וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

7.1.2021 / 0:00

מרתון צילום, מיזמים אמנותיים, תכנית הכשרות חדשה בהייטק, חגיגת בריאות בטיב טעם ועוד. כל מה שקרה במחצית השנייה של השבוע

תרבות ומוסדות

עו"ד דוד שמרון, יו"ר בנייני האומה ירושלים ויצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית העניקו עותק ממגילת היסוד של בנייני האומה למירה אלטמן, מנכ"לית מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים שפרשה מתפקידה לאחר 19 שנה בתפקיד.

בטקס, שנערך בלשכה של יו"ר הסוכנות היהודית שהיתה משרדו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון שהיה גם במשך 20 שנים יו"ר הסוכנות, הוענק למירה אלטמן עותק ממגילת היסוד המקורית של בנייני האומה עליה חתמו בשנת 1950 נשיא המדינה, ראש הממשלה ושריה, חברי הנהלת הסוכנות היהודית, חברי הכנסת ועוד עשרות נציגים של הישוב היהודי בישראל.

למגילת היסוד ההיסטורית של בנייני האומה צורפה הקדשה: "למירה, שביססה את בנייני האומה כמרכז קונגרסים מוביל והניחה את אבן הפינה לבנייתו כהיכל בינלאומי לעתיד. בהערכה והוקרה דוד שמרון, יו"ר הדירקטוריון, חברי הדירקטוריון והנהלת בנייני האומה".

בשנת 2001 מירה אלטמן מונתה לתפקיד מנכ"לית מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים שבבעלות משותפת של הסוכנות היהודית (75%) ועיריית ירושלים (25%). מרכז בנייני האומה, שהוקם בשנת 1952, חבר בארגונים הבינ"ל ICCA ו-AIPC ועומד בסטנדרטים הבינלאומיים שלהם, והפך בהובלתה למרכז קוגרסים בינ"ל' מוביל

במהלך 19 שנות כהונתה של אלטמן, בנייני האומה הפך למותג ירושלמי, ישראלי ובינלאומי מוביל הודות למגוון האירועים והתערוכות המרכזיים שהתקיימו בו. אלטמן אירחה בבנייני האומה נשיאים וראשי ממשלה, אנשי תרבות ומשפט, אדריכלים ואנשי כלכלה באירועים רבים וחשובים בעיצוב ההיסטוריה הפוליטית, החברתית והתרבותית בישראל.

החל משנת 2006, אלטמן שוקדת ומובילה את מגה התוכנית לפיתוח ובינוי של בנייני האומה - פרויקט בנייני האומה 2030, בהשקעה כספית של קרוב ל-800 מיליון ₪. ב6 השנים האחרונות ביחד עם עו"ד דוד שמרון, יו"ר בנייני האומה הובילו לאישור התוכנית שתהפוך את בנייני האומה למרכז קונגרסים בינלאומי חדשני ומתקדם, הגדול ביותר במזרח התיכון.

אלטמן קיבלה חברה חדלת פירעון בשיא האינתיפאדה ה2 והיום לאחר תב"ע מאושרת ופרוגרמה להרחבה משמעותית של בנייני האומה שהיא מובילה מזה כעשור, הצליחה להפוך את מתחם בניני האומה לזכויות ששוות קרוב למיליארד ₪. אשר יאפשרו להקים מרכז קונגרסים ותערוכות בינל' לטובת העיר ירושלים וחברה מבוססת עם אופק מבטיח.

מגה תוכנית הפיתוח הגרנדיוזית של בנייני האומה ירושלים כוללת: בניית מרכז קונגרסים ותערוכות בינלאומי בשטח של 55,000 מ"ר, המרכז יציע שטחי תערוכות ואולמות תצוגה רב תכליתיים- EXPO בשטח של 9000 מ"ר בגובה של 12 מטר, 3 בתי מלון ברמה של 4 ו-5 כוכבים, הכוללים בסה"כ 800 חדרים בשטח של 70,000 מ"ר, 2 מגדלי משרדים עם סה"כ בין 120,000 - 130,000 מ"ר, שטחי מסחר ופנאי בסך של 35,000 מ"ר, מתחם דיור מוגן- 25,000 מ"ר מגורים ועוד.

עו"ד דוד שמרון, יו"ר בנייני האומה ירושלים אמר: "המעמד היום פה בחדר הזה, החדר בו דוד בן גוריון חתם ב-25/1/1950 על מגילת היסוד של בנייני האומה, הוא מאוד סימבולי כי אנחנו מציינים את התקופה של מירה אלטמן, שליש מתקופת הקיום של בנייני האומה, שלמעשה מילאה את החזון של בן גוריון הלכה למעשה. בן גוריון ראה בבנייני האומה כמרכז הקונגרסים לעם היהודי בכלל כמקום הכינוס המרכזי של העם היהודי בירושלים. זה היה קשה בהתחלה, היו שנים קשות התקציב לא הספיק, אך בסופו של דבר החזון הוגשם וזה קרה. מה שמירה אלטמן עשתה במהלך כהונתה ובמיוחד בשנים האחרונות זה לקחת את החזון של דוד בן גוריון צעד אחד קדימה ולהבטיח את עתידו של בנייני האומה ירושלים כמרכז הקונגרסים המוביל המתקדם ביותר במזרח התיכון."

יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית אמר: "בתקופה של 19 שנים בהן מירה ניהלה את מרכז הקונגרסים בנייני האומה בירושלים היא הגיעה להישגים מרשימים מאוד, בעשייה מקצועית ביותר. בכך מירה האדירה את מעמדה של ירושלים בעולם וחיברה את העם היהודי לירושלים דרך בנייני האומה. אני מאחל לה הצלחה בפרק הבא בקריירה."

מירה אלטמן, המנכ"לית היוצאת של בנייני האומה ירושלים אמרה: "אני רוצה להודות לדוד שמרון, יו"ר הדירקטוריון ולכל חברי הדירקטוריון וחברי הנהלת בנייני האומה על שותפות לדרך ועל האמונה בי ובדרכי המקצועית. כל השנים עשיתי את מירב המאמצים להביא את בנייני האומה ירושלים למקום לו הוא ראוי - מרכז הקונגרסים המוביל בישראל ובין המובילים בעולם. בשנים האחרונות שמתי לי למטרה להבטיח את העתיד של בנייני האומה כשהובלתי יחד עם דוד שמרון את מגה תוכנית הפיתוח של בניני האומה שיהפוך להיות מרכז הקונגרסים הגדול והמתקדם ביותר במזרח התיכון. אני רוצה להביע את הערכתי ותודתי ליו"ר הסוכנות היהודית מר יצחק בוז'י הרצוג, להנהלת הסוכנות היהודית, ולראשי העיר שתמכו בתוכנית הפיתוח מיומה הראשון: אהוד אולמרט, ניר ברקת והיום משה ליאון שתומך ומוביל את תוכנית בניני האומה, כחלק מתוכנית הכניסה לעיר."

יצחק בוז'י הרצוג, דוד שמרון ומירה אלטמן. גיא יחיאלי,
מירה אלטמן עם בוז'י הרצוג ועו"ד דוד שמרון/גיא יחיאלי

החודש בסקרינז לייב יתקיימו הרצאות מאת אילנה ראדה, שתשתף בסיפור שנגע לכולנו. פאולה רוזנברג עם הרצאה בנושא דימוי גוף בעידן האינסטגרם, מעצבת הפנים ובעלת בית הספר לעיצוב פנים - ברברה ברזין עם הרצאה בשם עיצוב פנים כמצבר אנרגטי, ד"ר שון פורטל עם הרצאה בנושא מניפולציות להרזיה מהירה, ליאור דיין עם סדנת כתיבה LIVE - איך לכתוב את עצמי. אלו בנוסף לעשרות תכנית נוספים ושידורי VOD.

סקרינז לייב (Screenz Live) הינה מערכת חדשנית ומתקדמת המחברת בין פלטפורמה המתמחה בשידור דיגיטלי ואינטראקטיבי עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם לבין פלטפורמה מתקדמת למכירת כרטיסים המערכת אותה השיקו Eventer ו Screenz- הינה פרי פיתוח ישראלי. המערכת מאפשרת שידור למספר צופים בלתי מוגבל, צ'אט קבוצתי מתקדם וצ'אט צופים פרטי, סוגים שונים של כרטיסים למכירה ומנויים למכירה.

פירוט ותאריכי האירועים

  • ברברה ברזין- עיצוב פנים כמצבר אנרגטי/ עיצוב פנים כל אחד יכול - ברזין, מייסדת ובעלים של הסטודיו לעיצוב פנים שמשלב 2 עולמות: לימודים ועשייה. הרצאת לייב ייחודית, אישית וחוויתית שתיקח אתכם למסע בעולם העיצוב והסטיילינג.מתאים לכל מי שבתהליך מכירה, בנייה או פשוט מעוניין לפתוח את הצ'אקרות, הרצאה בועטת עם המאסטרו של התחום. יום ראשון, 31 בינואר בשעה 21:00 | מחיר 49 שקל
  • אילנה ראדה - תאיר בלב. אילנה ראדה משתפת אותנו בסיפורה, לפרקים בהומור המיוחד שלה, ברגעים אחרים בעצב שאין לו גבול. בסיפור הזה, שנגע בלב כולנו נחשף לחייה של תאיר ז"ל לפני הרצח, לאירועי יום הרצח, לחיים שאחרי ולמסע הארוך לגילוי האמת. יום חמישי, 14 בינואר בשעה 20:00 | מחיר 49 שקל
  • ד"ר שון פורטל- מניפולציות להרזיה מהירה. בהרצאה זו ד"ר פורטל יסביר את התופעות הכי מציקות שקשורות למשקל שלנו. החל מלמה המשקל עולה לעיתים בכ-2 ק"ג בסופ"ש ומה באוכל שלנו הכי מקפיץ אותו? למה בכל עשור אנו עולים במשקל השומן בגופנו והאם זה קשור לשינויים הורמונלים או לשינויים בסגנון החיים? מי האשם העיקרי? הפחמימות, השומנים או שזה רכיבים מעובדים ששמים לנו באוכל מהמסעדות, בחטיפים ובמוצרים הבסיסים שאנו קונים הביתה? יום חמישי, 14 בינואר בשעה 21:00 | מחיר 49 שקל
  • פאולה רוזנברג- דימוי גוף בעידן האינסטגרם. דימוי גוף חיובי הוא תחום שהולך ומקבל מודעות ככלי להתמודדות עם תרבות האינסטגרם, עם הפרעות אכילה וערך עצמי נמוך אצל נשים וגברים, צעירים ומבוגרים. התרבות העכשווית מקשרת בין ערך של אדם לבין המראה החיצוני שלו באופן הקיצוני ביותר שהיה אי פעם, צמיחה של המדיה החברתית הכניסה את תרבות הסלבריטאים עמוק יותר אל חיינו. כיום המסרים והתמונות חודרות אלינו בכל מקום ולא רק מתוך המגזינים וממסך הטלוויזיה. השינוי הזה משפיע על המיניות, על ההתפתחות החברתית ועל הביטחון העצמי של כל אחד מאיתנו. מודל היופי הפך להיות לא מציאותי ולא אפשרי ללא ניתוחים, הזרקות ושינוי עצמי. כיצד הרשתות החברתיות משפיעות על התזונה ועל הבריאות שלנו? מהו תפקידה של התקשורת והרשתות החברתיות בדימוי העצמי? איך משפיעים הפוטושופ והמראות "המושלמים" על הדימוי העצמי שלנו? איך ללמד את הילדים צפייה ביקורתית בדמויות ממסך הטלוויזיה ומהאינסטגרם? מהם המשפטים שאסור לעולם לומר לילד שלך לגבי הגוף שלו ואילו מסרים חשוב ללמד בכל בית? בהרצאתה המרתקת, פאולה מציגה את הנתונים המפתיעים על דימויי נשים בחדשות ובאקטואליה, ואת התהפוכות שמתרחשות עם כניסת המדיות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, וכמו כן כיצד כל אחד מאיתנו יכול לפתח גישה ביקורתית מול המסרים המגיעים אלינו באמצעות הטלוויזיה, האינטרנט והפרסומות. יום שני, 18 בינואר בשעה 21:00 | מחיר 49 שקל.
  • ליאור דיין - סדנת כתיבה - איך לכתוב את עצמי? מהי כתיבה אותנטית? עד כמה צריך ללכת רחוק בשביל לכתוב? איך מעבדים את המציאות הפרטית שלך לכתיבה מקצועית (תסריטאית או טור אישי)? מה מבדיל בין כתיבה אישית לכתיבת יומן? ומה לגבי הנזק ההיקפי של הכתיבה האישית, של אלו הקרובים אלייך שגם הם נכנסים אל תוך הטקסט האותנטי (ולא תמיד מרוצים מכך)? במפגש תקבלו את הכלים ללמוד איך "להתפשט" לחלוטין ולכתוב בצורה החשופה ביותר ממי שכבר שנים הולך עירום. יום שני, 25 בינואר בשעה 19:00 | מחיר 85 שקל
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ברברה ברזין. גיא הכט,
ברברה ברזין/גיא הכט

בעקבות הצלחת מיזם הופעות מקוונות לגיל השלישי במהלך שבוע חנוכה, תחום אזרחים וותיקים בעיריית תל-אביב-יפו בשיתוף נמל תל-אביב הפיקו סידרת הופעות מצולמות נוספת בהשתתפות אמנים וותיקים אהובים שתוכננה לשידור סמוך לפסח. עם קבלת ההחלטה על סגר, הוחלט להקדים את שידור המופעים ולהנגיש לציבור האזרחים הוותיקים את חדוות עולם התרבות במהלך תקופת הבידוד והבדידות.

בין המופעים: ששי קשת במופע המשלב סיפורים ושירים אהובים, אלי גורנשטיין שר סינטרה, שמעון פרנס במוזיקה יוונית, משה בקר בסטנד אפ מוזיקלי אינטימי, יותם כהן ואירה ברטמן במופע אופרה ועוד
המופעים יהיו זמינים לצפייה ללא תשלום, באמצעות המחשבים והטלפונים הניידים, באתר נמל תל-אביב namal.co.il , החל מיום ראשון 10.1.2021 כל השבוע ובכל שעות היממה.

המופע של משה בקר בנמל תל אביב יפו. יחצ,
משה בקר/יחצ

הגבלות הקורונה מאלצות את כולנו לחשוב מחוץ לקופסא על מנת לקיים את שגרת חיינו - חשיבה זו, הובילה אותנו לראיון הייחודי- מרתון צילום בסגר. המרתון יתבצע בצורה דיגיטלית, כל משתתף יוכלו לקחת חלק במרתון מביתו שלו - ייערך ביום שישי הקרוב (8.1) החל מהשעה 9:00 בבוקר.

במהלך המרתון, יינתנו למשתתפים 6 משימות צילום שונות, שכל צלם, ללא קשר לרמתו, יוכל לבצע באמצעות אמצעי הצילום אשר עומד לרשותו- מכשיר טלפון נייד או מצלמה מקצועית. המרתון מעניק הזדמנות מצוינת להפיג את המתח בתקופה מאתגרת זו ולאתגר את עצמנו ואת החשיבה הצילומית שלנו במסגרת תחרותית ומלמדת ומתאים לכל אדם שמתעניין בצילום ללא קשר לרמתו ולציוד שברשותו.

במסגרת המרתון יחולקו פרסים לצלמים הזוכים. התמונה הזוכה תבחר כ"מצטיינת המרתון" והזוכה בה יזכה לקופון ע"ס 700 שקל לשימוש בכל סדנא מקצועית או טיול צילום של קהילת פוטו טיפס. הזוכים בכל אחת מחמש המשימות שבחסות פוטו טיפס, יזכו בקופון הנחה ע"ס 200 ש"ח למימוש בכל סדנה או פעילות של קהילת פוטו טיפס. בנוסף, הזוכה במשימה שבחסות הפסטיבל פלאנט ערבה יזכו בלילה זוגי באמצע השבוע באחד מבתי האירוח בערבה הדרומית.

מרתון צילום. יחצ,
מרתון הצילום בסגר/יחצ

במסגרת קול קורא אשר הוציאה רשות החדשנות לתוכנית 45 "להכשרות והשמות של עובדים בהיי-טק" בהיקף של 120 מיליון שקל, נבחרה המכללה האקדמית כנרת, לצד מספר גופים נוספים, להוביל את התוכנית.

רבות דובר על ההשלכות של משבר הקורונה, ונראה כי אחרי ההשלכות הבריאותיות אשר יסתיימו בתקווה בתום ההתחסנות של כלל האוכלוסייה, יתחיל המשבר הכלכלי, אשר למצאת הפתרונות עבורו מעריכים כי יוקדשו מירב המאמצים של מקבלי ההחלטות. כבר כעת ישנה אבטלה אדירה במשק, עשרות ואף מאות אלפי ישראלים נמצאים בבתים, עם השכלה נרחבת, כידוע תחום ההיי-טק מחפש עוד עובדים לאיוש המשרות השונות שיש בענף.

תוכנית 45 באה לתת בדיוק את הפתרונות לשתי הבעיות הללו, הדרישה לכוח אדם מיומן מצד אחד והקטנת האבטלה במשק מהצד השני. לתוכנית נבחרו גופי הכשרה ומעסיקים, אחד מגופי ההכשרה הינו המכללה האקדמית כנרת, אשר במהלך ההכשרה יקחו חלק: המכללה, בית הספר ללימודי חוץ, ומרכז כנרת ליזמות וחדשנות (KIC), ובין גופי המעסיקים חברת AllJobs. כל גוף בונה תוכנית הסבה והכשרה של עד 12 שבועות למקצועות ההיי-טק השונים, ממקצועות הליבה ועד הענפים התומכים.

לפי רשות החדשנות, לתוכנית יש פוטנציאל גדול להשים אלפי עובדים חדשים בהיי-טק. ההכשרות יבוצעו על ידי גופי הכשרה ומעסיקים שהתחייבו לבצע הכשרה והשמה של הבוגרים. הדגש בבחירת הבקשות היה על אחוזי השמה גבוהים, מעורבות של המעסיקים בהגדרת תכנית ההכשרה ובביצוע התמחות מעשית. כל השמה כזו היא רווח כפול למשק, שכן העובד גם מפסיק לקבל דמי אבטלה, וגם הופך ליצרני, תורם לפריון ומשלם מס.

אמיר נבון, מנהל משאבי אנוש ובית הספר ללימודי חוץ באקדמית כנרת, ומוביל תוכנית 45 במכללה האקדמית כנרת: "להכשרות והשמות של עובדים בהיי-טק": "תוכנית 45 הינה תוכנית בעלת חשיבות לאומית רבה. משבר הקורונה פגע קשות בכלכלה, ואנחנו עדיין בריקושטים הראשונים של הפגיעה. אחת הפגיעות המשמעותיות הייתה בהגדלת אחוז האבטלה בישראל, אשר הגיע בשיא המגפה לכ-25%, כעת אנו עומדים על פי הערכות של גורמים שונים על כמיליון מובטלים במדינת ישראל. על החברה הישראלית הכוללת גם את משרדי הממשלה, הרשויות המקומיות, המגזר הפרטי, העסקי והציבורי, לעשות הכל על מנת לצמצם את כמות המובטלים ולהחזיר את המצב לקדמותו ואף יותר טוב. כולנו תקווה שנתחיל לראות תוך פרק זמן לא רב עובדים חדשים רבים בתחום ההייטק בעקבות ההשתתפות בתוכנית."

אלדד אביטן, סמנכ"ל השיווק של AllJobs, מוסיף: "כאתר שמהווה ברומטר למצב המשק מבחינת היצע וביקוש, אנו רואים את השינויים המתחוללים בשוק העבודה. ישנם תחומים שפעילותם הצטמצמה עד כמעט הופסקה וכאלו שהביקושים אליהם קטנו מאוד. כיום אנו נמצאים בשוק משתנה ויש רצון הולך וגדל של עובדים לעבוד במקצועות חיוניים ובתחומים שלא נפגעו כתוצאה מהמשבר. ההייטק הוא אחת התעשיות שהצליחה להחזיק מעמד למרות הקורונה ואין ספק שעבור רבים, תוכנית ההסבה המקצועית יכולה להיות שינוי קריירה ומקפצה קדימה ליציבות כלכלית והתפתחות עצמית ומקצועית. עם הידע שצברנו באולג'ובס, ושיתוף הפעולה עם כנרת, נדאג ליצירת המסגרת המקצועית והטובה ביותר עבור העובדים שיעברו את תהליך ההסבה. אני מאמין שזה יסייע גם לחברות עצמן, ויאפשר להן לגייס עובדים מיומנים ואיכותיים שנדרשים בשנים האחרונות."

המכללה האקדמית כנרת. יחצ,
המכללה האקדמית כנרת/יחצ

בתקופה זו של השנה אלפי תלמידות י"א ו-י"ב היו מגיעות ליריד היכרות עם השירות הלאומי-האזרחי, אך השנה לאור המגפה והגבלות הסגר, הוחלט ללכת על קונספט אחר. לא מדובר בעוד כנס זום ארוך ומשמים, אלא על יריד וירטואלי, חווייתי, אשר מרגיש כמו משחק מחשב של ממש עם קצב ועשרות פעילויות וירטואליות לאורכו.

היריד, שהוא פרי שיתוף פעולה בין הרשות לשירות לאומי-אזרחי, חמ"ד ומשרד החינוך- האגף לשירות הלאומי, נבנה ככפר וירטואלי עם כ-120 דוכנים, אולמות ומסכים. התלמידות והתלמידים יתחברו לתוך הכפר ויוכלו לסייר בין הדוכנים השונים, כאשר בכל דוכן ישנו סרטון המסביר על הפעילות של בנות השירות באותו ארגון המפעיל שירות לאומי החל בבתי חולים, חינוך, רווחה ועד ארגונים מסווגים ביותר שהבנות משרתות בהם בתפקידים משמעותיים, בנוסף יתקיים מתחם של VOD ובוהרצאות מעוררות השראה, הקרנת סרטונים מהשירות הלאומי-אזרחי, פאנלים של מידע וראיונות עם מובילי דעה מהתחום. . במופע הסיום של היריד יתקיים באולם המרכזי ובו מיצגים מרהיבים, הופעות של להקת שלווה, יובל דיין ועקיבא.... ועוד הפתעות מגוונות ורבות.

בשונה מהירידים הפיזיים בשנים הקודמות, ליריד הוירטואלי אשר מתקיים השנה ישנם מספר יתרונות, בין היתר: היצע רחב יותר של ארגונים מפעילים (120 דוכנים שונים), היצע זה מתאפשר הודות לקלות הלוגיסטית עבור המפעילים. בנוסף לכך קיימת אופציה לתלמידים לסמן ולשמור במועדפים את המקומות שעניינו אותם במיוחד, ועל ידי כך לייצר לעצמם רשימה מסודרת בסופו של היריד. חשוב לא פחות, לצד הוירטואליות של היריד נשמר גם הקשר הישיר והאישי, תלמיד או תלמידה שמעוניינים ליצור קשר ולקבל מידע נוסף ולהפגש עם הגוף המפעיל יוכלו ליצור קשר ביריד ולהמשיך את התהליך לאחר מכן. בנוסף לכך, כבר עכשיו מועמדות ומועמדים יכולים למלא שאלון אישי, אשר מסייע לכוון למקומות שירות רלוונטיים על סמך התשובות הניתנות בו.

היריד הוירטואלי יתקיים בין התאריכים 12-13.1.2021 בין השעות 9:00-15:00, בהשתתפות: שר החינוך יואב גלנט ושר ההתיישבות צחי הנגבי, בנוסף ישתתפו ראובן פינסקי מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, עמית אדרי מנכ"ל משרד החינוך, והאחראי על אגף שירות לאומי במשרד החינוך דוד פלבר.

ראובן פנסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי: "שלל אתגרים עמדו במהלך השנה האחרונה בפני הרשות לשירות לאומי-אזרחי ומתנדביה. אתגר נוסף שהתווסף השנה הוא קיומו של יריד השירות הלאומי-אזרחי השנתי שלנו, שהפך מזמן למסורת. החלטנו לקיים אותו בצורה מקוונת, אך בשונה מכנסים ואירועים רבים שנערכים בזום, החלטנו להשקיע ולהפוך את היריד הדיגיטלי לחווייתי לא פחות ואולי אף יותר מזה המתרחש במציאות. השנה התלמידות והתלמידים אשר ניצבים לקראת השירות הלאומי יתרשמו, ישמעו, ירגישו ויחוו את השירות הלאומי כמו שלא חוו מעולם. אנו מזמינים את המועמדים להשתלב בשירות לאומי-אזרחי עם משמעות, לצמוח ולהתפתח יחד איתנו. זו גם הזדמנות שלנו להוקיר את 18,000 מתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי בכל מקום ואתר, להצדיע לפועלם ולתת חשיפה לפעילות המדהימה אותה הם עושים לחיזוק החוסן החברתי של אזרחי ישראל".

seperator

יוזמות ותרומות

חברת צוות 3 וקניון עזריאלי אילון העניקו שי ותעודת הוקרה לשומר שלום מקצפלישווילי על תרומתו לאיתור טבעת נישואין של אחת מלקוחות הקניון. הטבעת שלה החליקה אל ניקוז הכיור בשירותים, אך איש האחזקה בקניון פירק אותו ואיתר את האבדה. "העובדים המסורים בעלי לב חם ואכפתי התמסרו בכל מאודם כדי לעזור לי למצוא את אבדתי", כתבה האישה בפוסט נרגש.

הוקרה לשומר בעזריאלי איילון. יחצ,
כל הכבוד. שלום מקצפלישווילי/יחצ

מציאות הסגר והבדידות שמוכרים לנו כל כך מהשנה האחרונה, חוזרת אלינו בפעם השלישית. דווקא עכשיו,
כשרבים מאתנו עובדים מהבית, זה הזמן למפגש חברתי ומגבש, גם אם זה מרחוק. הכירו את "מתבוננים יחד" פעילות לארגונים מבית "מהותי", המאפשרת לחברות להקדיש זמן לגיבוש ולחיבור בין העובדים, גם בזמן הסגר, מהמשרד או בעבודה מהבית.

מה בפעילות? בעזרת שאלות התבוננות ואפליקציה ייחודית, המשתתפים בתכנית בונים לוח השראה אישי שמפנה את תשומת הלב פנימה - אל עבר הרגשות והשאיפות שלהם כאנשים וכעובדים שיתוף הלוחות מעמיק את השיח הבין אישי ויוצר מפגש מקרב בין החברים לצוות, אפילו בזום. "מתבוננים יחד" מזמינה אתכם לעצור את המשימות והמטלות ולאפשר לעובדים להקדיש זמן לעצמם. ניתן להעביר את הפעילות באווירה שהכי נוחה לצוות, בהנחיה עצמית. אין צורך בהכנה מוקדמת - ערכת הפעילות כוללת הכל, אפילו טיפים להנחיה. הערכה מתאימה לעד 20 משתתפים. ניתן לרכוש אותה כאן.

מהותי פעילות ארגונים. יחצ,
מהותי/יחצ

עמותת "יוביל'ה" בשיתוף ועד הישוב של תעוז, מועצה אזורית מטה יהודה ומתנדבים ממכינת ערבה עין יהב, שיפצו וצבעו השבוע את גן הילדים "רימון" בתעוז. היוזמה הינה של מקימת עמותת יוביל'ה, אורלי טל, אימו של יובי שנפטר ממחלת הסרטן לפני כ-3 שנים.

"ליובי היה חשוב להפיץ אור לסובבים אותו וככה עשה עד יומו האחרון", סיפרה אורלי, "לאחר מותו קיבלתי החלטה והקמתי ביחד עם אנשים טובים את עמותת 'יוביל'ה', שמטרתה לעשות טוב לקהילת מטה יהודה ולהמשיך את דרכו של יובי. השבוע יובי ז"ל היה אמור להיות בן 22, אנחנו בחרנו ביום הולדתו, כמשפחה, ללכת להתנדב ולשפץ את גן ילדים 'רימון' יחד עם מכינת ערבה עין יהב, (המכינה של נעה, אחותו של יובי) עם הצוות המופלא של ועד היישוב והמועצה האזורית מטה יהודה. יחד יצרנו, צבענו, בנינו, שתלנו ובעיקר הייתה אנרגיה מדהימה של אהבת חינם ונתינה ללא תנאים. תודה לכל העוסקים בדבר".

גן ילדים בתעוז. יחצ,
משפצים את גן הילדים בתעוז/יחצ

הארגון הפילנתרופי JNF UK, אשר חרת על דגלו את העמקת הקשר בין יהודים באנגליה לישראל ובדגש על הפריפריה, ערך תחרות עיצובים בקרב תלמידי בתי ספר יהודיים ברחבי בריטניה. מתוך עשרות העיצובים נבחרו 3 שהודפסו על המסכות המחולקות בימים אלה ב-3 בתי ספר, נעם בבני דקלים, אלי כהן בקרית מלאכי וגבים בבאר שבע אשר בהם תומך הארגון. את המסכות מעטרים ציורים וכתובות בעברית ואנגלית.

דן שפירא, נציג JNF UK בישראל: "חלוקת המסכות מעמיקה את הקשר בין הקהילות ומדגימה כיצד דווקא בימי קורונה, הקהילות דואגות עוד יותר אחת לשנייה. חשוב לנו לדאוג לא רק לקשר בין הקהילות, אלא גם לבריאות".

ישראל יוקל, מנהל בית הספר נעם בבני דקלים שקיבלו מסכות: "שמחנו לקבל את המסכות ולמרות העובדה שהן מסתירות את פני התלמידים, אנו חשים שכך נצליח להסיר את המסכות ולחזק את הקשר בין הקהילות. בסופו של יום, הדאגה ההדדית גם ממרחק אלפי קילומטרים היא זו שעושה את כל ההבדל".

מסכות נגד קורונה. יחצ,
המסכות המחולקות לתלמידים/יחצ

דיירי משען זכו לתמיכה מילדי באבלס שהגיעו לתמוך בדיירי הדיור המוגן של משען במסר של אהבה וחיבוק מרחוק עם הסיסמא "סבוש וסבתוש אנחנו איתכם". ליטל סמדג'ה ליוותה אותם בביקור.

באבלס, אתר לבגדי ילדים, מאמץ את דיירי הדיור המוגן של משען ומעביר מסר לחיזוק ותמיכה בסבא וסבתא שלא יכולים להיפגש עם הנכדים. הילדים הפריחו בלונים מהחצר עם הסיסמא "סבוש וסבתוש אנחנו איתכם" להעלאת המורל של דיירי משען עם מסר של אהבה בשם הילדים של כולנו וגם חילקו ציורים שהכינו לדיירים.

ילדי באבלס למען משען. יחצ,
ליטל סמדג'ה עם ילדי באבלס/יחצ

המעצב דרור קונטנטו משתף פעולה עם איגי, ארגון הלהט"ב הגדול ביותר בישראל, בפרויקט מעורר השראה עם קולקציית השפם של המדינה, חולצות המעטרות את סימן ההיכר של המעצב. הרווחים מהמכירות ילכו לתרומה לאיגי. ניתן להשיג ב-www.kontento-online.com, מחיר החולצה 119 שקלים. טלפון לבירורים: 054-7546519.

דרור קונטנטו , בן 34 , התפרסם כשעיצב לשרה מירי רגב את שמלת השטיח האדום הראשונה המפורסמת בפסטיבל קאן .סיפורו המרתק של דרור קונטנטו מילד חרדי בישיבה, צעיר שהתחתן ואב לילדה, החליט בגילאי העשרים המוקדמות שלו לעזוב את הדת, לחזור בשאלה ולצאת מהארון. ההשראות לעיצוביו וכתב ידו של המעצב מגוללים את סיפור חייו ובאים לידי ביטוי בכל אחד מעיצוביו. עם הקמת הסטודיו שלו יצא להגשים את כל החלומות שלו מהצנועים ועד הפרועים ביותר שאפשר לדמיין. קונטנטו לא חוסך במילים, הוא דמות מסקרנת ודעתנית, ידוע גם כאחד "שלא עושה חשבון" ואומר את כל שעל ליבו. הוא הפך לאחד המעצבים הצבעוניים והבולטים בישראל. כוכב קבוע בשבוע האופנה הישראלי בהפקתו של מוטי רייף, בין לקוחותיו המפורסמות: נטלי דדון, נסרין, ניקול ראידמן, נטע ברזילי, ריקי בן ארי, מורן אטיאס, שני אטיאס, לאה שנירר, מיכל אנסקי, הגברת שרה נתניהו , השרה מירי רגב , אחווה סיטבון, דנה זרמון, הילה סעדה, ריי שגב, שמחה גואטה, הזמרת דקלה, אגם בוחבוט, לירון רביבו, טיילור מלכוב, גלי עטרי, אושר סלים, עדן פינס ונוספות.

דרור קונטנטו. יחצ,
סימן ההיכר. החולצה המשופמת של דרור קונטנטו/יחצ

הפארק למחזור וחינוך סביבתי דודאים בנגב מתאים את עצמו לתקופת הקורונה וביום שני הקרוב (11/1) יקיים סיור וירטואלי ראשון מסוגו בעקבות שקיות האשפה. הסיור הוא למעשה מסע לימודי מרתק בו המשתתפים יזכו להכיר את אתר דודאים מקרוב, להבין שאלות חשובות כמו מה עושים עם הפסולת לאחר שנזרקת לפח, כיצד מטפלים בה ועובדות מרתקות על כל נושא המחזור בארץ ובעולם. ניתן להירשם לסיור דרך עמוד הפייסבוק של הפארק למחזור וחינוך סביבתי דודאים בנגב

אתר דודאים. חזי נקש,
פארק הדודאים/חזי נקש

יו"ר קופת חולים כללית יוחנן לוקר הגיע ביום שני לביקור במתחם החיסונים של קופת חולים כללית אשר הוקם בקניון שער הצפון, ובו התחסנו עד כה אלפים מתושבי הצפון. כזכור, הנהלת קניון שער הצפון תרמה את שטחי הקניון תוך הסבתם למתחם חיסונים על מנת להקל על העומס הרב שנוצר בקופות החולים ובמרכזים הרפואיים באזור הקריות, דבר שהוביל להמתנה ארוכה ולקושי בזימון חיסונים.

המתחם, אשר פועל במהלך כל ימות השבוע (מלבד שבת) ונפתח בראשון שעבר (27/12), הוכתר כהצלחה בזכות מקומו הנגיש אשר תרם לאוכלוסיית האזור ליהנות מתנאים נוחים בדרכם לחיסון: שפע מקומות חניה, מעליות, שירות ממוחשב, מערכת כריזה ועוד, ותורם בכך לא רק להאצת מהלך החיסונים - אלא גם מאפשר להנגיש את מתן החיסון לסובלים ממוגבלויות.

"לאחר שנה לא פשוטה, קניון שער הצפון שמח ונרגש לקחת חלק בגל החדשות הטובות המבשרות כי ישראל מובילה בעולם במספר החיסונים לנפש. זוהי זכות בשבילנו לקחת חלק במאמץ לאומי זה", אמר דותן שלום מנכ"ל קניון שער הצפון בסיכום הביקור.

ביקור יור כללית יוחנן לוקר בקניון שער הצפון עם דותן שלום מנכל קניון שער הצפון ומנהל המחוז רונן נודלמן צילום דור חורש. יחצ,
ביקור יור כללית יוחנן לוקר בקניון שער הצפון עם דותן שלום, מנכ"ל קניון שער הצפון, ומנהל המחוז רונן נודלמן/יחצ

חברות וטכנולוגיה

בזמן שיש כאלו שהספידו לאחרונה את עתיד מתחמי העבודה המשותפים - מצד רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place ממשיכים לשמור על אופטימיות גם בפיתחה של שנת 2021 תוך יצירה מתמדת של פתרונות יצירתיים עבור הממברים במתחמים השונים גם בתקופת הסגר הנוכחי. הרשת מציעה התנסות יומית (בתיאום מראש) ללא כל עלות ובהתאם להנחיות וכמו כן אפשרות של מנוי לשלושה ימים בשבוע ומעלה. מכך נובע כי החברות ישלמו אך ורק על הימים בהם העובדים ישתמשו במשרדים לפי סנכרון מבעוד מועד. סיטואציה אשר יוצרת עבור אלו, חיסכון כלכלי של עד 40% בשבוע וזו על פי בחירת החברה. בסופו של דבר יוצא מצב שבו משלמים רק על הזמן שמשתמשים במשרדים.

מגיפת הקורונה גרמה לשינוי משמעותי בסביבת העבודה של עובדים רבים ברחבי הארץ וגמישות מחשבתית זו מעניקה פתרון לחברות אשר מעסיקות את עובדיהן במודל ההיברידי שמשלב בין עבודה ממתחמי העבודה המשותפים ועבודה מהבית, וזאת על ידי רוטציה שמאזנת חזרה לשגרת עבודה תקינה בימי הקורונה.

רומן לוי, מנכ"ל ומייסד שותף ברשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place: "התקופה הנוכחית מחייבת את כלל המשק במציאת פתרונות יצירתיים, יחודיים ונועזים. כחלק בלתי נפרד מחדשנותה של רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place - חוזה ההצטרפות הגמיש מהווה פתרון חברתי וכלכלי כאחד - לחברות, יזמים ואנשי עסקים רבים אשר זקוקים למענה אידיאלי בשעת משבר זו. אין לי ספק כי שנת 2021 תביא לפריחה מחודשת של מתחמי העבודה המשותפים. חברות רבות הבינו כי המציאות מחייבת להעניק לעובדים סביבה אידיאלית שקיימת בה תחושה של קהילתיות שהייתה כה חסרה מאז פרוץ נגיף הקורונה ".

רומן לוי. יחצ,
רומן לוי/יחצ

בעקבות הפירסומים בתקשורת על ההתייקרות הגורפת של כמעט כל קטגוריות מוצרי החשמל החל מתחילת שבוע הבא, מועדון הצרכנות "שלך" ו"שלך לגמלאי" בהובלת המנכל"ית הילה קניסטר בר דויד החליטו לעשות מעשה ולצאת בשיתוף פעולה עם רשת "טרקלין חשמל" באתר הסחר, בהטבה מיוחדת לחברי המועדון לימים חמישי ושישי הקרובים. הנחה גורפת של 10% לרכישה באתר כולל כפל מבצעים והנחות. ההנחה תקפה על כל הקטגוריות ממש יומיים לפני שכל המחירים מתייקרים לצרכן.

הילה קניסטר בר דויד: "מועדון הצרכנות 'שלך' שם לו למטרה להוזיל ולהקל את יוקר המחייה ולתת מענה ותגובה מהירה למציאות היום יומית המשתנה. כפי שפורסם בתקשורת החל משבוע הבא מוצרי החשמל מתייקרים בעשרות אחוזים מוצרים המהווים בסיס קיומי, ולכן חשוב לנו לתת מענה מידי".

הילה קניסטר בר דוד. יחצ,
הילה קניסטר בר דוד/יחצ

קמעונאות

רשת טיב טעם תצא עם תחילת השנה האזרחית החדשה: 2021, בחגיגת בריאות תחת הסלוגן 'פותחים שנה בריאה בטיב טעם - תעשו RESTART לגוף ולנפש'.

החגיגה תכלול מבצעי בריאות לחברי מועדון על מגוון רחב של מוצרים מובילים, לדוגמא: משקה וויטריז אורז שקדים/אורז/ש.שועל 3 יחידות ב-30 שקל בלבד, פסטה ללא גלוטן "ברילה" השני ב-50% הנחה, מוצרי ניקוי אקולוגיים "אקופרנד" השני ב-50% הנחה, טופו "וילר" 300 גרם ב 8.90 שקל, מגוון פירות וירקות קפואים "סנפרוסט" השני ב-50% הנחה, מגוון תחליפי גבינה וממרח חמאה "וגה" השני ב-50% הנחה, מגוון פירות יבשים אורגניים "הרדוף" השני ב-50% הנחה, פרימור מיץ אשכולית אדומה/תפוזים סחוט 1 ל' 2 ב-20 שקל בלבד ועוד.

בנוסף, במחלקות הבריאות 'עדן טבע' שבסניפי טיב טעם ייערך מבצע לחברי מועדון - 50% הנחה על הפריט השני בקניית וויטמינים ותוספי תזונה (הזול מבין השניים).

מחלקות "עדן טבע" קיימים בסניפי טיב טעם: אשדוד, אשקלון, באר שבע, הרצליה, נתניה, חוצות המפרץ, ראשל"צ מזרח, רמת החייל, רחובות וקיסריה.

כמו כן לקראת חג ט"ו בשבט יערך בטיב טעם מבצע על מגוון פירות יבשים ופיצוחים ארוזים - מוצר שני ב-50% הנחה לחברי מועדון.

המבצעים יערכו בכל סניפי טיב טעם ובאתר טיב טעם בקליק החל מה 11.1 עד 14.2.

מחלקת עדן טבע בטיב טעם. יורי אבקו,
מחלקת עדן טבע בטיב טעם/יורי אבקו

חברת 'סולתם' ((Soltam מתרחבת ופותחת שני סניפים נוספים ברחבי הארץ: ראש העין ופתח תקווה. פתיחת הסניפים מהווה חלק מהמהלך האסטרטגי של הרשת לשפץ ולהרחיב סניפים קיימים, להתרחב משמעותית ולהכפיל את מספר הסניפים תוך כ-5 שנים.

החנויות החדשות ממוקמות במקומות מרכזיים: פתח תקווה בקניון סירקין (מקבוצת מליסרון) משתרעת על פני 75 מ"ר, ראש העין, מרכז מסחרי לב טל מקבוצת סלע קפיטל משתרעת על פני 80 מ"ר והן מציעות מאות מוצרים איכותיים וחדשנים למטבח הביתי.

ישראל מאיו, מנכ"ל משותף בסולתם מוסר: "פתיחת החנויות החדשות הינן חלק מההתפתחות של סולתם בשנים האחרונות. התפתחות שבאה לביטוי בהרחבת מגוון המוצרים, ובהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם על מנת לשמור על איכות המוצרים כמיטב המסורת של החברה".

מיטל רובין מנהלת השיווק של סולתם: "החנויות החדשות מעוצבות מתוך מחשבה להעניק חלל בוטיקי, המשדר אהבה לבישול ולכל חובבי הבישול והאירוח מוצע מגוון רחב של כלי בישול ואפייה מתקדמים ואיכותיים לצד מבצעים מיוחדים המגיעים לעד כ-60% הנחה".

סולתם מתרחבת. יחצ,
סולתם מתרחבת/יחצ

מותגים

רשת ג'מבו סטוק משיקה ליין עם כיתובים שונים ומגוונים על ספלים ומרקיות המתאימים לעונת החורף הקרה. ליין הכיתובים החדש מתווסף לקטגוריית הכלים למטבח הרחבה שמציעה הרשת, וכולל כיתובים שונים ומגוונים שכל אחד ואחת יוכלו להתחבר כמו: "מקוחה", "שימדורה", "אלבי", "קפה זה החיים", "למבינים בלבד", "אוכל לא אוהבים, אוכל אוכלים", ועוד.

לדברי רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל ג'מבו סטוק: "הרשת חרטה על דגלה לאפשר לצרכנים לרכוש את המוצרים האיכותיים והטרנדיים ביותר במחירים הטובים והנגישים ביותר. זיהינו טרנד חדש בישראל של כיתובים מגניבים על ספלים ועל מרקיות ומיד יצרנו את הליין החדש על מנת לענות על טרנד זה".

מחיר: 5.90 שקל ליחידה.

ספל של ג'מבו סטוק. יחצ,
ספל של ג'מבו סטוק/יחצ

חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להשיק בישראל ''Beluga Noble Winter, מהדורת חורף מיוחדת ומופלאה של וודקה בלוגה השואבת השראה מנופים מושלגים ועוצרי נשימה מהמרהיבים בעולם. מהדורת החורף Beluga Noble Winter בעלת סגנון עיצובי אסתטי הלקוח מעולמות עיצוב הפנים ומתאפיינת בצורות גיאומטרית מסוגננות, נועזות ומודרניות בזהב וכסף.

בקבוקי מהדורת Beluga Noble Winter מכילים את הנוזל המוכר והאהוב של בלוגה נובל, תזקיק מאלט מובחר בשילוב מים ארטזיים מהמעיינות הטהורים בסיביר, העוברים הליך סינון מוקפד ביותר ותקופת חיתון למשך 30 יום.

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק ליטר: 155 שקל.

וודקה בלוגה מהדורת חורף. יחצ,
וודקה בלוגה מהדורת חורף/יחצ

מותג התה והחליטות פומפדור ( POMPADOUR) מציע לחורף 2021 תה שמקורו בהודו שבמזרח והוא ידוע בטעמו העשיר והמענג ובתערובת התבלינים המעניקה לו את הארומה הייחודית : צ'אי מסאלה.

צ'אי מסאלה של פומפדור הוא חליטה המכילה תערובת תבלינים שנחשבים "מחממים" וכוללת: קינמון, עולש, ג'ינג'ר, הל, עלי פטל שחור מתוקים, ציפורן, פלפל שחור ותה שחור, המשולבים במינונים מדוייקים ליצירת הטעם הייחודי, העוצמתי.

צ'אי מסאלה של פומפדור עשוי מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: תה עשיר בטעם באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

בכל מארז 20 שקיקים *1.75 גרם = 35 גרם משקל נטו. כשרות: פרווה למהדרין, בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר בני ברק באישור הרבנות הראשית לישראל. מחיר מומלץ לצרכן: 11.90-16.90 שקל.

צ'אי מסאלה פומפדור. ShutterStock
צ'אי מסאלה פומפדור/ShutterStock

רשת טיב טעם תצא עם תחילת השנה האזרחית החדשה: 2021, בחגיגת בריאות תחת הסלוגן 'פותחים שנה בריאה בטיב טעם - תעשו RESTART לגוף ולנפש'.

החגיגה תכלול מבצעי בריאות לחברי מועדון על מגוון רחב של מוצרים מובילים, לדוגמא: משקה וויטריז אורז שקדים/אורז/ש.שועל 3 יח ב-30 ₪ בלבד, פסטה ללא גלוטן "ברילה" השני ב-50% הנחה, מוצרי ניקוי אקולוגיים "אקופרנד" השני ב-50% הנחה, טופו "וילר" 300 גר' ב-8.90 שקל, מגוון פירות וירקות קפואים "סנפרוסט" השני ב-50% הנחה, מגוון תחליפי גבינה וממרח חמאה "וגה" השני ב-50% הנחה, מגוון פירות יבשים אורגניים "הרדוף" השני ב-50% הנחה, פרימור מיץ אשכולית אדומה/תפוזים סחוט 1 ל' 2 ב-20 aek בלבד ועוד...

בנוסף, במחלקות הבריאות 'עדן טבע' שבסניפי טיב טעם ייערך מבצע לחברי מועדון - 50% הנחה על הפריט השני בקניית וויטמינים ותוספי תזונה (הזול מבין השניים).

מחלקות "עדן טבע" קיימים בסניפי טיב טעם: אשדוד, אשקלון, באר שבע, הרצליה, נתניה, חוצות המפרץ, ראשל"צ מזרח, רמת החייל, רחובות וקיסריה.

כמו כן לקראת חג ט"ו בשבט יערך בטיב טעם מבצע על מגוון פירות יבשים ופיצוחים ארוזים - מוצר שני ב-50% הנחה לחברי מועדון.

המבצעים ייערכו בכל סניפי טיב טעם ובאתר טיב טעם בקליק החל מה 11.1 עד 14.2.

seperator

מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב), של חברת אורגניקזון, המתמחה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגניים משיק לראשונה קולקציית ייעודית לרשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן".

הקולקציה לרשת ניצת הדודבדבן כוללת 3 מוצרים: סבון גוף, שמפו ומרכך, המשווקים בגודל 400 מ"ל.
כל מוצרי הקולקציה מתאימים לכל סוגי השיער והעור ומכילים תמציות אורגניות של במבוק יסמין ותה ירוק ואינם מכילים SLS, פראבנים ופטרוכימיקלים. באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית.

הקולקציה מתאפיינת ברכיבים אורגניים ייחודיים שנבחרו כמייצגים את תפיסת העולם ההוליסטית של רשת ניצת הדובדבן: במבוק כסמל לאקולוגיה ואיכות סביבה, תה ירוק- כסמל למזון בריא ורפואה אלטרנטיבית ויסמין כסמל ליופי וניחוח. גם בקבוקי המוצרים קיבלו עיצוב מיוחד, בנוסף לעיצובי הפטרנס של במבוק, עלי תה ירוק ופרחי היסמין, ניתן למצוא על הבקבוק הדפסים של דובדבנים כהומאג' וקריצה לשם הרשת "ניצת הדובדבן".

"ניצת הדובדבן" היא אחת מרשתות הטבע המוכרות והמובילות בישראל ומונה 19 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מתמחה במוצרי מזון טבעיים ואורגניים, תוספי תזונה, קוסמטיקה טבעית ובדומה למותג ecoLove שמים דגש על טיפוח אורח חיים בריא הכולל תזונה בריאה ומאוזנת וכן אקולוגיה כדרך חיים.

המוצרים ישווקו במחירים נגישים לצרכן: 19.90 שקל לכל מוצר בגודל: 400 מ"ל

את המוצרים ניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן" ובאתר האינטרנט: https://bit.ly/3h7nMrb

אקו לאב. יחצ,
אקו לאב/יחצ

רשת אירוקה, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מכריזה על סייל לתקופת הסגר.
במהלך הסגר פועלת אירוקה עם 18 חנויות פתוחות מתוך 61 חנויות הרשת, לצד אתר אינטרנט המציג מגוון עשיר של מותגים ומחירים. במסגרת המבצע: עד 50% הנחה על כל משקפי השמש של המותגים המובילים לנשים ולגברים. המבצע כולל משקפי שמש של המותגים מובילים וביניהם: פנדי, מארק ג'יקובס, גסס, גאנט, ודיוויד בקהאם.

מחירי מבצע לדוגמא ברשת אירוקה: גאנט החל מ 400 ₪ בלבד, פנדי החל מ-500 שקל בלבד, מארק ג'יקובס החל מ- 400 שקל, גסס החל מ- 250 שקל, דיוויד בקהאם החל מ- 400 שקל.

המבצע בתוקף עד 31.1.

מבצע אירוקה. גיל חיון,
משקפי אירוקה/גיל חיון

המותג המוביל והוותיק LACOSTE קיים למעלה מ- 85 שנה, במהלכם גילם סגנון וגישה ייחודיים מאוד. מותג הבישום לקוסט משיק בושם חדש ועדכני לגבר MATCH POINT בהשקה נועזת המשלבת בתוכה את עולמות הספורט והחיים העירוניים, תעוזה וחופש להיות מי שאתם באמת, ולדחוף את עצמכם צעד נוסף קדמה.

הבושם החדש edt MATCH POINT, מבטא מצב בו לשחקן המוביל את המשחק חסרה רק נקודה אחת על מנת לנצח את המשחק בטניס, וכזה הוא הבושם החדש מבית לקוסט - הנגיעה החסרה שלך לנצח את היום. הבושם match point edt לגבר הוא ניחוח רענן וארומאטי. הוא נפתח עם כל הזוהר של ניחוחות שמן הויטיבר , הבזיל וגאנציאנה. אקורד חם ורב פנים בהשראת הניחוח של מגרשי הטניס, המתגלה מבין התווים הזוהרים עם אנרגיה טהורה ואותנטית.

בקבוק הבושם מעוצב כולו מעולם הטניס, החל מהפקק שנראה כמו ידית מחבט הטניס ובחלק התחתון מסתתר קיעור של צורת ראש המחבט. משחק הטניס הוא משחק מסוגנן ואלגנטי, שהניצחון בו הושג באופן הוגן ומגלם את הרוח הניתנת מיד לזיהוי של הביטחון העצמי השופע הצרפתי. הרוח הטהורה של לקוסט.

לקוסט MATCH POINT מ"ל 100 מ"ל, מחיר: 249 שקל, ניתן להשיג: בסניפי ובאתר סופר פארם און ליין

לקוסט מץ' פוינט בושם גברים. יחצ,
הנגיעה החסרה. לקוסט מץ' פוינט/יחצ

HUGO MAN יוצאים בעידן חדש ומשיקים עיצוב עדכני לבקבוק האייקוני בקמפיין נועז המציג את השאלה: אני הוגו ... האם אתה? ההשקה המחודשת של HUGO MAN נשענת על ערכי המותג המרכזיים של חופשיות, אינדיבידואליות ,ביטוי עצמי והאומץ להתבלט ולהעז , להיות שונה. הקמפיין בכיכובו של שגריר HUGO העולמי, המוסיקאי ליאם פיין/

את בקבוק הזכוכית השקוף של HUGO MAN ניתן לזהות באופן מיידי, העיצוב החדש משלב את לוגו HUGO בגדול. בקבוק הבושם מונח בקופסת מט המיוצרת מקרטון 98% המכיל נייר ממוחזר. הניחוח מקורי, מודרני ומכני. קומפוזיציה ארומטית-פירותית שנוצרה בשנת 1995 ולוכדת גבריות נוטלת סיכונים, ספונטנית ונועזת שקובעת את סדר היום כמו היום שהושק. HUGO MAN מרענן וממריץ בעל ניחוח המעורר אמון ודורש פעולה באותה מידה עם תווים עליונים ממריצים של תפוח ירוק פריך, תווים ארומטיים ועץ בלזם.

הוגו מן. יחצ,
הוגו מן/יחצ

יובש בכפות הרגליים הינה תופעה מוכרת בקרב נשים וגברים רבים שסובלים מעור קשה, סדוק ומחוספס בכפות הרגליים, מה שהופך למטרד הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פיזית.

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת יו-לקטין, הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש, ומשיקה קרם כף רגל טיפולי Extra. התכשיר מיועד לטיפול בעור יבש, מעובה ומחוספס במיוחד ומסייע בשמירה על היגיינת כף הרגל ובמניעת ריחות גוף רעים.

התכשיר החדש מעניק לחות ל- 48 שעות, עבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו לעור רגיש, ללא פראבנים, SLS ו-SLES. שימוש יומיומי ישמור על העור רך, יסייע במניעת סדקים וישפר את מרקם העור ומראהו.

תכולה: 150 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 שקל, ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

יו לקטין. יחצ ד"ר פישר,
יו לקטין/יחצ ד"ר פישר

לקראת עונת הגלידות 2021 חברת "בן & ג'ריס" לא מפסיקה להפתיע ולחדש ומשיקה 3 מוצרים: תוספות מחוץ לגלידה, גלידה חדשה וגלידה חדשה ישנה.

לראשונה בתולדות בן & ג'ריס, החברה משיקה אריזת צ'אנקים של בצק עוגיות שוקולד צ'יפס ללא הגלידה. למרות שזה די ברור, החברה מוצאת לנכון להדגיש שהפעם זו עוד לא גלידה חדשה אלא חגיגת לאוהבי צ'אנקים. "לפעמים כולנו חופרים בפינט גלידה ומחפשים בטירוף רק את התוספות ולכן הוחלט בחברת "בן & ג'ריס" לייצר אריזות מלאות בצ'אנקים".

בצק לא אפוי הפך לתופעה עולמית ובשנת 1984 "בן & ג'ריס" הייתה החברה האמריקאית הראשונה שהכניסה חתיכות גדולות של בצק עוגיות שוקולד צ'יפס לתוך הגלידה. היום הטעם בצק עוגיות הפך להיות מספר 1 האהוב בעולם. הלקוחות יוכלו לפזר את הצ'אנקים על הגלידה, לנשנש אותם מול הטלוויזיה או לאכול אותם ישירות מהשקית בדרך הביתה מהסופר. הבצק בטוח לאכילה כיוון שיוצר עם ביצים מפוסטרות וקמח שעבר חימום. אריזות הצ'אנקים של בצק עוגיות משווקות ברשתות משווקות ובחנויות המפעל. משקל אריזת החטיף - 227 גרם. מחיר מומלץ לצרכן 22.90 שקל.

לאחרונה ערכה בן & ג'ריס קמפיין בקרב עשרות אלפי מעריצים בישראל לבחירת טעם גלידה שיצרה בעבר במטרה להחזיר אותו לחיים (מבית הקברות של "בן & ג'ריס") והטעם שנבחר הינו גלידת צ'רי גרסיה, אחד מטעמי הגלידה הוותיקים ואהובים של "בן & ג'ריס" שהושק לראשונה בארה"ב בשנת 1987 כמחווה לסולן הגרייטפול דד אדי גרסיה טעם שנחשב לאחד מהטעמים אהובים הפופולריים של החברה. צ'רי גרסיה הינה גלידת שמנת משובחת מכילה דובדבנים וחתיכות פאדג'.

טעם נוסף הינו Gimme S'more - גלידת מרשמלו עם פירורי עוגיות חתיכות פאדג' בטעם שוקולד.
גלידה זו כוללת מרשמלו מופלא עם פירורי עוגיות ושוקולד, גלידה עשירה בטעמים וקרמית ותשווק במהדורה מוגבלת. מחווה טעימה לערביי בילוי סביב המדורה עם חברים, סמורס הוא ממתק פופולארי שאוכלים סביב המדורה במקור מארה"ב.. יש לו גרסאות שונות שהתפתחו עם הזמן, הוא למעשה סנדוויץ של מרשמלו צלוי עם שוקולד בין שני ביסקוויטים. מקור השם S'mores הוא קיצור של הביטוי "Some More", שפירושו בעברית "עוד". הטעם הגלידה החדש של בן & ג'ריס Gimme S'more הוא טעים כמו הדבר האמיתי, גלידת מרשמלו עם פירורי עוגיות, חתיכות פאדג' ופירורי עוגיות בטעם שוקולד.עם פיינט ביד תוכלו לדלג על השירה סביב המדורה וללכת ישר על כל הטוב המהנה הזה. לכן, כמו בכל פיינט של גלידה בן & ג'ריס, הרכיבים עשויים ללא שינוי גנטי, ועם רכיבים באישור סחר הוגן. בדומה גם אתם במהרה, ברגע שתטעמו את הטעם המופלא, לא תוכלו להפסיק לבקש "תנו לי עוד", Gimme S'more.

אבי זינגר מנכ"ל החברה בישראל: "שוק הגלידה הולך יותר ויותר לכיוון הפרמיום ואנחנו כגלידה האיכותית ביותר מובילים אותו, לכולם ברור שהצרכנים מחפשים איכות ולכן הרבה חברות גלידה היום מנסים לצאת עם מוצרים טובים יותר, אבל הסיבות שהצרכנים אוהבים אותנו הם לא רק המוצר אלה גם ערכי המוצר, שזה 100% טבעי, חומרי גלם האיכותיים ביותר שלא עברו שינויים גנטיים והם באישור ארגון סחר הוגן העולמי והמשימה החברתית שלנו. אנחנו מאוד מחוברים וקשובים ללקוחות שלנו ומשתדלים להיענות לרצונות שלהם, והם מבינים ומעריכים את זה. שלושת המוצרים החדשים הם תשובה לבקשות שאנחנו מקבלים, להחזיר את הצ'רי, לאכול רק הבצק עוגיות שבגלידה ולייצר טעם עם מרשמלו".

בן אנד ג'ריס צ'אנקים. יחצ,
צ'אנקים בלי הגלידה. איזה אושר/יחצ

סדרת הטיפוח גולד פרימיום הינה סדרת האנטי-אייג'ינג הנמכרת ביותר של ג'ייד. הסדרה היוקרתית מתבססת על מיטב המדע והטכנולגיה השוויצרים ונועדה לסייע במאבק ברפיון העור בעזרת קומפלקס ה - LiftoPeptide, אשר הוכח כמשפר את מוצקות העור, מטפל ברפיון ומפחית הופעת קמטי הבעה להשבת הזוהר הטבעי לעור.

בימים אלו מרחיב המותג את הצע המוצרים בסדרה ומשיק - DOUBLE SERUM FIRMING LIFT COMPLEX דאבל סרום ייחודי באריזה עם תא כפול, המבוסס על גישה הוליסטית לטיפוח העור העונה על הצורך העולה של מוצרים עם רכיבים ידידותיים לעור, ממקור צמחי יעיל עם תוצאה מוכחת.

הסרום מיועד במיוחד לעור רפוי, עמום וחסר אלסטיות, משלב שתי נוסחאות בריכוז גבוה במוצר אחד ומסייע לפיסול, מיצוק והגדרת קווי מתאר הפנים למראה חיוני וצעיר יותר.

ג'ייד גולד פרימיום. יחצ,
ג'ייד גולד פרימיום/יחצ

נעמי זיסבלט, שפית ומייסדת פאלטאס - קרטיבים טבעיים בעבודת יד, יצרה מארז פונדו טבעוני בשיתוף עם שוקולד פנדה הטבעוני. המארז המושלם לפתיחת שנה מתוקה. המארז כולל 25 יחידות מיני פאלטאס (45 גרם ליחידה) שכיף לטבול: 5 יחידות פאלטאס קוקוס, 5 יחידות פאלטאס חלבה-סילאן, 5 יחידות פאלטאס בננה-חמאת-בוטנים, 5 יחידות פאלטאס שוקולד-מקסיקני, 5 יחידות פאלטאס פיסטוק (לראשונה בגודל מיני). 2 חבילות שוקולד פנדה קלאסי, צנצנת זכוכית רב פעמית לפונדו, 2 צנצנות זכוכית תואמות עם 2 תוספות: פיסטוק גרוס וקוקוס קלוי וגם - גלויה עם מתכון.

המארז אינו ניתן לשינוי. מחיר - 180 שקל (במקום 230 שקל). להזמנות - באתר.

פאלטאס הם קרטיבים טבעיים בעבודת יד, אשר מיוצרים במפעל אינטימי בתל אביב. הקרטיבים מיוצרים בהשראת שיטת הייצור המקסיקנית, אותה למדה וחקרה מייסדת החברה, נעמי זיסבלט, בטיוליה בכפרים במקסיקו. בפאלטאס לא משתמשים בחומרים משמרים או בצבעי מאכל ומייצרים כל יום כמויות קטנות וזאת כדי לשמור על הטריות והאיכות של הקרטיבים. לחברה מעל 40 טעמים ומיוחדים אשר חלקם משתנים בהתאם לעונות המתחלפות. הקרטיבים של פאלטאס נמכרים במתחם שרונה, חנויות רשת ניצת הדובדבן, ובכ- 150 חנויות נוספות ברחבי הארץ. בנוסף, ניתן גם להזמין משלוחים עד הבית דרך אתר החברה ורשת וולט באזורים נבחרים.

מארז פונדו טבעוני. יחצ,
מארז פונדו טבעוני של פאלטאס/יחצ

מגנום, אצולת הגלידות, הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בישראל. חווית התענוג האולטימטיבי מקבלת עכשיו חיזוק משמעותי עם השקת 4 טעמים בפורמט ייחודי של פיינט, שמציג גלידת שמנת איכותית יחד עם חווית השוקולד העשירה של מגנום, שמתבטאת בדיסק שוקולד ומעטפת שוקולד בכל צידי ותחתית הגלידה, ועם תוספות מפנקות ועשירות. אפקט השבירה של מעטפת השוקולד לתוך הגלידה, מאפשר חוויה סנסורית שלא נראתה כמותה בישראל. הפיינטים מיוצרים בחו"ל וכשרים לאוכלי אבקת חלב נוכרי.

הטעמים

  • וניל קלאסיק- גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב, במעטפת שוקולד חלב
  • וניל שקדים- גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב מעולה ושקדים מסוכרים, במעטפת שוקולד חלב מעולה
  • וניל שוקולד לבן- גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד לבן מעולה, במעטפת שוקולד לבן מעולה
  • שוקולד לבן ועוגיות- גלידת שמנת עם ריפל בטעם עוגיות, שברי שוקולד לבן מעולה ופירורי עוגיות, במעטפת שוקולד לבן מעולה
פיינטים של מגנום. יחצ,
פיינטים של מגנום/יחצ

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק בימים אלו בישראל סדרת דאודורנטים חדשה מגנזיום אולטרה-דריי (Magnesium ultra dry), המועשרת במגנזיום ומותירה את העור רך, נעים, נושם ורענן לאורך זמן.

פורמולה ייחודית - הדאודורנטים החדשים מכילים מגנזיום, מינרל הידוע ביכולת הספיגה יוצאת הדופן שלו - פי 4 מטאלק. הודות למגנזיום, הדאודורנט מפחית הופעת סימני זיעה על הבגדים ומאפשר תחושה יבשה ורעננה הנמשכת עד 72 שעות (!) לאחר השימוש.

סדרת הדאודורנטים מוגשת בגרסת רול-און ובגרסת ספריי, נוחות לשימוש ומיועדת לנשים ולגברים.

הוראות שימוש: בספריי - יש לנער היטב לפני השימוש, להתיז ממרחק 15 ס"מ מבית השחי. ברול - יש למרוח על בית שחי נקי ויבש.

התוצאה: לאחר השימוש, העור נותר יבש, בריא ונושם עד 72 שעות. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקל.

דאודורנט מגנזיום גרנייה. יחצ גרנייה,
דיאודורנט של גרנייה/יחצ גרנייה

ערים ונדל"ן

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל, אירח השבוע את מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי לסיור עבודה מקצועי ברחבי המועצה. לסיור התלוו גם מנהלי תחומי התיירות הכפרית, השיווק התיירותי והאירוח של המשרד ובמהלכו התקיימו פגישות היכרות עם בעלי עסקים מתחום הלינה הכפרית (צימרים), בעלי יקבים ותיירנים מתחומים נוספים. המטרה היא למנף את הפוטנציאל התיירותי האזורי ובראשו פרויקט הדגל "אזור היין הראשון בישראל", כפרויקט לאומי. ראש המועצה, ניב ויזל: "שמחתי לארח את מנכ"ל משרד התיירות, שרואה עין בעין את הצורך של המועצה לקדם את ענף התיירות בעת הזו וגם במחשבה עתידית לאחר היציאה ממשבר הקורונה".

ביקור מנכ"ל משרד התיירות במטה יהודה. יחצ,
ביקור מנכ"ל משרד התיירות במטה יהודה/יחצ

כמו מוסדות ועסקים רבים, גם מרכז אמנויות יד חריף סובל מזעזועים לא פשוטים בימי משבר הקורונה. עם זאת, קונסרבטוריון יד חריף (מחלקת המוזיקה של המרכז), חזר לפעילות משמעותית ופתח את שנת הלימודים הנוכחית במגוון פעילויות ואירועים שונים. הקונסרבטוריון מפעיל בימים אלו את כל מערך שיעורי הכלי הפרטניים ובנוסף חזרו לפעילות גם תזמורות הנשיפה האזוריות המאגדות בתוכן נגני כלי נשיפה והקשה בגילאי 11-18 מכל רחבי המועצה.

כ- 10 מתלמידי י"ב בקונסרבטוריון מתכוננים למבחן הבגרות במוזיקה, בה ייבחנו דרך הקונסרבטוריון (בשיתוף עם מגמות המוזיקה בבתי הספר מקיף הרטוב וישיבת אמי"ת נחשון). זהו מספר הניגשים הגדול ביותר בשנה אחת לפחות בעשור האחרון אם לא יותר. מדובר על אימונים אינטנסיביים ביותר כאשר כל תלמיד שכזה נדרש להכין מופע באורך של כ- 45 דקות בערך, אותו יבצע בפני צוות בוחנים של משרד החינוך באחד מאולמות הקונצרטים ברחבי הארץ.

בקונסרבטוריון הדגישו שמדובר במסלול תובעני, שדורש לימוד מסודר ומקצועי לאורך מספר רב של שנים, אחרת לא ניתן להגיע לרמה הנדרשת וזו גם הסיבה שבגרויות אלו לא עברו הסבה לבגרות פנימית למרות שלא מדובר במקצוע ליבה או מדעים. גם מופעים אלו יצולמו ויועלו לפרסום ברשת.

עוד ציינו בקונסרבטוריון כי יש תכנית להפקת תחרות נגינה ארצית שתתקיים בקונסרבטוריון בחודש יוני: תחרות "מפתחות הזהב" בשיתוף עם עמותה מצרפת המקדמת נגנים צעירים, אשר עורכת תחרויות אלו בכל העולם, נחשבת לתחרות ברמה גבוהה ובעלת שם ומסורת ברחבי העולם ובארץ בפרט.
בנוסף, ביד חריף מקווים שבימי הקיץ, יוכלו לחזור לפעילות כזו שתאפשר לערוך פעילויות רבות של מופעים, סדנאות, מחנות אימונים וכו' בכדי לפצות על המחסור הגדול בכל תחומי העשייה של המרכז.

מחלקת המוזיקה ביד חריף. יחצ,
מחלקת המוזיקה ביד חריף/יחצ

בדקות אלה מתחיל מבצע החיסונים הראשון מפני קורונה במועצה האזורית באר טוביה. החיסונים מיועדים לבני הגיל השלישי ומי שמוגדר בקבוצת סיכון. ראש המועצה קובי אביבי: "בזכות עבודת מטה רחבה וגיוס כלל הגורמים הרלוונטיים, ביניהם פיקוד העורף, משרד הבריאות ומד"א, המבצע יוצא לדרך. בריאות טובה לקהילת באר טוביה".

חיסון בבאר טוביה. יחצ,
מבצע החיסונים החל/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully