וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצחיק ומרגש: צפו באסי ישראלוף מדליק נרות ועושה שמח לצוות במרכז הרפואי וולפסון

בשיתוף טרה

17.12.2020 / 10:43

הבדרן הגיע למרכז הרפואי בחולון במסגרת היוזמה להדלקת נר לבן אחד בחנוכייה לכבוד "המלאכים בלבן", הצוותים הרפואיים שעושים עבודת קודש במלחמה בקורונה. כצפוי, החיוך לא ירד מהפנים של איש מהנוכחים

בווידיאו: אסי ישראלוף מדליק נרות חנוכה עם אנשי הצוות הרפואי בוולפסון לכבוד המלאכים בלבן/עריכה: אמיר יעקובי צלם: טל חיים כתב: עידן שמעוני

השחקן והקומיקאי אסי ישראלוף, מלווה בבנו גידי, הגיעו אמש (רביעי) אל המרכז הרפואי וולפסון בחולון ופגשו באנשי הצוותים הרפואיים, כולל אחים ואחיות, סניטרים, מנהלים, אנשי תפעול ומזכירות רפואית. יחד, כולם הדליקו את הנר השביעי של חנוכה, כאשר בחנוכייה הוצב כמובן נר תודה לבן שהוקדש ל"מלאכים בלבן", הצוותים הרפואיים בישראל העושים עבודת קודש בכלל, ובמלחמתם בקורונה בשנה האחרונה בפרט.

מרגע שישראלוף נכנס לבניין המרכזי של בית החולים, קשה היה למחוק את החיוך מפניהם של אנשי הצוות. כהרגלו, הבדרן מיהר להצחיק את כל הנוכחים ולעשות הרבה שמח לאנשי הצוות של וולפסון, שזכו לרגע קט של הפוגה מהמלחמה היומיומת על בריאות הציבור.

אסי ישראלוף וולפסון טרה. יח"צ,
כולם לא הפסיקו לחייך. ישראלוף ואנשי המרכז הרפואי וולפסון/יח"צ

המרכז הרפואי ע"ש אדית וולפסון הוקם בסיועה הנדיב של משפחת וולפסון, ונקרא על שם הליידי אדית וולפסון, רעייתו של סר אייזיק. הוא נפתח בשנת 1980, בשטח המוניציפלי של חולון ובעת פתיחתו פעלו בו 342 מיטות. בשנים האחרונות נמצא המרכז הרפואי בתהליך של פיתוח מואץ, על מנת להתאים את היקף השירותים המוצעים לאוכלוסיית האזור ההולכת וגדלה. הפיתוח בא לידי ביטוי בהגדלה משמעותית של מספר מיטות האשפוז ועלייה במספר תקני הצוות הרפואי והפרא-רפואי. בשבוע שעבר אף הודיע המרכז הרפואי וולפסון כי בית החולים כבר נערך לקראת מתן חיסוני קורונה לכ-3,500 אנשי הצוות שלו, שיהיו הראשונים מבין הצוותים הרפואיים בישראל שיתחסנו.

לאורך חג החנוכה מגיעים אמני ישראל המובילים, ביוזמת טרה, להדלקת נרות יומית המונית לאיחוד לבבות ואמירת תודה ל"מלאכים בלבן", הצוותים הרפואיים אשר עובדים לילות כימים בשמירה על בריאות הציבור, כאשר בכל הדלקה מוקדש עבורם נר לבן אחד בחנוכייה.

טקס הדלקת הנרות מתקיים לאורך ימי החג (למעט שישי-שבת) בשעה 19:55 לערך, ומשודר מרחבת המרכזים הרפואיים השונים בישראל בו זמנית בערוצי הטלוויזיה, תחנות הרדיו, אתרי החדשות וכן בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של טרה. כמו כן, טרה מזמינה את הציבור להעלות לאתר "מלאכים בלבן" תמונות מהדלקת הנרות הביתית שלהם, כאשר על כל תמונה תיתרם חבילה של מוצרי חלב לצוותים הרפואיים. החלוקה תתבצע במגוון בתי חולים מצפון ועד דרום לאורך ימי חג החנוכה.

צפו: אורנה ומשה דץ הגיעו לאסותא אשדוד להדלקת נרות לכבוד "המלאכים בלבן"

בשיתוף טרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully