסיה איתה התמודדה. ההרצאה שהתקיימה בזום בעקבות הסגר השתתפו כ-20 שחקניות הקבוצה ויחד שוחחו על דרכי ההתמודדות של אלכסה במחלת האנורקסיה, ועל הכוח הנשי אותן מייצגות שחקניות הקבוצה. מדברי תמיר פלג, מייסד מכללת יוזמות שיזמה את ההרצאה החשובה: אנו גאים להוביל אירוע משמעותי זה עבור קבוצת הנערות של מכבי חיפה בכדורסל, מכללת יוזמות חרטה על דגלה להוביל מהלכים חשובים כמו אלו בקהילה." הנערות שנכחו באירוע העידו כי ההרצאה היתה מרשימה ומעשירה והן שמחות כי זכו לקחת חלק באירוע המרגש. אלכסה דול הוסיפה כי: "המפגש היה מרגש מאוד, כיף להיפגש עם נשים צעירות וחזקות שמרימות את דגל הנשיות גם בעולם הספורט. היה לי חשוב להעביר את המסרים שלי במיוחד לבנות הגיל הצעיר כדי להילחם בתופעות הפסולות שאנו עדים להם בתקופה האחרונה ביחס לנשים"

גם בימים בהם כל הסניפים סגורים בשל ההנחיות, דואגת קרולינה למקה ברלין להמשיך ולתת שירות ללקוחותיה עם מבצע מיוחד באונליין על כל על משקפי השמש והראייה - שני זוגות ב-300 שקל בלבד כולל עדשות ה-pro optic המגנות מפני השתקפויות, שריטות וקרינת uv. המבצע בלעדי לאתר. משלוחים והחזרות חינם עד הבית. בתוקף עד ה- 10.10.20. לא כולל שמש אופטי. בכפוף לתקנון.

אסי עזר עם בר רפאלי במבצע קרולינה למקה. יחצ,
אסי עזר, בר רפאלי ושני זוגות ב-300 שקל/יחצ

השבוע התקבלה החלטת בנק ישראל לאפשר דחייה נוספת בתשלום הלוואות של משקי בית, ובתקופה זו בה ישנם מעל לחצי מליון מובטלים, האפליקציה FamilyBiz מאפשרת ניהול פיננסי אישי ומשפחתי, שעוזרת בתכנון ההוצאות בימי החלת ודחיית המשכנתאות. זה זמן מעולה לעשות הערכה כלכלית מחודשת, להשוות את התנאים שאנו מקבלים מחברות הביטוח, מן הבנק ומן הפנסיה. אפליקציית FamilyBiz מאגדת את כל המידע הפיננסי במקום אחד, ומאפשרת לראות בזמן אמת על מה אנחנו מוציאים את הכסף. השירות ניתן בחינם וחשוב מאין כמוהו בימים אלו. למידע נוסף: https://familybiz.onelink.me/kr4R/web

במפעל להכשרת ילדי ישראל, ארגון האחראי על כ-800 ילדים ובני נוער בסיכון, במסגרות של כפרים לילדים ונוער ברחבי הארץ, נרכשו מנויים לכל הכפרים לילדים ולנוער ברחבי הארץ לספריה של ספרים מוקלטים של חברת Icast. זאת כדי לתרום לרווחת הילדים בימי הסגר בהם הם לא יכולים לצאת מן הכפר, והן לרווחת הצוות, שתקופה זו מזמנת לו אתגרים חדשים. מהמפעל להכשרת ילדי ישראל נמסר כי: "ספרים מוקלטים, פרט לחלק ההפגתי, יש בהם יתרון שהוא מסייע גם לילדים המתקשים בקריאה. "לקרוא" ספר, לשמוע מילים חדשות ואת ההגיה שלהם, לשמוע תחביר של כתיבה ספרותית, להנות מכל יתרונות האינטלקטואליים שבקריאה תוך גישור על הפער שבקשיי הקריאה".

בחברת NSO, המפתחת טכנולוגיות אשר מסייעות לגופי ביון ואכיפת חוק ממשלתיים להילחם בפשע וטרור, לקחו את הפעילות החברתית בתקופה הזו צעד אחד קדימה ופיתחו לאחרונה תכנית אחריות חברתית מקיפה, אשר במסגרתה הוקם אתר פנימי המרכז לעובדים את כלל המידע על אפשרויות ההתנדבות השונות שמציעה החברה: הפגת הבדידות לבני הגיל השלישי, סיוע לאוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים, שיפוצים ועבודות תחזוקה למקומות בהם שוהה נוער בסיכון, סיוע לכלבים הממתינים לאימוץ, חלוקת מזון לנזקקים, סיוע בפרויקטים טכנולוגיים המפתחים אמצעי טיפול למחלקות שיקום, חינוך מיוחד ועוד. העובדים היו שותפים מלאים בבחירת הנושאים שעליהם מבוססת התוכנית הייחודית שפיתחו בחברה ביניהם- קידום נערות ונשים ואחריות ישראלית. לצד זה, לקראת חול המועד סוכות, דאגה החברה להורים ולילדים לפעילות עשירה ומגוונת להפגת המתח והשעמום בימי הסגר. בחברה בנו תוכנית שידורים הנקראת ילדי NSO Live, הכוללת מגוון תוכניות ופעילויות בלייב המותאמות לגילאים שונים ולתחומי עניין שונים ביניהן- מופע אינטימי עם יובל המבולבל, קורסי תכנות-מיקרוביט, סדנת קומיקס, טורניר פורטנייט עם כוכב הרשת מר שיבולת וסדנת ריקוד טיקטוק עם כוכבת הרשת שלי צירינג.

עופר חודורוב, הבעלים של חברת התיירות דיזנהאוז BTC, החליט בשנת 2017 לקחת תחת חסותו את עמותת כנפיים, עמותה קטנה בת"א שהייתה שקועה בקשיים, כאשר עופר הצליח דרך הכישורים העסקיים שלו, להציל אותה מפני קריסה. עמותת כנפיים מעניקה סיוע לאומנים מתחומים שונים, המתמודדים קושי נפשי, כמו דיכאון, סכיזופרניה, חרדות. העבודה האמנותית בסטודיו כנפיים מאפשרת להם להתרכז במקור הכוח שלהם ובכישרונם, וכך מעצימה אותם ומאפשרת להם לפתח ולחזק את כישוריהם האמנותיים והחברתיים. "במדינת ישראל יש חוסר במתן שירותים ציבוריים", הוא אומר, "פעמים רבות אנשים בעלי יוזמה או סיפור אישי בוחרים להקים עמותה, זאת מבלי שיש להם את הכלים לכך, ועמותות רבות נסגרות. במקרה כזה, תרומות וכסף לא יועילו, הם אולי יעכבו את הסגירה, אבל לא ימנעו אותה. בעמותה אין צפי של הכנסות, לא תמיד אתה יודע כמה תרומות תקבל ולכן חשוב ליצור שיתופי פעולה עם הקהילה העסקי. יש לבלום מיד התנהלות לא נכונה, ולפעול לשיקום, ולניהול תקין ולתקצוב נכון".

עופר חודורוב. יחצ,
עופר חודורוב/יחצ

לקראת סוכות ג'מבו סטוק מרחיבים את קטגוריית המוצרים הייעודיים ומשיקים מגוון סוכות מעוצבות לילדים, קישוטים ומוצרים משלימים לסוכה ומתנות בלעדיות לחג החל משקל אחד בלבד. ברשת סוכות מוקטנות המותאמות במיוחד לילדים - סוכת בד צבעונית מעוצבת להרכבה, סוכת קרטון ליצירה וצביעה בהתאמה אישית לילדים וכפעילות לכל המשפחה, לצד מגוון קישוטים לסוכה ואביזרים שנותנים פתרונות פרקטיים ועיצוביים לישיבה בסוכה. כמו כן מציעה הרשת מגוון מתנות מקוריות הכוללות משחקי יצירה, בובות משחק ואביזרים, פאזלים לכל הגילאים, צעצועים, חוברות צביעה, מוצרי יצירה ופנאי, ספרים ומשחקי קופסה וחשיבה לילדים ולכל המשפחה. לדברי רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק: "הרחבנו את קטגוריית המוצרים הייעודיים בהתאם לימי החג והסגר, הן עם סוכות לילדים ומוצרים משלימים לסוכה והן עם מגוון רחב של מוצרי יצירה ופנאי, משחקים ופאזלים, שיעזרו להעביר את החג בנעימים לנוכח המצב, ונותנים מענה במחירים נגישים לכל בית בישראל". ניתן להשיג ברשת החנויות ובחנות האונליין.

רשת האופנה Sack's משיקה שירות טלפוני אישי עם הסטייליסיטיות המובילות של הרשת, על מנת שתוכלנה לתת מענה לכל לקוחה שרוצה לרכוש פריט ותוכל להרגיש יפה בכל מצב בימים אלו. השירות ניתן באמצעות שיחה טלפונית או באמצעות שיחת ווטסאפ - לבחירת הלקוחה. בנוסף, בכל רכישה ניתנת מתנה 10% הנחה על הקולקציה החדשה. מספר הטלפון להזמנות: 054-3350022.

בעקבות עליית הביקושים ליינות בתקופת הסגר ורגע לפני חג הסוכות , יקב רמת הגולן מציע מגוון מארזים שהורכבו בקפידה בהתאם לצרכי הלקוחות. באתר היקב ניתן למצוא מגוון מארזים ייחודיים הבלעדיים לאתר אשר מכילים מעבר ליינות גם מוצרים נלווים להשלמת החוויה. המארזים החדשים מתאימים לצריכה ביתית וגם כמתנה לחג ומוצעים ברמות מחיר שונות בהתאם לתכולת המארז. מארזים לדוגמא: מארז סוכות חגיגי, הכולל את מיטב היינות לאירוח בסוכה. גמלא סירה 2017, גמלא ריזלינג 2019, גמלא טמפרניו 2017 , 2 כוסות יין, פותחן צבעוני וערכת יצירה לקישוט הסוכה המכילה כדור אוריגמי מנייר ושרשרת דגלים לצביעה במחיר 189 שקל. מארז גמלא בקטנה הביתה: חווית שתיה מושלמת לבית עם מגוון חצאי בקבוקים ( 375 מ"ל ). במארז ניתן למצוא גמלא שרדונה 2019, גמלא סנג'ובזה 2016, גמלא סירה 2016 גמלא קברנה סוביניון 2015,גמלא קברנה סוביניון - מרלו 2016 פותחן מקצועי וכובע רשת. מחיר המארז: 168 שקל. מארז יין מהודר כרם יחידני: המארז מגיע בקופסת עץ לשלישיה יחד עם ירדן קברנה סוביניון כרם בראון 2016, ירדן סירה כרם בראון 2016 וזוג כוסות רידל O. מחיר המארז 425 שקל.

בנק הפועלים יוצא ביוזמה חדשה לתקופת החגים' במסגרתה לקוחות שיפתחו חשבון חדש באמצעות אפליקציית OPEN, יוכלו לבחור מבין העמותות המוצגות באפליקציה, הפועלות למען: ילדים ונוער בסיכון, מניעת אלימות במשפחה העצמת נשים ועוד' ולתרום לעמותה הנבחרת סכום של 50 שקל על חשבון בנק הפועלים למטרה חברתית הקרובה לליבם.

מארז גמלא יקב רמת הגולן. טל סיוון ציפרין,
מארז גמלא יקב רמת הגולן/טל סיוון ציפרין

על מנת להתמודד עם צמצום התחבורה הציבורית כחלק מהסגר, ב-Via מודיעים ששירותי התחבורה הציבורית החכמה המושתתים על הטכנולוגיה של החברה, Bubble בת"א ותיקתק בירושלים, יפעלו במתכונת מורחבת על מנת לתת מענה תחבורתי לעובדים חיוניים ברחבי הערים. בת"א יורחב פוליגון השירות של Bubble פי ארבעה כך שבימי הסגר ישרת מעבר לאזור השירות המקורי גם את יפו, חולון, בת ים ופתח תקוה, תוך הכללת בתי חולים ומרפאות באזורי השירות, כמו גם אזורי תעשייה חיוניים למשק. השירות יפעל בימי חול בשעות 6:00-23:00. בירושלים יורחב אזור השירות של חברת תיקתק בימי הסגר גם אל מתחמי בתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים. השירות יפעל בימים א-ה בין השעות 6:00-21:00. באגד תיקתק מציינים כי בעת ימי הסגר ובביצוע הזמנה אל או ממתחמי בתי חולים אלו, לא ניתן יהיה לרדת בדרך לשאר האזורים בהם השירות פעיל אלא רק במיקום הספציפי אליו הוזמנה הנסיעה ובתחומי הפעילות של אגד תיקתק בעיר ירושלים.

בשונה מהסגר הקודם, מרפאות כללית סמייל ממשיכות לפעול בכל רחבי הארץ במהלך הסגר ולהעניק טיפולי שיניים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כמו כן, יינתן שירות ייעוץ מרחוק עבור מבודדים, חולי קורונה ומי שזקוק לייעוץ במקרים של רפואה דחופה. שרות קליני פרונטלי למבודדים וחולים ניתן רק בבתי חולים בתיאום דרך הקופה. על מנת לשמור על בריאות באי המרפאה, יש להקפיד על ההנחיות הבאות: ראשית, אין להגיע למרפאה ללא תיאום תור. שנית, יש למלא הצהרת בריאות דרך הודעה שתתקבל בבוקר הטיפול. הכניסה למרפאה היא רק עם עטיית מסיכה באופן מלא (כולל על האף). באשר לטיפולי ילדים, אם התור הוא עבור ילד, אין להגיע עם אחים ואחיות אך במידה ויש תור ליותר מילד אחד, נדרש כי לכל ילד יהיה מבוגר מלווה. כל מטופל הזקוק למלווה יוכל להגיע עם מלווה אחד בלבד תוך שמירה על ריחוק חברתי משאר המטופלים (לפי הנחיות משרד הבריאות). יש לשמור על היגיינה אישית ולרווחת הלקוחות, במרפאה ממוקמות עמדות היגיינה. כללית סמייל הקימה פלטפורמה דיגיטלית המציעה ייעוץ אונליין עם רופא שיניים למטופלים הזקוקים לרפואת שיניים דחופה. השירות מתבצע באמצעות שיחת ווידאו אונליין עם רופא שיניים וותיק ומנוסה מכל מקום: מהנייד, המחשב הביתי וזאת כדי לתת מענה מיידי למטופל ולמנוע הגעה מיותרת למרפאה בתקופת קורונה.

רופאי המחלקה הפנימית בבית החולים סורוקה נהנו השבוע משעת פינוק על ידי אלון שגב מטפל שיאצו ורפלקסולוגיה בכללית רפואה משלימה. רופאים, רופאות וצוות האחיות מהמחלקה הפנימית בבית החולים סורוקה, נהנו היום לקחת פסק זמן של שעה מעבודתם הקשה במחלקת הקורונה ולהנות מטיפולי שיאצו ורפלקסולוגיה. הצוות שעובד ימים כלילות לטפל בחולי הקורונה נהנה מטיפולי שיאצו ורפלקסולוגיה מידיו של המטפל אלון שגב ממרפאת כללית משלימה בעיר. הטיפולים התקיימו על פי הנחיות משרד הבריאות ועל פי הכללים שהוגדרו במיוחד למען שמירה על בריאות המטופלים ואנשי הצוות.

חברת Sixgill, של אלרון, מודיעה על הצטרפותה של CrowdStrike כמשקיע אסטרטגי (אותה חברה שרכשה לפני מספר ימים סטרטאפ ישראלי-אמריקאי ב96 מליון דולר). סכום העסקה לא נחשף. ההשקעה הזו מתווספת לכ-70 מליון דולר אשר הושקעו מתחילת השנה בחברות הפורטפוליו של אלרון
- סיקסגיל, חברת הסייבר המובילה בתחומי ניתוח ונטרול איומי סייבר באמצעות מודיעין מדויק, גייסה בפברואר האחרון 15 מליון דולר. בנוסף להשקעה, שתי החברות מפתחות יוזמות משותפות ויציעו ללקוחותיהן יכולות משופרות מול איומי סייבר באמצעות מודיעין.

sacks ישראל. יחצ,
Sack's משיקה שירות טלפוני/יחצ

במסגרת מאמץ מתמשך לתמוך במאבק בנגיף הקורונה, וכחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של קבוצת לוריאל בכל העולם, תורם מותג CeraVe (סרווה) מבית לוריאל ישראל, מאות יחידות של קרם לחות ייחודי לפנים - ללא בישום, פראבנים או אלכוהול - לצוותי בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, העושים לילות כימים כבר חודשים ארוכים במאבק בקורונה, במטרה לסייע להם בתיקון נזקי המסיכה לעור הפנים. קרם הלחות לפנים של סרווה, לעור יבש עד יבש מאוד, מעניק לחות מוגברת למבוגרים ולילדים ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. באמצעות תרומה זו, יסייע מותג סרווה להקל על התמודדותם של צוותי הרפואה עם תנאי עבודתם המצריכים כיסוי מתמיד של עור הפנים. סרווה, הינו מותג דרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור יבש שפותח בשיתוף דרמטולוגים. הפורמולות של מוצרי הטיפוח של סרווה מכילות 3 סרמידים חיוניים המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור וטכנולוגיה חדשנית להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום, כזו שתסייע לצוותי הרפואה להתמודד עם הנזקים הנגרמים על ידי עטייה ממושכת של מסיכה על עור הפנים. אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "אנו גאים ושמחים להמשיך לתמוך בצוותי הרפואה בישראל. תרומה זו נועדה להביע את תודתנו והערכתנו לעבודתם ולסייע להם ולו במעט בעבודתם הקשה".

לרגל חודש חודש המודעות העולמי לסרטן השד, חברה קבוצת קניוני עופר לעמותת 'אחת מתשע' והאירה החל מהיום (1.10) את קניון עופר רמת אביב בוורוד, במטרה להעלות את המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה, אשר מאפשר את הצלת חייהן של נשים רבות. מייד עם החזרה לשגרה יושק ע"י קניוני עופר צמיד אופנתי, בעיצובה של המעצבת ואושיית האופנה - אתי קובו. הפריט יימכר בקניוני עופר במחיר סמלי - כל ההכנסות קודש לעמותת אחת מתשע. בנוסף, תקדם הקבוצה עם חזרתה לשגרה פעילות הסברה ללקוחות ולעובדי הרשת. עמותת 'אחת מתשע' פועלת במהלך כל השנה להעלאת המודעות לסרטן שד וחשיבות הגילוי המוקדם. עיקר הפעילות של העמותה לאשר בדיקות לגילוי סרטן השד כבר מגיל 40.

קניון עופר רמת אביב בוורוד. אסף לב,
קניון עופר בוורוד/אסף לב

חברת הסושיאל גיימינג הבינלאומית SciPlay, שמאז חודש מרץ עברה לעבודה מהבית, מקפידה לתחזק את הפן החברתי והתרבות הארגונית המאפיינת את החברה גם מרחוק, על ידי קיום שלל אירועים אונליין וכן על ידי שליחת חבילות מפנקות לעובדים. כדי לשמח את העובדים שנכנסו לבידוד, החברה החליטה לשלוח לעובדים מארזי הפתעה הביתה בהתאם לסטטוס המשפחתי שלהם: הורים קיבלו לפתח ביתם ארגז גדול עם שלל צעצועים ומשחקים שונים להעביר את הזמן, ואילו עובדים ללא ילדים קיבלו מארז מאפים מנחם או מארז בראנץ' בוקס מפנק הכולל מאפים, ממרחים, עוגיות וקוקטיילים. כל המארזים נרכשו מעסקים קטנים תוצרת כחול לבן.

בראץ' בוקס סייפליי. יחצ,
בראנץ' בוקס של סייפליי/יחצ

עיצוב הבית

ברוח הסתיו משיקה חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים, את הטרנד המוביל: קולקציה חדשה של אריחים משושים מסדרת פפריקה (PAPRICA) , המאופיינים בצבעוניות סתווית של גווני אפור עמוקים ובהירים. לדברי בתיה מורנו, מנהלת תחום אריחים בחברת אלוני: "האדריכלות המודרנית, אשר תומכת במראה האורבני, משלבת סגנונות וחומרים. אחד הטרנדים הבולטים, הוא שימוש באריחים משושים לא רק כחיפוי קיר, אלא גם בריצוף, כהמשכיות של הקיר והרצפה יחד וכן בשילוב עם חומרים נוספים, ליצירת מראה וינטג'י עם פן מודרני טרנדי. אריחי משושים מעניקים דרור ליצירתיות ואפשרות להפוך כל חלל לייחודי. ניתן לשלבם בכל רצפה או קיר וליצור מיקס רנדומאלי בתבנית גיאומטרית, עם אפשרויות לא מוגבלות". המידות הן 25X21.6, מחיר לצרכן: 290 שקל למ"ר.

"כרמל גרופ" החלה להפעיל בימי הסגר שירות חדש : ייעוץ אישי באמצעות מוקד טלפוני ארצי שייתן מענה לשאלות בתחום חידוש ועיצוב הבית, ע"י יועצי העיצוב המקצועיים של הרשתות: ביתילי, איי די דיזיין, כרמל פלור ואורבן. השירות החדש יינתן ללא עלות באמצעות המוקד הטלפוני 1-700-501-148, מדי יום ראשון עד חמישי, בין השעות 18:00 - 09:00.

אריחי אלוני. יחצ,
אריחי אלוני/יחצ

טכנולוגיה

השנה האחרונה הייתה תחת הכותרת "ריחוק חברתי", כאשר אחת האוכלוסיות שנפגעו ממנה יותר מכולם היא קבוצת בני הגיל השלישי. בעקבות המצב והרצון העז לשמור על בריאותם של סבא וסבתא שלנו, המפגשים שלנו איתם הצטמצמו משמעותית, אך למרות הכול אפשר ואף רצוי להראות לסבים שלנו, גם אם מרחוק, שאנחנו חושבים עליהם. מבדיקה שערכה פלטפורמת המתנות והחוויות BUYME לקראת יום הקשיש הבינלאומי, שהשנה מצוין בדיוק בעיצומם של חגי תשרי, עלה כי שווי המתנה הממוצעת השנה למתנה לסבא וסבתא היה 367 שקל ובני ה-25-34 הם קבוצת הגיל שרכשה הכי הרבה מתנות לסבים האהובים שלהם עם 43% אחוז מהרכישות. באיזו עיר בישראל רכשו הכי הרבה מתנות לסבא וסבתא? על פי הנתונים של BUYME תושבי העיר הגדולה תל אביב הגיעו למקום הראשון עם 39% מהמתנות לסבים, במקום השני עם פער לא קטן, פתח תקווה עם 23% מהרכישות, במקום השלישי נמצאת ראשון לציון עם 17% מהרכישות ובמקום האחרון, העיר ירושלים, שבה בוצעו רק 7% מרכישת המתנות לסבא וסבתא. אירית גולדברג, סמנכ"לית שיווק BUYME: "בשנה האחרונה נאלצנו להתמודד עם אתגרים ומשברים רבים, אבל האוכלוסייה שנפגעה הכי הרבה היא אוכלוסיית הגיל השלישי. נגיף הקורונה הוביל לכך שאוכלוסייה זו נאלצה לבודד עצמה מבני המשפחה שלה, בתקופה בה היו זקוקים להם יותר מתמיד. לקראת יום הקשיש הבינלאומי שנציין בעוד מספר ימים, אנו רואים שלמרות המצב, ואולי דווקא בגללו, הציבור הישראלי בחר להראות לסבים והסבתות שלו כמה הם אוהבים ומעריכים אותם באמצעות הענקת מתנות, קטנות כגדולות ומחכים לרגע בו אפשר יהיה להיפגש ולהתחבק שוב".

חברת הסייבר Salt Security מודיעה על חתימת שתי עסקאות אסטרטגיות. החברה חתמה עם תאגיד הקמעונאות קארפור, המפעיל את רשת המרכולים הגדולה ביותר באירופה והשנייה בגודלה בעולם, המגלגלת מחזור של 80 מיליארד אירו. לקארפור פעילות במדינות אירופה, איחוד האמירויות וערב הסעודית, סין, מרכז ודרום אמריקה, וצפון אפריקה. חברת Salt Security עוסקת בעצירת מתקפות על ממשקי API , שהם נקודות חיבור המאפשרות ליישומים שונים לתקשר זה עם זה. הפלטפורמה של Salt Security מאפשרת לקארפור לייצר תקשורת בטוחה בין נקודות הקצה של הארגון למרכזי המידע, התממשקות בטוחה בין יישומים פנים ארגוניים כמערכת קופה ולוגיסטיקה, וחיבור בטוח למערכות חוץ ארגוניות של ספקי שירותים ועוד. עסקה נוספת היא הסכם מולטי שנתי עם חברת Equinix הנסחרת בנאסדק. המפעילה מעל ל- 200 דאטה סנטרס ביבשות שונות ומגלגלת מחזור של 5.5 מיליארד דולר.

חברת Salt Security פיתחה פלטפורמה לאבטחת API מוגנת בפטנט, המסוגלת לחשוף את הפגיעות הייחודיות לכל API, לזהות תקיפות בזמן אמת ולהגיב לפני שנגרם נזק. פריסת הפלטפורמה בארגונים מתבצעת תוך מספר דקות באופן אוטומטי. המערכת מגלה ולומדת את ההתנהגות הגרעינית של ממשקי ה- API של החברה ואינה דורשת שום תצורה או התאמה אישית. בין לקוחות החברה Finastra, City National Bank, AppsFlyer, TripActions, Armis ועוד. לדברי רועי אליהו, מנכ"ל Salt Security: "הקורונה גרמה להאצת הדיגיטציה בארגונים מאחר והם חייבים להציע מוצרים וערך בעולם הדיגיטלי, בגישה המתאפשרת רק באמצעות ממשקי APIs. השימוש המוגבר בממשקים אלו מגביר גם את כמות המתקפות המופנות אליהם במטרה לפרוץ לארגון דרך ה- API. עלייה במתקפות אלו חשפה בפני ארגונים שההגנות המשתמשות אותם כיום פשוט לא מספיקות להגנה על נכסים קריטיים אלו, שמהווים בסיס להכנסות של החברות. נדרשת התמחות שונה הממוקדת בהגנה על APIs".

רועי אליהו עם מייקל ניקוסיה חברת SALT. סלי בן אריה,
רועי אליהו ומייקל ניקוסיה, Slat Securities/סלי בן אריה

חברת התרופות הישראלית "רפא" החלה בימים אלה לשווק סדרת מוצרים על בסיס אוזון רפואי מחטא. החדשנות המוצרית שמציגה חברת "רפא" היא חדשות טובות לסובלים מפצעים קלים, כמו פציעות מנפילות ומתסמיני נזק עצבי. האוזון נחשב למחטא יעיל ובטוח נגד מחוללי מחלות שונים, זאת מבלי לפגוע בתאי הגוף, ומבלי לייצר חומרי לוואי מזיקים. האוזון מיוצב בפורמולציה ייחודית המשלבת חומצות משקמות : חומצת שמן זית, חומצה אלפא ליפואית וויטמינים וויטמין E אצטט. סדרת המוצרים החדשה מאושרת על ידי משרד הבריאות, מוגנת בפטנט ומשווקת ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.

אמריקן לייזר, רשת האסתטיקה הרפואית הגדולה בישראל, משיקה פורמט דיגיטלי באמצעות קומסיין לשינוי משמעותי בחוויית השירות ללקוח ובכך מעניקה שירות יוצא דופן. המהלך יחסוך מאות שעות עבודת תיוק והדפסות ישפר את מעגל השירות ללקוח ויטייב תהליכים בסניפי הרשת. רוני בלנקלדר, מנכ"ל אמריקן לייזר: "אמריקן לייזר בחרה להשתלב במגמה הגלובלית של שמירה על איכות הסביבה, לכן עברה לפורמט דיגיטלי ירוק על מנת לא לבזבז נייר מיותר ובמקביל לשפר את חווית הלקוח בסניף. אנו רואים בשמירה על הסביבה צורך הכרחי ושמחים לתרום את חלקנו לסוגיה חשובה זו".

רוני בלנקלנדר מנכ"ל אמריקן לייזר. יחצ,
רוני בלנקלנדר, מנכ"ל אמריקן לייזר/יחצ

Wix.com, פלטפורמת מובילה לבניית אתרים ולניהול העסק אונליין הודיעה על השקת פונט חדש ומותאם אישית, Wix MadeFor. הפונט עוצב ופותח בשיתוף פעולה בין הסטודיו של Wix לסטודיו לעיצוב ופיתוח פונטים מהמובילות בעולם, דלתון מאג, (Dalton Maag). ב-Wix פועל היום סטודיו לעיצוב שהוא חריג בנוף המקומי וגם הבינלאומי - עם למעלה מ-300 מעצבים שמגיעים מכל תחומי העיצוב, אין נדבך בפעילות החברה שאינו תולדה של מחשבה או פעילות של מעצבי החברה. המהלך של השקת הפונט הוא צעד משמעותי לעבר ביסוס הנוכחות של Wix כשחקנית מהשורה הראשונה במגרש של חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, ובפרט בחברות הממוקדות אונליין. הבחירה בצעד כזה קשורה גם בזהותה של Wix, כחברה שעיצוב נמצא בליבה ובמהות פועלה, שקושר יחדיו את המוצרים הרבים והשירותים הנרחבים שמציעה תחת שפה גרפית ייחודית וברורה. MadeFor הוא בעל מאפיינים ייחודיים - כמו פרופורציות רחבות של אותיות שעוצבו כדי למשוך את תשומת לבו של הקורא, או משקלי טקסט צרים ומרווחים שהופכים קריאה ממושכת בממדים קטנים לחוויה נעימה. הפונט MadeFor מכיל שלוש משפחות - תצוגה, טקסט ונטוי, כאשר בכל משפחה שלושה משקלים: רגיל, בולד ואקסטרא בולד.

פונט חדש WIX. יחצ,
הפונט החדש של WIX/יחצ

נדלן וערים

עיריית אשדוד ומשרד הבינוי והשיכון מקדמים, באמצעות מנהלת הסכם הגג אשדוד, את אחת התכניות הגדולות במסגרת זו - פרויקט מתחם בית המשפט ברובע ב'. לפני כשבוע התקיים דיון באמצעות זום בפני הועדה המחוזית לתכנון ולבניה, בהשתתפות נציגי עיריית אשדוד ומנהלת הסכם הגג והוחלט בסופו של דבר לאשר את התכנית להפקדה. בפרויקט "בית במרחבים", שייבנה ברחוב הנשיא ויצמן ומורדי הגטאות, חלקו הצפוני מזרחי של פארק בן גוריון, צפויים להיבנות 613 יחידות דיור שישווקו במסגרת מחיר למשתכן וייבנו בבניינים של 25 קומות לצד בית ספר יסודי ומוסדות ציבור נוספים. בנוסף, ישודרג המרחב הציבורי ויציע מתקני משחקים לילדים, מתקני ספורט והצללה. הפרויקט כולל שילוב של משרדים ומסחר לצד שדרוג מסוף התחבורה הציבורית הקיים. התכנית הכוללת של מתחם בית המשפט אמנם תיבנה על חלק מהשטח הירוק ברובע, אך תיעשה תוך תכנון ושמירה על העצים הבוגרים, פיתוח המרחב הציבורי לטובת הציבור וכמובן תציע יחידות דיור. ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "רובע ב' נמנה על הרובעים שהקימו מייסדי אשדוד והתכנית החדשה, במתחם בית המשפט, תחדש את הרובע בבניה חדישה, תציע מאות יחידות דיור לצעירים וגם תיתן מענה לקהילה. אני שמח שעם פתיחת שנת תשפ"א התכנית הובאה להפקדה".

העיר טבריה תהפוך למוקד תיירות ותרבות בינלאומי - אחרי שהצליח להביא לראשונה קבוצה מישראל למרוץ האופניים הגדול בעולם, סילבן אדמס, הפילנתרופ היהודי-קנדי, הולך להפוך את טבריה למוקד תיירות ותרבות בינלאומי. בין האירועים המתוכננים - מרתון בינ"ל עם משתתפים מכל העולם, מרוץ אופניים עם קבוצות ממרוץ טור דה פרנס, פסטיבל גוספל עם אמנים ולהקות מארה"ב ודרום אפריקה ועוד. את האירועים יקיימו חברת טרגט מרקט וחברת קומטק יחד עם אדמס מיד בצאת הקורונה והם חלק מתוכנית ממשלתית לקידום תחום התרבות בעיר בחמש השנים הקרובות ובהשקעה של מעל 30 מיליון שקל.

ראש מועצת באר טוביה קובי אביבי. יחצ,
ראש מועצת באר טוביה קובי אביבי/יחצ

תושבי המועצה האזורית באר טוביה שביקשו לעבור בדיקת קורונה, נאלצו עד כה להרחיק לערים שכנות, כמו אשדוד או קרית מלאכי ולעיתים עד לעיר מודיעין. מצב לא נוח זה הגיע לפתחו של ראש המועצה קובי אביבי והוא החליט לברר את פשר העניין ולבדוק מדוע אין עמדה לבדיקת קורונה במועצה. הפניות הרבות לפיקוד העורף ולמשרד הבריאות נתקלו, בתחילה, בתשובה שלילית לקיום הבדיקה בשטחה המוניציפלי של המועצה. עם זאת, לאחר נחישותו של ראש המועצה, קיבלו הגורמים הרלוונטיים את בקשת המועצה והציבו ביום שישי בתיכון באר טוביה עמדה לבדיקת קורונה בין השעות 9:00-14:00. בדיקת קורונה פתוחה לכל חברי קופות החולים, ללא הפניה מראש אך היה צורך בהרשמה לתור מסודר. ראש המועצה קובי אביבי: "גם לתושבי המועצה האזורית באר טוביה מגיעה בדיקת קורונה קרוב לבית. זו זכותם הבסיסית של התושבים לקבל שירות הולם ומבלי לטרוח לנסוע לערים מרוחקות על מנת לעבור את הבדיקה. אני מודה לפיקוד העורף, משרד הבריאות ומד"א ששותפים להפעלת עמדת הבדיקה במועצה. חשוב להדגיש שעל מנת לשמור על בריאותנו ובריאות יקירינו, עלינו להישמע להנחיות, לשמור על ריחוק חברתי ועל עטית מסיכה. באר טוביה תהיה ירוקה רק בעזרת הקהילה".

הסגר יכול לפגוע קשות בבעלי נכסי משרדים, ובמיוחד במגדלי משרדים חדשים המוצעים לשיווק בימים אלו, בשל הקושי של שוכרים רבים לשלם דמי שכירות ועצירה בעסקאות חדשות לשכירות במגדלי המשרדים החדשים. ע"פ בדיקה שערכה חברת CBRE ישראל, באזור ת"א והמרכז יש כ-3,500,000 מ"ר (בניינים קיימים ובניינים בבנייה) שטחי משרדים חדשים בבנייה והצפי שלחלק משטחי המשרדים הנ"ל לא יהיו שוכרים. ג'קי מוקמל, יו"ר CBRE ישראל, מציין שהפתרון המידי לנושא יהיה העברת כ- 30% משטחי המשרדים הפנויים למגורים (כ- 1,000,000 מ"ר שטחי משרדים) להקמת יחידות מגורים המשלבות גם תעסוקה במיוחד במקצועות החופשיים כגון רופאים, מכוני יופי גלריות לאמנות, יועצי שיווק ומכירה ועוד. מהלך זה , כמעט לא ייפגע ברשויות בגביית הארנונה. מוקמל מברך את עיריית ר"ג שהבינה את המצוקה של בעלי נכסי המשרדים והודיעה לאחרונה שתאפשר שילוב יחידות מגורים במתחמי משרדים באזור הבורסה ליהלומים. תופעה זו תופסת תאוצה במדינות רבות בחו"ל במיוחד בארה"ב, סינגפור, יפן, אנגליה ועוד. מוקמל: "במקביל לתופעה זו, גם במקרה של דמי השכירות למשרדים יש ירידה במחירים של דמי השכירות וכבר ברבעון 2 של שנת 2020 לראשונה, אחרי 5 שנים של עליות במחירי דמי השכירות, הייתה ירידה במחירים, בין 3% ל-10%. ע"פ הערכה מקצועית עד סוף 2020 מחירי השכירות למשרדים במיוחד באזור ת"א והמרכז ירדו בעוד 5% עד 10%.במידה ולא יימצא חיסון לנגיף הקורונה מגמה זו תמשך גם בשנת 2021".

עיריית חיפה השיקה היום (חמישי, 1.10.20) פורטל מקוון ייעודי לבעלי העסקים בעיר לתקופת הקורונה והסגר. ראש העיר עינת קליש רותם: "הסגר הנוכחי, הנכפה על העסקים במדינה, מחייב אותנו לסייע לעסקים בחיפה בכל דרך אפשרית. בימים הקרובים נאפשר לעסקים שכונתיים הפועלים במתכונת התו הסגול - חשיפה בפלטפורמות הדיגיטליות של העירייה". הפורטל החדש, יוזמת מינהלת חיפה 2030 והחברה הכלכלית, מרכז בתוכו את המידע הרלוונטי לבעלי עסקים לתקופת הקורונה: הקלות בארנונה לעסקים שהוכרו כזכאים למענק סיוע על-ידי רשות המסים, הנחיות התו הסגול והצהרה מקוונת של עסקים לתו הסגול וקישורים חשובים בנושאי סיוע, מענקים והלוואות לעסקים. עו"ד דוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית לחיפה וסגן ראש העיר חיפה: "אנו נמצאים בימים מורכבים של סגר שני לו השלכות על אורח החיים של כולנו והוא משפיע באופן מידי על הפעילות העסקית בעיר. יוזמה זו באה בהמשך לפעילות החברה למען העסקים בעיר מאז תחילת המשבר, כמו עידוד הזמנות ממסעדות בעיר, הכנס לקידום העסקים הקטנים ועוד. נמשיך ונפעל למען חיזוק הכלכלה העירונית וחיזוק העסקים המהווים נדבך מרכזי מכוחה". אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "החברה הכלכלית רואה חשיבות גדולה מאד בסיוע לעסקים בחיפה, הן בשגרה ובוודאי בתקופה המאתגרת בה כולנו נמצאים. אנחנו גאים לסייע בהקמתה של פלטפורמה עירונית להנגשת מידע, יעוץ ותמיכה בעסקים החיפאים. נמשיך לעשות כל מאמץ לספק את הכלים הדרושים למען הקהילה העסקית בעיר גם בימים אלה".

בידור

סוכות של כוכבים ברמת השרון - חיים כהן, ירדן ג'רבי, רוני דואני, ליאור רז, איתי אנגל, אירה דולפין ועוד יקחו חלק בלוח שידורים קהילתי מיוחד של עיריית רמת השרון. בכל יום הפייסבוק והזום העירוני יציגו פעילויות ייחודיות להורים ולילדים. במסגרת זו תתקיים סדנת בישול מיוחדת של השף חיים כהן, הרצאות של איתי אנגל, ירדן ג'רבי וליאור רז אימוני כושר עם רוני דואני, אירה דולפין ודליה מנטבר ועוד. אבי גרובר ראש עיריית רמת השרון: "אנחנו נמצאים בתקופה מורכבת והמטרה שלנו היא לחזק את הביחד הקהילתי גם כשאי אפשר להיפגש פיזית. בלוח השידורים שהעירייה מציעה יש הרבה בישול ואכילה לצד הרבה כושר וספורט ובסוף גם צילום. סך הכל מאוזן".

דני לביא מחזיק תיק התרבות בעיריית רמת השרון: "אני מזמין את התושבים להצטרף "לסוכת התרבות שלנו". בדרך כלל אנחנו מזמינים את התושבים להתארח אצלנו בחוצות העיר ובבית יד לבנים והפעם אנחנו מזמינים את עצמנו אליהם דרך הזום והפייסבוק. מקווה שכולם יצטרפו ויהנו".

לוח השידורים המלא:

4.10 יום ראשון
11:00 אירה דולפין - גורו הכושר הספורט והתזונה
20:00 איתי אנגל - זוכה פרס סוקולוב לעיתונאות בהרצאה "היום שלאחר דאע''ש - כתב באזורי מלחמה"

5.10 יום שני
11:00 אור שפיץ - כוכבת בייק אוף ישראל
20:00 דליה מנטבר - כוהנת הפילאטיס, איכות החיים והלייף סטייל

6.10 יום שלישי
11:00 עידו איז'ק - סדנת צילום שתהפוך כל סלפי להפקת אופנה.
20:00 ירדן ג'רבי - בהרצאה "ללא פשרות"

7.10 יום רביעי
11:00 רוני דואני - עושה לכם חשק להיכנס לכושר, באימון שמשלב עבודה אירובית כוח וליבה
20:00 ליאור רז - פאוד'ה - מכאוס להגשמה

8.10 יום חמישי
11:00 חיים כהן - ממייסדי המטבח הישראלי, שף ומנחה תכניות בישול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully