וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוציאים את המיטב: נשארים בבית ומשביחים את הנכס

24.12.2020 / 16:35

משבר הקורונה גרם לקשיים ולאתגרים רבים, אך גם סיפק הזדמנויות לשינוי, למשל - עיצוב הבית. המומחים מספקים רעיון נוסף: זמן מצוין להשביח את הנכס בעזרת תכנון נכון ועיצוב מהודק. הנה כמה טיפים שיכניסו לכם עוד כסף לחשבון הבנק

צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

בית מגורים צריך לשדר תחושה נעימה, ולהיראות שמור בכל עת. בית שנראה כאחד שמכבדים אותו, שומרים בו על תחזוקה נאותה ועל הניקיון, הוא גם בית שבו לרוב נשמרות תשתיות טובות ומתפקדות. שמירה על הבית תסייע לכם, בבוא העת, למכור את הנכס מבלי להתאמץ יותר מדי. ואם התמזל מזלכם ואתם בעליו של נכס להשקעה - חשוב שגם בו תשקיעו היטב. הכוונה היא לאו דווקא "לשפוך" כסף ולעצב אותו בצורה מנקרת עיניים, כי אם לשמור על מראה אלגנטי ועל-זמני, ולתת לרוכש הפוטנציאלי תחושה לא רק שהוא יכול לגור בו, אלא לגרום לו לרצות לגור בו.

"לרוב המטרה בדירות להשבחה היא להשקיע כמה שפחות ולקבל תשואה מקסימלית", אומר גיא אהרונוביץ, בעל חברה לניהול וביצוע פרויקטים. אהרונוביץ מציע כמה טיפים, חלקם בסיסיים ופשוטים, וחלקם מעט יותר מתוחכמים, שתוכלו לבצע כדי להפוך את הנכס לנחשק.

קבלן גיא אהרונוביץ. איתי בנית,
הדברים שיעשו את הבית שלכם יפה יותר - ויקר יותר. עיצוב של גיא אהרונוביץ/איתי בנית
  • פרקט למינציה, צבע על הקיר, טפטים זולים ופריטי ריהוט פונקציונליים - יבססו מראה ביתי ונעים ברגע. הימנעו מאימוץ טרנדים, מצבעוניות חזקה ומשאר גימיקים שעתידים להימאס עד מהרה. שמרו על ניקיון עיצובי, מעטפת נייטרלית ותפאורה הרמונית ככל האפשר.
  • חשבו על אלמנטים שיכולים לחסוך מקום ויציגו חזות מאווררת ונקייה יותר. לדוגמה, עמוד טלויזיה במקום מזנון מסורתי.
  • מחיצות זכוכית או עץ דקיקות למראה יחלקו את החלל בצורה מודרנית, אך מבלי להעיק ולהעמיס על החלל. אלטרנטיבה מעולה במקום קירות חוצצים.
  • חשבו על פינוק נוסף שיגרום לשוכר או לקונה העתידי "לעוף" על הנכס. לדוגמה, חדר רחצה נעים ומרווח, עם חימום תת רצפתי. זה לא חייב לעלות הון, אבל משדר תשומת לב מיוחדת ובעלים שאכפת לו.
  • דאגו לכמה אלמנטים שיעבדו על טכנולוגיית בית חכם, כמו תאורה חכמה, למשל, שנשלטים על ידי אינטרנט, ואפילו בסיוע עזר קולי כמו אלכסה של אמזון או גוגל הום. אור שנדלק ומוזיקה נעימה שנדלקת בבקשה, ומבלי להניף אצבע, ישרו רושם עז על הבאים.
  • תשתיות מושקעות וטובות ישדרגו פלאים את הנכס. הקפידו שהקירות יהיו מוחלקים ונקיים למראה, שהרצפה תהיה יפה, שחוטי החשמל יוסתרו היטב, שההנמכות ייראו טוב - ובאופן כללי שהמראה יהיה נעים ומשודרג, ולא מוזנח.
  • ממש כמו ששטחים מסחריים מתאימים את עצמם לדרישה ולביקוש, גם בנכסים פרטיים יש ביקוש לתוספות פונקציונליות, כמו לדוגמה חדר משפחה או פינת עבודה. אלה יכולות להיות בחדר נוסף, או, אם המטראז' בדירה אינו מאפשר, גם תחומות בעזרת זכוכית באמצע מסדרון רחב או בפינה או בנישה ייעודית. תוכלו לארגן "סמטת עבודה" בקלות יחסית על שולחן מינימליסטי שעליו מחשב במסדרון, או בפינת חלל משותף. אפשר גם לארגן מחיצה בחדר מרווח, שתאפשר עבודה של כמה אנשים ביחד, לכל אחד פינה משלו, אוזניות ואפשרות לשיחת זום פרטית. חפשו מקום שאינו מנוצל, כמו נישה לארון בדירת קבלן והפכו אותה לסביבת עבודה ייעודית ואלגנטית.
  • כיום יש נטיה להיפרד יפה מחדרי השירות בבית לטובת חלל רחצה גדול ומרווח, שמכיל את כל הפונקציות. כאשר מגדילים את חדר הרחצה אפשר ליהנות משני כיורים במקום אחד, מיותר שטחי אחסון וממראה כללי מאוורר ונחשק ביותר - דרך מצוינת למקסם את הנכס.
sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ'. אלעד גונן,
עיצוב של אריאל ברקוביץ'/אלעד גונן

המעצבת אריאלה עזריה ברקוביץ', מספקת כמה רעיונות ופטנטים מתחום הלבשת הבית. אלה קלים, יחסית, לביצוע, ויהפכו את הנכס שלכם למושא התשוקה של כל רוכש פוטנציאלי. "בשביל לשבח נכס יש כמה דברים קטנים שאפשר לעשות, שלא יעלו לכם הון, וידאגו שמי שנכנס ירצה להישאר, ולא יעשה פרסה", היא אומרת.

  • וילונות הם דרך מצוינת להכניס רבדים ותחושת ביתיות לכל חלל. כדאי לעטוף את החלל ולדאוג לפריטי טקסטיל בטקסטורות שונות, שייצרו עושר וחמימות והרבה אלגנטיות בחלל. חשוב במיוחד לשדרג את סוויטת ההורים, ולא להשאיר את החלל ערום. אל תשכחו "להלביש" גם את המיטה במצעים נעימים ואיכותיים. ביחד עם וילונות ושמיכה רכה ומשתפלת - אלה ישדרו תחושת עושר ולוקסוס.
  • דאגו ליצור קשר עין טוב יותר בין הפנים לחוץ. מכיוון שהמרפסות הפכו לציר חשוב ומרכזי בכל בית, תוכלו לשדרג בקלות ובמהירות מרפסת קבלן סטנדרטית בעזרת דשא סינטטי מן הקצה אל הקצה. כך תקבלו מעט "ירוק בעיניים", ותחושה נעימה וחגיגית של דירת גן, בלי קשר למיקום האמיתי.
  • קרניזים הם דרך מצוינת לשלב מראה קלאסי ולהעניק גימור מיוחד לצבע. נסו להשתמש בהם בחלקם העליון של הקירות, בתפר שבינם לבין התקרה. הם לא עולים הרבה, קלים להתקנה ומוסיפים המון.
  • אל תשאירו קירות לבנים בבית. נסו לגוון בצבע תואם לזה של הרצפה, או ליצור קונטרסט עדין. גוון קרם או בז' מעודן אם הרצפה באפור בהיר, או קיר או שניים באפור - להדגשת החלל.
  • בחדרי הרחצה - אל תסתפקו בווילון רחצה מיושן. נקו את המקלחון, הוסיפו מראות והציגו מראה נקי, רענן ובוהק.
  • אל תשכחו את התאורה בבית, שכן התוספת היא חשובה וניכרת. כמובן שאין צורך להעמיס ולהכניס לכל חדר תאורה שונה, אלא כדאי לדאוג, במיוחד בחללים הפתוחים, לגופי תאורה שמתכתבים זה עם זה בהרמוניה ומוסיפים למראה הכללי, במקום ליצור עומס ויזואלי.
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully