וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יום הבחירות יסמן סופית את הקאמבק של הקניונים?

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 10:05

ימי הבחירות הפכו בשנים האחרונות לימי מסחר מרכזיים. ה-23 במרץ פוגש את הישראלים עם נתוני תחלואה מעודדים במיוחד, ובסמיכות לעוגן משמעותי נוסף בעולם הקמעונאות - חג הפסח. אז האם יום הבחירות הקרוב ישבור שיא מכירות נוסף?

בווידאו: פתיחת חנויות הרחוב, השווקים והקניונים/צילום: ראובן קסטרו, סוניה גרודסקי ורשת קניוני ביג

לא ברור אם יום הבחירות הקרוב יביא לסיומו המיוחל של המשבר הפוליטי המתמשך בישראל, אבל ייתכן בהחלט כי הוא יפצה, גם אם באופן חלקי, על ההפסדים הנרחבים שספגו הקניונים ומתחמי הקניות בחודשי הסגר האחרונים.

יום הבחירות הקרוב, שבפני עצמו הפך לחג קמעונאי שובר שיאים בנתוני המבקרים בקניונים, יצוין הפעם כאשר המשק הישראלי בנקודה מעניינת: נתוני התחלואה תחת שליטה, וחג הפסח שייחגג השנה ככל הנראה לצד המשפחה המורחבת, כבר מעבר לפינה.

קניון עיר ימים. רמי זרנגר,
נערכים למפץ גדול. קניון עיר ימים/רמי זרנגר

ההערכות כלליות במשק מדברות על כך שצרכנים רבים ינצלו את יום החופש על מנת לרכז את קנית המתנות וההיערכות לחג הפסח הקרב - דבר שהוביל להקדמת מבצעי החג כך שיחולו כבר ביום הבחירות. קניון שער הצפון בקריית אתא הרחיב את מבצע הפסח ליום הבחירות ויעניק 50 שקל למימוש בחנויות קבוצת פוקס שבקניון על כל קניה ב- 299 שקל, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה יעניק שובר על סך 75 שקל התקף בכל חנויות הקניון על כל קניה בסך 500 שקל.

"אנו מאמינים שהקרבה לפסח, יחד עם החזרה לשגרה והנתונים המעודדים על התאוששות המשק יביאו למצב של 'גם וגם': גם יום בחירות וגם היערכות לקראת חג הפסח, דבר שיוביל לגידול משמעותי במספר מבקרי הקניון ביום הבחירות ביחס לסבבים הקודמים", מספר אורי אבל, מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קניון שבעת הכוכבים. שבתאי טל,
"גידול משמעותי במספר המבקרים". קניון שבעת הכוכבים/שבתאי טל

חוזרים לפעילויות בקניונים - במסגרת מגבלות התו הסגול

לצד הרחבת מבצעי החג אל תוך יום הבחירות, יחזרו רבים מן הקניונים ביום הבחירות הקרוב למציאות שכבר כמעט הספקנו לשכוח ויציעו פעילויות ואטרקציות במסגרת מגבלות התו הסגול.

קניון שער הצפון יארח מופע קרקס, ויריד מכוניות וינט'ג עם עמדות צילום, עמדות די-ג'י ועוד. "על פי ניסיון העבר, יום הבחירות הוא יום המאופיין בבילוי משפחתי ומאחר וקניון שער הצפון מאופיין כקניון המשפחות של הצפון שמנו דגש נרחב על העשרת החוויה המשפחתית בקניון ביום זה. בין היתר נארח שחקנים כמחווה ללהקה האגדית 'סירק דה סוליי', ובקניון יוצבו מכוניות וינטג' מדהימות שכל אחת היא הפעלה בפני עצמה", מספר דותן שלום, מנכ"ל שער הצפון.

על מנת לוודא שמסעדות הקניון, אשר יפעלו ביום הבחירות במתכונת T.A., לא יישארו מחוץ לחגיגה בחרו בקניון עיר ימים שבנתניה לחגוג דווקא באוויר הפתוח ולהציע למשפחות המבקרות בקניון להנות מיום של פיקניק על הדשא עם בריזת ים גם מבלי להביא דבר מהבית: "לאור העלייה בפדיונות במהלך הימים האחרונים אנו מצפים כי גם יום הבחירות יהיה יום מוצלח מבחינת מספר המבקרים ופדיונות הרשתות, ונערכים בהתאם. על מנת לחזק את מסעדות הקניון החלטנו למנף את המיקום האטרקטיבי של הקניון בסמוך לים עם שטחים ירוקים רבים ולהקים מתחם סתלבט גדול עם פינות ישיבה הכוללות מחצלות, פופים, כריות, שולחנות והרבה מוזיקה טובה באוויר הפתוח דבר שאנו מאמינים שיעודד את ההזמנות מהמסעדות ביום הבחירות", מרחיב ניצן אריאל מנכ"ל עיר ימים.

מזרן Simmons. יחצ,
ברשתות מתגברים את מערך המשלוחים. Simmons/יחצ

לא רק הקניונים גם הרשתות ילחמו על כל קול

קטגוריית המתנות מרכזית בכל שנה בתקופה המקדימה לחג, וכעת נערכות רשתות המתנות לעליה משמעותית לאחר רצף של חגים שנחגגו באווירה מצומצמת, כעת נערכות הרשתות לחזרה לשגרה.

"הימים שלקראת חג הפסח מהווים בכל שנה תקופת שיא עבורנו, מאחר שאנו מאמינים כי יום הבחירות הקרוב יהווה בעבור לקוחות רבים יום של היערכות וקניית מתנות לקראת פסח, במקום להציע את כל מוצרי הרשת בהנחה קלה, החלטנו לקראת יום הבחירות ה-24 לחתוך משמעותית במחירים של 24 מהפריטים הבולטים ברשת מקטגוריות שונות, שיוצעו רק ביום הבחירות בהנחות של בין 40-60%", מספר טל רז, מבעלי רשת המתנות ג'נטלמן.

בתחום עיצוב הבית מצפים לעליה משמעותית במכירות לאחר שנה בה בילו הישראלים בין ארבע קירות. מאחר ובמהלך השנה האחרונה כמעט ולא התקיימו ימי מכירות - מנצלים היבואנים את יום הבחירות על מנת למכור מלאים במחירים משתלמים במיוחד. קבוצת קלינטון סחר תקיים מכירה מיוחדת ביום הבחירות במרכז הלוגיסטי של החברה בראשון לציון, ובה יוצעו מדיחים, תנורי אפיה, מכונות כביסה, מקררים, מיקסרים ועוד עשרות מוצרי חשמל מעוצבים ממגוון המותגים אותם מייבאת הקבוצה Teka, Normande, Fakir ועוד בעד 60% הנחה.

בתחום האירוח והשינה, מותג השינה הבינלאומי Simmons יוצא במבצע מיוחד לקראת יום הבחירות ומעניק 25% הנחה על כל המזרנים וזוג כריות ביוטי רסט בשווי 800 שקל במתנה על כל רכישת מזרן, ועד 50% הנחה על ספות האירוח, מיטות נוער ומיטות Simmons-וחצי. בגזרת המזון ואתרי המכירות נערכים ליום קניות משמעותי, עם משלוחים ברחבי הארץ: "תגברנו את מערך המשלוחים ואת שירות הלקוחות עם מבצעים רציפים שיתעדכנו באתר לאורך היום", מספר רון יהודה שטרית מנהל השיווק אתר "מושבניק" לתוצרת חקלאית מקומית. "אנו מאמינים שיום הבחירות יהפוך ליום בישולים בבתים רבים בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • קניונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully