וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: כל מה שקורה בעולם העסקים

עודכן לאחרונה: 25.1.2021 / 12:35

אמורפיקל תקים חטיבת פעילות שתתמקד בפיתוח תרופות וטרינריות לבעלי חיים הסובלים משברים, בעיות עצם, דלקות, סרטן ועוד. שיתוף פעולה בין תגלית לאונוורד

בווידאו: בניגוד לעמדת היועמ"ש: נתניהו וכץ הציגו תכנית סיוע כלכלית/קונטקט

חברת אמורפיקל, בניהול יוסי בן, מודיעה על הקמת חטיבת פעילות חדשה בחברה בהשקעה של 13 מיליון שקל. החטיבה החדשה תתמקד בפיתוח תרופות ווטרינריות מבוססות מינרלים אמורפים שיטפלו בשברים, בעיות עצם, דלקות, סרטן, כלבים גריאטרים ועוד. המיקוד הראשוני של הפעילות יהיה בכלבים, חתולים וסוסים.

ניסויים קליניים ופרה קליניים שערכה החברה בתחום מראים על תוצאות חיוביות להשפעת הסידן קרבונט האמורפי על בעלי חיים. תוצאות הניסויים מצביעות על גידול בצפיפות עצם, טיפול בסרטן, טיפול בדלקות ועוד. הסידן קרבונט האמורפי אף סייע להחלמה של שברים וציסטות בסוסים.

יוסי בן, מנכ"ל ויזם אמורפיקל: "בכל הניסויים המקדימים שערכנו אנו רואים תוצאות חיוביות של השפעת הסידן האמורפי על בעלי חיים. אנו עורכים כעת מספר שיתופי פעולה עם גופים מובילים כמו בית החולים הווטרינרי בבית דגן, משטרת ישראל, גני חיות, מכון המחקר SRI בארה"ב ועוד על מנת לבסס את פעילותנו בקטגוריה החדשה. לדברי בן, שהמטרה העומדת לנגד עיננו היא הקמת חברת תרופות ישראלית לשוק הגלובלי לבעלי חיים שתסייע רבות בתחום, לדבריו מדובר בשוק שמוערך בכ-80 מיליארד דולר".

לאחרונה החלה חברת אמורפיקל סבב גיוס בהיקף של כ-30 מיליון דולר למטרת ביצוע ניסויים קליניים בסרטן הערמונית, דרגה שנייה. כמו כן, חברת UIC GROUP הטוויאנית השקיעה בגיוס שמבצעת החברה כמיליון דולר לפי שווי חברה של 160 מיליון דולר בנוסף לעסקת רכישת מוצרים בסך של כ- 17.5 מיליון דולר לשיווק מוצרי אמורפיקל בטייוואן.

עוד הודיעה החברה כי משרד הפטנטים האמריקאי אישר את בקשתה הטוענת כי סידן קרבונט אמורפי (ACC) מטפל בסרטן הדם. קלציום קרבונט אמורפי (ACC) הוא סינתזה ייחודית אותה פיתחה אמורפיקל, באופן המקנה לשילוב שבין קלציום לקרבונט בתצורה אמורפית, תכונות ייחודיות, המהוות את הבסיס לפיתוח תרופות אינובטיביות. זהו פיתוח ייחודי בעולם. עד כה החברה הגישה 122 בקשות לפטנטים ו- 52 פטנטים אושרו ברחבי העולם.

יוסי בן מנכ"ל אמורפיקל. שלומית בן,
יוסי בן/שלומית בן

תגלית, ארגון התיירות החינוכית הגדול בעולם המציע סיור חינוכי בן 10 ימים בישראל, ואונוורד ישראל, הארגון המוביל של תוכניות קצרות להתמחויות צעירים יהודים בישראל, חתמו על מזכר הבנות לבחינת מיזוג. איחוד הכוחות יחזק את קשרי ישראל והתפוצות על ידי הרחבת היצע ההזדמנויות עבור צעירים יהודים להשתתפות בסיורים, התמחויות ופיתוח מקצוע בישראל.

"אנו מחפשים סינרגיות שיאפשרו לנו להמשיך ולחזק את הקשר בין יהודי התפוצות למדינת ישראל", אומר מנכ"ל תגלית, גידי מרק. "לאור הערכים המשותפים שלנו, אנו רואים הזדמנות לשלב בין תגלית על תוכניותיה השונות - הכוללות כמובן את הסיורים החינוכיים שלנו בני 10 ימים וכן תכנית המנהיגות והיזמות 'תגלית אקסל' - עם מגוון התוכניות דו חודשיות של אונוורד ישראל הכוללות התמחויות והתנדבויות. בכך יתאפשר לנו להרחיב את החשיפה לקהלי היעד שלנו בעולם ולהציע להם מגוון רחב יותר של הזדמנויות לחוות את ישראל".

אילן וגנר, מנכ"ל אונוורד ישראל, מדגיש את הפוטנציאל הטמון ביכולת להרחיב את מספר הצעירים היהודים מרחבי העולם שיגיעו לארץ על מנת להשתתף בתוכניות השונות, אשר יחזקו את זהותם היהודית, הערכתם וידע על מדינת ישראל.

"מזכר ההבנות שנחתם משקף את ההצלחה הגדולה, כמו גם את הפלא, שנקרא תגלית", אמר צ'רלס ברונפמן, ממייסדי הארגון. "אנו מצפים לשותפות עם אונוורד ישראל, שתפתח ותעצים את החוויה עבור כל המשתתפים שלנו".

"מוטלת עלינו החובה לספק הזדמנויות לצעירים יהודים שיחזקו ויטפחו את הקשר שלהם עם מדינת ישראל והקהילה היהודית במדינות המוצא שלהם. השותפות עם אונוורד ישראל תאפשר לנו להמשיך ולפתח את היצע התוכניות שלנו ואת הערך שאנו מציעים לקהל היעד שלנו", הוסיף תומס סטרן, יו"ר קרן תגלית.

דייוויד וסינדי שפירא, מייסדי אונוורד ישראל: "הקמנו את אונוורד ישראל על מנת לספק לסטודנטים, המחפשים התמחויות ותוכניות קיץ באיכות גבוהה בחו"ל, את האפשרות לחיות ולעבוד בישראל. רצינו שאונוורד ישראל תהיה תכנית המשך לחוויה המדהימה שמספקת תגלית -ותמשיך לחזק את זהותם היהודית וחיבור לישראל. החיבור בין תגלית לאונוורד ישראל יהווה מעין 'אבן דרך' חדשה בחייהם של יהודים צעירים מהתפוצות, בעלת חשיבות אסטרטגית לעתיד העם היהודי. אנחנו נרגשים מאוד לצאת ביחד לדרך משותפת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פרס יוקרתי ל-Harman

חברת מחקרי השוק IoT Breakthrough המתמחה בתחומי ה-IoT (האינטרנט של הדברים) בחרה בחברת האוטומוטיב HARMAN כזוכה בקטגוריית "החברה החדשנית של השנה בתחום המכונית המקושרת". HARMAN, המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, זכתה בתואר היוקרתי עבור פתרון ה-EV Plus+ שפיתחה החברה.

חברת המחקר מציינת כי בעשור הקרוב, מכירות של מכוניות חשמליות יהוו כשליש מסך מכירות הרכבים בעולם. "החששות של הצרכנים נשארים מחסום כניסה מרכזי עבור צרכנים רבים שחוששים כי חוויית השהיה ברכבים החשמליים וכי אמצעי הבידור והאודיו ברכב יהיו 'דלים' מאלה שבמכוניות רגילות בגלל בעיות של חיי סוללה מוגבלים". הפתרון של HARMAN -ה-EV Plus+ - מבוסס שילוב חומרה ותוכנה ומציע לצרכנים פלטפורמה של שדרוגי אודיו כמו גם מגוון אפליקציות בידור מבוססות ענן להעצמת החוויה של הנהגים והנוסעים. רכיב מרכזי כאן הוא ה-Ecotect, עיצוב מובנה ברכב שמציע ביצועי שמע רבי עוצמה, תוך צמצום של 50 אחוז בגודל מערכות השמע והרמקולים מול המערכות המסורתיות. העיצוב החדשני מספק חווית האזנה מועצמת עם צריכת אנרגיה נמוכה משמעותית, כזו שלא תגמור מהר את סוללות המכונית החשמלית.

"כשמדובר על טווח נסיעה של מכונית חשמלית, כל ק"ג של מערכת נחשב", אומרת מיכל גבע, מנכ"לית HARMAN ישראל. "החדשנות של HARMAN מייצגת שינוי בתפיסת החלל של המכונית המקושרת. זהו כבוד גדול לזכות בפרס הזה ולקבל הכרה כמובילת שוק ופורצת דרך בתחום".

ALD בוחנת מיזוג של חברת סייבר

חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, דיווחה הבוקר (ב') כי היא מנהלת מו"מ ראשוני, במסגרתו נבחנת האפשרות למזג לתוכה פעילות של חברה בתחום הסייבר, אשר הוקמה ע"י יוצאי יחידות טכנולוגיות מובחרות בצה"ל, עם פתרון חדשני למחשוב מוצפן. המיזוג ייעשה בתמורה להקצאת מניות שליטה בחברה לידי בעלי השליטה בחברת הסייבר.

מהחברה נמסר כי אחד התנאים להיתכנות מיזוג הפעילות, הינו השקעה בהיקף של כ- 50 מיליון דולר בחברה הממוזגת, מתוכו כבר הובטחו סכום בהיקף של 20% מסבב המימון, במסגרת כתב התחייבות בלתי חוזר ממשקיעים. מגעים נוספים מתנהלים עם מספר ניצעים מוגבל להשלמת סבב המימון.

החברות החלו במגעים ראשוניים ובדיקת נאותות כדי לבחון את מיזוג פעילותן, וזאת על מנת ליהנות, בין היתר, מחיבור סינרגטי בין החדשנות הטכנולוגית של חברת הסייבר, לבין בסיס הלקוחות המשמעותי ותשתית המכירות המקומית והבינ"ל המפותחת של ALD.

השלמת המיזוג כפופה לקבלת אישורי הצדדים לעסקה, כמו גם כל אישור אשר יידרש מכל גורם רגולטורי או צד שלישי הקשור למיזוג. החברה תוסיף ותעדכן אודות התקדמות המשא ומתן בהתאם לנדרש.

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully