וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום, דברים שקניתם לבית הופכים לציוד משרדי

21.10.2020 / 15:30

מאוורר, מכונת קפה, כרית מסז' ואפילו מכשיר להפגת כאבים - חודש הקניות הנוכחי יהיה שונה בגלל המציאות שנכפתה עלינו, כשדברים שקנינו בעבר לבית משמשים אותנו בעבודה. הנה כמה מוצרים שבדקנו ואהבנו

מכונת גילוח לבדים Steamery/אתר היצרן

המעבר לעבודה מהבית אילץ אותנו להצטייד במוצרים שלא חשבנו שיהיו מנת חלקנו "במקום העבודה". השהייה הארוכה מול המחשב ובשיחות זום חייבה התאמות. התוודענו למספר מוצרים שיכולים בהחלט לעזור להעביר את יום העבודה בנעימים. חודש הקניות הגיע, וזה הזמן להסתער.

כרית עיסוי של אמריקן קומפורט

כרית עיסוי אמריקן קומפורט. יחצ,
יותר איכותי, יותר חזק. כרית העיסוי של אמריקן קומפורט/יחצ

כריות עיסוי קיימות הרבה מאוד זמן בשוק ואפשר למצוא אותן בכל חנות גאדג'טים או חנות לגבר בטווחי מחירים שונים, אבל הכרית הספציפית הזאת הדליקה אותנו, לא רק בזכות יעילותה אלא גם בשל עוצמתה. מדובר במוצר קטן ונוח שמתלבש על הכסא באמצעות רצועת גומי ומעסה לכם את הגב. מה זה מעסה? מפרק. מה שיפה בכרית הזאת הוא שניתן לקחת אותה לכל מקום ולהשתמש בה בבית או במשרד, ככל שאתם עדיין מגיעים אליו.

לכרית שני ראשי חימום אינפרה-אדום והיא מעניקה עיסוי למגוון רחב של אזורים בגוף, כולל הצוואר (מה שכריות רבות לא עושות). יש לה משטח רך עם שני זוגות של ראשי עיסוי עם פונקציית אור וחום. הכיסוי ניתן להסרה ולכביסה ועשוי מפליז מייקרופייבר. מה שלא פחות חשוב - הכרית בעלת תקן אירופאי.

הכרית מגיעה עצמאית או כחלק מערכה שכוללת גם שייפר - מכשיר כושר וחיטוב היוצר רטט, מדמה מצב של פעילות גופנית ומשפר את סיבולת לב הריאה. עם זאת, מדובר בשילוב יקר שאינו שווה לכל נפש - 1,990 שקל, כך שמי שרוצה להתפנק ולוותר על החלק של המאמץ הפיזי יכול בהחלט להסתפק בכרית.

מחיר: 329 שקלים לרוכשים אונליין במקום 619 שקלים.

Pilo Fabric - מכונת גילוח לבדים של Steamery

מכונת גילוח לבדים Steamery. יחצ,
מחדש את הבגד. Pilo Fabric/יחצ

החברה השבדית, שהביאה לנו את אחד ממגהצי הקיטור הניידים הטובים ביותר בשוק, הכניסה לחיינו גם את Pilo Fabric, מכשיר לגילוח בדים. כן, מה ששמעתם. מה זה אומר בכלל ומדוע אתם צריכים את הביצה המוזרה הזאת שאתם רואים בסרטון למעלה?

ובכן, אתם בוודאי מכירים את ה"גולגולים", כדוריות קטנות שיוצאות מחולצות, מכנסיים, סדינים וכל פיסת בד שהתיישנה. זה מדכא משום שזה קודם כל מוזיל את המראה והתחושה שלכם, וגם מסמל את סוף חייו של המוצר. המכשיר הזה מאפשר לכם להחזיר לתחייה חולצה שאהבתם ולהוסיף לוק מכובד. מדובר בקופסה אליפטית חשמלית נטענת עם להבים חזקים. אתם מותחים את הבגד או הסדין ומעבירים עליו את המכונה. צריך להיזהר, מאחר שהעברת המכונה על בגד לא מתוח עלולה לקרוע אותו, אבל צריך לזכור - הבגדים הללו גם כך במצב לא טוב במיוחד, כך שאין לכם יותר מדי מה להפסיד.

מחיר: 199 שקל, להשיג בחנויות חשמל נטו.

מאוורר חכם של Fakir

מאוורר חכם FAKIR. יחצ,
תמו ימי המאוורר הרועש. המאוורר החכם של Fakir/יחצ

בישראל החורף לא באמת מתחיל לפחות עד אמצע נובמבר, וגם במהלך החודשים הקרים יש מספר ימים חמים יותר. הסתיו הוא תקופת ביניים - לא מספיק חם למזגן, לא מספיק צונן כדי להסתפק בחלון פתוח בשעות היום. זה בדיוק הזמן המושלם למאוורר.

המאוורר החדש של המותג הבינלאומי Fakir משלב בין פעילות שקטה ולא מורגשת (42 db) - לבין עוצמה גבוהה (60 וואט) שהופכת אותו לאידיאלי גם לחללים גדולים במיוחד (עד 90 מ"ר), כמו גם לחדרי שינה ועבודה.

המאוורר, בעל גימור פלסטיק ABS למראה נוצץ וחדשני, מכיל לוח בקרה טאץ', כמו גם שלט להפעלה מרחוק, ובחירה בין שלושה מצבי רוח שונים, שלוש מהירויות, תנודה וטיימר של עד 7.5 שעות.

גם את גובה המאוורר, המתהדר במעמד טלסקופי איכותי, ניתן להתאים לממדים הרצויים, ואם זה לא מספיק, מדובר במוצר ידידותי לסביבה וחוסך בחשמל - שכן המנוע העוצמתי שלו מוגדר כ'ירוק'.

מחיר: 429 שקל, להשיג בחנויות חשמל נטו וברחבי הרשת.

מטען ביתי מפוצל של Anker

מטען ארבע ראשי של Anker. יחצ,
פריט חובה בימים אלה. מטען מפצל של Anker/יחצ

"מאמי, אני צריך את המטען", "מותק, איפה הכבל? אני חייב להטעין, נשאר לי אחוז אחד סוללה".

הדיאלוגים הללו קיימים כמעט בכל משפחה. העבודה מהבית מייצרת קשיים גם בגזרה הזאת. אחרי הכול, אתם עובדים, הילדים לומדים והכול מאותה קורת גג. כל אחד רוצה לטעון, הכבלים נעלמים ונוצר בלגן (די, אל תגידו לנו שאצלכם זה לא ככה).

Anker, אחת החברות הטובות והאמינות בתחום המטענים הניידים, השיקה מספר מוצרים, בהם שניים שצדו את עינינו. האחד הוא סוללת גיבוי PowerCore Slim 10000 PD -בעלת קיבולת של 10000mAh במשקל הקל ביותר בשוק. העיצוב הדק של הסוללה מאפשר להחזיק אותה צמוד למכשיר או אפילו בכיס ללא בעיות, טכנולוגיות ה-PowerIQ ו-Power Delivery (PD) מאפשרות טעינה מהירה עבור כל סוגי המכשירים - אייפון, גלקסי ועוד. מחיר: 249 שקלים.

אבל עזבו אתכם מזה, אתם הרי תקועים בין ארבעה קירות, אז בואו נעבור למה שבאמת הלהיב אותנו - מטען הקיר PowerPort Atom III Slim (Four Ports) - מטען קיר בעל 4 יציאות מסוגים USB-A PiQ ו-USB-C PiQ 3.0, אשר מספק טעינה אופטימלית עבור כל סוגי המכשירים ויכולות להטעין מחשבים ניידים, סמארטפונים, טאבלטים ומכשירים נוספים בטכנולוגיית Power Delivery (PD) בהספק של 65W במקביל. הוא בעל טעינה חכמה Allocation 2.0 המאפשרת טעינה עם כוח מירבי בהתאם לסוג המכשיר. יציאת USB-C PiQ 3.0 מאפשרת טעינה מהירה של התקני USB-C בהספק של 45W ושלושת יציאות ה-USB-A PiQ חולקות הספק של 20W. המטען שומר על המכשירים שלכם עם הגנה מפני מתח, בקרת טמפרטורה ותכונות בטיחות מתקדמות נוספות.

תשמעו, הדבר הזה כיפי לאללה. אם בבית יש שלוש נפשות ומעלה זה ממש מוצר הכרחי בימים האלה.

מחיר: 249 שקלים.

מכונת Gran Lattissima של נספרסו

מכונת נספרסו. יחצ,
אינסוף אפשרויות. Gran Lattissima/יחצ

טוב, בואו - כולנו עושים בבית קפה וכולנו עושים בעבודה קפה, לכן מכונת קפה ביתית היא האביזר המגה-אולטימטיבי לעבודה מהבית.

מדובר במכונה עם מסך מגע רחב שבו 6 מתכוני קפה מבוססי חלב ושלושה גדלי כוס. בלחיצה אחת יש אינסוף אפשרויות (שנספר לכם מה ההסתברות לזכות בשישה מספרים בלוטו? אז תחשבו על כל שילובי הקפה במכונה הזאת). לא, זה בהחלט לא מכשיר זול, אבל הוא מעניק חוויה מסוג אחר.

מחיר: 1,990 שקל.

מכשיר נגד כאבים סוליו אלפא קיור פלוס

סוליו אלפא קיור פלוס. אתר סוליו, אתר רשמי
משככך כאבים אולטימטיבי. סוליו אלפא קיור פלוס/אתר רשמי, אתר סוליו

סקרנו את המכשיר הזה בעבר, אבל החלטנו לחזור אליו משום שהוא חיוני כל כך ובמיוחד מכיוון שאפשר להשתמש בו גם במהלך העבודה מהבית. מדובר במכשיר נגד כאבים, מאושר FDA, שעובד עם גלי רדיו. באמצעות טכנולוגיה שמשלבת את גלי הרדיו עם אינפרה אדום ולייזר רך, מתאפשרת חדירה לרקמות עמוקות יותר מהמכשירים הסטנדרטיים. טכנולוגיית ה-RF חודרת לעומק הרקמות, הלייזר הרך מטפל בעיקר בהתכווצויות השרירים והאינפרא-אדום מטפל בכאבים בשכבות העור ובגמישותו. ניסינו, עבד לנו מדהים.

מחיר: 1,950 שקל, להשיג באתר החברה.

עוד בוואלה!

המכשיר הזה הבטיח לטפל לנו בכאבים בגוף. מודים שהופתענו מהתוצאה

לכתבה המלאה

ארגונית כבלי USB

ארגונית USB. AliExpress, אתר רשמי
קטן, קשיח וסופר-יעיל. ארגונית USB/אתר רשמי, AliExpress

אם אין לכם את הדבר הזה, בבית או במשרד, הגיע הזמן שזה יקרה. מדובר ברצועת גומי קטנה וקשיחה שנדבקת לשולחן ומסדרת לכם את כבלי ה-USB, כך שלא יישארו זרוקים על הרצפה. קטן-קטן, אבל משנה חיים. כמו כל דבר שקשור באקססוריז, אם אתם יכולים לחכות תזמינו אונליין, המחירים הרבה יותר זולים.

מחיר: 40 שקל בישראל, 2-3 דולר באליאקספרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully