וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם בעיה עם עלויות השליחויות? אולי זה הפיתרון

6.12.2020 / 11:28

בעלי עסק רבים נאלצים להתמודד עם עלות גבוהה של שליחות. פיתרון חדש של UPS הופך את השילוח למשתלם בהרבה. איך זה עובד? הכירו את Easyship

שליח מביא משלוח. ShutterStock
זה יכול להיות מאוד יקר לבעל העסק, ולכן חושבים על פיתרונות יצירתיים/ShutterStock

תקופת הקורונה משפיעה בצורה ישירה ועקיפה על מגוון תחומים במשק הישראלי והעולמי. עצמאיים ושכירים רבים חווים אי וודאות כלכלית בישראל ונפגעו ישירות, אך רשתות וחנויות שונות העוסקות בסחר אלקטרוני חוות פריחה מרשימה במכירות המקוונות.

כך יצא כי רבים ש"המציאו את עצמם מחדש", כאלה שיצאו לחל"ת או פוטרו עושים שינוי קריירה ומחליטים לנצל את כישוריהם, יכולתם ופונים למיזמים עצמאיים כדי למכור מוצרים, אמנות, מזון, פריטים שונים ועוד ועוד. באמצעות פלטפורמות סחר און ליין דרך פרסום באינסטגרם, פייסבוק ובאמצעים נוספים.

אחד המחסומים של אותו עסק קטן שקהימו הוא נושא המשלוח. שיווק יש, קהל יש, מוצר יש אך משנעים אותו לכל בית בישראל ואולי אפילו בעולם. בעלות סבירה, במהירות ובבטחה. ישנם מוצרים כגון מוצרי מזון שלא ניתן לשלוח בדואר כי הם חייבים להגיע טריים ולא ניתן להמתין איתם מספר ימים, ישנם מוצרים שהלקוחות מצפים לקבלם במהירות האפשרית ובכלל אם הופכים את המשלוח לשליחות רגילה כגון שימוש בשירותי גט דליברי או מקבילים המחירים הופכים להיות גבוהים. נסו לשלוח מוצר או פריט שמכרתם מעיר לעיר ותגלו שהמחיר לא משתלם לשני הצדדים.

UPS שילוח. יחצ,
הרבה יותר זול וקל. UPS בפעילות/יחצ

כדי להקל על מאות אלפי העצמאיים ועל העסקים הקטנים פיתחה UPS פתרון דיגיטלי חדשני המאפשר הזמנת משלוח ללא צורך בפתיחת קו אשראי וללא התחייבות לכמות משלוחים חודשית. בכך, הכלי החדש מהווה חלק ממערך ניהול מכירות האון ליין של אותם עסקים הקטנים. הפלטפורמה הדיגיטלית מוצעת בפריסה ארצית ובינלאומית מלאה עם איסוף ישיר מבית העסק הקטן. ללא יכולת המשלוח לכל חלקי הארץ במחיר סביר אין היתכנות כלכלית לאותם עסקים והם לא היו מצליחים לשרוד ולהרוויח.

המערכת, אשר זכתה לשם Easyship, ונהגתה על ידי ראשת צוות באגף מערכות המידע של UPS כמענה למצוקה של רבים שנפגעו כלכלית מהמשבר מתבססת על מערכות טכנולוגיות מתקדמות המעניקות למשתמש חוויה קלה, פשוטה ומהירה. הרעיון שהוביל את קונספט הפיתוח היה פתיחת עולם השילוח, בין אם מקומי או בינלאומי, לכל אחד ואחת, ללא צורך בידע מוקדם וללא התחייבות כלל. שירות המשלוחים החדש מיועד לעסקים ששולחים מעל 3 פריטים בחודש בישראל ומגיע ליעדו לאחר האיסוף כבר ביום למחרת. השולח יכול לעקוב באמצעות האתר ולראות היכן נמצא כל משלוח. הלקוח בצד השני מקבל סמס שהחבילה בדרך אליו.

רונן כהן סמנכ"ל שיווק ומכירות UPS בישראל מציין כי: "הקורונה הובילה את העולם כולו לטרנספורמציה דיגיטלית. מחד אנו עדים לתופעה מעניינת שאנשים מעדיפים לקבל את המשלוחים בלוקרים ועמדות פיקאפ ולא לעמוד בתור. ומאידך, אנשים מכלל המגזרים חוששים להיפגע כלכלית ולכן מחפשים הכנסות נוספות ופונים בהמוניהם לעולם האי קומרס. כחלק מהתמודדות של UPS עם השלכות הקורונה והגידול בפניות עסקים קטנים פיתחנו שירות חדש, קל וידידותי לשימוש, המאפשר הוצאת משלוח פנים ארצי או בינלאומי בצורה דיגיטלית בפחות מ-5 דקות עם עלויות נמוכות ללא צורך בנציג שירות וללא התחייבות לרף משלוחים מינימלי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דואר ישראל. שחר פליישמן,
גם בתשלום חד פעמי ללא קו אשראי. דואר ישראל/שחר פליישמן

גם בדואר ישראל מסבירים כי כדאי לבדוק את המסלולים השונים שהם מציעים. גלעד תירוש סמנכ"ל הסחר והשליחים בדואר ישראל: "החברה מציעה מגוון רחב של שירותי משלוח בארץ ולחו"ל, ברמות מחיר ושירות המותאמות לכלל צרכי השוק. ניתן למסור משלוחים בסניפי הדואר וכן להזמין שליח לאיסוף מהבית או מבית העסק דרך פורטל משלוחים מתקדם או בהזמנת שליחות דלת לדלת דרך my post גם ללא קו אשראי ובתשלום חד פעמי. המשלוחים מלווים במעקב מלא ובאפשרות הלקוח המקבל לבחור באופן פשוט זמני מסירה ואפשרויות מסירה נוספות כגון השארה לצד הדלת או למסור לשכן".

  • עוד באותו נושא:
  • שילוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully