וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים יוזמות לנשים יזמיות: טרנד הריטריט העסקי לנשים תופס תאוצה

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 21:40

הריטריט ידוע כפתרון לדיוק עצמי וחיזוק ההקשבה הפנימית. מי ששמע, נוטה לקשר את המושג בקונוטציה ליוגה ומדיטציה, אך טרנד הריטריט העסקי, מציע ליזמים דינמיים, הזדמנות לעצור הכל, לעשות זום אאוט ולראות את התמונה כולה

ריטריט הוא תהליך רוחני של התמקדות פנימה, תוך התנתקות מהסביבה החיצונית. בארצות הברית, מתקיימים היום ריטריטים בכל תחום עסקי אפשרי, החל מפיננסים ועד לשיווק ופרסום.

"בימים אלו, זה רלוונטי מתמיד לצאת לריטריט עסקי. הקורונה הותירה בעלי עסקים רבים עם תחושה של תקיעות. המון ג'אנק שנזרק לעבר תת המודע שלהם בתקופה הזו, מונע מהם לזרום באופטימיות ובקצב הטבעי שהם רגילים אליו", מסבירה נעמי מושקה, שמפיקה בימים אלו ריטריט עסקי ליזמיות.

נשים נוהגות לענות על השאלה: למה את זקוקה כרגע?, בתשובה כי קצן זמן לעצמן בשקט, לעצוב ולחשוב, בלי מחייבות וזמן שדוחק, יעזרו להן מאד.

"חופשה המשלבת למידה והתפתחות, לצד שקט כיף וחברה טובה, נכונה לאנשים החיים בזירה תחרותית מתישה, שנמצאים בריצה תמידית ואינסופית ולא מאפשרים לעצמם הפסקות משמעותיות, להסתכל על הדברים מהצד". אומרת מושקה.

From dream to done, 3 ימים להעצמת נשים יזמיות. יח"צ, ShutterStock
From dream to done, חופשה להעצמת נשים יזמיות/ShutterStock, יח"צ

חיות בקצב גבוה אך מבינות את החשיבות בעצירה

From dream to done, הוא ריטריט שיוצא לדרך ב-19 למאי 2021, במלון מפנק בגליל, למשך 3 ימים (2 לילות) של חדשנות עסקית, אסטרטגיה ופוקוסינג, ומיועד לנשים בלבד.

התכנית בנויה כאטרקטיבית, המשלבת בין שיעור יוגה בבוקר, נוף עוצר נשימה, לבין מסיבת קוקטייל סודית, ערב סיעור מוחות ("דירקטוריות בפיג'מה"), והמון צחוק וכייף.

היזמיות ייהנו מסדנאות שיעזרו להן לדייק את ההצלחה הבאה שלהן בעולם דינמי, שמצריך אסטרטגיות פעולה חדשניות מצד אחד, והקשבה פנימית עמוקה מצד שני.

מושקה מתארת למי מיועדת החופשה: "הריטריט מיועד ליזמיות שאוהבות לחיות בקצב גבוה, אבל גם מבינות את החשיבות של העצירה וההתבוננות. לנשים שכבר הבינו שההצלחה הבאה שלהן, לא תגיע מלעבוד קשה יותר".

ההחלטה המהותית ביותר הייתה בחירת המלווה העסקית

"הדבר המהותי ביותר בבניית הריטריט, היה בחירת המלווה העסקית משום שהיא בעצם זו שאמורה להעביר את הקבוצה תהליך תודעתי משמעותי בשלושה ימים, אתגר לא פשוט כשלעצמו. היה לי חשוב לבחור במישהי שתוכל לספק גם תוכן ברמה גבוהה, וגם תהיה לה כריזמה שיכולה לסחוף אחריה קבוצה שלמה".

אורית שאשא, שנבחרה לליווי בריטריט זה, היא מתמחה בפיתוח ואימון מנהלים ויועצת לארגונים בהיבט פיננסי, אסטרטגי וניהולי. היא בעלת 15 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים, בהן ליוותה למעלה מ-100 מהחברות הגדולות במשק. בשנים האחרונות הרחיבה אורית את ארגז הכלים שלה, לעולמות הגישור והפוקוסינג, הקשורים מבחינתה, קשר הדוק להצלחה עסקית.

"אורית, היא הטובה ביותר בתחומה בעיני, יש בה את השילוב הסוחף המושלם שנדרש לכך, כי מצד אחד היא מגיעה מהעולם הפיננסי הכבד, עם המון ניסיון בליווי עסקי של חברות מהמובילות במשק, ומצד שני היא דמות מאוד צבעונית, עם אינטליגנציה רגשית גבוהה שיודעת בדיוק איך לגעת בכל אחת מהמשתתפות". מסכמת מושקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שלושה ימים של ריטריט לנשים, 19-21.5 במלון סי אוף גליליי. יח"צ, ShutterStock
שלושה ימים להעצמת נשים, 19-21.5 במלון סי אוף גליליי/ShutterStock, יח"צ

הפער: מצב קיים לעומת מצב רצוי

הסשנים המקצועיים יועברו בצורה חווייתית. ביומיים הראשונים יעסוק הריטריט בשאלות שקשורות לניתוח המצב הקיים לעומת המצב הרצוי, כגון: מהם החסמים הפסיכולוגיים, החוזקות והמשאבים הפנימיים שלי? מאיזה תדר אני פועלת היום? מהן מיומנויות הניהול שמקדמות אותי? מהי התמונה המנצחת שלי? ומהי הדרך אותה אני רוצה לעבור?

ביום השלישי יעברו המשתתפות, ממצב של התבוננות למציאות של תכנון העתיד. תהייה התמקדות בשאלות כגון: חדשנות בעסק שלי, מה זה אומר? איך לאתגר את המודל העסקי של העסק שלי? איך לצייר תכנית טובה ליישום? איך לנתח מהו המרחב הטוב ביותר בעבורי לפעולה?.

From dream to done, הריטריט העסקי לנשים שיתקיים ב-19-21.5. יח"צ, ShutterStock
החופשה שתעזור לך לעצור הכל, להתבונן ולהחליט על הצעד הבא/ShutterStock, יח"צ

מלאות תשוקה לקראת הצעד הבא

הריטריט תוכנן ונבנה בעבור כל אותן בעלות העסקים בעולם החדש, יזמיות ו/או עצמאיות שמחפשות באופן קבוע גיוון וצמיחה, וחותרות באופן תמידי להתפתחות וצמיחה, שאוהבות ללמוד ולבנות בעצמן את המציאות שמרגשת אותן, שחולמות על הגשמה, שאולי מרגישות צורך לקבל תמיכה, ייעוץ, הכוונה, הדרכה או ליווי עסקי להצלחה, אך לא מוצאת את הזמן הפנוי, לקיום מפגשי העצמה בזמן שגרה. הריטריט הזה עשוי להיות מדויק למי שרוצות, מוכנות ומלאות בתשוקה, לקחת עוד צעד אחד, נוסף, קדימה.

לשאלתנו למה רק לנשים? ענתה נעמי: "בעתיד יהיו ריטריטים לנשים ולגברים ביחד. את הריטריט הראשון הקדשנו לנשים בלבד כהמשך לליין הטיולים והחופשות לנשים בלבד שצובר תאוצה בעולם בשנים האחרונות. יש משהו אחר באוויר כשישנן רק נשים בחדר, רמת הפתיחות היא שונה ורצינו ליצור אירוע שיספק הזדמנות להתנתקות אמיתית מכל הבחינות".

From dream to done, יתקיים בין התאריכים 19-21.5, במלון דה סי אוף גליליי החדש שבגליל.

לפרטים והרשמה בלינק: https://www.yombaemeq.com/retreat

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully