וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: עושים שמח לכבוד החנוכה

רונית מטיאס

6.12.2020 / 11:19

וגם: בכמה נמכרה תחנת החשמל, בנק מזרחי תומך באנשים עם מוגבלויות, כנס הכושר שנערך בזום והאם רוכבי הקורקינטים רואים אתכם?

קדימה סופגניות

גולן עינת, קובי חקק, דודי קינן, אורית מנבר, נועה בכר אהרוני. מעיין דיסקין,
גולן עינת, קובי חקק, דודי קינן, אורית מנבר, נועה בכר אהרוני/מעיין דיסקין

גולן עינת, קובי חקק ודודי קינן, מבעלי רשת רולדין; נועה בכר-אהרוני, המנכ"לית, ואורית מנבר, סמנכ"לית השיווק, השיקו בקדימה את הרולדין VAN - פעילות שנועדה להעלות את מדד מצב הרוח הכללי. במסגרת הפעילות רכב ה-VAN הממותג של החברה עם D.J, יחלק סופגניות ברחבי הארץ עם אירועים על-פי התו הסגול. הבחירה במקומות תעשה בין מי שירשמו בלינק מיוחד ויספרו על אירוע משמח במיוחד שעומד להתרחש בקרוב.

אורית מנבר ונועה בכר אהרוני. מעיין דיסקין,
אורית מנבר ונועה בכר אהרוני/מעיין דיסקין

בכר-אהרוני אמרה כי חג החנוכה הוא חגה של רולדין והשנה, יותר מתמיד חשוב לשמח כמה שיותר אנשים ולהמתיק להם את החג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

חותמים וממריאים

דוד ברודט, זיאד אל זיאני. יח"צ,
דוד ברודט, זיאד אל זיאני/יח"צ

חברת אל על ו-GULF AIR, חברת התעופה הלאומית של בחריין, חתמו על מזכר הבנות בדרך לשיתוף פעולה היסטורי בין החברות. מזכר ההבנות מהווה בסיס להסכם עתידי בין החברות לשיתוף קוד (Code Share), בטיסות בין מנאמה ותל אביב וכן בטיסות גולף אייר ממנאמה למזרח הרחוק וטיסות אל על מנתב"ג לאירופה. שיתופי פעולה בתחום מועדוני הלקוחות של החברות, המטען, שירותי תחזוקה וטכנולוגיה בתחום התעופה והתיירות.

החתימה התבצעה במהלך ביקורו הרשמי של שר הכלכלה, המסחר והתיירות של בחריין זיאד אל זיאני ופמלייתו בישראל. על ההסכם חתמו דוד ברודט, יו"ר דירקטוריון אל על, וזיאד אל זיאני המשמש גם כיו"ר הדירקטוריון של גולף אייר, שאמר כי כחברה הלאומית של בחריין, הם גאים לתמוך בהנהגה ובממלכה בהבאת שלום ושגשוג באיזור, ומקווים כי זוהי התחלת פיתוח שותפויות נוספות בתחום התעופה ומצפים לעבוד עם החברים והעמיתים באל על ולתמוך אחד בשני על מנת להשיג הישגים משמעותיים. הוא הביע בטחון כי הנתיב החדש יקדם תיירות עסקית ותיירות נופש לשתי המדינות ויאפשר חיבורים נוספים לרשת הנתיבים של שתי החברות.

ברודט אמר כי ההזדמנות לשיתוף פעולה עם גאלף אייר נובעת מהשינויים ההיסטוריים המתרחשים באזורנו, ובאל על מצפים להציע ללקוחות יעדים ומוצרים נוספים ומרגשים, הן בהיבט טיסות נוסעים והן בהיבט טיסות מטען, שירותי תחזוקה וחדשנות טכנולוגית בתחום התעופה והתיירות, באמצעות חברת הבת, קוקפיט, ברודט ברך את אל זיאני על הגעתו לישראל ואמר כי הו מצפה לבקר בבחריין בעתיד.

seperator

תן לי כוח

יעל נבו, אודי אסירי,  תמיר כהן, עוד אמיר ליבנה, עופר בלוך, יפתח רו.. יח"צ,
יעל נבו, אודי אסירי, תמיר כהן, עוד אמיר ליבנה, עופר בלוך, יפתח רו./יח"צ

בטקס רשמי נמסרה תחנת הכח 'רמת חובב'. Ramat Hovav Power Limited Partnership העבירו לחברת החשמל סך של 4,256,500,018 שקל. מכירת התחנה תתרום לירידת התעריף ב-2021 ב-5.5%.

רמת-חובב היא תחנת הכוח השנייה שחברת החשמל מוכרת כחלק מהרפורמה במשק החשמל עליה הוחלט ביולי 2018. תחנת הכוח "אלון תבור" הייתה התחנה הראשונה שנמכרה למגזר הפרטי לפני כשנה לקבוצת MRC Alon Tavor Power Ltd .

שר האנרגיה דר' יובל שטייניץ אמר כי מכירת תחנת הכוח בכ-4.25 מיליארדי שקלים, היא עוד צעד ענק לקידום הרפורמה במשק החשמל ובחברת החשמל, ומדובר בהבעת אמון גדולה במשק החשמל כשבתקופת קורונה נמכרת תחנת כוח בסכום אדיר כזה. זהו ניצחון ענק לרפורמה שהוביל והעביר בממשלה ובכנסת לפני כשנתיים. עוד ציין כי חברת חשמל יוצאת בהדרגה מתחום ייצור החשמל. כתוצאה מהמכירה תתאפשר הורדה נוספת של מחירי החשמל.

בנוכחים: יפתח רון-טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל; עופר בלוך המנכ"ל; אורי אדלסבורג, יו"ר קבוצת אדלטק; יעל נבו, היועצת המשפטית של חברת החשמל; אודי אסירי, מנכ"ל משרד האנרגיה, מנכ"ל בנק מזרחי ופחות, תמיר כהן, עו"ד אמיר ליבנה, סמנכ"ל חברת החשמל, אורי לוין, מנכ"ל דיסקונט.

seperator

ויהי אור

ניסן לוי, נדב עטיה ותמר סאפר. יח"צ,
ניסן לוי, נדב עטיה ותמר סאפר/יח"צ

בנק מזרחי טפחות משיק לקראת חנוכה את "יריד האור" שמטרתו תמיכה בעמותות ועסקים חברתיים. לשם כך, הבנק שתומך לאורך השנים בעמותות ובעסקים חברתיים המעסיקים אנשים עם מוגבלות או אוכלוסיות מוחלשות, חבר לסטודיו אנד ג'וי-עסק חברתי ייחודי המתמחה בהכנת חבילות שי ומעסיק עובדים המתמודדים עם מוגבלויות שונות.

במסגרת שיתוף הפעולה, מעודד הבנק את הציבור לרכוש מתנות חנוכה מעמותות ועסקים חברתיים. את המתנות ניתן לרכוש באתר סטודיו אנד ג'וי תחת קטגוריית "מתנות חברתיות".

נדב עטיה, מנכ"ל סטודיו אנד ג'וי פגש במשרדי הבנק את ניסן לוי, מנהל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול ואת תמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה.

seperator

כושר בזום

שרון ווסקו, ניר דנקונה, שני זמור, מירי חדד, נועם קפלן. יניב בן עטיה,
שרון ווסקו, ניר דנקונה, שני זמור, מירי חדד, נועם קפלן/יניב בן עטיה

ניר דנקונה, מייסד ומנכ"ל Smart Gym המשווקת בישראל טכנולוגיות כושר מתקדמות מהמותגים המובילים בעולם, יזם וארגן כנס בנושא "חדשנות טכנולוגית בעולם הכושר הגופני" שהועבר בזום . בכנס השתתפו כמה מבכירי המרצים בתחום הכושר, הבריאות והפינטס בישראל, ביניהם שרון ווסקו פיזיולוג מאמץ, מרצה ורכז קורסים במסלול האקדמי במכללה האקדמית בוינגייט מייסד ומנכ"ל Fitness zone ; שני זמור, אלופת העולם לשעבר ב-MMA ויועצת מנטלית בוועד האולימפי וביחידה לספורט הישגי; מירי חדד, דיאטנית קלינית וספורט ומנהלת קורסי העשרה בתזונה מקדמת; נדב בקר, ראש תחום חדר כושר בקמפוס שיאים מאמן הכושר של הנבחרת הטריאתלון האולימפית בישראל; ונועם קפלן מבעלי חברת הייעוץ Control Taking.

seperator

רואים רחוק

עוז דרור  ודגן אבישי. מוסי עידה,
עוז דרור ודגן אבישי/מוסי עידה

במסגרת יום הראייה הבינלאומי בישראל הקימו שמיר אופטיקה בשיתוף עמותת אור ירוק, עיריית תל-אביב ודור אלון, כ-15 עמדות לבדיקת ראייה חינמית ברחבי תל-אביב. בעמדות נערכו בדיקות ראייה ראשונית לרוכבים, לנהגים ולעוברי האורח, וחולקו עלוני הסברה להעלאת המודעות לחשיבות בדיקות ראיה.

אבישי דגן, סמנכ"ל בכיר בשמיר אופטיקה אמר שהשנה ההתמקדות היא ברוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים, שהפכו לפופולריים במרחב העירוני. בסקר שערכו מצאו כי כמעט שניים מכל שלושה מהנוהגים ברכב אינו רואה טוב את הדרך, סכנה אמיתית לציבור בדרכים, והוסיף כי אמנם לא ערכו מחקר על רוכבי האופניים והקורקינטים, אך הם מעריכים כי זהו המצב גם בניהם מה גם שבתקופת הקורונה גובר השימוש במסכים ואיתו הצורך בבדיקות ראיה תקופתיות לכל המשפחה בדגש על הילדים ונוער (בכל שנה) ולמבוגרים לפחות פעם בשנתיים.

seperator

לוקחים סיכון

אור בן שושן, אביב כהן ואלי בן סימון. יוסי בר,
אור בן שושן, אביב כהן ואלי בן סימון/יוסי בר

קרן ההון-סיכון SIBF ( (South Israel Bridging Fundשנוסדה ופועלת בבאר-שבע, חנכה את משרדיה הנוספים בבניין O-Tech בכפר סבא. הקרן, שהוקמה השנה, נמצאת במחזורה השני, עד כה גייסה כ-60 מיליון דולר, וצפויה לגייס סך כולל של 200 מיליון דולר. הקרו השקיעה עד היום בכ-26 חברות מתחומי סייבר, מכשור רפואי, קלינטק ואגרוטק, ומרביתן יפעלו ממשרדי הקרן בבאר-שבע ובכפר-סבא.

אסנת בן שושן, עדן הראל, עודד מנשה, אור בן שושן. יוסי בר,
אסנת בן שושן, עדן הראל, עודד מנשה, אור בן שושן/יוסי בר

אור בן-שושן, השותף המנהל של הקרן אמר שהתחילו את הפעילות בבאר שבע מתוך שליחות לחזק את העיר והוכיחו שאפשר לנהל קרן הון סיכון מוצלחת הרחק מרחוב רוטשילד בתל-אביב, ואמר כי הם חרתו על דגלם לעשות טוב לעולם ולתרום חזרה לחברה בישראל, ובע"ה כך ימשיכו ויעשו.

היו וחנכו: אלי בן-סימון, אביב כהן ואור בן-שושן, שותפים המנהלים בקרן, בועז אור שרגא שלח ד"ש מהבידוד; ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו, ד"ר אתי לוצאטו ומיכאל טקסיאק ממקינזי, שהם שותפים נוספים בקרן; היזם רן פוליאקין, מייסד ננוקס, שעומד בראש אחת החברות הראשונות שהקרן השקיעה בהן; רועי קדוש מהכשרה ביטוח; החברים, עודד מנשה ועדן הראל.

seperator

שווים בהראל

מישל סיבוני. פלאש 90,
מישל סיבוני/פלאש 90

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ציינה עם עובדיה את היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. כחלק מפעילות הראל בתחום האחריות התאגידית לאורך השנה, לקבלת האחר כשווה בין שווים, בחרה הקבוצה לציין את יום זה במגוון של פעילויות לעובדים.

במהלך היום הועברו לעובדים סדנאות בהן התנסו במעט מן התחושות אותן חווים אנשים עם מוגבלויות שונות, כמו סדנאות ללימוד שפת הסימנים שהעבירה עמותת נגישות ישראל, העובדים שלחו אגרות המקדמות מסרים לשוויון וקבלת האחר בכבוד ובשוויון הופיעו על גבי המסכים בבנייני הראל. לאורך חודש דצמבר, העובדים יעברו הדרכות נגישות חווייתיות בשיתוף עמותת נגישות ישראל.

במהלך השנים קבוצת הראל פועלת לקדם רבות את המסר ארגון נגיש=ארגון רגיש, עובדי הראל מתנדבים עם אוכלוסיות המתמודדות עם מגבלות נפשיות, חושיות ופיזיות.

seperator

מה שבטוח ביטוח

טל פריאל. חופית כהן,
טל פריאל/חופית כהן

חברת ביטוח ישיר קידמה שבוע התנדבות שבשל מגבלות הקורונה ההתנדבויות נעשו ברחבת החברה, עם מאות עובדים שהתנדבו בקפסולות. בין הפעילויות, הכנת כ-500 מארזי יצירה לחנוכה שחולקו בבית חולים שניידר ובבתי ספר לילדים בסיכון.

את השבוע חתמו ביום לשוויון אנשים עם מוגבלות, במהלכו הכינו עבור ילדים עם צרכים מיוחדים מושבים מיוחדים מצמיגים, עו"ד טל פריאל, סמנכ"לית אגף ייעוץ משפטי בביטוח ישיר לקחה חלק בפעילות.

seperator

טסים ונהנים

וינסנט קוסט, גיהאד איברהים עמין, דני אמיר ויוסי פתאל. לשכת התיירות הנכנסת,
וינסנט קוסט, גיהאד איברהים עמין, דני אמיר ויוסי פתאל/לשכת התיירות הנכנסת

בכירי עולם התיירות מהארץ ומבחריין, נפגשו בירושלים. וואליד אל עלאווי, מנכ"ל חברת התעופה הלאומית של בחריין גולף אייר הודיע כי בקרוב יחלו טיסות ישירות בין המדינות. בפגישה הוסכם כי בקרוב תצא משלחת של חברי הלשכה לבחריין למפגשים עם מארגני התיירות בבחריין במטרה לבנות חבילות תיור משולבות.

בנוכחים: יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות ודני אמיר היו"ר; ג'יהאד איברהים עמין, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות בבחריין; וינסנט קוסט, מנהל מסחרי גולף אייר.

seperator

מנגישים

מארק גרנות. אמיר זלצר,
מארק גרנות/אמיר זלצר

חברת אפלאוז, מהמובילות בעולם בבדיקות איכות באמצעות קהילת בודקים במודל CrowdTesting, השיקה בישראל את שירותי בדיקת הנגישות וחווית המשתמש לאנשים עם מוגבלויות, באתרי אינטרנט, אפליקציות ותוכנות, באמצעות קהילת הבודקים של החברה הפועלת בישראל ובעולם.

ההשקה בישראל נערכת בעקבות הצלחת הפעילות בתחום זה של החברה בצפון אמריקה בה ביצעה אפלאוז בדיקות נגישות לחברות כמו: מיקרוסופט, איביי, סטארבאקס, וולמארט ועוד. אפלאוז מאפשרת לבחור צוות של בודקים מקצועיים, המספקים חוות דעת אמיתית אודות בעיות נגישות וחווית המשתמש בתוכנות ואתרי און ליין. באמצעות אפלאוז ניתן להיעזר בבודקים בעלי מאפיינים שונים כמו בעלי בעיות מוטוריות, כבדי ראיה, עיוורי צבעים, בעלי דיסלקציה וכדומה.

לאחר הטיפול בבעיות שנמצאו ניתן לבצע בדיקה חוזרת על-מנת לוודא כי הבעיות טופלו וכי המוצר נגיש באופן הנכון. הבדיקות של אפלאוז מספקות מענה לארגונים רב לאומיים, המציעים שימוש בפתרונות תוכנה או אתרי אינטרנט ומובייל ברחבי העולם וזקוקים לוודא כי הם נגישים לרוב אזרחי העולם וכי הם עומדים בחוקי הנגישות במקומות כמו ארה"ב ואירופה.

seperator

הנבחרת

ג'ולי סוויט. יח"צ,
ג'ולי סוויט/יח"צ

ג'ולי סוויט, מנכ"לית חברת Accenture-חברת יעוץ העסקי מהגדולות בעולם, נבחרה לאחת מ-20 אנשי העסקים המובילים בעולם על-פי מגזין פורצ'ן היוקרתי המדרג מידי שנה את 20 אנשי העסקים המובילים לאותה שנה. סוויט נמצאת ברשימה לצד אילון מאסק, ג'ף בזוס ועוד.

שמעון אלקבץ, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל בירך את סוויט ואמר כי המנהיגות שלה מעוררת השראה, בשנה האחרונה היא התמקדה בטרנספורמציה עסקית, מהלך שהוכיח את עצמו והפך אותם לחברה המובילה בהטמעת מערכות, שירותי ענן, דיגיטל, אינטיליגנציה מלאכותית וסייבר.

לאחרונה סוויט הכריזה על השקעה של שלושה מיליארד דולר וצוות של 70 אלף איש מרחבי העולם שיתמקדו בטכנולוגיות הענן והם גאים כאן בישראל להיות חלק מחברה שמובילה חדשנות דיגיטלית.

Accenture היא חברה גלובלית המעניקה ייעוץ עסקי, שירותים טכנולוגיים ושירותי מיקור חוץ לארגונים ולחברות הגדולות במשק. עם 506 אלף עובדים ברחבי העולם החברה נמצאת ברשימה נוספת של מגזין פורצ'ן- רשימת 500 החברות הגדולות בעולם, והחברה שמה לה למטרה להפוך עד 2025 למעסיקה שיוויונית מגדרית ומקדמת העסקה של מיעוטים ואוכלוסיות מגוונות בחברה.

seperator

בקטנה

+ במסגרת מבצע ארצי לאיסוף מעילים למען משפחות נזקקות ואוכלוסיות במצוקה שיזמו עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון, ארגון "פתחון לב" ו"שינוע חברתי", נפרסו בכל הארץ כ- 50 נקודות איסוף בבתי ספר, בחברות עסקיות וברשויות מקומיות. עובדי קבוצת סלקום נרתמו למבצע, ובתוך כשבוע, אספו כ-10 שקים ובהם למעלה מ- 100 מעילים במידות שונות שימסרו לנזקקים מכל רחבי הארץ.

+ 233 עובדי הבנק הבינלאומי תרמו כ- 33,500 ש"ח לטובת האגודה למלחמה בסרטן במסגרת מבצע הקש בדלת ה- 60 שנערך השנה במתכונת דיגיטלית. מבצע 'הקש בדלת' המסמל נתינה וערבות הדדית, הוא חלק בלתי נפרד ממהותה של האגודה למלחמה בסרטן שרק בעשור האחרון העבירה כ- 180 מיליון שקל לטובת החולים במרכזים הרפואיים בישראל, בנוסף לפעילותיה האחרות. ההתרמה הדיגיטאלית אפשרה לכל ועד עובדים שביקש לפתוח עמוד גיוס משלו, ולשלוח קישור לכל העובדים בחברה.

בראש מבצע הגיוס של הבנק הבינלאומי שגייס את הסכום הגובה ביותר מבין כל הוועדים, עמדו שני ראשי הוועדים של הבנק, שמוליק ויסמן, יו"ר ועד המנהלים, שאמר כי וועדי העובדים והמנהלים בבנק הבינלאומי רואים חובה לקחת חלק במאבק החשוב במלחמה בסרטן, כי כל אחד מאתנו מכיר מקרוב חבר, חברה או בן משפחה שחלו או חולים במחלה ומשה כליף, יו"ר ועד הפקידים.

+ כפר עידוד בנתניה הצטרף ליוזמה לרגל היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, והאיר בסגול-הצבע המזוהה עם אנשים עם מוגבלויות את מבני הכפר, מספר מבנים אף נצבעו בצבע זה כאות הזדהות עם היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות- יום חשוב ומשמעותי לדיירים בכפר.

שני אחדות, מנכ"לית כפר עידוד אמרה כי הם שמחים לקחת חלק ביוזמה זו, אך עבור הדיירים ההתמודדות היא יום יומית, בתחום התעסוקה ועל רקע האבטלה מרקיעה שחקים והתחזית לפיה כ-20% לא יחזרו למקום עבודתם הקודם, מצטיירת תמונה מדאיגה בכל הקשור למציאת עבודה לאנשים עם מוגבלויות, וזאת על אף כוונת המחוקק הטובה, להבטיח גיוון תעסוקתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully