וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SHINE LIKE A STAR: נותנת החסות הראשית לאירוויזיון 2021, תבריק כוכבים

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 12:13

חברת טיפוח השיער הבינלאומית Moroccanoil, חתמה על הסכם ארוך טווח עם איגוד השידור האירופי (EBU) כנותנת חסות ראשית והמציגה הרשמית של תחרות האירוויזיון לשנים הקרובות

אירועי האירוויזיון מתקיימים מדי שנה ונצפים ע"י יותר מ-200 מיליון צופים. תחרות הזמר הבינלאומית תתקיים זו השנה ה-65, מטעם איגוד השידור האירופי, בין התאריכים 18-22 למאי 2021, בעיר רוטרדם שבהולנד.

הולנד, שזכתה באירוויזיון בשנת 2019, הייתה אמורה לארח את התחרות בשנת 2020 אך זו התבטלה בשל מגיפת הקורונה שהתפשטה ברחבי העולם.

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018/AP

כחלק מההסכם שנחתם בשנה שעברה, קיבלה Moroccanoil לידיה, זכויות מדיה ודיגיטל גלובליות נרחבות עד לשנת 2024.

כנותנת חסות ראשית, Moroccanoil, תמנה צוות מעצבי שיער מקצועי, אשר יהיה אחראי על עיצוב השיער של המתמודדים במהלך החזרות וההופעות החיות, המשודרות במדינות רבות ברחבי אירופה ומחוצה לה.

Dare to be you, dare to be true…Be an Original

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil היא חלוצה בתחום, אשר החלה להשתמש בשמן הארגן במוצריה. השמן הטיפולי המקורי, הוא מוצר הליבה של החברה, והוא המוצר הראשון אשר סלל את הדרך ויצר את הבאז העולמי סביב שמן הארגן.

Be an Original הוא שם המארז המיוחד עם הרוח הייחודית של כל מדינה המשתתפת בתחרות האירוויזיון. על כל קופסא, דגל המדינה וברכת הצלחה. והמסר אותו מעבירה החברה הוא: Dare to be you, dare to be true…Be an Original

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מארז אירוויזיון במהדורה מוגבלת. המחיר: 160 שקלים. יח"צ חו"ל,
מארז אירוויזיון במהדורה מוגבלת. המחיר: 160 שקלים/יח"צ חו"ל

SHINE LIKE A STAR

השמן הטיפולי של Moroccanoil, מעניק את הבסיס המושלם לכל עיצוב ומשמש גם לגימור וריכוך השיער לטווח ארוך, הוא מגביר גמישות ומקצר משמעותית את זמן עיצוב השיער בפן. תכונות אלו הפכו אותו למוצר מבוקש אצל מעצבי השיער הנחשבים.

SHINE LIKE A STAR: על פי מחקר עצמאי שביצעה החברה, שימוש אחד בלבד בשמן הטיפולי, מגביר ברק בשיער עד 118%.

המארז שיוצא במהדורה מיוחדת ולזמן מוגבל, כולל שמן טיפולי 100 מ"ל ושמן טיפולי 25 מ"ל במתנה ומחירו: 160 שקלים. את מוצרי חברת Moroccanoil® ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ.

ההשראה: ניחוחות מהים התיכון

Moroccanoil היא חברה החלוצה בתחום אשר החלה את השימוש בשמנים במוצריה. השמן הטיפולי מסדרת MOROCCANOIL יצר באז עולמי סביב שמן הארגן וסלל את הדרך לקו נרחב של מוצרי פרמיום, המציעים פתרונות לכל סוגי השיער.

בהמשך, פיתחה החברה גם סדרת מוצרי גוף, MOROCCANOIL BODY ומוצרי הגנה מפני השמש MOROCCANOIL SUN COLLECTIOM.

סדרת המוצרים של MOROCCANOIL, נוצרה בהשראת הים, החול, הבריזה והניחוחות של הים התיכון. כל סדרת המוצרים מבוססים על פורמולות המכילות שמן ארגן, המהווה את סימן ההיכר של החברה המועשר בנוגדי חמצון וויטמינים המזינים ומטפחים את השיער, הגוף והציפרניים.

המותג MOROCCANOIL, נולד לפני קצת יותר מעשור וכיום ניתן למצוא אותו בלמעלה מ-67 מדינות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully