וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

12.1.2021 / 0:19

מיזם מיוחד של מעגלי שמע עם מיטב אמני ישראל, הנחות במוזיאון נחום גוטמן וגם מבצעים על מספר מותגי אופנה מובילים. כל מה שקרה בעולם העסקים בחלק הראשון של השבוע

פרויקט עמותת מעגלי שמע/יחצ מעגלי שמע

בסרטון: עמותת מעגלי שמע יוצאת בימים אלו במיזם מיוחד שנקרא "הסימן של המדינה", במסגרתו מוצגים פסלונים אומנותיים של כף יד המסמנת "I LOVE YOU" בשפת הסימנים הבינלאומית, שציירו ואיירו למעלה מ-100 אמנים ומפורסמים כאשר כל הפסלונים יעמדו למכירה פומבית בשבועות הקרובים לטובת אנשים טובים שירצו לתרום למען המשך פעילות העמותה. כאשר התרומות של יצירות האומנות יעמדו במחיר של 1000-5000 שקלים ליצירה.

בין האנשים שהתגייסו: איילת זורר, אלי פיניש, עילי בוטנר וילדי החוץ, יהונתן מרגי, אניה בוקשטיין, דני סנדרסון, שגב משה, אקי אבני, מארינה מקסימליאן וגיא מנטש ועוד רבים וטובים.

תרבות ומוסדות

במהלך שנת הקורונה "בנייני האומה" ירושלים השיק פלטפורמה ייחודית של מרכז קונגרסים וירטואלי שנתן מענה למפיקים, מארגני כינוסים ותערוכות בימי הקורונה המאתגרים וייתן מענה מצוין בחזרה לשגרה בקיום כינוסים היברידיים. המרכז הווירטואלי של בנייני האומה כבר אירח מספר כנסים בשנה שעברה: הקונגרס הציוני העולמי שנערך לראשונה באופן וירטואלי, הכנס השנתי של עמותת החתול - בוגרי יחידת 669 וכנס הקנאביס הבינ"ל שצפוי להתקיים ביוני 2021 ועוד.

כחלק מהרצון לסייע לענף התרבות והאירועים בישראל "בנייני האומה" ירושלים הקים את LIVE האומה - אולפן מקצועי ובמה קבועה ומאובזרת בציוד המתקדם ביותר לאירועים חיים שאפשרו ללקוחות להעביר מופע/פאנל/כנס/טקס בשידור חי לקהל הרחב. הבמה של בנייני האומה אירחה במהלך שנת 2020 מספר אירועים ומופעים שהועברו בשידור חי: מופעי סוכות לייב עם מיטב האמנים כמו: עמיר בניון, שולי רנד, אמיר דדון, נתן גושן ויונתן רזאל, חידון התנ"ך למבוגרים, כנס משרד התחבורה, כנס שיווק דיגיטלי, שבוע אירועי "צמאה" ועוד.

כמו כן, מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים מסכם את שנת 2020 ומדווח כי במהלך שנת הקורונה אירח כ-25,000 איש למבחני הסמכה מגוונים והכל עפ"י התו הסגול. בין הגופים שמקיימים מבחני הסמכה בבנייני האומה: משרד הבריאות, משרד המשפטים, משרד התיירות, לשכת עורכי דין, לשכת רואי חשבון ורשות המיסים.

רקפת אילוז, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבנייני האומה ירושלים מסרה: "שנת 2020 הייתה מאתגרת ומשבר הקורונה חייב אותנו להיות יצירתיים וחדשניים , על מנת לאפשר ללקוחותינו הרבים להמשיך ולקיים כנסים ואירועים גם בשנת משבר זו ולא פחות חשוב להשאיר את ביתנו פתוח ופעיל לעובדים. לאור זאת התאמנו את שערי המרכז למבחני הסמכה מגוונים לגופים המובילים במדינה, השקנו מרכז קונגרסים ווירטואלי שנותן וייתן מענה ייחודי למפיקים ומארגני כינוסים ומאפשר להם לקיים תערוכות וכנסים דרך האינטרנט גם בתקופת הקורונה ולאחר מכן עם כנסים היברידיים, וכמובן - LIVE האומה - האולפן והבמה המתקדמים והמאובזרים בשיא הטכנולוגיה שהקמנו שמאפשרים לייצר מופעים ואירועים אשר משודרים בלייב למאות אלפי אנשים. אנו בטוחים שכל אירועי הבחירות יבואו לדבר ולנאום מבמתLIVE האומה. גם בשנת 2021 נמשיך להמציא את הגלגל מחדש כדי להמשיך להיות מרכז הקונגרסים הבינ"ל המוביל בישראל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
כנס שנתי של בוגרי 669 בבנייני האומה. יחצ,
כנס בוגרי 669 בבנייני האומה/יחצ

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות בנווה צדק בתל-אביב, נפרד מ-2020 ומעניק 20% הנחה על ליטוגרפיות נבחרות של האמן נחום גוטמן, אותן ניתן לרכוש בחנות המקוונת באתר המוזיאון.

הליטוגרפיות הן חלק מהסדרה 'בעין אוהבת', שנאצרה על ידי בנו, חמי גוטמן, וכוללת 42 ציורים, 1,000 עותקים מכל ציור. כל עותק מודפס בגודל 55×40 ס"מ על נייר Archesאיכותי ונושא חתימה של האמן ואישור מוטבע בחותמת העיזבון.

בהקדמה לגוף העבודות חמי גוטמן כתב: "אספתי באלבום זה ארבעים ושתיים מתמונותיו של נחום גוטמן, מעט המגלם את אשר שזפה עינו ואהבה. במבחר זה ניתן למצוא אירועים ונופים שנקלטו בעין נער וגולמו בידו של צייר אמן, בראשית דרכו. ולעומתן, חוויות ילדות אשר בשלו ובגרו עמו שנים רבות בטרם נדלו מהזיכרון ועטו מבע וצורה. כהשלמה לציורים אלה כולל האוסף גם תמונות ספונטניות, כאלה שצוירו עד תומן במקום ההתרחשות ומשקפות את תחושת הסביבה המיידית: הרוח בעצי הזית, אוירו המלוח של חוף הים ונשיפת הילדים הצופים מאחור, בערפו של הצייר. תמונות אלה מהוות חתך זמן ומקום של מגוון יצירתו של נחום גוטמן ונושאו אחד - אהבה - לנו, לאדם ולמדינה הקמה עמו".

מחיר כל ליטוגרפיה - 368 שקל (במקום 460 שקל)

נערות בצפת נחום גוטמן. רן ארדה,
"נערות בצפת" של נחום גוטמן/רן ארדה

ביום ראשון הבא, 17.1, יתקיים אירוע דיגיטלי, ראשון מסוגו, אשר במסגרתו יושקו שלוש תערוכות אמנות חדשות, המוצגות במוזיאונים מובילים בשתי הערים. האירוע, שנקרא "חיפה וסן-פרנסיסקו מתחברות דרך האמנות", נועד להדק את קשרי הידידות בין הערים התאומות, חיפה וסן פרנסיסקו, והוא ייערך באופן מקוון.

את האירוע יפתחו ראש עיריית סן פרנסיסקו, לונדון בריד וראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, בדברי ברכה הדדיים. כמו כן ייקחו חלק באירוע: הקונסול הכללי של צפון מערב האוקיינוס השקט, שלומי קופמן ויו"ר ועדת ערים תאומות חיפה-סן פרנסיסקו, בוב טנדלר.

במהלך האירוע יוצגו סיורים מודרכים לתערוכות חדשות, המוצגות בימים אלה במוזיאונים בחיפה ובסן פרנסיסקו - ב"המוזיאון היהודי העכשווי" בסן פרנסיסקו תוצג התערוכה "לוי שטראוס: ההיסטוריה של הסגנון האמריקאי" ובמוזיאוני חיפה יוצג אשכול התערוכות "מרחבים במשבר" ב"מוזיאון חיפה לאמנות" והתערוכה "מה יגידו השכנים - תולדות קהילת הלהט"ב בחיפה", במוזיאון העיר.

ראש עיריית סן פרנסיסקו, לונדון ניקול בריד, היא ראש העיר ה-45 של העיר ומחוז סן פרנסיסקו. בריד מונתה לתפקיד לראש העיר בפועל של סן פרנסיסקו בעקבות מותו של ראש העיר הקודם, אד לי. לאחר מכן זכתה בריד בבחירות המיוחדות לראשות העיר. בריד היא האישה השחורה הראשונה, האדם השחור השני והאישה השנייה שנבחרה לראשות עיריית סן פרנסיסקו.

  • התערוכה "מה יגידו השכנים?" - מוזיאון העיר חיפה: תערוכה ראשונה מסוגה המוקדשת לסיפורה של הקהילה הגאה או בשמה הרשמי "קהילת הלהט"ב" בחיפה מתקופת השלטון הבריטי ועד ימינו. זו הפעם הראשונה שבה מוזיאון בארץ מקדיש תצוגה כה גדולה ומקיפה להיסטוריה גאה. התערוכה מציעה נקודת מבט ראשונית ועדכנית על ההיסטוריה של מיעוטים מיניים ומגדריים והיא עוקבת באמצעות צילומים, איורים, סרטים, חפצי אמנות ומסמכים היסטוריים אחר סיפורה של הקהילה הקווירית בחיפה. אוצרי התערוכה: דותן ברום, יואב זריצקי, עדי סדקה וענבר דרור לקס.
  • התערוכה "מרחבים במשבר" - "מוזיאון חיפה לאמנות": אשכול התערוכות "מרחבים המשבר" מבקש לבחון את המרחבים המוּכרים, שהופכים למתעתעים וזרים בשעת משבר. עבור רבים המשבר הנוכחי חשף תחושה של אמביוולנטיות ביחס למרחב הביתי והמשפחתי, המשמש עוגן, אך גם הופך לסיר לחץ מבעבע ומחניק, ומכאן ההתייחסות למרחבים קיומיים שונים שנִבְעו בהם הסדקים בעקבות המשבר העמוק שאנו חווים. בחלק מהתערוכות בולט העיסוק בערעור על מושג הבית כמרחב בטוח של פרטיות ומשפחתיות. באחרות מופיעה התייחסות למרחב של הגוף, הנתון לפיקוח ולמשטוּר ממסדי בזמן מגפה. בנוסף יעסוק האשכול בגבולות המתערערים בין האדם והטבע, עם פלישת בעלי החיים למרחבי הקיום האנושיים בימים של סגר ולהשתלטות העולם הווירטואלי בזמן הבידוד. אוצרות התערוכה: סבטלנה ריינגולד, יפעת אשכנזי, לימור אלפרן זרד, ענת מרטקוביץ', שגית זלוף נמיר.
  • התערוכה "לוי שטראוס: היסטוריה של הסגנון האמריקאי" - "המוזיאון היהודי העכשווי" בסן פרנסיסקו
  • התערוכה מציגה את סיפור חייו של לוי שטראוס, המצאת בד הג'ינס הכחול והאופן שבו הפכו הם יחד לאייקון בהיסטוריה של הסגנון האמריקאי. התערוכה מגוללת את סיפורו של לוי שטראוס - מהגר, איש עסקים ופילנתרופ יהודי, אשר ייסד את חברת "ליוויי'ס ושות'" בסן פרנסיסקו, מתוך מטרה לייצר "סרבלי מותניים" עבור כורי זהב ובגדים שיהיו בלתי ניתנים להריסה לחקלאים ולסוחרים. בהמשך עוקבת התערוכה כיצד הפך בד הג'ינס במהלך המאה ה-20 למצרך תרבותי ולאייקון עולה בקרב תרבות הנוער הבינלאומית. בתערוכה יוצגו למעלה מ -250 פריטים מארכיוני חברת "ליוויי'ס ושות'", אשר חלקם טרם הוצגו, כגון מעיל שהיה שייך בעבר לאלברט איינשטיין.
מופע תרבות חיפה. יחצ,
תערוכה בחיפה ובסן פרנסיסקו/יחצ

יוזמות

למען העסקים הקטנים שנפגעו כלכלית במשבר הקורונה: המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים ובית הספר Digitalent מציעים קורס הכשרה מיוחד לשיווק דיגיטלי לבעלי עסקים קטנים שנפגעו ממשבר הקורונה. ההרשמה לקורס הינה ללא עלות והוא מוצע בחינם לבעלי עסקים קטנים מכל רחבי הארץ.

המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים ובית הספר Digitalent חברו יחד ליצירת קורס מקיף שנועד לתת מענה לכלל בעלי העסקים בימים אלו - שבוע למידה של 5 סדנאות מעשיות ומותאמות לצרכים של עסקים קטנים, במטרה להעניק להם כלים מידיים לשיווק העסק באופן עצמאי ובכך לחסוך אלפי שקלים של העסקת גורם חיצוני. הקורס מועבר על ידי מומחי בית הספר Digitalent למקצועות הדיגיטל, בדגש על כלים פרקטיים וחשובים לשיווק דיגיטלי. משתתפי הקורס ייהנו מסדנאות במגוון נושאים: הקמת עמוד נחיתה, שיווק בפייסבוק ובאינסטגרם, שיווק בגוגל, כתיבה שיווקית, עיצוב גרפי ועוד.

במהלך 2020 התקיימו שני קורסים דומים שנחלו הצלחה גדולה עם אלפי בעלי עסקים קטנים מרחבי הארץ, שהביעו שביעות רצון גבוהה מההדרכות שקיבלו. הקורס יתקיים בין התאריכים: 10-14/1/2021, בין השעות: 16:00-20:00, הרשמה באתר המרכז לצמיחה פיננסית: https://www.fingrow.co.il/he/node/2384

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"לית בית הספר Digitalent: "אנו שמחים לקחת חלק בפרויקט כה מבורך עם המרכז לצמיחה פיננסית. כבעלת עסק בעצמי אני מבינה את האתגרים הרבים הקיימים על מנת להצליח במיוחד בתקופת משבר כמו זו. שבוע הסדנאות שהקמנו נועד לעזור לבעלי עסקים ולהעניק להם כלים בהם יוכלו להשתמש מעבר לתקופה זו וכך להעלות את העסק שלהם רמה אחת יותר גבוה. המרצים שיעבירו את ההכשרות הם בין המוכשרים והמקצועיים ביותר המגיעים מהחברות הגדולות והמובילות בשוק הדיגיטל. מאחלים לכל בעלי העסקים בהצלחה."

קרין מאיר, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים: "על רקע משבר הקורונה, והמשבר הפיננסי שנוצר בקרב עסקים קטנים ועצמאיים, משקי בית שנותרו ללא מקור הכנסה במשך התקופה והצורך לידע בתחום החינוך הפיננסי, אנחנו במרכז לצמיחה פיננסית, פועלים על מנת להוות רשת תמיכה משמעותית ללמידה ולהתפתחות בהתנהלות הפיננסית, הן בתקופת המשבר והן בתקופה שלאחריו, אנחנו מנגישים את התכנים באופן שמותאם לתקופה - בהרצאות ובסדנאות בזום, בהיצע רחב של קורסים דיגיטליים באתר ועוד. אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר המרכז לצמיחה פיננסית, ליהנות משלל התכנים העשירים שעומדים לרשותכם, להירשם להרצאות, ולקבל כלים להתנהלות פיננסית מושכלת שתוביל אתכם לצמיחה ולרווחה כלכלית".

המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים. יחצ,
המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים/יחצ

ימי הסגר השלישי הביאו עמם את הריחוק החברתי המתבקש בהתאם להנחיות של משרד הבריאות. הצוות הבכיר של מרכז "עדי ירושלים" מרכז לדיור, טיפול וחינוך לילדים ובוגרים עם מוגבלות ומצבים רפואיים, ערך מפגש הורים באמצעות הזום, יחד עם מנכ"לית המרכז שלומית גרייבסקי. במהלך המפגש קיבלו ההורים עדכונים מהשטח על ידי מנהלי התחומים השונים והתפעלו לשמוע שוב על ההתמודדות היום יומית והמאמצים שמשקיע הצוות בכדי לשמור על שגרה ומעטפת מחבקת ומקדמת לילדיהם בתקופה מאתגרת זו. ההורים הודו במהלך המפגש לצוות שעושה ימים כלילות בטיפול מקצועי בלתי מתפשר עבור הדיירים וציינו שמדובר בנחמה בימים בהם נאסר המפגש והחיבוק עם ילדיהם.

שלומית גרייבסקי מנכ"לית עדי ירושלים: "למרות צמצום והשינוי במצב ביקורי ההורים בעדי בימים אלה, חשוב לנו לשמור על קשר הדוק עם כלל משפחות החניכים ולהעניק להם מענה בכל שאלה במיוחד בימים אלה. כולי תקווה שמבצע החיסונים יביא עמו את מיגור התחלואה ונשוב לשגרה"

עדי ירושלים. יחצ,
פעילות בעדי ירושלים/יחצ

בעקבות הסגר השלישי והנחיות משרד הבריאות בימי הקורונה והימים המאתגרים עבור הגיל השלישי, הנמצאים ברמת סיכון גבוהה, רשת טיב טעם יוצאת שוב ביוזמה מבורכת עבורם. במסגרת זו תפתח עבור דיירי "פלאס" בעיר רעננה את סניף טיב טעם רעננה. בימי שלישי מ-06:00 עד 09:00 הכניסה תותר רק לגיל הזהב.

פעילות זו תתקיים החל מיום שלישי הקרוב ה-12.1.2021. בנוסף, בכניסה לסניפים ובמחלקות השונות יוצבו עמדות אלכוג'ל לחיטוי הידיים, דליי מגבונים לחיטוי יוצבו בסמוך לעמדות הקופות והעגלות ובכניסה לסניפים.

יוסי שליו סמנכ"ל הסחר והשיווק בטיב טעם : "ההחלטה לפתוח בשעות ייעודיות עבור בני הגיל השלישי היא כדי לשרת אותם באופן מטיבי ועל מנת להגן עליהם מפני סכנת הידבקות בימים אלה".

טיב טעם רעננה. אסף לוי,
סניף טיב טעם ברעננה/אסף לוי

במהלך משמרת ערב במרכז הבקרה של חברת האבטחה צוות 3, קיבלה הבקרית גל קאקון התראת מצוקה מבית יד לבנים בחדרה. כאשר יצרה קשר עם המאבטח, התברר כי הוא מנע גניבה של דגים מבריכת הנוי במקום ובשל כך החל לספוג איומים אלימים. הבקרית סיימה את השיחה והזעיקה מיידית את המשטרה ובמקביל, החלה לדווח לגורמי ההנהלה הרלוונטיים.

לאחר זמן קצר הגיעה משטרה למקום ועצרה את החשודים. בעזרת פעולותיה המהירות של הבקרית ניצל המאבטח מתקיפה אלימה. לפני מספר ימים קיבלה הבקרית הוקרה ממנהליה, גל פורן וממנכ"ל חברת האבטחה - שמוליק רזון.

המנהל המבצעי, גל פורן, שאחראי בין היתר על מרכז הבקרה הארצי של חברת האבטחה, אמר השבוע: "בפעולותיה הנחושות והמהירות, גל הוכיחה שמרכז הבקרה הינו גורם חיוני בשמירה על חייהם וביטחונם של עובדינו באתרים השונים. מרכז הבקרה זמין עבור כל מאבטח ומאבטחת שנקלעים למצוקה וכי בצד השני של הטלפון נמצאים מקצוענים ומקצועניות אמתיים".

בקרית מנעה תקיפת מאבטח. יחצ,
תמיד על המשמר. פורן, קאקון והמנכ"ל רזון/יחצ

ח"כ משה אבוטבול מסיעת ש"ס הגיע לביקור במשרדי ארגון פעמונים. בפגישה הציג בפניו מנכ"ל פעמונים, דוד קוכמייסטר, את נתוני פעילות הארגון לשנת 2020, על רקע משבר הקורונה.

בין הנתונים אותם הציג: 2,317 משפחות שהתחילו בשנה החולפת ליווי פרטני בארגון, מתוך 963 המשפחות שסיימו ליווי פרטני בשנה זו, 76% שיפרו את המאזן, כשהשיפור הממוצע במאזן החודשי הינו 2,901 שקל (34,812 שקל בשנה). בנוסף, 82% מהמשפחות שיפרו את מדד תחושת החוסן הכלכלי שלהן, ו-90% מהמשפחות שיפרו את מדד ההתנהגות הכלכלית.

ח"כ אבוטבול הודה לארגון על פעילותו החשובה בימים אלו ועל הסיוע אותו הוא מעניק לתושבי המדינה מהמגזרים השונים, וציין כי כראש העיר בית שמש הוא הפנה תושבים שנקלעו למצוקה כלכלית לקבלת סיוע בארגון. ח"כ אבוטבול אמר כי יפעל להוביל מהלכים שיסייעו לציבור הרחב לקבל כלים מקצועיים להתנהלות כלכלית נכונה.

דוד קוכמייסטר, מנכ"ל פעמונים: "אנחנו מודים לח''כ משה אבוטבול על ביקורו, ושמחנו לגלות כי הוא רואה איתנו עין בעין את הצורך בהנחלת ההתנהלות הכלכלית בחיק המשפחה מתוך בניית חוסן חברתי בעם. אנחנו שמחים שח''כ אבוטבול רתום למאמצינו לסגל אורח חיים כלכלי נכון בכל בית, ונמשיך לשתף פעולה עם נציגי ציבור מכל סיעות הבית למען מטרה זו".

ארגון פעמונים. יחצ,
ביקור ח"כ אבוטבול בארגון פעמונים/יחצ

יום הרופאה והרופא העולמי שחל היום, ה - 11 בינואר, קיבל השנה פן אקטואלי מרגש, כשאסותא מרכזים רפואיים יזמה מחווה כפולה - לקהילת הרופאים מחד ולתוצרת כחול-לבן מאידך.

לצורך זה, שיתפה הנהלת אסותא פעולה עם אסף גרניט, שבחר עבור הרופאים והרופאות בכל מרכזי אסותא מבאר שבע ועד חיפה מארז פינוקים קולינרי על טהרת תוצרת הארץ, בטעמיו שלו וחתום על שמו.
מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים גידי לשץ אמר: "היה לנו חשוב לעצור רגע ולהצדיע לקהילת הרופאים שלנו המונה למעלה מ-2,500 רופאים מומחים במרכזינו בכל רחבי הארץ. זו הדרך הצנועה שלנו, לומר להם תודה ולהעניק להם שי שמאפשר לכולנו לתמוך בעסקים ישראליים בעת הזו".

אסף גרניט: "לקחת חלק במיזם המיוחד של אסותא זו זכות גדולה עבורי, מצד אחד לומר תודה לרופאים על המקצועיות, האנושיות, וההתגייסות בתקופה זו תוך סיוע ותמיכה בעסקים ישראליים שחווים שנה לא קלה".

יום הרופא. עודד קרני,
פרופ' שוקי שמר מעניק את המארז של אסף גרניט לד"ר רועי לנדסברג/עודד קרני

חודשי הקורונה אילצו את כולנו לגלות יצירתיות ולמצוא פתרונות חדשים לבעיות שצצו לאורך השנים. שרה אזולאי, העובדת באחד ההוסטלים של עמותת אקים חיפה, נדרשה לסוגיה מאתגרת במיוחד - כיצד מספקים בגדי חורף לשוהים בהוסטל ברחוב אח"י אילת שבקרית חיים, בהינתן ומדובר בקבוצת אוכלוסייה בסיכון גבוה? "בעת הזו, אנו בדרך כלל עסוקים ביציאה יחד עם הדיירים לרכישת ביגוד חורף והפעם הקורונה מנעה זאת מאתנו. החלטתי להקים את 'בוטיק אח"י אילת' ולהביא את חוויית הקניות אליהם. עכשיו, המשימה היא לדאוג למקום בארון", היא אומרת.

במסגרת הפעילות המיוחדת, סודרו המוצרים בדיוק כמו בחנויות במחלקת גברים ומחלקת נשים, הלבשה תחתונה, נעליים ועוד. הוקמו תאי מדידה והותקנו בובות ראווה לבושות ומראות גוף. כך, עברו הדיירים בין המדפים, בחרו, מדדו ויצאו מאושרים עם שקית קניות ובה רכישותיהם החדשות. על אחד הדוכנים "נמכרו" תכשיטים שהכינו הדיירים עצמם ובדוכן אחר הייתה מכונת הדפסים עם מבחר הדפסים, וכל דייר שרצה לעצב בעצמו - קיבל חולצה מודפסת במקום. לצד אולם המכירה, הוקם בית קפה על פי הגדרות התו הסגול, וזוגות-זוגות נכנסו הדיירים להתכבד בקפה ועוגה. אזולאי, ממלאת מקום מנהל הוסטל אחי אילת של עמותת אקים חיפה, אף תיעדה את המקום לפני שהגיעו הדיירים. "אנשי הצוות נתנו לדיירים לבחור מהמבחר הרב שהיה למדוד, כוונו אותם למידות שהם צרכים, מדדו החליפו, בחרו תכשיטים ונעלי בית שאהבו ובסוף קיבלו שקית ממותגת של בוטיק אחי אילת. לדיירים הייתה גם אפשרות להזמין בגד שרצו מאוד ולא היה בצבע או במידה הנכונה. החוויה הייתה אדירה עבור הדיירים", היא אומרת.

אזולאי מספרת שהקורונה השפיעה מאוד על הדיירים והצוות, ושהיו רגעים קשים ואפילו קשים מאוד, אולם הצוות למד ולומד רבות מהתקופה הזו: "הכרנו הרבה יכולות של דיירים שלא ראינו אותם קודם, דאגנו למלא את הזמן בפנאי וקידום ללא הפסקה, פרויקט אחר פרויקט, השתדלנו מאוד לעשות בהוסטל את מה שהיינו עושים בשגרה בחוץ, כמו בית קפה אחת לחודש עם יריד אוכל. הדיירים נהנו מהעשייה ומהתוצאות. במובן מסוים, הקורונה עשתה לנו המון טוב, לא עצרה אותנו, להיפך".

ההוסטל ברח' אח"י אילת בקרית חיים של עמותת אקים חיפה, נותן מענה ל-24 דיירים ומתוכנן על-פי צורכיהם המיוחדים של דייריו, באישורם של המחלקה לשירותי הרווחה בקהילה, משרד העבודה והרווחה, המוסד לביטוח לאומי והרשות המקומית. דיירי הבית - בוגרים בגילאי 23 עד 55 עם מוגבלות שכלית-התפתחותית בדרגה בינונית-נמוכה עד קשה, כולם תושבי חיפה והקריות - הן חלק מ-300 מוטבים שקיבלו שירות בצורה ישירה בשנת 2020 ע"י אקים חיפה, אולם מספר האנשים שהושפעו ונתרמו מפעילות העמותה - משפחות, רשויות מקומיות, בתי ספר, פרויקטים בקהילה, מקומות תעסוקה, תורמים, ארגונים וחברות) - עומד על 3,800. בעמותה מספרים כי גם בימים אלו, של גל שלישי של הקורונה, הפעילות נמשכת כמעט כרגיל - מערך הדיור לא הפסיק לרגע, מועדון היום ממשיך בפעילות שגרתית ותלמידי בית ספר "גן אור" מגיעים מדי יום. כמו כל ארגון בארץ ובעולם, גם באקים חיפה נערכו מחדש, אולם כאשר מדובר באנשים עם מוגבלויות - המצב מורכב ומסובך עוד יותר, כיוון ששגרת יומם חשובה מאין כמותה וחלק מהפעילויות אסורות על פי הנחיות התו הסגול. "משבר הקורונה טרף עבור כולנו את הקלפים. זו תקופה מבלבלת וחסרת וודאות, מהמון בחינות. הדבר הברור ביותר הוא שהצרכים של אנשים עם מוגבלויות לא נעצרו, ואולי אף גדלו", מוסיפה סגל.

לכן, קוראת העמותה לחיפאים ותושבי האזור לתרום כרוחב ליבם ויצאה לאחרונה בקמפיין מקומי נרחב. ניתן לתרום כאן או באמצעות אפליקציית PayBox או BIT בטלפון 054-2590816.

בוטיק בגדים בהוסטל אחי אילת. עמותת אקים חיפה,
בוטיק בגדים בהוסטל אח"י אילת/עמותת אקים חיפה

בארבעה קניונים מקבוצת קניוני עופר פועלות תחנות חיסון לקהל הרחב: בעופר הקריון - בצפון הארץ, בעופר לב השרון - בנתניה, בקניון עופר סירקין - בפ"ת ובעופר מעלה אדומים. מדובר במתחמי חיסון נגד הקורונה של קופות החולים : כללית, מכבי ומאוחדת, המיועדים לתושבי העיר והסביבה של כל קניון.

תחנות החיסון נפתחו במטרה להנגיש לקהל הרחב ולהקל עליהם ככל שניתן בביצוע החיסונים. הנהלת קניוני עופר החליטה כי ביצוע החיסונים יעמודו בראש סדר העדיפויות, והיא תפעל להקצות מיקומים ומתחמים עירוניים נוספים לקופות החולים ברחבי הארץ ככל שיידרש.

לדברי משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר: "החיסון נגד נגיף הקורונה הוא כרטיס היציאה של תושבי המדינה לחזור לחיי היום יום ולשגרה". לדבריו: "כמו שהוכח בעשרת החודשים האחרונים, הקניון הוא מקום בטוח, מפוקח ומנוהל אשר מעניק חווית קנייה נעימה ובטוחה. אנו מקווים כעת שהקהל הרחב יגיע גם להתחסן וימשיך לשמור על ההנחיות של משרד הבריאות: מסכות וריחוק חברתי, והכל במטרה לחזור במהרה לשגרה המבורכת".

עופר הקיריון. עומרי אמסלם,
עופר הקריון/עומרי אמסלם

חברות וטכנולוגיה

חברת סיסטמטיקס, המתמחה בפתרונות לעולם הפיתוח והייצור, חתמה על הסכם ייצוג בלעדי בישראל עם חברת BCN3D הספרדית, יצרנית מדפסות תלת-ממד שולחניות מהבולטות בעולם כיום. פתרונות ההדפסה של BCN3D נמצאים בשימוש לקוחות ברחבי הגלובוס, בתחומי הייצור, פיתוח והנדסה, רפואה, מחקר ופיתוח ואקדמיה, והיא מספקת להם פתרונות הדפסה מתקדמים בקנה מידה גדול, פשטות תפעולית תוך שימוש בחומרים הנדסיים ייחודיים. בין לקוחות החברה: סיאט, ב.מ.וו ונאסא.

"החיבור שלנו לסיסטמטיקס הוא חיבור מתבקש", אמר קסאבייר מרטינז פאנקה, מנכ"ל BCN3D. "בישראל יש ריכוז גבוה של ארגונים, חברות, עסקים ואנשי מקצוע שמחפשים את המילה האחרונה בחדשנות טכנולוגית ובאמצעי ייצור ופיתוח - כאלה שיכולים לקדם אותם ואת החברות שלהם. מדובר בשוק שמעריך מוצרי פרימיום פשוטים לתפעול, שמקדמים פרודוקטיביות ויצירתיות".

בצמוד לחתימה, משיקה סיסטמטיקס בישראל שלוש מדפסות תלת-ממד של BCN3D המשתייכות לדור החדש של המדפסות, למגוון שימושים מקצועיים: ה- Epsilon W50, Epsilon W27 וה- Sigma D25. המדפסות מתאימות לסביבה משרדית, מתחברות לרשת החשמל הרגילה, ומפגינות נפחי הדפסה מרשימים. המדפסות אידיאליות לתפעול יומיומי והדפסה של 'סדרות קצרות', הדפסת חלקים סופיים פונקציונאליים ועזרים שונים לייצור.

מדפסות BCN3D ערוכות לספק חלקים בקנה מידה גדול במיוחד, עם מגוון רחב של חומרים הנדסיים מתוצרת BASF/ Mitsubishi Chemical. המדפסות עושות שימוש בטכנולוגיית ה-
Independent Dual Extrusion System (IDEX) - הן מצוידות בשני ראשי הדפסה נפרדים שיכולים להדפיס שני חלקים זהים בו זמנית, או לבצע שיקוף חלקים(Mirror Parts) והדפסתם בו-זמנית לטובת פרודוקטיביות גבוהה וקבלת חלקים באיכות מרשימה. ראשי ההדפסה בנויים מהרכיבים הטובים ביותר בשוק, כולל ראש הדפסה (אקסטרודר) Bondtech שהוא בעל תמסורת כפולה וראש חימום מתוצרת E3D - יצרנית ראשי ההדפסה המובילה בשוק.

מדפסת ה-Sigma כוללת מערכת פיזור חום חדשה, תהליך קליברציה עדכני והיא תוכננה, עוצבה ונבנתה כדי לספק מקסימום פרודוקטיביות עבור משימות דוגמת ייצור אבות טיפוס פונקציונאליים, ולמטרות מחקר ולימוד.

את תחנות העבודה השולחניות משלים פתרון מארז חכם (Smart Cabinet), שמאחסן את חומרי ההדפסה במצב אופטימלי ומספק להם סביבה מבוקרת לחות, המבטיחה תוצאות הדפסה מיטביות, החלפת חומרים יעילה ושמירה על איכות החומר. ביחידה אף מובנה אל-פסק (UPS) המבטיח את שלמות המדפסת וההדפסה במקרה של הפסקות חשמל קצרות, ואחסון נח לאביזרים נלווים.

"המשימה שלנו בסיסטמטיקס היא לספק את הכלים הטובים ביותר לאנשים שמשנים את הדרך בה מוצרים מתוכננים ומיוצרים", אומר ניר גלזר, מנהל תחום מדפסות תלת-ממד בסיסטמטיקס. "המדפסות החדשות שאנו מציגים כעת מתאימות למגוון רחב של תחומי תעשייה, רפואה ומחקר והן יאפשרו למובילי חדשנות, ליוצרים ולאנשי מקצוע בתעשייה להפוך את הרעיונות הכי פרועים שלהם, למציאות פונקציונאלית".

בסלברייט, שמפתחת טכנולוגיות המסייעות לגופי אכיפת חוק ברחבי העולם לאסוף ראיות דיגיטליות ולפצח פשעים מורכבים, מכירים מקרוב את הסכנות שלעיתים אורבות ברשת ופועלים יום-יום להתריע, לזהות ולסכל את הפשיעה המקוונת. מתוך רצון לספק לעובדים ולילדיהם כלים להתמודדות עם הבעיה, הזמינה החברה את דורון הרמן, לשעבר ראש דסק הפלילים של ערוץ 13, להרצאה בנושא - אך לא הסתפקו בכך: החברה עודדה את העובדים ליזום הרצאות נוספות של הרמן בפני הכיתות של ילדיהם, על מנת להרחיב את המודעות לנושא ולצייד את הילדים בידע שיאפשר להם להיזהר ולהגן על עצמם. במסגרת היוזמה הוזמנו עוד כ-20 הרצאות של הרמן בבתי ספר שונים ברחבי הארץ.

"הילדים שלנו מבלים הרבה שעות ברשת, במיוחד בתקופת הקורונה, והמוגנות שלהם היא מטרה מהחשובות ביותר", אמר הרמן. "באמצעות המיזם המשותף עם סלברייט נגיע לאלפי תלמידים מבתי ספר שונים, ונעניק להם ידע וכלים להגנה מקסימלית ברשת". יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט הוסיף: "העובדים בסלברייט תורמים יום יום למאבק העולמי בפשיעה ולהעלאת המודעות לנושא - אך זה רק חלק מהפתרון. חשוב לא פחות לתת למי שמשתמש ברשת את הכלים לזהות את הסכנות ולדעת להימנע מהן - וחשוב שגם ההורים ייקחו חלק פעיל בהנחלת הידע הזה".

דורון הרמן. גיא גלעד, רדיו 103,
דורון הרמן/גיא גלעד, רדיו 103

הסטארטאפ טקסאון משיק החל מהשבוע אפליקציה מיוחדת וחדשה בשם PLUS. השימוש בה מיועד לקהילת השכירים בישראל וניתן לבצע באמצעותה את החזרי המס שמגיעים להם.

המניע לאפליקציה נבע מכך שבישראל יש למעלה מ-3 מיליון שכירים. רובם לא דורשים את המס שמגיע להם, כי חוששים מההתנהלות מול העולם הזה. בשל כך, כסף רב שוכב בקופת המדינה ללא דורש.

השימוש עצמו באפליקציה הוא חינמי, וכל מי שמוריד אותה יכול לצלם, להעלות ולערוך את ההוצאות בכלות סמלית וחד פעמית של 45 שקלים והמערכת תחשב את החלק המותר מתוך סך ההוצאה. חשוב להדגיש שאין עמלות ואין אותיות קטנות והכסף מגיע כולו למשתמש.

מדובר בפתרון יעיל ופשוט עבור קהילת השכירים בישראל שישמחו לדעת שיש להם אפשרות לקבל בימים אלה את הכסף שמגיע להם בצורה פשוטה ויעילה.

אפליקציית טקסאון. יחצ,
אפליקציית טקסאון/יחצ

צעד נוסף בהקמת הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל - הבנק הדיגיטלי, שצפוי להתחיל לפעול בסוף שנת 2021, ממשיך לבנות את חווית הלקוח וכחלק מההיערכות להשקה, חתם על הסכם התקשרות עם Wix Answers עבור שימוש בפלטפורמה שלה כפתרון all in one עבור מוקד שירות הלקוחות של הבנק. Wix Answers מספקת פתרונות לחברות כמו גסטי, סייסנס, יוטפו, מיי הריטאג ועוד, וכעת מתרחבת לספק מענה גם לתחום הפיננסים.

פלטפורמת Wix Answers מאפשרת לנהל את מערך התמיכה של שירות הלקוחות. היתרון המרכזי של המערכת הינו בחיבור כל ערוצי התקשורת בפלטפורמה אחת: שיחות טלפוניות, אימיילים, צ'אט, טפסים ליצירת קשר והודעות טקסט. המערכת יכולה להציג פרופיל של הלקוח והיסטוריית ההתקשרות שלו עם הבנק, להפיק נתונים רוחביים בזמן אמת ולזהות מגמות על סוגי הפניות השכיחות ביותר. בנוסף, תאפשר המערכת לבצע תהליכי אוטומציה ולבנות בסיס ידע בעזרתו יכול הלקוח לקבל פתרון עצמאי וספציפי מהמערכת.

אריק צ'יקוטאי, סמנכ"ל הבנקאות בבנק הדיגיטלי הראשון (בהקמה): "שיתוף הפעולה מהווה נדבך מרכזי בבניית חווית לקוח איכותית בעולם השירות הבנקאי-דיגיטלי. מערכת Wix Answers בשילוב פיתוחים טכנולוגיים שיטמיע הבנק יאפשרו לנו לנהל חווית לקוח ייחודית מרגע השקת הבנק הדיגיטלי הראשון ובהמשך בהתאם לשלבי הצמיחה העתידיים של הבנק. הפתרון של Wix Answers נתן לנו את היכולת לבנות מוקד חווית לקוח בדיוק כמו שרצינו במסגרת זמן קצרה, וביעילות. הפלטפורמה תאפשר לתקשר את צרכי הלקוחות לכלל הממשקים בבנק לרבות לאנשי הפיתוח והמוצר כדי שיוכלו להבין ממקור ראשון את העדפת הלקוחות".

אלעד ערן, מנכ"ל Wix Answers: "אנחנו גאים ושמחים לשתף פעולה עם הבנק הדיגיטלי הראשון במטרה לייצר עבור לקוחות הבנק את חווית שירות הלקוחות המתקדמת והמקצועית ביותר, תוך הישענות על פלטפורמת שירות הלקוחות שלנו. שירות הלקוחות הוא חלק מהותי ובלתי נפרד מהבנק ויחד אנחנו ניתן את הפתרון הטוב ביותר ללקוחות".

הבנק הדיגיטלי הראשון (בהקמה) קיבל בדצמבר האחרון אישור רגולטורי לפעול כבנק עצמאי בישראל וצפוי להתחיל את פעילותו ברבעון האחרון של 2021. הבנק הדיגיטלי יתמקד במתן שירותי בנקאות למשקי בית ובכלל זה העמדת אשראי, קבלת פיקדונות, ניהול חשבונות עו"ש, ומתן שירותי מסחר בניירות ערך.

seperator

בעקבות הקורונה חוותה איחוד האמירויות, שמייבאת יותר מ - 90% מהמזון שלה, בעיות בשרשרת האספקה של מזון ותוצרת חקלאית. כתוצאה, עלה נושא ה"בטחון תזונתי" (Food Security) באיחוד האמירויות לראש סדר העדיפויות. זהו גם אחד הנושאים הבוערים בשיתופי הפעולה הנרקמים בין חברות ישראליות לאמירתיות לאחר החתימה על הסכמי השלום.

ב-18 בינואר יתקיים הכנס המקוון GoforUAE-Israel שיזמו בית ההשקעות קוקירמן וקרן קטליסט, ויתמקד בנושא בטחון תזונתי, מים וטכנולוגיות חקלאות (אגטק). בכנס ישתתפו חברות וסטארטאפים ישראלים שיציגו את הפתרונות החדשניים שלהם למשקיעים ושותפים פוטנציאליים מאיחוד האמירויות - עד כה נרשמו כבר מאות משתתפים.

"המשימה בכנס מבחינתנו, היא להציג טכנולוגיות פורצות דרך שיכולות לסייע לאיחוד האמירויות להשיג גישה לפתרונות בטחון תזונתי לטווח הארוך", אומר אדוארד קוקירמן, יו"ר בית ההשקעות קוקירמן ושותף מנהל בקרן קטליסט. "מאז הקמתה, ישראל מעולם לא הפסיקה להמציא טכנולוגיות ששיפרו משמעותית את החקלאות בכל מקום, ובמיוחד באזורים צחיחים. לאור הדמיון בתנאי האקלים והמחסור במים, ישראל ואיחוד האמירויות יכולות לשתף פעולה ולעשות שינוי בתחום חקלאות מדברית, שיאפשר אספקת מזון איכותי וזמין במזרח התיכון ובעולם כולו".

אדוארד קוקירמן. יחצ,
אדוארד קוקירמן/יחצ

מותגים

לילה לבן בפלפוט - 30 אחוז הנחה על כל האתר החל מ-20:00 ביום רביעי ועד 8:00 בבוקר יום חמישי. במסגרת הלילה הלבן תוענק הנחה של 30 אחוז על כל האתר.

לדוגמה: טאמבול ב-60 שקל במקום 86 שקל, בום טריקס סטרטר ב-117 שקל במקום 167 שקל וספר המשחקים של חלבלוב ב-35 שקל במקום 50 שקל.

בום טריקס של פלפוט. יחצ,
לילה לבן בפלפוט. המשחק בום טריקס/יחצ

המותג הגרמני האהוב והמוקפד BOSS משיק קולקציית קפסולה בשיתוף האמן והמאייר הניו יורקי ג'סטין תיאודורו. BOSS מצרפת אליה את האמן הניו יורקי ג'סטין תיאודורו כדי להציג חזון חדש, שובב וצבעוני בקולקציית הקפסולה החדשה.

בקולקציה שני מוטיבים מובהקים, לב ורוד וכוכב כחול, המסמלים על פי תיאודורו אהבה וחלומות.
תיאודורו החל את דרכו כמעצב אופנה ולאחר שמונה שנים עבר לאיורי אופנה. איוריו בעלי שפה ייחודית וגרפית ברורה שמזוהה איתו, זכו להופיע במגזינים הנחשבים בעולם: VOGUE, W, WWD, HARPER'S BAZAR. שיתופי הפעולה שלו בעולם האופנה כוללים שמות כמו Louis Vuitton, Moschino, Barney NY ועוד רבים.

"זה היה תהליך מוצלח מאוד מההתחלה, ואני מאוד מתרגש", אומר ג'סטין על שיתוף הפעולה. "האיורים שעיצבתי, מההדפסים על חולצות, נעליים ועד מיצגים חזותיים בחלונות ראווה, זה היה באמת פרויקט חלומי עבורי".

הקולקציה כוללת פריטים ייחודיים בסגנון קוזי וקז'ואל ההולמים את התקופה, ביניהם: טי שירטס, סווטשירט, סניקרס, חולצה בגזרת פולו, חולצה מכופתרת, ג'קט מחוייט, בגד ים וכפכפים - כולם מעותרי הכוכב והלב המזוהים עם הקולקציה.

את קולקציית הקפסולה ילוו מוצרי אריזה ייחודיים, חלון מעוצב בחנויות הדגל ומתנות על כל רכישה של פריט מהקולקציה.

טווח מחירים: 349 - 2,890 שקל, להשיג באתר פקטורי 54.

ג'סטין טאודורו. יחצ,
קולקציית קפסולה של ג'סטין תיאודורו לפקטורי 54/יחצ

חיוך החושף שיניים צחורות הנו משאת לב של רבים מאיתנו, וזה לא מפתיע - מלבד בריאות איתנה אותה הן מסמלות, שיניים לבנות מותירות רושם ראשוני חיובי ובעיקר מאפשרות לנו לחייך בלי לדאוג למראה דהוי או לא מתוחזק, בכל רגע שנרצה. יחד עם זאת, כ - 50% מהאוכלוסייה עדיין נמנעים מכך, שלא באשמתם: השיניים שלהם רגישות ולכן, הם אינם יכולים להשתמש במשחות ההלבנה השונות.

בימים אלה משיק מותג Oral-B סדרת משחות שיניים אשר פותרת את הצורך לבחור בין שיניים בריאות לשיניים לבנות. המשחה החדשה, 3D White Therapy, גם מבצעת הלבנת שיניים וגם מיועדת לשיניים רגישות, כך שגם אלו שתמיד רצו שיניים לבנות אך השתמשו במשחות לשיניים רגישות יוכלו מעתה להנות מכל העולמות.

קולקציית 3D White Therapy להלבנה ולטיפול בשיניים רגישות מבוססות על טכנולוגיה חדשנית וקומפלקס מינרלים אקטיבי שיחד מסירים את שכבות הלכלוך והכתמים מהשן, ובנוסף על כך, מתאימים לשינים רגישות ומחזקים את האמייל.

Oral-B® הוא מותג מבית פרוקטר אנד גמבל המוביל את שוק מברשות השיניים בעולם המוערך בכ-5 מיליארד דולר, ומציע מברשות שיניים ידניות וחשמליות לילדים ומבוגרים, משחות שיניים, מכשירים לשטיפת הפה ומוצרים לניקוי שיניים כגון חוטים דנטליים.

דנה זרמון לאורל בי. יחצ,
דנה זרמון עם משחת שיניים של אורל בי/יחצ

מערכות שינה חדשות לנוער ברשת גוד נייט

  • ויולט Violet - מיטה וחצי, מסדרת XL BED, מעוצבת דמוי במה, בעלת בד מזרן במצע השינה וראש מיטה בתפירת קווילט אנכית. למיטה מזרן רך ומפנק במיוחד בתוספת שכבת ויסקו בתפירת הבד הבאה במגע ישיר עם הגוף. ליבת המזרן בנויה מקפיצי פוקט, שכבת HDS (פוליאורתאן סגול) המעניק רכות ונוחות מירבית ושכבת ויסקו בתפירת הבד. למיטה רגלי קלאודיה מעוצבות (12 ס"מ) וארגז מצעים מעץ סנדוויץ' איכותי מרופד. ראש מיטה רומנטיק גובה : 120/95 לבחירה. מנגנונים אפשריים לבחירה: שטוח / הידראולי / חשמלי U&D / U&D Total. מחיר : החל מ-4,290 שקל
  • ונוס VENUS - מיטה וחצי, מסדרת XL BED, בעיצוב קלאסי, עם בד מזרן במצע השינה. למיטה מזרן רך ומפנק במיוחד בתוספת שכבת ויסקו בתפירת הבד הבאה במגע ישיר עם הגוף. ליבת המזרן בנויה מקפיצי פוקט, שכבת HDS (פוליאורתאן סגול) המעניק רכות ונוחות מירבית ושכבת ויסקו בתפירת הבד. למיטה בסיס חלק קלאסי בשילוב ראש פרומוט בעיצוב תפירת מלבנים ושילוב רגלי מיטה קלאודיה או בלייז (ניתן לבחירה) בגובה 12 ס"מ. בנוסף לכך המיטה מגיעה עם ארגז מצעים מעץ סנדוויץ' איכותי מרופד. ראש מיטה קייט גובה : 120/95/84 לבחירה. מנגנונים אפשריים לבחירה:
  • שטוח / הידראולי / חשמלי U&D / U&D Total. מחיר : החל מ-4,290 שקל
  • סרינה SERINA - מיטה וחצי מעוצבת, מסדרת XL BED, בעלת בד מזרן במצע השינה וראש מיטה קייט. למיטה מזרן רך ומפנק במיוחד בתוספת שכבת ויסקו בתפירת הבד הבאה במגע ישיר עם הגוף.
  • ליבת המזרן בנויה מקפיצי פוקט, שכבת HDS (פוליאורתאן סגול) המעניק רכות ונוחות מירבית ושכבת ויסקו בתפירת הבד. המיטה מתאפיינת בתפירת מעויינים ורגלי בלייז מרובעות ומעוצבות (12 ס"מ). בנוסף לכף המיטה מגיעה עם ארגז מצעים מעץ סנדוויץ' איכותי מרופד. ראש מיטה קייט גובה : 84/120/95 לבחירה. מחיר : החל מ-4,290 שקל
מיטת סרינה של גוד נייט. גוד נייט,
מיטת סרינה של גוד נייט/גוד נייט

רשת הלואו קוסט "ביוטיקייר" מציעה ליין רחב של מוצרים עתירי לחות, לשימושים שונים. להלן הנבחרת המנצחת של "ביוטיקייר" להתמודדות עם עור יבש בחורף.

  • מסיכת יופי לפנים ולצוואר - BIOTEC+ - מסיכה טיפולית המבצעת ארבע פעולות בו זמנית. מכילה קומפלקס אצות ים ופוליסכרידים בתוספת פרוטאין חיטה, ווקס חוחובה, המסייעים למתיחה ומיצוק של העור תוך צמצום שטח הקמטים ואורכם. מכילה חימר לבן לחידוש מראה העור, החלקתו, ספיחת שומן עודף והסרת תאים מתים. ממריצה את העור ומרעננת. בתוספת פרוטאין חיטה ווקס חוחובה, המקנים רכות, לחות ומגע משי לעור. הוראות שימוש: יש למרוח כמות נדיבה על עור הפנים והצוואר מבלי להספיג, להניח כ 20 דקות ולאחר מכן לשטוף בעדינות במים פושרים. לאחר הטיפול ניתן למרוח תכשיר לחות או הזנה. הנוסחה מתאימה לכל סוגי העור ולשימוש יומיומי. מחיר: 14.90 שקל
  • שפתון לחות משנה צבע - שפתון שקוף בעיצוב יצירתי בשילוב שבבי זהב יוקרתיים. השפתונים אמנם שקופים, אך במריחה על השפתיים - צבעם הופך לוורוד טבעי, צבע עמיד ושקפקף הנשאר לזמן רב. השפתון מכיל פיגמנט עמיד המגיב לחומציות השפתיים ומשנה את הגוון בעת המריחה. ללא שמן מינרלי ללא פראבנים. מחיר: 7.90 שקל
  • תחליב גוף - AROMATIC - תחליב גוף ארומטי ועשיר בתמציות ריח טבעיות בריכוז גבוה המבטיח עמידות לאורך שעות רבות. פורמולה עשירה בלחות, מכילה קמומיל, אלוורה וויטמין E , נספגת במהירות ומותירה את העור רך ונעים למגע. מוגש ב-4 ניחוחות משכרים: פריחת תפוח, מאסק, אושן ודובדבן אפרסק. מחיר: 8.90 שקל
  • קרם כפפה ליד ולרגל - -ACTIVE SPA H2O קרם כפפה ליד ולרגל + סיליקון בתוספת מיקרו קפסולות של ויטמין E זעירות ומהפכניות יחד עם שמן זית. הנוסחה פותחה על מנת לספק לחות מוגברת והגנה על אזור כף הרגל והידיים. כל אלה מספקים מרכיבי לחות המתאימים לאזורים יבשים במיוחד. הקרם עוטף את העור בשכבה בלתי נראית היוצרת מעין כפפה ומגנה עליו מפני השפעת האקלים ובעת שימוש במים ובכימיקלים. מחיר: 9.90 שקל
מסכת יופי של ביוטיקר. יחצ,
מסכת יופי של ביוטיקר/יחצ

להיט חדש שיכבוש את הילדים השנה בפורים. תחפושות הלגו המקוריות עכשיו בישראל. חברת טויריפיק משיקה לקראת פורים קולקציה חדשה של תחפושות לגו לילדים. שלל דמויות של המשחק האהוב ביותר על הילדים: באטמן, נינג'גו, לגו קלאסי והסרט של לגו. ישראל הינה המדינה החמישית בלבד בעולם בה משווקות התחפושות.

התחפושות החדשות של לגו מגיעות במידות 4-12 לילדים ומשלבות דמויות מהמשחק, סרטים ודמויות אייקוניות אחרות. התחפושות כוללות ביגוד ומסיכה מגניבה של הדמות לצד אביזרים נלווים נוספים.

לדברי רותם פולק מנהלת השיווק בחברת טויריפיק: "תחפושות הלגו הן להיט עולמי שכרגע הגיע לישראל. אנו צופים כי התחפושות יהוו את אחד מלהיטי המכירות הגדולים ביותר בפורים 2021".

טווח מחירים: בין 129.90 שקל ל- 299.90 שקל.

איש לגו דלוקס. יחצ,
להיות לגו בשר ודם/יחצ

Moroccanoil חברת הטיפוח הבינלאומית, מציעה במהלך חודש ינואר מבצע לפתיחת השנה האזרחית החדשה: מארז שמפו ומרכך 500 מ"ל במחיר מיוחד ולזמן מוגבל. המארזים מגיעים ב-3 הסדרות המובילות: שיקום, לחות ווליום.

  • סדרת הלחות - סדרת מוצרי הלחות מזינה את השיער ומעשירה אותו בלחות ומתאימה לשימוש בשיער רגיל עד יבש. כל המוצרים בסדרה , מבוססים על פורמולה מועשרת בשמן ארגן ורכיבים איכותיים נוספים, המחדירים לחות לעומק השיער ומעניקים לו מרקם רך , נעים ומלא ברק, תוך שמירה על לחות טבעית ומאוזנת. מחיר שמפו מעניק לחות ומרכך מעניק לחות: במקום 308 שקל מחיר המארז יעלה 269 שקל
  • סדרת השיקום - סדרת מוצרי השיקום, משקמת שיער פגום שעבר תהליכים כימיים ומתאימה לשימוש בשיער חלש ופגום. המוצרים בסדרה מועשרים בקראטין, חומצות שומן, שמן ארגן וחמאת שיאה המשקמים שיער פגום בונים אותו מחדש , מטפלים בקצוות מפוצלים, משיבים לחות, ברק וגמישות למראה בריא ומושלם. מחיר שמפו משקם מעניק לחות ומרכך משקם מעניק לחות: במקום 308 שקל מחיר המארז יעלה 269 שקל
  • סדרת הנפח - סדרת מוצרי הנפח מתאימה לשימוש בשיער דק עד רגיל. המוצרים בסדרה עשירים בפורמולה ייחודית מועשרת בשמן ארגן, המעניקה לשיער נפח, הרמה ואחיזה. מחיר שמפו מעניק נפח ומרכך מעניק נפח: במקום 328 שקל מחיר המארז יעלה 269 שקל
מארז של מורוקן אויל. יחצ,
עכשיו במבצע. מארז של מורוקן אויל/יחצ

ועוד מ-Moroccanoil: במהלך חודש ינואר ולזמן מוגבל, יוצאת Moroccanoil במבצע: על כל קנייה של אחד ממכשירי העיצוב החשמליים, יינתנו במתנה תיק מעוצב וספריי הגנה מחום בגודל מלא, שתפקידו להגן על השיער מפני החום של מכשירי העיצוב החשמליים.

  • מברשת החשמלית להחלקת השיער, בעלת ציפוי קראמי איכותי וידית אחיזה מעוצבת המתוכננת בצורה ארגונומית ונוחה מאוד לאחיזה. בתנועות פשוטות של סירוק הזיפים שעל המברשת מחממים את השיער ומחליקים אותו. החלק העליון המעוגל של המברשת החשמלית הוא הצד החם, דרכו ניתן להגיע לשורש השערה ועד לקצוות. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחה Moroccanoil , המברשת החשמלית מונעת קרזול וחשמל סטטי ומעניקה ברק לשיער. מחיר מברשת חשמלית - 450 שקל
  • מייבש שיער מקצועי תוצרת איטליה, משלב הספק מנוע חזק המאפשר ייבוש מהיר במיוחד בזכות הטכנולוגיה שפיתחה החברה כפטנט , הממקדת את זרימת האוויר על מנת לזרז את זמן ייבוש השיער, בזמן שהיא מאפשרת צריכת אנרגיה פחותה ממייבש סטנדרטי. מחיר מייבש שיער מקצועי - 899 שקל
  • מחליק שיער מקצועי מתאים לכל סוגי השיער, בעל טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב ארגונומי המשלבים צורה, תפקוד ופונקציונאליות נוחה ומקצועית ביותר למשתמש. למחליק לוחיות ייחודיות בעלות מגע משי המבטיחות החלקה בטמפרטורה של עד 230 מעלות צלסיוס תוך שמירה אופטימאלית על השיער. מחיר מחליק מקצועי - 499 שקל
  • מסלסל מקצועי בעל טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב ארגונומי המשלבים צורה, תפקוד ופונקציונאליות נוחה ומדוייקת ביותר למשתמש, המעניק מגוון סגנונות סלסול לשיער במראה מדוייק וטבעי. כמו כן, למסלסל יש משטח הנחה מבודד המגן מפני חום. מחיר מסלסל מקצועי - 499 שקל
מכשיר עיצוב מורוקן אויל. יחצ,
מכשירי עיצוב של Moroccanoil/יחצ

מותג הלייפסטייל KUMI משיק ליין כוסות בייבוא אישי מאיטליה

  • הכוסות מבית KUMI, עשויות מזכוכית אולטרה שקופה, חזקה ואיכותית. מיוצרות באיטליה על ידי מפעל לזכוכית שם נרדף לזכוכית איטלקית מעוצבת בכל העולם, לאסתטיקה וחדשנות.
  • סט של 12 כוסות זכוכית עם טקסטורת שקעים. עשויות מזכוכית שקופה, חזקה ואיכותית.
  • מיוצרות באיטליה על ידי Bormioli Rocco יצרן זכוכית איטלקי מהמובילים בעולם. מחיר: 159 שקל
  • סט של 12 כוסות זכוכית עם טקסטורת נקודת מאורכות. עשויות מזכוכית שקופה, חזקה ואיכותית.
  • מיוצרות באיטליה על ידי Bormioli Rocco יצרן זכוכית איטלקי מהמובילים בעולם.
  • סט של 6 כוסות זכוכית קריסטל יוקרתיות לשתיה קלה, או לדרינק, עשויות זכוכית קריסטל איכותית ללא מתכות. מיוצר באיטליה על ידי Bormioli Luigi שהוא שם נרדף לזכוכית איטלקית מעוצבת בכל העולם, לאסתטיקה וחדשנות - מחיר: 290 שקל
  • סט של 4 כוסות יין בטקסטורת פסים, באיכות של מסעדות יוקרה. עשויות מזכוכית קריסטל אולטרה שקופה, חזקה ואיכותית. ישמשו אתכן לשנים ארוכות של חגיגות. מיוצר באיטליה על ידי Bormioli Luigi שהוא שם נרדף לזכוכית איטלקית מעוצבת בכל העולם, לאסתטיקה וחדשנות. מחיר: 158 שקל
  • סט של 12 כוסות זכוכית עם טקסטורת פסים. עשויות מזכוכית בצבע בורדו, חזקה ואיכותית. מיוצרות באיטליה על ידי Bormioli Rocco יצרן זכוכית איטלקי מהמובילים בעולם. מחיר: 139 שקל
  • סט של 12 כוסות זכוכית עם טקסטורת פסים. עשויות מזכוכית בצבע בורדו, חזקה ואיכותית. מיוצרות באיטליה על ידי Bormioli Rocco יצרן זכוכית איטלקי מהמובילים בעולם.
  • מחיר: 110 ₪
כוסות זכוכית של קומי. יחצ,
כוסות זכוכית של קומי/יחצ

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, מרחיבה את סדרת המשקאות מבוססי שיבולת שועל ומשיקה, תחת המותג Alternative, משקה שיבולת שועל לייט במהדורה מוגבלת. המשקה מופחת שומן וטעמו עדין וניטראלי יותר לעומת שיבולת שועל רגיל.

המשקה החדש מיועד לצרכנים המבקשים לצרוך את הקפה שלהם עם משקאות מבוססי שיבולת שועל כמענה להתפתחות השוק והצורך בתחליפים שאינם סויה, אך במקביל מבקשים פתרון עם פחות קלוריות לצד ערכים תזונתיים נוספים, כמו ויטמינים וסידן.

המשקה יהיה זמין עד ה-4 במרץ. משקה שיבולת שועל לייט, 1 ליטר - ניתן להשיג בנקודות המכירה ורשתות המזון.

משקה שיבולת שועל של תנובה. יחצ,
משקה שיבולת שועל של תנובה/יחצ

חברת רוקחמן, בעלת מותג הוופלים והעוגיות "מן" שתציין השנה 67 שנות פעילות, יוצאת בצעד נוסף כחלק מההבנה והרצון לקידום תזונה בריאה בישראל או לכזו המופחתת סוכר לכל הפחות. מותג "מן" המחזיק במגוון רחב של מוצרים ואשר השיק לאחרונה עוגיות גרנולה וחיטה מלאה ללא תוספת סוכר בחר לקדם גם את אחד ממוצרי הדגל שלו - וופלים בטעם לימון. טעם הלימון מצטרף לסדרת הופלים ללא תוספת סוכר בטעמים וניל ושוקולד. אותם וופלים פריכים וטעימיםללא תוספת סוכר המגיעים באריזה של 180 גרם ואשר ניתן להשיגן ברשתות השיווק הנבחרות במחיר מומלץ לצרכן העומד על 6.90 שקלים.

אבי פקר, מנכ"ל "מן": "חברת "רוקחמן" עושה כל שביכולתה לייצר מוצרים איכותיים עם חומרי גלם אמיתיים ומעולים וזאת מבלי להתפשר על הטעם כאשר טובת הצרכנים תמיד למולנו. בתוך כך, המוצרים שלנו כולם נעשים ללא מגע ידי אדם, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל וכולסטרול, ללא פגיעה בסביבה - "ויגן פרנדלי" ובהשגחה קפדנית של הרב לנדאו אב"ד בני ברק ושל הרב אבוחצירא.

ופלים מן טעם לימון. יחצ,
ופלים של מן בטעם לימון/יחצ

רשת 'אינטימה - INTIMA' בהזדמנות אחרונה למבצע FINAL SALE: עד 60% הנחה על קולקציית החורף באתר האונליין בלבד https://www.intima-il.co.il. בתוקף בין התאריכים: 11.1-30.1.21. טווח מחירים במבצע: 9.90-194.90 שקל על הפריטים המשתתפים במבצע. ללא כפל מבצעים, כפוף לתקנון, ט.ל.ח

אינטימה. דודי חסון,
אינטימה/דודי חסון

חברת adidas פותחת את השנה עם מבצעים אטרקטיביים באתר המותג: עד 50% הנחה על פריטי האתר. בתוקף עד ה-31.01.2021 בכפוף לתקנון, לא כולל קולקציה חדשה, קולקציות מיוחדות ורב עונתיות. בנוסף, בין התאריכים 18-22.01 יוצעו באתר 20% הנחה נוספים ברכישת שני פריטים ומעלה.

חברת Reebok עם מבצעים פתיחת שנה באתר הסחר: עד 50% הנחה על כל האתר למעט קולקציות מיוחדות ורב עונתיות. עד ה-31.01.2021 בכפוף לתקנון.

אדידס. יחצ חו"ל,
אדידס/יחצ חו"ל

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת Professional לטיפוח השיער. לאחר השקה מוצלחת של סדרות ה-SILVER וה- BLOND המיועדות לטיפוח ולשמירה על שיער כסוף ושיער בלונדיני, ד"ר פישר מוסיפה למגוון שתי סדרות חדשות המכילות שמפו, מרכך ומסכת הזנה.

האחת, ד"ר פישר פרופשיונל SMOOTH&REPAIR לשיקום השיער לאחר החלקה ללא תוספת מלח, והשנייה, ד"ר פישר פרופשיונל PERFECT CURLS לשיער מתולתל. התכשירים עברו בדיקת סנסיטיב ובדיקה דרמטולוגית ואינם מכילים פראבנים.

  • SMOOTH&REPAIR: סדרת תכשירים ללא תוספת מלח ומועשרת בקרטין צמחי לסיוע בשימור ההחלקה ובשיקום מראה השיער. תכשירי הסדרה מועשרים ברכיבי לחות, בפרו ויטמין B5 ובויטמין E להזנה ולסיוע בריכוך השיער ובשמירה על גמישותו. מותאם לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום. למראה שיער בריא, חיוני ומלא ברק. הסדרה מכילה:
  • שמפו SMOOTH&REPAIR: תכולה: 400 מ"ל, מחיר: 39.90 שקל
  • מרכך SMOOTH&REPAIR: תכולה: 400 מ"ל, מחיר: 39.90 שקל
  • מסכת הזנה SMOOTH&REPAIR: תכולה: 300 מ"ל, מחיר: 39.90 שקל
  • PERFECT CURLS: סדרת תכשירים המסייעת בעיצוב שיער מתולתל ומקורזל. הנוסחה משלבת רכיב חדשני וייחודי המסייעת בהפחתת פריזיות וחשמל סטטי. תכשירי הסדרה מועשרים ברכיבי לחות, בפרו ויטמין B5 ובויטמין E להזנה ולסיוע בריכוך השיער ובשמירה על גמישותו. לתלתלים מושלמים ולמראה שיער רך, בריא ומלא ברק. הסדרה מכילה:
  • שמפו PERFECT CURLS: תכולה: 400 מ"ל, מחיר: 29.90 שקל
  • מרכך PERFECT CURLS: תכולה: 400 מ"ל, מחיר: 29.90 שקל
  • מסכת הזנה PERFECT CURLS: תכולה: 300 מ"ל, מחיר: 39.90 שקל
  • לרגל ההשקה מוצעים התכשירים במחיר היכרות השני ב-9 שקלים ברשת סופר-פארם בתאריכים 14-27.1.21.
סדרת פרופשונל ד"ר פישר. יחצ,
סדרת פרופשונל של ד"ר פישר/יחצ

אחרי ששיגעו חתולים ברחבי העולם ובישראל, המותג היפני INABA החליט שגם לכלבים מגיע ומשיק לראשונה את סדרת חטיפי הצ'ורו המפורסמים בגרסה לכלבים. חטיפי הצ'ורו של המותג היפני הנחשב, מהווים מעדן אהוב ומפנק, ובשל המרקם הנוזלי שלהם, הם כמו "שלוקים" המוכרים לנו בני האדם ואף ניתנים להקפאה.

החטיפים, אשר מבוקשים בעולם כולו בזכות טעמם המשובח וערכיהם התזונתיים, מגיעים במגוון טעמים ומרקמים שונים, מכילים רכיבים טבעיים ואינם מכילים צבעי מאכל מלאכותיים. החטיפים החדשניים לכלבים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות וכמיטב מסורת ההקפדה היפנית, מתאימים כמזון משלים, כחטיף או כפרס, ותורמים לחיזוק הקשר בין הכלב לבעלים. את החטיפים ניתן גם להקפיא ולפנק כשלוק קפוא, כחטיף צונן בימים החמים.

מחיר: מעדני צ'ורו לכלבים - 29 שקלים לחבילה של 8 יחידות

אינבה חטיף יפני לכלבים. יחצ,
צ'ורו של אינבה/יחצ

מותג האיפור לוריאל פריז משיק בישראל את המסקרה המדוברת ביותר בעולם: "המסקרה של ביונסה". המסקרה המהפכנית Air Volume (אייר ווליום) משנה את כללי הנפח בעולם הריסים ומעניקה לכל סוגי הריסים מראה מלא בעל נפח עוצמתי.

פורמולה אוורירית, קלילה והיפואלרגנית - הפורמולה החדשנית של מסקרת Air Volume מוקצפת עם בועות אוויר, ליצירת אפקט מכפיל לריסים עם נפח גדול יותר ותחושה קלה עד בלתי מורגשת. הפורמולה הייחודית מעניקה נפח לאורך כל היום.

מסקרה אייר ווליום קלה למריחה על גבי הריסים, מבלי לפגוע בהם או לגרום לתחושת כובד. לראשונה בלוריאל פריז, המסקרה היפואלרגנית ומתאימה לכל סוגי הריסים. המברשת הייחודית מרופדת ובעלת יכולת העמסה גבוהה במיוחד של החומר, מפרידה ומצפה כל ריס וריס מהשורש ועד הקצה ויוצרת מראה של ריסים עבים ומלאים, בקלות ובפשטות. אריזת המסקרה בצבע ורוד מטאלי, בצורת בלון מתכתי השומרת באדיקות על הפורמולה האוורירית וקלת המשקל של המסקרה. התוצאה: מראה ריסים מלא בעל נפח עצמתי ותחושה אוורירית קלילה.

גילי אלגבי, מאפר וסטייליסט מוביל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם לוריאל פריז בישראל, ממליץ על המסקרה בגלל הפורמולה המנצחת שלה ונותן טיפ: "לפני השימוש הראשון במסקרה, מומלץ לפתוח אותה, להוציא את המברשת לאוויר למשך 2-3 דקות. לקבלת מראה סופר דרמטי וסקסי, יש להעביר את המברשת במשיחות לכל אורך הריסים. להעצמת המראה ניתן להשתמש תחילה במעגל ריסים".

מחיר מומלץ לצרכן: 50 שקל.

מסקרה אייר ווליום של לוריאל. יחצ חו"ל,
מסקרה אייר ווליום/יחצ חו"ל

חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להשיק בישראל ''Beluga Noble Winter, מהדורת חורף מיוחדת ומופלאה של וודקה בלוגה השואבת השראה מנופים מושלגים ועוצרי נשימה מהמרהיבים בעולם. מהדורת החורף Beluga Noble Winter בעלת סגנון עיצובי אסתטי הלקוח מעולמות עיצוב הפנים ומתאפיינת בצורות גיאומטרית מסוגננות, נועזות ומודרניות בזהב וכסף.

בקבוקי מהדורת Beluga Noble Winter מכילים את הנוזל המוכר והאהוב של בלוגה נובל, תזקיק מאלט מובחר בשילוב מים ארטזיים מהמעיינות הטהורים בסיביר, העוברים הליך סינון מוקפד ביותר ותקופת חיתון למשך 30 יום.

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק ליטר: 155 שקל, ניתן לרכוש בחנויות האלכוהול והיין המובחרות

וודקה בלוגה מהדורת חורף. יח"צ חו"ל,
וודקה בלוגה במהדורת החורף/יח"צ חו"ל

ecoLove , מותג הבית של חברת אורגניקזון , המתמחה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגניים, הינו מותג הטיפוח הראשון בישראל שיחל בימים אלה לשווק את מוצריו בבקבוקים העשויים מ 100% פלסטיק ממוחזר. עד כה חברות ישראליות מתחומי המזון, משקאות, טיפוח, קוסמטיקה ואפור הצהירו על בקבוקי פלסטיק ממוחזר, אך מדובר בין 25% עד 70% בלבד.

מוצרי המותג עם הבקבוקים החדשים ישווקו ברשתות השיווק ובאתרי און ליין עם תווית לזיהוי שיסומנו באמצעות מדבקה עגולה בצבע ירוק המודבקת על פקק הבקבוק עם הכיתוב: " 100% פלסטיק ממוחזר".

כבר השבוע, ישווקו המוצרים עם הבקבוקים החדשים, בינהם: סבון גוף לעור יבש מאוד ושמפו לשיער צבוע ויבש מהקולקציה הסגולה, מרכך לכל סוגי השיער וסבון גוף מהקולקציה הכתומה. כל המוצרים מכילים תמציות צמחים או פירות וירקות אורגניים.

לדברי שרונה רומנו לזר, מנכ"ל חברת אורגניקזון ובעלת המותג ecoLove: "חשיבות חומר הגלם של האריזות חשוב לא פחות מחומרי הגלם מהם מיוצרים המוצרים. כבר לפני 3 שנים התחלנו בתהליך באמצעות ייצור שפורפרות באריזה העשויה מקנה סוכר ממקור טבעי ומתחדש לקרם הגוף, קרם הידיים, סבון פנים ומסיכת בוץ. כמו כן, אריזת הקרטון שלנו מאושרות בתקן לניהול יערות בר קיימא". לדבריה: "מדובר בתהליך מתמשך של חיפוש פתרונות ידידותיים לסביבה בכל חלק בתהליך הייצור כולל האריזות. אנו פועלות במרץ כך שעד סוף שנת 2021 צפויים כל מוצרי המותג להיות משווקים בבקבוקים העשויים מ 100% פלסטיק ממוחזר. אני קוראת לחברות בתחומי הזמון, טיפוח, איפור וקוסמטיקה להצטרף למהפכת המיחזור".

עוד מסרה רומנו-לזר: "הקמנו את החברה במטרה להנגיש לשוק הישראלי מותגים אורגניים, טבעיים, טבעוניים וידידותיים לסביבה, תוך שמירה על עקרונות אקולוגיים על כן עמלנו רבות להיות בין הראשונים שלוקחים צעד קדימה את נושא הקיימות ולהביא בשורה אמיתית בנושא. חשוב להדגיש כי תהליך ייצור של בקבוק הפלסטיק הממוחזר מבוצע במלואו במפעל ישראלי, עקרון נוסף שתומך באג'נדה של המותג".

מחירי מוצרי המותג ל- 500 מ"ל: - סבון גוף טבעי לעור יבש מאוד, הקולקצייה הסגולה- 29.9 שקל, שמפו לשיער צבוע ויבש הקולקצייה הסגולה- 29.9 שקל, מרכך לכל סוגי השיער מהקולקציה הירוקה - 29.9 שקל וסבון גוף טבעי מהקולקצייה הכתומה- 29.9 שקל.

ניתן להשיג את מוצרי המותג עם הבקבוק החדש ברשת ניצת הדודבן, אניס, טבע קסטל שופרסל גרין, טיב טעם, עדן טבע מרקט, פוליצר, סטופ מרקט, בתי טבע ובתי מרקחת נבחרים, אתר סופר פארם ובאתר 'בשבילנו - מוצרים טבעיים באהבה'.

אקו לאב בקבוקים ממוחזרים. עדי גלעד,
בקבוקים ממוחזרים של אקו לאב/עדי גלעד

בדיוק כמו מגמת תזונת הפליאו הגורסת כי התפריט הבריא ביותר בעבור בני אדם צריך להתבסס על אבני המזון של האדם הקדמון, כך גם יותר ויותר מומחים בתחום תזונת הכלבים טוענים שעל מנת להבין מהו המזון הטוב ביותר בעבור הכלבים שלנו עלינו לחזור לאבותיהם הזאבים. סדרה חדשה מציעה מזון ללא דגנים לכלבים ומחזירה את הכלב לתזונה המתאימה ביותר למערכת העיכול שלו.

מאחר ואביו הביולוגי של הכלב, הזאב, הוא חיית טרף שניזונה מתפריט עשיר בחלבון ללא חיטה או דגנים אחרים, גם מערכת העיכול של כלבים בנויה באופן שאינו תומך בפירוק דגנים. עם ייצור המוני של מזון לחיות מחמד חיפשו חברות מסחריות דרכים להוזיל בעלויות המזון ועשו זאת על ידי שילוב מוצרים מבוססי דגנים כמו תירס וחיטה במזונות הכלבים, וכך הפכו הדגנים לחלק מתזונתם של כלבים, אך בשל מערכת העיכול הייחודית שלהם כלבים רבים מתקשים לעכל דגנים, דבר שעשוי להוביל למחלות במערכת העיכול, דלקות, פריחות ובעיות בריאותיות אחרות.

סדרת "לייף סטייל" (Life-Style) החדשה של מותג הפרמיום Nature-Protection מציעה מזון ללא דגנים (Grain-Free) ונטול גלוטן, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים לכלבים. סדרת המזון ללא דגנים מאפשרת עיכול נוח וקל גם לכלבים עם רגישויות במערכת העיכול. המזונות על בסיס בשר טלה, עוף, דג לבן, סלמון בלבד, או סלמון משולב עם דגי קריל לכלבים קטנים או לגורים.

מחירים: החל מ-79 ועד -349 שקל. את מוצרי Nature Protection ניתן להשיג ב Pet-Best, ובחנויות המובחרות למזון וציוד לחיות המחמד, באתר: www.petbest.co.il (משלוחים חינם לכל הארץ, בהתאם לאזורי חלוקה)

פלאו לכלבים. יחצ,
פלאו לכלבים/יחצ

"פוטו פריק", החברה הגדולה בישראל המתמחה בציוד צילום, תאורה וסאונד, משיקה ליין חדש של גופי תאורה מקצועיים של המותג Aputure.

ליין גופי התאורה החדש AMARAN, כולל 4 דגמים, המספקים מענה אופטימלי לכל צורך: דגמי ה100D/X וה200D/X, גופי תאורה קטנים יותר, המתאימים הן לשימוש מקצועי והן לשימוש ביתי, בייחוד בתקופת הקורונה בשל המעבר לצילום ועבודה מהבית. לגופים החדשים אפשרות התאמה למגוון רחב של אביזרים, שליטה באפליקציה, והתאמה כלכלית בהתאם לצרכים. בונוס נוסף הוא פנס הD600 החדש מסדרת LS - גוף תאורת לד המקצועי, העוצמתי והמתקדם ביותר בתחום. אידאלי לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. כולל אפשרות לשליטה מוחלטת באמצעות אפליקציה ורמת דיוק מושלמת של תאורה.

תאורות הלד של Aputure הן הבשורה החדשה בתחום התאורה לווידאו ולסטילס, גופי התאורה עוצמתיים אך מדויקים וחסכוניים באנרגיה. החידוש העיקרי בהם הוא נוחות השימוש, ניתן לשלוט בהם בקלות באמצעות אפליקציית Sidus Link המאפשרת שליטה מרחוק באמצעות רשתות הבלוטות' בכל גוף תאורה בנפרד או על ידי יצירת רשת המקשרת בין גופי התאורה השונים, ולקבוע את עוצמתם ואת גוון האור שלהם במקביל, כולל אפשרות להפעלת ויצירת אפקטים שונים של תאורה.

כל קולקציית התאורה של המותג APUTURE יימכרו במתחם התצוגה והמכירות של פוטופריק, הרוקמים 40 חולון. במקום ניתן להתנסות במוצרים ולקבל ייעוץ על ידי אנשי מקצוע, הן לקהל צלמים מקצועי, והן לקהל הרחב. לתיאום: 077-2155009 https://www.photofreak.co.il

דגם אמרן פוטופריק. יחצ,
דגם אמרן בפוטופריק/יחצ

חברת אורגניקזון מציעה לחורף 2021 שני תחליפי קפה של המותג INKA (אינקה). המשקה מגיעה בסוגי וראציות: משקה דגנים ‏INKA‏ קלאסי -‏ המבוסס על שעורה שיפון עולש וסלק ומשקה דגנים INKA אורגני - משקה אורגני המבוסס על שעורה, לתת ועולש אורגני .

המשקאות מגורענים וללא קפאין, מהווים אלטרנטיבה בריאה לקפה. בזכות תערובת הדגנים הייחודית של ‏INKA‏, למשקה טעם עדין וארומה מתוחכמת. ‏מתאים ‏גם לנשים הרות, מניקות וילדים מגיל 3.‏ לצמחונים ולטבעונים.

המשקה אינקה, בעל אחוז סיבים גבוה המהווה מקור לסיבים תזונתיים שהינם בסיס לתזונה בריאה.‏ מתאים במקרים בהם מומלץ לא לצרוך קפאין כגון:‏ בשעות הערב, בעלי לחץ דם גבוה, לסובלים מנדודי שינה, בתקופת ההיריון וההנקה.‏ והבונוס - דל קלוריות.

עכשיו במבצע: 20% הנחה - אינקה קלאסי 11.9 שקל במקום 14.90 שקל, אינקה אורגני 13.5 שקל במקום 16.90 שקל. ניתן להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים ובאתר "בשבילנו" ואתר סופר פארם.

משקה קלאסי אינקה. עדי גלעד,
תחליף קפה אינקה/עדי גלעד

במיוחד לימי הסגר: רשת בנא משקאות מרחיבה את שירות ההזמנות הטלפוני למשלוחים עד הבית מהיום להיום. שירות ההזמנות יפעל במקביל לחנויות הרשת, שממשיכות לפעול כרגיל ופתוחות לקהל הרחב. בנוסף, הרשת משיקה מגוון מארזי יין ואלכוהול במשלוחים מהירים, ומציעה שירות בלעדי של חריטה אישית על גבי כוסות ובקבוקים, ליצירת מארזי מתנה אישיים ומקוריים. לרשת 24 חנויות בישראל מעפולה ועד דימונה.

לדברי פני בכר, מנהלת שיווק בנא משקאות: "הרחבת שירות המשלוחים מהיום להיום הינו צעד נוסף של הרשת כמענה מידי לקהל הלקוחות ובהתאמה למצב הנוכחי. השירות יאפשר גם למי שיעדיפו להישאר בבית ולא להגיע לחנויות, ליהנות ממגוון המוצרים הרחב בהנחות מיוחדות לאור המצב ולשלוח מארזים לבני משפחה, חברים, עובדים ולכל אירוע. מגמת העלייה בצריכת האלכוהול הביתית ממשיכה ואנו רואים גידול של כ-35% ברכישות יין ואלכוהול בחנויות הרשת ובשירות המשלוחים. בעקבות הסגר הנוכחי קיימת עלייה של כ-50% בהזמנת מארזים וכן גידול משמעותי בקטגוריית הליקרים, שנובעת בעיקר בגלל הצורך של הצרכנים להתנסות במוצרים חדשים והכנת קוקטיילים בבר הביתי".

רשת בנא משקאות מרחיבה את שירות המשלוחים והחל מהיום מציעה שירות הזמנות טלפוני עד לבית הלקוח מהיום להיום. השירות פועל דרך מוקדי המשלוחים של החברה www.banamashkaot.co.il ופועל במקביל לחנויות הרשת.

שירות ההזמנות הטלפוני והמשלוחים פעל בימים א'-ה' בין השעות 9:00 ועד 18:00, והסחורה תסופק ישירות לבית הלקוח באותו היום, בעלות סמלית של 30 שקל. בנוסף, הרשת מציעה מגוון רחב של מארזי יין ואלכוהול בהתאמה אישית של מוצרים ומחירים, ומאפשרת לכל מי שנמצא בבידוד ובסגר לרכוש את המארזים המיוחדים ולשלוח לכל מאורע - ימי הולדת, ימי נישואין ועוד. הרשת מציעה מגוון שוקולדים, חטיפים, זיתים, גבינות ועוד שניתן לשלב עם המארזים, לצד פריטים בחריטה אישית: כוסות, בקבוקים ואריזות.

מארז אלכוהול בנא משקאות. יחצ,
מארז אלכוהול של בנא משקאות/יחצ

אף על פי שהבתים החכמים בישראל הופכים בשנים האחרונות למצרך פופולארי, נחשק וכמובן יעיל - עדיין רוב האוכלוסייה "מסתפקת" בבית רגיל. אחת הדרכים לשדרג את הבית הרגיל שלכם, ולהיכנס לקטגוריה של חזרה לעתיד, היא מוצרי אקוסיסטם חכמים לבית. וכל זה במחירים שמתאימים לכל כיס ובלי לשבור חסכונות.

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, החלה לאחרונה לשווק מוצרי אקו חכמים לבית של המותג הסיני המצליח. משואב אלחוטי נטען למנורת תקרה חכמה, תנור חימום ביתי ועד דיספנסר סבון אוטומטי - אלו המוצרים הייחודיים והלא יקרים שיהפכו את הבית שלכם לחכם, נקי ובעיקר נעים.

  • קטן אבל גדול: שואב אבק אלחוטי נטען נייד | דגם - Mi Vacuum Cleaner Mini - השואב המהפכני החדש של שיאומי הופך את מלאכת הניקוי לפשוטה ונוחה במיוחד. השואב האלחוטי קטן ונייד, מתאים לניקוי ושאיבה של חללים קטנים, מסילות חלון, פנים הרכב, מחשבים ועוד. בנוסף, הוא בעל עוצמת שאיבה חזקה במיוחד ויש לו מנוע Brushless המגיע למהירות סיבוב של עד 88,000 סל"ד, עוצמת שאיבה של 13,000 Pa. לחץ האוויר החזק מסייע לשואב להגיע ליניקה עוצמתית ואפקטיבית על פני מגוון משטחים. השואב מאובזר בסוללה עוצמתית בקיבולת של 2000mAh המאפשרת זמן עבודה של עד כ- 30 דקות במהירות הרגילה, ועד תשע דקות במהירות MAX. מחיר: 249 שקל
  • בלי לזוז מהכורסא: מנורת תקרה חכמה 450 | דגם Mi Smart LED Ceiling light - מנורת התקרה החכמה והמעוצבת של שיאומי מוסיפה טאץ' של אווירה ועיצוב לחלל המגורים. המנורה מורכבת מ-81 לדים איכותיים ומספקת תאורה בגווני לבן וצהוב הניתנת להתאמה של כל פעילות - קריאה, מנוחה ועוד. המנורה החדשה מתאימה להארת חלל בגודל 15÷25 מ"ר בעוצמה של 45W ובזווית כיסוי של 180°. וזה לא הכל. המתעצלים שביננו ולא רק הם, ישמחו לדעת שניתן לשלוט במנורה מבלי לקום מהכורסא, באמצעות הטלפון הנייד דרך היישומון Mi Home או בעזרת שלט Bluetooth (נמכר בנפרד). בנוסף, המנורה נשלטת בהפעלה קולית באמצעות פלטפורמות נתמכות: Google Assistant , Amazon Alexa , Apple Homekit. מחיר: 379 שקל
  • ללא מגע ידיים: דיספנסר סבון אוטומטי | דגם - Mi Automatic Foaming Soap Dispenser - כמה פעמים נכנסתם לשרותי אורחים בבית אחר ולא רציתם לגעת בסבון או בלחצן של הסבון הנוזלי, כמה פעמים האורחים שלכם נכנסו לשירותים בביתכם ונמנעו לגעת בסבון? והשאלה הכי חשובה: איך לגרום לילדים לשטוף את הידיים לעיתים יותר תכופות ולהנות מהתהליך.
  • שיאומי הבינה את הצורך במינימום מגע ומקסימום היגיינה אישית והשיקה דיספנסר סבון אוטומטי, שמחטא והופך כל שטיפת ידיים לחוויה. הדיספנסר מעוצב, עשוי מפלסטיק ובעל עמידות למים בתקן IPX4. המכשיר פועל ללא מגע - קצף סבון קרמי יוצא מפיית הדיספנסר בזיהוי כף יד ובזמן תגובה של 0.25 שניות, מרגע זיהוי כף היד בטווח זיהוי של 60÷90 מ"מ. הוא מונע מגע חוזר, מקטין פיזור חיידקים ומאפשר היגיינה אופטימלית. המוצר מספק יחס חלוקה מדויק של אויר וסבון 1:12 וקצף נעים לשימוש של עד 375 פעמים למיכל הדיספנסר פועל בעזרת מנוע שאיבה זעיר, יעיל ושקט בעוצמת שש וולט ועם סוללות AA. גודל מיכל הסבון החד פעמי הוא 300ML . המכשיר זכה בפרס העיצוב "GOOD DESINE 2018" ו- ""DESIGN AWARD 2019. מחיר: 119 שקל ומיכל מילוי בעלות של 29 שקל בלבד.
  • לא רק לתיקונצ'יקים: מברג ראצ'ט | דגם Mi x Whia 8-in-1 Precision Screwdriver Black Generalnc - בנוסף למוצרים המעוצבים לבית, משיקה שיאומי ערכת מברגים המכילה שמונה סוגי ראשים שונים כולל ראצ'ט, לקביעת סיבוב לצד אחד בלבד ונעילה מלאה. הראשים מאוחסנים בגוף המוצר כך שגם מי שלא מומחה, לא ילך לאיבוד. היתרון הגדול שהוא שקל להחליף את הראשים ולאחסן. ראשי הברגה עשויים חומר איכותי המחזיק לאורך שנים. מחיר: 129 שקל
  • ניתן לרכוש את המוצרים באתר הרשמי של שיאומי ישראל, בחנויות Mi Store בראשון לציון, דיזנגוף סנטר, וקניון הקריון באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים, עם אחריות יבואן רשמי.
דיספנסר של שיאומי. יחצ,
דיספנסר ללא מגע של שיאומי/יחצ

רשת MOSES מציעה ארוחת לייט נייט שווה במיוחד בהזמנת משלוח באונליין בלבד ובין השעות 21:00-23:00:

2 המבורגרים קלאסיים 200 גרם, 2 צ'יפס, 2 פחיות שתיה, 4 תוספות מעל שני ההמבורגרים (2 תוספות להמבורגר) ב-140 שקל בלבד בהזמנות באמצעות אתר ואפליקציית MOSES בלבד בין השעות 21:00-23:00. במסעדת moses פתח תקווה הכשרה העלות היא 155 שקל. המחיר לא כולל דמי משלוח, ללא כרטיסי חברות. הטבה אחת למשלוח. אין כפל הטבות ומבצעים - www.mosesrest.co.il

ארטבורגר של מוזס. יחצ,
ארטבורגר של מוזס/יחצ

רשת חשמל נטו משיקה את הדור הבא של הקומקום מבית CARERA בשני דגמים: קומקום נירוסטה נשלף דגם NO551 וקומקום זכוכית נשלף דגם NO651.

הדגמים החדשניים משלבים לחצני LED מוארים, בקרת טמפרטורה למשך 30 דקות, בחירת טמפרטורות מוגדרות על ידי לחצן. בנוסף מציעים הדגמים סנן אבנית עם פילטר נירוסטה פנימי נשלף, או מיכל זכוכית המאפשרים את פעולת ניקוי האבנית לשמירה על קומקום נקי ומים טבעיים.

שני הדגמים זהים בתכונותיהם, בעלי דירוג הספק מכובד של 2200 וואט, הגדרות טמפרטורה בלחיצות כפתור של 40° / 60° / 80° / 90° / 100° ,קנקן תרמי 1.7 ליטר שלא משאיר טעמי לוואי ופונקציה של שמירה קבועה על טמפרטורה ל-30 דקות. כל אחד יוכל לבחור את הקומקום המתאים עבורו לפי טעמו האישי, נירוסטה למראה קלאסי, או זכוכית אלגנטית ושקופה המאפשרת לצפות בפעולה ההרתחה.

מחיר:

קומקום זכוכית דגם NO651 - 899 ₪
קומקום נירוסטה דגם NO551 - 799 ₪

ניתן להשיג בבלעדיות בסניפי חשמל נטו ברחבי הארץ.

קומקום של חשמל נטו. יחצ,
הקומקום של חשמל נטו/יחצ

PANECO - אתר האיקומרס הראשון והמוביל לרכישת מוצרי אלכוהול ויין איכותיים בישראל, שפועל גם דרך אפליקציה נוחה במיוחד, משיק לכבוד החורף והסגר שבפתח שבוע יין בלעדי בין התאריכים 10-16 בינואר - במשלוח חינם עד הבית.

בעקבות הכפלה במכירות היין בשנה החולפת והתחזקות תחום היין בישראל ולצד החורף והסגר, הוחלט להשיק שבוע מיוחד אשר שם דגש על קטגוריית היינות. במסגרת שבוע זה קטגוריית זו תהנה ממבצעים אטרקטיביים אשר יאפשרו לצרכן להצטייד ביין טוב לתקופה הקרובה בה נהיה יותר בבתים.
בין המבצעים: 2 בקבוקי יין ברקן ספיישל רזרב ב-100 שקל, 3 בקבוקי יין ברון הרצוג ב-100 שקל, 2 בקבוקי רמת נגב ב-110 שקל, מגוון יינות הר אודם 2 ב-145 שקל או 2 ב-230 שקל וכ10% הנחה על מגוון רחב של יינות.

עד היום היין האדום הוא השחקן השולט בשוק וכיום הצרכן הישראלי נחשף ליותר דברים חדשים. הוא מבין יותר, מתעניין יותר ופתוח להתנסות בדברים חדשים. כך שהיינות הלבנים בעלייה גדולה בשנים האחרונות ובמיוחד הרוזה פרימיום שצבר תאוצה בקיץ האחרון. הסגמנט המוביל בישראל בצריכת יין הם גילאי 25-34 אשר מיד לאחריהם מגיעה קבוצת הגיל השלישי בני 65 ומעלה. קטגוריית היין בישראל צוברת תאוצה בשנים האחרונות בקרב צעירים לאחר סטגנציה בצריכת האלכוהול פר נפש שעמד על 5-6 ליטר יין לנפש. מרענן לראות שמדינת ישראל חווה מגמת פרימיומיזציה והצרכן לאט לאט עובר למוצרי הפרימיום ובתוך כך צפויה מגמת מעבר גם בין הקטגוריות השונות.

שבוע היין. יחצ,
שבוע היין/יחצ

בשנה האחרונה, הקורונה שינתה את יחסי האהבה-שנאה של דיירי הבית עם המטבח. הבילוי הממושך בבית, גרם לאנשים לשים לב ליותר פרטים וכן להתעסק ואף לעשות "ניסיונות" בשלל תבשילים ומאפים.
אחד המוצרים שהפכו לשימושים ביותר בקרב חובבי המטבח הינו המיקסר.

מיקסר הוא מכשיר מטבח חשמלי המתאים להקצפת ביצים ושמנת, ערבוב בלילות ,תערובת סמיכות ולישת בצק. לא ניתן להתחרות בעוצמה, ובביצועים של מיקסר איכותי. המיקסר מקצר את שעות העבודה במטבח וכן את עבודת הידיים שמתלווה לכל לישה או הקצפה.

אז כיצד מתאימים את המיקסר לפעולות הנדרשות? עופר גבאי סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בחברת OIG, עם כל הטיפים לרכישת המכשיר:

  • לדעת מה המטרה שלשמה אנו רוצים לקנות? האם המיקסר ישמש אותנו לטובת עוגות בלבד או בצקים למיניהם.
  • מומלץ לרכוש מיקסר בעל מנוע DC מנוע איכותי, שקט ויציב.
  • ככל שהמנוע שקט יותר כך המיקסר יציב יותר וליציבות יש קשר ישיר לשמירה על המכשיר לאורך זמן.
  • האביזרים הנלווים צריכים להיות עשויים מחומרים איכותיים, כגון נירוסטה, כיוון שמדובר בחומר חזק יותר מאלומיניום ומציפויים אחרים, ולכן הבצק פחות נדבק לדפנות.
  • במיוחד בתקופה זו בה כל גיחה למטבח מתועדת מכל זווית אפשרית לטובת הרשתות החברתיות נראות המכשיר חשובה לא פחות מהאיכות.
  • בחירת צבע איכותי למיקסר הינה בעלת חשיבות שכן אם הצבע לא איכותי, המוצר יהפוך לבלאי והנראות שלו תיהרס.
  • שירות ואחריות כדאי לבחור במיקסר בעל 5-10 שנות אחריות לפחות, כיוון שהיא נותנת בטחון ללקוח על איכות המוצר, ומורידה את הסיכון להחלפת המוצר בשנים הקרובות.
  • חשוב לבחור בחברה המעניקה שירותי אקסטרה, כגון פריסה ארצית של כל תחנות השירות, סדנת שף חווייתית, הדרכה טלפונית, דף תמיכה בפייסבוק, סרטוני הדרכה, סרטוני מתכונים, וקהילה גדולה בפייסבוק.
מיקסר דאבו. יחצ,
מיקסר של דאבו/יחצ

ללין במבצע - 40% הנחה על כל האתר https://www.laline.co.il/. המבצע יתקיים החל מהיום ועד ה- 13.1. המבצע באתר האון ליין, 40% הנחה, על כל המוצרים, ללא כפל מבצעים https://www.laline.co.il/ בין התאריכים 7.1-13.1.

Peony של ללין. יחצ,
פאוני גרדניה של ללין/יחצ

יחסי ציבור

השותפות מירב פרסי צדוק ודפנה טריואקס הודיעו כי המשרד קיבל לידיו שני תקציבי יחסי ציבור של חברת הפינטק eToro וחברת ניהול ההשקעות קלאריטי קפיטל, שלשתיהן מוקדי פעילות בארץ ובעולם.

דפנה טריואקס, המנהלת את קבוצת הלקוחות הבינלאומיים של החברה, אמרה: "בעוד שהעולם המשובש שחווינו השנה נמשך אל תוך השנה הבאה, יותר ויותר גופים עיסקיים ומוסדיים גם יחד, מבינים את עוצמתם והשפעתם של יחסי ציבור טובים. משמעות הדבר שאירגונים חכמים הבינו כי כלי זה אינו מהווה מותרות אלא הכרח. אני מודה לאיטורו ולקלאריטי על שבחרו בנו".

פלטפורמת eToro מאפשרת לאנשים להשקיע במגוון נכסים לפי העדפתם, החל במניות, סחורות, מטבעות, תעודות סל, מדדים ומטבעות קריפטו. חזונה הינו לפתוח ולהנגיש את השווקים הגלובליים, כך שכל אחד, בכל מקום, יוכל להשקיע בדרך פשוטה ושקופה. החברה רשמה צמיחה משמעותית עקב העניין הגובר בשוק ההון שנוצר בתקופת מגפת הקורונה, בשילוב עם האפשרות לרכוש דרך eToro מניות ללא עמלה . קהילת eToro העולמית מונה מעל 17 מיליון משתמשים רשומים ברשת חברתית, אשר באפשרותם לשתף את אסטרטגיות ההשקעה שלהם , כך שכל משתמש יכול לעקוב אחרי הגישות שהצליחו ביותר ולאמץ אותן. החברה נמצאת כעת בתהליך מואץ של גיוס עובדים חדשים.

קלאריטי קפיטל, נחשבת לחברת בוטיק מובילה לניהול השקעות, בעלת משרדים בתל אביב ובניו יורק, המספקת שירותי ניהול הון וניהול השקעות למשקיעים פרטיים ומוסדיים ברחבי העולם, ובכלל זה אנשים פרטיים, משפחות, קרנות, עיזבונות ומוסדות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים ומוצרים פיננסים הכוללים ניהול הון פרטי, פאמילי אופיס, קרנות גידור וקרנות חוב פרטי, אסטרטגיות אחריות חברתית וערכית (Socially Responsible Investing) והפצת קרנות מוסדיות. ייחודה של קלאריטי קפיטל בכך שהיא מפוקחת על ידי שלוש רשויות: הרשות לניירות ערך בישראל, רשות ניירות ערך בארה"ב (Securities and Exchange - SEC Commission), והרשויות הקנדיות של אונטריו ושל קוויבק.

בין לקוחות החברה נמנים: אסותא שהצטרפה לאחרונה, ויזה, פורד, יונייטד איירליינס, ספקטרוניקס אמרסון, נעמת, INSS, קרן רש"י ואחרים.

דפנה טריואקס עם מרב פרסי צדוק. יוסי צווקר,
דפנה טריואקס ומרב פרסי צדוק/יוסי צווקר
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully