וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האישה בדיור מוגן: 80% מדיירי משען הן נשים

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 15:31

לכבוד יום האישה הבנלאומי, מפרסמת רשת הדיור המוגן "משען" נתונים סטטיסים מהן עולה כי מתוך כל חמישה דיירים, ארבע הן נשים. הדיירת הצעירה ביותר היא בת 65 והמבוגרת ביותר בת 101

לרגל יום האישה הבינלאומי מפרסמת משען נתונים סטטיסטיים על הנשים ברשת משען. הרשת כוללת 9 בתי דיור מוגן הפרוסים מחיפה ועד באר שבע.
מהנתונים עולה כי הדיירת הכי צעירה במשען היא ריקי לוי, בת ה 65, המתגוררת במשען אפעל מזה שלוש שנים.
הדיירת הכי מבוגרת במשען היא ריטה הייבלום, בת ה 101, ומתגוררת במשען אפעל מזה 16 שנים. כן עולה מהפרסום כי יותר מ-79% מדיירי משכן הן נשים וכן כי תוחלת החיים של הדיירות ברשת עולה על זו של הגברים. אגב גיל: נכון להיום יש ברשת "משען" 38 דיירים שכבר חגגו מאה שנים, כ-73% מהם - נשים.
שליש מהנשים (34%) המתגוררות במשען הן מתחת לגיל 84.
גם בחתך הגיל 95-99 הנשים מהוות רוב מוחץ . 84% מהדיירים בגילאים הללו, הן נשים, וזו למעשה קבוצת הגיל בה שיעור הנשים מכלל דיירי משען הוא הגבוה ביותר.

ריטה בת 100 ועמרי כהן ביום התחסנות נגד קורונה בדיור מוגן משען רמת אפעל, 14 בינואר 2021. משען,
ריטה הייבלום בת ה-101 מקבלת את תעודת המתחסן מהמנכ"ל עמרי כהן/משען

פסיפס חברתי משובח

מנכ"ל רשת משען, עמרי כהן, החליט להעניק לכלל דיירות רשת משען, לרגל יום האישה הבינלאומי, את ספרה של אליס מילר- סיפורה של אישה פורצת גבולות. לצד הספר מוענק ורד לכל דיירת.
במכתב ששיגר מנכ"ל משען לכלל דיירות הרשת הוא כותב בין היתר, "מאז צויין יום האישה הבינלאומי לראשונה ב-28 בפברואר 1909, האנושות, בכללה, עברה כברת דרך ראויה, משמעותית וחשובה, בהכרה המתבקשת במעמדן ובמרכזיותן של הנשים באשר הן.
גם עם ישראל זכה לאורך אלפי שנות ההיסטוריה בגיבורות ומנהיגות, לצד מחנכות ואמהות דגולות.
רשת משען זכתה בכל אחת ואחת מכן. כל דיירת במשען היא עולם ומלואו יקר וחשוב לנו. עולם המעשיר את הפסיפס החברתי המשובח של דיירי משען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully