וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מינויים ושינויים בעולם העסקים

עודכן לאחרונה: 19.11.2020 / 11:18

היי וביי חדש בוואלה! עסקים: בכל יום רביעי נספר לכם על מינויים ועזיבות בחברות השונות. השבוע: מנכ"ל חדש לקרן קיימת, סמנכ"ל טכנולוגיות חדש בסלקום, מנהל הפעילות של WIND עובר ליאנגו ושינויים ב-Moburst

נמרוד ויז'ניצר. יחצ,
נמרוד ויז'ניצר, סמנכ"ל המדיה החדש של Moburst/יחצ

"אפרתי תקשורת" משרד יחסי ציבור ותקשורת מוביל, אשר הוקם לפני למעלה מ-30 שנה ומטפל כיום בחברות ומותגים המובילים בשוק הישראלי והבינלאומי, מכריז על מינוי אסטרטגי - איתן שם-טוב ממונה למשנה למנכ"ל החברה.

שם טוב בן ה-37, בעל תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני במנהל עסקים, מחזיק ב-12 שנות ניסיון בתחום יחסי הציבור, ביניהם במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ', רונן צור ועד לאחרונה מנהל בכיר במשרד רהב תקשורת. שם טוב טיפל לאורך השנים במגוון לקוחות בתחום הפיננסים, נדל"ן, רכב והיי טק, ביניהם, קבוצת הייזום תדהר, גב-ים, אלעד ישראל מגורים, יבואנית הרכב סמלת ודן אנד ברדסטריט.

שם טוב שהצטרף ל"אפרתי תקשורת" במהלך השנה האחרונה כסמנכ"ל לקוחות, עובד בצמוד למנכ"לית המשרד מאיה אפרתי-אידלסון ומנהל לקוחות אסטרטגיים במשרד לצד פיתוח עסקי ודיגיטל בתחומי שוק ההון, נדל"ן, תעשיה ורכב.

לדברי מאיה אפרתי-אידלסון, מנכ"ל החברה: "לאורך שנים רבות יפה ואני ניסינו למצוא את המנהל הנכון לצידנו שיתאים לDNA של המשרד ויידע להוביל לקוחות, מהלכים ואסטרטגיה עתידית. מהרגע שאיתן נכנס למשרד במהלך השנה האחרונה, הרגשנו שיש לנו שותף אמיתי, מקצועי ובעל יכולות גבוהות במיוחד. אנו שמחות על הצטרפותו ומאחלות לכולנו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

"יפה אפרתי תקשורת" הינו ממשרדי יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי המובילים בישראל, המתמחה במתן שירותי ייעוץ אסטרטגי ותדמיתי לחברות ומותגים פרטיים, רשתות לצד חברות ותאגידים ישראליים ובינלאומיים. בין לקוחות המשרד נמנים "יוניליוור", בנק "מזרחי טפחות", קבוצת "רב בריח", חברת "נירלט", יזם הנדל"ן חנן מור, רשת "עצמל'ה", רשת "א.ל.מ" קבוצת "לפידות", קבוצת חמת, עמותת "גדולים מהחיים" קבוצת MORAZ, תאגיד בינלאומי "סיבוס סודקסו" ועוד.

איתן שם טוב. אייל טואג,
איתן שם טוב/אייל טואג

חן עמרם מונה למנהל המחלקה הטכנולוגית של האגף העסקי בקבוצת סלקום. בתפקידו האחרון כיהן עמרם כמנהל אגף התשתיות תקשורת ואבטחת מידע בחברת "אלעל", ולפני כן כיהן, קרוב לעשור כמנהל מחלקת התשתיות ב"אגד".

עמרם (47), בוגר קורס מנהלי מערכות מידע של הטכניון, קורס דירקטוריון ובעל B.A מהאוניברסיטה הפתוחה, הינו בעל ניסיון רב שנים בהובלת טכנולוגיה מרובת ממשקים, ידע רב בתחום מערכות מידע ותשתיות המחשוב, בדגש על אבטחת מידע, שרתים, דטה סנטר, מערכות תקשורת (טלפוניה) ואחסון. במסגרת תפקידיו השונים, יזם והוביל פרויקטים טכנולוגיים בהיקפי תקציב של מיליוני דולרים.

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום אמר: "אני מברך על הצטרפותו של חן שיאייש לראשונה תפקיד חשוב זה, בתקופה ייחודית זו של פיתוח, הטמעה והתקדמות טכנולוגית מואצת. אני בטוח כי הידע והניסיון רב השנים שצבר יסייעו בהובלה והטמעה של פרויקטים במגוון רחב של עולמות וימצבו את סלקום בחזית הטכנולוגיה אשר תזניק את התקדמותן של לקוחות החברה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חן עמרם. יחצ,
חן עמרם/יחצ

חברת האקריו, המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק, הפועלת בשוק המקומי, האמריקאי והאירופאי לחברה מרכזים ללימודי הייטק להכשרת מקצועות העתיד, הודיעה על מינויו של ניר נבות, (49), לתפקיד ראש תחום מסלול עיצוב גרפי וחווית משתמש פעילות ישראל.

נבות, בוגר ויטל - המרכז ללימודי עיצוב תל אביב, תואר ראשון מאוניברסיטת מידלסקס בלונדון ישמש כראש תחום מסלול עיצוב גרפי וחווית משתמש פעילות ישראל.

במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי נבות על פיתוח חומרי הדרכה והסילבוס של תכניות הלימודים, התאמתם לדרישות התעשייה הן בהיבט המקצועי והן בהיבט הטכנולוגי, הובלת המרצים, הרצאות וסדנאות מקצועיות, ניצול הידע ותחומי הלימוד הקיימים בהאקריו ושילובם בתכנית הלימודים, הרצאות אורחים מובילים בתחומם, אירועים לסטודנטים, לקהילת הבוגרים שלנו ולכלל המעצבים בארץ.

בנוסף, ישמש נבות כשותף להובלת מוצרים דיגיטליים של החברה ויועץ חווית בכיר עבור מחלקות החברה בשווקים הישראלים והבינלאומיים.

ניר נבות. ניר נבות,
ניר נבות/ניר נבות

חברת השיווק Moburst, העוסקת בשיווק אפליקציות בינלאומיות , מודיעה על מינויים בכירים בהנהלתה. נמרוד ויז'ניצר ימונה לסמנכ"ל מדיה בחברה ושרון טורטן תמונה למנהלת צוות קידום אורגני לאפליקציות בחברה.

חברת Moburst מספקת שירותים וכלי שיווק לאפליקציות, משלב האיפיון ועד להפצתן בעולם - לרבות רכישת מדיה. מוברסט קידמה עשרות אפליקציות לרשימת עשר האפליקציות המובילות ברחבי העולם. החברה הוקמה ב-2013 על ידי גלעד בכר וליאור אלדן, גלעד ייסד את קורס השיווק במובייל באוניברסיטת תל אביב ושניהם בנו אסטרטגיות שיווק לעשרות חברות בינלאומיות, בניהן Uber, Pfizer, Deezer, Google, Reddit, Dunkin Donuts וחברת Samsung.

נמרוד ויז'ניצר ימונה לתפקיד סמנכ"ל מדיה בחברת Moburst. בשנת 2013 כיהן נמרוד ויז'ניצר כסמנכ"ל שיווק ופיתוח בחברת IceLotto במשך 4 שנים ולאחר מכן ניהל את צוות הפרודקט מרקטינג בקבוצת Webpals במשך שלוש שנים. נמרוד יוביל את כל תחום רכש המדיה בחברה הכולל שלושה צוותים, ניהול רכש מדיה ברשתות החברתיות, רכש מדיה במנועי חיפוש וקנייה פרוגרמטית ברשתות פרסום בינלאומיות.

שרון תמונה לתפקיד מנהלת צוות קידום אפליקציות בחברת Moburst. בשנת 2017, שרון טורטן, כיהנה בתור מנהלת ASO וקופירייטרית בעולם שיווק האפליקציות. לאחר מכן מונתה למנהלת צוות קידום אפליקציות בחברת AskTolik. בתקופה האחרונה שרון תפקדה בתור יועצת לשיווק אפליקציות עם עשרות לקוחות. במינוי החדש, שרון מקבלת את הניהול וההובלה הבינלאומית של כל פרוייקטי הקידום האורגני של אפליקציות באפסטור ובגוגל פליי, ותוביל את צוות ה- ASO ו-SEO בחברה.

בעקבות צמיחת שוק האפליקציות בתקופת הקורונה, גדל מספר לקוחות החברה באופן משמעותי. מחודש מאי 2020 מוברסט החתימה למעלה מ-20 לקוחות חדשים בשווי של למעלה מ-8 מיליון דולר, ביניהם ADT, Noah Basketball, .iFit, Barnes & Noble

שרון טורטן. יחצ,
שרון טורטן/יחצ

יוסי פלח, מנהל המחלקה המשפטית באפריקה ישראל מגורים מטעם משרד עורכי הדין וקסלר ברגמן ושות', מונה לסמנכ"ל ויועץ משפטי ראשי באפריקה ישראל מגורים.

פלח החל את דרכו בשנת 2001 כעו"ד במשרד עורכי הדין וקסלר ברגמן ושות'. בשנת 2005 עבר פלח למחלקה המשפטית - באפריקה ישראל השקעות. פלח מנהל מזה כעשור את המחלקה. פלח היה שותף לטיפול בתשקיפים של אפריקה ישראל מגורים ואפריקה ישראל נכסים, קידם את הסכמי מימון בינלאומיים, טיפל בעסקאות BOT ו- PFI בקבוצת אפריקה ישראל, טיפל בעסקאות נדל"ן מורכבות והיה חלק מהקמת פעילות ההתחדשות העירונית באפריקה ישראל.

פלח, סמנכ"ל - יועץ משפטי ראשי באפריקה ישראל מגורים: "לכבוד הוא לי להצטרף לצוות הנהלת אפריקה ישראל מגורים. לאורך שנותיי הרבות לצידה של החברה, ראיתי כיצד אפריקה ישראל מגורים מחויבת לרוכשי הדירות, לבעלי הקרקעות, לשותפיה העסקיים ולציבור בישראל. אני גאה לחבור לנבחרת איכותית וערכית זו ולהמשיך לתרום מניסיוני וממרצי להמשך בניית הארץ בסטנדרטים הגבוהים של אפריקה ישראל מגורים".

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אנו מברכים על כניסתו של יוסי להנהלת החברה. לאחר שנים של ליווי החברה בצד המשפטי מטעם משרד וקסלר ברגמן ושות', אני רואה בהצטרפותו של יוסי חיזוק משמעותי לשדרת הניהול של החברה הן בפן המשפטי והן בפן העסקי. אני סמוך ובטוח שיוסי יתרום רבות להתפתחותה של החברה באפיקים החדשים שנפתחו בפניה".

עו"ד יוסי פלח. יורם רשף,
עו"ד יוסי פלח/יורם רשף

יוחאי עבאדי (30), מנהל הפעילות של חברת הקורקינטים השיתופיים Wind בישראל מיום פעילותה הראשון בארץ, יסיים במהלך השבועות הקרובים את תפקידו בחברה. זאת, לאחר שביקש לסיים את כהונתו. עבאדי יצטרף ליאנגו וישמש כמנהל האזורי של החברה.

"אני מודה לחברת Wind שנתנה בי את האמון לסלול ולפתח את פעילותה בישראל ובעולם", אמר עבאדי, "אני עוזב את החברה במצב טוב ויציב עם נוכחות חזקה בערים השונות בישראל. בהכירי את החברה הגלובלית, אין לי ספק שהיא תמשיך להצליח ולהתקדם למען שיפור בלתי פוסק של השירות הניתן למשתמשים תוך שמירה על בטיחות בדרכים והגדלת חופש התנועה דרך שיפור התשתיות והפחתת זיהום האוויר.

אריק וואנג, מייסד ומנכ"ל Wind Mobility: "אני רוצה להודות ליוחאי על המחויבות המדהימה שלו לצמיחה של Wind בישראל ולהפיכת הפעילות שלנו להצלחה בשוק. כשיוחאי הצטרף לראשונה לחברה, רק התחלנו להכניס את רגלינו לשוק הישראלי. שנתיים בלבד לאחר מכן אנו גאים לשרת את העיר תל אביב ולהיות מפעילת הקורקינטים השיתופיים הגדולה ביותר, ואף הרחבנו את פעילותנו לבת ים, חולון, רמת גן, גבעתיים ופתח תקווה. Wind הפכה לחלק בלתי נפרד מתמהיל התחבורה בערים האלה וזה לא היה מתאפשר בלי יוחאי והמסירות של הצוות בישראל. אני מאחל ליוחאי כל טוב בדרכו החדשה".

עבאדי הצטרף, כאמור, ליאנגו. ארם סרגסיאן, מנכ"ל EMEA ו-CIS : "אנו שמחים לקבל את יוחאי לחברה. תקופת הקורונה היתה קשה מכל ההיבטים, אך אני גאה שבזכות הטכנולוגיה והמחויבות של הצוות שלנו היקף הרכיבות וההיצע הנהגים בישראל גדול מתמיד. הצעד הראשון של Yango היה לחדור לשוק המקומי שהושג בהצלחה, וכעת יוחאי עומד בפני משימה מאתגרת הרבה יותר - לדחוף קדימה את החברה בתנאים הנוכחיים.

עבאדי: "מלבד ההתגברות על השלכות משבר הקורונה, שוק המוניות בישראל עובר תהליכים חשובים שנעים בין חדשנות לבין ממשלה המוקדשת לתוכניות תמחור שקופות ומודרניות וטכנולוגיות קארפולינג. אני מצטרף לחברה ברגע האמת, ואעשה כמיטב יכולתי לעזור ליאנגו לא רק כדי לשפר עוד יותר את חוויית המשתמשים והנהגים, פיתוח השירות והרחבת השירות לערים נוספות, אלא גם לסייע ולתמוך בשינויים החלים על תחום זה לטובת הנהגים, הנוסעים, הכלכלה והמדינה עצמה".

יוחאי עבאדי, מנכ"ל WIND ישראל. נועם אבירם,
יוחאי עבאדי/נועם אבירם

בתום כהונת הדירקטוריון הנוכחי, בחרו חברי האסיפה הכללית של קק"ל את חברי הדירקטוריון החדשים לחמש השנים הקרובות. כמו כן, הדירקטוריון בהרכבו החדש, הצביע ובחר ביושב ראש חדש לארגון - אברהם (דובדב) דובדבני.

דובדבני נולד בשנת 1945 בירושלים. טרם שירותו הצבאי למד בישיבת נתיב מאיר ובישיבת כפר חסידים לאחריהם התגייס לצנחנים ואף לקח חלק בשחרור ירושלים במלחמת ששת הימים. הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה של עם ישראל ומינהל חינוכי ותואר שני בסוציולוגיה של החינוך, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא מתגורר ברמת גן, נשוי לדינה ואב לארבעה ילדים.

בעשור האחרון שימש כיו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, ובעברו כבר היה חלק מקרן קימת לישראל כיושב ראש עמית. היו"ר הנבחר בעל ניסיון עתיר שנים בעשייה הציונית בתפוצות ובעל היכרות מעמיקה עם הקהילות היהודיות בעולם. עם היוודע דבר בחירתו התקבלו ברכות מראשי הארגונים בתפוצות בציפייה להעמקת השותפות עם קרן קימת ישראל.

אברהם דובדבדני. יחצ,
אברהם דובדבני/יחצ

נועה דואני מונתה למנהלת מכירות professional services ופרוייקטים. במסגרת תפקידה תגייס לקוחות חדשים ותיתן שירותים של פרוייקטים P.s בעולמות טכנולוגיים. בתפקידה הקודם עסקה במכירות מיקור חוץ . דואני היא בעלת תואר ראשון במנע"ס התמחות בשיווק ממכללת רופין ובעלת ניסיון במכירות מוצרים טכנולוגיים.

נועה דואני. יחצ,
נועה דואני/יחצ

אדי כץ, מייסד חברת LEVENT, המפתחת טכנולוגיה חדשנית למסחר עצמאי בשוק ההון, הודיע היום על הצטרפותו של עורך הדין עודד סלע לחברה. סלע ישמש בתפקיד סגן נשיא ב-LEVENT ויפעל למען קידום ופיתוח החברה בעולם הברוקראז'.

אדי כץ, מסר: "ניסיונו רב השנים של עודד סלע בתחום ופיננסים והידע שלו יועיל ויתרום לשגשוגה של LEVENT בתקופה זו בה רבים מתחילים לסחור באופן עצמאי בשוק ההון על ידי שימוש בטכנולוגיה"
עו"ד עודד סלע מסר: "אני מודה לאדי כץ על האמון ואני נכון לאתגר החדש. הטכנולוגיה של LEVENT בתחום המסחר היא חדשנית ומעוררת השראה, אין לי ספק שהחברה בעלת יכולת להיות שחקן משמעותי וחשוב בתחום צומח זה"

עו"ד עודד סלע. יחצ,
עו"ד עודד סלע/יחצ

עו"ד עודד סלע מתמחה במשפט מסחרי, דיני ביטוח, קופות גמל, קרנות פנסיה, דיני סיכונים מיוחדים, ממשל תאגידי ורגולציה. עו"ד סלע מטפל בהיבטים משפטיים ומסחריים של קופות גמל וקרנות פנסיה וביישומי חקיקת בכר ונגזרותיה בגופים מוסדיים, מנהלי הסדרים פנסיוניים, סוכני ביטוח, משווקים ויועצים פנסיוניים. בעל התמחות ייחודית בתחום של חוזי ביטוח סיכונים מיוחדים וניהול סיכוני רגולציה.
בין עיסוקיו- שותף במשרד עורכי הדין זילברשץ, סלע, ברנדס, יועץ משפטי לגופים מוסדיים (יעוץ שוטף, הקמה, מיזוגים ורכישות), חבר וועדת אבטחת מידע במכון התקנים, חבר צוות המנהיגות של הרוח הישראלית וחבר מליאת הוועד האולימפי.

LEVENT מפתחת ומקדמת טכנולוגית AI מהפכנית בתחום ההשקעות בשוק ההון, המאפשרת לבנקים, חברות השקעות וסוחרים מכל העולם לייצר פלטפורמת מסחר נגישה, חכמה ומותאמת אישית עבור כלל לקוחותיהן מבלי לכתוב קוד. הפלטפורמה הינה White label ומנגישה מסחר לכל בעל חשבון בנק מבלי שיהיה צורך בידע מקדים, מגדרת את הסיכון מראש ואף בעלת היכולת להתממשק לכל מערכת בנקאית או בורסאית ובכל לספק שירות יעיל, דיגיטלי ומהיר למסחר בשוק ההון.

גרופ 107 היא חברת אחזקות שנוסדה בשנת 2020 על ידי היזמים אדי כץ וגיא עמר. עם חברות הפורטפוליו של הקבוצה נמנות חברות מגוונות בינהן: geekApps, Levent, SankaraTech, Israel IT, 107 Capital, PayNow! חברות אלו מקבלות מהקבוצה ליווי ותמיכה טכנולוגית לצד ניסיון רב בעולם העסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • יאנגון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully