וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה אכלו המשלחות בדרך למרוקו?

רונית מטיאס

23.12.2020 / 12:10

וגם: אצטדיון חדש בפתח תקוה, טכנולוגיות חדשות בתל אביב, מסכמים שנה בבנק מזרחי ולינוי אשרם מחזקת

חמסה חמסה

קברניט הטיסה בובי לביא. סיון פרג',
קברניט הטיסה בובי לביא/סיון פרג'

אתמול המריאה מנתב"ג לרבאט בירת מרוקו טיסת אל-על מס' LY555, כשעל סיפון המטוס משלחת משותפת של ארצות הברית וישראל. המשלחת האמריקאית בראשות ג'ראד קושנר, והמשלחת הישראלית בראשות מאיר בן-שבת ראש המל"ל, תפגשנה עם מלך מרוקו ועם שר החוץ שלה.

גונן אוסישקין עם  הטייס ינון הדר והקברניט בובי לביא. סיון פרג',
גונן אוסישקין עם הטייס ינון הדר והקברניט בובי לביא/סיון פרג'

מטוס קרית מלאכי של אל-על (EHI) שביצע את הטיסה המיוחדת, קושט בחמסה, בדגלי המדינות, ובמילה שלום בשלושת השפות, כמחווה לתרבות המשותפת בין ישראל ומרוקו.

התפריט כלל: סלט ירקות רענן וסלמון מעושן עם שעועית ירוקה ואננס, ולעיקריות פרגית בגריל ברוטב פלפלת עם תבשיל בורגול וירקות שורש, צלי בקר ברוטב לאקסה עם אורז בחלב קוקוס טנזניה, ברוקולי ואפונה, או סלמון ברוטב לימון, טורטליני פטריות ואפונה וכמובן פירות, קרם ברולה וחלבה לקינוח. הטיסה ארכה כ-5 וחצי שעות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

שמלצר חונכים

אורי אומיד, טובי שמלצר, עתליה שמלצר, רמי גרינברג, לירון גולדברג. עזרא לוי,
אורי אומיד, טובי שמלצר, עתליה שמלצר, רמי גרינברג, לירון גולדברג/עזרא לוי

עתליה שמלצר, בעלת השליטה בקבוצת שלמה; טובי שמלצר, מבעלי "שלמה ביטוח"; אורי אמיד המנכ"ל; לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה; ורמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, חנכו את האצטדיון העירוני בפתח תקוה תחת שמו החדש אצטדיון שלמה ביטוח. חברת שלמה ביטוח שזכתה במכרז למתן חסות לאצטדיון העירוני, השלימה היערכות ומשמשת מעתה באופן רשמי כנותנת החסות לאצטדיון שעל חזיתו הותקנו שלטים בגודל של מעל מ-1,000 מ"ר ומקיפים אותו מכל כיוון, בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

שווי העסקה כ-2.5 מיליון שקל למשך 4 שנים. טובי שמלצר סיפר כי את עסק השכרת הרכב הראשון הקים אביו בשנות ה-70 במוסך קטן ברחוב בר כוכבא בפתח תקוה, ובהמשך היה מראשוני העסקים שקבעו את משכנם בקריית אריה, ומדובר בסגירת מעגל משמעותית עבור המשפחה. שמלצר הוסיף כי אביו סיפק במשך שנים אלפי מקומות עבודה לתושבי העיר והסביבה, לכן, כאשר הגיעה ההזדמנות לקרוא בשם את האצטדיון העירוני בפתח תקווה, היה זה אך טבעי לכבד אותו בהנצחה שכזו, בדרך שלמה שמלצר הקרויה על שמו, שבפתחה עומד מזה שנים בית שלמה ביטוח, ועתה עומד בגאון מוסד ספורט עירוני-לאומי עם שם משותף "אצטדיון שלמה ביטוח".

גולדנברג הביע שמחה על השקת השותפות החדשה, והבטיח להוביל ביחד את תהליך הפיכת האצטדיון למתחם בילוי, פנאי וספורט מוביל.

seperator

סטארט אפ בפארק

גבי קמינסקי, יאיר אייזנשטיין, שגיא ניב, תמי לנצקרון, זאב שטח. יח"צ,
גבי קמינסקי, יאיר אייזנשטיין, שגיא ניב, תמי לנצקרון, זאב שטח/יח"צ

בפארק עתידים תל אביב, הושק פרויקט Cityzone VIP Lounge אביב-יוזמה של הנהלת הפארק, במטרה לחבר בין חברות טכנולוגיה ושירותי הפארק, לסטארטפים חדשניים של הסיטיזון-זירת הסטארטפים והחדשנות של הפארק.

את סדרת המפגשים פתחה חברת קומדע שפיתחה בין היתר אפליקציה לניהול ההתחסנות מפני מגפת הקורונה, ושכלול שרתים לטובת הגברת אבטחת המידע בארגונים. זאב שטח, מייסד ומנכ"ל קומדע, תמי לנצקרון ויאיר אייזנשטיין, נפגשו עם שניים מהסטארט-אפים: חברת D-ID, שעוסקת בטכנולוגיות זיהוי וטשטוש פנים, ו-AI Predator, סטארט אפ המתמקד באיתור אנומליות בהתנהגות משתמשים במערכות שונות.

במפגש התקיימה הצגה דו צדדית, חידושים של קומדע בין היתר או בעיקר ביסוס מערך הזמנת החיסונים באפליקציה נוחה למשתמש ל"כללית" וחידושים בתחום אבטחת המידע, הסטארטפים הציגו חידושים בתחום אבטחת המידע.

במשתתפים: גבי קמינסקי, מנהל סיטיזון ושגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים תל-אביב; יקי חכמון, מנכ"ל AI Predator ;ויל פרי, מנכ"ל D-ID.

seperator

סוגרים שנה

שי דקל, דרור פלדמן, אלינוי גיספאן  ויאיר אוחיון. יח"צ,
שי דקל, דרור פלדמן, אלינוי גיספאן ויאיר אוחיון/יח"צ

בנק מזרחי טפחות והתאחדות יועצי המשכנתאות, ערכו בארקה בנמל תל-אביב, שני מפגשי סיכום שנה בעולם המשכנתאות. דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות במזרחי טפחות, סקר את פעילות הבנק והמשכנתאות בכלל במהלך 2020 בצל נגיף הקורונה, לצד תחזית לכיוון אליו הולך שוק המשכנתאות ב-2021 והתייחס לטיוטת ההוראה החדשה של בנק ישראל לביטול המגבלה על רכיב הריבית המשתנה במשכנתאות. אלינוי גיספאן, אחראית תחום משכנתא פנסיונית, העבירה סדנה קצרה בנושא פתרונות מימון ייחודיים של הבנק לאוכלוסיית הגיל השלישי ושי דקל, אחראי שיווק יועצים בבנק סיפר על על מוצר ייחודי לבנק: "משכנתה בקצב שלך".

seperator

בחורה זהב

רוני שחם ולינוי אשרם. יח"צ,
רוני שחם ולינוי אשרם/יח"צ

אחרי שזכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה, הגיעה לינוי אשרם מהבידוד לסט צילומי הקמפיין של Always Platinum שאשרם היא הפרזנטורית שלו זו השנה השנייה. רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל, הגיע לצילומים וברך את אשרם על הזכייה ואמר כי היא מודל לחיקוי לנשים צעירות, ומהווה השראה בזכות אופייה, החתירה הבלתי מתפשרת שלה למצוינות, משמעת עצמית גבוהה ואורך רוח.

אשרם אמרה שהיא גאה להיות חלק מ-Always, מותג עולמי המקדם העצמה נשית מגיל נעורים, והיא שמחה שיש לה חלק בחיזוק הביטחון העצמי וההערכה העצמית של נערות וילדות.

seperator

שגרירי עלם

ענבל דור, יעל בר זוהר, נאוה ברק. יח"צ,
ענבל דור, יעל בר זוהר, נאוה ברק/יח"צ

השבוע התקיים ערב שגרירים לקראת קמפיין הגיוס של עמותת עלם המטפלת בבני נוער וצעירים במצבי סיכון. הקמפיין יעלה ברחבי הארץ, במטרה לצאת בגיוס נרחב שיאפשר להמשיך ולפתח את המענים למען בני הנוער. ערב השגרירים הועבר בשידור לייב בהנחיית יעל בר זוהר שהתנדבה.

seperator

גאווה ישראלית

יובל לנדשפט ואסי רוטברט. יח"צ,
יובל לנדשפט ואסי רוטברט/יח"צ

יובל לנדשפט, מנהל היק"ר-יחידת הקנאביס הרפואי במשרד הבריאות, הגיע לביקורת ולבדיקת סחורה במפעל פנאקסיה בלוד-יצרנית הקנאביס רפואי לקראת ייצוא מסחרי ראשון של מוצרי פרימיום מבוססי קנאביס רפואי לגרמניה. המוצרים שפותחו באופן עצמאי על-ידי פנאקסיה באמצעות חומר גלם של חברת שיח מדיקל, ימכרו תחת המותג Naxiva-Panaxol, המשותף לה ולענקית הפארמה האירופאית Neuraxpharm וצפויים להיות המוצרים הראשונים בתוצרת ישראלית שימכרו בשוק הגרמני.

בשבוע שעבר הודיעה החברה על קבלת היתר ייצוא ממשרד הבריאות, ובימים אלו היא נמצאת בהכנות אחרונות לקראת משלוח ראשון שצפוי לצאת בימים הקרובים.

seperator

המנפיק

דובי פרנסס. יח"צ,
דובי פרנסס/יח"צ

המשקיע דובי פרנסס הודיע על הנפקת קרן חדשה של 100 מיליון דולר בבורסת תל-אביב. זו הפעם הראשונה שקרן הון סיכון המשקיעה בהייטק מציעה למשקיעי הבורסה בתל-אביב להיות שותפים להצלחת ההייטק הישראלי.

פרנסס, שותף מייסד בקרן Group 11 מעמק הסיליקון שמשקיעה בחברות טכנולוגיה מהפכניות בתחום השירותים הפיננסיים, השנה חברות הייטק בהן השקיע פרנסס, הגיעו לשווי של מיליארדי דולרים כל אחת מהן ביניהן TripActions שפיתחה פלטפורמה לתכנון נסיעות עסקיות שהגיעה לשווי של מעל ל- 4 מיליארד דולר, חברת הפינטק Tipalti המפתחת פתרונות אוטומטיים להעברת תשלומים גלובליים צמחה לשווי של יותר מ -2 מיליארד דולר, וחברת הביטוח הדיגיטלי לעסקים הקטנים Next Insurance.

פרנסס אמר כי חלפו הימים שבהם משקיעי הון סיכון דיברו הרבה אך שיקפו מעט לציבור, מהיום, ביצועיה של Group 11 זמינים לכל והם ימשיכו לדווח על הביצועים מדי חציון באמצעות הבורסה, יריית פתיחה למה שעתיד להפוך לסטנדרט בעשורים הבאים, זמינות קרנות הון סיכון גם למשקיעים כשירים ולמשקיעים מוסדיים באמצעות פלטפורמה מרכזית, המאפשרת קנייה ומכירה חופשית של זכויות השותפות המוגבלת שלהם בקרן.

שקיפות מלאה של ביצועים, תביא לבחירה טבעית של הקרנות בעלות הביצועים הטובים ביותר. מאז שפרנסס הקים את Group 11 בסוף 2011, הוא השקיע דרכה למעלה מ-200 מיליון דולר בחברות המובילות של עמק הסיליקון בתחום טכנולוגיה פיננסית, החברות מבוססות בארה"ב, אך כ- 70% מהן בעלות קשר לישראל, עם מייסדים ישראלים ופעילות מחקר ופיתוח בישראל.

seperator

נותנים פתרון

נתנאל ספוהן. יח"צ,
נתנאל ספוהן/יח"צ

חברת פיבטראן האמריקאית-חברה פרטית מובילה במתן פתרונות אוטומטיים מנוהלים לאינטגרציית נתונים בענן, הודיעה באופן רשמי על השקת פעילותה בשוק הישראלי. עד היום, הצליחה החברה לגייס 163 מיליון דולר כשוויה מגיע ל-1.2 מיליארד דולר.

בספטמבר האחרון דורגה פייבטראן במקום 43 בדירוג 100 חברות הענן המובילות על פי פורבס, ובחודש האחרון נבחרה כשותפה במעמד "פרימייר" על-ידי גוגל. החברה מעסיקה למעלה מ-450 עובדים באופן גלובלי, ומשרתת למעלה מ-1,600 לקוחות ממגוון מגזרים ברחבי העולם.

seperator

פנים אל מול פנים

להבית אקרמן, רינת גבאי. אבישג כהן,
להבית אקרמן, רינת גבאי/אבישג כהן

ד"ר להבית אקרמן, ארחה בקליניקה שלה בהרצליה פיתוח את רינת גבאי שחשפה שהיא יוצאת בקרוב במופע מוזיקלי חדש למבוגרים, לאחר שבעלה דורון השתכנע ללכת על זה. אקרמן נתנה לגבאי במתנה 4 מוצרים מליין תכשירי הטיפוח שלה ודף הדרכה אישי למקרה שיהיה סגר.

seperator

סערה בעולם השערה

אורנה דץ, רונית יודקביץ וגלית גיאת. אלון שפרנסקי,
אורנה דץ, רונית יודקביץ וגלית גיאת/אלון שפרנסקי

רגע לפני סגר שלישי שמאיים על כולנו ואיתו אולי סגירת המספרות, הצטלמו גלית גיאת, רונית יודקביץ' ואורנה דץ לקמפיין הדיגיטלי של מותג צבעי השיער Palette Deluxe מבית שוורצקופף. משוורצקופף נמסר כי קטגוריית צבעי השיער בשוק צמחה משמעותית בתקופה האחרונה ולצרכנים יש צורך לצבוע ולטפח את השיער גם בבית.

בקטנה

+אייזיק דבח, מנכ"ל ובעל השליטה בדלתא גליל, וענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל, נרתמו לבקשת אורה כורזים, יו"ר ויצ"ו ישראל וענת שכטר וידור, יו"ר אגודת הידידים, ותרם למעלה מ-100 פיג'מות והלבשה תחתונה שהועברו למקלט החירום שויצ"ו הקימה לנשים נפגעות אלימות, על-מנת לתת מענה מיידי לנשים וילדים שעברו למקלט על רקע התגברות תופעת האלימות במשפחה בזמן משבר הקורונה. רוב המשפחות מגיעות רק עם הבגדים שעליהן, ותקציב משרד הרווחה מספק את עלויות האוכל והטיפול של הצוות המקצועי, פנתה כורזים לדלתא בבקשת עזרה דחופה.

+פינחס בוכריס, שותף בקרן ההון סיכון SOMV, ולשעבר מנכ"ל משרד הביטחון, מפקד היחידות הטכנולוגיות 8200 ו81 התחסן במאוחדת וקרא לנשות ואנשי תעשיית הייטק ללכת ולהתחסן כי מחובתנו להוות דוגמא אישית ולהתחסן, ולסייע במלחמה בנגיף הקורונה, בדיוק כפי שאנחנו מובילים את חברות ההייטק הטובות והמתקדמות בעולם, מחובתנו לסייע ולהוביל גם את התעשייה ושלוחותיה בישראל למיגור המגפה במטרה לחתור לחזרה לשיגרה ולשיקום הכלכלה".

+עמיר שאלתיאל, יו"ר אגודת ידידי מכון ויצמן למדע ו WeizmannVibe מועדון דור ההמשך של אגודת ידידי המכון, ויעל גורן-וגמן. מנכ"לית אגודת הידידים, ערכו מפגש ב-Zoom לידידי המכון עם יוצרי וגיבורי הסדרה "שעת נעילה". הבמאי ירון זילברמן, סיפר שהוא נדהם מהאימפקט הגדול שהסדרה עוררה בישראל ובארה"ב, בעקבותיה הזמינו אותם לוועדה בכנסת בנושא פוסט טראומה, נשיא המדינה כתב על הסדרה ברשת, הם דיברו במפגשים עם נכי צה"ל ואלמנות צה"ל והזמינו אותם לדבר בקריה על הסדרה. בעקבות הסדרה נושא הפוסט טראומה עלה יותר למודעות הציבור.

+ עו"ד אלי אורגד, מבעלי רדיו 90FM, נרתם ליוזמת עמותת ידידי המרכז הרפואי הלל יפה והעומד בראשה איש העסקים משה מורג, וקיים יום שידורים מיוחד לגיוס תרומות עבור הקמת יחידה חדשה לטיפול נמרץ לב בבית החולים.

התנדבו ושדרו: פרופ' רפי קרסו ואבי בניהו, במרואיינים: ד"ר מיקי דודקביץ- מנהל בית החולים, שדיבר על חשיבות החיסון לקורונה; ד"ר אמנון בן-משה המנהל האדמיניסטרטיבי, שהסביר על צרכי היחידה העתידית; פרופ' אריאל רוגין מנהל מערך הלב שקיבל שיחה מהזמר קובי אפללו שרוגין הודה שהוא מצנתר לצלילי שיריו; אילן שדה, ראש מועצת מנשה; ד"ר גלית שאול, ראשת מועצת עמק חפר; מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה; טלי פייגלין, בעלים ומנכ"לית מבני גזית; ליאור ברמ. בר תעשיות. בתורמים: חברת חשמל, מפעלי נייר חדרה, אליאנס, חברת NNG ועוד שסייעו לגייס כ- 1.8 מיליון ₪ מתוכו מעל 1.2 מיליון שקל.

+עובדי חברת אינטל יצאו למרוץ קורונה במטרה להרים תרומה עבור רכישת ציוד ספורט לבית יום לקשיש "מולדת", העובדים, כל אחד בעיר מגוריו, ולאחר חימום משותף שנערך באופן וירטואלי בהובלת אורן כהן, מנכ"ל המפעל בקרית-גת רצו כל אחד לפי יכולותיו. בסיום המרוץ סכמו את סך הקילומטרים שכלל עובדי החברה צברו, ועל כל קילומטר שרצו, אינטל תרמה והכפילה את הסכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully