וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: Waze מנסה לעזור לעסקים הקטנים

עודכן לאחרונה: 25.2.2021 / 17:24

הפלטפורמה מוסיפה עדכונים ל-Ads Starter שפותחו במטרה לתת מענה לאתגרים העומדים בפני העסקים הקטנים. תערוכה חדשה במרכז רוטשילד, הנפקה ציבורית מוצלחת לבריינסוויי

Waze מוסיפה מספר עדכונים לפלטפורמה Waze Ads Starter, פתרון הפרסום שלה המותאם במיוחד לעסקים קטנים. הפיצ'רים פותחו במטרה לתת מענה לאתגרים הייחודיים העומדים בפני עסקים קטנים בתקופה זאת, ומקלים עליהם לקיים קשר עם לקוחות קיימים ולמשוך לקוחות חדשים תוך ניצול מירבי של ההשקעה השיווקית שלהם.

עדכונים אלה מפשטים עבור עסקים קטנים את יצירת וניהול קמפיין המודעות של Waze באמצעות Ad Manager, דשבורד יעיל לניהול קמפיינים. כעת, תוך מספר דקות, עסקים קטנים יכולים להתחיל לפרסם, לעקוב אחר ביצועי קמפיינים במהירות ופשטות, לבצע שינויים בקלות ולקבל גישה לפורמטים חדשים של מודעות ועוד. Ad Manager זמין במחשבים נייחים וגם בפלטפורמה חדשה וידידותית בנייד. בעזרת Ad Manager עסקים קטנים יוכלו להשיג את היעדים העסקיים שלהם בצורה קלה וידידותית יותר.

העדכונים כוללים:

  • פורמטים של מודעות: Arrows ו Takeovers מצטרפים לפורמטים קיימים של Pin וSearch עם אפשרות להציג תצוגה מקדימה של כל המודעות בנייד.
  • מיקוד: בחירת יעדים על פי מיקוד ספציפי, עיר, אזור גיאוגרפי או קואורדינטות.
  • קריאות לפעולה ספציפית למטרה: השגת מטרות העסק ומיקסום הקשר עם הלקוחות באמצעות קריאות לפעולה המומלצות ע"י Waze, 'שמור למועד מאוחר יותר', 'שמור מיקום', 'סע לשם' ו'התקשר עכשיו'.
  • הודעות פוש: הגברת הקשר לאחר נסיעה עם תזכורות בהודעות פוש.
  • קמפיינים גמישים: הפעל קמפיינים עונתיים או מבצעים תחומים בזמן.
waze. יחצ,
יעדים ואתגרים ייחודיים. Waze/יחצ

"אנו יודעים שלבעלי עסקים קטנים יש יעדים ואתגרים ייחודיים, במיוחד עכשיו. כמעט מחציתם אמרו לנו שהקורונה שיבשה את עסקיהם באופן משמעותי*, כך שאנו שמחים לפתח עבורם פתרונות חדשים", אמר מאט פיליפס, המנהל הגלובלי של Waze SMB.Waze Ads Starter הוא פתרון זול וקל לשימוש, שעוזר לחסוך זמן וכסף, כאשר עסקים קטנים צריכים להפיק את המירב משניהם".

Waze מציגה גם פיצ'רים שיעזרו לעסקים קטנים לנהל את תקציב הפרסום, על ידי הצגת טווח התפוצה המשוער של הקמפיין ותקציב מומלץ המשלב באופן דינמי מיקומים ופרטי מסע פרסום אחרים, בהתבסס על הגדרת תקציב מסע פרסום כולל או חודשי. בעלי עסקים קטנים יכולים להתחיל לפרסם ב Waze תמורת דולרים בודדים ליום, ללא התחייבות חודשית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

"הטבע מתעורר", תערוכה קבוצתית חדשה, המוצגת במרכז אדמונד דה רוטשילד החל ב-25/2, תציג עבודות במנעד רחב של ייצוגים חזותיים, בפורמטים שונים ובדיסציפלינות שונות: איור, אדריכלות, טקסטיל, צילום, אינטר-אקטיב ועוד.

בתערוכה יציגו 15יוצרות ויוצרים צעירים שסיימו את לימודיהם בבתי הספר לאמנות ולעיצוב בישראל בחמש השנים האחרונות, עבודות שהוכנו במיוחד עבורה בהשראת השנה החולפת לצד עבודות שנוצרו לפני פרוץ המגיפה וכעת מקבלות פרשנות חדשה.

חזירי הבר שמסתובבים ללא הפרעה ברחובות חיפה, האופרה של ברצלונה שנפתחה עם הופעה לנגד 2,000 עציצים, הדולפינים שלא הגיעו לתעלות המים בוונציה: בשעה שהעולם עמד מלכת בעקבות מגפת הקורונה, הטבע המשיך בשלו ופלש למחוזות עירוניים, במציאות ובדימוין. הביטוי "הטבע מתעורר" משקף מציאות חדשה ומרגיעה, משאלת לב וגעגוע לעולם טוב יותר, וגם מקור לתוכן הומוריסטי - מוגזם ומופרך - שהתפשט ברשת באופן ויראלי.

זה לצד זה נוכחים טבע דמיוני הנשלט על ידי סאונד, מסע במטוס של צמחי בר ובעלי חיים הנמצאים בסכנת הכחדה, דימויים רקומים של ג'ונגל וטבע פראי שמתכתבים עם יציאה כפויה לחל"ת, וזיכרון מאושר של קיץ בגינת קקטוסים פראית וקוצנית בערד, שתורגם למציאות שבה העולם התהפך. ממש כמו האדמה שנשמטה תחת רגלינו בשנה האחרונה.

תמר בן ג'ויה. יחצ,
ציור של תמר בן ג'ויה מתוך התערוכה/יחצ

טמבור, חברת הבנייה והצבע הגדולה בישראל, הודיעה על מהלך דרמטי במסגרתו תציע לראשונה בתולדותיה ובתחום הצבע בארץ ובעולם שירות ישיר ומלא לצרכן. השירות החדש, eco2" עד הבית", הוא סנונית ראשונה לכוונתה של טמבור להרחיב את פעילותה בתחום השירות ועבודה ישירות מול הצרכן, זאת בניגוד לפעילותה עד כה שהתרכזה בעיקרה בייצור צבע וחומרי בנייה.

המהלך החדש של טמבור יאפשר ללקוחות, לראשונה, לקבל ליווי ושירות מלא בתהליך צביעת הבית מההתחלה ועד הסוף באמצעות ספק אחד - טמבור, המאפשרת הזמנת יועץ צבע אישי לבחירת הצבע הנכון ביותר לפרויקט ועד צַבָּע לביצוע העבודה - והכל באחריות מלאה של החברה. הצביעה עצמה המתבצעת על-ידי צבעים מורשים של טמבור נעשית באמצעות Eco2, הצבע האקולוגי והאנטיבקטריאלי החדש של טמבור.

עבור טמבור מדובר בהרחבת המודל העסקי שלה וכניסה לתחום השירות ללקוח באמצעות עבודה ישירה מול צרכן הקצה שתתאפשר בזכות השקעה במערכת דיגיטלית מונעת דאטא אשר תעניק ללקוחות חוויה מקצועית וטכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר.

"טמבור גאה להוביל מהלך ראשון מסוגו בישראל בו היא יוצרת חווית לקוח חדשה, שמתאימה עצמה לימים בהם כולנו נשארים יותר בבית. חשיבותו של השירות החדש הוא גם בהנגשת נותני שירות שונים כמו יועצת צבע וצבעי עד לבית הלקוח ובאחריות של טמבור, וגם בהפיכת קירות הבית לנושמים ובריאים יותר עבור הצרכנים בזכות השימוש בסדרת צבעיי "eco2, מסביר מנכ"ל טמבור, מיכה שרייר. "הכניסה שלנו לתחום השירות תאפשר לנו מצד אחד להציע ללקוחות ליווי ושירות מלא בתהליך צביעת הבית ומצד שני גם לתמוך באנשי מקצוע כמו מעצבות פנים וצַבָּעים באמצעות חיבור ללקוחות ויצירת הזדמנויות עסקיות עבורם מאידך", מסכם שרייר.

eco2 טמבור. יחצ,
Eco2 של טמבור/יחצ

קרן מכבי תל אביב בכדורגל ארגנה מפגש של הזמר חנן בן ארי עם ילדים במרכז הרפואי שמיר. "אם אפשר להביא את האנרגיות והעידוד לבית החולים ולשמח ילדים, לאחד את כל הדברים שמביאים כל כך הרבה שמחה להרבה אנשים - אז יאללה", אמר בן ארי.

בריינסוויי (Nasdaq: BWAY) מדווחת כי השלימה הנפקה ציבורית מוצלחת, וגייסה כ-39.3 מיליון דולר על רקע ביקושי יתר של כ-70 מיליון דולר.

בסך הכל, הציעה החברה 4,622,000 תעודות פיקדון אמריקאיות (ADS) לפי מחיר של 8.5 דולר לתעודה. בנוסף, העניקה החברה לחתמים אופציה בת 30 יום לרכישת 693,000 תעודות נוספות באותם תנאים ומחיר. עוד יצוין כי הנהלת החברה השתתפה בגיוס.

יעדי הגיוס העיקריים היו הגדלת מספר המניות הזמינות למסחר על מנת להרחיב את בסיס המשקיעים האמריקאים האיכותיים שלה, גיוס של אנשי מכירות נוספים והאצת מאמצי השיווק בשל הביקוש הגובר לטיפול.

את הגיוס הוביל אופנהיימר, לצד Ladenburg Thalmann ו- Northland Capital Markets.

seperator

עיריית ירושלים מקדמת תכנון לבניית הספרייה העירונית המרכזית ברחוב יפו, זאת כחלק מהתוכנית האסטרטגית לפיתוח מרכז העיר.

הספרייה העירונית, אשר תוקם ברח' יפו במתחם עץ החיים, תשתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר ותכלול פינות ישיבה ועבודה, מתחם לילדים ונוער, מתחם קריאה לספרות קלה ומגזינים - והכל תוך הקפדה על סטנדרטים עיצוביים ברמה גבוהה.

כמו כן, תצויד הספרייה באלפי כותרים לעיון והשאלה ובמערכות מולטימדיה ואינטרנט זמינות לשימוש התושבים, והכל תוך התאמה לעידן החדש ובמטרה להוות מוקד משיכה לצעירים, בני נוער וילדים.

על פי התכנון, תיפתח הספרייה לקהל הרחב במקביל להשלמת המתחם כולו בעוד כ-3 שנים. המיזם מקודם באגף מבני ציבור בעיריית ירושלים, כחלק מבינוי המתחם כולו באמצעות משרד כסיף אדריכלים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על המהלך לבניית הספרייה העירונית המרכזית. הקמתה במודל המתאים למאה ה-21 תתרום ליצירת קהילתיות ותרבות בעיר ותהווה מוקד משיכה יוצא דופן".

ספריה בירושלים. יחצ,
הספרייה המרכזית בירושלים/יחצ

חברת האשראי החוץ בנקאי מ.ל.ר.ן פרויקטים ומסחר (מלרן) דיווחה היום על מהלך אסטרטגי במסגרתו נחתמו מספר הסכמים עם המערכת הבנקאית להגדלה משמעותית של מסגרות האשראי. במסגרת הדיווחים הנפרדים עולה כי החברה מגדילה את מסגרת האשראי בכ- 70 מיליון שקל בהתקשרות עם שלושה בנקים שונים.

מסגרת האשראי מול בנק א' הורחבה ל-50 מיליון שקל, תוך הקלה באמות המידה הפיננסיות הנדרשות מצד החברה. זאת, לאחר שרק בחודש אוקטובר האחרון התקשרה החברה עימו בהסכם ראשוני להעמדת אשראי בהיקף של 20 מיליון שקל. בנוסף, התקשרה החברה עם שני בנקים נוספים בהסכם להעמדת מסגרת אשראי לחברה בהיקף של 20 מיליון שקל כל אחת. הסכמים אלו מהווים המשך ישיר לאסטרטגיית החברה לגיוון, הרחבה והוזלה של מקורות המימון.

מהלך זה מצטרף לדיווח החברה, בשבוע שעבר, על תוצאות הדוחות הכספיים של החברה לסיכום שנת 2020 המעידים על המשך צמיחה בהיקף תיק האשראי וגידול חד ברווח הנקי. עיקרי התוצאות הכספיות לשנת 2020 מצביעות על גידול בתיק האשראי, בהכנסות המימון, נטו וברווח הנקי. בשנת 2020 הרווח הנקי גדל בכ-57% לכ-17.3 מיליון שקל.

מ.ל.ר.ן פרויקטים ומסחר פועלת בתחום מתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים (B2B), עם התמחות במגזר הערבי-ישראלי. פעילותה העיקרית של החברה הינה מתן אשראי כנגד קבלת ממסרים דחויים (שיקים דחויים), ברובם כאלה שנכתבו על ידי צדדים שלישיים, המוסבים לטובת החברה (ניכיון שיקים), וכן במתן אשראי כנגד תשלום בממסרים דחויים עצמיים. מנכ"ל החברה ובעל השליטה בה (60.4%) הינו מואנד ריאן. יו"ר החברה הינו דוד גרנות שבעברו כיהן, בין היתר, כמנכ"ל הבנקים דיסקונט, איגוד והבינלאומי, וכן כיו"ר ועדת האשראי בהראל ביטוח.

מואנד ריאן. יונתן בלום,
מואנד ריאן/יונתן בלום

מינהל התכנון, בראשות מנכ"לית מינהל התכנון, דלית זילבר, יצאו היום לניקוי חוף פלמחים כחלק מהמבצע הלאומי לניקוי החופים מהזפת. בשבוע האחרון, לקחו חלק במבצע ניקוי החופים כלל מחוזות מינהל התכנון: מחוז דרום בשמורת טבע חולות ניצנים; מחוז חיפה בחוף הבונים; מחוז מרכז בחוף השרון; מחוז ירושלים בחוף פלמחים; מחוז צפון בחוף אכזיב; מחוז תל אביב בשמורת הטבע נחל פולג. כ-160 ק"מ של חופי ישראל, מראש הנקרה ועד לחוף אשקלון, זוהמו באופן משמעותי בזפת.

מינהל התכנון מנקה חופים. יחצ,
מינהל התכנון מסייע בניקוי החופים/יחצ

גם עובדי חברת נמלי ישראל נרתמו השבוע לקחת חלק בפעילות לניקוי חוף הים הצפוני באשדוד, מצפון לנמל הדרום, בעקבות אסון הזפת. מנכ"ל חברת נמלי ישראל, שלמה ברימן, ביחד עם עשרות עובדים ובשיתוף המשרד להגנת הסביבה ואגף החופים בעיריית אשדוד הגיעו לרצועת הים, שנמצאת באחזקת חנ"י, וניקו את החוף מנזקי הזפת.

חברת נמלי ישראל מתגייסת לניקוי החופים. יחצ,
עובדי חברת נמלי ישראל מנקים זפת/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully