וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בימי קורונה: החיסון מגביר את הסיכוי למצוא בני זוג

2.3.2021 / 13:23

אפליקציית ההיכרויות OKCupid מדווחת כי מי שמציין בפרופיל שלו שהתחסן נגד קורונה, משפר את סיכוייו למציאת בני זוג. עלייה גם באזכורים של המילה "מסכה" ובפסילה של בני זוג שלא מוכנים להקפיד על ריחוק חברתי

זוג אוהבים בקורונה. pexels gustavo fring,
דייט בקורונה, הקפדה על ההנחיות משפרת את הסיכוי לזוגיות/pexels gustavo fring

ריחוק חברתי, מסכות וכמובן - התחסנות, עוזרים לנו להימנע מלחלות בקורונה, אבל לפי אפליקציית ההיכרויות OKCupid מתברר שאמצעי המיגון והחיסונים עשויים לשפר גם את הסיכויים שלנו בתחום הזוגיות. היישומון שניתח את השינויים שחלו בעולם הדייטינג במהלך השנה שחלפה מאז פרץ הנגיף לחיינו, מגלה כי במהלך החודשיים הראשונים של 2021, חלה עליה של 137% באיזכור המילה "חיסון". המילה "מסכה" רשמה, מאז תחילת חודש מרץ 2020, עלייה של 185%. כן מדווח היישומון כי כ-83% מבין המשתמשים הצהירו בשיחות כי הם מתכוונים להתחסן.

הפוליטיקה של הדייט

הקורונה עיצבה מחדש לא רק את השיח הקשור ישירות למגפה. מנתוני האפליקציה עולה כי לדעות הפוליטיות של המשתמשים, יש השפעה הולכת וגוברת על הסיכוי למצוא דייט. אמנם אין חלוקה לשמאל וימין, כך שלא נוכל לייעץ לכם במי לתמוך כדי לשפר את הסיכויים למצוא התאמה, אבל המחקר מצא עליה חדה בכמות מי שמצהירים כי יעדיפו לצאת לדייט עם מי שדעותיהם הפוליטיות קרובות לשלהם, על פני מישהו מהמחנה היריב.
עוד עולה מהנתונים כי חלה עלייה בשיעור של 28.5% בשליחת הודעות ראשונות בקרב נשים מתחת לגיל 30, כלומר - נשים יוזמות יותר וכבר אינן מחכות שהגבר יהיה זה שיעשה את הצעד הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully