וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין בירושלים רק יצא לדרך, שלטי טיב טעם בעיר הושחתו

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 9:40

ימים ספורים לאחר שהחלה בקמפיין גדול למשלוחים בעיר, עשרות שלטי פרסום של החברה הושחתו: "ההשחתות נבעו מרצון להדיר את חשיפת הקהל הירושלמי הרחב, לו זכות הבחירה מה לקנות, מה לאכול ומתי"

טיב טעם. אסף לב,
אחד משלטי טיב טעם שהושחתו/אסף לב

רק לפני ימים ספורים הרחיבה רשת טיב טעם את שירות המשלוחים שלה לירושלים, ויצאה בקמפיין פרסומי גדול. הלילה (בין שני לשלישי) הושחתו עשרות שלטי חוצות בעיר. כידוע, ירושלים סובלת בימים הללו מהסלמה והתפרעויות, אולם נראה כי ההשחתה השיטתית לא מגיעה על רקע לאומני.

טיב טעם עלתה רק השבוע עם הקמפיין "ימות השליח", במסגרתו בישרה לראשונה על עלייתה לירושלים עם משלוחים עד הבית באמצעות אתר האון ליין "טיב טעם בקליק", המיועד לתושבי העיר והסביבה. אלא שהערך "החופש לבחור" לא מסתדר בעיר המתוחה ממילא. מספר שלטי חוצות הושחתו והמסר 'משלוח וגם בשבת וחג וכן לוגו טיב טעם נמחקו\רוססו בצבע שחור.

חגי שלום, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, הגיב: "מטרתנו היא להנגיש לעשרות אלפי תושבי העיר ירושלים החילוניים חוויה קולינרית גלובלית ואיכותית, שמציעה טיב טעם וכל זה מבלי לצאת מהבית. אנו מגנים כל וונדליזם באשר הוא, ובפרט השחתה זו של קמפיין מסחרי שהשקנו לאחרונה לטובת ורווחת תושבי ירושלים".

לדבריו של שלום, ההשחתות נבעו מרצון להדיר את חשיפת הקהל הירושלמי הרחב, "לו זכות הבחירה מה לקנות, מה לאכול ומתי".

  • עוד באותו נושא:
  • טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully