וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

28.1.2021 / 0:17

קמפיין חדש לאנה זק וסקארה, מבצעי הוולנטיין תופסים תאוצה, מבצעים עצומים של מועדון הצרכנות הוט ושלל יוזמות לט"ו בשבט. כל מה שקרה בעולם העסקים במחצית השנייה של השבוע

תעסוקה

הסטארטאפ הטכנולוגי נקסט אינשורנס (Next Insurance), המפתח מוצרי ביטוח דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב, ממשיך לגייס למשרות רבות למרכז הפיתוח של החברה בישראל. נקסט אינשורנס מגייסת לקבוצות הפרונטאנד, הבקאנד, הארכיטקטורה והדבאופס.

בסך הכול פתוחים כיום בחברה עשרות תקנים למשרות פיתוח, ותקנים לאיוש משרות פיתוח. נקסט אינשורנס תשמח לקלוט לשורותיה אנשי ונשות פיתוח מוכשרים, שאיבדו את מקום עבודתם בשל משבר הקורונה. כאדפטציה למצב החדש עימו כולנו מתמודדים עורכת נקסט אינשורנס את תהליך הראיונות באמצעות הזום, כאשר החלק של כתיבת קוד בראיונות הזום נעשה על ידי שיתוף מסך ופתיחת מעבד תמלילים.

נקסט אינשורנס מונה כיום כ-400 עובדים בישראל ובארה"ב, היא גייסה עד כה 631 מיליון דולר ושוויה הנוכחי מוערך בלמעלה מ-2 מיליארד דולר. בנוסף, נקסט אינשורנס נבחרה, לאחרונה, לאחד מעשרת הסטארטאפים שהכי שווה לעבוד בהם בישראל.

את כל המשרות ניתן לראות באתר החברה: nextinsurance.com/careers

בין המשרות הפתוחות

  • מהנדסי בקאנד (Backend)
  • ראש/ת צוות (לקבוצת הבקאנד)
  • מהנדסי פרונטאנד (Frontend)
  • מוביל/ה טכנולוגיים (לקבוצת הפרונטאנד)
  • מהנדסי BI
  • מהנדסי דבאופס (DevOps)
  • ארכיטקטים
עובדי נקסט אינשורנס. נדב קרלינסקי,
נקסט אינשורנס/נדב קרלינסקי

חלוצת ההייטק והטכנולוגיה HP Indigo, שמעסיקה בישראל למעלה מ-2,000 עובדים, מגייסת בימים אלו עשרות עובדים חדשים למגוון רחב של משרות. החברה ממשיכה בחיפוש אחר עובדים מכל קשת המקצועות. חברת HP Indigo מעסיקה למעלה מ-2,000 עובדים בישראל בשני קמפוסים מרכזיים מהם מקדמת החברה חדשנות טכנולוגית ישראלית - האחד בפארק המדע ברחובות, והשני בקריית גת. עובדיה נהנים בימים שבשגרה מכל המתקנים והתנאים הנדרשים על מנת לאפשר לעובדים להפוך את ימי העבודה למהנים ופרודוקטיביים יותר וכשצריך גם לסייע להם "להתנתק" מיום העבודה העמוס, כולל - חדר כושר, חדרי משחק וממנוחה, חדר אוכל, פעילויות מגוונות ועוד. חלק ניכר מן הפעילויות בתקופת המגפה עברו, כמובן, למתכונת זום מרוחקת, וכל עובדי החברה שתפקידם יכול לאפשר להם - מעודדים לעבוד מהבית. ביום שאחרי המגפה, תאמץ HP אינדיגו מודל עבודה היברידי שיאפשר את השילוב הנכון בין עבודה מהבית, לעבודה ממשרדי החברה, זאת מתוך הבנה שאנו נכנסים לעידן תעסוקתי חדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

התפקידים

  • מהנדסים
  • פיזיקאים
  • מפתחים
  • אנשי שיווק
  • כספים אסטרטגיה
  • ועוד מגוון משרות נוספות

תרבות ומוסדות

תיאטרון גשר נבחר לפרויקט FACE TO FAITH של האיחוד האירופי יחד עם שבעה תיאטראות ופסטיבלים מרחבי היבשת. התיאטרון הרפרטוארי, המציין 30 שנה להקמתו, נבחר להשתתף בפרויקט ייחודי של האיחוד האירופי העוסק באמונה בחברה המודרנית. קול קורא ליוצרים ישראלים להגשת הצעות למחזות לכל אחד מהתיאטראות המשתתפים עתיד לצאת בימים הקרובים.

FACE TO FAITH הינו פרויקט משותף וחוצה גבולות שיוצא לפועל בתמיכתו המלאה של האיחוד האירופי ובמסגרתו ישתפו פעולה שבעה תיאטראות ופסטיבלים מרחבי אירופה יחד עם תיאטרון גשר השוכן בעיר תל אביב- יפו. בפרויקט, אשר יתפרש למשך שנתיים שלמות, עתידים להשתתף מצ'כיה (,(Divadlo pod Palmovkou Jam פולין ((Teatr Powszechny, גרמניה (Sommerblut Kulturfestival eV) , אוקראינה (Factory Art Center), פינלנד (ANTI Contemporary Art Festival) ו- איטליה (Teatro dei Venti).

התכנית האמנותית הבינלאומית של FACE TO FAITH עוסקת בחשיבותה של האמונה בחברה המודרנית. במופעי התיאטרון והכנסים המשותפים אשר יתקיימו במסגרת הפרויקט עתידים להשתתף מוסדות תרבות מצ'כיה, פולין, גרמניה, אוקראינה, פינלנד, איטליה, וישראל. מוסדות התרבות, יחקרו יחד את שאלת גיבוש הזהות תוך התחשבות ברקע הפוליטי אשר משפיע על שאלה זו, המוסדות יעסקו בפן המאחד והפן המפריד של הצורך האנושי בגיבוש זהות. לשם הפרויקט, הוזמנו יוצרים, מחזאים ומומחים מתחומים שונים אשר יתמקדו בייצור נקודות מבט חדשות וחשיפה לסכסוכים "בלתי פתירים".

במסגרת הפרויקט, יצא בימים הקרובים קול קורא לחיפוש אחר בימאים, קבוצות יוצרים ואנשי במה אשר יוכלו להגשים את חלומותיהם האמנותיים ולהציע הצעות למחזות לכל אחד מהתיאטראות השותפים בפרויקט. כל אחד ממוסדות התרבות המשתתפים יפיק מופע אחד מתוך שבעה מופעים נבחרים, שמטרתו לקיים דיאלוג עם הקהילה המקומית ותחום התרבות בארצו שלו. לאחר הופעות הבכורה בכל אחד מהתיאטראות, ינדדו המופעים אל המדינות האחרות המשתתפות בפרויקט. כחלק מהפרויקט, עתידים להתקיים שלושה כנסים ואירועים פומביים אשר יפתחו לקהל הרחב ויחשפו בפניו את הדיון בנושא הפרויקט- אמונה בחברה המודרנית.

מנכ"לית תיאטרון גשר, לנה קריינדלין מסרה: "תיאטרון גשר, יזם ומקיים בשנים האחרונות את פסטיבל התיאטרון הבינלאומי Jaffa Fest ביפו, תחת הסלוגן - Existing together. אחת המטרות המרכזיות של הפסטיבל הייתה להביא לידי ביטוי את ייחודה של העיר יפו כמקום מאחד לכלל הדתות והאמונות. על כן, אני רואה בהשתתפות שלנו בפרויקט חשוב זה של האיחוד האירופי, FACE TO FAITH, המשך טבעי ומתבקש לאחד הערכים המרכזיים אשר תיאטרון גשר חרט על דגלו, שילוב השפה התרבותית והפיכתה למשותפת לכלל הדתות והאמונות, יחד, כאחד.

תיאטרון גשר, הינו תיאטרון רפרטוארי השם דגש על איכות והינו אחד מארבעת התיאטראות המובילים בארץ, הפונה לקהל איכותי של צרכני תרבות המחפשים תיאטרון ברמה בינלאומית. התיאטרון מייצג את ישראל בפסטיבלים רבים בכל רחבי העולם וזכה בפרסים נחשקים ולביקורות חסרות תקדים הן מצד המבקרים והן מצד הקהל, בארץ ובעולם.

לנה קריינדלין. דניאל קמינסקי,
לנה קריינדלין/דניאל קמינסקי

קמפיינים

הזמרת, דוגמנית, וכוכבת הפופ המצליחה אנה זק (19) נבחרה כפרזנטורית למותג האיפור והטיפוח SACARA . זק תחליף את כוכבת הרשת נטע אלחימיסטר שייצגה את רשת SACARA ב - 4 שנים האחרונות.

זק, (19) חיילת המשרתת שירות מלא בצה"ל, ונחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם. לאחרונה פורסם מצבה הרפואי שטרם נחשף וזק צפויה לחזור לשגרת עבודה בימים הקרובים.

המהלך המשותף הינו אסטרטגי למותג ויכלול מגוון רחב של פעילויות שיווק ופרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות. כמו כן זק תצא בקליפ מוזיקלי עבור SACARA, נוצץ ומפתיע. הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בהשקעה של 3 מיליון שקל במרץ 2021 לרגל השקת סדרות איפור וטיפוח חדשות לקיץ 2021.

לדברי איתי זמיר מנכ"ל רשת SACARA : "אנו רואים באנה זק כוכבת אמיתית ומובילת דעת קהל המתכתבת לחלוטין עם ערכי המותג: צעיר, דינמי, עדכני, ייחודי ומעיז". במהלך 2021 מתוכנן המותג לצאת עם סדרות איפור וטיפוח חדשות, שאת השקתן נערוך עם זק ובשיתוף לקוחות המועדון של SACARA ".

SACARA נחשבת כיום לרשת הביוטי הגדולה בישראל עם סניפים 59 ברחבי הארץ. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח, בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. החברה משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

אנה זק לסקארה. שי תמיר,
אנה זק לסקארה/שי תמיר

חברות וטכנולוגיה

עונת הקיק-אוף, אירועי פתיחת השנה בחברות ההייטק בעיצומה, והשנה הן מנסות להמציא מחדש את המודל, אחרי עייפות גדולה של העובדים מהסביבה ההיברידית. חברת יוניקורן הסייבר הישראלית צ'קמרקס (Checkmarx) קיימה אירוע וירטואלי שבו ניסתה להתעלות על הרף הגבוה של שנה שעברה, אז הטיסה את כל מאות עובדיה מהארץ והעולם לשבוע אקזוטי בחופי תאילנד לפתיחת 2020. הפעם, אחת האטרקציות הייתה מזוודה מסתורית שנשלחה לכל אחד מהעובדים ברחבי העולם הביתה, מתוך מחשבה שאם אי אפשר לעשות קיק-אוף באתר אקזוטי, לפחות נביא את תחושת החופשה לבתי העובדים. העובדים פתחו אותה בו-זמנית וגילו מכשירי כושר ביתי ומצלמות אינטרנט, משטחי עכבר, גרביים, דגלים ממותגים ועוד. את האירוע, בן 3 ימים, הנחה מייקל הרפז (לשעבר "היי-פייב") לצד דמות וירטואלית מבוססת בינה מלאכותית שהוצגה באמצעות מציאות רבודה (AR), והוא נערך באולפן עם מסך ירוק מרכזי שאיפשר לבכירי החברה, בהם עמנואל בן זקן המנכ"ל ומתי סימן המייסד ו-CTO, להופיע כאילו הם נמצאים יחד במקום אחד.

גם חברת סלברייט (Cellebrite) הישראלית הפגישה וירטואלית את כל 800 עובדי החברה בישראל וברחבי העולם, במאמץ מיוחד לחבר אותם לארוע דינאמי ורצוף הפתעות, בהן: הזמרת לירז צ'רכי הנחתה את טקס פרסי החברה השנתי לצד אלון קלומק, מנהל הפעילות העסקית (CBO) של סלברייט ומנחה שבוע הקיק-אוף כולו אמציה קידר, סמנכ"ל השיווק בחברה. בטקס ששודר בלייב מישראל, זכו 15 המצטיינים בכרטיסים זוגיים לחופשה בת שבוע באיי סיישל, בצירוף ברכה מהמנכ"ל יוסי כרמיל, שהודה לעובדים על השנה העיסקית המוצלחת, על העבודה המאומצת ב-2020 והבטיח שנה של הישגים ואתגרים חדשים. הזוכים הוכרזו בשיר מיוחד שביצעה צ'רכי בסגנון ספוקן וורד, שנכתב ע"י הבמאית תמי טיש, שאחראית בשגרה לאירועי ענק, בהם טקס המשואות בהר הרצל.

אירועי קורונה. יחצ,
עונת הקיק-אוף נפתחת/יחצ

חברת VRDRIVE, המפעילה בישראל רשת מכללות ללימודי תאוריה ואימון נהיגה בסימולטורים בטכנולוגיית מציאות מדומה (vr), חתמה על הסכם עם חברת Franchise Arabia מאיחוד האמירויות, על זיכיון בלעדי ופתיחת סניפי VRDRIVE בכל 7 האמירויות.

הסניף הראשי והראשון של הרשת עתיד להיפתח בחודש מאי השנה בדובאי. ועד סוף השנה (2021) ייפתחו באמירויות 10 סניפים בבעלות Franchise Arabia ובהיקף מוערך של כ- 5 מיליון שקלים. FA צופה כי במהלך 2022 היא תפתח 10 סניפים נוספים באיחוד, כך שיהיו בבעלותה 20 סניפים.
עוד נחתם בהסכם כי Franchise Arabia קיבלה בלעדיות על המותג VRDRIVE ועד שנת 2030 תפתח עוד כ- 200 סניפים, באמצעות זכיינים, ב 15 מדינות בכל המזרח התיכון, לרבות: סעודיה, מצרים, כווית, בחריין, מרוקו, ירדן, קטאר, עירק (כולל כורדיסטן), לבנון, טורקיה, עומאן, תוניס ואלג'יר.

במהלך החודשים הקרובים, נציגי החברה הישראלית יטוסו לדובאי להמשך חתימות ההסכם, פגישות עם הממשל ותוכניות הקמת הסניפים. על תיווך העסקה אחראי סטיבן וולפסון מייסד ומנכ"ל IFI מהמכון הישראלי לזכיינות, אשר פיתח את המותג וי אר דרייב והפך אותו לחברה בינלאומית עם סניפים בכל העולם.

לדברי מנכ"ל רשת VRDRIVEמר עדיאל כהן: "הסכם השלום עם האמירויות פתח את האפשרויות לשיתופי פעולה עסקיים עם המשק הישראלי ואני שמח שחברת Franchise Arabia ,שהגיעה לסיור בישראל מתוך מטרה לחתום על הסכם זכיינות עם חברה בעלת פוטנציאל להתרחבות בינלאומית, זיהתה זאת במוצר שלנו. כהן מוסיף כי, האמירתיים רואים בישראל כמובילה בעולם בתחום הטכנולוגי, והם רואים ב- וי אר דרייב כמי שתיתן פיתרון למוצר שהוא מותג טכנולוגי עדכני וחדשני ללימודי תיאוריה, שלא נראה בכל העולם. כהן מסכם כי בדומה להצלחת הרשת בישראל, גם באמירויות ייהנו ממוצר שיש בו ערך מוסף גבוה בתחום הבטיחות בדרכים ובתחום החינוך התעבורתי ,שיביא למהפכה חיובית ושינוי תרבות הנהיגה באמירויות ובמדינות ערב נוספות. עוד מוסיף כהן כי לא רק באמירויות זיהו את הפוטנציאל הבינלאומי של המוצר וכי החברה במגעים עם מדינות נוספות בעולם לפתיחת סניפים באירופה ובארה"ב.

לדברי מר גדעון רוזינג, נשיא ומבעלי חברת Franchise Arabia: במהלך השנים בהם החברה קיימת, עבדנו עם הרבה רעיונות עסקיים מצליחים בתחום הזכיינות, ואכן פיתחנו באמירויות רשתות מזכות, עם מותגים מובילים בעולם, כמו רשת סגפרדו ואחרות. VRDRIVE, הוא המותג הישראלי הראשון שנעבוד איתו באמירויות ואנו צופים לו הצלחה גדולה. "אנו מאמינים כי VR Driveיצליח היטב באיחוד האמירויות הערביות וברחבי האזור מכיוון שהמוצר משלב חינוך, בטיחות וטכנולוגיה, תוך שימוש בפלטפורמה וירטואלית ברמה עולמית שפותחה והשתכללה במשך מספר שנים".

לדברי מנכ"ל IFI מר סטיבן וולפסון: " בזכות הסכמי השלום החדשים עם כמה ממדינות ערב נפתחות עתה אפשרויות והזדמנויות עסקיות רבות בתחום הזכיינות ,דבר שהיה בגדר חלום עד לא מזמן. אני גאה ושמח להציע את שרותי והידע שצברתי במשך 35 שנות עיסוק בתחום הזכיינות הבינלאומית כדי לסייע למותגים מצויינים כ וי אר דרייב להתפתח ולנצל את הפוטנציאל הבינלאומי שלהם"

VR DRIVE. יחצ,
שת"פ יפה. VRDRIVE/יחצ

חברת GARMIN מסכמת שנת פעילות ראשונה לשירות התשלומים הדיגיטליים הראשון שהושק בישראל, GARMIN PAY, עם אלפי משתמשים, עשרות אלפי עסקאות וגידול משמעותי בשימוש בחודשיים האחרונים. בחברה צופים גידול משמעותי בהיקף הפעילות ככל שיתקדם הליך הטמעת מסופוני ה- EMV הסטנדרטיים הדורשים קוד וכמובן לאחר היציאה מהסגר והחזרה לשגרה.

חברת GARMIN, מובילה עולמית בפיתוח וייצור אביזרים חכמים לאורח חיים בריא, השיקה בישראל בדיוק לפני שנה את GARMIN PAY, שירות מאובטח ומתקדם, המאפשר ללקוחות המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד של ישראכרט לשלם באמצעות מגוון דגמי שעוני GARMIN בעשרות אלפי בתי עסק ורשתות מובילות, בצורה קלה, מהירה ומאובטחת, ישירות מפרק כף היד, בטכנולוגיית Contactless (ללא מגע) ובכך הייתה לחברה הראשונה בישראל המציעה שירות תשלומים מאובטח ופשוט באמצעות שעונים חכמים.

לאחר שנת פעילות ראשונה מדווחת החברה על שימוש השירות באופן יומיומי בקרב אלפי משתמשים, על עשרות אלפי עסקאות שבוצעו באמצעות השירות בעשרות אלפי בתי עסק ברחבי הארץ, ועל גידול של כ- 40% בשימוש בחודשים נובמבר-דצמבר 2020, מה שמעיד על אימוץ גובר של הטכנולוגיה וגידול בשימוש. "כל זאת בשנה שבה הישראלים אמנם חיפשו יותר פתרונות לעשות כל דבר ללא מגע ולצד העובדה שמרבית פעילות המסחר הפיזית הייתה סגורה או מצומצמת במיוחד" אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, הנציגה הרשמית של GARMIN בישראל.

"על אף האתגרים בתקופת הקורונה, במהלכה לא מעט בתי עסק סגורים, המסופונים והקופות ממוקמים מאחורי מחיצות זכוכית או פלסטיק וישנה האטה משמעותית בפריסת מסופוני EMV, אנו שמחים לראות כיצד לקוחות GARMIN, הידועים כאוהדי חדשנות, גילו את הפשטות והנוחות שבתשלום באמצעות השעון. אני מאמין שבמהלך שנת 2021, עם החזרה לשגרה ופריסה מסיבית יותר של מסופוני אשראי תומכים, נראה את התשלום באמצעות Garmin Pay ליותר ויותר נפוץ בבתי עסק בישראל", הוסיף.

Garmin Pay. יחצ,
Garmin Pay/יחצ

חברת GoldBond המחזיקה את המרלו"ג הרובוטי המתקדם בישראל eGold, מודיעה על שיתוף פעולה עם Gett Delivery פלטפורמת המשלוחים של חברת Gett. שיתוף הפעולה בין eGold ל- Gett Delivery מאפשר הפצת משלוחים מהיום להיום היישר מהמרלו"ג אל בית הלקוח.

שיתוף הפעולה הזה מביא עמו שינוי מהותי בשיטת העבודה הקיימת בשוק המשלוחים ובראשם אספקת חבילות רבות יותר מדי יום, והסבת חבילות המיועדות להפצה מהיום למחר, להפצה מהיום להיום. בנוסף, מניעת אובדן וטעויות בחבילות המשלוח, שיטת המשלוחים הנפוצה בשוק היא שיטת מיון הפריטים במרלו"ג לפי הזמנות, העברתן לחברת ההפצה הממיינת את הפריטים בשנית לפי מסלולי המשלוחים, עניין המביא עמו טעויות משלוחים רבות, ואף אובדן חבילות בשלב המיון בחברת ההפצה.

eGold ו- Gett Delivery יעבדו בשיטה של הגעת הנהג השליח למרלו"ג הרובוטי ישירות, איסוף 20-30 חבילות ומשם יצא לחלוקת המשלוחים לנמענים. שיטה זו מאפשרת הפצת משלוחים בטווח של שעות ספורות מרגע ההזמנה, הפצת משלוחים רבים יותר מדי יום, ברמת דיוק גבוהה יותר שכן לא נעשה שלב מיון נוסף בחברת ההפצה, אלא המשלוחים יוצאים לשילוח היישר מהמרכז הלוגיסטי.
יותם בן ארי, מנהל הפעילות של eGold: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם פלטפורמת המשלוחים המובילה של Gett Delivery. נמשיך לפעול לשיתופי פעולה משמעותיים שמטרתם שיפור חווית הלקוח וקידום המסחר המקוון בישראל.

גולד בונד קונטרם היא חברה בעלת ותק ומוניטין של למעלה מ- 40 שנה בתחום הלוגיסטיקה. החברה מתמחה באחסנה, בשינוע ובמתן פתרונות לוגיסטיים לכל סוגי המטענים והמכולות. החברה מספקת חבילת שירותים כוללת ליבואנים, ליצואנים, לחברות השילוח, עמילות מכס ולחברות ספנות. חזון החברה הינו להמשיך להוות המסוף הלוגיסטי המוביל בישראל ולהקפיד לשמור על שיפור מתמיד, חלוציות, איכות, מקצועיות ויעילות השירות, השגת החזון תוך שימוש בגמישות תפעולית, בכלים ובתשתיות חדשניות, במערכות מידע מתקדמות ובהתבססות על הון אנושי מסור נאמן ומקצועי.

EGOLD. יחצ,
eGold/יחצ

שנת 2020 - שנת משבר הקורונה, תיזכר לדורות כאסון כלכלי עולמי לעסקים. עסקים רבים בישראל, כמו גם ברחבי העולם, ספגו פגיעה אנושה וחלקם לא הצליחו להתאושש ולשוב לפעילות. "המאפיין המהותי ביותר של משבר הקורונה הוא העדר התקדימים, ומזה, העדר הפתרונות המובנים והמוכנים, במובן הבריאותי ובמובן הכלכלי." אומר גדי שובל, מנהל מחלקת הקרנות לעסקים בבנק מרכנתיל, "הקרן הייעודית בערבות מדינה לקורונה היא כלי נוסף בארגז הכלים של עסקים בבואם להתמודד עם המשבר, יחד עם המענקים וההקלות השונות".

החל ממרץ 2020 חלה מהפכה בהלוואות בערבות המדינה. בניגוד לקרנות הוותיקות שנועדו לעודד צמיחה עסקית ומקומות עבודה חדשים, הקרן הייעודית להתמודדות עם השלכות נגיף הקורונה משפרת את יכולת ההישרדות של העסק, ועוזרת לו בדיוק במקומות שבהן הוא מתקשה - בתזרים היומיומי. המאפיינים של הקרן עודכנו כך שיתאימו למטרה הלא שגרתית שלה - ולכן קוצרה תקופת הטיפול בבקשה, שיעורי המינוף הוגדלו, הבטוחות הנדרשות נמוכות יותר, וההטבה המשמעותית ביותר - גרייס ארוך על הקרן ומימון של המדינה לריבית בהלוואות אלה.

בראיון לג'רוזלם פוסט הסביר שובל: "אין לפונים מאפיין ייחודי - מדובר בעסקים מגוונים מאוד בתחום פעילותם וגודלם. דהיינו, עסקים קטנים, בינוניים, חברות גדולות מבוססות, עמותות וארגונים שונים. בעלי העסקים נהנים מהלוואה בתנאים מועדפים: ריבית נמוכה יחסית של P+1.5% , שיעורי בטוחה נמוכים של 5% בלבד, מינוף של עד 40% מהמחזור השנתי, גרייס על קרן ההלוואה למשך 12 חודשים ומימון עלות הריבית ע"י המדינה, במשך השנה הראשונה. כל אלו אמורים לאפשר לעסקים לצלוח את המשבר. מאחר ומדובר בהטבה מהותית לעסקים על חשבונה של המדינה, מוטלות על הלווים מגבלות מסוימות כדי למנוע שימוש לרעה בכספי הקרן".

מה היתרון של בנק מרכנתיל בהלוואות מהקרן?

"אנו פעילים בקרנות מזה שנים רבות, גם בקרנות וותיקות מאוד, וצברנו את המוניטין שלנו בתחום לאחר שהעמדנו למעלה מ- 5 מיליארד שקלים עד סוף שנת 2019. בבנק קיימת יחידה ותיקה ומנוסה ובנקאים מקצועיים ב 73 סניפים, ולכן היעילות שלנו בטיפול בבקשות המוגשות לקרן ובניהול התיק לאחר העמדת ההלוואה גבוהה יותר. בנוסף, אנו מספקים ערך מוסף משמעותי וחשוב של ליווי מעמיק ומקיף לעסקים קטנים ובינוניים, בחינת מכלול הוצאות המימון של העסק והתאמת מוצרים ללקוחות. הבנק נערך מראש לזרם הבקשות האדיר מאז אפריל, ועד כה הועמדו יותר מ- 4,000 הלוואות קורונה בבנק, והיד עוד נטויה".

"חשוב לציין, כי אין באמור כדי להוות המלצה או הצעה למתן הלוואה כלשהי ואינו מהווה ייעוץ או מחליף לשיקול דעת עצמאי של הלקוח ולצורך בבחינת בקשת הלוואה בהתחשב בנתונים ובצרכי הלקוח. האמור כאן משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל".

בנק מרכנתיל. יחצ,
בנק מרכנתיל/יחצ

יוזמות ופעילויות

במהלך החודש הקרוב יצאה רשת טבע קסטל במבצע התרמה עבור ארגון בטרם לבטיחות ילדים, לציון 25 שנות פעילות של הארגון. בכל שנה הרשת נרתמת לטובת עמותה חשובה אחרת, והשנה בחרה בארגון בטרם, העושה עבודת קודש בנושא בטיחות הילדים.

ארגון בטרם לבטיחות ילדים הוקם לפני 25 שנים במטרה למנוע תאונות ילדים בבית ובפנאי. לפי נתוני ארגון בטרם, מדי שנה מתים בממוצע 124 ילדים בתאונות כמו טביעה, חנק, נפילה, הרעלה, שכחת ילדים ברכב, תאונות דרכים ועוד. בכל שנה מגיעים לחדרי המיון למעלה מ-200,000 ילדים רק בגלל תאונות שאת רובן ניתן היה למנוע. מאז הקמתו הארגון פועל במגוון אסטרטגיות מוכחות הכוללות איסוף נתונים, מחקר, פיתוח תוכניות, קידום רגולציה, הדרכה והסברה.

שרון הבר, מנהלת אגף שיווק בארגון בטרם לבטיחות ילדים: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת טבע קסטל ומאמינים שבזכות התרומות נוכל להרחיב את מעגל ההשפעה שלנו, להגיע ליותר הורים, להעניק להם את המידע שלנו וביחד נציל חיי הילדים. מאז הקמת ארגון בטרם, תמותת הילדים הצלחנו להביא לצמצום של למעלה מ-50% בתמותת ילדים בתאונות, אבל זה לא מספיק. תאונות ילדים הן לא גזירה משמיים, ניתן למנוע אותן באמצעות מודעות, אימוץ הרגלי התנהגות בטוחה והתאמת הסביבה לילדים. אל תגידו לי זה לא יקרה - תרמו כדי למנוע את התאונה הבאה".

שי ליפשיץ טבע קסטל ואורלי סילבינגר. יחצ,
שי ליפשיץ מטבע קסטל ואורלי סיליבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם/יחצ

אתמול (ד') התקיים סיור משותף של שרת התיירות הגברת אורית פרקש הכהן ומנכ"ל משרד התיירות מר אמיר הלוי במועצות האזוריות מטה יהודה וגזר. ראשי המועצות האזוריות, ניב ויזל ממטה יהודה ורותם ידלין מגזר, הובילו את הסיור והדגישו את הייחוד של המרחב התיירותי הכפרי המצוי בשתי המועצות. הסיור נערך במסגרת שיתוף פעולה ייחודי של שתי הרשויות המקדמות יחד את תיירות היין במרכז הארץ.

תיירות היין המושרשת עשרות שנים בעולם תופסת תאוצה גם בישראל. במשרד התיירות עובדים על פיתוח מותג תיירות היין בישראל ורואים בשיתוף הפעולה בין המועצות, הנחשבות לפורצות דרך בתחום, הזדמנות לפיתוח מוצר תיירות יין איכותי ובעל היתכנות מהגבוהות בארץ להוות מוקד משיכה לתיירות פנים ותיירות נכנסת הן בשל היותן ערוכות לקליטת התיירים והן בשל מיקומן האסטרטגי בין ירושלים לתל אביב.

השרה ברכה את ראשי המועצות על קבלת האישור הרשמי לאזור היין "יהודה" - אזור היין הרשמי הראשון בישראל ולכבוד כך, ובמסגרת נטיעות חג ט"ו בשבט, נטעו השרה וראשי המועצות גפני יין (מזן מלבק) ביקבים שורק במטה יהודה וברבדו בגזר. השרה ציינה כי נטיעת הגפן מתקשרת גם לסמל הרשמי של משרד התיירות הכולל אשכול ענבים.

שרת התיירות אורית פרקש הכהן: "אזור היין הישראלי הראשון במטה יהודה ובגזר הוא בעל פוטנציאל להיות מותג חזק ויציב, שיאפשר לתיירים חווית תיירות יין משמעותית במרכז הארץ, בין תל אביב וירושלים. משרד התיירות צריך להצמיח מותג יין חזק במרכז הארץ ולחשוב על הענף כתשתית תיירותית משמעותית שיש לפתח ולקדם ברמה הסטטוטורית וברמה המיתוגית. הוריתי לצוות המשרד להקים צוות לבחינת קידום תיירות יין בשטחים הפתוחים, כפי שנהוג בעולם וזאת כחלק מראיה כוללת של המרחב הכפרי. לכבוד ט"ו בשבט שמחתי לנטוע גפן ביקב 'שורק' ו'יקב ברבדו', ואני מאחלת חג של פריחה וצמיחה כלכלית לכם, לכל תעשיית היין ולכל עם ישראל".

ויזל וידלין הביעו את נכונותם לעבוד יחד אל מול משרד התיירות לשם קידום התיירות במרחב הכפרי של המועצות - הממוקמות בין ירושלים לתל אביב - ובכך להצטרף לקמפיין המשרד בנושא "Two cities One break" ולספק את המוצר הייחודי "תיירות יין וקולינריה". תכנים אלו יעשירו את חוויית התייר ויתרמו לחשיפתו להיצע במרחב הכפרי ולהארכת שהותו בישראל. אנו מאמינים כי פיתוח המוצר התיירותי במרחב יהודה גזר יסייע בפיתוח הכלכלה המקומית ויקדם את תיירות היין בישראל .

ראשת מועצה אזורית גזר, רותם ידלין: "שמחנו לארח את שרת התיירות דווקא בחג ט"ו בשבט - חגם של חקלאי ישראל ושל המרחב הכפרי, ולהראות לשרת התיירות את תיירות היין הצומחת בגזר. ביקב ברבדו הצגנו בפני השרה את פוטנציאל היקבים בשטחים הפתוחים, אשר על משרד התיירות להצמיח כבר היום וזאת כדי להבטיח תיירות יין יציבה, מבטיחה ומשמעותית. יקבים הם בראש וראשונה ענף חקלאי וכך יש להתייחס אליהם על מנת שניתן יהיה לפתח את תיירות היין ולבסס אותה כחלק משמעותי בתוכנית הכוללת של המשרד. אני מודה לשרה שהבינה את הפוטנציאל התיירותי והאתגרים שאנו עומדים בפניהם והחליטה על הקמת צוותי עבודה בנושא".

ניב ויזל, ראש מועצה אזורית מטה יהודה : "לאורך שנים רבות אנו משקיעים משאבים משמעותיים בפיתוח תחום היין ותיירות היין במועצה ובמרחב. לאחרונה קיבלנו את האישור הרשמי לאזור היין "יהודה", אזור היין הראשון בישראל הכולל שטחים בשתי המועצות . למעלה מ- 20 שנה מתקיים שת"פ בין היקבים בשתי המועצות אשר היום בשל לכדי הכרה אזורית אשר בוודאות תהווה מוקד משיכה לתיירים לכל אורך השנה. ההיצע התיירותי של מטה יהודה ושל גזר ואיחוד הכוחות הוא הדרך להצלחה".

ניב ויזל בנטיעות עם שרת התיירות. יחצ,
ניב ויזל והשרה אורית פרקש הכהן שותלים/יחצ

השבוע חניכי נוער לתת מרכז ודרום פנו וקיבלו תרומה של עציצים ממספר משתלות. כל חניך קיבל צמח וקישט את הכד, צירף ברכה ויצא להביא את העציץ והברכה המקושטים לניצול שואה שמתתגורר בטווח 1000 מטר מביתו על מנת לעשות לו טוב על הלב, ולתת קצת תשומת לב לאותו ניצול ולציין איתם ביחד את יום השואה הבינלאומי וכך גם את חג הט"ו בשבט.

נוער לתת עם ניצולי שואה. יחצ,
נוער "לתת" עם ניצולי שואה/יחצ

כחלק מהפעילות שנערכת השבוע לרגל חג ט"ו בשבט, רכזות עמותת שלומית, שנמצאת תחת הרשות לשירות לאומי-אזרחי, חילקו עציץ הוקרה למפעילים שפגשו בשבוע זה כתודה על ליווי משותף ועזרה בהעצמה וצמיחה של המתנדבים לאורך השנה.

אבישג אזולאי משה, מנכ"לית עמותת שלומית: "מתנדבים כמו השתילים, זקוקים להשקעה וטיפוח, וכשמגיע הזמן החברה כולה נהנית מפירות השקעתם. בעמותת שלומית מאמינים בקשר המשמעותי עם המפעילים שמהווים שותפים לאורך כל הדרך בליווי המתנדבות והמתנדבים במקומות השרות ובהכנתם לחיי ההמשך. בשבוע ט"ו בשבט הרכזות האזוריות חילקו עציצים למפעילים במקומות בהם ביקרו בשבוע זה. זוהי הזדמנות לומר תודה לאותם מפעילים ולכלל המפעילים והשותפים אליהם לא הצלחנו להגיע בשבוע זה וכמובן שגם להם מגיעה תודה גדולה. ט"ו בשבט הוא זמן תפילה לפריחה והתחדשות לכולנו, חג ט"ו בשבט שמח".

ראובן פנסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי: "בנות ובני השירות הלאומי אזרחי מהוות חלק משמעותי בחיזוק החוסן החברתי במדינת ישראל. המתנדבים והמתנדבות נותנים את כל כולם למען החברה והמדינה. ט"ו בשבט הוא חג שמסמל העמקת שורש ונתינת פירות טובים למען הכלל. מאחל לכל מתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי אזרחי חג ט"ו בשבט שמח מלא בנתינה ובבריאות".

שירות לאומי אומרים תודה בט"ו בשבט. עמותת שלומית,
אומרים תודה בט"ו בשבט/עמותת שלומית

בית הספר הבינלאומי ב"גבעת חביבה", המרכז לחיים משותפים, יזם פרויקט צדק חברתי עם הקהילה האפרו - אמריקאית של ממפיס, טנסי. הפרוייקט כלל שני כנסים, אותם הפיקו והובילו התלמידים שבמרכזם יום מרטין לותר קינג ופעילותו. בין יתר הפעילויות, נוצרו חדרי דיון וירטואליים בהם הילדים דנו על צדק חברתי בתחומים שונים - חינוך, ממשל, פעילות נגד אפליה ונושאים חברתיים שעלו בעקבות מגפת הקורונה.

הקשר נוצר דרך שחקן מכבי ת"א טאריק בלאק (כדורסל) לשני ארגונים מקומיים - קרן שתומכת בפעילות בני נוער ותנועת הנוער של העיר. התחברו גם ראש עיריית ממפיס אשר תמך וליווה. הקשר בין הקהילות מתחיל עכשיו ויימשך כאשר ילדים ממפיס יצטרפו כתלמידים בבית הספר. הם יחזרו בסיום הלימודים, יהיו שגרירים לישראל ויביאו איתם את עקרונות המנהיגות בחברה משותפת גם לקהילה שלהם שרכשו כאן. אורח הכבוד בכנס שנערך ביום ראשון האחרון היה כדורסלן העבר, טל ברודי.

טל ברודי. יחצ,
אורח הכבוד. טל ברודי/יחצ

לפני מספר ימים סוכם פרויקט "לעולם לא תצעד לבד" בהובלת ארגון 'מתן - משקיעים בקהילה' וחברת 3M, שקם מתוך הצורך לתת מענה לאוכלוסיות שנפגעו במשבר הקורונה ומוצאות את עצמן כמי שמתמודדות לבד, בבדידות עם המציאות שנכפתה עליהם. במהלך הפרויקט נתרמו 600 ערכות להפגת הבדידות ולשיפור מצבם הנפשי של קשישים בודדים ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם מיזם "טוגדר" וקיום מסיבת אוזניות ווירטואלית של הקשישים עם מתנדבי 3M וארגון מתן. הוענקו 175 ערכות מחשב ב-8 יישובים ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם מיזם "מחשב לכל ילד". עוד נתרמו טאבלטים ל- 16 ניידות לנוער רחוב בשיתוף פעולה עם "עלם" לטיפול בתופעות החדשות ובאתגרים הקיימים ברחוב. כמו כן, תרומת ציוד מיגון למתנדבים הרבים שפועלים בימים אלו.

פרויקט לעולם לא תצעד לבד. יחצ,
פרויקט לעולם לא תצעד לבד/יחצ

רשת טיב טעם יוצאת במהלך חודש פברואר 2021 בפעילות רחבה לגיוס תרומות למען ילדי בית השנטי.

במסגרת הפעילות שתיערך ב- 41 סניפי טיב טעם ברחבי הארץ, החל מה- 1.2 עד 28.2, יוצע ללקוחות טיב טעם לתרום 5 שקלים בכל קניה. הסכום שייאסף יועבר במלואו בסוף החודש לטובת פעילות בית השנטי. חשוב להדגיש, כי בתקופת הקורונה התמודד בית השנטי עם אתגרים שלא חווה כמותם, כאשר הוצאותיו גדלו באופן ניכר, כדי לספק מענים מגוונים ולהעסיק את בני הנוער בפעילויות שונות 24/7 והן משום שנקלטו בני נוער נוספים שהגיעו בשל ריבוי מקרי האלימות במשפחה, כמו גם צמצום פעילות במסגרות שנותנות מענה לבני נוער בסיכון שסגרו את שעריהן (קורות גג למיניהן).

מתוך הכרה בחשיבות העשייה של העמותה, במיוחד בימים אלו, רשת טיב טעם נרתמה לסייע בגיוס תרומות מהציבור, כדי להבטיח שדלתות בית השנטי יישארו פתוחות לבני נוער בסיכון ובסכנה מידית.

בית השנטי נוסד בשנת 1984 ומאז ועד היום סייע לעשרות אלפי בני נוער. בית השנטי מעניק בית ומסגרת חינוכית קצרת טווח וארוכת טווח לנוער בסיכון, בסכנת חיים וחסרי קורת גג ומהווה "בית" במובן המלא של המילה - מיטה חמה, אוכל, חוגים, תמיכה נפשית ורפואית ובעיקר בטחון ואהבה...
בני הנוער השוהים בבית השנטי משתייכים לקבוצת נערים ונערות שנאלצו לעזוב את ביתם ומוצאים עצמם חסרי קורת גג עקב פגיעה פיזית, מינית, מילולית, יתמות, נטישה, או בני נוער אשר נפלטו ממסגרות טיפול פורמאליות, עולים חדשים וחיילים בודדים. בית השנטי קולט בני נוער מכל הארץ, מכל שכבות האוכלוסייה, בטווח הגילאים 14-21, אשר מגיעים בכוחות עצמם מהרחוב או נשלחים אליו על ידי הרשויות. עבור רבים מבני הנוער בית השנטי הוא הזדמנות אחרונה לבית חם ואוהב לפני התדרדרות לחיי רחוב.

בנובמבר 2009, נחנך בנגב בית חם נוסף -כפר הנוער "בית השנטי במדבר"- שמטרתו הרחבת כלי הטיפול של בית השנטי ומתן מענה לבעיה בדרום ובשאר הארץ. בתחילת 2022 צפוי להיפתח בית השנטי נוסף בירושלים.

טיב טעם נרתמת לבית השנטי. יחצ,
טיב טעם נרתמת לבית השנטי/יחצ

עו"ד איתי מור, נשיא התנועה הציונית "מעבר לקשת - פורטוגל" מברך את נשיא פורטוגל הנבחר מרסלו ריבלו דה סוזה. במאמר פרי עטו של מור שפורסם השבוע בעיתון הפורטוגלי Observador כותב מור כי "אנו ממתינים לביקורו השני בישראל של מרסלו. דה סוזה הוא אדם משכיל ורגיש, המכיר את ההיסטוריה המשותפת של העמים ואשר אני מחשיב כחברו של העולם היהודי. כשדה סוזה היה בישראל, הוסכם על חילופי ביקורים מוסדיים בין שתי המדינות. אנו מקווים שזה יקרה בהקדם האפשרי, ברגע שהמגפה תאפשר זאת, כך שתתממש גם ההבטחה לביקור לחנוכת כיכר אריסטידס דה סוזה מנדס העתידית".

עוד כותב מור כי הקרבה בין דה סוזה למדינת ישראל היא הזדמנות ייחודית לשני עמים, בעלי היסטוריה משותפת ארוכה להתקדם יחד אל לעבר עתיד טוב יותר, שיאפשר גם יותר אפשרויות הצלחה ושגשוג לשני הצדדים.

איתי מור. יחצ,
עו"ד איתי מור/יחצ

ט"ו בשבט במוזיאון מגדל דוד - אז והיום.

"לפני שנה בדיוק, הזמנו את כל העובדים במוזיאון מגדל דוד להשתתף בחגיגת נטיעות מקומית", אומרת תמר ברלינר, המשנה למנכ"ל מוזיאון מגדל דוד, "חידשנו ביחד את גן התבלינים ולצד צמחי התבלין הירושלמים האופיניים שתלנו גם שלל פרחים עונתיים צבעוניים ומשמחים. רצינו, גם אנחנו, להיות חלק מההסטוריה. עבורינו, העובדים במצודה העתיקה ששורשיה נטועים באלפי שנות הסטוריה, זה היה מאוד מרגש לטעת במו ידינו את הצבע הטרי והמתחדש של ההווה. זה היה לפני שנה ונראה שעברה כבר ממש תקופה, שתרשם בדפי ההסטוריה, אבל לא בטוח שבזכות הנטיעות שלה. עם הפנים לעתיד ולהתחדשות שמעבר לפינה - אני מאחלת לכולנו ט"ו בשבט שמח".

אביתר נבו, מורה דרך במגדל דוד, מספר: "אנשי האילנות בפלשתינה ארץ-ישראל" - כך הכריזה כותרתה של מודעה מנדטורית על תערוכה במגדל דוד בנושא "עצים, צמחי-נוי ושיחים מקומיים". תערוכה זו שנערכה בשנת 1931, הייתה מוקד לאירוע התרמה אחד מיני רבים אחרים של ארגון בריטי יוצא דופן בשם "אנשי האילנות". אבל, מי היו "אנשי האילנות"?

למעשה, מדובר באגודה התנדבותית שהוקמה בשנת 1929 ע"י היערן הבריטי ד"ר ריצ'רד בייקר. מטרת האגודה הייתה לקדם בעזרת חינוך והסברה את תרבות השמירה על ערכי הטבע, טיפוח היערות וייעור הארץ בכלל. האגודה ערכה כנסים, הרצאות ותחרויות נטיעות בין בתי ספר שונים בארץ-ישראל. קידום נושא זה בארץ-ישראל בימי המנדט היה חסר תקדים בהיקף פעילותו, וביטא מצד אחד את מורשת היערנות של הבריטים שהביאו עימם ממולדתם הירוקה ועתירת היערות, ומצד שני את הרגשות הדתיים העזים לארץ-ישראל, ארץ הקודש בה התרחשו סיפורי התנ"ך. להשקפתם של "אנשי האילנות", מטרת פעילויותיהם הייתה תיקון ההזנחה וההשחתה ארוכת השנים של יערות הארץ. במעשיהם הם ראו שליחות שמטרתה להשיב לארץ את המראה המיוער שהיה לה בימי קדם. פעילותם השתלבה באופן טבעי עם העשייה הציונית של הפרחת השממה, טיפוח אדמות ונטיעת אילנות, שקדמה עוד במספר עשורים לפעילות "אנשי האילנות". דבר זה נעשה בעיקר ע"י מחנכים, מורים ובכלל זה אנשי התנועה הציונית בארץ ישראל. לפעולות אלו שורשים עוד מימי העלייה הראשונה עת השלטון העות'מני, ודוגמא לסיפור ידוע, הוא זה של איש החינוך מזיכרון יעקב, זאב יעבץ, אשר יצא בט"ו בשבט 1890 עם תלמידיו לאירוע נטיעות חלוצי.

החיבור הרעיוני בין התנועה הציונית וקק"ל לבין אגודת "אנשי האילנות" הביאה למספר ניסיונות לעריכת שיתופי פעולה, אך אלה לא צלחו. כך או כך, על רקע תקופה זו של חידוש, ייעור ויישוב ארץ-ישראל, חג האילנות שלנו, אשר בתחילה היה בעל משמעות הלכתית הנוגעת למעשרות והתרומות, ספג בשנות העליות הראשונות, טרום הקמת המדינה, וקיבל תנופה משמעותית נוספת בתקופת המנדט, את ערכי הפרחת השממה, שימור הטבע ואהבת הארץ וכך עם הזמן דבק בו גם השם "חג הנטיעות".

מוזיאון מגדל דוד. יחצ,
נוטעים עצים במגדל דוד/יחצ

דקל סטולרו, שותף מייסד ומנכ"ל שוז אונליין: "מאז פרוץ משבר הקורונה הייתה עלייה ניכרת בקניות ברשת . בהסתכלות על שוק האופנה המקוון בישראל ראינו שרבים מהעסקים הקטנים ניצבים בפני תהום כלכלית". אתר הקניות שוז אונליין, אשר מוכר מעל ל-100 אלף זוגות נעליים בשנה, נתן מאז פרוץ הקורונה ועדיין מעניק רצפת מכירה באינטרנט לעסקים קטנים (יבואנים ויצרנים). לאותם עסקים לא הייתה זירה דיגיטלית והיוזמה של שוז אונליין העניקה להם אוויר לנשימה ועדיין נמשכת. הערבות ההדדית בתקופה מורכבת זו מהווה את המעט של עסק, אדם או כל גורם אחר צריך להעניק על מנת לנצח את הקורונה החברתית והכלכלית כאחד".

דקל סטולרו. יחצ,
דקל סטולרו/יחצ

לפני מספר ימים סוכם פרויקט "לעולם לא תצעד לבד"' שקם מתוך הצורך לתת מענה לאוכלוסיות שנפגעו במשבר הקורונה ומוצאות את עצמן כמי שמתמודדות לבד, בבדידות עם המציאות שנכפתה עליהi. כפי שמראים מחקרים, החזרה לשגרה אינה פשוטה לאילו שמצאו עצמם בודדים וחלשים מול העולם שכלליו השתנו. החל מבדידותם הנוראית של קשישים, דרך נוער רחוב אשר נאלץ לבדו למצוא פתרונות שהייה לתקופה הזו, ילדים מנותקים חברתית בבתים ללא מחשב ועוד.

במהלך הפרויקט נתרמו 600 ערכות להפגת הבדידות ולשיפור מצבם הנפשי של קשישים בודדים ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם מיזם "טוגדר" וקיום מסיבת אוזניות ווירטואלית של הקשישים עם מתנדבי M3, בה כל מתנדב התחבר באמצעות האפליקציה הטיפולית של טוגדר עם קשיש לפעילות מרגשת ומעצימה. במסגרת הפעילות הוענקו 175 ערכות מחשב ב-8 יישובים ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם מיזם "מחשב לכל ילד" למשפחות עם ילדים שאין להם מחשב בבית על מנת שיוכלו להמשיך ללמוד מרחוק בתקופת הקורונה כולל הדרכה למיומנויות השימוש במחשב, מנוי לאינטרנט למשך שנה ותמיכה טכנית ואחריות בבית המשפחה.

עוד נתרמו טאבלטים ל- 16 ניידות לנוער רחוב בשיתוף פעולה עם "עלם" לטיפול בתופעות החדשות ובאתגרים הקיימים ברחוב אשר לא הכרנו בעבר, ופיתוח מענים חדשניים ומותאמים. כמו כן, תרומת ציוד מיגון למתנדבים הרבים שפועלים אתנו בימים אלו, יחד עם ארגוני שטח השותפים לעשייה שלנו, הם הסיכוי לתקווה ולידיעה כי יד מושטת לעזרה, אף אחד לא יצעד לבד.

סמנכ"לית ארגון 'מתן-משקיעים בקהילה' עינת רובנשטיין: "ארגון 'מתן - משקיעים בקהילה' וחברת M3 הובילו יחד מבצע סיוע רחב לאוכלוסיות שנפגעו ממשבר הקורונה, במהלכו חילקנו אלפי ערכות להפגת הבדידות לקשישים, סיפקנו מחשבים לילדים ממשפחות בהן אין מחשב, ונתנו טאבלטים וערכות מיגון מקורונה למתנדבי שטח. ארגון 'מתן - משקיעים בקהילה' ימשיך לתמוך ולסייע לאלו שנפגעו ממגפת הקורונה, תוך מתן מענה לצרכי השטח. איזבל צדיקוב, מנהלת שלוחת M3 בישראל: M3 ועובדיה, הם חלק בלתי נפרד מהקהילה, ולכן אנו מקפידים להיות מעורבים בתרומה והתנדבות. הפרוייקט המשותף עם מתן- משקיעים בקהילה, מאפשר לנו לתמוך בעת הזו, ברבים כל כך שנפגעו ממשבר הקורונה".

מסיבת אוזניות וירטואלית. יחצ,
מסיבת אוזניות/יחצ

בימים אלו ברשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place ממשיכים לשמר את תחושת הקהילתיות בקרב הממברים במתחמים השונים. מעבר לחוזה ההצטרפות הגמיש שמהווים פתרון חברתי וכלכלי כאחד - הם דואגים לבריאות חברי הקהילה בפרסום של מודעות יצירתיות ברשתות החברתיות ובמתחמים - וזו על מנת להמריץ את הממברים להתחסן.

רומן לוי, מנכ"ל ומייסד שותף ברשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place, מציין: "הדאגה שלנו לממברים היא הרבה מעבר לעוד הסכם. בתקופה כה מורכבת חשוב לנו להיות שם עבורם גם בסיטואציות שהם לא ציפו להן. פרסום מודעות על דרבון להתחסן עשויה להראות לכל אחת ואחד מהם - שאנחנו כאן בשבילם. ממש כמו אבא ואמא שדואגים לילדיהם, וזה באמת החיסון החברתי בימים אלו. הדאגה איש לרעהו. אנו מאמינים שכבר בחודשים הקרובים נראה יותר ויותר אנשים מעדיפים לעבוד מחוץ לביתם על מנת לעשות את ההפרדה הזו בין העבודה והבית".

רומן לוי. יחצ,
רומן לוי/יחצ

מנכ"ל רשת מלונות מטיילים, בת חן ישועה, שלחה לכל עשרות העובדים שנמצאים בחל"ת מארז ט"ו בשבט מפנק כדי לעודד את רוחם ובתקווה לחזור במהירות רבה לשגרה.

מכתב של רשת מלונות מטיילים. יחצ,
בתקווה שנחזור לשגרה/יחצ

ענקית הענן וה-CRM סיילספורס, המקדמת בישראל ובעולם את נושא התרומה לסביבה והשיוויון, יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת ונטעת לכבוד חג הט"ו בשבט. כחלק ממודל התרומה הייחודי של החברה, כלל העובדים המתנדבים בקבוצת אירת'פורס (EarthForce), אחת מקבוצות השוויון הגלובליות של סיילספורס המקדמת את נושא הקיימות, יקחו חלק במגוון פעילויות התנדבות, סדנאות והרצאות בליווי עמותת ונטעת, הפועלת למען פיתוח יערות אקולוגים בעיר ובכפר, במטרה לתרום לאיזון מערכות האקלים המקומיות וחיזוק הפריפריה החברתית והגיאוגרפית. שיתוף הפעולה נועד לקרב בין קהילות, לקדם צמיחה כלכלית מקיימת ולעודד תרבות נטיעה ושמירה על עצים ככלי חינוכי לשינוי תודעה בין אדם לאדמה ובין אדם לאדם.

seperator

תלמידי "חוות בר", החווה החקלאית של המועצה האזורית מטה יהודה, חילקו השבוע תוצרת חקלאית מגוונת לתושבים הוותיקים לכבוד ראש השנה לאילנות. אחת הוותיקות שקיבלה את הסל היא אסתר פייניאק מורגנשטרן, ניצולת שואה, המתגוררת בקיבוץ צרעה וחוגגת השבוע את יום הולדתה ה-100. ראש המועצה ניב ויזל: "אני רואה בחווה החקלאית הזדמנות לחבר בין הקהילה הצעירה לקהילה הוותיקה"

המועצה האזורית מטה יהודה הקימה לפני כארבע שנים את חוות בר, חווה חקלאית חינוכית בה לומדים תלמידי בתי ספר וגנים של המועצה. בין שלל החוויות הלימודיות והמיומנויות הנרכשות בחווה, מטפחים התלמידים ערוגות גן ירק. "לקראת ט"ו בשבט החלטנו יחד עם מינהל החינוך ואגף הרווחה של המועצה לצאת בפרויקט קהילתי בו תחולק התוצרת החקלאית של החווה על-ידי מורים ותלמידים לוותיקי היישובים", אמרה מנהלת החווה.

בבוקר ט"ו בשבט, קטפו צוות החווה ומתנדבים מחוגי סיירות את התוצרת החקלאית. בצהרי היום נסעו לשבעה ישובים בהם מתגוררים חלק מהתלמידים. בנקודת המפגש קיימו המורים פעילות ט"ו בשבט חווייתית לתלמידים, בהתאם להנחיות הקורונה, לאחר מכן נארזה התוצרת החקלאית על ידי התלמידים בשקיות אקולוגיות וחולקה על ידם לוותיקי היישוב. המארז החגיגי והטרי כולל ברוקולי, כרוב, סלרי, קייל, פטרוזליה, שומר וקולורבי.

אסתר בת ה-100 ממטה יהודה. יחצ,
הוקרה לאסתר פייניאק/יחצ

השבוע התקיים הכנס השנתי הרביעי לטיפול בפסולת ע"ש דני שטרנברג בנושא "אפס פסולת" - מאידאולוגיה למציאות, ששודר מהאולפן החי במרכז לחינוך סביבתי בחירייה. בארבע שפות ומארבעת קצוות תבל, טובי המומחים השתתפו בשידור חי של הכנס השנתי של איגוד הערים דן לתברואה, המפעיל את אתר חירייה. למרות הדגשים השונים, הגישה היתה מאוחדת: הטיפול בפסולת אינו יכול להסתיים בהבאתה להטמנה. יש צורך בטיפול קצה לכל הפסולת שאינה ניתנת למחזור באמצעות כלכלה מעגלית המציעה פתרונות של מניעת פסולת באמצעות צריכה נבונה מחד והשבת הפסולת שאינה ניתנת למחזור כאנרגיה מאידך.

גיל ליבנה, מנכ"ל האיגוד הערים דן לתברואה, הכריז בכנס: "אנו פועלים למימוש אסטרטגיית אפס הטמנה בגוש דן עוד לפני 2030. זהו יעד מהותי וממשי. גוש דן מייצר כמעט רבע מהפסולת בארץ ואנחנו מטפלים בכרבע ממנה. האיגוד הוביל למהפך של ממש בטיפול בפסולת ונוכל גם להגשים יעד של אפס הטמנה. מתקן חדשני לטיפול בפסולת בניין ייפתח כבר באפריל 2021. שדרוג תחנת המעבר יסתיים ב-2022 ובכך יינתן פתרון למיון 100% מהפסולת המגיעה לאתר. אנחנו רואים בפסולת משאב ולא מטרד, ופועלים תחת העקרון החשוב לטפל בפסולת במקום בו היא נוצרת. המודל שלנו שהוכיח את עצמו כולל שיתוף פעולה ואיגום משאבים הן עם רשויות מקומיות והן עם המגזר הפרטי. המהפך מחוץ לחירייה צריך להתחיל בהפחתת פסולת וצריכה נבונה של הציבור. בפח הזבל הפרטי של כל אזרח בישראל - שמייצר הרבה יותר פסולת מאזרחי שאר מדינות ה-OECD ומצריך אותנו לעבור למתכונת שונה לטיפול בפסולת".

גיל ליבנה, ערן שמרלינג, ריבה ולדמן. יחצ,
גיל ליבנה, ערן שמרלינג וריבה ולדמן/יחצ

שוטרי משטרת ישראל עסוקים בימים אלה באירועים קשים מאוד מצד החרדים, אשר מסרבים לסגור את מוסדות החינוך שלהם, על אף התפשטות נגיף הקורונה. דווקא אחמד פואד עוודאללה, ילד בן חמש וחצי מהכפר עין נקובא שבמועצה האזורית מטה יהודה, החליט לעשות מעשה ולהעלות את רמת המודעות לתחלואה שלא פוסחת על אף מגזר.

"הילד חולם להיות שוטר ואפילו יש לו אפליקציית משחק משטרה לילדים", סיפר אביו, פואד, נהג אגד. בשנה שעברה רכש יחד עם רעייתו, נאילה, תחפושת של שוטר לבנם, כולל האבזור המתאים- אקדח, מכשיר קשר וכובע, כדי להגשים את חלומו של בנם להיות שוטר.

"ביום שבת בבוקר אמר לי בני: 'אבא, אני רוצה לצאת' והסברתי לו שאי אפשר לצאת. והוא ענה לי: 'אבא, תשמע: הקורונה זה בגלל שלא עוטים מסכות. לכן אני רוצה ללבוש את מדי המשטרה לעמוד בכיכר וכל מי שלא עוטה מסכה- אני ארשום לו דו"ח".

בברכת הוריו, יצא אחמד בשמחה אל כיכר הכפר, עמד והחל "לכתוב" דו"חות. "הוא גם לקח את הפנס ומקל הסלפי, כדי 'לכוון' את התנועה", הוסיפה אמו, נאילה, מזכירת הוועד בכפר.

לפני כחודש הלך לעולמו מקורונה סבו של אחמד, אביה של נאילה, המוכתר אבו איסמעיל עוודאללה ז"ל. אבו איסמעיל היה איש קשר עם המשטרה, ראש וועד, ממכובדי הכפר ואיש 'סולחות', שהיה אוזן קשבת לילדים ולמבוגרים.

נאילה, איך היו התגובות בכפר על המעשה של אחמד?

"התגובות בכפר היו מאוד חמות ואמרו לו : 'כל הכבוד שאתה שומר על החוק'".

הוריו סיפרו כי בשיטור הקהילתי כבר מבטיחים לילד להצטרף ליום כיף, כולל נסיעה בניידת ומפגש עם סוסים של המשטרה לאחר הסגר.

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל, בירך את אחמד ואמר: "המועצה האזורית מטה יהודה מביעה צער רב על פטירתו של מוכתר הכפר, שהיה עמוד התווך וסמל לדו קיום וערכים, אשר הקרין על סביבתו ועל המועצה. ברצוני לומר לנכדו הצעיר, אחמד, ישר כוח על שגילה מעורבות קהילתית להעלאת המודעות שבסכנת ההידבקות מנגיף קורונה וסייע, בדרכו שלו, לאכוף את החוק. מעשה זה מעיד על בגרות רבה".

סולימאן עוודאלה, יו"ר וועד עין נקובא: "אני תומך מאוד בכל מה שהצעירים שלנו עושים לטובת הכפר, הן במעשים טובים והן בהקניית ערכים טובים. אני מאחל בריאות טובה לכל עם ישראל ולחבריי כאן במועצה".

אחמד פואד עוודאללה. יחצ,
מרגש. אחמד פואד עוודאללה/יחצ

צוות קורונה של המועצה האזורית מטה יהודה נפגש עם ההנהגות המקומיות בישובים במהלך השבועות האחרונים, יחד עם נציגי המשטרה ופיקוד העורף. הפגישות נועדו לחבר את כל הגורמים עם הוועדים והתושבים במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה בקורונה ולהציל חיים.

ראש המועצה, ניב ויזל: "בעת הזו, כולנו נדרשים לקחת אחריות על החיים. זה מתחיל מרמת התושב הבודד, שנדרש לשמור על ההנחיות ומגיע עד ההנהגות המקומיות שנדרשות לנקוט צעדים לא פשוטים כגון סגירת מקומות ציבוריים כדי לשמור על התושבים ועל הנחיות המדינה. אנחנו פה יחד עם המשטרה ופקע"ר כדי לסייע לתושבים ולהנהגות לעבור את התקופה המורכבת הזו".

פגישות בישובי מטה יהודה. יחצ,
פגישות ביישובי מטה יהודה/יחצ

מועצה אזורית מטה יהודה בהובלת וביוזמת ראש המועצה, ניב ויזל, יוצאת במבצע "תן כתף" למען קהילת הוותיקים ומרותקי הבית. במסגרת זו עובדי המועצה מסיעים את התושבים הוותיקים ומסייעים בידם להגיע אל מוקדי ההתחסנות מפני נגיף קורונה. הודות למבצע זה, גם יצחק ורוזה שמואל ממושב זכריה התחסנו השבוע. "אני מרוצה מהשירות החדש כי זאת עזרה טובה וחשובה מאוד ואנו מברכים עליה ואנחנו מקווים שעוד וותיקים ייהנו מכך", אמרה רוזה

ותיקים מתחסנים במטה יהודה. יחצ,
יצחק ורוזה שמואל מתחסנים/יחצ

קמעונאות

רגע אחרי ששנת 2020 שתיזכר כשנת הקורונה סוכמה, ניתן לראות שבשונה מחלק גדול של ענפי המשק שנפגעו בצורה אנושה מהמשבר, ענף הרכב דווקא חווה ירידה מתונה שמוערכת על פי גורמים בענף בירידה של 15% במסירות. ירידה שעליה היו חותמים מרבית יבואני הרכב בתחילת המשבר.

גם עמיתי מועדון הצרכנות הוט קנו במהלך השנה האחרונה אלפי רכבים במגוון מבצעים ייחודים שערך המועדון עם יבואני הרכב המובילים בישראל. במטרה להמשיך ולסייע לעמיתיו בהוזלת יוקר המחיה בישראל, הודיע הבוקר, מועדון הצרכנות הגדול בישראל, מועדון הוט בו חברים מעל ל-280 אלף איש, על מבצע משותף עם חברת מכשירי תנועה, יבואנית מותג סוזוקי בישראל. במסגרת המבצע, יוצעו לעמיתי מועדון הצרכנות הוט, בהנחה מגוון דגמים של מותג הרכב סוזוקי, ביניהם בהופעות בכורה בישראל, הדגמים ההיברידיים של דגם הסוויפט האהוב והמוכר ושל דגם האיגניס. רכבים אלו מגיעים עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות של היצרן בחו"ל. כמו כן, גם דגם הג'ימיני, ג'יפון השטח הפופולארי מאוד יוצע במסגרת המבצע.

בנוסף, יזכו עמיתי המועדון להטבות מיוחדות דוגמת 15% על רכישת אביזרים מהתקנה מקומית, אפשרויות תשלום מגוונות וכן אפשרות תשלום של עד 30 אלף שקל בכרטיס האשראי של המועדון. המבצע תקף עד ל-25.2.21, אך עלולים להתבצע שינויים.

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "על מנת להוזיל לעמיתינו את יוקר המחיה בישראל, פועל המועדון במטרה לייצר עבור עמיתיו את המבצעים, ההנחות והצעות הערך הטובות ביותר עבורם. אני שמח לפתוח את שנת 2021 במבצע משותף עם מכשירי תנועה, יבואני מותג סוזוקי בישראל ולהציע לעמיתינו מגוון דגמים בהנחה. גם השנה נמשיך לפעול במטרה למקסם עבור עמיתינו את ההנחות והמבצעים, על מנת שיישאר להם כמה שיותר כסף פנוי בכיס".

מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם ב־1996 כדי לשרת את האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כיום כ־280 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.

צביקה וילנאי. חן גל,
צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט/חן גל

השבוע, הגיעה עדן הראל למשרד OIG, חברה העוסקת בתחום הייצור, הייבוא והשיווק של מוצרי חשמל ביתיים. לפני שהחלה בצילום סרטוני הדרכה עם מוצרי החברה, פגשה במקום את עופר גבאי סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי, ואיציק גבאי מנכ"ל OIG. במהלך היום, במסגרת הצילומים, הכינה גולאש הונגרי, חמין, עוגת תפוזים ואורז.

עופר גבאי עם עדן הראל. יחצ,
עופר גבאי עם עדן הראל/יחצ

מותגים

תכשיטי Pandora משיקים את קולקציה צבעונית ואופטימית שחוגגת את הדברים הקטנים שעושים אצלנו שינוי גדול. בקולקציה מגוון תכשיטים בגוונים שמחים ובולטים, עם חיתוכי אבנים מיוחדים וגימורים איכותיים. האנרגיה סביב יצירת הקולקציה העניקה השראה ליצירת פריטים חדשים שילוו כל אחת ברגעי החיים המאושרים שלה.

בקולקציה ניתן למצוא מגוון קטגוריות המשלבות פריטים נצחיים, צבעוניים וכאלה שכל אשה תרצה שיישארו איתה לעד.

  • טבעות סוליטייר רוז בשיבוץ קריסטל ורוד, ירוק, תכלת, אדום, כחול וסגול
  • עגילי סוליטייר חישוק רוז בשיבוץ 2 קריסטלים המוצעים בסגול רויאל, כחול אקווה ובורוד
  • מגוון צ'ארמס וקליפס, בניהם, קליפס רוז בשיבוץ קריסטל כחול, צ'ארמ רוז בשיבוץ 2 קריסטלים תכלת וכחול קרח, קליפס מכסף סטרלינג בשיבוץ קריסטל ירוק מרין ועוד
  • טווח מחירים: צ'ארמס החל מ-139 שקל , צמידים 285 שקל , עגילים 189 שקל, שרשראות 335 שקל, טבעות 139 שקל
  • ניתן להשיג בחנות האונליין: www.pandora-shop.co.il, ברשת JACKIE-O, בחנויות התכשיטים המובחרות
תכשיטי פנדורה. יחצ,
תכשיטי פנדורה/יחצ

מיליוני אנשים ממוצא אנגלוסקסי, ביחוד בארה''ב, חוגגים בשבת הראשונה בחודש פברואר את היום הבינלאומי לאכילת גלידה בארוחת בוקר. השנה יחול יום זה בשבת ה-6.2.

אבי זינגר, מנכ''ל ''בן & ג'ריס ישראל'', מציין שגם בישראל למעלה מ-100,000 אנשים מהקהילה האנגלוסקסית נוהגים לערוך ארוחת בוקר מיוחדת שהגלידות מככבות בה להחליף את הטשולנט בגלידות. היוזמת הינה אמריקאית יהודיה - פלורנס רפפורט, עובדת סוציאלית ואם ל-6 מרוצ'סטר בארה''ב, שבאמצע שנות ה-60 חשבה שחייבים לעשות צעד לרומם את מצב הרוח של האמריקאים בחודש פברואר הקר והמשעמם, ומה יכול להיות מרענן ומרומם את מצב הרוח מאשר גלידות משובחות לארוחת הבוקר?

עם השנים, ששת ילדיה שבגרו והבת הצעירה שאף עלתה לישראל החלו להפיץ את הבשורה בעולם וגם בישראל, ויום הגלידה נחגג כיום לא רק בארה''ב אלא גם בקנדה, ניו זילנד, אנגליה, אוסטרליה, הודו , מצרים וישראל.

גלידה לארוחת בוקר בן אנד ג'ריס. יחצ,
גלידה לארוחת בוקר/יחצ

"טבע נאות"' היצרנית מספר 1 בישראל ואחת מהחברות המובילות בעולם בענף בתחום נעלי הנוחות נכנסת, לראשונה לתחום חדש - גרבי בריאות. לאחרונה פיתחה החברה גרבי בריאות אלסטיים וגמישים ללא תפר- לנוחות מרבית ומכפלת גמישה ורכה המונעת יצירת לחץ על הרגל ותורמת לזרימת דם תקינה. הגרביים בעלי תכונות אנטי- בקטריאליות ומצוידים בריפוד עדין המורכב ברובו מסיבי ויסקוזה המאופיינים בתחושתם הרכה והנעימה על העור, כמו גם בתכונות הנושמות של סיבים אלו. בנוסף, סיבי ספנדקס המאופיינים בגמישותם ויכולת החימום שלהם, דבר אשר הופך את הגרב לאידיאלית לעונת החורף הקרה. המחיר הוא 40 שקל, להשיג בסניפי הרשת ובאתר tevanaot.co.il.

מיכאל אילוז מנכ"ל חב' "טבע נאות" מציין: "הכניסה לתחום גרבי הבריאות הינו שלב נוסף בפיתוח מוצרים חדשים שמאפשרים להחברה להרחיב את מגוון המוצרים שהיא משווקת כגון מסכות פנים לקורונה מבד אנטיבקטריאלי ואנטיוויראלי".

גרביים אנטיבקטריאליים של טבע נאות. יחצ,
גרביים אנטיבקטריאליים של טבע נאות/יחצ

במרוץ החיים המודרני והעידן הדיגיטלי של היום מאוד קל לשכוח מה באמת חשוב - הבריאות שלנו. בין הרצון להיות פעילים ולשפר את הביצועים הפיזיים, ליהנות יותר מאנרגיה ולהפחית את הלחץ, או להשיג שינה טובה ורגועה יותר, טנקה הוא הצמיד שעובד עבורך במטרה לסייע לך לחיות טוב יותר בקלות. מהיום, במקום לבלוע אבקות/כדורים - פשוט עונדים.

צמידי הבריאות של טנקה הם ללא ספק חידוש בתעשיית הבריאות המציעים פתרון אפקטיבי, קל, יעיל, טבעי ונוח לשימוש לקידום אורח חיים בריא, שיפור איכות החיים ותחושת ה- WELL BEING בתוך שגרת היום יום. להבדיל ממוצרים שונים הקיימים כיום בשוק כדוגמת אבקות, כדורים ומשחות, הצמידים של טנקה מאפשרים חווית שימוש ייחודית ונוחה בתוספי תזונה מעולים המונגשת בשיטת "ענוד ושכח" ללא צורך ניהול רישום ומעקב. זאת בנוסף לטכנולוגיה פורצת דרך של שחרור החומרים הפעילים באופן עקבי ומבוקר. הצמיד עובד בשבילך כל הזמן, גם בזמן השינה, ומספק את המינון המדויק והיעיל ביותר בכדי לשמור על תפקוד הגוף ברמות אופטימליות במשך 30 יום 24/7.

בימים אלו חברת טנקה משיקה פעילות גלובלית רחבה. החברה משקיעה רבות בפיתוח ומחקר במוצרים על מנת לתת ללקוח את הפתרון הטוב ביותר שיגרום לך לחזור לעשות את מה שאת/ה הכי אוהב/ת. Tanka חרטה על דגלה את החדשנות והקידמה, וכול העת עובדת על פיתוחים ומחקרים חדשניים על מנת לתת ללקוח את המוצר הטוב ביותר, בצורת השימוש הנוחה והיעילה ביותר שיש.

צמיד טנקה טי פלקס. יחצ,
צמידי הבריאות של טנקה/יחצ

דלתא משיקה מגוון חלוקים במוטיב מיקי מאוס ועוד, עם כובע קפוצ'ון וכיסים לילדים ומבוגרים כאחד, חלוק תואם לכל אחד מבני המשפחה החל מ-98 שקל. להשיג באתר דלתא - https://www.delta.co.il/

דלתא חלוקים משפחתיים. יחצ,
חלוק משפחתי של דלתא/יחצ

חברת מעדנות, המובילה את תחום המאפים הקפואים להכנה ביתית, משיקה סדרת חטיפי פילאס חדשנית, הכוללת בורקס מבצק פילאס במילוי גבינה ובורקס מבצק פילאס במילוי תפוח אדמה. בצק הפילאס פופולארי במיוחד במטבח היום תיכוני ומשמש בעיקרו להכנת בורקסים ומאפים ממולאים אחרים. הפילאס עשוי דפי בצק עדינים ודקיקים היוצרים מאפה עדין יותר, פריך וקראנצ'י במיוחד עם מלית דומיננטית ועשירה.

חטיפי הפילאס של מעדנות קטנטנים ומהווים פתרון לנשנוש בין ארוחות או תוספת שוברת שגרה לארוחת הערב.

חטיפי בורקס פילאס, 600 גרם, ניתן להשיג בנקודות המכירה ורשתות השיווק.

בורקס פילאס. יחצ,
בורקס פילאס של מעדנות/יחצ

ולנטיין

ביום האהבה הזה, BOSS Parfums מזמין גברים ונשים לחקור פיתוי חדש ורומנטי עם השקת BOSS The Scent Pure Accord בשבילו ובשבילה. צמד הניחוחות הזוהר ממשיך את סיפור הפיתוי המרתק המסופר באמצעות BOSS The Scent.

  • בושם לגבר- BOSS The Scent Pure Accord עבורו נפתח בתווים חיוניים של ג'ינג'ר, המוביל ללב של פרי מאנינקה אקזוטי. תו בסיס ייחודי של זמש לבן חושני מביא את האו דה טואלט לטריטוריה חדשה של ריח ריח ומספק את האיזון המושלם של חום ואור.פלקון זכוכית שקוף עם כלוב מתכתי ועליו כיפה מתכתית תואמת מכיל את הניחוח הבהיר בצבע שמפניה. מארז בז' עירום עם פרטים אפורים כהים וכסופים משקף את הגבריות ללא מאמץ של הניחוח.
  • בושם לאשה- BOSS The Scent Pure Accord עבור שלה נוצץ עם תווים עליונים של ברגמוט, ולב זוהר של פרח אוסמנטוס החושני. בסיס מושק עוטף משלים את הניחוח, מפגיש בצורה חלקה רכות וכוח. עיצוב החפיסה והפלקון משקף את הרוח הנשית של הניחוח, עם מיץ בהיר בצבע אפרסק עטוף בבקבוק זכוכית ומעליו מכסה שמפניה בהיר, והשלים כולם באריזה בזהב עירום, אפור ושמפניה.
הוגו בוס לאישה. יחצ,
הבושם החדש של BOSS לאישה/יחצ

המותג האהוב והנחשק זדיג וולטייר משיק את הבושם THIS IS AS! - בושם יוניסקס ראשון למותג לנשים וגברים כאחד. המהות של המותג זדיג אנד וולטייר מונעת מאהבה, רוק גלאם וחופש אין סופי. הבושם הוא פרי יצירתה של ססיליה בונסטרום, המנהלת האומנותית של זדיג & וולטר, בניחוח חדש, THIS IS US! משלים את הליין האגדי THIS IS! שהושק בשנת 2016.

בושם זאדיג אנד וולטר. יחצ,
בושם זאדיג אנד וולטר החדש/יחצ

הכירו את הניחוח החדש מבית מעצב העל נרסיסו רודריגז: פור הר מאסק נואר, שכולו מחווה לעוצמתיות של יופייה הפנימי וחושניותה של האישה. הבושם, בהשראת הבושם האייקוני "פור הר", שהושק לפני 18 שנים, חוגג את כוחן של נשים. הבושם MUSC NOIR מפרש מחדש ובוחן את המסתורין העמוק והרהיטות של הניחוח האייקוני.

נרסיסו מאסק נואר. יחצ,
מאסק נואר של נרסיסו/יחצ

ב-14.2 נחגוג את ה-Valentine's Day חג האהבה הבינלאומי שהפך ליום רומנטי גם עבור ישראלים, בשנים האחרונות. השנה, ברוח התקופה, אתר האופנה הבריטי NEXT מציע מגוון רחב של מתנות לו ולה שהם רומנטים ובמחיר שווה לכל נפש.

בין הפריטים שניתן לרכוש באתר next.co.il : תכשיטי לבבות, צמידים מעוטרי לבבות, שרשראות לב עם פנינה, עגילים עם זרקונים ועוד. למי שרוצה להיות פחות אישי ניתן למצוא באתר כלי מטבח ובית כמו צלחות לב לאירוח, ספלים עם כיתובי אהבה, פסלים מעוצבים ופריטים דקורטיביים עם מוטיבים רומנטיים. קטגוריה נוספת שהיא אהודה לקראת היום הרומנטי היא ההלבשה תחתונה, שם ניתן למצוא מגוון רחב של פיג'מות עם לבבות, ולנועזים מגוון של סטים של תחתון וחזייה בצבעים רומנטיים כמו אדום, שחור, לבן ומנומר.

פיג'מת לבבות. יחצ,
פיג'מת לבבות של נקסט/יחצ

אתר שירות משלוחי המזון "כרמלה" פותח את השנה האזרחית החדשה עם סדרת פרחים חגיגית, מגוונת ועשירה בניחוחות וצבעוניות עזה. הפרחים ישדרגו את האווירה בכל בית או משרד, בטווח מחירים הנע בין 90-270 שקל, כשעלות משלוח הינה 24 שקל. סוגי הפרחים יכולים להשתנות בהתאם למלאי הקיים. זרי הפרחים עטופים בנייר צלופן וזר הסחלבים מגיע בתוך כד מעוצב.

כרמלה זר פרחים. יחצ,
הזרים של כרמלה/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully