וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": קמפיינים, שינויים, מיתוגים ועוד

1.12.2020 / 0:17

חנות פופ-אפ חדשה ל-Adika, טמבור בוחרת את צבע השנה, שופרסל מרחיבה את סצנת הקפה והשוקולד, יינות ברקן רושמים הישג ובתנועה הקיבוצית מכשירים מנכ"ליות. כל מה שקרה בחלק הראשון של השבוע

בווידאו: סוחרים בשוק הכרמל דורשים לפתוח את הדוכנים/צילום: סוניה גורודיסקי

חודש הקניות עבר, אבל נפתח במבצע: בפעם הראשונה בישראל הטבה ייחודית באתר האופנה המוביל בישראל - SHEIN. מאסטרקארד יוצאת במבצע חנוכה ולמשך 11 יום, החל מה - 1.12.2020 (מ-10:00) ועד 11.12.2020 (בשעה 23:59) במסגרתו מחזיקי כרטיס מאסטרקארד ייהנו מהנחה ייחודית באתר האופנה המוביל בישראל - SHEIN של 15% על קניה של 200 שקלים ומעלה ו- 25% הנחה על קניה של 400 שקלים ומעלה.

קוד הטבה: MC4U. ההטבה ניתנת בהכנסת קוד והיא מתקבלת בעת הכנסת כרטיס מאסטרקארד. לא ניתן לממש את ההטבה בתשלום בפייפאל (PayPal).

אתר SHEIN. יחצ,
תתחילו לקנות/יחצ

מוסדות

אי הודאות שהביאה הקורונה אל חיינו מחייבת את הארגונים שבמשק ואת העומדים בראשם לחשב מסלול מחדש. כדי לצלוח את המשבר ולהצליח במשימה נדרשים המנהלים ליכולות חדשות - ורסטיליות, יצירתיות ולמגוון רחב של יכולות ניהול בתנאי כאוס וחוסר וודאות. המרכז להכשרת מנהלים בבינתחומי הרצליה הבין את הצורך הגובר בשוק ובשיתוף "קוד האימון" בית הספר להכשרת מאמנים של המנטור המוביל בישראל - אלון אולמן פיתח תכנית לימודים להכשרה והסמכת מאמנים.

אלון אולמן: הקורונה יצרה "כאבים" חדשים במשק להם צריך לייצר פתרונות אפקטיביים במהירות. מנהלים וארגונים היום מבינים שכללי המשחק השתנו ומי שלא יידע לפתח את עצמו ולפתוח לעצמו אפיקים חדשים יישאר מאחור. ככל שעובר הזמן נראה כי האימון הוא מקצוע העתיד שהביקוש אליו רק ילך ויגבר. מאמן שידע להוביל וללמד אנשים רגילים להגיע לתוצאות בלתי רגילות - הוא זה שיוביל את השוק.

החיבור בין שני הארגונים הוליד מסלול ייעודי להכשרת מאמנים בשיטת קוד המנצח להצלחה פרקטית, שיאפשר למאמנים לתת מענה לקשיים הספציפיים שהולידה המגיפה - ביניהם אתגרי העבודה מהבית, זיהוי הזדמנויות עסקיות ופיתוח אפיקי הכנסה ותעסוקה נוספים וחלופיים, עלייה בפרודוקטיביות גם בתנאי משבר וחיזוק החוסן של ההון האנושי בארגון.
כחלק ממסלול הלימודים כל משתתף יעבור למעשה תהליך אימוני אישי שיעזור לו להגשים את החיים שתמיד רצה, ולהגיע להשיגי שיא בחיים, בקריירה, בעסקים ובמערכות היחסים.

ד"ר טלי איכנולד-דביר דיקנית הכשרת מנהלים ולימודי חוץ במרכז הבינתחומי הרצליה "במחקר מעמיק שנערך ע"י ICF (איגוד האימון הבינלאומי) ב-52 מדינות נמצא כי חלה צמיחה של 33% במקצוע האימון בין 2015-2020. וכי 61% מהמנהלים עושים שימוש במיומנויות אימון. אנו נמצאים בעיצומו של משבר עולמי כלכלי, תעסוקתי, בריאותי ותרבותי שמחייב את המנהלים הבכירים והארגונים המובילים שאיתם אנחנו עובדים ברכישת כלים ומודלים שיעשירו את מאגר יכולות המנהלים שלהם להתמודד עם השינויים על מנת למקסם את התוצאות העסקיות והארגוניות".

מאחורי מסלול ההכשרה הייחודי עומדים אלון אולמן המנהל המקצועי, דן רון מנכ"ל קוד האימון, סגל הכשרת מנהלים מהבינתחומי וסגל מקצועי בכיר מ"קוד האימון" הכולל את עדי כהן לוי, כלנית ברנס, יואב אופק וסיגלית פינקלשטיין כולם בעלי ניסיון מקצועי עשיר. לצידם משתתפים בכירי המרצים מהבינתחומי בהם ד"ר דנה פרג, ד"ר שרון מושיוף, ד"ר לירז מרגלית, ד"ר דפנה אילון, ד"ר דינה ניר. התכנית תחל בדצמבר 2020 וכוללת 180 שעות אקדמאיות ו100 שעות פרקטיקום בבית הספר להכשרת מאמנים "קוד האימון" המוכר בלשכת המאמנים בישראל.

בוגרי התוכנית יקבלו תעודת בוגר קורס אימון מהמרכז להכשרת מנהלים בבינתחומי ו"הקוד המנצח", לצד הסמכה מוכרת של לשכת המאמנים בישראל, הסמכה שתאפשר עיסוק במקצוע נדרש ומשפיע או ניהול קריירה נוספת לצד הקריירה המרכזית. לבוגרים מצטיינים תוצע עבודה כמאמנים בקבוצת קוד המנצח וארגונים מובילים במשק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלון אולמן. יחצ,
אלון אולמן/יחצ

חינוך ומוסדות

בעמק חפר נפתח המחזור השני של בית ספר למנכ"ליות העתיד בתנועה הקיבוצית. מדובר בתכנית פורצת דרך שפותחה עבור נשים שאפתניות המעוניינות להתפתח בעולם העסקי והחברתי ולהגיע לתפקידי ניהול בכירים או כאלו שכבר שם ומעוניינות לרכוש כלים נוספים לניהול שלהן. מטרתו של בית הספר למנכ"ליות העתיד היא שנשים רבות יפרצו את תקרות הזכוכית ויביאו אחריהן דורות רבים של נשים שישתלבו בכל דרגי הניהול וההנהגה העסקית והציבורית.

התכנית הינה פרי שיתוף פעולה ייחודי בין התנועה הקיבוצית, איגוד התעשייה הקיבוצית וארגון סופרסונס, אשר בחזון משותף החליטו לקדם את השוויון המגדרי בעמדות הניהול וההנהגה במוסדות התנועה. המשתתפות מגיעות מכל רחבי הארץ ומתחומים מגוונים וניתן למצוא ביניהן גם מנכ"ליות בפועל ומנהלות בתחומי שונים כמו מנהלות קהילה, פיתוח עסקי, ייצור, כספים, מנהלות מש"א ועוד. במסגרת הקורס יעברו המשתתפות סדנאות מקצועיות, מפגשי פאנלים עם נשים מובילות מתחומים שונים, ויחוו סדנאות למידה המשלבת ידע, יצירתיות ויוזמות פנים ארגוניות ועוד. התוכנית נתמכת על ידי קמ"ע וביטוח חקלאי.

ד"ר גלית שאול, ראשת המועצה האזורית עמק חפר: "לניהול נשי יש יתרונות רבים ומוכחים. אפשר לראות זאת למשל בהתמודדות של מנהיגוֹת עם הקורונה, בארץ ובעולם. הבעיה המרכזית היא, כמובן, חוסר השוויון: אחוז הנשים המנהיגות והמנהלות עדיין קטן מאוד יחסית, ואת זה צריך להמשיך לשנות בהתמדה בכל מקום, גם בקיבוצים. לכן, בית הספר למנכ"ליות העתיד הוא מיזם משמעותי וחשוב ביותר לקידום נשים מוכשרות לעמדות ניהוליות, ולעידוד של עוד ועוד נשים להגשים את עצמן, להוביל ולהוות מודל לחיקוי לנשים נוספות".

חנה רדו, נשיאת סופרסונס, ציינה במעמד אירוע הפתיחה כי "תמונת המצב של הנשים בעמדות בכירות בארץ עגומה. ולראייה - מתוך 125 מנכ"לי החברות הגדולות במשק, רק 2 הן נשים. ארגון סופרסונס שם לעצמו למטרה לקדם נשים לעמדות מפתח בכירות בציבוריות הישראלית וזו אחת התכניות שאנו מפעילות על מנת להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו. בארגון חברות למעלה מ-3,000 חברות קהילה שהינן נשים חזקות ומשפיעות במרחב".

הדס דניאלי ילין, מנכ"לית התנועה הקיבוצית הדגישה את השינוי המתרחש בתנועה הקיבוצית בתחום הניהול וההנהגה הנשית ואת כניסתן של נשים רבות לעמדות הניהול בשנים האחרונות.

מרים דרוק, מנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית ברכה על ההזדמנות ליצור שינוי במאזן המגדרי ואמרה כי "האיגוד פועל רבות לשלב נשים בכנסים ובפורומים שמוביל. הדרך עוד ארוכה ודורשת מודעות ושיתוף פעולה של גורמים רבים, כולל של הנשים עצמן".

במפגש נכחו משתתפות הקורס וכן לאה קוטלר, מנהלת פיתוח הון אנושי וכספים באיגוד התעשייה הקיבוצית, ליאת שקד, מנכ"לית סופרסונס ומנחת הקבוצה, הילית בן צבי, מנהלת היחידה לקידום שוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית, יערית ברכה, מנהלת פרויקטים תקשורת שיווקית ופנים ארגונית בביטוח חקלאי ונשים בכירות נוספות.

בית הספר למנכ"ליות בתעשייה הקיבוצית. יחצ,
בית הספר למנכ"ליות העתיד בקיבוצים/יחצ

בלילה שבין שבת לראשון, עד אחרי חצות, התמודדו 171 משתתפים מישראל ומניו זילנד ממרחק של יותר מ-16,000 קילומטר באירוע און ליין כחלק ממיזם לחיבור בין אנשים ומדינות דרך משחק השחמט. מלבד תחרות בקצב מהיר שודרה פרשנות דרך דפי פייסבוק וכן נערכו טקסי פתיחה וסיום בזום כמו כל ארוע רגיל.

האירוע נערך בתמיכת שגרירות ישראל בניו זילנד עם המועצה המקומית בסביון שנענו לאתגר לתמוך באירוע כחלק מChess4Solidarity שמהווה מקור להשראה לאנשים בכל העולם הנמצאים בסגר תרבותי ומחזק את קשרי ישראל עם מדינות העולם. בסיכום התחרות הראשית זכה רב האמן ניצן שטיינברג במקום הראשון עם 8 נקודות מתוך 9 משחקים ולאחריו סיימו האמן הבילאומי דוד גורדצקי עם 7.5 נקודות ואמן פיד"ה ינאי בן ארי.

בטקס השתתפו ליאור איזנברג מנהל מועדון "שחמט לכל", אריק קפלן נשיא התאחדות "אילת", האחראית על הענפים הלא אולימפיים בישראל, תמי בן נביא מנהלת מח' החינוך בסביון ושגריר ניו זילנד היוצא יצחק גרמברג. נציג פעילות השחמט המקוונת בניו זילנד טימותי חה בירך על היוזמה והאירוע המכובד והייחודי. במהלך השבוע יתקיימי משחקים דומים עם צ'ילה וספרד.

תחרות שחמט חוצת יבשות. יחצ,
חוצה יבשות/יחצ

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות פותח היום (1.12) את שעריו למבקרים במסגרת פיילוט פתיחת המוזיאונים של משרד הבריאות. המוזיאון יפתח ויפעל עפ"י הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול.

המוזיאון יפתח עם אשכול של תערוכות: 'מכניקת הזורמות', 'נופים נסתרים ומפות נעלמות', התערוכה הפעילה לכל המשפחה 'מאחורי קירות המוזיאון' והתערוכה המיוחדת לחנוכה 'חנוכיה לי יש'.

כמו כן, גם חנות המוזיאון פתוחה למבקרים, עם מגוון פוסטרים, ליטוגרפיות, ספרים, משחקי יצירה ומוצרים מיוחדים לחג החנוכה.

שעות פתיחה:

שני עד חמישי 10:00-16:00
שישי 10:00-14:00
שבת 10:00-15:00

מחירי כניסה:

ילדים עד גיל 18 ללא תשלום
מבוגר 24 שקל
גמלאים 12 שקל
סטודנט 12 שקל
תושבי ת"א 18 שקל

את הכרטיסים יש לרכוש מראש באתר המוזיאון.

תערוכת חנוכיות במוזיאון נחום גוטמן. יחצ,
תערוכת חנוכיות במוזיאון נחום גוטמן/יחצ

לפני שש שנים נפטרה חניכת שבט הצופים שורק מראשון-לציון זוהר ירחי ז"ל ממחלת הסרטן. לזכרה הקימו בני משפחתה במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים תל השומר חדר מתנות לילדים המאושפזים במחלקה. "חדר המתנות והזוהר" הנועד לשמח את הילדים החולים ברגעים הקשים ועל פי אימא של זוהר ז"ל "מפיץ את הזוהר שהשתחרר פה במחלקה כשזוהר שהתה בה".

זאת השנה הרביעית שחניכי שבט סורק אוספים ומרכזים מתנות מתורמים פרטיים ומסחריים, והשבוע לאחר שהסתיים מבצע האיסוף הגיעו נציגי ונציגות חניכי הצופים עם הארגזים וקופסאות המתנות, סידרו אותם על המדפים וחילקו מתנות לילדים המאושפזים. חניכי שבט סורק ממשיכים לאסוף מתנות לחדר ע"ש זוהר ירחי וניתן להמשיך לתרום מתנות לילדים. חניכי הצופים בראשון לציון ישמחו לאסוף מהציבור מתנות נוספות. הפעילות של שבט שורק מראשון-לציון היא רק חלק קטן ממאות פעולות התנדבות ועזרה בקהילה בהם פועלים בימים אלו חניכי הצופים.

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "שמנו לעצמנו, ביחד עם בני הנוער, להתנדב בכל יכולתנו ולקדם מטרות חברתיות חשובות בכל רחבי הארץ. חניכי תנועת הנוער הצופים, בשכבות הבוגרות ושנת השירות, פועלים בתקופת הסגר הנוכחי בכל רחבי הארץ ובמגוון תחומי התנדבות לטובת הקהילה. בימים אלו בני הנוער שלנו מפעילים שמרטפיות בבתי חולים לטובת הילדים של משפחות הצוותים הרפואיים. אורזים חבילות מזון לנזקקים, קשישים ומבודדים ומסייעים בניוד החבילות בחסות העיריות, מארגנים התרמות דם בשיתוף מד"א, מצילים מזון ובאים לעזרת החקלאים, ומתנדבים במעונות של צעירים צרכים מיוחדים בקהילה. אנו פונים לארגונים ולבודדים - אם צריך עזרה פנו אל שבטי הצופים המקומיים ובני הנוער שלנו ישמחו לעזור ולתרום".

מתנדבי הצופים בתל השומר. יחצ,
מתנדבי הצופים בתל השומר/יחצ

חברות וטכנולוגיה

חברת נתיבי איילון שילבה במערכת ניהול התנועה שלה מערכת בינה מלאכותית, שמאפשרת לזרז את הזיהוי וטיפול במפגעי דרך בכביש העמוס בישראל, שבו חולפים בכל יום חול כ- 700 אלף רכבים. מדובר במערכת מבוססת בינה מלאכותית של Waycare הישראלית, המרכזת נתונים מאפליקציית הניווט Waze, מחברת Otonomo שאוספת מידע מכלי רכב ומחברת Climacell שאוספת מידע מטאורולוגי בזמן אמת.

לאחר איסוף הנתונים והפקת תובנות בזמן אמת Waycare תאפשר למרכז בקרת התנועה של נתיבי איילון ולרכבי הסיור לצמצם את זמני האיתור של אירועים חריגים בכביש במהלך העבודות על פרויקט התשתית הלאומי "הנתיבים המהירים". המערכת מזהה במהירות תאונות דרכים, עומסי תנועה חריגים, רכבים תקולים ומקטעי כביש בהם יש סכנה גבוהה לתאונות שטרם קרו. עם שילוב המערכת נמדדה ירידה של 11 דקות בזמן הממוצע לסגירת אירוע חריג בכביש. בהמשך המערכת תוכל לשמש גם את משטרת התנועה, מד"א, וחברות תחבורה ציבורית ולאפשר שיתוף פעולה אפקטיבי בין הגורמים המעורבים בניהול הארועים בכביש.

"אנחנו מתרגשים מאד לשתף פעולה עם נתיבי איילון בפרויקט זה", אומר מנכ"ל Waycare, נעם מי-טל. "כחברה ישראלית, שפועלת בהצלחה במספר מקומות בארה"ב, אנחנו שמחים להזדמנות להפעיל את הטכנולוגיה שלנו כאן בבית, בישראל."

עם כניסתה לתפקיד, הנחתה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל מיל' מירי רגב לקדם מיזמי חדשנות ושיתופי פעולה המבוססים על טכנולוגיה במטרה להתמודד עם בעיות הפקקים ועומסי התנועה בדרכים: "הפתרונות לעומסי התנועה בכבישי הארץ, כמו גם לבטיחות, לזרימת התנועה ולאיכות הסביבה, יבואו מהטמעת טכנולוגיות תחבורה חכמות בכל מרכיבי התחבורה - בכלי הרכב, בתשתיות ובמרכזי ניהול התנועה", אמרה השרה רגב "אני מברכת על השקת המיזם המשותף לנתיבי איילון לחברת Waycare, אשר מציין עוד קפיצת מדרגה טכנולוגית, ומשדרג את יכולתנו לנטר ולפתור בעיות בזמן אמת, בכבישים העמוסים ביותר בארץ"

איתמר בן מאיר, מנכ"ל נתיבי איילון: "המטרה שלנו לייעל ולזרז את העברת המידע מהכביש למרכז הבקרה על מנת להביא לטיפול מהיר ככל הניתן בכל מפגע בכביש או אירוע חריג. המערכת, שתופעל לראשונה בארץ בנתיבי איילון, תזהה במהירות את הבעיה, תשדר למרכז הבקרה שלנו וכך נוכל לשלוח את גורמי הסיוע לשטח ולהביא לפתרון הבעיה בצורה הטובה ביותר. אנו רואים ביישום טכנולוגיות מתקדמות בכבישי ישראל מרכיב חשוב במתן פתרונות מגוונים לשיפור הבטיחות בדרכים והשירות הניתן לנהגים בדרך, ונמשיך לקדם הטעמת טכנולוגיות אלה בכבישים"

חברת Waycare מספקת פתרונות מבוססי ענן עבור מרכזי ניהול ובקרת תנועה המבוססים על שילוב מספר רב של מקורות מידע - יישומי ניווט, חיישנים ותשתיות עירוניות, רכבים מקושרים המשמשים כחיישנים דינמים, תחזיות מזג האוויר, ועוד. טכנולוגיות הבינה המלאכותית של Waycare מספקות כלים אנליטיים וכלי קבלת החלטות למנהלי הכבישים, לגורמי תחזוקה, משטרה ותחבורה, המאפשרים לקיחת יוזמה במניעת תאונות דרכים ועומסי תנועה באופן דינמי ובזמן אמת ומעודדת שיתוף פעולה בין כלל הגורמים.

נתיבי איילון. יחצ,
בכל שנייה נתונה. הבקרה של נתיבי איילון/יחצ

Dell Technologies, חברת המחשבים הגדולה בעולם, תשתף פעולה עם 'מכבי Playtika תל אביב' ותהפוך למותג המחשבים הרשמי של המועדון.

במסגרת שיתוף הפעולה יינתנו הטבות ייחודיות על מוצריDELL למכביסטים אוהדי הקבוצה. כמו כן, יופק סרטון מיוחד לקידום שיתוף הפעולה בין המותגים בהשתתפות שחקני הקבוצה, שגם ייקחו חלק בפעילות עם הקהילה תחת הלוגו MACCABI SPIRIT.

אביחי נאמן, מנהל תחום המחשוב האישי, לצרכן הפרטי בדל טכנולוגיות ישראל, מציין כי "הפתרונות שאנו מציעים ידועים בביצועים שלהם - בחדות, בדיוק, בעוצמה ובאבטחה - והחיבור לקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב חופף לערכים אלו. אנו בטוחים כי השגרירים החדשים שלנו במכבי יחשפו את פתרונות Dell ויתרונותיהם לכל מסך טלוויזיה בבית".

"בתקופה האחרונה 'מכבי Playtika תל אביב' נעה לכיוונים ברורים של טכנולוגיות, ויוצרת שותפות עסקיות עם חברות מובילות בארץ ובעולם בתחומים האלה", אמר עדלי מרכוס, מנכ"ל הקבוצה. "שמנו לנו למטרה להגיע לשותפות אמיתית לדרך עם חברת מחשבים וטכנולוגיה פורצת דרך, מהמובילות בעולם, ואני שמח על ההסכם עם Dell. מדובר במותג שנותן פתרונות יצירתיים לעסקים ולאנשים פרטיים בכל רחבי העולם, ארגון עם אחריות ומעורבות חברתית וזה בדיוק סוג החיבור שרצינו. אני מאחל לנו הצלחה. השמיים הם הגבול".

אוהד רומנו. יחצ,
ליאור פוני, מנכ"ל דל ישראל, עם דורון ג'מצ'י/יחצ

ניר פלג מנכ"ל חברת אנרפוינט מהחברות הגדולות המתמחות בהקמת מערכות אנרגיה סולארית על גגות, מציין שתופעת השכרת הגגות להקמת מתחמים של פאנלים סולאריים נמצאת בעלייה, במיוחד עקב משבר הקורונה כשהישראלי מחפשים מקורות פרנסה חדשים.

ישראלים משכירים גגות של בתים לחברות אנרגיה סולאריות כאשר החשמל יימכר לחברת החשמל ובעלי הנכס ייהנו מדמי שכירות קבועים. ממוצע לגג של 500 מטר כ-20,000 שקל לשנה, כאשר הסכם שכירות הגג הינו לתקופה של עד 25 שנים. ניתן להרוויח כ-500,000 שקל בתקופה זו.

כל ההוצאות להקמת מתחמי הלוחות הסולאריים התחזוקה וההפעלה הינם ע"ח החברה, בעוד לבעלי הגגות אין הוצאות. פלג מציין שבחצי השנה האחרונה, בתקופת משבר הקורונה, חל גידול של כ-50% בהתקנת מערכות סולאריות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, גם בבתים פרטיים וגם במשקים חקלאיים, מרכזים לוגיסטיים ומבני תעשייה.

במהלך 2020 הרחיבה חברת "אנרפוינט" את המיזם להשכרת גגות להקמת מערכת אנרגיה סולארית כאשר החשמל יימכר לחברת החשמל ובעל הנכנס נהנה מדמי שכירות שנתיים קבועים לתקופה של 25 שנה ,כאשר כל העלות ההקמה והתחזוקה של המערכת הסולארית הינה על חשבון החברה. חברת "אנרפוינט" התקינה כ-1900 מערכות אנרגיה סולארית במגזר הפרטי והעסקי .

פרויקט אנרגיה סולארית של אנרפוינט. יחצ,
פרויקט אנרגיה סולארית של אנרפוינט/יחצ

השבוע השתתפו ליאור שכטר, CTO (מנהל הטכנולוגיה) ואביאם צור, Big Data Tech Lead מחברת הטכנולוגיה נטורל אינטליג'נס הישראלית, בכנס Data + AI Summit Europe הידוע של חברת Databricks. ליאור ואביאם היו מהנציגים הישראלים הבודדים שלקחו חלק בכנס וזאת לאחר שקוד פתוח שפיתחו בחברה, Liminal -Open-source Machine-Learning Orchestration Platform, הצטרף לאפאצ'י (Apache), תוכנת שרת אינטרנט חוצה פלטפורמות של קהילת הקוד פתוח. הלימינל אפאצ'י הינה פלטפורמה חדשה עבור מהנדסי נתונים ומדענים, המאפשרת לבנות, להכשיר ולפרוס מודלים של למידת מכונה בצורה זריזה.

בנוסף, נטורל אינטליג'נס, ערכה השבוע וובינר עם חברי הוועדה המייסדת של Apache Liminal בו שוחחו על האתגר שבפרודקשן, על הכלים הקיימים בתחום ואיך הפלטפורמה עשויה להפוך את תהליך הפרודקשן לפשוט ומהיר יותר. נטורל אינטליג'נס הינה חברת טכנולוגיה ישראלית, מובילה עולמית בתחום ההשוואות.

ליאור שכטר. יחצ,
ליאור שכטר/יחצ
אביאם צור. יחצ,
אביאם צור/יחצ

חברת TRAX שהוקמה ב-2010 על ידי יואל בר אל ודרור פלדהיים מאפשרת לספקים וקמעונאים לקבל מידע בזמן אמת על המתרחש בחנויות ובסופרמרקטים. החברה ציינה השבוע את חגיגות העשור וכחלק מכך התכנסו עובדי החברה מבסיסיה ברחבי העולם העומדים על - ישראל - תל אביב, סינגפור, ארה"ב, קנדה ואמריקה הלטינית. לציון החגיגות - השתמשו בפלטפורמות ה-ZOOM שאפשרה חיבור היברידי של עובדי החברה בעולם כולו. על מנת להרחיב את החוויה המשותפת, נוסד אתר המציין את החגיגות המציג את 'עשרת ה...' - אירועים האהובים, הרגעים המרגשים ביותר ועוד, לצד אלו גם צורפו עשרה סיפורים על דרך ההצטרפות לחברה ועשרת סיפורי הלקוח הזכורים ביותר. כמו כן, כל עובד/ת קיבלו ערכה אישית שהגיעה עד לביתם "Swag Pack"- הכוללת בלוטוס טראקר, כוס תרמית, גרביים יומן ועוד. לקוחות החברה קיבלו מטעם אנשי TRAX יין בן עשור, שנרכש מיקב ישראלי ברמת הגולן.

טראקס. יחצ,
תרבחו ותסעדו. TRAX חוגגת עשור/יחצ

חברת הסטארטאפ NewRocket משיקה דור חדש של מנועים רקטיים. החברה הינה בוגרת Incubit Ventures, החממה הטכנולוגית של אלביט מערכות, המשקיעה בחברות deep-tech בשלבים מוקדמים.

ניו-רוקט מפתחת מנועים רקטיים מתקדמים המבוססים על שימוש בג'ל במקום בדלק נוזלי או בדלק מוצק. המנוע משלב יתרונות של עוצמה, יכולת שליטה וידידותיות לסביבה, תוך עמידה ברגולציות המחמירות ביותר. הפתרון של ניו-רוקט מתאים ללווינים בכל הגדלים כמו גם ליישומים אחרים בתחום החלל, ומאפשר יכולת תמרון ומעברי מסלולים עתירי אנרגיה. המנוע פועל על דלק מבוסס ג'ל, מספק הנעה ירוקה מבלי להתפשר על ביצועים גבוהים ושליטה מלאה בדחף.

ניו-רוקט חתמה לאחרונה על חוזים ראשונים עם תאגידים מובילים בתחום תעשיית החלל והתעופה, וכבר מבצעת פרויקטים בהיקף של מעל 6 מיליון $. על מנת להרחיב את החדירה לשוק הגלובלי, החברה גייסה מליון דולר, מתוך סיבוב גיוס שעדיין מתנהל, מחברת ההשקעות הבריטית Consensus Business Group (CBG) של המשקיע וינסנט צ'נגוויז. CBG מנהלת תיק השקעות גלובלי בהיקף 600 מיליון דולר. "ההשקעה תשמש את ניורוקט למימוש אסטרטגיית הצמיחה שלה, להאצת פיתוח המנוע והחדרת פתרונות ההנעה שלנו לשוק התעופה והחלל הגלובלי", אמר אילן הראל, מנכ"ל NewRocket. "חברות בתחום ה- NewSpace משגרות מערכים של אלפי לווינים. פתרון ההנעה של ניו-רוקט יאפשר פריסה יעילה יותר של לווינים על המסלול כמו גם ביצוע שינויי מסלול ביעילות מירבית".

דלקים קונבנציונליים המשמשים כיום להנעת לווינים הם רעילים מאוד, מבוססים על הידרזין, חומר שהשימוש בו צפוי להיאסר באירופה. "הדלק שפיתחנו, המבוסס ג'ל, משלב את היתרונות של דלק מוצק ושל דלק נוזלי: הוא מספק אנרגיה בעוצמה גבוהה, ברמת ביצועים דומה להנעה מסורתית המשתמשת בהידרזין, מאפשר שליטה מלאה במנוע, וידידותי לסביבה. בנוסף, הנעה בג'ל היא בטוחה ואינה רעילה, לכן מורידה משמעותית את עלויות התדלוק, האחסון ושירותי הקרקע," הוסיף הראל.

אילן הראל, ניורוקט. יחצ,
אילן הראל/יחצ

לינוי אשרם מנבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל זכתה בסוף השבוע במדליית הזהב באליפות אירופה שנערכת בקייב שבאוקראינה. מדובר בהישג נהדר, ובארץ הכינו עבור המתעמלות מתקן אימונים עצום באוהל מיוחד במכון וינגייט. ואיך זה קשור לספקטרוניקס אמרסון משדרות?

במכון הלאומי למצוינות בספורט וינגייט חונכים אולם דמוי אוהל חדש, שהוקם במיוחד לטובת מתעמלות ונבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל, ביוזמת משרד התרבות והספורט ובהשקעה של כ- 6.5 מיליון שקלים. לפרויקט בינוי מיוחד זה נדרשו אמצעי הגנה מיוחדים, ובכללם מערכות לגילוי אש שבלעדיהם לא ניתן היה להקים ולאשר את המתקן.

סמנכ"ל ספקטרוניקס-אמרסון משדרות, יצרנית הגלאים המתקדמים, אודי צורי אמר: "באוהל העצום המשתרע של פני שטח של כ-200 מ"ר הותקנו באמצעות חברת טלפייר גלאי להבה אופטיים מתוחכמים המצוידים בטכנולוגיית חוד החנית העולמית. אנו שמחים על הבחירה בנו אשר משקפת תעשייה ישראלית במיטבה. זו אולי התקנה קטנה אך משמעותית בהיבטי הגאווה הלאומית".

סמנכ"ל התפעול של מכון וינגייט, שמשון שעתל: "עונג גדול לתמוך בתעשייה הישראלית ולעבוד מול החברות ספקטרוניקס-אמרסון וטלפייר שעשו עבודה יוצאת מן הכלל. אנו מודים למשרד התרבות והספורט על ההשקעה הגדולה בהקמת אוהל ההתעמלות האומנותית, ושמחים על כך שנוכל לספק כאן במכון את התשתיות, התמיכה והתנאים הטובים ביותר לספורטאי הישראלי".

נצפו בוינגייט בוחנים את המתקן החדש : סמנכ"ל טלפייר גולן דהאן, סמנכ"ל ספקטרוניקס-אמרסון אודי צורי, סמנכ"ל וינגייט שמשון שעתל ושלי גלר מנהלת מכירות ספקטרוניקס אמרסון בישראל

אודי צורי, שמשון שעתל, גולן דהאן ושלי גלר. דנה טרסי,
אודי צורי, שמשון שעתל, גולן דהאן ושלי גלר/דנה טרסי

כמדי סוף שנה אזרחית, חברת הצבע ומוצרי הבנייה הגדולה בישראל מכריזה היום על צבע השנה שלה. צבע השנה של טמבור לשנת 2021 הוא Morning Clay (חרס ורדרד).

על פי טמבור, השנה החולפת יצרה תחושת חוסר ודאות אשר מצידה יוצרת נטייה טבעית לחזור אל המוכר והבטוח ולחפש קרקע יציבה. "היום, יותר מתמיד, המקום הנעים והבטוח, מקום המפלט - הוא הבית. הבית הוא המקום בו אנו עובדים, לומדים ויחד עם זאת נחים, ממלאים מצברים ומרעננים את הגוף והנפש", אומרת ניבה יחיאב, האדריכלית הראשית של קבוצת טמבור. "קיימת שאיפה להקיף את עצמנו בחומרים טבעיים, רכים, שמשדרים יציבות ובטחון".

בדיוק בשל כך נבחר צבע השנה לשנת 2021: Morning Clay 0171P (חרס ורדרד). ורוד שיש בו רכות נעימה שמשרה רוגע ועומק שמקורו באמא אדמה. הוא משדר אופטימיות ושמחת חיים, ומזכיר את הדברים הטובים והנעימים בחיי כולנו. בזכות דור המילניאלס, הוורוד הופקע מהטריטוריה הנשית שהיה מזוהה איתה עד לפני כעשור, והפך להיות אחד הסימנים המזהים לדור צעיר שרוצה להביא לשינוי חברתי, כלכלי וסביבתי.

Morning Clay מתאים למבחר סגנונות עיצוב עדכניים - מודרני, סקנדינבי, תעשייתי-חם, אתני ואפילו בוהו-שיק. הוא משתלב מצוין עם גווני אדמה מעושנים מעט (חום, טרקוטה) וגם עם גווני ירוק וכחול, ויעבוד מצוין גם עם אלמנטים בזהב, נחושת, עץ, בטון, וברזל. הרכות של Morning Clay מתאימה במיוחד לחדר השינה, בשל האווירה האינטימית, הרכה והנעימה שהיא משרה, ובאותה מידה הוא יעבוד מצוין גם כקיר דגש בסלון ובפינת האוכל.

טמבור הוקמה ב-1936 והפכה במרוצת השנים למותג מוכר בכל בית וכיום הינה החברה המובילה בישראל בשוק מוצרי הבנייה ומוצרי הצבע. החברה מציעה את מגוון הפתרונות הרחב ביותר בשוק הצבע והבנייה, וזאת באמצעות שישה מפעלים ברחבי ישראל, פעילות בינלאומית ענפה ומערך הפצה רחב של כ-1200 'טמבוריות' בפרישה ארצית. טמבור הינה חברה פרטית והיא חלק מ-KUSTO GROUP, תאגיד בינלאומי בעל אחזקות בתחומי הבנייה, התשתיות והאנרגיה.

צבע השנה טמבור. יחצ,
הכירו: החרס הוורדרד של טמבור/יחצ

שיגרת הטיפוח בימי הקורונה הפכה להיות מאתגרת כשאנחנו נודדים בין סגר אחד לשני ובידוד למי שנידרש לכך. הקוסמטיקאית הרפואית בר ויכמן, בעלת קליניקה לאסתטיקה פרא רפואית הנושאת את שמה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה, פיתחה במהלך ימי הסגר במהלכם הקליניקה שלה הייתה סגורה, חבילות מוצרים של טיפולי פנים בשיטת ה-DIY עם הדרכה צמודה שלה. מדובר על מארזים ייעודיים המותאמים לכל סוג עור ובעיה אסתטית, אשר כוללים מוצרים אותם רקחה וכלי ניקוי אישי שכל אחת יכולה לדגום בעצמה בזמנה הפנוי, בביתה. כל מארז מגיע עם אביזרים לשימוש אישי: מניפה, ספוגית, שפדולה, בריף עם הוראות, לינק עם סירטון הסברה לביצוע הפעולות ובקבוק הפתעה עם הטבה ייחודית לקליניקה וקרם B5 מתנה בשווי 100 שקל בכל מארז. המוצרים מגיעים בגרסת Travel Size.

5 חבילות טיפולי הפנים מותאמות בהתאם לכל אחת ולסוג העור שלה: חבילה לעור שמן מאוד, חבילה לעור מעורב, חבילה לעור רגיל (שאינו שמן ואינו יבש), חבילת אנטי אייג'ינג לעור יבש, חבילה לעור עם פיגמנטציה. מחיר מארז: 349 שקל.

מארזי טיפוח בר ויכמן. יחצ,
מארזי הטיפוח של בר ויכמן/יחצ

ספינת הדגל של DP World, נמל ג'בל עלי, הנמל המוביל במזרח התיכון, קיבל מכולה הנושאת משלוח יצוא מישראל דרך נמל אשדוד, אחד מנמלי המטענים העיקריים בישראל עבור חברת Kimoha Entrepreneurs FZCO המבוססת ב-Jafza. החברה רכשה משלוח המכיל סרטי הדבקה מהמפעל 'דביק', מפעל ישראלי של סרטי הדבקה רגישים ללחץ הנדבקים מאליהם.

הגעת משלוח זה מדגישה את המתקנים יוצאי הדופן של נמל ג'בל עלי, שהוא אחד הנמלים המשגשגים ביותר בעולם. עבדאללה בן דאמית'אן, סמנכ"ל השיווק של DP World באיחוד האמירויות הערביות נשא נאום בטקס שציין את הגעת המכולה הראשונה של Kimoha, ודיבר על הישג זה והדגיש את יכולות הנמל.

הקיבולת והיכולות המשולבות של נמל ג'בל עלי ו-Jafza יצרו את מרכז המסחר והלוגיסטיקה הרב-אופני של DP World המחבר בין סוחרים ובעלי עסקים לבין יותר מ-3.5 מיליארד צרכנים. כמרכז משולב רב-אופני המציע קישוריות דרך הים, האוויר והיבשה, בנוסף למתקני לוגיסטיקה מקיפים, לנמל ג'בל עלי יש תפקיד חיוני בהאצת הכלכלה של איחוד האמירויות הערביות. הנמל, שהוא ספינת הדגל, משמש כשער ראשי עבור יותר מ-80 שירותי שילוח בשבוע, ומחבר בין יותר מ-150 נמלים ברחבי העולם.

סולטן אחמד בן סוליים, מנכ"ל ויו"ר DP World אמר: "ברצוננו לברך את Kimoha Entrepreneurs FZCO על תרומתה ליחסים הדיפלומטיים בין איחוד האמירויות הערביות לישראל על ידי יצירת קשרי מסחר עם מוסדות המבוססים בישראל. ואנו שמחים שנמל ג'בל עלי היווה חלק מהותי בהעברה מישראל לאיחוד האמירויות הערביות. אנו גאים במעורבות שלנו בהישג החשוב הזה, המהווה חלק אינטגרלי עבור שתי המדינות. פעולה זאת היא רק ההתחלה בתחום פעילויות המסחר. אנו בטוחים שהמהלך הזה הוא נקודת ההתחלה של פעילויות המסחר, שישפיעו מאוד על שתי הכלכלות, ועל העסקים באזור. אנו תומכים באופן מלא במנהיגות איחוד האמירויות הערביות ונעשה כל שביכולתנו כדי לעודד קשרי מסחר עם ישראל ולהאיץ את צמיחת הכלכלה".

קיראן אשר, יו"ר Kimoha Entrepreneurs FZCO אמר: "זהו כבוד גדול להיות מסוגלים להשתתף וליזום צעד משמעותי שישפיע מאוד על חילופי המסחר באיחוד האמירויות הערביות ובישראל. צעד זה יירשם בהיסטוריה של שתי המדינות. אין מילים לתאר עד כמה אנו מודים לחברת DP World שסייעה לנו לבצע את ההעברה הזאת באופן חלק. אנו מנהלים את עסקינו ב-Jafza משנת 1988, ואני חייב לומר שזהו המקום האידאלי להקים בו תעשיות ולהתחבר אל העולם. Emirates NBD, קבוצת הבנקאות הגדולה ביותר באיחוד האמירויות הערביות תמכה בהעברה זאת באופן חלק".
DP World הטמיעה תכנית קפדנית, ונקטה באמצעים מקיפים וכוללניים כדי לבלום ולמנוע את התפשטות נגיף הקורונה ולשמור על חייהם של אלה העובדים בנמל ובאזור החופשי, תוך שמירה על זרם המסחר. הדבר סייע לחברה לשמור על זרם מסחר עקבי ועל שרשרת אספקה יעילה.

seperator

ועד עובדי כלל ביטוח והנהלת החברה החליטו להעניק משמעות מוחשית לביטוי הידוע פעם שלישית גלידה, לאחר שהחברה זכתה בפעם השלישית ברציפות בסקר איכות השירות מטעם לשכת סוכני הביטוח.

אלפי עובדי החברה זכו השבוע ליהנות מגלידות וארטיקים שחולקו במסדרונות החברה. יו"ר הוועד רוני רז אמר במהלך החלוקה כי "שוב הוכחנו שעובדי כלל הם המסורים והמקצועיים ביותר בענף הביטוח".

פעם שלישית גלידה. יחצ,
פעם שלישית גלידה/יחצ

חברת טלפייר רוכשת את חברת כח בת קול ומרחיבה את פעילותה בשוק מגדלי המגורים. רכישת פעילות כח בת קול על ידי טלפייר, הפועלת בתחום גילוי וכיבוי האש, ואשר נרכשה לפני כארבע שנים על ידי קרן טנא, תאפשר לה להרחיב את סל הפתרונות אותו היא מציעה ללקוחותיה, כך שהמוצרים המיוצרים בטכנולוגיה המתקדמת, יקבלו חיזוק של מערכות כריזה מתוצרת כח בת קול בע"מ. הרכישה נחתמה ותושלם בימים הקרובים.

כח בת קול בע"מ מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות כריזה מתוצרת עצמית, המוצעות לשוק בעיקר לצד מערכות גילוי האש. החברה פועלת בתחום מגדלי המגורים ומבצעת פרויקטים משולבים של גילוי אש וכריזה. רכישת הפעילות תחזק את מעמדה של טלפייר בשוק מגדלי המגורים, ותאפשר לה להתקין את המערכות המתקדמות שבפיתוחה בפריסה ארצית.

מוצריה של חברת טלפייר הינם מוצרים חכמים ותואמים לעידן הדיגיטלי בו אנו חיים. החברה צופה את פני העתיד ומציבה סטנדרט גבוה בכל הקשור למערכות בתחום בטיחות האש בבניה למגורים, במוסדות ציבור, מוסדות חינוך, מבני מסחר ומשרדים. החברה, אשר נרכשה כאמור על ידי קרן ההשקעות טנא בראשות אריאל הלפרין - המשקיעה בחברות בתחומי התעשייה השונים, מספקת פתרונות חדישים המאפשרים גילוי ואיתור מוקדי אש ותפעול האירועים בזמן אמת תוך שימת דגש על הצלת חיי אדם ומניעת נזק לרכוש.

שגיא רובין, מנכ"ל טלפייר: "רכישת פעילות כח בת קול היא מהלך אסטרטגי עבור טלפייר, שיאפשר להגדיל את היצע המוצרים שלנו ולספק ללקוחותינו One-Stop-Shop של פתרונות גילוי אש, בד בבד עם הרחבת פעילות טלפייר בתחום מגדלי המגורים. אני בטוח שהרכישה תניב הצלחות עסקיות משמעותיות באופן מידי".

חיים כהן, מנכ"ל כח בת קול, אשר יצטרף להנהלת טלפייר אומר על המהלך: "רכישת כח בת קול על ידי טלפייר הינה צעד משמעותי עבורנו. המהלך יאפשר להביא לידי ביטוי את הסינרגיה הרבה מהפעילות המשותפת. בכוחות משותפים ניתן יהיה להרחיב את ביצוע הפרויקטים במגדלי מגורים ולקדם את המשך פיתוח המוצרים."

העסקה נחתמה ביום חמישי האחרון אך צפויה להיות מושלמת בתוך מספר שבועות, לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים בחוק. העסקה לוותה ע"י עו"ד אלירן פרומן, עו"ד משה פסקר ועו"ד דנה קליימן ממשרד יגאל ארנון ושות' וע"י דימה זל מפירמת הייעוץ ארנסט אנד יאנג.

seperator

חנויות

Adika משיקה חנות פופ אפ בקניון הגדול בפתח תקווה, לאור הביקוש הגובר של קהל הצרכנים לחוויית קנייה ולייף סטייל הבלעדית של המותג. החנות פתוחה לציבור הרחב, במקביל למתווה פתיחת הקניון. החנות, המשתרעת על שטח של 370 מ"ר וממוקמת בקומת הכניסה של הקניון, מציעה אלפי פריטי אופנה, הנעלה, תיקים, אביזרים, מותגים ואת קולקציית העיצוב לבית Adika Living.

לרגל פתיחת החנות צוות הארט של Adika עיצב את החנות בקונספט הייחודי והצעיר של המותג. הכניסה לחנות בהתאם למתווה המאושר של התו הסגול.

שעות פתיחת החנות בהתאם לשעות פעילות הקניון: א - ה' : החל מהשעה 9:30 ועד 22:00, יום שישי: החל מהשעה 9:00 ועד 15:00, מוצ"ש: החלה משעה לאחר צאת השבת ועד 23:00.

לדברי רועי הסל, מנכ"ל Adika: "אנו שמחים במיוחד בתקופה זו ויחד עם פתיחת הקניונים לציבור הרחב, להשיק את חנות הפופ אפ שנפתחת כמענה לדרישה הגוברת של קהל הלקוחות שלנו, שרוצה לחוות את חוויית הקנייה הבלעדית והייחודית של המותג. החנות החדשה תאפשר גם לתושבי פתח תקווה והסביבה לחדש ולרענן את המלתחה, והכל כמובן תוך שמירה על המגבלות".

חנות Adika בפתח תקווה. יחצ,
החנות החדשה של Adika/יחצ

חם מהתנור: חברת "גרין לייט" משיקה את "סדרת הארטיזנל"*: לחמי ארטיזנל ובאגטים רוסטיק - טבעוניים ונטולי גלוטן, הנאפים בתנור הביתי ומוגשים חמים וטריים, עם קראסט משגע. כעת, גם נמנעים מגלוטן וחולי צליאק יכולים ליהנות מהם בצורה זו! החברה, המובילה בשוק הלחמים והמאפים ללא גלוטן, עמלה על פיתוח הסדרה למעלה מ-3 שנים. כדי לשמר את טעמם ומרקמם מוקפאים הלחמים בהקפאה עמוקה מייד בתום 90% מזמן האפייה המלא. את גמר האפייה הם מקבלים בתנור הביתי - מה שמקנה להם מרקם קראסט וחוויית לחם טרי, שעד כה לא היתה אפשרית לקהלים אלה. ארטיזנל הוא מונח המתאר מוצר אותו מכין אומן או בעל מלאכה מיומן בתחומו.

"האתגר היה לפתח לחם נטול גלוטן - שנטעם ומרגיש כמו לחם עם גלוטן, שנאפה בעבודת יד במאפייה המתמחה בלחמים. בנוסף, רצינו שזה יהיה לחם שניתן לסיים את אפייתו בבית ולהגישו טרי, חם ועם קראסט", הסביר עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות ב"גרין לייט", "בעזרת תהליכי ייצור מיוחדים וטכנולוגיות מתקדמות בתחום האריזה, פיתחנו לחמים שמחקים בהצלחה את המרקם והטעם של לחמי ארטיזן עם גלוטן. גם זיהוי האיזון המדויק בין הרכיבים היה מורכב, והתוצאה הטעימה מאוד משמחת אותנו", אמר. "הידע והניסיון הרב שצברנו במשך 30 שנות פיתוח מוצרים כשרים לפסח וללא גלוטן, מאפשרים לנו להמשיך ולפתח - בסטנדרטים הגבוהים ביותר - מוצרים נוספים ומיוחדים, התואמים למוצרי המאפה הרגילים".

גרין לייט. יחצ,
גרין לייט/יחצ

בטקס גזירת סרט חגיגי ומותאם למגבלות הקורונה נפתח בסוף השבוע האחרון במרכז ביג באר שבע הסניף השישי של ענקית הספורט הצרפתית דקתלון.

הטקס התקיים בנוכחות ראש עיריית באר שבע מר רוביק דניוביץ', חי גאליס מנכ"ל ביג מרכזי קניות ולואיז שוקרון מנכ"לית דקטלון ישראל.

החנות החדשה של הרשת היא חלק מפרויקט ההרחבה של ביג באר שבע- ביג מזרח ומשתרעת על שטח של כ-3,500 מטר.

חן ברבי מנהלת ביג באר שבע עם עומרי מנהל החנות, חי גאליס מנכ"ל ביג מרכזי קניות, רוביק דנילוביץ' ולואיס שקרון מנכ"לית דקתלון ישראל. יחצ,
חן ברבי מנהלת ביג באר שבע, עומרי מנהל החנות, חי גאליס מנכ"ל ביג מרכזי קניות, רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע, ולואיז שוקרון, מנכ"לית דקטלון ישראל/יחצ

יוזמות

מעל 5 מיליון שקל נאספו באירוע ההתרמה לעמותת שלוה. יותר מ-400 מעובדי איילון חברה לביטוח התנדבו לקבל את התרומות עבור ילדי שלוה והמשך פיתוח השירותים לילדים עם מוגבלויות במשדר המיוחד של ערוץ 13. מנכ"ל איילון אריק יוגב, ,יעל פאר סגל סמנכ"לית השיווק והתקשורת ואבי סמואלס, יו"ר שלוה העולמי, ישבו באולפן שהוקם במוקד שירות הלקוחות של החברה. את האירוע הנחו אן וירדן מהמרוץ למיליון ובו התארחו אמנים כמו שולי רנד, זיו שילון ושי חי, שהגיע שמח ונרגש לאחר לידת בכורו. גם הרווקים רוני נדל ואסיף אלקיים ביקרו עד לחצות, אז הכריז המנכ"ל יוגב על הסכום שנאסף לעמותה.

אריק יוגב עם יעל פאר סגל. יחצ,
אריק יוגב, מנכ"ל איילון חברה לביטוח, יעל פאר, סמנכ"לית השיווק ותקשורת באיילון ואבי סמואלס, יו"ר שלווה העולמי/יחצ

ביום ראשון התקיים במוזיאון בית לוחמי הגטאות מפגש זום נדיר עם הלוחם היהודי אהרון ביילסקי, צעיר הבנים לבית ביילסקי - לרגל 80 שנה לרצח הורי האחים, בהנחיית פרופ' חנה יבלונקה ובהשתתפות למעלה מ-600 צופים מרחבי העולם.

המפגש החל עם דברי מנכ"ל בית לוחמי הגטאות, יגאל כהן: "המפגש היום הוא הזדמנות לביטוי ייחודי ויוצא דופן לכוחה של רוח האדם באחת התקופות האפלות ביותר בהיסטוריה". לאחר מכן, אהרון בן ה- 93 התרגש עד דמעות מהברכה המצולמת שראש הממשלה החליפי, שר הבטחון, בני גנץ שלח במיוחד לכבוד האירוע.

במפגש השתתפה גם עשהאלה ויינשטיין-ביילסקי, בתו של עשהאל ביילסקי שנפל כחייל בצבא האדום בקרב מול הנאצים. עוד ישתתפו במפגש בני הדור השני והשלישי של יוצאי קהילת נובוגרודק, אשר הוריהם ניצלו בזכות האחים ביילסקי.

ביילסקי הוא האח הצעיר לבית ביילסקי. הוא ושלושת אחיו הגדולים נאבקו בנאצים והצילו למעלה מ-1200 יהודים שהתקבצו אליהם ליערות בלארוס ויחד נדדו ממקום למקום במאמץ להבריחם מרדיפת הנאצים ומשתפי הפעולה עמם. לאחר השואה עלה ביילסקי לארץ וב-1951 היגר לארה"ב, שם הוא גר עד היום. סיפור הגבורה של האחים לבית ביילסקי הפך לסרט ההוליוודי המצליח "התנגדות" מ-2008.

בני גנץ במפגש מקוון עם אהרון ביילסקי. יחצ,
המפגש הווירטואלי עם ראש הממשלה החליפי בני גנץ/יחצ

מדי יום שני, תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד שב'עדי נגב נחלת-ערן' (עלה נגב), כפר שיקומי ייחודי מסוגו בעולם המעניק מענה שיקומי, חינוכי ותעסוקתי לילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, משתלבים בעבודה במרכז התעסוקה 'בית היוצר - עדי אופקים'. מדובר במרכז תעסוקתי-שיקומי פורץ דרך, לאנשים עם מוגבלויות ושמטרתו להקנות לעובדים המועסקים בו אורח חיים יצרני ובסופו של דבר גם השתלבות בקהילה ועצמאות כלכלית. המרכז הוקם על ידי עיריית אופקים ולהפעלתו נבחרו צוות הכפר השיקומי 'עדי נגב - נחלת ערן', שמאמין כי צריך לשים את האדם במרכז תוך דגש על תעסוקה מגוונת ומותאמת, עצמאות ושכר מכבד.

התלמידים, בגילאי 18 -21 לומדים בכיתת הבוגרים בבית הספר לחינוך מיוחד וחלקם אף יסיימו את לימודיהם השנה. בשנים האחרונות ללימודיהם, עובדים עם התלמידים הבוגרים על הקניית הרגלי עבודה, סדר יום ומשמעת עצמית שיקלו עליהם בהשתלבות במסגרת תעסוקתית מתאימה.
בשלב הראשון הם משתלבים במרכז התעסוקה "בית היוצר" בשאיפה שבהמשך ישתלבו גם בעבודה בקהילה.

התלמידים יוצאים פעם בשבוע לעבודה, בליווי מורתם למרכז התעסוקה באופקים. כרגע, בשל מגבלות הקורונה והקפדה יתרה על הכללים, הוקצה להם חדר נפרד במתחם בו הם עובדים.

לכבוד חג החנוכה שחל החודש, מכינים התלמידים ערכות כוסיות שמן להדלקת חנוכייה בחסות מפעל מנורה. כל תלמיד עובד בקצב שלו ועל פי יכולתו. תוך כדי העבודה הילדים מסגלים לעצמם הרגלי עבודה, לומדים את כללי העבודה במפעל, זכויות וחובות, העברת כרטיס עובד, מילוי כרטיס נוכחות ועוד. הכנה תעסוקתית זו תתרום להשתלבות באופן טבעי ומיטבי בעבודה בקהילה בעתיד ותרכך את המעבר ממסגרת החינוך למסגרת התעסוקה.

ההתרגשות והברק בעיניהם של התלמידים בבוקר יום העבודה אומרים הכל. היכולת להיות בצד התורם מחזקת אצלם את תחושת המסוגלות, המימוש והערך עצמי. ניתן לרכוש בסכום של 50 שקל ולאסוף את הערכות באיסוף עצמי מבית היוצר באופקים בכתובת - ז'בוטינסקי 14 אופקים.

לינק לרכישה.

חנוכה בעדי נגב. יחצ,
חנוכה בעדי נגב/יחצ

זאת השנה השלישית בה מתקיים שיתוף פעולה מיוחד בחג החנוכה בין חברת בזק אונליין לעמותת חיים- עמותה למען ילדים חולי סרטן. באמצעות קניית נרות, תורמת בזק אונליין את הכסף לעמותה וכך מסייעת להמשך מתן טיפול וסיוע עבור הילדים.

השנה רכשה בזק און ליין כ-1500 חבילות שהם 67,500 אלף נרות בשווי אלפי שקלים. "כל שנה חג החנוכה מיוחד עבורנו בגלל שיתוף הפעולה עם עמותת חיים. זוהי זכות גדולה וגם חובה, לסייע ככל הניתן לילדים וזאת על מנת שיבריאו מהמחלה ויוכלו לחיות חיים ארוכים ומאושרים", אמר אבי אטיאס, מנכ"ל בזק און ליין.

מנכ"ל בזק אבי אטיאס. יחצ,
מנכ"ל בזק אונליין אבי אטיאס/יחצ

מותגים

מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב) יוצא במבצע למהלך חודש דצמבר, במסגרתו יינתנו 25% הנחה על כל מוצרי קולקציית ניקוי הפנים המכילה תמציות אורגניות של אלוורה, מלפפון וקמומיל ומתאימה לכל סוגי העור. הסדרה כוללת: ג'ל ניקוי פנים ב-37 שקל במקום ב-49.9 שקל, מיסלר מי ניקוי והסרת איפור ב-44.9 שקל במקום ב-59.9 שקל ומסכת בוץ מינרלי ב-48.5 שקל בלבד במקום 64.9 שקל.

כל מוצרי הקולקציה מעושרים בתמציות אורגניות של אלוורה, מלפפון וקמומיל, ללא SLS, ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים, ללא בישום, 100% VEGAN, מיוצרים בישראל עם המון אהבה. באריזת קרטון מאושרת בתקן לניהול יערות בר קיימא (PEFC). ג'ל ניקוי פנים ומסכת הבוץ מגיעים באריזת קנה סוכר ממקור טבעי ומתחדש.

המבצע מתקיים החל מה 1.12.2020 עד ה - 31.12.2020

מי ניקוי פנים של אקו לאב. יחצ,
מי ניקוי פנים של אקו לאב/יחצ

סופגניה תשמח לבב אנוש? בטוח שכן. ולכן, החליטו ברולדין, רשת הקונדיטוריות המובילה בישראל, להשיק פעילות יוצאת דופן של חלוקת סופגניות ברחבי הארץ, שכל מטרתה היא העלאת המורל הלאומי. במהלך הפעילות יגיע רכב ה-VAN הממותג של רולדין בתוספת D.J לשמח באירועים נבחרים שעומדים בקריטריונים של התו הסגול. רוצים שהרכב יגיע אליכם? ספרו לנו בלינק ואולי תזכו להפתעה מתוקה.

נועה בכר אהרוני' מנכ"לית רולדין אמרה היום: "חג החנוכה הוא ללא ספק חגה של רולדין והשנה, יותר מתמיד, חשוב לנו לשמח כמה שיותר אנשים ולהמתיק להם את החג. לכן, החלטנו להתגייס להעלאת המורל הלאומי ובאמצעות רכב ייחודי להפיץ שמחה, מוסיקה ואיך לא - סופגניות רולדין מושלמות. קראו לנו ונשתדל להגיע".

רולדין. יחצ,
רולדין VAN/יחצ

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק מכשירי חשמל של מיטב המותגים לבית ולמטבח, משיקה בימים מוט בלנדר של המותג הבינלאומי BRAUN (בראון). מדובר במכשיר מתקדם, מהדור החדש, הכולל מערכת סכינים המאפשרת הורדת המאמץ בזמן העבודה והשגת תוצאות טובות פי 2.5.

המוט בלנדר של BRAUN, עשוי מנירוסטה, עם הספק של 1,100 וואט ובעל בקר שליטה למהירויות משתנות. יחד עם המוט בלנדר מגיעים קערת מעבד מזון גדולה XL (נפח קערה 3.2 ליטר מקסימום נפח עבודה 2.0 ליטר), כוס מפלסטיק להקצפה (600 מ"ל), וכן אביזרים לקיצוץ, פריסה, גירוד, ערבול והקצפה. אביזר לחיתוך מהיר של קוביות ואביזר ללישת בצק (500 גרם קמח) כבד ללחם או פסטה, פשטידות ועוגות. כמו כן המוט בלנדר כולל מטחנה מנירוסטה המיועדת לטחינת קפה ותבלינים.

מוט בלנדר בעיצוב ארגונומי לטובת אחיזה רכה ונוחה לשימוש ממושך, בעל סכין עבה וחזקה עם להבים חדים במיוחד לחיסכון במאמץ בעת חיתוך. באמצעות מערכת חדשנית, החלפת האביזרים מתבצעת בצורה מהירה וקלה יותר וניתן לשטיפה במדיח כלים (למעט המנוע).

מחיר לצרכן: 1,100 שקל, שנתיים אחריות ע"י יבואן רשמי "ברימאג דיגיטל אייג'".

מוט בלנדר של בראון. יחצ,
מוט בלנדר של בראון/יחצ

ענבל דרור חתמה הסכם בתיווך אלעד בורנשטיין הבעלים של חברת ברוניי עם חברת "לה פרימייר" הסינית, המונה למעלה מ-230 חנויות ברחבי העולם בארה"ב ובסין. ענבל תייצר עבור "לה פרימייר" 12 דגמים בעיצוב אישי שיימכרו ב-200 חנויות שלהם בסין . הדגמים יחשפו לראשונה רק באפריל 2021 במהלך שבוע האופנה בניו יורק ולאחר מכן בסין. העסקה שנחתמה העומדת למעלה מחצי מיליון דולר בשלב ראשון כוללת גם את הטסתה של ענבל והצוות אל שנגחאי באפריל הקרוב למען קידום מכירות המותג. המותג ענבל דרור נמכר ב 60 מדינות ברחבי העולם.

"חברת ברוניי" של היזם אלעד בורנשטיין הינה פלטפורמה ראשונה מסוגה בישראל העוסקת במתן כלים ופתרונות שיווק, יצור ותפעול בארץ ובעולם בתחום האופנה והלייף סטייל. החברה קמה לפני חצי שנה וכבר מייצגת מעל ל-40 בתי אופנה מהארץ ומהעולם. ביוזמה ראשונה מסוגה בארץ, מספקת "ברוניי" ייעוץ אסטרטגי, לוגיסטי ושיווקי לעסקים, אפליקציות, חברות אופנה, מעצבי אופנה מתחילים וותיקים, ומאגדת תחת קורת גג אחת שירותי, ייצוג, פיתוח יצירתי וניהול רשתות חברתיות.

ענבל דרור ואלעד בורשטיין. יחצ,
ענבל דרור ואלעד בורנשטיין/יחצ

דלתא משיקה קולקציית וונזי משפחתית להתכרבל איתה בבית - MiniMe משפחתית- קולקציית וונזי זהה לכל המשפחה וואנזי לנשים, גברים, ילדים, ילדות ותינוקות, בהשראת TEDDY BEAR, מיקי מאוס, מארוול ועוד רבים אחרים. מחירים: 70-196 שקלים. להשיג בלעדית באתר האונליין: https://www.delta.co.il/

קולקציית וונזי חדשה של דלתא. יחצ,
קולקציית הוונזי המשפחתית של דלתא/יחצ

מי מאיתנו לא רוצה מראה מטופח של גבות עבות ומעוצבות?

מותג האיפור מייבלין ניו יורק ממשיך לעקוב אחר הטרנדים הבינלאומיים בתחום הביוטי ומשיק את הטריק ההיסטרי לעיבוי גבות: עיפרון ייחודי בתוספת סיבים דמויי שיערה המעניק מראה גבות מלאות וטבעיות ביתר קלות.

העיפרון מכיל פורמולה ייחודית המכילה סיבים דמויי שיערה, בעלת מרקם קרמי וקליל למריחה נוחה, מהירה, מדויקת וללא כל מאמץ. העיפרון מצטיין בעמידות עד 24 שעות, קל ונוח מאוד לשימוש. התוצאה: מראה גבות עבות, מלאות, טבעיות ומעוצבות יותר.

טיפ לשימוש: לקבלת מראה גבות מלאות וטבעיות, יש להשתמש בעיפרון למילוי הגבה על ידי מריחות קצרות מהחלק הפנימי של הגבה כלפי מעלה והחוצה. מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקל.

עיפרון לגבות מייבלין. יחצ,
עיפרון לגבות של מייבלין/יחצ

לרגל יום המיחזור הישראלי, הנערך מידי שנה ב 17.12, חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים, משיקה בישראל סדרת מוצרים אקולוגיים למטבח של המותג הבינלאומי If you care (איף יו קאר).

מדובר במוצרים איכותיים למטבח המשמשים אלטרנטיבה אקולוגית למוצרים הקונבנציונליים. כל מוצרים נקיים מכימיקלים וחומרים רעילים המזיקים לאדם ולסביבה, טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים.

הסדרה כוללת: נייר אפיה אקולוגי - העשוי מנייר איכותי שלא הולבן בכלור, מצוין לאפייה ובישול ללא צורך בשימון, רדיד אלומיניום - עשוי 100% אלומיניום ממוחזר ושומר על הערך התזונתי, איכות המזון, הטעם והויטמינים, שקיות אוכל מנייר - ממקור טבעי ומתחדש, עמיד לשומנים ואידיאלי לסנדוויצ'ים, אגוזים, עוגיות וחטיפים. תחליף טבעי לשקיות ניילון המבוססות על פטרוכימיקלים, באריזה ידידותית לסביבה, ללא גלוטן, נקי מחומרים רעילים. ומנג`טים לאפייה מנייר לא מולבן - ללא צורך בשימון, מתאים לשימוש עד 220 מעלות (לשימוש גם במיקרו), כשר פרווה באישור הרבנות הראשית.

מוצרי הסדרה ישווקו בישראל במחירים אטרקטיבים ולכל כיס, לרגל ההשקה 20% הנחה במהלך חודש דצמבר. מחירים לדוגמא: נייר אפיה ב-18.3 שקל במקום 22.9 שקל, נייר אלומיניום ב-18.3 שקל במקום 22.9 שקל. שקיות אוכל מנייר- ב 18.3 שקל במקום 22.9 שקל, מנג`טים לאפייה (מידה גדולה)- ב-11.9 במקום 14.9 שקל.

סדרת מוצרים אקולוגיים למטבח אורגניקזון. יחצ,
המוצרים האקולוגיים של אורגניקזון/יחצ

רשת 'מקס ברנר' משיקה לרגל חג החנוכה קולקציית מארזים מיוחדת במהדורה מוגבלת, המבוססת על סמלי החג. מארזי החג החדשים הורכבו בשילוב מיטב השוקולדים המוכרים והאהובים, לצד החדשים והמפתיעים ליצירת מקבץ אולטימטיבי של טעמים ומיועדים לילדים ולמבוגרים כאחד, כמתנה מושלמת לחג.

מקס ברנר התפתחה ל-60 סניפים ברחבי העולם, מרביתם במודל הזכיינות, מה שהופך אותה לרשת ברי השוקולד הנפוצה בעולם החוגגת השנה עשור לפעילות המפעל בבית שמש. במהלך השנים נפתחו ברי שוקולד של הרשת בארה"ב ובאוסטרליה לצד הסניפים בישראל. סניפי הרשת בישראל ומחוצה לה מעוצבים בקו עיצוב אחיד ומציעים תפריט מגוון הכולל מוצרים המיוצרים במפעל החברה בבית שמש, ומיוצאים לכל העולם.

מארז נס שוקולד של מקס ברנר. יחצ,
חנוכה מתוק במיוחד. מארזי מקס ברנר/יחצ

שופרסל מרחיבה את סדרת קפסולות הקפה בתערובות איכותיות התואמות נספרסו ומוצרי שוקולד המיובאים משוויץ תחת המותג הפרטי

שופרסל מרחיבה את סדרת קפסולות הקפה ומשיקה טעמים חדשים ומפנקים לקראת עונת החורף.
סדרת הקפסולות Single Origin החדשה מורכבת מ- 3 תערובות חדשות המכילות פולי קפה שמקורן 100% ממדינות המקור. שופרסל בחרה בארצות הידועות בטעמי הקפה הייחודיים שלהם והן: אוגנדה, הודו והונדורס.

לאוגנדה, הנחשבת למקור הרובוסטה (בעוד שאתיופיה נחשבת למקור הערביקה), יש מסורת ארוכה של ייצור קפה. אפילו עכשיו ניתן למצוא סוגים ייחודיים של עצי רובוסטה הגדלים פרא ביערות הגשם. בעבר נהגו הלוחמים האוגנדים ללעוס את פולי הפרי לפני שיצאו למלחמה, כדי להרגיש חזקים, אמיצים ובלתי מנוצחים.

קפה היה מאז ומתמיד אחד מתחומיי הייצוא הבולטים בהונדורס. הוא מאופיין בתווי טעם עם גוף מלא וטעמים מתוקים ועדינים, ובעשור האחרון תפס מקום של כבוד בדירוג העולמי לזני קפה. קפה מהודו, שמקורו בעיקר במחוזות הדרומיים בתת היבשת, נקרא לעיתים גם "קפה המונסון ההודי". הטעם שלו מוגדר כבעל מאפיינים של קפה מהאזור הפסיפי ומוגדר כחזק ועוקצני. קפה Single Origin נחשב לעילוי בעולם הקפה - בו ניתן להרגיש ולחוש את המאפיינים הייחודים לכל זן של קפה. בנוסף, מושקות גם קפסולות קפה נטול קפאין. צרכני נטול הקפאין מהווים 5% ממכירות הקפה בקטגוריית המיובש בהקפאה אשר עוברים להיות צרכני הקפסולות. נתח השוק של קפסולות שופרסל מהווה 25% מקטגורית קפסולות תואמות נספרסו.

כמו כן, שופרסל מרחיבה את סדרת טבלאות שוקולד הפרימיום. טבלאות השוקולד של שופרסל מיוצרות ב Frey - מפעל השוקולד הגדול בשווייץ, שמייצר שוקולד מ-1887. מחיר לצרכן: 4 מארזי קפסולות ב-50 שקל. 14.90 שקל למארז.

טבלאות שוקולד Single Origin - 100% מפולי הקקאו המשובחים של טבלאות אלה גודלו בפרו וברפובליקה הדומיניקנית. מדינות שפולי הקקאו שלהן ידועים באיכותם יוצאת הדופן. סדרת טבלאות ממולאות שכולן משוקולד שוויצרי מעולה במרקם עדין, בטעמים חדשים המכילים מילויים מדויקים של קרם אגוזי לוז וקפה, קרם תפוחי עץ ופירורי ביסקוויט וקרם אגוזי לוז. טעמים אלה מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרה- מריר במילוי קרם דובדבן, חלב במילוי קרם דובדבן, ומריר במילוי קרם פירות שונים. מחיר לצרכן: 9.90 שקל, מבצע השקה: 2 יחידות ב-16 שקל. ניתן להשיג בחנויות שופרסל ברחבי הארץ ובשופרסל אונליין.

קפסולות קפה שופרסל. יחצ,
לפתוח את הבוקר עם ארומת קפה ריחנית/יחצ

מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק בישראל את המוצר המוביל לטיפול בשפתיים יבשות: שפתון הידראגניסט.

שפתון הידראגניסט הוא שפתון הזנה אקטיבי להעשרה מיידית של השפתיים בלחות וחמצן. מבוסס על טכניקה ביו- אסתטית המעודדת את כניסת החמצן לתאי העור, מכיל חומצה הילרואנית ומועשר בחמאת שיאה מזינה, המחליקה את מרקם העור ומעניקה לו לחות לאורך כל היום. בעל מרקם פעיל ועשיר של נגזרות שמנים מהצומח.

מכיל: חומצה היאלורונית Hyalu-3 - העשרה בלחות ומיצוק גם בעומק העור. חמאת שיאה מזינה המחליקה את מרקם העור ומעניקה לו לחות למשך כל היום.

הוראות שימוש : למרוח על השפתיים לפני איפור ולהמתין לספיגה מלאה.

מחיר מומלץ לצרכן - 99 שקל.

שפתון הידראגניסט ליראק פריז. יחצ,
שפתון ליראק פריז/יחצ

ברוח חג החנוכה הקרב ובא, חברת אלוני ממציעה: עיצוב בצבעי נרות החג, עם סדרת אריחים קטנים בדפוסים גאומטרים ובצבעים מרהיבים בשם פאן (FUN).

לדברי בתיה מורנו מנהלת תחום קרמיקה בחברת אלוני: "הריצוף וחיפוי הקירות הפכו אלמנטים מרכזיים בעיצוב הבית. אריחים צבעוניים גיאומטריים עושים השנה קאמבק והם אחד הטרנדים המרכזיים לשנת 2021. הם מבטאים שפה גאומטרית עם ביטוי שיי וניתן לבחור אותם בדפוס חד או מעוגל, רך או נוקשה ולתת דרור ליצירתיות. הצבעוניות הנועזת מכניסה עיניין בכל חלל ומתאימה כקיר כוח , לנשיה מיוחדת שרוצים להדגיש כמו גם כריצוף יפייפה המוסיף עיניין ונגיעה".

אלוני חיפוי וריצוף. יחצ,
אלוני חיפוי וריצוף/יחצ

אלכוהול ויין

צוות הייננים של יקבי ברקן וסגל זכה בתואר צוות הייננים הטוב ביותר בתחרות היין הבינלאומית היוקרתית והמכובדת TERRAVINO לשנת 2020. בנוסף, יקב ברקן זכה במדליית העל - זהב כפול, ארבע מדליות זהב ומדלית כסף

לי בולדס, מנהלת השיווק של יקבי ברקן וסגל: "אני גאה על הזכיות של יקבי ברקן וסגל בתחרות מכובדת זו וכמובן באיכות הבלתי מתפשרת של היינות בכל רמת מחיר שממשיכים לקטוף מדליות ופרסים בתחרויות מקצועיות ליין בישראל ובעולם. אני רוצה לברך את צוות הייננים המדהים שלנו שעושה עבודה נהדרת ומביא את ברקן לזכות במאות מדליות בתחרויות יין בארץ ובעולם".

האירוע החגיגי התקיים ביוזמת ובהפקת "איש הענבים" מוסד היין הוותיק והמוכר. בתחרות השנה נטעמו ונשפטו 474 יינות, 268 מהן ישראליים והשאר מ-14 מדינות שונות ברחבי העולם. צוות השופטים המורכב מומחי יין, גורמה, סומליירים מובילים, טועמי יין ישראליים, המקורבים בעשייתם ופעילותם בעולם היין בישראל.

עידו לוינסון וצוות יינות ברקן. יחצ,
עידו לוינסון, היינן הראשי של ברקן וסגל, עם צוות הייננים/יחצ

בשורה לחובבי הוויסקי בישראל: חברת IBBLS, יבואנית האלכוהול הגדולה בישראל, תקיים את פסטיבל הסינגל מאלט הווירטואלי הראשון בישראל. הפסטיבל שיתקיים בתאריכים 6-10 בדצמבר יאפשר למשתתפים ליהנות מסדנאות ייחודיות שיועברו על ידי מומחי הוויסקי מקומיים ושגרירי מזקקות מרחבי העולם, לצד טעימות מגוונות והכל- מהספה בבית.

השפעות הקורונה על תרבות הצריכה, הבילוי וחיי היום יום הם אלו שהובילו את IBBLS ליצירת הפסטיבל הייחודי הזה, בכך לאפשר לחובבי הוויסקי בישראל חוויה ראשונה מסוגה.

הפסטיבל יערך בשבוע השני של חודש דצמבר (6-10 בדצמבר) במהלכו יתקיימו מגוון סדנאות מרתקות בנושאים שונים בקטגוריית הוויסקי בכלל והסינגל מאלט הסקוטי בפרט. את הסדנאות יעבירו שגרירי הוויסקי של חברת IBBLS יחד עם אורחים מובילים בתעשיית הוויסקי בעולם, בהם איוון גאן שגריר הוויסקי של דיאג'יו (Diageo), ברנדן מקרון אחראי יישון בחביות במזקקת גלנמורנג'י, ארווין טריקובסקי שגריר בינלאומי של הוויסקי הסקוטי, עדיה לנגה מנהלת צוות פיתוח מקצועי ב IBBLS ועוד דמויות בכירות ומרתקות מעולם הוויסקי.

כל משתתף אשר ירשם לסדנה, יקבל עד פתח הבית ערכת טעימות המכילה 3 בקבוקוני וויסקי קטנים שישמשו אותו בטעימה הווירטואלית שתתקיים בזום.

פסטיבל סינגל מאלט וירטואלי. יחצ,
פסטיבל הסינגל מאלט יוצא לדרך/יחצ

יחסי ציבור

חברת הייעוץ הוותיקה והמובילה בישראל Tefen מתרחבת ומקימה חברת בת בדובאי. מלי ביצור פרנס מנכ"לית Tefen: "פתיחת החברה בדובאי מהווה פוטנציאל אדיר של הזדמנויות עסקיות חדשות לקבוצה, והיא מהווה המשך ישיר של האסטרטגיה שלנו להתרחב בזירה הבינלאומית". הסניף בדובאי יעסיק בשלב הראשון צוות של כ - 10 עובדים מקומיים והצפי הוא שבתוך כ-3 שנים יגדל צוות העובדים ל כ-40 איש. בעתיד, מתכננת הקבוצה להקים סניפים נוספים במדינות הסמוכות, במטרה לבסס את מעמדה הגלובאלי.

לדברי ביצור פרנס, מטרת הקמת הסניף בדובאי תהיה לחבר בין חברות ישראליות לחברות מאיחוד האמירויות. קבוצת Tefen עובדת עם מאות לקוחות בתחומי הביטחון, קמעונאות, בריאות ותשתיות, ועם הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאמירויות, מספר חברות ישראליות גדולות בתחומי הביטחון והקמעונאות פנו ל- Tefen בבבקשה לחבר בינן לבין גורמים רלוונטים בדובאי בגלל קשריה הענפים בתחומים הללו בארץ ובעולם. השלוחה של תפן בדובאי תהווה כתובת מכוונת ומסייעת לחברות ישראליות ואמירתיות, בפיתוח וקידום שיתופי פעולה עסקיים, השקעות, יצירת הזדמנויות עסקיות ועוד.
בנוסף בשנים האחרונות Tefen מייעצת למספר ממשלות בעולם וזהו אחד מהמהלכים שייבחנו גם בדובאי.

בשנה וחצי האחרונות, Tefen מפעילה גם את המכון לייצור מתקדם מטעם משרד הכלכלה, מכון שהוקם בצפון בתקציב ממשלתי של עשרות מיליוני שקלים במטרה להטמיע חדשנות בתעשייה הישראלית. המכון מעניק סיוע בסבסוד למאות מפעלים, כדי שיישמו תהליכי ייצור מתקדמים שיאפשרו להם להגדיל את הפריון והרווחיות שלהם.

קבוצת Tefen נוסדה לפני כ-40 שנה ונחשבת לאחת מחברות הייעוץ הגדולות והמובילות בישראל בשיפור מצויינות עסקית והתייעלות. הקבוצה עובדת עם מאות לקוחות במשק בכל הסקטורים ובהם: משרדי ממשלה, רכבת ישראל, אינטל, נמל אשדוד וחיפה, רפאל, אושר עד, אסותא, קופות חולים, צה"ל, רשת BBB ועוד. ל- Tefen יש חברות בנות בתחומי הטכנולוגיות ובינה מלאכותית ויש לה סניפים בארה"ב ובאסיה.

מלי ביצור פרנס. יחצ,
מלי ביצור פרנס/יחצ

ערים ונדל"ן

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי חתם לפני שלוש שנים עם המדינה על תכנית הסכם הגג באשדוד, במסגרתה יוקמו כ-30 אלף יחידות דיור ב- 16 מתחמי דיור. מינהלת הסכם הגג, בראשות אייל דוידוביץ, הוקמה במטרה לקדם את הפרויקטים הרבים, החל משלב התכנון, דרך ליווי המכרזים לשיווק הקרקעות ועד לשלב הביצוע.

אחד הפרויקטים הגדולים ביותר של הסכם הגג הוא הקמת רובע חדש בצפון העיר- רובע פארק לכיש, בסמוך לפארק נחל לכיש. בפרויקט מתוכננות להיבנות 3,000 יחידות דיור, כולן במסגרת דיור בר השגה לזכאים. העירייה קיבלה את תמיכת המשרד להגנת הסביבה, משרד הבינוי והשיכון, רשות מקרקעי ישראל ופרקליטות המדינה לתכנון הרובע.

עם זאת, פסק דין של השופט גד גדעון מיום 10.112019 ביטל את התכנית וקיבל את עמדת התאחדות התעשיינים, שהתנגדה לתכנית. אלא שראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הורה לעירייה להגיש ערעור לבג"צ בדבר החלטה זו, הנוגעת ישירות לעתידם של צעירי העיר. לאחר ציפייה דרוכה, הדיון התקיים היום ובמסגרתו הציגו הצדדים- עיריית אשדוד והתאחדות התעשיינים, את הסכם הפשרה ביניהן, שיבטיח את קידום התכנית לטובת תושבי העיר.

ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ', אמר: "הסכם הפשרה בין עיריית אשדוד והתאחדות התעשיינים, שקיבל היום תוקף של פסק דין, קובע כי בשטח המדובר ייבנו כ- 2700 יחידות דיור. מימוש התכנית מבטיח את יישומה של התכנית המורכבת, הכוללת גם את הקמת האצטדיון החדש, העתקת מגרש האימונים וגם את הקמת השכונות המיועדות לקום ברובעים א' ו-ב', כולל קרית חלוצים בצפון העיר".

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי פרסם פוסט חגיגי לרגל הבשורה המשמחת: "פרויקט הדגל של הסכם הגג בפארק לכיש, עליו חלמנו יחד עם צעירי העיר, יוצא לדרך אחרי פעילות אינטנסיבית ומאבק עיקש שהובלתי בשנים האחרונות. הבוקר התבשרנו כי בית המשפט העליון קיבל את הצעת הסכם הפשרה בין עיריית אשדוד והתאחדות התעשיינים, בתמיכת רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון, שנועד להבטיח את הקמתו של רובע פארק לכיש - ולמעשה הוסרו החסמים לבניית 2,700 יחידות דיור לצעירים, וקריית הספורט עם אצטדיון כדורגל בן 20,000 מושבים, היכל כדורסל עם 5,000 מושבים ובריכה אולימפית. זוהי בשורה משמחת לכל תושבי העיר ובמיוחד עבור צעירי אשדוד, בשורה שתשפיע מהותית על עתידה של העיר. נעשה ונצליח בע"ה".

רובע פארק לכיש. יחצ,
פארק לכיש/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully