וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הקאמבק של הנסיכה והקפטן בים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 16:17

וגם: תורמים לנשים המתמודדות עם סרטן, המותג האיטלקי שמתרחב בארץ ולאן מתפתחים השפים הבכירים בארץ

בבית עם דיאן

בבית עם דיאן דיאן פון פירסטנברג. H&M,
דיאן פון פירסטנברג/H&M

בסוף השבוע הושקה בחנות H&M HOME עזריאלי תל-אביב קולקציית Diane von Furstenberg x H&M HOME המהווה כניסה לעולמה ההשראתי של מעצבת העל דיאן פון פירסטנברג - שקוראת לחובבי העיצוב To own it בעיצוב ביתם. מעצבת האופנה היהודיה-אמריקנית, הנסיכה דיאן פון פירסטנברג, ילידת בלגיה, בתם של ניצולי שואה, הייתה נשואה לנסיך אגון פון פירסטנברג.

היא אושיית אופנה ונחשבת למלכת שמלות המעטפת, מעצבת פנים, ואייקון תרבותי בשנות ה-70. בעבר, שיתפה פון פירסטנברג פעולה עם רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן ועיצבה קולקציית תכשיטים מצליחה.

כעת היא משיקה קולקציית עיצוב מוצלחת לבית. בקולקציה הנוכחית כ-32 פריטים המתאימים לכל חללי הבית עם הדפסים המזוהים עם פון פירסטנברג, הדפסי בעלי חיים, אותיות ושפתיים בגוני אדום, ורוד, כתום ושחור לבן.

בבית עם דיאן דיאן פון פירסטנברג. H&M,
הקולקציה של דיאן פון פירסטנברג/H&M

בין הפריטים בקולקציית Diane von Furstenberg x H&M HOME שמיכות צמר דו-צדדיות; קופסאות אחסון דקורטיביות בשילוב פרינטים; מגשים בגימור מבריק; נרות גדולים בכלי זכוכית מודפסת בניחוח ענבר - הניחוח החביב על פון פורסטנברג, וארבעה נרות קטנים בניחוח עץ ארז, אלמוג, ענבר ואורן - ניחוחות אשר נבחרו באופן אישי על-ידי פון פירסטנברג; סטים של כוסות אספרסו וצלוחיות תואמות; אגרטלי זכוכית מעוגלים בגוני ורוד וכתום; חלוק מעטפת - הגזרה שמאפיינת את השמלות שמזוהות עימה בצבעי שחור לבן; פוסטרים עם ציטוטים מעוררי השראה שכתבה פון פירסטנברג.

פון פירסטנברג: "ההדפסים בשיתוף הפעולה של H&M HOME איקוניים במיוחד, את הדפס 'דיאן' יצרתי לפני 20 שנה כשהקמתי את החברה, הדפס השפתיים מגיע מציור שאנדי וורהול צייר עבורי, באופן אישי. אני מאד אוהבת הדפסים של בעלי חיים והדפס הזברה הוא מאד DVF כמו גם צבעים תוססים של כתום וורוד וכמובן גוונים מונוכרומטיים של שחור ולבן המאוד אופנתיים, הקולקציה נהדרת ואני ממתינה בקוצר רוח לשתף אותה עם כולם".

הקמפיין צולם בביתה של פון פירסטנברג ועוצב על ידה - ביטוי אותנטי של סגנונה האישי. קולקציית הקפסולה Diane von Furstenberg x H&M HOME הושקה בחנויות נבחרות ברחבי העולם.

עוד בוואלה!

אל המנגל: החברות שעושות את הגריל להרבה יותר נוח

לכתבה המלאה
seperator

איטליה בישראל

אטליה בישראל חנות פורלה ברמת אביב. יח"צ,
חנות פורלה ברמת אביב/יח"צ

במקביל לפתיחת הקניונים, נפתחה בקניון עופר רמת-אביב חנות שנייה בישראל למותג FURLA מותג תיקים, נעליים ואביזרים שהקים ב-1927 אלדו פורלנטו בבולניה איטליה. ב-1927 החל פורלנטו לשווק ולהפיץ את המותג ברחבי איטליה, וב-1955 נפתחה החנות הראשונה של המותג ב- VIA UGO BASSIבבולוניה שפועלת עד היום.

בין השנים 1970 - 1980, הצטרפו לחברה קלרו, פאולו וגו'באנה - ילדיו של פורלנטו, שנים בהן עוצבה גם השקית הממותגת הראשונה של המותג, והחל ייצור קולקציית האביזרים. החל משנות ה-90, החל המותג להתרחב בעולם: יפן, אנגליה, בריטניה, גרמניה, הונג-קונג, סין ועוד. ב-1999 הקימה החברה את פרויקט "FURLA PER L'ARTE", במטרה לעודד אומנים ומעצבים איטלקיים צעירים, וממשיך עד היום להעניק ולקדם אומנות. ב-2008 הושקה חנות הבוטיק באונליין, ועם התרחבות והצלחת החברה, הושקו חנויות קונספט באיטליה ומקאו, שמציגות את הקונספט החדשני של החנויות וחנויות ברחבי העולם.

FURLA הינה חברת בבעלות משפחתית, המונה כיום למעלה מ-1,600 עובדים, כאשר כ-90% מהם מהוות נשים, המייצגות 100 לאומים שונים.

אטליה בישראל פורלה. יח"צ,
פורלה/יח"צ

החנות החדשה מצטרפת לסניף בכיכר המדינה בתל-אביב, היא משתרעת על שטח של כ-70 מ"ר ומעוצבת על-פי הסטנדרטים של FURLA איטליה ובדומה לחנויות המותג בחו"ל. הריהוט והריצוף יובאו מאיטליה במטרה להשוות לה עיצוב זהה לחנויות בחו"ל. אריחי טרצו יוקרתיים, שטיחים מעוצבים וריהוט עץ בתוספת מסגרות מוזהבות בדומה לחזיתות החנות.

למותג כ-523 סניפים בעולם. מותג FURLA פועל בישראל מ-2004 ומ-2019 קבוצת סיטי טיים קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג בישראל. בחנות מוצעים פריטים רבים, ביניהם: תיקים קלאסיים ועל זמניים, תיקים טרנדיים, ארנקים בשילובי טקסטורות ייחודיים, נעליים, חגורות, צעיפי משי, מחזיקי מפתחות, תכשיטי אופנה ועוד.

קולקציית אביב- קיץ 2021 מציגה 3 סדרות מרכזיות המציעות מגוון רחב של סגנונות, טקסטורות, מרקמים וצבעים בהתאם לטרנדים הבולטים לקיץ הקרוב: Furla Miss Mimì שעתידה להיות הסדרה האייקונית של המותג; Gold & Glitter - קולקציית קפסולה נאמנה ל- DNA של פורלה; Furla Metropolis - התיק העירוני והקלאסי של המותג בנראות חדשה.

seperator

צמה של עוצמה

עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער PANTENE יוצאים זו השנה התשיעית בקמפיין "צמה של עוצמה" לאיסוף תרומות שיער להכנת פאות איכותיות המחולקות בחינם לנשים המתמודדות עם מחלת הסרטן. השנה התרומה חשובה מתמיד שכן בשל הקורונה ירד מספר התרומות בעשרות אחוזים.

מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לחשיבות תרומות שיער באורך 30 ס"מ לפחות וקורא לבני כל הגילאים, לתרום שיער למען הפאות. בישראל מתגלים מידי שנה כ-26,000 מקרי סרטן חדשים, אחוז הנשים והנערות החולות בסרטן השד בישראל הוא מהגבוהים בעולם: אחת משבע נשים (7.5) ישראליות מתמודדת עם המחלה ואחת מההתמודדויות הראשוניות של נשים אלה היא עם נשירת ואובדן השיער, כבר מהטיפול הכימותרפי הראשון. למעשה נגזר על הילדות, הנערות והנשים החולות בסרטן להתמודד מדי יום, לא רק עם המחלה עוצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של ההתקרחות ואובדן הנשיות.

שבוע ההתרמה יערך מ-3.5 ועד ה-9.5, במהלך השבוע תבקר ניידת התרומות של זכרון מנחם באירועי התרמה מיוחדים ברחבי הארץ. בנוסף ב-465 מספרות ברחבי הארץ יספרו את התורמים בחינם.

את הקמפיין מובילה רוסלנה רודינה ביחד עם משפיעניות רשת תחת הכותרת 741 (Seven Fo(u)r One), כי צריך שבע תרומות שיער עבר פאה אחת. לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לעמותת זכרון מנחם 02-6400800 http://www.zichron.org. לרשימת המספרות המשתתפות במבצע: https://www.zichron.org/barbershop_h.php

seperator

משחק מאתגר

משחקי השף. יח"צ,
משחקי השף/יח"צ

אמש עלתה לאוויר העונה החדשה של הריאליטי "משחקי השף" צילומי התוכנית היו מאתגרים במיוחד וההפקה נאלצה להתמודד עם בידודים וסגרים, מה שלא מנע מהשפים המובילים אותה להתפתח בתחום האישי. אסף גרניט פתח את מסעדת זיזי בשרונה מרקט, השף יוסי שטרית יפתח בקרוב מסעדה חדשה במידטאון, השף ארז קומרובסקי הולך לחולל מהפכה בתחום האוכל ולפתוח מקום לאירועים בשדות ים, והשף מושיק רוט פותח בקרוב בשרון את KAI - מתחם האירועים מתחם אירועים בסגנון ריזורט בתאילנד.

גם השקת התוכנית לוותה במתח לא קטן, רוחות עזות וגשם איימו להשבית את השמחה, בסופו של דבר נמצא פתרון והאירוע עבר למתחם האירועים אביגדור שבבעלות קומרובסקי כשעל הקייטרינג היה האוכל של גרניט ממסעדת זיזי.

seperator

העוצמה שבך

העוצמה שבך חני פרנקל. מורן מזרחי,
חני פרנקל/מורן מזרחי

חני פרנקל M.A, מאמנת מוסמכת מרצה ומנטורית להצלחה, כתבה במהלך שנת הקורונה את הספר "לפגוש את העוצמה שבך" - מדריך לאימון וליישום עצמי לנשים שהרוצות להצליח יותר בקריירה ובעסקים. הספר מציע שיטת אימון חדשנית המשלבת קטעים תיאורטיים עם דוגמאות ותרגילים מעשיים שיעזרו לכל אישה לעבור תהליך להשגת השינוי המיוחל בחייה. ביניהם: אהבה עצמית; הערכה עצמית; ביטוי עצמי; בקשת עזרה; פיתוח חשיבה יצירתית ויזמית; התמודדות עם פחדים ועבודה עם התנגדויות - צעדים העשויים לסייע לנשים שנמצאות בחל"ת, למצוא את העוצמות הפנימיות להצלחה בקריירה.

פרנקל מעניקה לקוראות מדריך דוגמאות וסיפורי השראה להשגת השינוי המיוחל כשההמלצה היא לא להמתין לסיום החל"ת, ולהתחיל לחפש עבודה כבר עכשיו, לפני ששוק התעסוקה יוצף במובטלים.

פרנקל ליוותה מאות נשים בתהליכי שינוי וחיבור לנשים העוצמתיות שהן, והמוטו שלה הוא שלכל אישה יש מתנה ייחודית, וכל אחת שמגיעה למימוש הפוטנציאל הגבוה שבה, חיה חיי הגשמה ופרנסה בשפע.

seperator

קפיטן בטרמינל

אל קפיטן. סטודיו כוכב אחר,
אל קפיטן/סטודיו כוכב אחר

קבוצת בגדי הים הפרימיום האורבני "אל קפיטן" חתמה על שיתוף פעולה בלעדי עם אתר האופנה TERMINAL X, במסגרתו יימכרו בישראל מותגי בגדי הים וההלבשה לגברים "אל קפיטן" ומותג "אגלי בירד". את בגדי הים מאיירים מעצבי הבית של המותג, והם מודפסים בטכנולוגיה חדשנית על בדים איכותיים.

אל קפיטן. סטודיו כוכב אחר,
אל קפיטן/סטודיו כוכב אחר

גרגורי רויאר וסבסטיאן פרנאד מייסדי הסטודיו Hand to Hand אמני עיצוב שנחתו הישר מפריז בשנת 2011 בתל-אביב והשתלבו בתעשיית המוזיקה והמועדונים התל-אביביים ומאז הספיקו לעצב מעל 200 כרזות ופוסטרים לאירועי מוזיקה שונים וזכו פעמיים ברצף, בפרס המעצבים הטובים ביותר בחיי הלילה בתערוכת Street Print ועבדו עם חברות הייטק, אופנה, עיצוב פנים ביניהן: אדידס, ריבוק, וואן פרוג'קט, ועבודה עבור גוגל ומייקרוסופט.

מאחורי "אל קפיטן" עומדים גל ורונן מיילי ממיוזיק תל-אביב; עידן ראובך ומתן הרשנזון מבעלי קבוצת "מקומות בילוי"; ועומר רוטמן ממייסדי המותג.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully