וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הייתה שנת האלכוג'ל, אבל לא רק

19.10.2020 / 17:14

2020 היא השנה שבה נעשינו מודעים יותר והתחלנו להשתמש באלכוג'ל, אבל לרשימת המוצרים שמגנים עלינו נכנס גם שם מפתיע: ויטמין D. איך שניהם משתלבים ומה הקשר לקורונה?

בווידאו: אדלשטיין אומר שתשקל שלילת תקציב למוסדות שנפתחו בניגוד לתקנות/צילום: לע"מ

משבר הקורונה הביא עמו חוסר ודאות במגוון של תחומים, בראש ובראשונה בתחום הבריאות. בעוד חברות תרופות שונות בארץ ובעולם מתקדמות במחקרים וניסויים קליניים למציאת חיסון לווירוס, הגל השני נמצא בעיצומו בארץ ובעולם. עד שיימצא חיסון או תרופה לנגיף, אנשים רבים ברחבי הארץ והעולם נתלים בכל פיסת מידע שתעזור להם לחזק את הגוף ולהימנע מהידבקות במחלה.

עם תחילת המגיפה כולנו חונכנו מחדש להרגלי היגיינה, שכללו שטיפות ידיים מרובות וכמובן שימוש בלתי פוסק באלכוג'ל, שהפך בשנת 2020 למוצר חובה בכל בית. הישראלים אימצו את השגרה החדשה, שקיבלה חיזוק משמעותי ממשרד הבריאות בקמפיינים בלתי פוסקים על חשיבות האלכוג'ל כאמצעי מניעה.

SABON. רונן מנגן,
כן, זו ללא ספק שנת האלכוג'ל/רונן מנגן

מיכל לוי ( 48) נשואה+ 3 חולון, מספרת: "אני הולכות לעשות קניות ברשתות השיווק לפחות אחת לשבוע. עד מרץ השנה מוצרי ההיגיינה שרכשתי מידי שבוע כללו בין היתר: משפחת שיניים, שמפו, מרכך סבון פנים ועוד. עם תחילת הקורונה והצורך לצייד כל אחד מבני המשפחה באלכוג'ל, זה הפך להיות אחד המוצרים שנמצאים קבוע ברשימת הקניות שלי לבית.

נופר מורד, מנהלת שיווק רשת SABON, מוסיפה: החל ממרץ 2020 אנו עדים לעלייה של מאות אחוזים ברכישת מוצר האלכוג'ל. ההנחיות הברורות של משרד הבריאות והחשש של הישראלים להידבק בקורונה הביאו לעלייה זו. יחד עם זאת, ניתן לסמן עלייה נוספת של מאות אחוזים בקטגוריית הסבונים הנוזליים. אחת ההנחיות הנוספות שהועברו לציבור הרחב בשלל קמפיינים וסרטוני הסברה הינה החובה לנטילת ידיים לתקופת זמן של לפחות 30 שניות בכדי לשמור על היגיינה. גם ברחבי העולם מגמת העלייה בצריכת מוצרים אלה זהה. שנת 2020 תיזכר כשנת האלכוג'ל, שהפך לאחד המוצרים הנמכרים ביותר ברחבי העולם כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גיא מרקוביץ'. יחצ,
הישראלים לפני כולם ביישום ההמלצות. גיא מרקוביץ'/יחצ

לאחרונה פורסם דו"ח של אמ"ן, המבוסס על מחקרים שהראו כי מחסור בוויטמין D עשוי להעלות את הסיכון לחלות בקורונה. יתרה מזאת, במשרד הבריאות ממליצים מתחילת המגיפה לישראלים לשמור על רמת ויטמין D תקינה באמצעות חשיפה לשמש ונטילת תוספים במידת הצורך. המלצות אלה הביאו לעלייה ניכרת ברכישת ויטמין D ברשתות הפארמים ובתי המרקחת.

גיא מרקוביץ', סמנכ"ל שיווק ודיגיטל של קבוצת אמברוזיה, יצרנית המותג סופהרב ויבואנית סולגאר: "בשבועיים האחרונים התפרסמו מחקרים שונים שמדגישים את חשיבות ויטמין D למניעה וטיפול בקורונה. בעוד שהממצאים ממשיכים להיבדק על ידי מומחים בארץ ובעולם, הישראלים כבר אימצו את ההמלצות וניכרת עלייה משמעותית של מאות אחוזים ברכישת ויטמין D. עם תחילת מגיפת הקורונה, לאור חוסר הידע וללא תרופה מאושרת הישראלים החליטו לקחת את הבריאות בידיים שלהם והחלו לאמץ גישה של חיזוק המערכת החיסונית. בחודשים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית בארץ ובעולם בכל שוק הוויטמינים ותוספי התזונה שמחזקים את המערכת החיסונית".

ויטמין D3. יחצ,
מסתבר שגם זה עובד. ויטמין D/יחצ

עידו (40), נשוי+ 3 רעננה: "מכיוון שלא נראים באופק תרופה או חיסון למחלת הקורונה, התחלתי לבדוק איך אני יכול למנוע את ההדבקות במחלה. לאחר שקראתי מחקרים מהארץ והעולם על חשיבות הוויטמין D בטיפול ומניעה של המחלה, החלטתי בעידודו של רופא המשפחה להתחיל לקחת על בסיס יומי את הוויטמין המדובר. בנוסף כדי לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן יותר התחלתי לקיים לפחות פעמיים בשבוע פעילות ספורטיבית וכן להקפיד על תזונה מאוזנת".

  • עוד באותו נושא:
  • אלכוג'ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully