וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרווה או אורווה: יש כלב בבית? כך תשמרו על הניקיון גם בחורף

9.12.2020 / 11:59

הכלב חוזר רטוב מהגינה ואתם מפחדים מבית עיסתי ומגעיל? פנינו לדייסון וקיווינו למצוא תשובות. חזרנו עם כמה טיפים מועילים ויש לנו גם בונוס: שואב, שוטף ומייבש במכשיר אחד

פורינה/דפי

מי שחיפש יתרון בתקופת הקורונה יכול למצוא אותו בכך שיותר ויותר אנשים מאמצים חיות מחמד, שמביאים איתם שמחת חיים לבית ותירוץ טוב להסתובב בחוץ, גם בימי הסגר. אולם כל מי שמחזיק בחיית מחמד נתקל בפרווה הנושרת שמסתובבת בבית. "שיער של חיות מחמד מאוד דומה לזה של בני אדם", אומר ג'יימס מקריאה (James McCrea), מהנדס מכני בכיר ב-Dyson. "עם זאת, ישנם מספר הבדלים שהופכים את הפרווה למעט קשה יותר לניקוי".

אז מהי הדרך הטובה ביותר לנקות אותה? במיוחד עבור בעלי החיות החדשים והוותיקים, אספנו מספר טיפים שיעזרו לשמור על הבית נקי מפרווה - ולא פחות חשוב מזה - מאלרגניים שמגיעים איתה.

כלב עם בוץ. ShutterStock
הוא שוב חזר הביתה ככה, איזה כיף/ShutterStock
  • לשאוב מלמעלה למטה וגם מה שביניהם - בדומה לאבק, גם הפרווה נצמדת לאזורים גבוהים ונמוכים. לכן, מומלץ להתחיל לשאוב מלמעלה ולסיים ברצפה. ולא לפספס את הספות והמזרנים, במיוחד אם חיות המחמד שלכם נהנות לבלות עליהן.
  • לשאוב בכיוונים משתנים - מומלץ לעבור על שטיח 2-3 פעמים בכיוונים משתנים בשביל לתפוס יותר שיער ולהתמודד עם הפרווה שכבר נטמעה בתוכו.
  • לשאוב לאט ולעתים קרובות - שאיבה איטית מעניקה זמן רב יותר להתמודדות עם פרוות בעלי חיים. כמו כן, שאיבה לעיתים קרובות מסייעת למנוע הצטברות של שיער ומשאירה את הבית נקי באופן תמידי.
  • שקט! שואבים - מומלץ להשתמש ב-Eco mode כדי לשמור על השקט בזמן השאיבה ולא להעיר את "רקסי", שיתחיל לרוץ אחריכם ואחר השואב. דרך אגב, ממחקרי שוק גילינו שחיות מחמד רבות אוהבות דווקא את רעש ה-Dyson שאף מרגיע אותן.
  • תמיד טוב להיעזר ברולר דביק כדי להוריד שיער מבגדים ובדים שונים. ניתן לקנות כזה בחנויות לתחזוקת הבית. חשוב לדעת שהרולר הדביק אינו מסיר את קרדית האבק והאלרגנים האחרים, לכן חשוב גם לשאוב אחרי השימוש בו.
  • בין השאיבות - כביסה - בין שאיבה לשאיבה, מומלץ גם לכבס את השמיכות והמצעים עליהם חיות המחמד שלכם מבלים את רוב הזמן! כביסה של 60 מעלות תעזור לפרק את האלרגנים ולהפחית את קרדית האבק.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אביזרים מומלצים של דייסון

כלב עם שואב אבק. יחצ,
בתמונה: חברו הטוב של האדם - וגם כלב/יחצ
  • מברשת חובטת המתאימה לשטיחים - המברשת חובטת בשטיח ומגיעה ללכלוך ששקוע עמוק בתוך סיבי השטיח - כמו פרווה, אוכל או חפצים שבעלי החיים ניסו להסתיר.
  • מברשת 'פלאפי' רולר רך - בעלת סיבי פחמן וסיבי ניילון המתאימה לרצפות ופרקטים ואוספת בו זמנית חתיכות גדולות ואבק מיקרוסקופי.
  • מברשת מיני ממונעת לספות ומזרונים - מסייעת בניקוי הספות והמזרן לאחר שחיית המחמד שלכם רבצה שם.
  • אביזר לפינות ומסילות -מיועד לניקוי לכלוך, שיער ואבק שהתקבץ בפינות החדר ובמסילות.
  • סינון יעיל ביותר בכל חלקי השואב - שואבי האבק המתקדמים של Dyson לוכדים ביעילות עד 99.97% מהאבק המיקרוסקופי (עד לגודל של 0.3 מיקרון). מסנני HEPA מסננים ולוכדים אבק מיקרוסקופי (כגון אבקנים ובקטריות) לתוך מיכל האיסוף ומשחררים אוויר נקי יותר לחלל החדר.

בונוס: שואב, שוטף ומייבש במכשיר אחד

אחרי שאיבה בדרך כלל באים גם שטיפה וייבוש. הכירו את Polti Steam - מנקה ומחטא כל רצפה או שטיח ללא צורך בחומרים ניקוי תעשייתיים, תוך ניטרול אלרגנים, במינימום זמן ומאמץ. המכשיר קל ונוח לשימור בזכות המברשת הייחודית הרב תכליתית, והשילוב המנצח של שואב אבק ומנקה בקיטור במכשיר אחד. הוא מגיע עם שלל אביזרים המותאמים לניקוי ריפוד של רהיטים, מערכת סינון בת 5 שלבים, ידידותי לסביבה, שקט, מנטרל קרדית האבק, מחטא ומנקה ללא כימיקלים, מנקה באמצעות קיטור, בסיום השימוש אין צורך בשקית איסוף הלכלוך, ואף מתאים לסובלים מאלרגיה. קלאסי לבעלי כלבים.

  • עוד באותו נושא:
  • כלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully