וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מתכוננים לקיץ - בים וביבשה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 15:57

קולקצייה חדשה לטומי הילפיגר, קבוצת מלונות בראון מתרחבת ביוון וקפריסין, מפעל גולדסטאר מעניק לכם חווייה שלא תשכחו והספינה הענקית שעגנה בחיפה

האביב של טומי

טומי הילפיגר. יח"צ,
טומי הילפיגר/יח"צ

רגע לפני שהאביב מסתיים והקיץ מגיע, השיק מותג האופנה האמריקני טומי הילפיגר את קולקציית אביב-קיץ 2021. הילפיגר, נאמן לעצמו ולקו העיצובי המזוהה עמו, השיק קולקציה על-זמנית המזוהה עם ערכי המותג, כולל חזרת פריטים קלאסיים עם חידושים מרעננים וקולקציות קפסולות מעניינות.

תחת הסלוגן Moving Forward Together מציג הילפיגר קולקציה שמסתכלת קדימה. בעונות האחרונות חרט המותג על דיגלו את נושא הקיימות, על-ידי הרחבת הפריטים המיוצרים מחומרים ממוחזרים בתהליך אקולוגי עם טכניקות חדשניות. אחת השאיפות של הילפיגר העונה ובעונות הבאות היא חיזוק ערכי הקיימות בבית האופנה, כך שלמעלה מ-70% מהפריטים עשויים מחומרים ממוחזרים ומיוצרים בטכניקות ידידותיות לסביבה אשר מפחיתות דרמטית את זיהום האוויר.

טומי הילפיגר. יח"צ,
טומי הילפיגר/יח"צ

לצד האג'נדה הירוקה, מעניק המותג דגש מיוחד לנושא ה-Diversity, תחום בו נחשב הילפיגר לחלוץ כמעצב הראשון ששם זרקור על מאבקים כמו שוויון זכויות לקהילת השחורים בארה"ב, קהילת הטראנסג'נדרים ועוד. אחרי שיתופי פעולה מדוברים עם נהג פורמולה 1 לואיס המילטון והשחקנית והזמרת המוערכת זנדאיה, את הקמפיין כעת מובילים אקטיביסטים שחותרים לחברה שמאמינה ב- Wastes Nothing And Welcome All.

בצילומי הקמפיין הם מספרים לנו את מסעם האישי ומאבקם למען עתיד טוב יותר. בין הפרזנטורים אפשר למצוא את אינדיה מור - פעילה אקטיביסטית להט"בית שפרצה בסדרה הסנסציונית של ריאן מרפי POSE, כיכבה במגזין ווג, ונחשבת בין הדוגמניות הטרנסג'נדריות הבולטות.

ויש נקודה כחול לבן. המוזיקאים עדן מאירי ושחר סאול הצטלמו בשנה האחרונה לקמפיין של הילפיגר בישראל לאחר שנבחרו על-ידי המותג העולמי להיות נציגיו בישראל. הקולקציה נמכרת ברשת חנויות טומי הילפיגר ובאתר של פקטורי 54.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

יאסו בראון

וילה בראון ארמו. ונגליס פאטרקיס,
וילה בראון ארמו/ונגליס פאטרקיס

רגע לפני פתיחת עונת התיירות, קבוצת מלונות בראון הודיעה על התרחבותה ליוון עם רכישת 24 מלונות חדשים, השקת 6 בתי מלון חדשים באתונה וריזורט משפחות בקורינתיה. קבוצת רשת בראון הוקמה ב-2010, והיא מתמחה בייזום, הקמת והפעלת מלונות לייפסטייל מעוצבים.

ליאון אביגד, מייסד ומבעלי הקבוצה אמר כי הקבוצה ממשיכה להתרחב בישראל ובחו"ל ובדרך להיות מקבוצות המלונות הגדולות ביותר, ולאחר קרואטיה וקפריסין, הקבוצה מסמנת את יוון כיעד ההשקעה הבא בשנים הבאות, עם הקמת 24 בתי מלון ורזורטים ביוון, האיים וקפריסין.

בראון ביץ קורינתיה. יח"צ,
בראון ביץ קורינתיה/יח"צ

אושרי דרעי, מנהל בתי המלון בארץ ובעולם, הציג את קולקציית בתי המלון, ואמר כי מתוך בחירה אסטרטגית הם בחרו לעבוד רק עם מקומיים בתחום העיצוב, האדריכלות והקולינריה - פרט למלון אחד ברחוב התבלינים שתפתח בו מסעדת פאר תחת שרביטו של שף ישראלי ידוע.

במהלך הושקעו מאות מיליוני שקלים, הכל בתמיכת ממשלת יוון ושר התיירות שנחשב לאחד השרים החשובים ביוון שכן התיירות מהווה 24 וחצי אחוז מהתל"ג.

לקראת הקיץ הקרוב משיקה הקבוצה 5 בתי מלון אורבניים באתונה וריזורט ראשון על חוף בתולי בקורינתיה - 45 דקות נסיעה מאתונה. לצד בתי המלון, בראון משיקים ריזורט רחב ידיים עם אטרקציות כמו: חוף פרטי, מרכזי ספורט ימי ופארקי מים, פעילות לכל המשפחה, מסעדות, ברים, מתחמי טיפולים, חוות סוסים, בריכת גלים מקצועית, אזורי גלמפינג מפנקים ועוד. למעלה מ-20 בתי מלון וריזורטים נוספים של הקבוצה, נמצאים בשלבים שונים של הקמה ופיתוח. עם השלמתם תחזיק הקבוצה בכ-2,100 חדרים ברחבי יוון והאיים ובקפריסין.

seperator

פאב של כוכבים

פאב של כוכבים. רפי דלויה
הפאב של טמפו/רפי דלויה

מאחר ובילוי בפאב בחו"ל רחוק גלונים של בירה ממציאות חיינו, שימו בוויז מפעל טמפו בנתניה ותגיעו לפאב המקצועי של מותג הבירות "גולדסטאר" שיעניק לכם חוויית פאב אינטימית ועל הדרך אופציה להעשיר את הידע שלכם בתחום. הפאב ממוקם במפעל טמפו בנתניה ומטרתו העיקרית קידום תרבות צריכת בירה נכונה והעשרה.

הפאב נפתח בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במקום שהיה פעם "הפאב של נחום", על-שם מדריך הבירה המיתולוגי של טמפו, ושימש כמרכז הכשרות לעובדי המפעל ואנשי המכירות של החברה. לאחרונה הפאב שודרג ושופץ, והפך לפאב בעיצוב קלאסי עם אלמנטים של עץ וכרום, מאובזר במכשור עדכני.

פאב של כוכבים. רפי דלויה
הפאב של טמפו/רפי דלויה

בפאב החדש יתקיימו סדנאות מקצועיות וחווייתיות לקבוצות בנושאי בירה, אלכוהול, יין וקפה ביניהן: סדנאות בירה מרובות משתתפים בהן יוצג מגוון מותגי הבירה של טמפו ומותגי החוץ האיכותיים שהחברה מייבאת מהעולם, הסדנאות יספקו תוכן עשיר ומעניין לגבי בישולי הבירות השונות של טמפו. את הסדנאות מעביר עידו מונד, מנהל הפאב ושופט בירה מוסמך, ויכללו מידע חדש על הבירות שכולם מכירים ואוהבים, תהליך הייצור, גרסאות חדשות והדרכות מקיפות וחווייתיות על המותגים המובילים בעולם מסוגם ומקטגוריות שונות; סדנאות קפה בהשתתפות מדריך קפה מקצועי; סדנאות יין עם היינן עידו לוינסון וייננים נוספים מיקב ברקן סגל.

באירוע נחשפה בירת WILD BATCH - בירה חדשה המיוצרת במהדורה מיוחדת ובכמות מוגבלת אשר נוצרה על-ידי בישול פרוע במיוחד הכולל הכפלת רכיבי המפתח ובישול במיכל אופקי אשר מוביל לטעמים עשירים ועמוקים מהרגיל.

seperator

קוברה במכונית

קוברה. יח"צ,
האפליקציה של קוברה/יח"צ

מכירים את זה שאבד לכם מפתח הרכב או שהוא נשכח ואתם לא זוכרים היכן? חברת COBRA הישראלית המציאה ופיתחה לטובת כל מי שקרה (או יקרה לו) את טכנולוגיית Mobile-key, המאפשרת פתיחת וסגירת הרכב, התנעת הרכב וכיבוי המנוע ללא צורך במפתח הרכב, רק באמצעות אפליקציה ייעודית מהסמארטפון, (מחיר שיכפול מפתח מקורי יכול לנוע בין 1,000 שקל ל-4,000 שקל).

מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך המדמה פעילות זהה למפתח הרכב המקורי, (דומה לטכנולוגיה המצויה ברכבי טסלה ויצרניות רכבי יוקרה). הטכנולוגיה מותאמת לרכבים המוזמנים ישירות מיבואניות הרכב ומביאה עמה בשורה טכנולוגית גם לרכבים הנוסעים בכבישים- After market כך שאין צורך במפתחות המקוריים של הרכב.

האפליקציה הייעודית מאפשרת פתיחת ונעילת דלתות, הנעת הרכב, פתיחת תא מטען והבהוב, אורות גבוהים בהתאם למפרט יצרן הרכב. Mobile-Key המושתת על טכנולוגיית BLE מאפשר לאפליקציה לפעול במרחק קליטת Bluetooth בקרבת הרכב, עד רדיוס של 15 מ"ר בסביבה בנויה. המערכת מאובטחת ברמה גבוהה כשהתקשורת עם האפליקציה מוצפנת ומאובטחת בפרוטוקול בתקן של 256 ביט. נרגיע ונאמר שהדבר אינו מבטל את אופציית פתיחת הדלת באמצעות שלט או מפתח בכל זמן נתון.

הפיתוח, שכולו כחול לבן, מאפשר לשתף מפתחות של mobile key לניידים סלולריים אחרים עד 5 משתמשים וגם לבטלם בנוחות באמצעות האפליקציה וכרטיס ה- MKEY, פתרון הכולל מודול המדמה השארת מפתח רכב בשירותי valet parking.

ההשקה תתבטא בשיתופי פעולה עם לקוחות מוסדיים, יבואני רכב וחברות השכרת רכב, שעבורן זהו כלי הכרחי להצגת חדשנות בלתי מתפשרת. בחודשים הקרובים קוברה מתעתדת להרחיב את פעילותה ולהשיק את המוצר גם בחו"ל כשהשלב הראשון יתמקד בארצות הברית ובאירופה.

התקנת המערכת אורכת כ- 60 דקות, והיא נעשית על-ידי טכנאי מוסמך בבית הלקוח. Mobile-key ניתן להתקנה ברכבים בהם קיים כפתור הנעה מובנה (לרוב משנת 2014), יחד עם זאת, בחלק מהיצרניות תתאפשר התקנה גם ברכבים בעלי שנתון ישן יותר.

seperator

לוקחים ואוכלים

חוטפים ואוכלים. חן גלילי,
DAILY'S/חן גלילי

בתקופות בהן ישבתי במערכת הייתי נתקפת בהתקפי רעב שמצאו נחמה במנה חמה או מרק נמס בכוס. מסעדות לא היו תמיד אופציה ריאלית ויכולתי לפנטז על רשתות מזון של שהיו מפותחות בארה"ב ובאירופה בקונספט GRAB & GO והיוו את ההשראה להקמת רשת DAILY'S שפתחה השבוע רשת סופר-פארם בהשקעה של כ-20 מיליון שקל.

חוטפים ואוכלים. ארז בן שחר,
DAILY'S/ארז בן שחר

ב-DAILY'S ניתן לרכוש מזון טרי ארוז בצורה אסתטית, כנאמר, GRAB & GO למשרד, הביתה, לפיקניק ובכלל. את פיתוח התפריט שערך כשנתיים, ליווה עמוס אפל, מבעלי רשת רביביה וסיליה, כשכל מנה נבדקה כדי לראות איך היא עוברת מקרר, חימום ועוד. בשלב הראשון יפתחו 6 סניפים, חלקם בסניפים קיימים שישודרגו וחלקם יהיו בדומה לסניף הבורסה - חנות חדשה בקונספט חדש.

האוכל ב-Daily's מוצג במקררים ייעודיים ובתפריט ניתן למצוא גם מנות לצמחונים ולטבעונים. התפריט כולל: כריכים (גבינה, טונה, סלמון, סביח); סלטים (אסייתי, טונה, יווני); פסטות (רביולי - תרד, גבינות, בטטה, קנלוני גבינות); טופו בקארי; מנות בשריות, מרקים - בסניף יש עמדת חימום; פירות, ירקות מאפים, עמדת קפה ומכונה לסחיטת מיץ תפוזים טבעי. על כל מנה מצוין הערך התזונתי ומוטבע תאריך הייצור, מנה שלא תימכר תורד מהמדף בסוף היום והאוכל ייתרם ברובו.

seperator

אוכלים ומתוגמלים

בעקבות סקר שנעשה בתחילת 2021 עלה כי הגעגוע למסעדות גבוה יותר מהגעגוע לנסיעה לחו"ל. רגע אחרי החזרה לשגרה ופתיחת המסעדות אשר היו סגורות למעלה משנה, יצאה החטיבה המקצועית באסם-נסטלה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם עמותת מסעדנים חזקים ביחד, במטרה לחזק את התאוששות המסעדות בישראל.

במסגרת היוזמה אלפי צרכנים יקבלו הטבות מיוחדות בעת הישיבה במגוון מסעדות ברחבי הארץ. הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של אסם-נסטלה. הצרכנים יוכלו ליהנות מהטבה ייעודית אשר תזכה אותם במנה ראשונה או בקינוח במגוון מסעדות ברחבי הארץ.

חגית אדלר, מנכ"לית החטיבה המקצועית באסם-נסטלה אמרה כי באסם-נסטלה גאים להרים את הכפפה ולצאת למהלך מלא השראה ותקווה שקורא לצרכנים לחזור לפקוד את המסעדות, מתוך המחויבות שלהם להניע את תחום הקולינריה מחוץ לבית ולהניע את המשק לכיוון צמיחה חיובית והתאוששות מהירה.

seperator

כמו חלב

חברת הפוד-טק הישראלית BioMilk מציינת אבן דרך נוספת זמן קצר מאז הוקמה, כאשר השבוע השתתפה בטקס פתיחת המסחר של הבורסה לניירות ערך בתל אביב, לרגל הצטרפותה לבורסה וכניסתה למדדים. הישג מרגש בהיבט הפיננסי כחברה הראשונה בתחומה הנסחרת בבורסה ובהיבט המדעי של כניסת חברה מובילה במחקר ופיתוח בתחומה.

ביו-מילק מצטרפת לענף הטכנולוגיה הכולל 110 חברות בשווי של כ-217 מיליארד שקל, כאשר בבורסת ת"א נסחרות כיום 8 חברות ושותפויות בתחום הפוד-טק, תחום שהתפתח בשנים האחרונות בישראל ובעולם בעקבות הביקוש ההולך וגובר למציאת פתרונות חלופיים למוצרי מזון קונבנציונליים.

ביו-מילק מפתחת תהליך טכנולוגי מתקדם לייצור חלב מתורבת המופק מתאי חלב ללא חליבת פרה ו/או יונקים - פיתוח המהווה פריצת דרך גלובאלית שכן החברה מתעתדת להיות הראשונה בעולם שתוכל לייצר את כל רכיבי החלב באופן מתורבת עם ערכים תזונתיים גבוהים שישמש לייצור כל מוצרי החלב - גבינות, יוגורטים, גלידות, חמאה וכו'. Biomilk מפתחת תהליך תעשייתי לייצור חלב אם מתורבת - טכנולוגיה שתהווה שינוי מהותי שכן החברה תהיה היחידה והראשונה בעולם שתוכל לספק רכיבי חלב אם מתורבתים ממקורות אנושיים אל מול תחליפי החלב הקיימים היום בשוק ממקורות מן החי או צמחיים - באמצעות הטכנולוגיה של החברה ופיתוח מדעי ייחודי, מתאפשרת שמירה על הסביבה ומשאבי הטבע וכן שמירה על איכות חייהם של בעלי החיים.

seperator

האודיסיאה מתחילה

odyssey of the seas. יח"צ,
odyssey of the seas/יח"צ

odyssey of the seas ספינת הפאר של תאגיד השיט הגדול בעולם royal Caribbean עגנה בישראל. הספינה הגיעה הבוקר לנמל חיפה. מדובר בספינה החדשה והמתקדמת בעולם שיצאה לישראל לפני כ-3 שבועות ממספנות meyer werfet בגרמניה.

odyssey of the seas. יח"צ,
odyssey of the seas/יח"צ

odyssey of the seas היא האונייה השניה מסדרת Quantum ultra והיא הספינה ה -25 בצי הספינות של תאגיד השיט royal Caribbean.. האודיסאה מציעה חוויות יחוידיות ו-12 פעילויות חדשות ביניהן: סימולטור צניחה חופשית, טרמפולינת בנג'י, סימולוטור גלישת גלים, שתי בריכות ענקיות מתחת לכיפת השמיים עם מגלשות וחוויות מים; מתחם מקורה וחיצוני עבור פעילות ספורטיבית, כולל משחקיית ארקייד, מגרש כדורסל בגודל מלא, ספא יוקרתי, חדר כושר מאובזר ומגוון מסעדות בינלאומייות ביניהן ה-Teppanyaki - מסעדת אסייתית בסגנון יפני, וה-Giovanni's Italian Kitchen & Wine Bar האיטלקית ועוד.

משקל הספינה 169 אלף טון, אורכה 347 מטרים ורוחבה 41 מטרים. יש בה 16 סיפונים, 2,105 חדרים והיא יכולה להכיל עד 5,498 אורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully