וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה פה, שוק? הקמפיין החדש של השף חיים כהן

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 16:46

חצי חינם משיקה קמפיין בכיכובו של המאסטרשף חיים כהן. זו הפעם הראשונה שהרשת מצרפת פרזנטור להובלת קמפיין שלה. כהן: "אני מעריך מגוון, טריות וקידום עסקים מקומיים וזה מה שחיבר אותי באופן טבעי לערכים של חצי חינם"

השף חיים כהן בקמפיין לרשת חצי חינם/יח"צ חצי חינם

ישראל עוברת מהפכה ביחס של הבשלנים הביתיים לתחום חומרי הגלם ותרבות האירוח שהשתדרגה פלאים. ברשת חצי חינם זיהו את המגמה והחליטו להשקיע מאמצים במטרה להוביל את שוק הקמעונאות, בכל המחלקות: קצביה, מחלקת דגים טריים, פירות וירקות מתוצרת מקומית, מעדניית גבינות, מעדניית סלטים וחמוצים ומחלקות טריות נוספות.

השף חיים כהן בשיתוף פעולה עם רשת חצי חינם. גיא יחיאלי,
השף חיים כהן בשיתוף פעולה עם רשת חצי חינם/גיא יחיאלי

לדברי חצ-חינם, החיבור עם השף חיים כהן הרגיש נכון וטבעי, על מנת להעביר לקהל הרחב את שלל המסרים, שהרי הוא מייצג את ערכי הטריות בצורה בולטת ובלתי מתפשרת.

הן לרשת והן לפרזנטור החדש, יש שורשים שקשורים לשוק הכרמל: רשת חצי חינם נוסדה לפני 32 שנה. לפני הקמת הרשת עבדו בעלי הרשת בשוק הכרמל, במכירת ירקות פירות, בשר, חומרי ניקוי ועוד. כלומר, שוק הכרמל היא נקודת הפתיחה של בעלי רשת חצי חינם, שהיום מעסיקה כ-3,500 עובדים והיא מהרשתות המובילות בישראל.

גם לשף חיים כהן ישנם זיכרונות מתחילת דרכו הקולינארית, הקשורים לשוק הכרמל ודבר זה הוביל לחיבור אישי בינו לבין בעלי הרשת זכי שלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אורית שלום-בג, סמנכ"לית הסחר ברשת חצי חינם. ענבל מרמרי,
אורית שלום-בג, סמנכ"לית השיווק והסחר ברשת חצי חינם/ענבל מרמרי

"העדפה לתוצרת מקומית"

אורית שלום בג, סמנכ"לית השיווק והסחר ברשת חצי חינם: "אנו שמחים מאוד שהשף חיים כהן הצטרף למשפחת חצי חינם. אנו בטוחים שביחד עם חיים נצליח להעביר לציבור הרחב את הערך המוסף של טריות, איכות, תוצרת מקומית וחווית קניה שייחודיים לחצי חינם".

השף חיים כהן מסר: "אני אוהב לקנות חומרי גלם טובים וטריים ולהרגיש את ההיצע שמאפשר לי להיות יצירתי במטבחים שלי, בבית ובמסעדות. אני מעריך מגוון וטריות ולא פחות מכך, העדפה לקדם תוצרת מקומית. אני שמח ש"חצי חינם" פועלת לפי כל העקרונות הללו ועל כן שמח על שיתוף פעולה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully