וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי: העסקים בישראל מנסים לקום על הרגליים

25.1.2021 / 9:35

רשת המבורגר שפותחת ארבעה סניפים, צימרים שמכוונים ליום האהבה ואימון מקוון עם מדריך אישי שגם נותן פידבקים ומתקן. הסגר ממשיך להקשות על העסקים, אבל יש כאלה שמוצאים את הדרך להתפרנס, למרות הכול

בווידאו: בניגוד לעמדת היועמ"ש: נתניהו וכץ הציגו תכנית סיוע כלכלית/קונטקט

העסקים בישראל בכל התחומים מנסים להרים את הראש. סוף הסגר עדיין לא נראה באופק, אבל חייבים לחשוב על היום שאחרי. אתמול (ראשון) הגיב יו"ר איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, לתכנית תשעת הצעדים של משרד האוצר. "סיוע במימון לעסקים ודחיית הלוואות יקל על העסקים שנאלצו ליטול הלוואות כדי לממן את המשך פעילות העסק. דמי אבטלה לעצמאים צריך לתת על בסיס שוויון מוחלט מול שכירים, בוודאי שבתקופת משבר הקורונה".

מה עושים העסקים בינתיים? מסתבר שיש כאלה שמנסים לחשוב חיובי - וגם מבצעים חיובי.

מסעדנות: בורגרים פותחת ארבעה סניפים

בורגרים. תומר רובנס,
סניף חדש של בורגרים/תומר רובנס

הרשת מקבוצת BBB ממשיכה להתרחב, ופותחת במהלך השבועות הקרובים ארבעה סניפים חדשים, בהשקעה הנאמדת בכ- 2 מיליון שקל. הסניפים החדשים נפתחים בקניון עזריאלי בעכו, בישוב עלי זהב שבשומרון ובמתחם "מבנה" בעיר אופקים.

הסניף הראשון נפתח בימים אלו בכניסה לישוב עלי זהב-לשם. הוא משתרע על שטח של 50 מ"ר וישרת את הישובים הסמוכים: עלי זהב, לשם, פדואל, ברוכין ואחרים. בפתיחת הסניף הושקעו 300 אלף שקל. בנוסף, בתחילת פברואר ייפתח סניף Burgerim בקומת הכניסה של קניון עזריאלי בעכו. בהקמת הסניף, המשתרע על שטח של כ 100 מ"ר, הושקעו כ- 600 אלף שקל. הסניף כשר למהדרין. בימים אלה פותחת הרשת סניף נוסף בעיר הדרומית אופקים. במתחם "מבנה", על שטח של כ-100 מ"ר, ולאחר השקעה של חצי מליון שקל ייפתח סניף כשר גם הוא, אשר ישרת את תושבי העיר והסביבה.

במקביל לפתיחות הסניפים החדשים, מתחדשת עפולה, וסניף Burgerim הוותיק מעתיק את מיקומו לרחוב מנחם בגין 8. הסניף החדש משתרע על שטח של 150 מ"ר, ובהקמתו הושקעו כחצי מליון שקל. הסניף החדש מציע קומה נוספת המיועדת לאירועים פרטיים, ימי הולדת, ימי גיבוש, אירועי חברה וכו'.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "שמחנו לגלות שמשבר הקורונה הגדיל משמעותית את כמות המשלוחים, שרשת בורגרים מתמחה בהם, וגם הגדיל את הביקוש של זכיינים חדשים לפתיחת סניפים חדשים במיקומים נוספים, בהם טרם הייתה לנו נוכחות. אנו משקיעים משאבים רבים בשמירה על הסטנדרטים המוקפדים של הרשת, בניהול נכון של הסניפים, בפעילויות שיווקיות וביצירת הצעות מכר, מה שגורם ללקוחות לשמור לנו נאמנות ולבחור בנו שוב ושוב, ולזכיינים חדשים המעוניינים בהצלחה עסקית להצטרף אלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מלונאות: בצימרלנד בונים על ולנטיינס

צימר מושב דלטון. אלברט אדוט,
צימר במושב דלטון/אלברט אדוט

אילנה אלוני, מנכ"לית קבוצת ALLOVE, המפעילה את אתרי הנופש המובילים וילה לנד וצימר לנד מסרה: "אני קוראת לממשלת ישראל לעשות את הצעד הנדרש ולהחריג מיידית את ענף הצימרים והווילות מבתי המלון רגע לפני שהסגר השלישי עומד להסתיים. אנחנו כבר רואים עליה בביקושים לצימרים, וילות יוקרה ומתחמי נופש רומנטיים לקראת הוולנטיין דיי ויש מקום לאפשר לעם ישראל, בדגש על משפחות גרעיניות, לחגוג את יום האהבה, תחת ההנחיות המחמירות של התו הסגול במתחמי נופש בטוחים וללא התקהלויות ובכך לתמוך גם בעסקים הקטנים וגם לאפשר חופש. אני שמחה להציע מגוון רחב של חבילות נופש רומנטיות לקראת הוולנטיין".

בין החבילות בצימר לנד, וילה לנד ו-irooms

  • צימר חלום כפרי, מושב דלתון - מתחם המציע 3 בקתות עץ יפיפיות כשבכל צימר ג'קוזי זרמים מפנק, מרפסת פרטית מול הנוף. לכבוד הוולנטיין דיי כל בקתה תעוצב בסידורי בלונים רומנטיים. עלות חבילה זוגית הכוללת 2 לילות בסופ"ש וולנטיין 11-13/2- 1800 שקל.
  • אלומות יוסף, מושב גורן - מתחם נופש יוקרתי המציע 3 סוויטות עם בריכה פרטית וחדרי שינה מפנקים שממתינים ל-3 זוגות אשר מעוניינים לבלות את סופ"ש הוולנטיין אל מול נוף עוצר נשימה. לכבוד הוולנטיין בכל סוויטה יוצב זר ורדים ובקבוק יין איכותי. עלות חבילת אירוח ל-3 זוגות הכוללת 2 לילות בסופ"ש וולנטיין 11-13/2 - 6,000 שקל.
  • סוויטות ליד הים, תל אביב - דירות נופש הממוקמות בלב תל אביב, לבילוי אורבני מושלם עם נוף לעיר ולים. לכבוד הוולנטיין דיי הנופשים יקבלו במתנה סיור קולינרי בליווי מודרך בשוק הכרמל. עלות חבילת אירוח ל-2 זוגות הכוללת 2 לילות בסופ"ש וולנטיין 11-13/2- 2700 שקל.
  • אחוזה על המים, מושב שומרה - וילה יוקרתית מול נופים הרריים עוצרי נשימה הכוללת 4 חדרי שינה מפנקים, גינה מטופחת עם בריכת שחייה בנויה. לכבוד הוולנטיין דיי תוצע ל-4 הזוגות שיתארחו ארוחת ערב מפנקת עם שף פרטי שיבשל מול האורחים. עלות חבילה אירוח ללילה של ה-14/2 עבור 4 זוגות - 6000 שקל.

פיטנס: מאמן אישי וירטואלי שנותן פידבק בזמן אמת

רשת אייקון פיטנס מקבוצת הולמס פלייס, המפעילה 23 מועדוני כושר לואו קוסט פרימיום בפריסה ארצית, משיקה אזור אישי אינטרנטי למתאמנים המציע, לראשונה בישראל, שיעורי סטודיו ייחודיים עם מאמן אישי וירטואלי שמתקן ונותן פידבק בזמן אמת.

האזור האישי של אייקון נולד מתוך המחשבה להיות אייקון בכל מקום ובכל זמן ולקבל ליווי אמיתי במועדון ומחוצה לו. כך שמתאמן יכול לבחור איפה הוא רוצה לבצע את הפעילות - במועדון שלנו (בזמן שהמועדונים פתוחים) או מחוצה לו ואיזה סוג של פעילות ירצה לבצע- קבוצתית או אישית.

בנוסף, האזור האישי של אייקון מציע שיעורים המתבססים על תוכנה שפיתחה חברת הטסארט אפ הישראלית Kemtai, שעובדת על מחשב נייח/לפטופ בלבד כרגע, ודרכה אייקון צילמו תוכניות אימונים רבות לפי מטרה ורמה.

כך שלמעשה המתאמן בוחר את תוכנית האימונים הרצויה אשר בנויה מצילומים עם מדריכי אייקון פיטנס אשר מדריכים את המתאמן כיצד לבצע את התרגיל ובעזרת מצלמת המחשב הסורקת את הגוף של המתאמן, בזמן שהוא מבצע את התרגיל, התוכנה יודעת להעביר לו בזמן אמת פידבק על אופן ביצוע התרגיל.

בכל סוף תרגיל, המתאמן מקבל ציון המתבסס על כמות ואיכות החזרות שביצע, כך שהוא יכול להיות בטוח שביצע את התרגיל בצורה הטובה ביותר כמו באימון אישי וכך לשפר את הביצועים.

שירות האזור האישי, הכולל שיעורי סטודיו לייב עם מיטב המדריכים, VOD עם עשרות שיעורי סטודיו מוקלטים ושיעורי סטודיו עם מאמן אישי ניתנים למנויי אייקון פיטנס בחינם ולמנויים חיצוניים בעלות של 79 ₪ ללא התחייבות לחודש.

אייקון פיטנס הינה רשת מועדוני כושר בפריסה ארצית, המונה 23 מועדונים (מצפון ועד דרום) המשתייכת לקבוצת מועדוני הכושר הגדולה בארץ הולמס פלייס. מועדוני אייקון מביאים בשורה רעננה, צעירה, טכנולוגית חדשנית וזולה - מועדוני PREMIUM מבחינת עיצוב, מכשור ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד, אך במחיר LOW COST.

הקונספט של הרשת מתמקד בלהיות SMART, SIMPLE, SEXY כשחוויות הלקוח מרגע ההרשמה (האינטרנטית הפשוטה), הכניסה (באמצעות שערים דיגיטליים חכמים) ועד הלוקרים (שנסגרים באמצעות כרטיס החבר של הלקוח) ושיעורי הסטודיו (שיעורים וירטואליים על מסך ענק) תהייה מאוד פשוטה, מאוד חכמה, צעירה וסקסית.

מחירי המנויים נעים באייקון פיטנס בין 99-199 ₪ לחודש.

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully