וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: פרידה מרגשת מהמנכ"ל שיוצא לחופשי

רונית מטיאס

17.1.2021 / 14:04

וגם: עוזרים לעסקים הקטנים, מחלקים סלי מזון, תורמים בובות בד ומגשימים חלומות

פרידה ראשונה

ליאור טנר, גונן אוסישקין, שלומי עם שלום, אורי אוברוצקי. אורי אוברוצקי,
ליאור טנר, גונן אוסישקין, שלומי עם שלום, אורי אוברוצקי/אורי אוברוצקי

במסגרת אירועי הפרידה לציון סיום תפקידו של גונן אוסישקין מנכ"ל אל-על, ערכו לו מועדון הנוסע המתמיד ופלייקארד אירוע באוויר הפתוח ותחת המגבלות שמציבה מגפת הקורונה. ליאור טנר, מנכ"ל הנוסע המתמיד ופלייקארד והפרסומאי אורי אוברוצקי ברכו את אוסישקין והעניקו לו מספר תשורות לדרכו החדשה.

ליאור טנר וגונן אוסישקין. אמיר אלמוג,
ליאור טנר וגונן אוסישקין/אמיר אלמוג

אוסישקין קיווה להיפרד באופן אישי מצוות פלייקארד אבל האירוע שתוכנן בוטל בשל הסגר השלישי. צוות פליי קארד העניק לאוסישקין את "הדרכון הירוק" הראשון לחופש, ויצרו עבורו כרטיס אשראי פליי קארד ייחודי עם המסר הכרטיס שלך לחופש. טנר ואוברוצקי, שהוביל עבור החברה מספר פרויקטים ייחודיים בעלי גוון חברתי, העניקו לאוסישקין מזכרת אישית ומיוחדת, מדליה מקורית של אל-על משנת 1969 שהחברה הוציאה בשיתוף החברה הממשלתית למדליות ומטבעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

העסק של כולנו

קובי שחוח, הראל טובי, עדי סופר תאני,  נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, יפעת זמיר, צביקה ברוט ועופר זריהן. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
קובי שחוח, הראל טובי, עדי סופר תאני, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, יפעת זמיר, צביקה ברוט ועופר זריהן/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

בבת-ים הסתיים פיילוט "העסק של כולנו", יוזמת פייסבוק ישראל והפורום הכלכלי-חברתי. נשיא המדינה ראובן ריבלין נפגש עם בתי עסק שונים שקיבלו סיוע מהמיזם, שמע מהם על התקופה וכיצד התאוששו בזכות הסיוע שקיבלו מהתוכנית. ריבלין אמר כי שיקום הכלכלה והמגזר העסקי, והכאב של העצמאים ובעלי העסקים הקטנים, הוא העסק של כולנו, והעסקים הקטנים הם צינור החמצן של הכלכלה הישראלית כולה.

"העסק של כולנו" הוא מיזם שמטרתו תמיכה בעסקים הקטנים בישראל שנקלעו למצוקה עקב הקורונה, על-ידי ייעוץ ואספקת שירותים שיאפשרו להם להשתלב ברשת האינטרנט ולפתח פלטפורמות דיגיטליות שבאמצעותן יוכלו להמשיך לפעול גם בימי הסגר והריחוק החברתי. עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל ויפעת זמיר, סמנכ"לית הפורום כלכלי-חברתי הציגו את הפרויקט. התוכנית שסיימה את הבחינה הראשונית, הכשירה 170 סטודנטים לתהליך הליווי המוצע לעסקים, ורשמה 130 עסקים קטנים שהחלו בתהליך ברשויות שונות, כאשר היעד ל-2021 הוא להכניס לתכנית למעלה מאלף עסקים נוספים בהשתתפות מרכז השלטון המקומי.

seperator

להיות או לא להיות

אביב גפן' בנימין נתניהו' ישראל כץ. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
אביב גפן' בנימין נתניהו' ישראל כץ/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם הזמר והיוצר אביב גפן כנציג האמנים, וסיכמו על מתווה סיוע לתחום התרבות בגובה של 70 מיליון שקל. בפגישה השתתפו גם שר האוצר ישראל כ"ץ ושר התרבות חילי טרופר. נתניהו אמר כי עולם התרבות שהוא מהעולמות הסגורים יהיה הראשון שיהנה מהתוכנית הדרכון הירוק.

מעכשיו צריך להגיד 'אנחנו דור מחוסן'. גפן הודה לרה"מ ולשרים, ואמר כי מצא אוזניים קשובות ופתרון מידי שנעשה תוך כמה ימים, והוסכם להעביר לרשויות 70 מיליון שקל להופעות שיהיו חייבים לממש, ועוד 6 מיליון שקל לאמנים במצוקה, אמנים מבוגרים.

כץ אמר כי רואים את האור בקצה המנהרה והאור הגדול זו הפתיחה הצפויה בעקבות הגעת החיסונים והדרכון הירוק, כשהאור הנוסף הוא סיוע שיעמידו לרשות התרבות דרך הרשויות המקומיות שיאפשרו לאמנים להופיע ולחזור לפעילות, בעצם רשת ביטחון לעולם התרבות הלא ממוסד.

טרופר אמר כי סיכמו על תמיכה של עשרות מיליוני שקלים שיזרימו חמצן, יעברו לרשויות המקומיות וישמשו למופעים ולהצגות, בנוסף ל 6 מיליון שקל לאמנים מבוגרים במצוקה שיש מחויבות ערכית כלפיהם.

לפי המתווה תוקם קרן רשויות מקומיות לעידוד מופעים ביישובים השונים, בגובה של 40 מיליון שקל, בנוסף ל-24 מיליון שקל שנותרו מהמסגרת התקציבית של הקרן משנת 2020. בנוסף, תוקם קרן סיוע לאמנים במצוקה בגובה של 6 מליון שקל. הקרן תהיה משותפת לקרן יהושע רבינוביץ' לאומנויות ומפעל הפיס.

seperator

מחלקים סלים

משה ארביב, ארז פיינה, רונן בן גאון. אבי רוזה, טל פרץ, אביעד הנמר, אודי קריש וטל לוי. אסף לוי.,
משה ארביב, ארז פיינה, רונן בן גאון. אבי רוזה, טל פרץ, אביעד הנמר, אודי קריש וטל לוי/אסף לוי.

מתנדבי עמותת שניר חלקו כ-300 סלי מזון לטובת משפחות נזקקות, חיילים בודדים, משוחררים וקשישים, במרכז הארץ. עינת אושרי, מנכ"לית העמותה אמרה למתנדבים כי בזכותם, בזכות שיתוף הפעולה עם מסעדות רבות וביוזמת המסעדן אודי שטורק, הצלחו להגיע לכל הנזקקים שבקשו סיוע עם תחילת הסגר השלישי.

השלב הבא הוא לגייס מתנדבים ומסעדות בכל הארץ על-מנת להגיע לעוד אלפי משפחות המבקשות סיוע, כשהמטרה היא להגיע מידי יום שלישי, פעמיים כי טוב לעוד בתי נזקקים בצפון ובדרום הארץ, למשפחות שלא יישארו רעבות ויוכלו להנות מאוכל טרי וטעים של מסעדה.

המתנדבים העניקו ל"מסייעת" חולצות במטרה לגייס עוד מתנדבים ברחבי הארץ ול"גאוות יחידה.

מטבע הדברים

מירי ברזילי אליעזר סיון עזרא. באדיבות בית חולים "דנה דואק" לילדים,
מירי ברזילי אליעזר סיון עזרא/באדיבות בית חולים "דנה דואק" לילדים

כחלק מהתנדבות תלמידי בית הספר טבע סביבה וחברה מתל-אביב, עשרות ילדים המאושפזים בבית חולים דנה דואק שבאיכילוב ובשניידר, קיבלו במתנה בובות בד שתפרו עבורם תלמידים במהלך שהייתם בבידוד ובסגר. היוזמה יצאה לפועל בזכות שיתוף פעולה בין בית-הספר למיזם "יוצרים מהנשמה" של האמנית נירה גרבי, שסיפקה לתלמידים ערכות בדים ותפירה, והדריכה אותם בזום ובסרטוני רשת כיצד ליצור את הבובות.

התלמידים קיבלו תגובות מרגשות מהחולים והוריהם וזכו לתודה והערכה גם מהצוות הרפואי. בימים אלה, המיזם תופס תאוצה, ובכוונת התלמידים להרחיב את חלוקת הבובות לבתי חולים נוספים.

seperator

בונים חלום

בסוף השבוע הושק פרויקט "בונים חלום"! - פרויקט ההופך את חלומם של צעירי העמותה (גלאי 20-35) למציאות, נותן להם להביע את משאלות ליבם במעשים, את שאיפותיהם בתוצרים ממשיים, ולצעוק בקול גדול שחלומות מתגשמים. שנטל בלזרבג, מנכ"לית עמותת משפחה אחת התרגשה.

seperator

נוטעים ומתחייבים

עובדי חברות האיש החשוב ואתר המתנות swagg יצאו לנטיעות לקראת חג האילנות, כחלק מהתחייבות החברה לנטוע עץ עבור כל בקבוק שיימכר. כחלק מאחריות חברתית, מקפידים באיש החשוב וב-swagg על ייבוא ושיווק מוצרים שמקדמים אג'נדה ירוקה וסביבתית. החברה האנגלית שמייצרת את בקבוקי ROOT7 התחייבה כי תיטע עץ ברחבי היבשת עבור כל בקבוק שיימכר, ובטיימינג מושלם השתילים ניטעו בישראל לקראת ט"ו בשבט.

seperator

משקיעים וירטואלית

רובין קסלר. שגרירות ארצות הברית בישראל,
רובין קסלר/שגרירות ארצות הברית בישראל

שגרירות ארה"ב בישראל הכריזה היום כי וועידת ההשקעות הגדולה ביותר בארה"ב - SelectUSA Investment Summit תתקיים ביוני 2021. הוועידה הנערכת מדי שנה בוושינגטון תיערך לראשונה וירטואלית ותאפשר השתתפות רחבה יותר של חברות בינלאומיות.

בוועידה ישתתפו נציגים בכירים מ- 50 המדינות בארה"ב, לרבות בכירי הממשל והכלכלה האמריקאית; חברות וסטארט-אפים מ-80 מדינות שונות, לרבות ישראל; מנהלי קרנות הון סיכון מובילות; וארגונים אמריקאים לפיתוח כלכלי. ב-2019 השקיעו חברות ישראליות 36.6 מיליארד דולר בארצות הברית, ותרמו ליצירת כ-27 אלף מקומות עבודה לאמריקאים. בנוסף, חברות ישראליות השקיעו קרוב למיליארד דולר במחקר ופיתוח בארה"ב והשיגו תשואה של-750 מיליון דולר ביצוא מארה" בחברות ישראליות המעוניינות להתרחב ולהיכנס לשוק האמריקאי מוזמנות להשתתף בוועידה. רובין קסלר, נספחת המסחר של שגרירות ארה"ב בישראל אמרה כי שוק הצרכנים הגדול בעולם נמצא בארצות הברית ועל כן התרחבות לארה"ב היא הבחירה הטבעית עבור כל חברה ישראלית המעוניינת לצמוח.

seperator

אשמורת בדובאי

עידית סקופס, חיה מאור. אשמורת,
עידית סקופס, חיה מאור/אשמורת

אשמורת -מועדון ההטבות של הסתדרות המורים, הוציא עשרות עובדי הוראה לטיול ראשון בדובאי כפיצוי על תקופת הקורונה המאתגרת עבור אנשי החינוך וההוראה שעברו מהכיתות הישר אל מסכי הזום. המורים נהנו משלל החוויות ביניהן: טיולי שטח בדיונות, רכיבה על גמלים במדבר, סיור בעיר ובגנים הבוטאניים, שווקים וביקור במגדל הגבוה בעולם, הבורג' חליפה.

ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת אמר כי מאז תחילת משבר הקורונה אנשי החינוך וההוראה גילו חוסן ועוצמות בלתי רגילות מתוך תחושת שליחות עבור הילדים של כולנו, ובמסגרת ההטבות שהם מעניקים לעובדי ההוראה לאורך כל השנה, היה ברור שיגיעו לדובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully