וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אורנה ומשה דץ הגיעו לאסותא אשדוד להדלקת נרות לכבוד "המלאכים בלבן"

בשיתוף טרה

16.12.2020 / 12:05

היוזמה המיוחדת של טרה לקירוב לבבות ואמירת תודה לצוותים הרפואיים בישראל נמשכה בעיר הנמל, עם הדלקת הנר השישי. דץ אמר: "יש אור בקצה המנהרה. הצוותים יתחסנו ואולי נוכל לצאת מה'חושך' הזה. הגיע הזמן"

בווידיאו: אורנה ומשה דץ בהדלקת נרות באסותא אשדוד/עריכה: אמיר יעקובי צלם: טל חיים כתב: עידן שמעוני

יוזמת "מלאכים בלבן", במסגרתה מודלקת מדי ערב חנוכייה באחד מבתי החולים ברחבי ישראל, כאשר נר לבן משולב בתוכה לכבוד הצוותים הרפואיים, נמשכה אמש (שלישי), כאשר אורנה ומשה דץ הגיעו לאירוע חגיגי ומרגש של הדלקת הנר השישי בבית החולים אסותא באשדוד.

שני האמנים האהובים פגשו את הצוותים הרפואיים במקום וביניהם צוותים ממחלקות הקורונה, אשר עובדים סביב השעון בשנה החולפת במלחמתם נגד הנגיף. הגעתם של אורנה ומשך דץ יצרה התרגשות רבה בקרב אנשי הצוות בבית החולים והם הודו לזמרים והעריכו את ההירתמות שלהם לאירוע ואת בואם אל עיר הנמל. משה דץ אמר: "מאוד מרגש לראות כאן את כל הצוותים. הם באמת עובדים ללא הפסקה ועתה יש 'אור בקצה המנהרה'. הצוותים הרפואיים יהיו הראשונים לקבל את החיסון ואולי נוכל לצאת מה'חושך' הזה. הגיע הזמן".

אורנה משה דץ אסותא אשדוד. צילום מסך, צילום מסך
הדלקת נרות חגיגית ומרגשת באסותא אשדוד, עם אורנה ומשה דץ/צילום מסך, צילום מסך

בית החולים אסותא אשדוד ע"ש סמסון, שנפתח במלואו בנובמבר 2017, הוא בית החולים הציבורי החדש הראשון שהוקם בישראל מזה כ-40 שנה. בית החולים הציבורי משרת כחצי מיליון אנשים, תושבי אשדוד והסביבה, חברי כל קופות החולים. מדובר בבית החולים הציבורי היחיד בישראל הממוגן בהיקף נרחב והוא נבנה בהתאם לתפיסה אקולוגית מחמירה ידידותית לסביבה. המחלקה לרפואה דחופה פועלת באופן ייחודי, כאשר רופא מומחה נוכח 24/7 וקיים ביקוש גדול מצד רופאים צעירים להצטרף לאסותא אשדוד. הוא מוביל קבוע בסקרי דעת קהל ובפרט בסקרים הבודקים את חוויית השירות והיה הראשון לסגור את מחלקת הקורונה בגל הראשון. כעת, התקווה היא להיות גם בית החולים הראשון שיעשה זאת בגל השני.

בימים האחרונים מגיעים אמני ישראל המובילים, ביוזמת טרה, להדלקת נרות יומית המונית לאיחוד לבבות ולהודות ל"מלאכים בלבן", הצוותים הרפואיים אשר עובדים לילות כימים בשמירה על בריאות הציבור. בכל הדלקה מוקדש נר לבן אחד בחנוכייה, עבור "המלאכים בלבן".

טקס הדלקת הנרות מתקיים לאורך ימי החג (למעט שישי-שבת) בשעה 19:55 לערך, ומשודר מרחבת המרכזים הרפואיים השונים בישראל בו זמנית בערוצי הטלוויזיה, תחנות הרדיו, אתרי החדשות וכן בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של טרה. כמו כן, טרה מזמינה את הציבור להעלות לאתר "מלאכים בלבן" תמונות מהדלקת הנרות הביתית שלהם, כאשר על כל תמונה תיתרם חבילה של מוצרי חלב לצוותים הרפואיים. החלוקה תתבצע במגוון בתי חולים מצפון ועד דרום לאורך ימי חג החנוכה.

רותם כהן הגיע למרכז הרפואי בני ציון בחיפה להדלקת נרות

בשיתוף טרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully