וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו המסכה הטובה ביותר נגד קורונה?

27.1.2021 / 17:48

פיתוח ישראלי פורץ דרך של MedCu Technologies Ltd הישראלית אושר סופסוף לשימוש גם בארץ. המסכה, המבוססת על טכנולוגיה אנטי ויראלית, היא הראשונה בעולם שמקבלת הכרה כמסכה רפואית שקוטלת את הקורונה

מסכה אנטי ויראלית. יחצ,
בשעה טובה גם בישראל/יחצ

לאחר כמעט שנה שארגונים רשמיים מחפשים דרכים לעצור את מגפת הקורונה שעוצרת את הכלכלה והחיים של כולנו, משרד הבריאות הישראלי בחר לקחת צעד קדימה ואישר מסכה רפואית פורצת דרך, בפיתוח וייצור ישראלי עם התוויה אנטי-ויראלית. מסכה רפואית זו ניתנת לשימוש חוזר, ומוכחת מדעית כהורגת את נגיף הקורונה בתוך דקה.

הפיתוח הישראלי פורץ הדרך של חברת MedCu Technologies Ltd משלב נחושת מחומצנת, אשר מוטמעת בסיבי בד המסכה עוד בתהליך ייצור הסיבים, עם טכנולוגיה זו המסכה משמידה פתוגנים, קרי חיידקים, (בקטריות) ווירוסים שבאים איתה במגע ולא מאפשרת להם לשרוד. התכונות אנטי-ויראליות של המסכה אינן נעלמות עם הזמן, מסכה "מנקה" את עצמה בתהליך אנטיוויראלי , ואין צורך בשטיפה או סטריליזציה. המסכה, המבוססת על הטכנולוגיה הנ"ל, היא הראשונה בעולם שמקבלת הכרה כמסכה רפואית שקוטלת את הקורונה.

מסכה אנטי ויראלית. יחצ,
ועדיין, גם עם המסכה הזאת תמשיכו להיזהר/יחצ

מה לקח כל כך הרבה זמן?

כמו כל מוצר רפואי, מסכה עם קופר-אוקסיד עברה חודשים רבים של בדיקות בינלאומיות ע"י מעבדות ומוסדות רלוונטיים, נרשמה באיחוד האירופאי ע"י משרד הבריאות הספרדי, עברה את בדיקות ואישור משרד הבריאות בישראל ואף זכתה להכרה בכתבי עת מהמקצועיים בעולם.

המסכה אשר יצאה לשוק בשלהי הגל הראשון, יצרה עניין מדעי אצל גופים אקדמאיים בעולם, דבר שהוביל את משרד הבריאות האמריקאי לבצע בדיקות ייעודיות כנגד נגיף הקורונה. הבדיקות נערכו במימון הממשל הפדרלי האמריקאי, דבר כשלעצמו מהווה הישג משמעותי, שהרי הממשל האמריקאי בוחר בקפידה רבה את המוצרים אותם הוא בודק ומאשר. הבדיקות אשר נערכו במרכז הרפואי של אוניברסיטת נברסקה, הוכיחו כי המכסה קוטלת את נגיף הקורונה ביותר מ 99.9% ובתוך דקה ממגע עם המסכה.

המסכה היא אנטי-ויראלית רפואית, עם תכונות אנטי-מיקרוביאליות עמידות ל-6 שבועות ,בטוחה לנשימה וקוטלת קורונה ועוד וירוסים ובקטריות הבאים איתה במגע.

הממשל הסיני, היה הראשון לאמץ את המסכה עבור הצוותים הרפואיים בסין, וזה האחרון רוכש על בסיס חודשי עשרות מיליוני מסכות. בחודש נובמבר האחרון הכיר משרד הבריאות הישראלי במסכה כמסכה רפואית עם התוויה אנטי-ויראלית. הכרה זו של משרד הבריאות הישראלי כורה את הדרך להטמעת טכנולוגיה רפואית אנטי-ויראלית חדשנית לשימוש רפואי ואישי, ולסייע במלחמה במגפת הקורונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ההישג המדעי

בד הנחושת המחומצנת פותח בהצלחה על ידי חברת MedCu Technologies , חברת ביו-טכנולוגיה ישראלית, כפתרון לייצור תחבושת פרימיום רפואיות לטיפול בפצעים קשים וכרוניים, והוא הוכח כבטוח ויעיל נגד וירוסים וחיידקים וגורם אקטיבי בהחלמת הפצע. ההישג המדעי שמגובה במעל 30 פטנטים רשומים אושר כבר ב-2018 על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי.

בניגוד למסכות אחרות שצצו בעקבות מגפת הקורונה, מסכת הפנים האנטי-ויראלית של חברת מד.סי.יו פותחה כבר לפני עשור על בסיס החומר המשמש לתחבושות המונעות זיהומים, אך ההתפרצות של מגפת הקורונה בשנה האחרונה האיצה את ייצור ושיווק המסכה המיוחדת ברחבי העולם.

ד"ר גדי בורקוב, המדען הראשי של חברת MedCu, וחבר באגודה האירופית למיקרוביולוגיה קלינית ומחלות זיהומיות (ESCMID) ובאגודה למחלות זיהומיות באמריקה (IDSA), מספר כי כאשר חיידקים ונגיפים באים במגע עם יוני הנחושת, יוני הנחושת מבקעים את המעטפת החיצונית של המיקרואורגניזמים, פוגעים בחלבונים תוך תאיים וגורמים למוות של המיקרואורגניזמים. נגיפים כגון נגיף הקורונה, כמו גם נגיפי השפעת ונגיפים רבים אחרים רגישים לנחושת אפילו יותר מחיידקים והנזק מיוני הנחושת הוא מידי. הנחושת הינה חומר טבעי אנטי-ויראלי ואנטי-בקטריאלי מוכר בעולם הרפואה, ובעל השפעה חזקה תודות ליוני הנחושת. הנחושת מאושרת ורשומה בארגון להגנת הסביבה האמריקאי לבריאות הציבור בשל תכונותיה האנטי-המיקרוביאליות המוכחות.

מנכ"ל חברת אולויטק, האחראית על שיווק והפצה, אלון רייויט, אומר כי שוק המסכות אומנם נפרץ בשנה האחרונה, לחברה, לעומת זאת, חשוב להמשיך בקוו המוצרים הרפואים ולעמוד בכל התקנים של מוצר הרפואי. "אנחנו בעמדה מאוד חזקה וגאים במסכה רפואית שמביאה איתה כל כך הרבה תכונות חיוניות לבריאות האדם". בנוסף לתכונות אנטי-מיקרוביאליות, למסכה יש תכונות קוסמטיות כמו הרמת עור טבעית, הגברת גמישות העור אצל גברים ונשים, עידוד ייצור קולגן ומאוד יעילה נגד אקנה. מסכת קופר-אוקסיד עשויה משלוש שכבות, כפי שהתקן הרפואי דורש, אך השכבה החיצונית והפנימית עם תחמוצת נחושת נותנות הגנה אנטי-ויראלית דו-צדדית ומשביחה את עור הפנים".

  • עוד באותו נושא:
  • מסכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully