וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולדסטאר החדשה, מתיחת פנים למותג הבירה הנמכר בישראל

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 10:22

אחרי עשר שנים החליטו בטמפו לשנות את הלוגו של מותג הבירה הנמכר ביותר בישראל. לרגל השקת התווית החדשה, מוצע למכירה מארז בקבוקים עם תוויות "רטרו" שמייצגות את שבעים השנים שעברו על המותג

הלישאה גורסת שהרכב מנצח לא מחליפים, אבל במקרה של בירה גולדסטאר, הוחלט לעדכן את הלוגו והתווית שעל פני הבקבוקים והמארזים, הגם שמדובר בבירה הנמכרת ביותר בישראל.
בירת הלאגר הכהה, בושלה לראשונה ב-1950, כששר האוצר והדמות המזוהה ביותר עם תקופת הצנע, דב יוסף, חנך את המפעל ליד נתניה (היום: איזור התעשייה פולג) והבירה החלה לזרום בצינורות.
מאז שונתה התווית בכל עשור - ואילו עתה הוחלט לעדכן גם את זו שהושקה בשנת 2010.

המארז החדש של שישיית גולדסטאר

מארז שישיית גולדסטאר בעיצוב חדש. יח"צ,
מארז שישיית גולדסטאר בעיצוב חדש/יח"צ

לא רק התווית רטרו

גכיאה למותג ותיק, גם הסמליל (לוגו) של גולדסטאר עבר שינויים רבים. הכוכב בעל שש הקרניים (מחווה לסמל העתיק של גילדת בשלני הבירה באירופה של ימי הביניים) נותר כאלמנט העיצובי המרכזי, אך הרקע השתנה, באופן שמתכתב עם תוויות ישנות של המותג.
כחלק מהמלך, השיק היצרן גם מארז "רטרו" שמכיל שבעה בקבוקים עם תוויות מהשנים 1950-2010 וכן את הבקבוק החדש, עטוף בנייר חום כשהצרכן מוזמן "לחשוף" בעצמו את העיצוב החדש. המארז שנקרא "הסטאר הבא של ישראל", נמכר באתר היצרן תמורת 80 שקלים וכולל גם כוס ממותגת.

מארז גולדסטאר רטרו. יח"צ,
מארז "הסטאר של ישראל"/יח"צ

אורי אלדר, מנהל שיווק גולדסטאר מסר: "אנו מאוד מרוצים מהתוצאה הסופית של בקבוקי ופחיות גולדסטאר לשנת 2021. המטרה הייתה לעדכן את נראות המותג בצורה שרלוונטית למגוון קהלים, מצעירים ועד למבוגרים ואנו מאמינים שהעיצוב החדש יצליח לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully