וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: התזמורת שחגגה בשכונת בבלי

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 15:01

וגם: מנהלת חדשה ברשת סקופ, תערוכה שמקדמת את העיצוב בישראל, במגה מתכוננים לחג הפסח והקאמבק של מירי מסיקה בבית הספר רימון

פילהרמונית בבראשית

ינת כוזהינוף, מאיר ורותי שטרית , מוטי כוזהינוף, שבתאי ותמי אלון. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
רינת כוזהינוף, מאיר ורותי שטרית , מוטי כוזהינוף, שבתאי ותמי אלון/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

לכבוד החזרה לשגרה, התגייסה משפחת כוזהינוף מבעלי מגדלי בראשית לטובת נגני התזמורת הפילהרמונית, וערכה אירוע במדשאה הצמודה לפרויקט שהולך ונבנה בימים אלה בבבלי. המוזמנים נהנו מבראנץ' מפנק, נגינה של אנסמבל התזמורת הפילהרמונית, פרזנטציה של הפרויקט שהולך וצובר תאוצה ושיחה על חזרה לשגרה.

נכחו: רותי ומאיר שטרית, תמי ושבתאי אלון, לימור לזרוביץ ודן להט, גלית רונדין ועוד.

seperator

נרתמים ותורמים

כחלק מקמפיין איסוף תרומות, כ-1000 מעובדי בנק מזרחי טפחות נרתמו ותרמו לקראת החג עשרות אלפי שקלים לארגון לקט ישראל - הארגון היחיד בישראל העוסק בהצלת מזון, באיסוף וקטיף עודפי תוצרת חקלאית ואיסוף ארוחות מבושלות, מיונם וחלוקתם באמצעות עמותות לטובת מאות אלפי נתמכים בכל הארץ. בשנת 2020 כ-37,000 התנדבו בפעילויות השונות של העמותה, 246,000 משפחות קיבלו מזון טרי ומזין הועבר בכל שבוע, ומעל 300 עמותות ובתי תמחוי נתמכו בידי "לקט ישראל".

עובדי הבנק אספו תרומות לסלי פירות וירקות למשפחות נזקקות, במסגרת הקשר המתמשך של הבנק עם ארגון לקט ישראל, וכנגד כל תרומה של העובדים, הבנק הכפיל את התרומה לארגון ובסה"כ נאספו ונתרמו 82,000 ₪ לארגון לקט ישראל. תמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה בבנק מזרחי-טפחות אמרה כי הבנק רואה חשיבות רבה במעורבות הבנק ועובדיו בפעילות התנדבותית למען הקהילה, ולמרות ימים של חוסר יציבות כלכלית בשל משבר הקורונה, עובדי הבנק נענו ולקחו חלק פעיל במבצע וציינה כי במהלך כל השנה בנק מזרחי-טפחות מבטא את מחויבותו לתרומה לקהילה, לצמיחה חברתית ולעתיד כלכלי בר -קיימא בעזרת ערוצים מגוונים. גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל אמר כי חג הפסח מסמל את היציאה מעבדות לחירות וכולו תקווה שבשנה זו יצאו לחירות כלכלית ותזונתית אלפי משפחות מעוטות יכולת הנתמכות בידי לקט ישראל, והודות לתרומה הנדיבה של הבנק ועובדיו ובזכות הלב החם של עם ישראל הם מתקדמים לעבר המטרה הנעלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

סקופ בהפתעה

עומר ברבי, מוניקה גוז'ף , פרדי אינסאז, אילין אינסאז ונטע ברזני. שי פרנקו,
עומר ברבי, מוניקה גוז'ף , פרדי אינסאז, אילין אינסאז ונטע ברזני/שי פרנקו

האחים רוני ופרדי איינסאז, מבעלי רשת סקופ, הגיעו לסט צילומי קמפיין אביב קיץ 2021 של הרשת, כדי להכיר את הפרזנטורים החדשים: נטע ועומר ברזני, עומר ברבי ומוניקה גוזף. השניים הפתיעו את איילין איינסאז שסיימה את לימודיה האקדמאים ומונתה למנהלת השיווק והדיגיטל של רשת SCOOP.

פרדי אמר כי היה ברור שאיילין תהיה חלק ממשפחת חברת סקופ, והיא הדור הצעיר שיודע ומכיר את שוק הצרכנים הישראלי מקרוב- מה מעניין אותם ומה הטרנד המוביל, והיא תגשים ותיישם את כל החלומות שלה והמטרות שהציבה לעצמה. איילין סיפרה כי גדלה בבית סקופ ומגיל צעיר עברה מספר תפקידים, ממוכרת בחנות כתיכוניסטית, ועד ניהול סניף כסטודנטית, והיא מכירה לעומק את העסק ומקווה שהוכיח שהיא לא רק הבת של.

הפרזנטורית מוניקה גוזף, פליטה מסודן, שיתפה בתלאות שהיא עוברת כדי להשיג אישור עבודה חוקי בישראל כל כמה חודשים, פרדי הבטיח שינסה לפעול על-מנת לזרז את האישור החוקי והתמידי שלה בישראל.

seperator

לצאת מהקופסה

אודי בר ויעל רייך. רפי דלויה
אודי בר ויעל רייך/רפי דלויה

בטרמינל העיצוב בת ים נפתחה אמש התערוכה FACE IT שיצרו צלם האופנה איתן טל, המאפר ערן פאל והמפיק משה אברמוב. בתערוכה מוצגות 32 תמונות ענק בשחור לבן של נשים מפורסמות בטווח גילאים רחב, ללא איפור או עיצוב שיער.

אורנית אגמון קארן אוברזון. רפי דלויה
אורנית אגמון קארן אוברזון/רפי דלויה

המגזין VOGUE הכתיר את המילה "נקי" כמילה שעשויה לשלוט בעידן הקרוב בתחום הביוטי כדי ללמד שאין ליופי גיל, משקל או גובה, ולעודד נשים לקבל את יופיין הטבעי כפי שהוא, ללא מאמץ להסתיר.

ערן פאל, קארן אוברזון, איתן טל , אביב אברמוב. רפי דלויה
ערן פאל, קארן אוברזון, איתן טל , משה אברמוב/רפי דלויה

התמונות מוצעות למכירה, ההכנסות תרומה לעמותה "לצאת מהקופסא" לקידום תחום העיצוב בישראל שקמה במטרה להשתמש בעיצוב ככלי מניע לשינוי כלכלי, חברתי ותרבותי של החברה הישראלית. העמותה פועלת במטרה לייצר למעצבים צעירים במה, כלים והזדמנויות ליצירה, למידה ועשייה משותפות, וחותרת להקמת מרחבי עבודה אשר יאפשרו למעצבים צעירים להתנסות וליזום, תוך שימוש בידע ובכלים שרכשו על-מנת להעבירו הלאה ולקדם באמצעותו את החברה בה אנו חיים.

יפה ענתבי, ציפי פינס, נורית גפן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
יפה ענתבי, ציפי פינס, נורית גפן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

העמותה מפתחת תכניות חינוכיות אשר עושות שימוש בעיצוב למינוף אוכלוסיות מוחלשות, ובכך מקדמת את צמצום הפערים בחברה. בימים אלו העמותה מפעילה מפעל שיקומי המעסיק מתמודדות נפש אשר עוברות תהליך של שיקום והשתלבות מחודשת בחברה. ההכנסות ממכירת התערוכה יתרמו במלואם לטובת פעילות של נשים אלו.

seperator

מגייסים במגה

מיכאל לובושיץ דפנה גיא-שטגמן ואלי כהן. לירן שמש,
מיכאל לובושיץ, דפנה גיא-שטגמן ואלי כהן/לירן שמש

מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, חבר לאלי כהן, מנכ"ל ארגון פתחון לב ולדפנה גיא-שטגמן מנכ"לית אג'נדות, במטרה לגייס ארוחות חג למשפחות נזקקות מתוך חיבור אסטרטגי של הקבוצה לסיוע הומניטרי. במסגרת המבצע נמכרים בכלל הרשתות הקבוצה- יינות ביתן, מגה בעיר, שוק מהדרין, מגה מרקט וביתן מרקט, בקבוקי מי עדן במהדורה מיוחדת, כשכל ההכנסות יועברו קודש למשפחות נזקקות באמצעות פתחון לב.

seperator

פועלים בפסח

עדי שמעון, עדן בן זקן וגלית פולק. ליאור נורדמן,
עדי שמעון, עדן בן זקן וגלית פולק/ליאור נורדמן

גלית פולק, מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים ועדי שמעון מנהלת הפרסום, טיילו בישראל במסגרת צילומי קמפיין פרויקט פסח של הבנק בכיכובה של עדן בן זקן. בפרויקט המסורתי של הבנק המתקיים זו השנה ה-16, חוזר הבנק עם מעל 80 אתרים, מוזיאונים, עסקי תיירות קטנים מהדרום וסיורים מודרכים ברחבי הארץ, שייפתחו בחינם לכל הציבור במהלך חוה"מ פסח, בחסות בנק הפועלים המציין 100 שנה להיווסדו. הקמפיין צולם באתרים המשתתפים בפרויקט כמו: פארק נאות קדומים באזור מודיעין, הפלנתניה מרכז מדע וחלל בנתניה ומוזיאון תל אביב. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה לאוויר ביום הבחירות.

seperator

רימון בזאפה

צדי צרפתי, מירי מסיקה, אודי אנג'ל. אסף לב,
צדי צרפתי, מירי מסיקה, אודי אנג'ל/אסף לב

אודי אנג'ל, יו"ר בית הספר רימון למוסיקה, היה אחד מצוות השופטים בגמר תחרות השירימון השנתית של בית ספר רימון שנערך בזאפה הרצליה. בתקופת הקורונה והסגר, בית הספר רימון קיים שיעורים בזום, ונפתחו מסלולים חדשים ללימוד חדשנות טכנולוגית ומיוזיק-טק, מוסיקה למחזות זמר, הלחנה למדיה, משחקי מחשב וקולנוע ועוד.

בין השופטים היו דורון מדלי, צדי צרפתי, מירי מסיקה שזכתה להפתעה כשהוזמנה לבצע את השיר "אימא של גיא" - שיר איתו זכתה בשירימון כשהייתה סטודנטית בבית הספר, במקור של דוד ד'אור, סגירת מעגל מרגשת לציון 30 השנים בהן התחרות מתקיימת.

seperator

חונכים באמירויות

קארל לינדי ואלן קרוסט. מיכל יפידו,
קארל לינדי ואלן קרוסט/מיכל יפידו

קארל לינדי ואלן קרוסט, שותפים במשרד עורכי הדין לינדי קרוסט, השיקו את השלוחה החדשה באזור העסקים העולמי באבו דאבי. המשרד שקיבל לאחרונה רישיון לעסוק במשפט באיחוד האמירויות, עובד בשבועות האחרונים על מספר עסקאות בתחומי הנדל"ן והפיננסים. במסגרת פעילות השלוחה באבו דאבי המשרד מציע שירותים משפטיים לישראלים שבודקים בימים אלה הזדמנויות עסקיות באמירויות, לאחר חתימת הסכם השלום.

seperator

פרח המגנוליה

תומר רייזברג, בר זומר. יח"צ,
תומר רייזברג, בר זומר/יח"צ

תומר רייזברג, מנכ"ל רשת תכשיטי מגנוליה, נטש את המשרד וקפץ לגג משרדי החברה כדי לבקר את בר זומר על סט הצילומים שנבנה על הגג. רייזברג אמר כי זומר משמשת כפרזנטורית של רשת תכשיטי מגנוליה כשנה, והיא מייצגת את היופי והנשיות כפי שמגנוליה נתפסת על-ידי קהל לקוחותיהם והמשך שיתוף הפעולה היה רק מתבקש.

seperator

יופי על הגובה

אלין אסייג, רונית בונדר, אסטאר לנקרי, לריסה ברק וסמדר נקדאי. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אלין אסייג, רונית בונדר, אסטאר לנקרי, לריסה ברק וסמדר נקדאי/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

ד"ר לריסה ברק השיקה את הקליניקה החדשה במגדלי הארבעה בתל-אביב המשתרעת על-פני 250 מ"ר, במרומי מגדלי חג'ג. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר וסיור בחללים המיועדים כל אחד לטפול שונה. בקליניקה יש מכשור יחודי ומתקדם, וברק סיפרה כי היא מתמחה במיצוק העור, הסרת שומנים, הזרקות חוצה היאלרונית ובוטוקס. הקליניקה מצטרפת לסניפים בתל-אביב, זיכרון יעקב, ירושלים ומילאנו .

seperator

כשאומנות וסטייל נפגשים

ליטל קלמנסון ודפנה ברק. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ליטל קלמנסון ודפנה ברק/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

מעצבת התכשיטים שרון גיאור ארחה בביתה שברמת השרון, אירוע לקראת פסח במהלכו הוצגו למכירה פריטי אמנות ועיצוב, ביגוד, תכשיטים ועוד. שרון בוקר מפנק את: אני גיאור, אימא שלה שהיא בעלת חברה למתנות "אני מתנה עם חיוך"; ליטל קלמנסון ודפנה ברק, בעלות ART DE JOUR שהציגו מגוון פריטי עיצוב שהן מוכרות ביניהם דברי פופ אפ מיובאים מאומנים שונים מהעולם המיוצרים בסדרות מיוחדות להן במחירים נגישים, עם קולקציה שמתחדשת כל הזמן, יפעת לין, בעלת מותג בגדי ספורט ועוד.

שרון ואני גיאור. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
שרון ואני גיאור/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

היו ונהנו: מיכל ינאי וביתה, מלי לוי ושמעון גרשון, קארן גילרמן, אורנה נאווי, לאה ז'בנר ועוד. לאור הצלחת האירוע קלמנסון וברק הודיעו כי יקיימו מכירה מיוחדת גם ביום שלישי הקרוב בשעות אחה"צ והערב.

seperator

מסע ארצי

נועם לאוטמן ורון חולדאי. יח"צ,
נועם לאוטמן ורון חולדאי/יח"צ

בשבוע שעבר התקיים הכנס השנתי של פורום דב לאוטמן בסימן "מסע בחברה הישראלית", שהוקדש לסיפורי הצלחה של אנשים ומיזמים, המקדמים חיים משותפים על-ידי חיבור בין הקבוצות בחברה הישראלית. המסע כלל עצירה ב-8 תחנות מצפון ועד דרום, מקהילת הייטק פורחת בבית שאן ועד חווה אקולוגית לגידול ירקות טריים בבארי. כל תחנה תרמה סימן דרך משלה לחיים משותפים. המסע הסתיים בבית הנשיא בירושלים במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שם נפגשו נציגים מכל התחנות, הציגו את סימני הדרך שלהם, ודנו בדרכים ליצירת חיים משותפים בישראל.

seperator

מתדלקים וזוכים

קרן קופרמינץ איתן טיש ושולמית פוקשיניאנו. לנס הפקות,
קרן קופרמינץ, איתן טיש ושולמית פוקשיניאנו/לנס הפקות

קרן קופרמינץ, סמנכ"לית שיווק סחר ופיתוח עסקי בדלק ישראל, ואיתן טיש סמנכ"ל מכירות ותפעול מתחמים, העניקו במתנה רכב במסגרת פעילות שערכה החברה לאפליקציית דלק במהלכה דלק ישראל יצאה בהטבה המתגמלת את המתדלקים והקונים ברשת חנויות מנטה-ג'ו במגוון מתנות ביניהן 4 רכבים מדגם שברולט ריילבלייזר, המשווק על-ידי חברת UMI.

seperator

סלפי

ליהיא גרינר וגיא אברמוביץ. אלה שילוב,
ליהיא גרינר וגיא אברמוביץ/אלה שילוב

במתחם ארנה הושק מוזיאון ספייס פנטזי - מוזיאון הסלפי חלל הראשון בארץ עם 15 חללי צילום והשראה, מתחם X-BOX, מתחם יצירה, מתחם אולטרה לייט, מחווה למשפחת רמון, מסע אור קולי ב- 360 מעלות לירח ועוד. המתחם יפעת בחוה"מ לפי כללי התו הסגול ושמירה על בטיחות ובריאות המבקרים.

seperator

יופי של סופשבוע

עדי בוזגלו, אסי בוזגלו, רז בן רפאל, סילבי ז'אן יפעת אורלב. אור גפן,
עדי בוזגלו, אסי בוזגלו, רז בן רפאל, סילבי ז'אן יפעת אורלב/אור גפן

בסוף השבוע הושקה בראשל"צ הקליניקה של הקוסמטיקאית רז בן-רפאל, בשיתוף פעולה עם חווה זיגנבוים. המוזמנים נהנו מבראנץ' של השף אורן אלון והתנסות במוצרים. ביניהם: עדי ואסי בוזגלו, סילבי ז'אן וזוגתה יפעת אורלב, רוני נדלר, שירה וילנסקי, נועה כהן, דורין סגול, יוגב אלקיים וזוגתו דנית גרינשטיין .

seperator

בקטנה

+עידו עלמני, מנכ"ל אמריקן אקספרס, השיק כרטיס ייחודי לקהל בעלי העסקים הקטנים בישראל. מוצר חדש שנבנה בהתבסס על מחקרי לקוחות בישראל והניסיון והידע של אמריקן אקספרס בעולם שיקנה למשתמשים תנאים ייחודים אשר יקלו על ההתנהלות העסקית וניהול התשלומים. עידו עלמני, מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל אמר כי במיוחד בימים מאתגרים אלו ל בעלי העסקים הקטנים, הם משיקים מחדש את כרטיס העסקים אשר מעניק גמישות בניהול התזרים לעסק במגוון דרכים, כמו פיצול תשלומי העסק על תשלומי מדינה, מסגרת אשראי נוספת ועוד. הכרטיס מציע גם הטבות והנחות ייחודיות ומשתלמות לעסק ולבעל העסק.

+חברת MGROUP בבעלות יאיר מרטון-יועץ תקשורת ואסטרטגיה, חתמה על שיתוף פעולה וחוזה כפול עם חברת The First Group Cc, -מחברות הנדל"ן המובילות בתחום הנדל"ן התיירותי בדובאי. חברת TFG בונה במרינה המפורסמת בדובאי פרויקט העומד להיות המלון הגבוה בעולם (CIEL TOWERI) המלון - אייקון ארכיטקטוני עיצובי עם למעלה מאלף יחידות להשקעה, כבר זכה בפרסים בנ"ל וההשקה צפויה להיות סוף 2023.

TFGשיווקה ומתפעלת כמה מהמלונות הפופולריים ביותר בדובאי וניסיונה ומעמדה הבכיר בתחום השקעות הנדל"ן מניב רווחים עבור משקיעים מלמעלה מ-70 מדינות שונות, חברת Mgroup תיקח חלק פעיל ומשמעותי כחלק מהאסטרטגיה שיווקית של TFG להיכנס לשוק הישראלי הכולל מערך ניהול יחסי הציבור בד בבד עם היותה של MGROUP "סוכן על" וזרוע שיווקית בפועל אל מול השוק הישראלי והמשקיעים הישראלים הפוטנציאלים בעלי היכולות המתאימות. לטובת הפעילות הושק אתר משותף לענקית הנדל"ן The first Group Dubai ולקבוצת Mgroup במטרה לפתוח לקהל המשקיעים הישראלי אפשרות להצטרף כמשקיעים בתחום הנדל"ן התיירותי בכלל ובפרויקט בניית המלון הגבוה בעולם! שיפתח לקהל בסוף 2023 .

+חברת האדטק Adcore (סימול TSX:ADCO), המתמחה בפתרונות פרסום לשוק ה-E-Commerce, הכריזה על מעבר לבורסה הראשית של טורונטו ה-TSX. החברה הציגה תשואה מרשימה של 546% מיום רישומה למסחר לפני פחות משנתיים. Adcore היא החברה הישראלית הראשונה אשר צומחת מהבורסה לחברות יזמיות TSXV לבורסה הראשית של טורונטו TSX. לאחר המעבר שהחברה ביצעה, היא פתחה בפעם הראשונה את המסחר בבורסה הראשית של טורונטו TSX.

אדקור, שפתרונותיה ממוקדים לתעשיית ה-E-Commerce עם משפחת מוצרים המאפשרים לאתרי ומפרסמי מסחר אלקטרוני להגדיל את מספר הלקוחות החדשים ולשמר ולתמרץ לקוחות קיימים, נהנית מעליה דרמטית במסחר האלקטרוני וטרנספורמציה דיגיטלית שהואצו בעקבות מגפת הקורונה העולמית. עמרי בריל, מנכ"ל ומייסד אדקור אמר שהם גאים להיות החברה הישראלית הראשונה שביצעה את המעבר פורץ הדרך לבורסה הראשית של טורונטו ה-TSX, שהיא אחת הבורסות הבכירות בעולם.

+תאגיד המחשוב הבינלאומי IBM מחלק זו השנה השלישית את אות ההוקרה לנשים מובילות בתחום הבינה המלאכותית. ברשימה נכללות 40 נשים מכל העולם, אשר נבחרו על סמך הצטיינות הפרויקטים אותן הובילו בתחום הטמעת מערכות בינה מלאכותית בחברות בהן הן עובדות. השנה נבחרה לראשונה גם אישה ישראלית, חגית צפריר, מנהלת מטה בחטיבת הבריאות בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים, שקבלה אות הוקרה על פועלה בהובלת פרויקט הבינה המלאכותית "אלה העוזרת הדיגיטלית"-עוזר וירטואלי חכם, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית מבית ווטסון של חברת IBM , ומסייע במתן שירות דיגיטלי ללקוחות קבוצת הראל באתר ובווטסאפ. העוזר הווירטואלי החדשני, נותן מענה לתשובות מעמיקות ונרחבות, ובמידת הצורך מנתב את הפניות המורכבות היישר לצ'אט ישיר ואישי עם נציגי מוקד שירות הלקוחות של הראל.

+חברת ההי טק הביטחונית אלביט מערכות, תחלק למעלה מ-1000 סלי מזון לאוכלוסיות חלשות בכל הישובים בהן פועלת החברה. מפעליה של אלביט מערכות ממוקמים ב- 25 ישובים בצפון ובדרום הארץ וכל מפעל מעורב בקהילה בכל ימות השנה. 5.000 מעובדי אלביט שמקיימים פעילות התנדבות שוטפת יסייעו בחלוקת סלי המזון ישירות לבתי התושבים.

+אביר קארה ממובילי "תנועת השולמנים", הגיע לסיור בחירות בישוב אורנית, בתום הסיור תפס מנוחה קלה בקופי טארק שבכניסה לאורנית שבבעלות איש העסקים עו"ד דביר אינדיג מבעלי מתחם הכספות "בריקסטון", שציין כי עסקים קטנים ובינונים הם הגלגל הראשי שמניע את המשק ושאביר חייב להוביל מהלך להכנת תוכנית כלכלית לסיוע לעסקים אלו שנפגעו קשות בתקופת משבר הקורונה.

+בסוף השבוע יצא לדרך סמרתון 2021-מרוץ זוגות מדברי רב-שלבי המתקיים במשך 4 ימים בערבה הדרומית באזור פארק תמנע, קיבוץ קטורה ועוד. כ-300 משתפים לקחו חלק במרתון שהזניק אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות ואף רכב.

+עיריית נתניה חנכה את "אמירים" ע"ש אורה נמיר, בית ספר לתלמידים המאופיינים כבעלי קשיים התנהגותיים רגשיים. מרים פיירברג-איכר, ראש העיר אמרה כי היא מאמינה שההנצחה היא בדיוק במה שהייתה אורה נמיר מבקשת להיות מונצחת, במשהו שקשור לדור הצעיר ובמשהו שהיה חשוב לה: לטפל בחוליה המיוחדת בחברה הישראלית, תמיד דאגה לחלש, ורצתה לשפר את איכות החיים של תושבי ישראל, בעיקר מעוטי היכולת שהחיים לא חייכו אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully